praegune kellaaeg 17.06.2025 10:30:49
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
05.12.2024 12:48:59
|
|
|
AI koha pealt kahjuks tuleb Digebeniga täiesti nõustuda. Täpselt sama arvan minagi. Need on tühjad sõnad ja lihtsalt edasi lükatud failure'i tunnistamine, mida arendaja praegu AI osas teeb.
Mänguarendusega mul kogemust, nagu varemgi sai öeldud ei ole. Küll aga testimisega, ja seda päris palju. Nii et jah, et see nõuaks mitte ainult üsna meeletult arendust, vaid ka meeletult testimist, et AI mängus päriselt nö. "korda teha" ja tööle panna.
Kokkuvõttes, minumeelest poleks mingit suurt vahet olnud (tarbija vaatepunktist kindlasti mitte) kui mäng oleks välja tulnud 3 kuu või isegi 6 kuu pärast ja palju paremas seisus. Aga no teisest küljest kes seda teab, kas ta 3 kuu pärast ka tingimata paremas seisus välja oleks tulnud Eks see ole ka omaette bisness model tänapäeval, et laseme miskit välja kui tundub selline enamvähem, et petab ära küll ja hakkame rahakotte kokku ajama. Eks siis pärast vaatab, kas ja mis parandada jõuab ja viitsib.
Ülevaated on suuresti positiivsed ilmselt seetõttu, et suurem osa mängijaid pole sellist tüüpi asja varem näinud ega mänginud. võrreldes kõige muu woke pasaga, mida mängude nime all toodetakse ja müüakse, ei tundu stalker2 ka oma praeguses olekus isegi nii hull, st. mängija ju kannatab...
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
05.12.2024 13:13:31
|
|
|
Ma ei väidagi, et kellegi jaoks personaalselt ei võiks olla mäng piisavalt hea, kuid me ei ela vaakumis ja piiratud nägemus-kogemus, ei muuda kahjuks probleeme olematuks. Teistega võrrelda muidugi võib ja peabki, kuid kui selles kontekstis on välja tuua vaid lati alt läbi jooksmist, siis pole see just liiga muljetavaldav argument.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
terric
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2002
|
05.12.2024 14:20:12
|
|
|
YT täis videosi Stalker 2 kohta eks seinast seinani.
Atmosfäär ja graafika tundub küll viimaseaja parim, mida näinud (eriti ei mängi seega).
Eks seda AI arvatavasti päris nii nagu siis promoti pole tehtud (ei olnud üldse kursis terminiga "Alife" ennem kui välja tuli).
Aga kui keegi vitsiks ja on rohkem kursis, võiks siia postitada lühikokkuvõtte, mis oleks pidanud olema.
Mingis videos võrreldi Stalker 1 ja seal väideti, et 2 see täielikult puudu.
Eks ta hetkel ole skriptitud "spawnid" vähemalt nii tundub kui mingi box või artefact võetud siis kohe ka tondid kukil.
Aga ikkagi see pole selline puudus, et tunnistada katkiseks. Väga palju on seal kaartidel objekte ja rajatisi,
kus on lahendatud erinevalt "loot box" jne. (tähendab kui oleks luristatud siis lihtsalt miski autocopy jne.).
PS. Miskit "refund" nutulaulu pole veel kuulnud...
Ma ei oska ka väga võrrelda Stalker 1 kuna seda ka pole läbi teinud (Steam näitab 75h aga eks see tuleneb
sellest, et see jookseb pea igal raalil ja kunagi sai seda kasvõi wine all jooksutatud jne).
Ja veel pole jõudnud Stalker 2 sinna kuhu olin jõudnud Stalker 1.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
05.12.2024 14:43:06
|
|
|
Ma ei usu, et keegi viitsiks hakata siinkohal kogu seda saagat refereerima, aga kes teab ...
Põhjus, miks on Stalker 2 kõigest hoolimata üsna hästi vastu võetud on minu arvates lihtne - selles žanris ületab nõudlus tublisti pakkumist ja kuna tegemist ei ole üldises plaanis oma olemuselt just halva mänguga, siis lepitakse suuresti olukorraga.
Lisaks, mida iganes sellest ka keegi ei arvaks, siis annab üht-teist kindlasti juurde Ukraina keeruline olukord üldises plaanis.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
06.12.2024 08:01:31
|
|
|
terric, keegi ei saa seda postitada, et mis oleks pidanud olema...sest ega keegi ju ei tea nii täpselt, mis oleks pidanud olema/tulema. reklaamiti, et tuleb midagi äärmiselt vägevat ja kuna selle asja nimeks pandi uhkelt Alife 2.0 siis ilmselge eeldus oli, et tuleb midagi igas mõttes paremat ja targemat kui eelmistes stalkerites (ehk siis nö. miinimumnõue oli teada).
seega kindel fakt on see, et oleks pidanud olema päris kindlasti midagi muud kui täiesti loll ja "AI vaba" spawn system milline täpselt, who knows...aga reference on olemas seeria eelnevate mängude AI näol ja üks asi, mida ma võin küll oma isiklikust kogemusest kinnitada on see, et mõne eelneva stalkeri osa (mod) AI on kõige targem ja huvitavam, mida mina üheski sellist tüüpi tulistamismängus olen kohanud.
Mis omakorda annab ka kinnitust sellest, et taolist suhteliselt adekvaatset ja tarka AI'd täiesti 100% kindlasti on võimalik teha ja on võimalik mängus kasutada. Ja seda oli võimalik teha juba julge 10+ aastat tagasi ning see ei jooksutanud kokku juba 10 aastat tagasi isegi mingeid täiesti keskpäraseid masinad. Ehk teisisõnu performance mängides oli vägagi hea suhteliselt odama riistvara peal.
Mis puudutab katkiseks tunnistamist siis jah, sul on naljakal kombel õigus. Ei saa tõesti tunnistada katkiseks. Põhjus miks ei saa tunnistada katkiseks on see, et seda süsteemi lihtsalt EI OLE mängus! Ehk et kui Alife'i on koodist välja kommenteeritud siis ta polegi mitte katkine, vaid see on tuimalt võetud ja asendatud skriptitud jamaga. Skriptitud jama omakorda ei ole katkine, vaid see töötabki nii nagu ta töötab...lollilt ja täiesti ettenähtavalt. Ehk et sa juba tead iga kord ette, et kui ma nüüd lähen ja astun üle selle x joone siis spawnib sinna punkti y mingi z arv tonte. VÕi et kui ma võtan sealt selle asja siis spawnib mulle seljataha mingi x arv tonte.
päris naljakas oli vaadata seda videot...ja osaliselt ka üllatav vähemalt minu jaoks https://www.youtube.com/watch?v=AqN6v_97ruc
naljakas on see osa, kus "vana" mängu locationites on pea kõigis näha mingisuguseid stalkereid ringi kõndimas või asjatamas ja uue mängu samad locationid on praktiliselt kõik lihtsalt täielik tühjus ja weather effects selle asemel aga üllatav on see kui palju ikkagi on kasutatud täpselt samu locationeid. ma tõesti arvasin ja lootsin, et tegu on siiski UUE mänguga selles mõttes, et loodud on uued ja teistsugused "kohad" ja kaart. seda vaadates jääb mulje, et suures osas on ikkagi täpselt sama stuff. see oleks arusaadav kui tegu on mõnede tõeliselt eepiliste paikadega a'la see legendaarne spordi ja kultuurikompleks. Aga et mingisugused kuramuse farmid ja suvalised military outpostid keset metsa on ka täpselt samad. See on juba natuke veider, kas tõesti on nii keeruline luua mingid uued ja teistsugused locationid?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
06.12.2024 17:12:35
|
|
|
Ok võtame siis mõne teise RPG võrdluseks, w3 näiteks.
Dialoogid head S2, valikuvariandid mu meelest paremad isegi(romance üldiselt ei koti)
Graafika hea, w3 sai ka algul 45 FPS mängitud, ja isegi mitte Epic/Ultra
Kolle tuleb samamoodi kolkida, kui parem kraami saab siis saab ka pealuu märkidega vaenlased kähku maha
Loot on parem, hea kraam toob suurema kasu kui w3. W3 lõpupoole oli pmst sama kraam mis algul kasutusel.
Maailm on s2 rohkem immersive mu jaoks ja kui w3 viskas 60h peal kopa ette, siis siin 70h ja avastamisrõõmu veel küllaga.
Buge on igal pool esinenud, kellel vähem kellel rohkem.
AI cp77, w3, s2 AI igal pool "pooletoobine".
Ainuke hea AI on IDSoftware, ja vb veel münel üksikul.
Maailma laadimised, pool võiks vabalt 20+GB VRAM istud aga Nvida jakonsoolid limiteerivad 8GB peale(rohkem pole oma 7900xt VRAMis näinud).
AI- üldiselt sai RTX tulekul mainitud et füüsika ja AI rohkem immerionit pakkuvad, aga siiani elame 8tuumaste 700€ prosede ja kasutamata AI tuumade maailmas. Ainuke kus AI marketingi kasutatakse on hambapasta.
Ühesõnaga kui rahvas nõuaks 12tuuma min ja AI clustereid RTX tuumade asemel, siis näeks näeks ka Alife ja muud sarnast.
Seni tuleb aga RT efekte nautida, ja kes mingit hüperreaalsust lootis siis unistage edasi;)
Balanseerimised ja perf on ka inimeste nutt kes ei taha või ei oska Ultra Hard seadeid madalamaks keerata...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
06.12.2024 17:39:44
|
|
|
suht võrreldamatud mängud minumeelest, mida võrrelda üritad
stalker2 võrdluseks kõlbavad ikkagi eelkõige vanemad stalkeri mängud ja EELKÕIGE vanemate stalkerite moderite tehtud versioonid, mis on sisuliselt nagu "stalker 1.5". muudest asjadest fallout seeria mängud ja võibolla on veel midagi, mis mul hetkel ei meenu.
witcheris kollide kolkimine oli/on täiesti teist moodi kogemus ja absoluutselt teistsugune mängumehaanika. kasvõi juba selle pärast, et seal sa ju ei kuluta ammot selle kolkimise peale. + ma ei mäleta ühtegi korda kui seal mängus oleks olnud, et kolgid mingis asukohas mingi kolli suure vaevaga maha...ja siis see spawnib paari sekundi pärast täis healthiga sulle uuesti seljataha
võrdlused võrdluseks...see ei vasta küll päris kindlasti reaalsusele, et ainuke hea AI on idsoftware. nagu ma siin juba korra mainisin siis üks parimaid tulistamismängu AI, mida mina üldse terve oma elu jooksul olen kogenud, oligi stalkeri mängus. ei mäleta hetkel milline versioon täpselt see oli aga üks nendest tasuta mängudest, anomaly ja mis nad on. ma rõhutan korra veel, et see kohale jõuaks - TASUTA mängus!!! oli see AI ühesõnaga, nii irooniline kui see ka pole siis isegi "vana hea" AI süsteemi lihtsalt uude mängu üle tõstmisest oleks piisanud stalker2 puhul ja see oleks olnud tuhat korda parem kui praegune p*sk!
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Overkilla
HV veteran
liitunud: 11.04.2004
|
07.12.2024 14:14:58
|
|
|
Kui keset lahingut vaja relv ära visata ja seljakotist uus võtta, siis kas on lihtsam moodus kui i tähega seljakotis lohistada neid ja uimerdada kola hunnikus?
Parandus 1.04 juba tulekul - mul seni ikka suht vähe probleeme olnud: mõni uks ei tööta kohe vms. 1x oli kui avasin oma laeka, siis viskas pildi mustaks ja arvuti oli täiesti tumm, ventikad ainult elasid. https://steamdb.info/app/1643320/depots/
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
07.12.2024 16:42:08
|
|
|
Wiltz, ja sinna see koer ongi maetud, kes millega paralleele tõmbab või tahab tõmmata. Mulle meenuvad RPG mängud ja W3 sest seda vast kõige rohkem tehtud- samuti olid seal kollid, siin ka kollid. Kollidelt kola kogumine ka jutuks olnud: W3 sai meeletus koguses mingeid keeli ja kondipuru kogutud ja siis oli ruum otsas, seega ma ei leia et S2 kollidelt mingi mõttetu kola saamine asja huvitavamaks oleks teinud. Samas on kollidelt kola kukkumas, mingi missioon, mida ei ole leidnud veel.
Lisaks teejuhtidele tekib "kiireid rändamisvõimalusi veel juurde", mida rohkem ringi kolada, seda huvitavamaks läheb.
Ja AI koha peal- iga BF ja CoD mäng on sama lolle sirgjoones pimedalt mööda jooksvaid puupäid täis;) Tegemist multi miljardi $ firmadega, iga mäng on 90$, ja keegi ei kuku neid review bombima. Kui asja rahulikumalt võtta ja miinused ja plussid kokku lüüa, siis (minu meelest vähemalt) on S2 plusse rohkem.
Tegin väikse artifakti ringi, leidsin veel terveid relvasid ja rüüsid ka, 100k koos. Sai uuendusi jälle lubada terve rida. Nagu šoppamas oleks käind;)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
07.12.2024 18:19:44
|
|
|
Vael kirjutas: |
Wiltz, ja sinna see koer ongi maetud, kes millega paralleele tõmbab või tahab tõmmata. Mulle meenuvad RPG mängud ja W3 sest seda vast kõige rohkem tehtud- samuti olid seal kollid, siin ka kollid. Kollidelt kola kogumine ka jutuks olnud: W3 sai meeletus koguses mingeid keeli ja kondipuru kogutud ja siis oli ruum otsas, seega ma ei leia et S2 kollidelt mingi mõttetu kola saamine asja huvitavamaks oleks teinud. Samas on kollidelt kola kukkumas, mingi missioon, mida ei ole leidnud veel.
Lisaks teejuhtidele tekib "kiireid rändamisvõimalusi veel juurde", mida rohkem ringi kolada, seda huvitavamaks läheb.
Ja AI koha peal- iga BF ja CoD mäng on sama lolle sirgjoones pimedalt mööda jooksvaid puupäid täis;) Tegemist multi miljardi $ firmadega, iga mäng on 90$, ja keegi ei kuku neid review bombima. Kui asja rahulikumalt võtta ja miinused ja plussid kokku lüüa, siis (minu meelest vähemalt) on S2 plusse rohkem.
Tegin väikse artifakti ringi, leidsin veel terveid relvasid ja rüüsid ka, 100k koos. Sai uuendusi jälle lubada terve rida. Nagu šoppamas oleks käind;) |
Mis asi see w3 veel on ?
Mul peale uute nvidia driverite tegemist uuesti crashib. Tegin ddu-ga clean installi kuna driverid väga crashisid, ka keset chromei kohati pildus artifakte. Nüüd clean install ja korras, aga stalker 2 ikka pillub crashi miski pärast. Jääb jälle uut pätsi ootama.
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
07.12.2024 18:52:46
|
|
|
Nähtavasti ta räägib witcheri mängust.
Ma pole küll väga kindel, et sinna just koer maetud on. Eks paralleele võib proovida tõmmata ka rollercoaster tycooniga kui vaja aga ma arvan suurema osa inimeste jaoks kes mänginud nii stalkereid kui witchereid, on nende mängude suht ilmselged erinevused siiski..no suht ilmselged. Üleüldine zanr võib jah sama olla aga combat on TÄIELIKULT ja absoluutselt erinev, mitte lihtsalt erinev vaid täiesti erinev põhimõte ja skeem. Ja sellest edasi juba hargneb kuidas väga paljud muudki asjad on ikka väga erinevad sest kokkuvõttes sellised mängud siiski combati ümber ju ehitatud on.
See, et nii ühes kui teises mängus on "kollid", pole küll nüüd just eriti tõsiselt võetav näitaja nende kõrvutamiseks. Mis seal veel olla võiks, roosad ükssarvikud ja lasteaialapsed, et selliste tegelaste vastu toimub võitlus paljudes muudes mängudes?
Kokkuvõttes on kõik loot, mida sa ükskõik millised mängus saad ja kogud mõttetu kola. On selle asja nimeks AK47 või keel...sisulist vahet väga ei ole. Point on selles, et teha asi (looti otsimine ja kogumine) mängija jaoks piisavalt huvitavaks. Selleks on vaja palju erinevat tüüpi looti ja on vaja ka töötavat economy't ehk et sa tunneksid, et sul on selle lootiga actually midagi peale hakata. Või vähemalt sa arvaksid, et äkki millalgi hiljem võib olla.
Probleem stalkeris kollide ja nende "lootimatusega" seisneb selles, et sa kulutad nende peale meeletu koguse laskemoona, relv degradeerub ja võibolla saab ka armor damaget ning healthi läheb. Aga kõige selle kulutamise eest vastu ei saa mitte tuhkagi! Saan aru jah, et on vist tahetud suunata mängijat kolle mitte tülitama ja nö. pigem neid vältima, ära jooksma jne. Aga no wtf, kuhu sa jooksed või mida sa väldid kui "AI" on nii algeline, et asju lihtsalt swapnitakse sulle triggeritega nina ette ja selja taha.
Kui AI'd hakata võrdlema täielikult skriptitud koridorimängudega nagu bf'd ja cod'd siis what are we even talking about??? Nendes mängudes ei ole AI'd ja ega väga nagu ei peagi olema. Mida sa selle hullu AI'ga sellist tüüpi mängudes ikka peale hakkaksid. Aga nad nagu ei reklaami ka enne release'i, et vaadake maailm, mis imeline uus supervõimas AI meil nüüd on Igaüks teab, mis tüüpi shooteritega tegu ja teab, mida sealt oodata ja mida mitte
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
sant
HV veteran

liitunud: 04.08.2003
|
08.12.2024 01:53:09
|
|
|
Originaal stalkeri AI ei old tegelt nii hea midagi, pika maa pealt snipides oli alati tunne et mängin surnud mängu kus ai on väljas. Modid seda ei parandanud. Summuti kasutamine oli ebastabiilse lõpptulemusega ja modides jällegi tekitas surnud mängu tunde kus ai on väljas, kogu baasi sai maha lasta ilma mingi tulevahetuseta. Täiesti ebareaalne.
Modides saadi ideaalselt paika tulevahetus lähedalt ja keskmaa pealt Imo oli granaadi viskamine paigas oblivionis, järsku käis pauk ja surnud
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
08.12.2024 02:26:19
|
|
|
Päris esimeses tõesti mitte jah. Aga minumeelest hilisemates osades oli ikka juba parem küll. Ja nendes veel natuke hilisemates osades ehk tasuta mängudes, mis olid siis nö. community versioonid mängust...no seal oli üldiselt ikka VÄGA hea! Kui aus olla siis AI oligi ainuke põhjus miks ma viitsisin neid mänge veel uuesti mängida ja lausa läbi mängida. Ja päris paljusid "suuremaid lahinguid" sai mängitud sõna otseses mõttes 10 korda sest lihtsalt nii krdi hea oli ning igakord toimus midagi jälle natuke teistmoodi. No + siis see, et vähemalt pooltel juhtudel sain kuskil suure lahingu keskel surma, kuna AI ikkagi reaalselt oligi nii pagana hea ja suutis mind kambapeale kuidagi ära kottida
Snipimise koha pealt ma väga ei oska kaasa rääkida sest pole sellega kunagi eriti olnud huvi tegeleda. See on lihtsalt nii mõttetult overpowered mehaanika, et ei näe nagu pointi. Sama hästi võiks lihtsalt kirjutada konsooli käsu "all enemy die" ja siis jalutada kuskile alale sisse. Samamoodi on ka teistpidi, et kui mängu AI on liiga overpowered "meeltega" ja näeb sind kuskilt kilomeetri tagant, läbi põõsaste (loomulikult ilma igasuguse binoklita) ja hakkab lambist kõmmutama. Snipimine kuulub inimene vs. inimese shooteritesse ehk siis onlaini. Ja isegi seal on see äärmiselt unsatisfying.
"Modides saadi ideaalselt paika tulevahetus lähedalt ja keskmaa pealt" Jep, nõus. Stalker 2 võiks ka ideaalses maailmas olla tulevahetus paigas lähedalt ja keskelt. Siin juba kannataks mängida ma arvan
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
sant
HV veteran

liitunud: 04.08.2003
|
08.12.2024 02:55:25
|
|
|
Wiltz, No clear sky oli suur samm edasi, aga, kui bullet damage ei oleks ülesse boostitud (mängija vastu siis) ja AI ei teaks KOGU AEG kus mängija on, siis oleks old kehv kogemus
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
aap14
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
08.12.2024 12:33:19
|
|
|
Jätsin hetkel pooleli. AI probleemid ja täiesti kohutav loot süsteem, kus igal pool leiad ainult vorsti ja health packe tekitasid mõtte, et ehk tasuks aasta oodata enne kui rohkem kui mõned tunnid asja peale kulutada.
Olustik ja graafika on ilusad aga kõik muu vajab korralikult tööd
_________________ Slow is smooth and smooth is fast |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
08.12.2024 16:32:46
|
|
|
Pmst igasnteises kohas kuhu lähen leian 100% relvi, turviseid ja ammot(ammo tagavara maksab varanduse). Lisaks veel kui küsimärke linnade lähiümbruses uurida, siis leiab anomaaliaid ja sealt artifakte.
Hetke seisuga võtsin 0% SPAS, parandasin ja uuendasin kõik maxi ning 150k jäi veel kontole...
Vereimejad kukuvad paari pauguga, tõeline päevi näinud veterani tynne tekib. Kõik strateegia ja vara taga ajamine hakkab kuhjaga ära tasuma...
Draivude koha pealt, vb tasub vanemaid proovid "game ready" ei tägenda tänapäeval enam seda et kõige paremad ja stabiilsemad- ei tihka ka enda AMD 10ne pealt 12ne peale uuendada, 1 pangestumine ainult siiani olnud...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
08.12.2024 18:43:20
|
|
|
Noh üldiselt, kui väga paljud inimesed kes mängivad ütlevad nagu ühest suust, et stashidest leiab vaid vorsti ja marlit ning mõned üksikud vaidlevad vastu, et "Pmst igasnteises kohas kuhu lähen leian 100% relvi" siis ainuüksi see juba on märk sellest, et mänguga toimub midagi kahtlast ja economy/looting system on täiesti pekkis Ehk et kõigi nende jaoks, kes seiklevad ja möllavad ning tasuks muudkui vorsti saavad...neid ilmselt see väga ei lohuta, et sulle igalpool ainult relvi ja turviseid kingitakse
Ma ise muidugi arvan, et see erinevus seisneb lihtsalt erinevas mängu faasis. Kuskil lõpupoole kuuldavasti hakkab jah stashide sisu muutuma vähe asjalikumaks, ainult et selleks ajaks jälle pole neid asjalikumaid asju niiväga enam vaja.
Viimaseid uudiseid ja devide sõnavõtte lugedes kahjuks jääb mulje, et ega AI'd selles mängus ilmselt kunagi päriselt tööle ei pandagi. Või kui ka pannakse siis kogu selle asja optimeerituse tase on sedavõrd kehv, et sul on vaja ultra high-end CPU'd, et mäng üldse kuidagimoodi hädapärast mängitav oleks.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
08.12.2024 19:25:44
|
|
|
ise nüüdseks üle 80 tunni mänginud.. Story koha pealt tundub et päris korralikult üritatakse seda main story asja venitada et gametime pikem oleks. Samas otseselt ei nurise. Side Missioone ja asju on korralikult ja osaliselt päris huvitavaid. Stashi on kogunenud ohtralt ja pole enam probleemi parandamise ja upgrademisega olnud. AI on suhteliselt adekvaatne olnud, mis iganes paremat nad lubasid, aga pole väga probleeme praegusega märganud. Jah ei ole nii hea kui F.E.A.Ris vb aga piisav et tekiks huvitavaid olukordi kus flankitakse, rushitakse või kükitatakse peidus oodates mind.
Crashi pole mäng kordagi pannud selle aja jooksul, tundub et linuxi ja protoni all super stabiilne. Animatsioonide glitche on olnud. Voicelined on kohati erineva audio mixing leveliga olnud, kuid suures osas on mäng väga immersive ja huvitav.
Rostok on ainuke koht siiani kus framerate on kohati väga kesine, kuid mujal pole probleeme täheldanud.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
08.12.2024 21:03:36
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
Noh üldiselt, kui väga paljud inimesed kes mängivad ütlevad nagu ühest suust, et stashidest leiab vaid vorsti ja marlit ning mõned üksikud vaidlevad vastu, et "Pmst igasnteises kohas kuhu lähen leian 100% relvi" siis ainuüksi see juba on märk sellest, et mänguga toimub midagi kahtlast ja economy/looting system on täiesti pekkis Ehk et kõigi nende jaoks, kes seiklevad ja möllavad ning tasuks muudkui vorsti saavad...neid ilmselt see väga ei lohuta, et sulle igalpool ainult relvi ja turviseid kingitakse |
Või siis ühed mängivad Steamis ja Epicus, teised aga Game Passis ja kolmandad lasevad 1.0 pira, millel pole ühtegi paika peal
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
09.12.2024 04:04:52
|
|
|
Võibolla ka see, aga stashide sisu väga radikaalsest muutmisest pole ükski ametlik patch ega fix minuteada senimaani väga rääkinud. Nii et mis vahet seal ikka väga olla saab, kas lasta 1.0 pira või mingit viimast verssi
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
09.12.2024 09:26:11
|
|
|
stashidel pole midagi viga, muu mant tuleb mujalt. Stashi ainuke boonus on pmst usb pulk, mis paneb neid tuhlama.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
09.12.2024 09:47:07
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
Võibolla ka see, aga stashide sisu väga radikaalsest muutmisest pole ükski ametlik patch ega fix minuteada senimaani väga rääkinud. Nii et mis vahet seal ikka väga olla saab, kas lasta 1.0 pira või mingit viimast verssi |
Pirajad ei lase 1.0 midagi, hetkel nagu kuulnud olen siis 1.0.2 on ilusti peal ja inimesed rahul kui saab selle mänguga üldse olla.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
09.12.2024 09:54:44
|
|
|
Side questid on justkui selliselt üles ehitatud et main questi mööda minnes leiab need üles. Ma tegin väga palju sidequeste regioonides enne ära kui main sinnani jõudis ehk siis veits igavaks kisub kohati. Relvade balanss on täielik kelbas - sain revolvri enne kätte kui storyga selleni jõuaks mis teeb elu päris mõnusaks.
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
09.12.2024 19:42:51
|
|
|
Kes see srashidest üldse rääkis? Stashide koti kõrval vedelevad 100% armorid ja relvad, surema os olen suva paikadesse sisse marssinud ja leidnud.
Näiteks Ecology suit ja Mercenary Suit mis muutuvat suht kasutuks kolaks juba mängu algul, saab 15k raha PDA peale.
Paljud kurdavad et pole aega ringi tuhlata.... OPEN WORLD mängus.
Kui ei ole aega tuhlata milleks siis üldse sellist tüüpi mängj mängida?
Leiab ka koha kust saab 2 artifakti korraga, 1 neist Leg siiani olnud. St vähemalt 25k kontol olemas.
Ma näiteks refundisin Elden Ringi 15m, kõik kiitsid küll et parim open world, kõik kutsub avastama, aga tundein et pole minu tüüpi mäng ja liikusin edasi.
Kui paralleeli sai tõmmatud, siis S2 tundub ka kõik rohkem s3da moodi, et viska kaart nurka ja jälgi mis ümber nurga toimub.
V b kauguses paistab mingi torn, sealt saab huvitava kõrvalmissiooni või träna.
Katus on viltu vajunud, vb leida viis peale hüpata, aga kui sellelt ei leidnud siis mis kürvalkatusele hüpates leiab? Vb 100% relva ja turvise?
Mõned stashid on lihtsalt ägedad vanakooli pähklit, hüppad 15 korda erinevatest kohtadest surnuks ja siis mõtled et oot oot teeks laiema ringi peale, topid bleed res ja pvys res artifanti pääle, ronid okastraati mööda katusele ja kohal.
Terve mäng on huvitavaid pisidetaile täis ja kui neist mööda joosta siis tulebki ainult vee ja leivaga leppida;) natuke vaeva näha siis on lõpuks kasud taga...
EDIT:
ot: |
Ja kel huvi AI vastu siis paneks märke Kingmakers mängule, peaks järgmine aasta välja tulema- mäletamist mööda UE5 mootoril jookseb aga kõik on custom build- graafika kui ka spetsiaalselt juurde moditud AI. |
EDIT2: Missioonile joostes lampi kohta jooksin sisse, küsimärki polnud, aga kaardil paistis mingi torn, ronisin otsa, leidsin uue moditud "my new baby"...(peaks mängu parim relv olema)(lisaks leidsin 100% pumpa kioskist millest mitu korda juba mööda jooksnud, 3-4k jälle arvel)
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
15.12.2024 17:24:35
|
|
|
Stashid ka mingi aja tagant nii öelda respawnivad või ei ?
Siiani kõik vanad tuttavad kohad on tühjad olnud, lootsin et miski random loot spawn toimub, või see mingi aja tagant?
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|