Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
ahvilõust
Aeg Maha 2n

liitunud: 08.06.2005
|
03.12.2024 15:26:35
|
|
|
See sitt mängus ka on vää? Talle ma annetan kuule pähe HÄÄSTI palju. SHITLENSKI taoline pasakott ka mängus
Spoiler 
selle jaoks vaja unlimited weight modi, et piisavalt kuule kaasas kanda.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
03.12.2024 16:01:30
|
|
|
Padruneid, mitte kuule.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sn4itek
HV kasutaja

liitunud: 21.09.2008
|
03.12.2024 20:24:12
|
|
|
ahvilõust kirjutas: |
See sitt mängus ka on vää? Talle ma annetan kuule pähe HÄÄSTI palju. SHITLENSKI taoline pasakott ka mängus
Spoiler 
selle jaoks vaja unlimited weight modi, et piisavalt kuule kaasas kanda. |
Millest selline viha?
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
03.12.2024 20:36:53
|
|
|
asukohast ju saab aru millest selline viha
viimati muutis pots4t4j4 03.12.2024 20:40:35, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 490 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
398 |
|
tagasi üles |
|
 |
labidas
HV veteran

liitunud: 24.05.2009
|
03.12.2024 20:37:47
|
|
|
Sn4itek, las olla. Terve rahvas ongi erinevate arvamustega. S*tta annab mõlemas suunas loopida. Hea, et mäng siiski välja tuli kõigest hoolimata.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
fgth
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.08.2004
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
04.12.2024 05:07:15
|
|
|
ja väheke selgitust ka kogu selle paranduste teema...ning ka muude teemade kohta mängus: https://www.youtube.com/watch?v=cUOHAqsZ0MM
ehk siis jah, ametlikult kinnitatud nüüd, et "alife" võetigi mängust välja...sest performance ei vea välja kui see sees oleks
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
terric
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2002
|
04.12.2024 12:31:59
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
ja väheke selgitust ka kogu selle paranduste teema...ning ka muude teemade kohta mängus: https://www.youtube.com/watch?v=cUOHAqsZ0MM
ehk siis jah, ametlikult kinnitatud nüüd, et "alife" võetigi mängust välja...sest performance ei vea välja kui see sees oleks  |
Eks taolistes mängudes, kus üritatakse luua peale tegelase ka "elu" on see keeruline (3D maailm olemas nüüd on neil aega AI turgutada).
Muidugi oleks elamus omaette, kui nt. vaja ületada miski suur väli ja pead binokliga enne vaatama, et väljal poleks mingeid tonte.
Hetkel nagu juhuslikult ja suht harva kontakt esineb (ma muidugi kõige lihtsamal raskusastmel ei tea kas see mõjutab midagi).
Paar kokkupuudet olnud kui tondid lähevad omavahel lõhkuma ja piisab väikest distantsi hoides ei ole vaja rapsida (ellimineerivad teineteist).
Samas hoonete sees jne suletud ruumides ei tundu, et midagi väga puudu/valesti oleks (eks need, kes loos kaugemal täiendavad, ma alles jõudsin skanneriga fanattide juurde).
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
04.12.2024 15:05:41
|
|
|
65 tundi mängitud. Üldiselt väga lahe ja immersive mäng. Küll aga see kaalu asi on endiselt kohutav. Et 150 carry weight modi panin peale ikka. Guide/Fasttravel ei istu mulle ka väga, pole immersive. Jooksmist liiga palju edasi tagasi default kaaluga.
Imelik et jalgrattaid selles mängus pole. Saan aru et autod ei tööta zones, aga jalgratas võiks nagu ikka olla millega ringi kimada.
Kohutav hunnik on igasugu medkite ja sidemeid kogunenud (kuigi vahepeal müün pooled neist maha), aga padrunitega hakkab keerulisemaks minema. Ilmselt peaks rohkem erinevaid relvasid kasutama. Teatud ammo karpe on juba suures koguses tagavaraks.
Huvitav on ka see, et tuttav mängib ka seda ja ta on hoopis teistes tsoonides, kui mina liikusin. Ma näiteks Chemical Planti ja Rostoki jõudsin alles peale 50 tundi. Kui tema läks sinna juba peale Lesser Zone ja Garbage ala.
Et ilmselt replay value on sellel mängul ka veel korralikult.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
04.12.2024 16:56:11
|
|
|
Ma ka 65h sees ja nüüd esimesed tehingud Rostokis tehtud.
Teejuhid on ju väga loogeline, neil tsoon läbi ja lõhki käidud, vähem ohtlikud rajad välja otsitud, moon teekonnale ära peidetud, seepärast saabki kiiresti ja kindlalt ühest kohast teise.
"Viimne mohikaanlane" ja teised "Nahksuka jutud" tulevad kohe meelde, kus olid ka kogenud teejuhid, kes seltskondi elusalt ühest kohast teise toimetasid...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
04.12.2024 17:12:06
|
|
|
Vael kirjutas: |
Ma ka 65h sees ja nüüd esimesed tehingud Rostokis tehtud.
Teejuhid on ju väga loogeline, neil tsoon läbi ja lõhki käidud, vähem ohtlikud rajad välja otsitud, moon teekonnale ära peidetud, seepärast saabki kiiresti ja kindlalt ühest kohast teise.
"Viimne mohikaanlane" ja teised "Nahksuka jutud" tulevad kohe meelde, kus olid ka kogenud teejuhid, kes seltskondi elusalt ühest kohast teise toimetasid... |
Teejuht on loogiline küll, aga see on rohkem loadingscreen simulaator. Võiks vähemalt näidata siis mingit teekonda vms. Eks ma virisen mõttetult ka muidugi.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
04.12.2024 18:18:09
|
|
|
Nii anaalseks pole vast mõtet minna jah selle "realismi" taga ajamisega...arvutiMÄNGUDES Ultimate realismi jaoks on real life, ja mängus nähtav koht on ju lausa päriselt olemas ning siit meilt mitte üldse niiväga kaugel. Minumeelest (optional) fast travel on sellist tüüpi mängudes täiesti konkreetselt must have. Täiesti võimatu on ilma selleta...aga siin muidugi tuleb jälle mängu ka see, et kellel on aega ja kellel mitte. Kui ma oleksin 14 poisike ja peale koolipäeva lõppu on vaja aeg parajaks teha enne magama minekut, võibolla tõesti viitsiks päevade kaupa "joosta".
Tegelikult tänaseks on nutikamad vist ka välja mõeldud või jõudnud järeldusele, et selle stalker2 mängu doom suures osas just selles seisneb, et siit võeti need loadingu kohad sisuliselt välja ja üritatakse meeleheitlikult teha ning simuleerida siis korraga ühte suurt maailma. Nähtavasti just seetõttu on performance kehva ja ei pidi mängukoodist Alife üleüldse "välja kommenteerima". Ma ei saa sellest ausalt öeldes aru, mis häda sellega niiväga on, et sellised ilgelt suured "maailmad" ilmtingimata just ilma loading aladeta peavad olema. Täiesti pointless ju? Või keegi tõesti tõsimeeli tahab öelda, et kui ta arvutiga mängib ja loadinguid ei ole siis ta unustabki päriselt ära, et ta elab ja viibib ikkagi tegelikult päris maailmas ja vajutab klahve? Ja et need vaenlased, kes nina ette "tekivad" on kõik nii hirmus immersive? Mitte üks raas ei häiri vanemates stalkeri mängudes see loading. Võibolla siis natuke häiriks kui need oleks mingi minut kestvad pausid aga no johhaidii...selle jaoks meil ongi ju tehnika areng, SSD kettad ja ilgelt kiired mälud jne.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
04.12.2024 18:31:30
|
|
|
Suures maailmas käib sul süsteemne loading ja off loading nagu nii. 5 leveliks tegemine ei anna sulle mingit realset perf eelist .
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
labidas
HV veteran

liitunud: 24.05.2009
|
04.12.2024 18:53:15
|
|
|
Wiltz, jupitamine ei anna jah midagi. A-Life2 juttude järgi tehti liiga intensiivne ja nö simuleeritava ala vähendamine tegi A-Life'i üldse kakti. Ju nad olid üleliia optimistlikud arenduse alguses, et võtsid ette liiga suure pählik pureda.
Lisaks on UE5 mängudes üldse väga palju optimiseerimist tegemata tavaliselt. https://www.youtube.com/@ThreatInteractive/videos
_________________
 |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
04.12.2024 18:53:20
|
|
|
Ma ei ole nii spetsialist mängu developmenti koha pealt, et sellele nüüd konkreetselt millegi põhjal vastu vaielda, aga ütleme nii, et olen kuulnud ja lugenud vastupidiseid arvamusi. Et annab ikka küll juurde.
Kas sa ei arva, et see "pidev loading ja offloading" mis mängul hetkel pidevalt taustal käib, ei või olla justnimelt probleem või osa probleemist? Fakt on see, et kompanii main man tunnistas intekas, et tüübid pidid selle nö. oma elu elava AI disable'ma kuna muidu lihtsalt mäng ei oleks kellelgi jooksnud! Ja fakt on ka see, et ilma sellise AI'ta stalkeri mäng ikkagi ei ole päris stalker...vähemalt vanemate fännide jaoks nagu mina
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
labidas
HV veteran

liitunud: 24.05.2009
|
04.12.2024 21:20:08
|
|
|
Wiltz, ma ei tunne Stalker2 sisemust, aga kas mitte iga open-world mäng ei tööta sellisel põhimõttele, et see loading ei tööta mitte pidevalt, vaid tsoonide kaupa - liigud ühest tsoonist välja, siis loadib mäng kõik sinu tsooniga piirduvad tsoonid ja tekibki nö seamless-transition.
Aga ega ma ei teagi, mis Stalker2's toimub ja miks see perf nii saast on. Open world mänge ju 20+ aastat tehtud ja pole perfiga probleeme. Nagu lingitud videos ka viidati... UE5'ga on muututud väga mugavaks ja kui consumer piisavalt kisa ei tee, milleks üldse optimiseerimisele aega kulutada. Õnneks on näha, et GSC voolib patche nagu seeni peale vihma ja võib-olla saab ühel päeval ka seda A-Life2 süsteemi toimimas näha.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
04.12.2024 23:08:47
|
|
|
Eks nad nii töötavad jah. Aga no point ongi ilmselt selles, et enamus sellistest mängudest ei ole ju tegelikult "tööpõhimõttelt" kaugeltki mitte samasugused nagu stalkeri seeria seda eelnevalt on olnud.
minuteada pole mitte ühegi sellise suure open world mängu puhul ei kunagi välja reklaamitud, ega pole seal ka reaalselt olnud mingit sellist suurt ja vägevat AI süsteemi. Ongi lihtsalt triggered evendid ja vaenlased.
Siin aga nüüd taheti teha teistmoodi ja vägevamalt. Ja paistab, et läks nihu. Aga et reklaamivad ja hype'vad ning siis lasevad mängu välja jutuga, et mingi vägev funktsioon on sees ja toimiv...tegelikult ise täielikult teades, et ei ole seal midagi sellist. No see on ikka pehmelt öeldes skämmi maiguga värk
Patche jah kõvasti. Asi on selles, et need kõik koosnevad vaid lihtsatest bugiparandustest ja parameetrite optimeerimisest. Mis jätab lihtsale inimesele muidugi kenasti mulje, et hull töö käib ja "vastutus on võetud". AI süsteemi tööle panemine ja mängu performance optimeerimine on ikka omajagu keerulisem töö ja sellest vallast pole siiamaani sisuliselt mitte midagi tulnud, pole isegi ühtegi kuupäeva välja öeldud, et mis ajaks selles osas midagi oodata võiks. See paraku eriti paljulubav ei ole. Kuid, ühel päev ehk jah
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Margo18
HV kasutaja

liitunud: 04.05.2005
|
05.12.2024 00:57:44
|
|
|
ahvilõust kirjutas: |
See sitt mängus ka on vää? Talle ma annetan kuule pähe HÄÄSTI palju. SHITLENSKI taoline pasakott ka mängus
Spoiler 
selle jaoks vaja unlimited weight modi, et piisavalt kuule kaasas kanda. |
Hästi trollid laiutavad ja moded on rohelised. Mis mis toimub?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
sant
HV veteran

liitunud: 04.08.2003
|
05.12.2024 02:58:48
|
|
|
xpander kirjutas: |
65 tundi mängitud. Üldiselt väga lahe ja immersive mäng. Küll aga see kaalu asi on endiselt kohutav. Et 150 carry weight modi panin peale ikka. |
Väga huvitav probleem, juba clear skys tulid need artifaktid mängu mis korralikult andsid kandevõimet juurde
Kui see toimib siis
https://www.youtube.com/watch?v=9Me8bSsks7k
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003

|
05.12.2024 10:53:31
|
|
|
Kas seekord on ka mingeid ülivingeid haruldasi artifakte või annab mõni artifact mõnda vägaspetsiifilist special omadust a'la passive predatori moodi kamulfaaž vms. või on jälle siuke meh teema, et "radiatsioon/tuli/elekter teeb 10% vähem dämmi"?
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
05.12.2024 11:18:45
|
|
|
sant kirjutas: |
xpander kirjutas: |
65 tundi mängitud. Üldiselt väga lahe ja immersive mäng. Küll aga see kaalu asi on endiselt kohutav. Et 150 carry weight modi panin peale ikka. |
Väga huvitav probleem, juba clear skys tulid need artifaktid mängu mis korralikult andsid kandevõimet juurde
Kui see toimib siis
https://www.youtube.com/watch?v=9Me8bSsks7k |
88 ei ole endiselt piisav endal ka paar artifacti ja relvad kergemaks moditud. Aga tüütus oli see kaal endiselt. Quest/mission itemid kaaluvad ka ja kui asjad pooleli on ei saa neid kasti ka niikauaks panna.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
05.12.2024 11:45:10
|
|
|
Mnjah, mu algne mulje mängust pole kuigivõrd muutunud, mäng ei oleks kindlasti pidanud sel aastal veel ilmavalgust nägema. Arendajad polnud selleks ilmselgelt valmis, seda näitab täiesti balanseerimata mehaanikad ja muud ilmsed probleemid üle kogu mängu. Otsus mäng letile lajatada, tuli kuskilt kõrgemalt ning nüüd püütakse paaniliselt otsi kokku traageldada nii palju, kui see arendajate võimuses on. Vähemalt on positiivne, et seda siiski tehakse.
Ma julgen kahelda, et AI edasiarendust neil üldse mõistlikul kujul olemas oli, sest ka praegune mehaanika peab ju millelgi baseeruma, muidu mäng ei toimiks, seda ei saa pelgalt klaverina põõsast välja tõmmata. Seega ma poleks väga optimistlik, et midagi olulist selles vallas lähiajal implementeeritakse. Korralik AI, nagu sellest on seni räägitud, on pea kolmandik kogu mängust ja vajab toimimiseks, lisaks elementaarsel tasemel välja töötamisele, ka nüristuvas mahus testimist, milleks antud mängu puhul ilmselgelt aega pole jäetud.
Seega jah, nagu oma esimese potsis tõdesin, kogu mäng on ligadi-logadi - mängitav, kuid üsna kahetsusväärselt vilets versioon sellest, mis see olla võiks.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
05.12.2024 12:14:22
|
|
|
Mis moodi see mäng steamis on "Very positive" skooriga? Oleks oodanud "Mixed" vms arvestades kui katkine see on ja muud ei näegi kui hala ainult.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
05.12.2024 12:17:53
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
...
Seega jah, nagu oma esimese potsis tõdesin, kogu mäng on ligadi-logadi - mängitav, kuid üsna kahetsusväärselt vilets versioon sellest, mis see olla võiks. |
Ma näiteks enne reliisi absoluutselt selle mängu kohta midagi ei uurinud, ega hype trainiga kaasa läinud. Seega minu jaoks asjad, mida nad ilmselt lubasid ei muutnud midagi. Ligadi-logadi on see mäng siit sealt küll, kuid ütleks, et siiski paremas seisus kui enamik triple A'd või Ubisofti Quadruple A'd.
Pole esimesi stalkereid ka väga mänginud. Mul oli lihtsalt isu mingi hea vanakooli Far Cry tüüpi open world mängu järgi mis oleks rohkem immersive ja STALKER 2 seda mulle pakub päris korralikult.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Overkilla
HV veteran
liitunud: 11.04.2004
|
05.12.2024 12:43:41
|
|
|
sant kirjutas: |
xpander kirjutas: |
65 tundi mängitud. Üldiselt väga lahe ja immersive mäng. Küll aga see kaalu asi on endiselt kohutav. Et 150 carry weight modi panin peale ikka. |
Väga huvitav probleem, juba clear skys tulid need artifaktid mängu mis korralikult andsid kandevõimet juurde (think)
Kui see toimib siis (y)
https://www.youtube.com/watch?v=9Me8bSsks7k |
See päris hea, ilmselt tuleviku parandustes nullitakse ära.
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
|