Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 345, 346, 347 ... 375, 376, 377  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
genekas
HV vaatleja

liitunud: 24.04.2004




sõnum 11.09.2024 18:03:49 vasta tsitaadiga

Sellest loost kumab läbi täpselt seesama mis juba jutuks olnud - on teadlikult loodud müür enda ja kliendi vahele ehk toimivat klienditeeninduse kanalit ei ole peale "kõnekeskuse".

Ma olin siin mõne kuu eest vaatamas esikus kasutult vedelevat (ammu enne sissekolimist oli maja ära fiiberdatud) Telia fiibriotsa ja oma koduneti pakkuja võrgus kummitav probleem pani selle fiibriotsa kasutuselevõtmisele mõtlema.
Peale seda kui veendusin et mu koduneti pakkujal on reaalselt toimiv kirjalikul moel töötav klienditoe-kanal ning isegi siit foorumi kaudu tekkis kontakt, mis koos klienditoega aitas probleemi ära lahendada (see oli jällegi probleem mis puudutas ka teisi kliente), kadus huvi selle fiibriotsa poole isegi vaadata. Jääb edasi esikukapi alla tolmuma. Selle seisukoha kinnistumisele aitas kaasa muidugi see Telia mobiilside poolel kokku keeratud käkk, mis teises foorumis näha.

Töö poolest teeb Teliaga oma klientidele teenuse pakkumisega seoses ikka koostööd, kuid kõige muu osas üritab oma kokkupuudet nendega küll minimaalsena hoida...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002




sõnum 11.09.2024 18:07:51 vasta tsitaadiga

Telia kõnekeskus on äge. Helistasin mingi aeg tagasi. Lõppes lubadusega, et keegi võtab minuga ühendust. Siiani ei midagi ... vist on kaks nädalat juba kõnest
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2024 18:32:54 vasta tsitaadiga

Küll aga saadavad nad usinalt kirju:
tsitaat:
Aitäh, et kasutad meie teenuseid!
Pöördusid Telia poole 04.09.2024, pöördumise sisuks oli teenuse või paketi muutmine.
Soovime Telia teenuseid pakkuda parimal võimalikul moel ja hindame sinu arvamust kõrgelt.

Seepärast palume, et jagaksid meiega oma kogemust. Vastamiseks kulub ainult paar minutit.

Heade soovidega
...
Omnikanali juhtimise allüksus
Seda spämmivad nad siis alati kui TV ekraanilt teenuseid muuta. Väga tüütud.
_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2024 18:59:47 vasta tsitaadiga

Ma ise mõtlen, et kui mul fiiber toanurgas tolmus oleks, siis paneks purgid otsa ja toimetaks. Miks on vaja mingit pidevat suhtlust klienditoega?
Ok, kui pakett või hind ei loksu paika aga see loodetavasti on ühekordne tegevus.
Iseteenindus on parem kui konkurentidel, see on nagu selge, kõnekeskus üldjuhul on ka parem aga eks kaikaid kodarasse saab ikka ooteaegadega vms.

KillFrenzy kirjutas:
Peab ikka vaba aega olema, et avada ammu teadatuntud napaka poolt uploadi laetud tekstifaile icon_eek.gif

Iseenesest on hea, et foorumis saab kasutajaid blokkida, netis on niigi palju paska. Teenusepakkujatel seda võimalust pole, iga kliendi ja mitte kliendi pöördumine on vaja vastu võtta, läbi inimeste lasta ja midagi vastata. Mõnel juhul tülikas aga see on keeruline kui kodanik arvab, et ta on kuldklient aga reaalselt pole võibolla isegi üldse klient. icon_biggrin.gif Samal ajal ei aita ei kuldkliendi ega isegi ka omatöötaja staatus tasuta fiibrit saama. Olgu sul siis 4G, 5G, vast või mõni muu lahendus, fiiber tuleb ainult tasuva projekti korral või omast taskust.
Kommentaarid: 259 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2024 19:03:29 vasta tsitaadiga

Kuna praegu see -25% kampaania pole vist kellelgi õiget hinda pannud, siis võiks vähemalt e-maili kaudu klienditugi toimida.

Saatsin ka kirja, et see kampaaniahind ei toimi, aga tuleb automaatvastus, et helistage.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
genekas
HV vaatleja

liitunud: 24.04.2004




sõnum 11.09.2024 19:09:32 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Iseenesest on hea, et foorumis saab kasutajaid blokkida, netis on niigi palju paska.

Blokkimise lahendusel on üks paratamatu puue - see töötab ainult siis kui oled foorumisse sisse logitud
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2024 19:11:27 vasta tsitaadiga

Forss kirjutas:
Kuna praegu see -25% kampaania pole vist kellelgi õiget hinda pannud, siis võiks vähemalt e-maili kaudu klienditugi toimida.
Saatsin ka kirja, et see kampaaniahind ei toimi, aga tuleb automaatvastus, et helistage.

On pannud ikka, üldiselt. Lihtsalt mingis situatsioonis on tore kui helistad, läheb kiiremini kui meil.
Kommentaarid: 259 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
santiim
HV kasutaja

liitunud: 23.07.2011




sõnum 11.09.2024 20:05:51 vasta tsitaadiga

Forss kirjutas:
Kuna praegu see -25% kampaania pole vist kellelgi õiget hinda pannud, siis võiks vähemalt e-maili kaudu klienditugi toimida.

Saatsin ka kirja, et see kampaaniahind ei toimi, aga tuleb automaatvastus, et helistage.

Ei olnud ka minul seda õiget hinda. Helistasin. Teenindaja hakkas rääkima, et see ainult uutele klientidele. Minu juhendamisega leidis ta siiski ka ülesse kampaania tänastele klientidele. Tegi mulle hinnamuudatuse. Nüüd kõik õige.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2024 20:12:39 vasta tsitaadiga

santiim kirjutas:

Ei olnud ka minul seda õiget hinda. Helistasin. Teenindaja hakkas rääkima, et see ainult uutele klientidele. Minu juhendamisega leidis ta siiski ka ülesse kampaania tänastele klientidele. Tegi mulle hinnamuudatuse. Nüüd kõik õige.

Just selle pärast saatsingi meili, kuhu panin juurde kampaaniatingimuste pdfi.

Mõned aastad tagasi sai mitu kuud ikka jauratud vale hinna pärast.

Muidu internet ise kiire ja pole aastaid muret olnud.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olc
HV Guru
olc

liitunud: 28.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2024 08:52:29 vasta tsitaadiga

santiim kirjutas:
Forss kirjutas:
Kuna praegu see -25% kampaania pole vist kellelgi õiget hinda pannud, siis võiks vähemalt e-maili kaudu klienditugi toimida.

Saatsin ka kirja, et see kampaaniahind ei toimi, aga tuleb automaatvastus, et helistage.

Ei olnud ka minul seda õiget hinda. Helistasin. Teenindaja hakkas rääkima, et see ainult uutele klientidele. Minu juhendamisega leidis ta siiski ka ülesse kampaania tänastele klientidele. Tegi mulle hinnamuudatuse. Nüüd kõik õige.


Meh? Kus selline pakkumine on? Isegi ei leia üles, saati hakka siis veel seletama icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 137 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 125
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
phobic
HV kasutaja
phobic

liitunud: 26.01.2002




sõnum 12.09.2024 09:19:24 vasta tsitaadiga

Praegustele klientidele on mingi selline kampaania:
https://www.telia.ee/images/documents/kampaaniad/era/koduinterneti_soodustus_internetile_kampaania_tingimused_2024.pdf
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 12.09.2024 10:03:56 vasta tsitaadiga

helista ja uuri... üsna küsitav kampaania
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
naabrikass
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2024 13:35:57 vasta tsitaadiga

phobic kirjutas:
Praegustele klientidele on mingi selline kampaania:
https://www.telia.ee/images/documents/kampaaniad/era/koduinterneti_soodustus_internetile_kampaania_tingimused_2024.pdf

Tundub, et seda on vahepeal muudetud ja lisatud punkt:
tsitaat:
3. Kampaania tingimused ei kehti Kliendile, kel on Kampaania perioodil või kunagi varem
olnud kaabliühendusel internetiühendust.

https://www.telia.ee/images/documents/kampaaniad/era/telia_sugiskampaania_koduinternet_tingimused_2024.pdf

Või igatahes kodulehelt küll olemasolevatele klientidele suunatud pakkumisi ei leidnud
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
phobic
HV kasutaja
phobic

liitunud: 26.01.2002




sõnum 12.09.2024 13:39:35 vasta tsitaadiga

Sai helistatud ja tehti kenasti olemasolevale 300/300 ühendusele kuueks kuuks -25%.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oompa
HV kasutaja
Oompa

liitunud: 18.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2024 13:45:10 vasta tsitaadiga

naabrikass kirjutas:
phobic kirjutas:
Praegustele klientidele on mingi selline kampaania:
https://www.telia.ee/images/documents/kampaaniad/era/koduinterneti_soodustus_internetile_kampaania_tingimused_2024.pdf

Tundub, et seda on vahepeal muudetud ja lisatud punkt:
tsitaat:
3. Kampaania tingimused ei kehti Kliendile, kel on Kampaania perioodil või kunagi varem
olnud kaabliühendusel internetiühendust.

https://www.telia.ee/images/documents/kampaaniad/era/telia_sugiskampaania_koduinternet_tingimused_2024.pdf

Või igatahes kodulehelt küll olemasolevatele klientidele suunatud pakkumisi ei leidnud


Erinevad kampaaniad, sisselogituna on https://www.telia.ee/era/koduinternet/ lehel näha olemasoleva kliendi pakkumine bannerina ja seal on esimene pdf link.

Ma pärast iseteeninduses kiiruse muutmist tellisin kodulehelt tagasihelistamise küsimusega arvelduse kohta ja aktiveeriti soodushind, ei pidanud ise ootel olema.

_________________
icon_smile.gif
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2024 18:20:09 vasta tsitaadiga

Lihtsam oleks neil olemasolevatele optika klientidele lihtsalt -25% automaatselt teha
_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janar!
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2024 18:31:01 vasta tsitaadiga

Ja kaotada raha sellega?
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2024 18:35:14 vasta tsitaadiga

Poes võiks kogu kaup olla lihtsalt niisama -25% mida rohkem seda uhkem icon_biggrin.gif
Kampaaniad on ikka eesmärgiga... Olge mureta, kes liitub, kiirust tõstab saab selle soodustuse, lihtsalt kontrolli ja kui kahtlane, helista. Isegi kui hiljem märkad mingit jama, Telia lahendab selle kliendi kasuks.
Kommentaarid: 259 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kaabakas
HV veteran
kaabakas

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 12.09.2024 18:42:06 vasta tsitaadiga

Kõik poed sisuliselt ongi juba -25%, lihstalt kliendikaarti nõuavad. Teenuste jaoks on võrreldav ehk telia1, aga minutaolisel pole sellega midagi teha, telo on diilis ja teleka vastu huvi pole...
_________________
Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janar!
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2024 18:45:46 vasta tsitaadiga

Miks peab kuhugi helistama, mis kuradi käpardid teil seal töötavad et sellist asja korda ei saa?


indrpo kirjutas:
Poes võiks kogu kaup olla lihtsalt niisama -25% mida rohkem seda uhkem icon_biggrin.gif
Kampaaniad on ikka eesmärgiga... Olge mureta, kes liitub, kiirust tõstab saab selle soodustuse, lihtsalt kontrolli ja kui kahtlane, helista. Isegi kui hiljem märkad mingit jama, Telia lahendab selle kliendi kasuks.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2024 18:45:46 vasta tsitaadiga

Janar! kirjutas:
Ja kaotada raha sellega?
Nad kaotavad ju niigi raha kui 100/100 -> 300/300 peale minnes on lõpphind odavam kui algse 100/100 oma.

tsitaat:
Kampaanias saavad osaleda Telia lepingulised erakliendid, kes Kampaania perioodil kasutavad
Koduinterneti optika paketti ja muudavad kiiruse parameetrit võttes ühe sammu kiirema
internetiühenduse võrreldes nende olemasoleva interneti kiirusega.
Seega ma võin vabalt kell 23:55 oma paketi 50/50 peale lasta ja siis 00:05 100/100 peale tagasi tõsta koos -25% soodustusega.
Kusagil pole sõnagi kirjas kaua mul see eelmine kiirus eelnevalt olema peab.
Ehk samahästi võiks nad lihtsalt -25% pakkuda automaatselt. Saaks veidi rohkem positiivset fame. icon_lol.gif

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.


viimati muutis bladerunner 12.09.2024 18:45:59, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2024 18:54:42 vasta tsitaadiga

tingimused kenasti kirjas. kui seal midagi arusaamatu, võib proovida.
Kommentaarid: 259 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sarvik
HV kasutaja
sarvik

liitunud: 13.12.2002




sõnum 12.09.2024 19:05:21 vasta tsitaadiga

Tingimuste järgi peaks siis kindlasti optika ühendus olema. Seal kus 100/100 aga cat tuppa jäävad ilma? Või on kellelgi ka selle puhul õnnestunud?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaitK
HV veteran
MaitK

liitunud: 14.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2024 19:35:00 vasta tsitaadiga

Helistasin, olemasolev saab ainult juhul kui vahetad kiirust. Kui kiirust ei vaheta, pole ette nähtud. Tehti õnneks 20%, abiks seegi.
_________________
Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju!
Kust tuleb tolm ja kuhu kaob raha?
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olc
HV Guru
olc

liitunud: 28.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2024 20:57:15 vasta tsitaadiga

Mnjah, mul kiirus ei vahetu. 2x juba surunud. Näitab küll isekas, et kiirem ühendus, aga ei rakendu. POle varem olnud sellist asja. icon_confused.gif
Kommentaarid: 137 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 125
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 345, 346, 347 ... 375, 376, 377  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.