Ma vaikselt liigun lõpu poole ja üritasin baasi ehitada. No see on küll täielik õnnetus! Bethesda oleks võinud selle parem välja jätta. Ma kohe ei mäletagi ühtegi mängu milles see halvem oleks olnud. See üksi võtab hinnangust 20% maha. Laeva disain on väga selge ja arusaadav sellega võrreldes.
Ma vaikselt liigun lõpu poole ja üritasin baasi ehitada. No see on küll täielik õnnetus! Bethesda oleks võinud selle parem välja jätta. Ma kohe ei mäletagi ühtegi mängu milles see halvem oleks olnud. See üksi võtab hinnangust 20% maha. Laeva disain on väga selge ja arusaadav sellega võrreldes.
Bethesda arendaja ütles, et kogu see baasi ehitus jäi heal juhul idee tasandile. Ilmselt mingi suurem DLC või expansion pack toob õige asja.
RPG osas on üks suurimaid probleeme see, et mängija vallikud ei loe. Ükskõik mida sa otsustad on tulemus suht sama ja companionid üksmeelelt kas kiidavad või laidavad sinu valikuid.
Kas keegi oskab siin mõnda näidet tuua kus see mängija valik päriselt ka midagi lõpptulemust märgatavalt muudab? Enamasti üritatakse jätta muljet, et mängija valikud määravad mis saama hakkab. Samas on tegelikult ainult 3 erinevat lõppu ja otsuste erinevad variatsoonid kokku tegelikult suures pildis mõjutavad väga vähe.
Et kas me näeme kunagi ka sellist asja, kus sinu otsustest tulenevalt tekibki mingi butterfly effect ja näiteks AI genereerib igale mängijale täiesti erineva lõpu.
Bethesda has confirmed that, after initially adding official Starfield NVIDIA DLSS support via Steam Beta next week, a future update will also introduce support for AMD FSR3. No specific details about the timing of this upcoming update have been provided just yet.
Aga AMD väidetavalt blokib DLSS /s
Kaks kuud peale release'i ja peale seda kui AMD Bethesda bussi alla viskas nädal enne mängu väljatulekut, millele eelnes mitu kuud haudvaikust. Sa oma peaga mõelda suudad vahepeal või elatud ainult YT'i clickbaitist?
Nii, et Bethesdal oli AMD'ga ainult kahekuuline leping ja DLSS2 ja DLSS3 tuuakse mängu enne kui FSR3?
Kui see on konkureeriva tehnoloogia blokkimine, siis tegu on ajaloo kehvima vandenõuteooriaga.
Ja sinusugused võiks aru saada, et lõppsõna mingi tehnoloogia integreerimisel on ikka arendajal endal mitte AMD'l, Nvidia'l või jumal teab kellel.
Seega kui tahad kedagi süüdistada, et sinu soovitut mängus polnud, siis süüdista ikka arendajat, mitte sponsorit.
IBOX4REAL kirjutas:
Tomorrow kirjutas:
RPG osas on üks suurimaid probleeme see, et mängija vallikud ei loe. Ükskõik mida sa otsustad on tulemus suht sama ja companionid üksmeelelt kas kiidavad või laidavad sinu valikuid.
Kas keegi oskab siin mõnda näidet tuua kus see mängija valik päriselt ka midagi lõpptulemust märgatavalt muudab? Enamasti üritatakse jätta muljet, et mängija valikud määravad mis saama hakkab. Samas on tegelikult ainult 3 erinevat lõppu ja otsuste erinevad variatsoonid kokku tegelikult suures pildis mõjutavad väga vähe.
Et kas me näeme kunagi ka sellist asja, kus sinu otsustest tulenevalt tekibki mingi butterfly effect ja näiteks AI genereerib igale mängijale täiesti erineva lõpu.
Me ei räägi siin endgame'st. Me räägime valikutest mille tulemused on kohe näha mitte sellest, et lootisid kedagi keda poleks pidanud ja see NPC nüüd hoiab salaja viha, et 30 tundi hiljem sinu endgame nässu keerata.
Sama ka kaaslaste seisukohtadega selles osas mida mängija tegi. Näiteks kõik laidavad maha selle, kui Crimson Fleet kasuks tööle hakkad. Oleks siis kasvõi üks kes selle heaks kiidaks aga pole.
See on Bethesda poolt lihtsalt laisk quest kirjutamine, kus nad ei viitsi erinevaid lõpplahendusi lisada. Panevad teatud NPC'd lihtsalt protected ja asi vask.
On ka näiteid sellest kuidas mängija valikutel on pikaajalised tagajärjed.
Varasematest mängudest tooks näiteks Mass Effect kus mängija otsuste tõttu võib mõni oluline NPC esimeses mängus surra ja seetõttu kolmandas on tema asemel keegi kelle vaated on täiesti erinevad mis omakorda tekitab olukorra kus parimat võimalikku tulemust pole mingis questis võimalik saavutada.
IBOX4REAL, Baldurs Gate 3 aga eks igas RPGs on tegelikult kõik lõpud piiratud koguses scriptitud, et pole mingi mega dünaamiline. Aga mängu sees toimuv, lihtsalt wow.
Scart, aga mis su point on? Kui arendaja teeb mängu FSR toega, siis ta teab, et see töötab igal arvutil ja konsoolil. DLSSiga ta teab, et ainult alates nVidia RTX2000 omanikud saavad seda kasutada ja hakkab vingumine pihta. On siis kuskil tõendeid, et tegu on sihiliku blokkimisega? AMD viimane sõna Starfieldi kohta oli, et nad ei bloki midagi. Loogika ütleb, et FSR on lihtsalt loogiline valik just seetõttu, et DLSS töötab vaid kindlal raual. Ja milleks siis topelt tööd teha, kui FSR ajab asja ära?
https://www.techspot.com/news/99929-amd-denies-blocking-bethesda-adding-dlss-starfield.html _________________
Scart, aga mis su point on? Kui arendaja teeb mängu FSR toega, siis ta teab, et see töötab igal arvutil ja konsoolil. DLSSiga ta teab, et ainult alates nVidia RTX2000 omanikud saavad seda kasutada ja hakkab vingumine pihta. On siis kuskil tõendeid, et tegu on sihiliku blokkimisega? AMD viimane sõna Starfieldi kohta oli, et nad ei bloki midagi. Loogika ütleb, et FSR on lihtsalt loogiline valik just seetõttu, et DLSS töötab vaid kindlal raual. Ja milleks siis topelt tööd teha, kui FSR ajab asja ära?
https://www.techspot.com/news/99929-amd-denies-blocking-bethesda-adding-dlss-starfield.html
Küsimus on toote kvaliteedis, arendaja võimalustes ja toote juurutamise kiiruses.
Kui kõik ritta panna siis pole ühtegi mõjuvat põhjust, et AAA mängu arendaja jätaks lisamata võimaluse, mille lisamiseks kulus modijal alla 24h.
Ehk siis kogu NexusMods leht on tõestus sellest, et AAA arendajad on oskamatud. Bethesda eriti. _________________
Miks Larina venitab BG-3 Xbox versiooniga. Sellepärast , et Starfield saaks vähemalt parima Xbox mängu auhinna.
Miks Nvidial võttis niikaua aega , et Starfieldi Nvida kaartidel oodatud FPS-iga mängida saaks. Kohalik SWAT meeskond oli õppustel.
Kui tõsisemalt rääkida.
Peale mängu täiendusi on 4090 lõpuks kiirem kui 7900xtx. Viimased Nvidia draiverid pidid ka DLSS3-e mängus paremaks tegema.
Kuldse lõbupulga ürituselt läks Starfield kodu parima Xbox mängu tiitliga.
Gameawards -il pretendeerib mäng ainult parima RPG auhinnale. Ilmselt me teame kõik kuidas sellega läheb. Muidugi kui Larian keeldub auhindu vastu võtmast, sest need ei mahu enam kuhugi, siis on Starfieldil mingi lootus.
Kui keegi tahab hääletada , siis
https://thegameawards.com/nominees
Hääletamiseks on vajalik mingi sotsiaalmeedia kontoga sisselogimine.
SirAskAlot, viskasin pilgu peale. Minu jaoks oli see aasta suurim üllatus Aliens: Dark Descent. Ja ülla-ülla, seda polegi nimetatud seal GameAwardsis. _________________
Neid auhindade jagamisi ei taskuks väga tõsiselt võtta. Pigem on tegu ikka peavoolu meelelahutusega, mis soosib suuremaid tootjaid.
Muidugi kui keegi peaks aitama Sven-il kõik need auhinna karikad koju viia , siis on Todd selle täiega ära teeninud. Teda võiks lugeda isikuks kes mattis maha klassikalise Fallouti.
Nüüd siis aastaid hiljem tuleb Larian oma käigupõhise isomeetrlilise RPG-ga ja näitab kogu maailmale. Oluline pole mängu stiil, vaid see kuidas mäng tehtud on.
Auhindade jagamise kohalt on Bethesdal oma tähtsamate mängude väljalaskmisega veits ebaõnne ka olnud. Fallout 4 sattus samale aastale Witcher 3-ga ja Starfield siis BG-3ga.
The more damning part is the Recent Reviews section, which covers all reviews over the last 30 days. There have been around 7,500 user reviews across the last month, a mere 31% of which were positive, earning Starfield a Mostly Negative rating.
-Kaivo-, Bethesda ütles jah midagi, et uuest aastast kavatsevad teha uue patchi iga kuue nädala tagant vms. Muidugi kahtlane mida need patchid mängu lisavad, kui üldse.
-Kaivo-, iga ~6. nädala tagant mingi update alates veebruarist _________________ M: LG 29wk500-p
The German soldier has impressed the world, however the Italian Bersagliere soldier has impressed the German soldier.
Mõtlesin, et proovin seda, Bethesda mängud üldiselt meeldinud. Aga pilt ja audio hakkasid mängus jubedalt laggima, eriti kui palju toimus korraga, nt keegi lasi vms. Mõnda aega ei saanud aru milles asi on - arvasin, et profiili masin on liiga vana aga samas nagu kõik on siiani medium-high peal ilusti ära jooksnud, nt RDR2 suurematest mängudest jooksis nagu siid (just katsetasin üle ka). Siis sain teada et vaja SSD ketast mängu jaoks. Selle peale ei osanud isegi tulla, tavaliselt on HDD alati täiesti okei olnud
Noh okei, niikuinii oli vaja uut/suuremat ketast andmete salvestamiseks. Võtsin siis ligi ja installisin mängu NVMe SSD peale. Nüüd ei tööta sisuliselt üldse, fps on alla 10 ja isegi low seadetel ei jookse üldse. Mida kuradit? Nii high-end graafikaga mäng pole ju? Pigem suht 'meh' pilt videote jms järgi. Ei saa aru, mis värk on
Viimane Bethesda mäng, mida ostan. Mingi käkk PC port jälle vist. Oleks pidanud õppust võtma FO76 käkist
Lingin ühe modi , mis uudiseid lugedes silma jäi. Tundus midagi sellist olevat mis mängu huvitavamaks teeb. Kuna ma olen starfieldi alla 30 minuti mänginud , siis ise ma modi testinud ei ole.
Väike update, proovisin uuesti mängu üle pika aja... peale viimast update jookseb mäng ilusti 200fpsi. Max seadetel ja 4k resoga.
Esimene release mis oli, sain napilt 60fpsi kätte.
Kahjuks mäng ise pole muutunud, endiselt sama kehvake. Vahepeal on optimeeritud ja tehtud korralik DLSS tugi, parandatud buge,
kuid mängu ennast paremaks pole üldse tehtud.
Väike update, proovisin uuesti mängu üle pika aja... peale viimast update jookseb mäng ilusti 200fpsi. Max seadetel ja 4k resoga.
Esimene release mis oli, sain napilt 60fpsi kätte.
Kahjuks mäng ise pole muutunud, endiselt sama kehvake. Vahepeal on optimeeritud ja tehtud korralik DLSS tugi, parandatud buge,
kuid mängu ennast paremaks pole üldse tehtud.
Väike update, proovisin uuesti mängu üle pika aja... peale viimast update jookseb mäng ilusti 200fpsi. Max seadetel ja 4k resoga.
Esimene release mis oli, sain napilt 60fpsi kätte.
Kahjuks mäng ise pole muutunud, endiselt sama kehvake. Vahepeal on optimeeritud ja tehtud korralik DLSS tugi, parandatud buge,
kuid mängu ennast paremaks pole üldse tehtud.
200fps!
Mis arvuti?
4090 + DLSS quality + FG. Algsel versioonil puudus igasugune DLSS tugi, lisaks oli mäng väga halvasti optimiseeritud.
Aasta möödas releasesist, esimene DLC väljas .... ja sisuliselt mitte midagi pole muutunud.
Bugine ja sisutühi mäng endiselt. Ei usu, et sellest enam asja saab
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.