Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas sõidaksid vabatahtlikult reka taga? |
Jah |
|
29% |
[ 16 ] |
Ei |
|
63% |
[ 35 ] |
Olen salatoimik ja sõidan ainult rekka taga |
|
7% |
[ 4 ] |
|
hääli kokku : 55 |
|
autor |
sõnum |
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
08.02.2024 10:33:02
|
|
|
seal oli teepind nii jääs, et autost välja astudes tuli ise ka ettevaatlik olla. autost rääkimata.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
sukelduja
HV Guru
liitunud: 14.06.2007
|
08.02.2024 11:06:49
|
|
|
Raiku kirjutas: |
Tanel, oma argumentatsioonis lähtud sa eeldusest, et inimestel ON VAJA PIDEVALT kesklinnas autoga sõita.
Kuid enamus sellest liiklusest on kesklinna läbiv, ehk siis ei lähte- ega ka sihtpunkt pole kumbki kesklinnas.
Kiiruse piiramisega soovitakse tegelikult saavutada mitut asja... eelkõige tänavad ohutumaks ja õhk puhtamaks.
Ja seda ka nii, et autojuhid ei soovikski enam kesklinnast läbi sõita... ehk siis keklinna läbivate autode hulk peaks vähenema. Sealjuures... mida vähem autosid, seda kiiremini pääsevad need, kel vaja, oma sihtpunkti... seda ka väiksema lubatud kiirusega.
Praegu rikuvad kesklinnas elavate ja/või töötavate inimeste keskkonda läbisõitjad.
Ideaalis peaks seda (autode hulga vähendamist kesklinnas) toetama paremad ümbersõidud + ametiasutuste, mida inimestel on vajadus külastada (nii riigi kui ka munitsipaal) liikumine asukohtadesse, kuhu on parem juurdepääs (nii ühistranspordi kui parkimisvõimaluste osas)
PS! Mõtle kui palju sa ise tegelikult kesklinnas üldse autot kasutad? |
Ei taha sinna keskilinna lihtsalt läbisõiduks küll vabatahtlikult keegi minna. Nõme on see, et näiteks sadamasse minekuks head alternatiivi eriti polegi. Sellepärast ei ei tohiks Liivalaiat piirama hakata. Notarid, hambarstid ja raviasutused tuleks kesklinnast esimesel võimalusel minema kolida.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
08.02.2024 11:30:15
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
Raiku kirjutas: |
Tanel, oma argumentatsioonis lähtud sa eeldusest, et inimestel ON VAJA PIDEVALT kesklinnas autoga sõita.
Kuid enamus sellest liiklusest on kesklinna läbiv, ehk siis ei lähte- ega ka sihtpunkt pole kumbki kesklinnas.
Kiiruse piiramisega soovitakse tegelikult saavutada mitut asja... eelkõige tänavad ohutumaks ja õhk puhtamaks.
Ja seda ka nii, et autojuhid ei soovikski enam kesklinnast läbi sõita... ehk siis keklinna läbivate autode hulk peaks vähenema. Sealjuures... mida vähem autosid, seda kiiremini pääsevad need, kel vaja, oma sihtpunkti... seda ka väiksema lubatud kiirusega.
Praegu rikuvad kesklinnas elavate ja/või töötavate inimeste keskkonda läbisõitjad.
Ideaalis peaks seda (autode hulga vähendamist kesklinnas) toetama paremad ümbersõidud + ametiasutuste, mida inimestel on vajadus külastada (nii riigi kui ka munitsipaal) liikumine asukohtadesse, kuhu on parem juurdepääs (nii ühistranspordi kui parkimisvõimaluste osas)
PS! Mõtle kui palju sa ise tegelikult kesklinnas üldse autot kasutad? |
Ei taha sinna keskilinna lihtsalt läbisõiduks küll vabatahtlikult keegi minna. Nõme on see, et näiteks sadamasse minekuks head alternatiivi eriti polegi. Sellepärast ei ei tohiks Liivalaiat piirama hakata. Notarid, hambarstid ja raviasutused tuleks kesklinnast esimesel võimalusel minema kolida. |
Neid on kesklinnast väljaspool terve hulk ju.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
08.02.2024 11:32:48
|
|
|
kesklinnast nii ametite kui ettevõtete ära kolimine on pikemas perspektiivis vaadatuna päris korralik juba praegu.
tallinn on ikka päris korralikult feilinud selles mõttes, et transiitliikluse kesklinnast eemale juhtimiseks on ainukene asjalik asi olnud ülemiste-järvevana. reidi tee natukene ka aga see sumbub ikkagi kesklinna.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
08.02.2024 11:44:29
|
|
|
londiste kirjutas: |
seal oli teepind nii jääs, et autost välja astudes tuli ise ka ettevaatlik olla. autost rääkimata. |
EE-ALARM saatis linna sisse sõites SMSi ka, et vaadake ette ja sealkandis avarii. Oli päris libe jah
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
08.02.2024 17:38:18
|
|
|
Pole mõtet, hoiab kopika kokku ja saab ummikuid ja matse nautida.
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
09.02.2024 00:20:27
|
|
|
Facebookis kirjutatakse
tsitaat: |
Midagi pole parata, aga lauslollus võtab mõnel juhul sõnatuks ja teisel juhul teeb sõnakaks - täna siis see viimane …. . Aru-ma-ei-saa, et kas ikka need erinevate asjade ärakeelajad vahel ajaviiteks ka veidi mõtlevad. Väidetavalt on vist kiiruspiirangute 40km/h või ka 30(?) rakendamiseks eelkõige soov vähendada liiklusurmasid. Ligipääs reaalandmetele eelmise aasta kohta Tallinnas on kaunis piiratud, aga 2022.a statistika kohaselt tundub, et asulates hukkus siis 6 jalakäijat ja kergliiklusvahendil vist 1 inimene (palju tegelikult neist Tallinnas?). Kindlasti ei ole probleemiks vaid ju need äärmiselt kurvalt lõppenud juhtumid, aga ka liikluses saadud muud vigastused. Paraku on nii, et oluline osa neist linnaõnnetustest ei ole seotud ülemäärase kiirusega, vaid hoopis ohutunnetuse langemisega manööverdades parkimisalal, väljajooksuga parkiva bussi tagant (-10km/h siin ei päästaks), kõrvakuularitega või ekraanisõltuvusega jalakäija või autojuht vms. Tõsiseks ohufaktoriks linnaliikluses on pigem elektriauto või hübriid, mis teeb liiga vähe häält (tuleks need ära keelata või panna autole külge kellukesed nagu vanal ajal leeprahaigetele), järgmiseks taotletav jalakäijate hulga suurenemine (linnaliikluses saadakse olles autos harva väga tõsiseid vigastusi või ka surma). Ja nüüd lisandub täiendav probleem- kui liiklusvoog oluliselt aeglustub, siis mõjub see paljude jaoks nii, et aina enam hakatakse rooli taga tegelema mingite kõrvaliste tegevustega – kes teeb pediküüdri, kes tinderdab, kes rahuldab ennast mingil muul moel ja liikluslaks on siit sammu kaugusel. Me kõik oleme kogenud, et lokaalpiirangud on alles mingi protsessi algus, aga edenedes on lisaks liiklusriskidele siin ka majandusliklikult negatiivne efekt – kui aeg, mil ollakse teel kas tööle jõudmiseks, kauba kohaletoimetamiseks või muudeks toiminguteks, suureneb 20%, siis järelikult tööviljakus käib umbes sama sammu ja jõudmine 5 majanduslikult tublima riigi hulka peab taas veidi ootama……..
Siin on asjakohaseks ütlemine: Kas me teeme õigeid asju vs kas me teeme asju õieti – ehk ei teeks küll õigel moel, aga valesid asju. |
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
09.02.2024 00:23:55
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Facebookis kirjutatakse
tsitaat: |
Siin on asjakohaseks ütlemine: Kas me teeme õigeid asju vs kas me teeme asju õieti – ehk ei teeks küll õigel moel, aga valesid asju. |
|
Õieti ehk õigupoolest. Sellised need FB targad on, äsja eluülikooli lõpetanud.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
09.02.2024 00:28:35
|
|
|
Düsgraafia düsgraafiaks - kes meist ei eksiks mõnikord.
Aga sõnumi sisu on paraku õige.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
09.02.2024 00:49:31
|
|
|
20% ajakaost võib rääkida kui sõidad rohelises laines punktist A punkti B. Ilma ummikuteta 40-ga linnas liigeldes jõuab ikkagi mõistliku ajaga igale poole, ja ummikutes.. on ajavahe pigem 1-2%
Mitte et piiranguid lampi laduma peaks.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
10.02.2024 10:02:14
|
|
|
artikkel/120268773/tahelepanematuid-pealinlasi-enam-kiiruskontrollist-ei-hoiatata-svet-teavitustood-on-tehtud-piisavalt
Naljakas kaader.
Tartus pole hoiatusmärke kaamera ees olnudki. "Teil seal tallinnas" tehti nüüd kah ja läks kiunumiseks. Kiunujad on ilmselt tartusse tulemisest hoidunud või on valdav suhtumine, et "tore asi aga mitte minu aiataga".
_________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. ca 100km raadiuses võin täna/homme ära ka tuua. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
janno89
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.02.2004
|
10.02.2024 10:42:16
|
|
|
Kas mitte Tartusse sissesõidul pole kaamera hoiatust?
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
3 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
bugbrake
HV kasutaja
liitunud: 10.12.2006
|
10.02.2024 10:55:17
|
|
|
Tanel Palju sa siis reaalselt kaotad selle 40km/h kiirusega Tallinnas mõnes kohas sõites? Kui sa satud Soome sõitma siis ka tunned kuidas sind ahistatakse selle 40km/h kiirusega.
See 40km/h ei ole maailma lõpp ega midagi enneolematut.
See FB sõnumi sisu ei ole usutav, lihtsalt mis iganes põhjus miks 40km/h maailma kõige halvem asi on.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
iir
HV Guru
liitunud: 20.06.2006
|
10.02.2024 12:04:45
|
|
|
Nagu keegi sõidaks 40ga. Hea kiun. Toome ise vaevalt enne 50ga täpselt linnas sõitis. Proovi sõita kuskil piirangu järgi, pannakse paremalt vasakult ette sust.
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Jerry
4K külmavana
liitunud: 01.02.2003
|
10.02.2024 12:23:46
|
|
|
eile oli vaja tööasjus Narvas käia ja tagasi tulles otsustas üks bussijuht, et talle piirkiirus ei sobi. Sõitsin isegi spidoka järgi 100 - gps 95km/h. Hakkas mööda pressima kuigi oli näha, et autod vastu tulevad.
avastas, et ei jõua mööda, kui oli mu kõrval...ja siis muidugi oli vaja hakata mind kraavi lükkama . Et tervelt koju jõuda, siis pidurdasin kiiruse pea 0'i.
Tartus Narva mäel pressis ka end vasakule keeramise rajast paremale ritta. Igatahes ei tunne häbi, et politseile info saatsin
_________________ Kes meie maale tulnud on ja kellel siin ei meeldi –
me rajad lahkelt lahti on, las minna, kui ei meeldi /Hando Runnel |
|
Kommentaarid: 131 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
10.02.2024 12:28:47
|
|
|
Üleeile üks rekka surus pealesõidul kõrvale ja hakkas tuututama, mu taga oli ruumi küll samas
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
10.02.2024 15:12:06
|
|
|
elukaz kirjutas: |
20% ajakaost võib rääkida kui sõidad rohelises laines punktist A punkti B. Ilma ummikuteta 40-ga linnas liigeldes jõuab ikkagi mõistliku ajaga igale poole, ja ummikutes.. on ajavahe pigem 1-2%
Mitte et piiranguid lampi laduma peaks. |
Lähtud valideeritud andmetest või tulistad puusalt?
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
10.02.2024 15:46:34
|
|
|
bugbrake, ei ole mõõtnud, aga tüütu on küll, kui näed, et tee lai ja autodest vaba. Õnneks sõidan piisavalt vähe.
Mis seal ikka, tuleb ära harjuda. Või siis leiab analooge (ka Tallinna Kalamajast), kus autodega liiklemine on liikluskorraldusega meelega raskeks tehtud.
Praegu kuuldavasti linnaviletsuses kesikutega koalitsioonis (noor)sotsid on kogu selle autojuhtide ahistamise taga.
Sõida (kasti)rattaga!
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
10.02.2024 18:33:21
|
|
|
Rasmus kirjutas: |
elukaz kirjutas: |
20% ajakaost võib rääkida kui sõidad rohelises laines punktist A punkti B. Ilma ummikuteta 40-ga linnas liigeldes jõuab ikkagi mõistliku ajaga igale poole, ja ummikutes.. on ajavahe pigem 1-2%
Mitte et piiranguid lampi laduma peaks. |
Lähtud valideeritud andmetest või tulistad puusalt? |
Täiesti puusalt, puhas matemaatika. Ajakadu saab tulla ainult lõikudel kus kruiisid max kiirusega piirajas. Kogu ajakulu on autosse istumisest kuni sealt väljumiseni. Mis ei toimu hoo pealt vaid mingi manööverdamine ette ja taha. Pluss kõik annateed ja foorid.
Palju saad keskmise kiiruse linnas pühapäeva hommikul? Kompuuter arvutab su eest selle kokku.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
10.02.2024 20:47:59
|
|
|
Jälle ühele bõmmpeale ei sobinud max lubatud kiirusega sõitev rekka.
Alguses tuutu ja siis testiti ka adaptiivset püsikiirusehoidjat
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
janno89
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.02.2004
|
10.02.2024 20:53:31
|
|
|
Oisu. kirjutas: |
Jälle ühele bõmmpeale ei sobinud max lubatud kiirusega sõitev rekka.
Alguses tuutu ja siis testiti ka adaptiivset püsikiirusehoidjat
Spoiler
|
et kui keegi läheb mööda lükkad kaugtuled peale?
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
3 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
10.02.2024 20:56:47
|
|
|
Teine lükkas enne pidureid, täistulesid poleks vaja olnud jah aga kurat teab mis break checki see harrastab.
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
10.02.2024 20:58:42
|
|
|
janno89 kirjutas: |
Oisu. kirjutas: |
Jälle ühele bõmmpeale ei sobinud max lubatud kiirusega sõitev rekka.
Alguses tuutu ja siis testiti ka adaptiivset püsikiirusehoidjat
Spoiler
|
et kui keegi läheb mööda lükkad kaugtuled peale? |
kui lähed mööda, siis esimese asjana pidurdad?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
|