Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 4 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 40 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 38 ] |
7-10 |
|
18% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
4% |
[ 6 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
3% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 0 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
|
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
09.12.2023 18:52:48
|
|
|
Madalrõhu turboga bensiinimootoriga Saabil ei olnud erilist viivitust.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
09.12.2023 19:00:43
|
|
|
NG900 136kW oli vist FPT. Aga panid kolmanda käigu sisse, pedaal põrandasse ja läks. Üks paras hunt lambanahas, välimuse järgi poleks keegi arvanud, et on võimeline nii nobedalt liikuma.
9-5 V6 LPT on 147kW, aga uimasem. Samas V6 lööb ilusti nurru.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
09.12.2023 19:05:16
|
|
|
See v6 pole mingi turbokas mingi pisike vurr jookseb seal kontrollimatult kaasa. Iirc oli see ainult ühe poole küljes
Endal oli 2.0lpt mille turbo liiga kange softiga pooleks lasin. Hiljem läks peale suurem ja siis oli asi juba natuke mõnusam
viimati muutis Janis 09.12.2023 19:50:47, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
09.12.2023 20:05:40
|
|
|
Mul oli 9-5 R4 2.3 136kw LPT
Tühimass lausa 1630 kg
See V6 on vist Opeli mootor?
3-liitrine 154 kw Outback on ka olnud (2001. a). See oli küll oma kilovattide kohta uimane. Praegune 2,5 127kw on parem, 136 kw Saabist rääkimata.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
09.12.2023 20:27:08
|
|
|
Mis see Vtec on? Mul mootori peal see kiri. Mingi asi, mis jälle katki läheb ja parandamine kallis?
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
09.12.2023 20:28:28
|
|
|
Turbo lag ilma turbota
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
09.12.2023 20:31:26
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Mis see Vtec on? Mul mootori peal see kiri. Mingi asi, mis jälle katki läheb ja parandamine kallis? |
Kui vtec katki läheb siis jääb ökorežiimi lukku, kulub vähem kütti kui terve autoga
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
09.12.2023 20:33:00
|
|
|
Janis kirjutas: |
Turbo lag ilma turbota |
Mul mingi anomaalia siis. Mul turbo kah olemas. Kuidas see lag siis ilma turbota on?
degreal kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Mis see Vtec on? Mul mootori peal see kiri. Mingi asi, mis jälle katki läheb ja parandamine kallis? |
Kui vtec katki läheb siis jääb ökorežiimi lukku, kulub vähem kütti kui terve autoga  |
A seda püsivalt offida ei saa?
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
09.12.2023 20:36:26
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Turbo lag ilma turbota |
Mul mingi anomaalia siis. Mul turbo kah olemas. Kuidas see lag siis ilma turbota on?
degreal kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Mis see Vtec on? Mul mootori peal see kiri. Mingi asi, mis jälle katki läheb ja parandamine kallis? |
Kui vtec katki läheb siis jääb ökorežiimi lukku, kulub vähem kütti kui terve autoga  |
A seda püsivalt offida ei saa?  |
Milleks ainult selle offimisega piirduda?
Offi juba terve mootor, kulub veel vähem.
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
09.12.2023 21:03:26
|
|
|
Janis kirjutas: |
See v6 pole mingi turbokas mingi pisike vurr jookseb seal kontrollimatult kaasa. Iirc oli see ainult ühe poole küljes
Endal oli 2.0lpt mille turbo liiga kange softiga pooleks lasin. Hiljem läks peale suurem ja siis oli asi juba natuke mõnusam |
See v6, mis opeli peal vabalthingavana paar kw võimsam oli kui saabi peal turboaeglustiga?
Gm il oli jah mingi, millele ühe "sarve" külge mingi pidurdi pandi.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
pistyk
HV veteran

liitunud: 11.08.2007
|
09.12.2023 21:15:44
|
|
|
Betamax, 1.5T 134kw?
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
09.12.2023 21:35:43
|
|
|
Mis see T on?
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
09.12.2023 21:43:13
|
|
|
Ei-ei, eelmine omanik oli naine.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
pistyk
HV veteran

liitunud: 11.08.2007
|
09.12.2023 22:17:15
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Mis see T on? |
ütlesid et sul on turbo,või mis muu see sinu meelest on?
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
10.12.2023 01:47:19
|
|
|
1,5 turbot?
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
pistyk
HV veteran

liitunud: 11.08.2007
|
10.12.2023 01:49:38
|
|
|
Betamax, lolli mängid?
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
10.12.2023 13:06:26
|
|
|
Ma ei ole petroolipea, sorry.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
10.12.2023 13:25:38
|
|
|
tsitaat: |
VVL ja VVT on kaks eri asja. VVL (nt vtec) on siiamaani üsna haruldane nähtus. |
VVTL (Variable Valve Timing & Lifting) siiski. Erinevus on vaid lisa lifting profiilis.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
10.12.2023 22:27:13
|
|
|
Kas keegi siit Insignia B hooldus/remondi juhendile pääseb ligi?
Tagasillas on puksid läbi ja esindus väidab, et kõik õõtshoovad tuleb sellest lähtuvalt ära vahetada.
Siiani pole sitta aetud aga see kõlab juba vähe kahtlaselt.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
10.12.2023 22:30:19
|
|
|
softis kirjutas: |
Kas keegi siit Insignia B hooldus/remondi juhendile pääseb ligi?
Tagasillas on puksid läbi ja esindus väidab, et kõik õõtshoovad tuleb sellest lähtuvalt ära vahetada.
Siiani pole sitta aetud aga see kõlab juba vähe kahtlaselt. |
Puksid ongi õõtshoobade sees. Õõtshoobasid on sinu jaoks odavam vahetada, kui hakata pukse välja ja sisse pressima.
Kui kodus garaažis ise nokitsed, siis võid muidugi pukse ka vahetada. Tuleb kõvasti odavam.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
ykshuntka
HV kasutaja

liitunud: 15.01.2007
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
11.12.2023 04:40:31
|
|
|
Esindus ei pressi sul pukse välja vaid vahetab koos õõtsaga. Nende juhend selline lihtsalt.
Ise Hondaga oli kunagi sama jama, pakuti õõtsade vahetust, siis kogemata käisin VKM'is ja küsisin, et kas puksi ka vahetate. Loomulikult vahetasid. Puksi hind 7 eur, õõts oli vist 230 tol ajal.
Lihtsalt arvesta sellega, et puks võib seal kenasti kinni olla ja tööraha osa arvest on suurem.
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
11.12.2023 11:42:52
|
|
|
VVT-ga (ilma L-ta) mootorid töötavad madalal koormusel simuleeritud atkinsoni tsüklis (sisselaset hoitakse kauem avatuna, osa valmis küttesegust lükatakse tagasi sisselaskekollektorisse ehk et sisselaskel on efektiivne "töömaht" väiksem kui töötaktil, nagu Atkinsoni mootoril), et kütust efektiivsemalt põletada ja sealt viimast välja võtta. Suurema võimsuse vajadusel lülitutakse tavalisele ottomootori režiimile.
Teiste sõnadega ei lisa see võimsust tavarežiimil vaid vähendab võimsust (ja suurendab efektiivsust) vähema võimsusevajaduse korral ehk ökotamisel.
Sain ma õigesti aru või on veel mingeid lisanüansse seal? Suurematel pööretel ka midagi huvitavat toimub?
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
antikondor
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.07.2005
|
11.12.2023 11:52:41
|
|
|
Dogbert kirjutas: |
VVT-ga (ilma L-ta) mootorid töötavad madalal koormusel simuleeritud atkinsoni tsüklis (sisselaset hoitakse kauem avatuna, osa valmis küttesegust lükatakse tagasi sisselaskekollektorisse ehk et sisselaskel on efektiivne "töömaht" väiksem kui töötaktil, nagu Atkinsoni mootoril), et kütust efektiivsemalt põletada ja sealt viimast välja võtta. Suurema võimsuse vajadusel lülitutakse tavalisele ottomootori režiimile.
Teiste sõnadega ei lisa see võimsust tavarežiimil vaid vähendab võimsust (ja suurendab efektiivsust) vähema võimsusevajaduse korral ehk ökotamisel.
Sain ma õigesti aru või on veel mingeid lisanüansse seal? Suurematel pööretel ka midagi huvitavat toimub? |
Eeeh, atkinsoni tsüklisse minek on pigem erand kui reegel ning seda vaid bensiini otsepritsega mootoritel, kus väljalaskesse lükatakse vaid õhk ilma kütuseta. Muidu kooleks katalüsaator üsna kärmelt ning hetimed oleks väga paigast ära. Muudetakse küll sisselaske ja väljalaske klappide vanemist teineteise suhtes millega annab muuta kütusesegu liikumise kiirust silindrisse ja põlemisgaaside liikumist sildindrist välja mis tagab kütusesegu ühtlasema jagunemise sildindri ruumalas ning seetõttu ka ühtlasema põlemise. Väljalaske ajastuse sättimine aitab tagada parema vaakumefekti silindri tühjenemisel mis aitab ka kütusesegu sissetõmbel, kuna sisselaske ja väljalaske sagedused erinevatel pööretel ja koormuste juures on erinevad, siis selline dünaamiline kontroll tagab effektiivsema mootori töö erinevate pöörete ja koormuste all. Aitab nii ökotamise kui jõudlusega, kuna ei ole vaja valida ainult üks pööretevahemik, kus mootor optimaalselt töötab.
Veits sita ehitusega lause, aga ehk on arusaadav.
_________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
|