|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| autor |
|
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
12.12.2024 18:53:02
|
|
|
Kui see veel standardiks saaks st. ei pea olema laadimispunktis iga margi jaoks oma putkat, oleks vägagi ok lahedus.
Aga eks näis
|
|
| Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
| tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 22.04.2003
|
12.12.2024 23:34:56
|
|
|
akude rendi mudelit on plaaninud või katsetanud paljud, alates renaultist elektriautode algusaegadel.
ohukoht on, et see teeb elektriauto kasutamise kulukamaks ja viib ühe olulise komponendi sinu kontrolli alt välja. kompromissina ainult selle nimel, et saad laadimise aja mõne minuti peale vähendada.
rahalises mõttes peaks auto soetusmaksumus olema oluliselt madalam. selle agaga, et ilma aku(renditeenuse)ta pole sul sellega midagi teha.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
| Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
| tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
13.12.2024 07:04:55
|
|
|
Tesla vist oli see, kes juba aastaid tagasi sellest unistas ja ka oli mingi visualiseeriv video väljas.
Heietati, et oma roika ostul saad loteriiga tutika aku alla ja rohkem vahetamas ei käi
Kui mingit garantiid ei antaks, et risud akud sealt ära korjatakse, siis olen üpriski kindel, et uute autode omanikud sinna niisama ei roni.
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€
M: Triumph Trident 660 2023a - AHVile 200€ alla |
|
| Kommentaarid: 170 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
139 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
13.12.2024 08:19:23
|
|
|
Tootja peaks sel juhul müüma sõidukeid ilma akupakita, akupakk tuleb subscription teenusega kaasa rendina ja on tehase omand.
Neid visioone ja katsetused vist hiinamaalt on mitmeid läbi käinud, aga seni ei ole idee lendu läinud. Eks seal on seesama jama mis EV-ga ikka - kus on laadija, ehk akupaki vahetuse korral akuvahetuspunkt. Tehasevaatest tähendaks see vajadus lühikese ajaraamiga rajada akuvahetuse kohad - mis vist on võimatu mitmes vaates, alates koha leidmisest, ostmisest, planeeringud-projekteerimised ja arvatavalt kogu idee maksumus ehk tasuvus tervikuna muutub küsitavaks.
Vbl kui alguses miski takso või a'la Bolti projekt, kus kindlad akuvahetuspunktid ja lokaalne sõidukipark.
Kui EV kõige kulukam komponent akupakk on rendis, miks ostja peaks tahtma osta&omada ülejäänud raami, mis iseseisvalt ilma akuta on kasutu, võiks juba kogu sõiduk olla renditasuga..
EV-d pandi korraga sõidutesti, et kõik testitingimused oleks võimalikult võrdsed, test küll maanteekiirustel ja linnaliikluses võib pingerida teine olla. Hiinakas pani testi kinni, kelle lubatud sõiduulatus osutus reklaamitule lähimaks ..
https://insideevs.com/news/743442/ev-range-test-carwow-suv/
_________________ --- |
|
| Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
| tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
13.12.2024 08:53:32
|
|
|
Aku rent ja aku kiirvahetuspunktid on siiski erinevad asjad.
Renditud akuga sõidukeid võib veel EU järelturult leida, vanu Renault-e jne. 99% juhtudel aga tuli selle teenusega TCO kallim, kui oleks olnud aku välja osta ning ainus tarbija poolne kaitse, aku kiire suremise eest, väga eirealiseerunud, sest akud kestavad kauem, kui kardetakse.
Aku kiirvahetus lahendust proovis ka Tesla täitsa alguses aga loobus üsna kiirelt. Ka mitmeid eraldiseisvaid ettevõtteid on proovinud leida toimivat lahendust aga alati on probleemiks tulnud akupakkide standardiseerimine eri mudelite ja eri tootjate vahel.
Ainus, kes mingit edu sellega on saavutanud on Nio, kes on Hiinas välja ehitanud üsna suure ja toimiva võrgustiku vahetuspunktidest ning ka Euroopasse hakanud nendega laienema.
Praktikas oleks aga mõistlikum võimaldada kodulaadimine autoomanikele. Oleks ressursi mõttes soodsam (sul ei peaks olema dubleeritud kogust akusid lihtsalt riiulis ootamas), toimiks kõigi markide sõidukitega ning ka ajaliselt tagaks 90%+ juhtudel parema kogemuse.
Muuseas võib vaikselt hakata ära unustama seda mõtet, et aku on auto kalleim osa. Akupaki tasandil tunduvad tootja hinnad jõudma sinna 100€/kWh kanti või hakkama alla selle langema. Ehk need tüüpilised 60kWh akupakid on hinaga umbes 6000€ moodustades nende keskmiselt 40k maksvate sõidukite hinnast vähema kui kuuendiku.
|
|
| Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
13.12.2024 10:12:24
|
|
|
| etk kirjutas: |
| Ehk need tüüpilised 60kWh akupakid on hinaga umbes 6000€ moodustades nende keskmiselt 40k maksvate sõidukite hinnast vähema kui kuuendiku. |
Praktikas kasutaja vaatest vist pigem mitte, ikka loed-kuuled, kuidas hinnapakkumist uuele akupakile võttes on need hinnad pigem 3x6000€.
Või ka see, mis hinnaga tehas akupakke saab, ei kandu üle järel-varuosaturule. Kes teab vbl ka täna ICE autodel tehas saab uue sisepõlemismootori ühe hinnaga ja kui kunde läheb koodi alusel varumootorit ostma, on selle hind imepäraselt 2-3x kõrgem..
Igaljuhul pole seda suurt oodatud elektriautode hinnalangust juhtunud, millest viimased 10 aastat jahutud on, kui tootmine skaleerub tulevad hinnad alla või ka Tesla jat teised tootjad, kes suure suuga on reklaaminud odavat igamehe elektrirahvaautot, on pidanud oma sõnu sööma või tulevad välja miski säästukäkiga, kus kokkuhoid karjub silma nii seest kui väljast..
Tundub, et see elektriautondus esimese veerandsajandiga siiski revolutsiooni ei tee, aga ehk poolsajandiks midagi areneb, kui miskit suurt vahele ei tule, nagu ilmasõda, suurem pandeemia, ekstreemne kaubandussõda, üksteisevõidu roheeemärkide pikalt saatmine vms
Eesti tundub küll tarku täis olevat, kes on emapiimast saati teadnud, et need rohevärgid ja EV-d on suur uhhuude mull ja vandenõu..
_________________ --- |
|
| Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
| tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
13.12.2024 10:32:31
|
|
|
Keskmine palk on 10 aastaga täpselt topelt ja samas 10 aastaga on keskmine päriselt kasutatav elektriauto kaks korda odavam uuena.
Ma näen siin neljakordset hinnalangust.
Mõni aasta vanade seas saad garantiiga auto 30k euriga mis sõidab 80+% aastast vabalt tln-trt-tln ära ja päriselus pole see võimekus isegi mitte vajalik. Päriselu on see, et tüüp kes sõidab 900km kuus hakkab rääkima, et "ma sõidan sinust kaugemale ühe paagiga" 😁
Viru keskusest Vspasse ja tagasi on 360km. Tegelikult siis vähemgi enamvähem piirist piirini. Mul on näiteks kasutatavat akut järel 68.9kWh , seega ei tohiks kogukulu olla üle 19kWh/100le selle jaoks. Vabalt tehtav ka tänase ilmaga normaalse kiirusega. Ja mitu korda ma 22k km jooksul olen pidanud sõitma 400km jutti nii, et pausi ei lasta ega taha teha? 0.
Kui nüüd tuleb jutuks, et aga-elva-margus-ostab-2keur-passatit-ainult. Tore. Las ostab. Igaüks ei ela ega saagi elada hästi.
|
|
| Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
13.12.2024 10:37:17
|
|
|
Seda küll aga enamus inimesi autoostul ei võrdle autohindu mineviku hindadega, vaid ikka sellega mis täna maksta tuleb, ehk kui kaalub ICE pealt üleminekut EV peale, saab samaväärse ICE auto odavamalt. EV-de puhul kõrget hinda on nende leviku takistuseks peetud, ja ennustused EV-de kohe-kohe hinnalangustest masstootmisel, ei ole realiseerunud.
Eks emotsionaalsed mõjurid ole ka, kus majanduslanguse&seisaku perioodil pigem välditakse suuri kulutusi, lisaks riik on samuti permanentses eelarvekriisis ja mistahes plaanid laadimistaristu investeeringuteks vm riigitoetusteks ei ole enam aktuaalsed, ennem näeme tagasiminekut, kus EV-de tasuta parkimise lõpetamisest kuni automaksuni, rasked EV-d kulutavad taristut, päästeteenistust jne. Elektrihindade ralli ei soodusta ka EV-de ootust enam niipalju kui see veel mõned ajad tagasi oli, kus praaliti EV-ga sõitmist peaaegu olematu kuluga..
Eks tahaks EV-d ise ka aga liiga palju argumente, et ei ole mõistlik. Kasutatud elektrikate puhul lisanduvad omad riskid, kus võid 40-50k+ auto alla panna, saada vanem tehnoloogia poole vähem garantiid
_________________ --- |
|
| Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
| tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
13.12.2024 10:40:33
|
|
|
Samaväärne on huvitav võrdlus alati.
Miskipärast võetakse võrdluseks alati 3x väiksema jõunumbriga diisel isend ja tihti ka vanem auto.
Minu Model 3LRga on võrdne täpselt mõõtudelt , kaalult, ruumilt ja sõidudünaamika numbritelt BMW m340ix . Võrdle nüüd hinda, ülalpidamiskulu jms. Mitte ükski diisel (ka 540xd või 335xd) pole ligilähedale sama suutlikusega.
viimati muutis M8T0 13.12.2024 10:42:07, muudetud 1 kord |
|
| Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
| tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 22.04.2003
|
13.12.2024 10:44:45
|
|
|
Prillpapa, odava elektriautoga ongi ju lihtsalt see häda, et too akupakk tuleb ostes kohe kinni maksta. kui odav auto on 15k, siis sarnast elektriautot alla 20k ei ole võimalik teha.
küll aga on seal 30k teises pooles elektriautode valik ja olek juba päris korralik. mis on paari aasta eelse klass kõrgema (kui mitte veel kõrgema) hinnaklassiga võrreldeldes päris suur areng.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
| Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
| tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
13.12.2024 10:46:28
|
|
|
Oleneb. Ioniq5 on üpris kallis ka kasutatuna. Alla 45k nelivedu ei saagi.
Edit. Kustutasid pool teksti ära 😁
|
|
| Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
13.12.2024 11:02:46
|
|
|
| MRTO kirjutas: |
Samaväärne on huvitav võrdlus alati.
Miskipärast võetakse võrdluseks alati 3x väiksema jõunumbriga diisel isend ja tihti ka vanem auto.
Minu Model 3LRga on võrdne täpselt mõõtudelt , kaalult, ruumilt ja sõidudünaamika numbritelt BMW m340ix . Võrdle nüüd hinda, ülalpidamiskulu jms. Mitte ükski diisel (ka 540xd või 335xd) pole ligilähedale sama suutlikusega. |
Nojah, minu jaoks need jõu ja kiirendusnumbrid ei ole primaarsed, nagu ma ei vaja ka sportautot, millel võimalik 350km/h lasta, aga praktikas sitsid 90km/h.
Minu kriteeriumid on teised, pagasiruumi mahutavus, kus eelmine kord valides Superb-ile vastast ei olnud võimalik leida. EV valikult on see argument veel piiravam, kus isegi pistikhübriidversioonidel on pagass väiksem kui mittehübriidil. AI-lt küsides, Tesla Model X ja ka Y on väidetavalt "suure pagasiruumiga" aga nende autode hind on isegi kasutatuna liiast, kui just turu kõige alumist rida ei vali.
Autoteemas ka keegi praalis kuidas pistikhübriidid on mõttetud ja pea sama hinnaga juba mis elektrikad, skoda&VW hinnakirja vaadates on elektrikad ikkagi tuntavalt kallimad pistik a'la 40-50k, EV pigem 55-65k, täppis excelit pole teinud aga EV tundus sirka 15k kallim olevat, mis pole siiski päris "pea sama hinnaga", eriti kui juba 45k tundub ka ülevõlli hind ja kompromiss enda võimalustega..
_________________ --- |
|
| Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
| tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
13.12.2024 11:13:43
|
|
|
Eks oleneb eelistusest muidugi valik aga samaväärne tähendab ikkagi samaväärset sellesmõttes ja kulusi ei saa võrrelda kui üks on 100 ja teine 300kw ning öelda, et see ei loe.
Minu valik käis esmalt jõud vs kulu ja neli ust.
|
|
| Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
| tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
13.12.2024 12:09:36
|
|
|
| ot: |
Sellest et sa kW p*de oled oleme juba ammu aru saanud, pole vaja seda igal juhul rõhutada.
M3 on minu silmis samas klassis VW Golf või Toyota Corollaga |
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
| Kommentaarid: 169 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
158 |
|
| tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
13.12.2024 12:45:18
|
|
|
Mõni on kilomeetripede aga see oleks nagu õigustatum, et hirmsasti peab 1000km saama järjest sõita? 😁 autol peab ikkagi esmalt hea sõidudünaamika olema.
Aga mis rõhutada? See on kihtsalt fakt, et sa ei saa võrelda kulu autodel mille võimsuse vahe on 3x jms.
Üks just FBs kommenteeris 22a 3. seeriast üleminek highlandi ja ütles, et pole küll mingit hullu luksuse tunde langust vms.
See, et sa corollaks pead seda autot on puhtalt sinu põhjendamatu arvamus. Reaalselt pole toyotal mitte midagi ka tehniliselt vastu panna.
Aga rääkided seda klassi elentrikast. ByD Seal pidavat 50k hinnaga olema tänase artikli järgi. Veider. M3lr on peale ostutoetust ca 51k ja Seal peaks odavam olema. Inchcape loodab, et läheb nii ka kuna teisi hiinlasi pole?
|
|
| Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
| tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
13.12.2024 13:12:38
|
|
|
| Prillpapa kirjutas: |
| etk kirjutas: |
| Ehk need tüüpilised 60kWh akupakid on hinaga umbes 6000€ moodustades nende keskmiselt 40k maksvate sõidukite hinnast vähema kui kuuendiku. |
Praktikas kasutaja vaatest vist pigem mitte, ikka loed-kuuled, kuidas hinnapakkumist uuele akupakile võttes on need hinnad pigem 3x6000€.
Või ka see, mis hinnaga tehas akupakke saab, ei kandu üle järel-varuosaturule. Kes teab vbl ka täna ICE autodel tehas saab uue sisepõlemismootori ühe hinnaga ja kui kunde läheb koodi alusel varumootorit ostma, on selle hind imepäraselt 2-3x kõrgem.. |
Nende netis liikuvate näidete puhul ei käi ju jutt akupaki tootjahinnast (nagu ma enne viitasin) vaid akuvahetuse hinnast, kuhu on siis lisandunud aku müügi marginaal, transpordi kulu ja töötundide kulu, et reaalne vahetus ära teha. Ja nii saabki 10k akust järsku 20k hinna kätte. (Sest tüüpiliselt need näited ei ole mitte selle 60kWh aku kohta vaid just 100kWh aku kohta, et suurema numbriga eputada).
| Prillpapa kirjutas: |
täppis excelit pole teinud aga EV tundus sirka 15k kallim olevat,
|
Soovitan teha.
Ja eks natuke sõltub ka sellest, mida võimekusena taga aetakse. Näiteks nelikvedu on tore asi aga reaalselt pole 90+% Eestlastel seda tarvis, ülejäänud lihtsalt omast edevusest topivad sinna alla palju pappi. Sarnaselt arvavad elektriautovõõrad, et peab kindlasti suurima akupakiga auto võtma, sest äkki millalgi kunagi tõesti läheb tarvis ja siis maksavad selle luksuse eest üle.
Kaine mõistus tagab mõistlikud kulud.
Pistikuhübriidid muidu ei ole hinnas kunagi väga konkurentsivõimelised olnud. Ka ~4a tagasi, kui elektrikat uuendama hakkasin sai võrreldud pistikutega ning samaväärsete hinnavahe jäi 4k kanti. Summa, mille paari-kolme aastaga kütusesäästuga tagasi teenib, sest pistikhübriid ei võimaldaks igapäevaselt üle poole sõidust elektriga ära tegema.
|
|
| Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
| tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
13.12.2024 17:24:39
|
|
|
| bladerunner kirjutas: |
| ot: |
Sellest et sa kW p*de oled oleme juba ammu aru saanud, pole vaja seda igal juhul rõhutada.
M3 on minu silmis samas klassis VW Golf või Toyota Corollaga |
|
Sama kohane võrdlus nagu kärudiislit võrrelda m....iga
_________________ Everybody dies, but not everyone gets to live! |
|
| Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001

|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 18.05.2002

|
16.12.2024 17:12:01
|
|
|
| Maksumüüri taga.. kas Ameerikas või US&A-s? Kui viimases siis edu.. arvestades kuidas usakatele meeldib igast x asjade peale kohtusse kaevata.
|
|
| Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
16.12.2024 17:14:24
|
|
|
| Winterwind kirjutas: |
| Maksumüüri taga.. kas Ameerikas või US&A-s? Kui viimases siis edu.. arvestades kuidas usakatele meeldib igast x asjade peale kohtusse kaevata. |
et rikub mõnda muski patenti mida ta väidetavalt ei kasuta
aga kui vaated ei sobi annab ikka kohtusse...
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001

|
16.12.2024 17:22:13
|
|
|
| tsitaat: |
| Neljaukseline sedaan jõuab müügile järgmise aasta lõpus ja esimesed suuremad tarnepartiid saabuvad Põhja-Ameerikasse 2026. aasta kevadel. Pärast seda saabub masin koduturule Jaapanisse 2026. aasta teises pooles ning lõpuks Euroopasse 2027. aasta alguses. |
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 18.05.2002

|
16.12.2024 17:26:40
|
|
|
| ot: |
Julged poisid, ma laseks küll enne kuskil x riigis mingi pool aastat vähemalt inimestel katsetada ja alles peale seda läheks arenenud riikidesse.
Ma ei mõelnud patente vaid muud jama. Loodetavasti taipavad manuaali kirja panna, et lemmikloomi ja ämma ei tohi kuuma ilmaga pagassi jätta jne. |
|
|
| Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001

|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
17.12.2024 09:49:03
|
|
|
Audi tehase sulgemise uudise valguses ei teagi kuidas ennast tunda. Ühest küljest tekib sakslastele justkui arusaam, et see rohevärk ei lenda sellise kiirusega nagu algul loodeti.
Teisalt näitab mingit pikemaajalist jätkuvat majanduslangust. Lahendusi ei paista kusagilt. Euroopa stagneerub.
Kus on see euroopa NOKIA? Varem oli see Saksa autotööstus justkui.
|
|
| Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
17.12.2024 10:23:19
|
|
|
| Ostjatel läks suur vaimustus mööda, kui hindu nägid. Paratamatu. Isegi, kui sul on roheline mõtteviis ja värgid-särgid, siis elektriline Audi on valdava osa ökohipide jaoks üüratult kallis ja rikkurid ostavad endiselt pigem sisepõlemismootoriga paugupille.
|
|
| Kommentaarid: 746 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
561 |
|
| tagasi üles |
|
 |
|