Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
30.11.2024 10:20:58
|
|
|
xpander kirjutas: |
Draco kirjutas: |
7900XT jookseb (Adrenalin enda andmetel) 2860-2870 Mhz kandis (2880 määratud) ja GPU power u. 330W kandis.
CPU on kohati 70% (5800X3D) ja mälu kasutus 20-22 GB kandis.
Framegen töötas enne ja peale patchi ja FPS endiselt 120-130 juures. Zalyssia linnas tõmbas muidugi 80-90 peale.
|
Mis kuradi moodi sul see nii palju mälu sööb?
|
chrome 100+ tabiga ?
_________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
30.11.2024 10:45:34
|
|
|
Velociraptor kirjutas: |
chrome 100+ tabiga ?  |
No see ei ole mäng ju . Mul endal ka vivaldi mingi 70 tabiga õgib 10GB juba ise.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
30.11.2024 11:46:14
|
|
|
Panin käima uuesti ja suht kohe on 20GB-21GB GB kasutusel, VRAM kõikus 9,5GB - 9,8GB vahel.
Windowsis on programmid kinni. Samas jookseb hästi ja seega ei näe probleemi sellise kasutuse juures.
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007

|
30.11.2024 12:28:40
|
|
|
Maailm on küll suurepäraselt Stalkerilku õhkonnaga õnnestunud. Iga minut on nauditav.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
30.11.2024 14:08:02
|
|
|
Draco kirjutas: |
Panin käima uuesti ja suht kohe on 20GB-21GB GB kasutusel, VRAM kõikus 9,5GB - 9,8GB vahel.
Windowsis on programmid kinni. Samas jookseb hästi ja seega ei näe probleemi sellise kasutuse juures. |
Mul sama PC ja samad andmed;) RAM võtab korralikult, VRAMi võiks ju iseenesest rohkem võtta suure kaardiga, rohkem ette (tegelikult tahtsin kirjutada =>)laadija...
Ma tegin ka enne pätsi Stalker raskusel((keskmine), pärast pätsi panin Rooki peale.
Ma alati enne mängu sulgemist käin linnast läbi küin 100% peale ja siis mäng kinni.
Eile peale uuendamist võtsin siis rännaku ette lihtsalt jooksin ringi anomaaliatesse ei sattund ega midagi ja laksusy 67% ja 10k paranduseks turvis. Ei tea kas oli ühekordne bug peale pätsi või mis, aga tüütu.
Mul oli kõik välja timmitud, palju saab vastastega võidelda, et % ei kukuks, palju anomaaliates kolada, iga vigastuse % välja uuritud. Ning siis keerab uuendus 35% lihtsalt mitte millegi tegemisega maha.
Nüüd on jälle normis paistab...
Üldiselt ei ütmeks et möng nüüd kergem oleks. See 1k mis artifaktist saab ei mõjuta üldpilti. Moo jookseb ikka tühjaks, relv ar412 ei saa kasutada sest 2 magasiniga on 30% läind.
Asi mis oleks aidanud, oleks roheliste müüjate köest näiteks 75% hinnast artifakti eest saada, hulga etem olnud.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
30.11.2024 15:34:15
|
|
|
väga huvitav et windooza all siis nii palju RAM võtab.. noh ega kui probleemi ei valmista pole muret muidugi.
linuxis on jah mingi hädised 7GB RAM ja VRAMi ka suht vähe kasutusel.
edit: võibolla windoozas näitab lihtsalt koos buffri/cachega. buffer/cache on mul küll 13GB
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Margo18
HV kasutaja

liitunud: 04.05.2005
|
30.11.2024 19:54:01
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
see ei muuda küll mitte midagi...võibolla memory leak lihtsalt jõuab kiiremini lõpp-punkti ja tuleb restart teha:D kiirust mõjutavad cpu ja gpu ning settingud |
Et siis, 16GB RAMiga saab High 1440p (Recommended) Settings jooksutada? Kahtlen, hetkel siis rig: Intel® Core™ i7-11700KF, GeForce RTX 4070 SUPER12GB GDDR6X
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri23
HV veteran

liitunud: 17.01.2005
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Maxxxim
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2003
|
30.11.2024 22:47:43
|
|
|
Mis MODe keegi kasutab/soovitab?
|
|
Kommentaarid: 93 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
01.12.2024 17:10:55
|
|
|
sellest oli juba juttu. scrolli.
üldiselt, ega neid mod'e ei saa ega tasu ainult kellegi soovituse järgi küll installida. see oleks pea sama nagu küsida, et mis raskusastmega soovitate mängida ise pead otsustama, mis asjad sinu jaoks häirivad on ja nende asjade jaoks siis installid modi
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
aap14
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
01.12.2024 22:48:35
|
|
|
Uue patchiga ikka perf hea aga FPS langeb ikkagi 120 pealt 50-60 peale linnades
Keeldun uskumast, et nende fancy AI süsteem NII HEA on, et niimoodi prose kooma peaks võtma.
Tüübid kõnnivad ringi ja toimetavad nsma... Miks see peaks prosele nii karm olema?
_________________ Slow is smooth and smooth is fast |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
02.12.2024 00:44:41
|
|
|
heh...miks sul on vaja uskuda, et see NII HEA on? ilmselgelt on ju vastupidi...nii halb on, et nad pidid selle ära disable'ma selleks, et mäng üldse kuidagi mängitav oleks seal linnades.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
terric
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2002
|
02.12.2024 02:48:43
|
|
|
aap14 kirjutas: |
Uue patchiga ikka perf hea aga FPS langeb ikkagi 120 pealt 50-60 peale linnades
Keeldun uskumast, et nende fancy AI süsteem NII HEA on, et niimoodi prose kooma peaks võtma.
Tüübid kõnnivad ringi ja toimetavad nsma... Miks see peaks prosele nii karm olema? |
Ma ei usu, et nad üldse veel jõudluse ja AI parandamisega tegelesid vähemalt, mitte väga suurel määral.
Endal jõudlus tundub sama, mis oli v1.0. Vilkuvad seinad parandati ära jne.
Samas nüüd tundub, et kui miski tont/tondid tulevad siis on aega reageerida.
ot: |
Ise kohanud ühte "bug" peale sood (swamp) läksin peale vestlusi tehniku juurde, et korrastada varustust ja siis
peale seda jäin sinna ruumi kinni. Tehnik pani ajama ja lukustas uksed, hea oli et salvestasin kohe peale vestlust.
Mäng ise tegi hunniku "autosave" sinna samasse ruumi. Ehk oleks pidanud remontima ennem kui vestluse alustasin. |
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003

|
02.12.2024 12:20:31
|
|
|
Maxxxim kirjutas: |
Mis MODe keegi kasutab/soovitab? |
Õnneks on modimine xbox gamepassiga sama lihtne.
Ladusin umbes 15 mode peale ja peab ütlema, et hakkas paremini jooksma ja mäng on hoopis midagi muud. Valik asju muuta on lai.
Ühe, võiks veel lisada oli see, mis märgib kaardil käidud kohad.....
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri23
HV veteran

liitunud: 17.01.2005
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
rastaman
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.02.2011
|
02.12.2024 15:29:51
|
|
|
hakkab ka proovima. esimese asjana panin selle peale -
https://github.com/Lyall/STALKER2Tweak
ning siis STALKER2Tweak.ini failist muutis
[Shader Compile Skip]
; Set to true to skip shader compilation on launch
Enabled = true
pole aega iga kord tööle pannes oodata. graafikaseaded tuleb paika panna, mäng taaskäivitada ja lasta ühe korra uuesti shaderid compileda, ning siis see välja lülitada.
|
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
02.12.2024 18:24:37
|
|
|
terric kirjutas: |
aap14 kirjutas: |
Uue patchiga ikka perf hea aga FPS langeb ikkagi 120 pealt 50-60 peale linnades
Keeldun uskumast, et nende fancy AI süsteem NII HEA on, et niimoodi prose kooma peaks võtma.
Tüübid kõnnivad ringi ja toimetavad nsma... Miks see peaks prosele nii karm olema? |
Ma ei usu, et nad üldse veel jõudluse ja AI parandamisega tegelesid vähemalt, mitte väga suurel määral.
Endal jõudlus tundub sama, mis oli v1.0. Vilkuvad seinad parandati ära jne.
Samas nüüd tundub, et kui miski tont/tondid tulevad siis on aega reageerida.
ot: |
Ise kohanud ühte "bug" peale sood (swamp) läksin peale vestlusi tehniku juurde, et korrastada varustust ja siis
peale seda jäin sinna ruumi kinni. Tehnik pani ajama ja lukustas uksed, hea oli et salvestasin kohe peale vestlust.
Mäng ise tegi hunniku "autosave" sinna samasse ruumi. Ehk oleks pidanud remontima ennem kui vestluse alustasin. |
|
Mutante debuffiti jah korralikult, bloodsuckerid nüüd enam shotguni kaasa tirides suurt ohtu küll ei kujuta. Ainus probleemne mutant on veel ghimera, see notib väga kiirelt ära kui endale pelgupaikka ei leia.
Giantit pole veel kohanud, psidog ka nata probleemne kuna jubedalt palju medse kulub kui üksi juhtud olema.
Fpsi tuli äkki kohati 1-2 juurde, crashimine kui niisugune tundub kadunud olevat hetkel vähemalt.
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
02.12.2024 19:27:51
|
|
|
lauri23...raskus ja "raskus" võivad olla väga erineva tähendusega asjad mängus. mulle näiteks meeldib kui mäng on raske läbi selle, et mingit "ülesannet" või takistust tuleb lahendada või asjale läheneda mõistuse ja kavalusega. ka see on äge kui mõnest kohast edasi saamiseks on vaja actual skilli, täpsust, head reaktsiooni, head ja upgraded varustust jne.
aga kui mäng on tehtud "raskeks" läbi selle, et mingisugusele totaalsele dumb and numb kollile antakse lihtsalt ajuvabalt palju HP'd, spawnitakse see tegelane sulle suvalisel hetkel nina ette ja siis lihtsalt lase teda 20 korda kõhtu. no pole nagu päris see. selline asi on kolmeaastastele. eriti veel kui sul on mängus suht limited ammo ja need 20 laengut maksid päris palju (ehk sisuliselt sa teatud mõttes kulutad oma aega, et seda moona üldse koguda või saada raha selle ostmiseks näiteks). siis kulutad selle ära mingisuguse ajuvaba trigger spawninud kolli peale, kelle tapmisel polnud isegi mingit muud otsest mõtet kui lihtsalt see, et mäng otsustas ta sulle suvalisel hetkel nina ette spawnida. ja selle 20 laengu kulutamise eest ei saa ka absull mitte midagi tagasi ehk et mitte mingit, ei väärtuslikku ega vähem väärtuslikku looti sealt ei saa.
samas eks igaühele oma, mõnele võibolla meeldib just selline nö. raskus. ja võibolla ma olen biased, mulle pole "kollid" mitte kunagi mitte üheski mängus pinget pakkunud, juba vanade stalkerite puhul olid need kõik sisuliselt lihtsalt ebameeldivad nuhtlused...mida oleks tahtnud, et mängus ei ole või et nad minuga ei interactiks. ainuke mäng üldse läbi ajaloo vist, kus kollid olid ka mõnes mõttes huvitavad vastased oli ehk witcher.
mis ulmelist kogust looti ja selle kaasas kandmist puudutab siis see küsimus pole mitte niivõrd, et kas peab...vaid pigem, et "aga miks ei võiks?". kui mängu tüüp on seikle, otsi ja kogu looti (sest loot on tegelikult põhimõtteliselt ainuke sellise seiklemise reward) siis miks ma ei peaks soovima võimalust seda looti koguda ja kaasas kanda? pole tähtsust, kas mul on seda pidevalt "vaja" või mitte. äkki ma tahan seda millalgi hiljem otsustada ja mitte tegeleda PIDEVALT mingisuguse ajuvaba seljakoti limiti ümber zongleerimisega? äkki ma tahan selle omale kuskile kappi hoiule viia ja siis hiljem vaatan, et kas müün maha või jagan kohalikele zuurikutele lõkke ümber laiali? kui mäng nii hirmsat reaalsust taga ajaks siis peaks sinna seljakotti mahtuma üks konserv, üks pudel viina, mõni med ja sadakond moona. ning lisaks siis ehk üks püstol ja automaat. kogu lugu - aga ei ole ju nii?! ja ei saaks olla ka sest siis poleks mõtet mängu üldse mingisugust looti mehaanikat sisse ehitatagi. siis peaks reward system põhinema hoopis millelgi muul. kas puhtalt mingil stooril, või mingisuguste kirjakeste kogumisel või krt teab mis.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
02.12.2024 20:40:10
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
lauri23...raskus ja "raskus" võivad olla väga erineva tähendusega asjad mängus. mulle näiteks meeldib kui mäng on raske läbi selle, et mingit "ülesannet" või takistust tuleb lahendada või asjale läheneda mõistuse ja kavalusega. ka see on äge kui mõnest kohast edasi saamiseks on vaja actual skilli, täpsust, head reaktsiooni, head ja upgraded varustust jne.
aga kui mäng on tehtud "raskeks" läbi selle, et mingisugusele totaalsele dumb and numb kollile antakse lihtsalt ajuvabalt palju HP'd, spawnitakse see tegelane sulle suvalisel hetkel nina ette ja siis lihtsalt lase teda 20 korda kõhtu. no pole nagu päris see. selline asi on kolmeaastastele. eriti veel kui sul on mängus suht limited ammo ja need 20 laengut maksid päris palju (ehk sisuliselt sa teatud mõttes kulutad oma aega, et seda moona üldse koguda või saada raha selle ostmiseks näiteks). siis kulutad selle ära mingisuguse ajuvaba trigger spawninud kolli peale, kelle tapmisel polnud isegi mingit muud otsest mõtet kui lihtsalt see, et mäng otsustas ta sulle suvalisel hetkel nina ette spawnida. ja selle 20 laengu kulutamise eest ei saa ka absull mitte midagi tagasi ehk et mitte mingit, ei väärtuslikku ega vähem väärtuslikku looti sealt ei saa.
samas eks igaühele oma, mõnele võibolla meeldib just selline nö. raskus. ja võibolla ma olen biased, mulle pole "kollid" mitte kunagi mitte üheski mängus pinget pakkunud, juba vanade stalkerite puhul olid need kõik sisuliselt lihtsalt ebameeldivad nuhtlused...mida oleks tahtnud, et mängus ei ole või et nad minuga ei interactiks. ainuke mäng üldse läbi ajaloo vist, kus kollid olid ka mõnes mõttes huvitavad vastased oli ehk witcher.
mis ulmelist kogust looti ja selle kaasas kandmist puudutab siis see küsimus pole mitte niivõrd, et kas peab...vaid pigem, et "aga miks ei võiks?". kui mängu tüüp on seikle, otsi ja kogu looti (sest loot on tegelikult põhimõtteliselt ainuke sellise seiklemise reward) siis miks ma ei peaks soovima võimalust seda looti koguda ja kaasas kanda? pole tähtsust, kas mul on seda pidevalt "vaja" või mitte. äkki ma tahan seda millalgi hiljem otsustada ja mitte tegeleda PIDEVALT mingisuguse ajuvaba seljakoti limiti ümber zongleerimisega? äkki ma tahan selle omale kuskile kappi hoiule viia ja siis hiljem vaatan, et kas müün maha või jagan kohalikele zuurikutele lõkke ümber laiali? kui mäng nii hirmsat reaalsust taga ajaks siis peaks sinna seljakotti mahtuma üks konserv, üks pudel viina, mõni med ja sadakond moona. ning lisaks siis ehk üks püstol ja automaat. kogu lugu - aga ei ole ju nii?! ja ei saaks olla ka sest siis poleks mõtet mängu üldse mingisugust looti mehaanikat sisse ehitatagi. siis peaks reward system põhinema hoopis millelgi muul. kas puhtalt mingil stooril, või mingisuguste kirjakeste kogumisel või krt teab mis. |
Sa vist tarkovit ei ole mänginud, seal on seljakott norm tetris ikka ja keegi ei nurise....siin sama konks kaalu näol, aga ilma tetrisetta.
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003

|
02.12.2024 23:11:51
|
|
|
lauri23, Eks nikerda siis sedasi lõpuni. Mul sellist aega võtta ei ole.
Suht ok mäng tglt.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
03.12.2024 00:41:18
|
|
|
see on hea point tegelikult jah...eks üks suur põhjus miks varasemates stalkeriteski ise vastavaid mod'e olen kasutnud, ongi just see, et no pole aega...ja pole tahtmist kulutada seda olemasolevat vähest aega lihtsalt mingi mõttetu mängumehaanika pärast.
pole aega, et kulutada aega tundide kaupa mängus lihtsalt tühja jooksmise peale. esimene kord kuskilt alast läbi joosta võib olla jah veel huvitav ja põnev, teine kord ehk ka. aga kui sa oled neid ühtesid ja samu alasid juba jooksnud 3 erinevas mängus, 30 korda...no vabandage väga, ei eruta pole aega, et kulutada aega mingite mõttetute kollide pärast surma saamisele ja uuesti loadimisele jne kellel on, või kellele meeldib sedasi oma aega kulutada, eks see kulutab. ise tahaks mängus peamiselt siiski tegeleda nende tegevustega, mis nagu pakuvad ka midagi.
aga tarkovit kusjuures pole praktiliselt mänginud tõesti. samas tarkov on hoopis teist tüüpi mäng, stalkeriga suht võrreldamatu. keegi ei nurise on ka paras üldistus ma pakuks eks seal mängus lihtsalt ilmselt on palju suuremaid ja tähtsamaid asju, mille üle on nurisetud ja nurisetakse. seljakott kui selline (ning selle maht) oli muide tarkovis ju üleüldse asi, mida sõna otseses mõttes müüdi sulle räige raha eest. mäletan, et mingi krdi 100euri maksis see, et saaksid osta omale mängu seljakotiga, kuhu midagi mahuks ka stalkeri vennad oleks pidanud eeskuju võtma äkki...saaksid ka praegu müüa "veteran pack" versiooni mängust, et saad mängu seljakotiga kuhu saab 2x rohkem looti koguda kui standardhinnaga ostes
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Overkilla
HV veteran
liitunud: 11.04.2004
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
ampsu
HV veteran

liitunud: 28.01.2010
|
03.12.2024 13:00:20
|
|
|
Annetad ju lihtsalt. Ei saa mingit kama
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramones
HV veteran

liitunud: 09.07.2004
|
03.12.2024 14:41:51
|
|
|
ampsu kirjutas: |
Annetad ju lihtsalt. Ei saa mingit kama  |
Täpsustus - annetades saad võimaluse kama saada. Lehel kirjas, et 100+ grivnat annetades osaled loosis. Tõenäosus midagi saada on muidugi väike.
Iseenesest huvitav viis annetusi koguda.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
|