Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Esmamulje Starfieldist: |
Väga viis |
|
11% |
[ 9 ] |
Hea |
|
25% |
[ 19 ] |
Käib kah |
|
19% |
[ 15 ] |
Alla keskmise |
|
28% |
[ 22 ] |
Täielik käkk |
|
14% |
[ 11 ] |
|
hääli kokku : 76 |
|
autor |
sõnum |
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
28.09.2023 10:20:31
|
|
|
Tint kirjutas: |
tsitaat: |
Mängundus on ilmselgelt väljasuremisele määratud, kui vigisetakse ainult pildi kvaliteedi nüansside pärast.
|
Ja kõik muu on selle mänguga korras siis või? |
Terve teema ongi ainult vigisemist täis... steami hinne on kukkunud ka 75% peale... ehk siis sinna kanti, mis oleks sellele mängule õiglane, mitte
88% nagu alguses oli.
Keegi võiks vahelduseks midagi positiivset ka kirjutada
|
|
Kommentaarid: 211 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
28.09.2023 10:40:34
|
|
|
subjektiivselt positiivne:
- üldine setting
- sidequestid (Rangers, Ryujin, UC ja Crimson Fleet)
- laevade ja baaside ehitamine
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 304 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
244 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
28.09.2023 10:45:03
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
Tint kirjutas: |
tsitaat: |
Mängundus on ilmselgelt väljasuremisele määratud, kui vigisetakse ainult pildi kvaliteedi nüansside pärast.
|
Ja kõik muu on selle mänguga korras siis või? |
Ei ole. Probleeme on nagu muda, aga mingi valguseprobleemi kriitika on ikka üle võlli. |
Kui ma näen et mu ekraanil valgustavad suvaliselt, põrandale joonistatud ringid kogu ruumi , siis ma arvan et mu kriitika on täiesti pädev.
See mida starfield kasutab on tüüpiline inimaju petmise tehnoloogia. Selliseid tehnikaid ja nippe on lademes. Enamus mustkunstist põhineb sellistel trikkidel.
Starfieldi puhul on eriline see, et nad ei ole isegi püüdnud seda korralikult teha. Kui sul oleks huvi ja tahtmist, siis saaksid sellest ilmselt ise aru.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
28.09.2023 13:29:38
|
|
|
No sama kriitikat võib ju teha enamus raster mängude kohta. Tulla CP2077 PT pealt ja siis kaevelda, et Bethesda mängus ei lange valgus õige nurga alt? No palun.
Mitte, et see mäng mingi graafiline meistriteos oleks aga nagu eelnevalt välja toodud on peamised probleemid siiski mujal.
Pealegi kui on valida graafika või gameplay vahel, siis valin iga kell viimase. Olgu pealegi "võlts" valgustus jms, kui mäng ise on kaasahaarav, siis see ei häiri.
Kui vaadata kõigi aegade parimate mängude edetabelit, siis seal on palju mänge mille graafika on isegi tänapäeva raster tehnikaid arvestades alla igasugust arvestust.
Jah graafiliselt ilusaid mänge on vahva testida või nendega oma arvuti jõudlust testida aga süvenemiseks ja algusest lõpuni läbitegemiseks on need tavaliselt meh.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
jtz
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2009
|
28.09.2023 15:43:20
|
|
|
ei tea, mulle meeldib. 100 peale tundi alla pannud... millest esimesed ala 20-30 olid proovi tegelane mehaanikaga tutvumiseks jne..
nvidia peal ja peale seda nvidia viimast driverite update jookseb ka kenasti (fps).
Ma selline peale tööd mõne tunni pelaja stiilis. Hea rahuliku toimetamisega mäng.
Laeva crew, skillid, orig jura asendad laeval parema (oma mängustiilile sobiva) varustusega = kosmose lahingud laevadega suht mõnusad (alguse default plank laeva juhitamatuse ja olematute relva teemaga võib suht nüri jah olla). Mul wanted perk ja seetõttu võeti ka jura laevaga kuskil kotti nii, et peale mitmeid quick loade õnnestus quantum drive kasutades ära lennata alalt - a mootori ja relva speccu süveneda siis lihtne õigem laev teha.
(raha lademeis pole, ja skilli ka tehtud et migneid häid asju laevale saaks - pakun et siis läheb veel isegi äkki liiga lihtsakt normali raskusastmel).
Planeedid ja maailm ilus. Mulle meeldivad.
Tehniliste jamade kohta? peale viimast update on üks robot kuskil kald tee sees kinni olnud.
Lisaks seda kui vestled kellegagi siis ta ei pööra minu poole vaid on seljaga või küljega -> a see pigem feature mu silmis = küsid suva maxima/ikea düüdilt, et tere vabandage kus viski asub siis vastu seljaga olles sinupoole pööramata midagi mõmisetakse vastu...
enne update/patchi oli kus mingi npc "tõusis" lihtsalt taevasse (sama mis fallout ja skyrim bug oli) paar korda.
story poolel olen vist väga alguses - Sarah juba seal pakub suhtesse jne enne kui ühtegi teist tegelast peale vasco on üldse meeskonnaga liitunud (Vascot ei saanud companioniks ka võtta kuna vist tutoriali pärast Sarah mingi kaaslaseks lukustatud vms). Nüüd siis Andreja ka lahti ning story poolt ei olegi edasi mõelndud vaadanud. Palju toimetamist eks kunagi jõuab sinna ka...
ühele planeedile sai "raha/xp masin" ehitatud. sellega seoses jah üks tõsisem tehniline teema läbi käinud. nimelt kokku mingi u. 500-1000?+storage kasti siis "output link" loomise faasis/menüüs olles output linke tehes kukub fps 0-20 kanti ja iga uue link'i loomisel käib hetkeline jõnkastus/kiilumine. Kui sealt menüüst välja tulla siis jookseb kulda 90-110fps (medium 1440p native). Ehk ming ikeerukamate ja mahukamate süsteemide/baaside jaoks vaja tänapäevast prose ikkagi.
a no mingi pool aastat peale CP77 olid pooled tegelased ikka mingi T poosis sõidukites või läbi seinte, story ei meeldinud, tegelased ei meeldinud ei sümpatiseerinud üldse. Ja peab päris igav mäng olema või üldse mitte peale minema järelikult kui mängimise asemel istub ja vaatab enda peegeldust kuskil lombis või ala kuidas suits vs valgus kuskil aleel "hõljub".. maitseid ja erinevaid... ja seda mida otsitakse...
(no mulle meeldis anthem ka - siin hv's vist siiani lüüakse risti kui seda mängu mainib)
ot: |
Spoiler
Minu jaoks mängud ikkagi päris maailmast kõrvale põikamiseks ja mingit simulaatorit nii visualis kui tegevuste poolest ei tahagi. (tahab adrenaliini kogeda ja "streetfigher" olla siis mõttekam juba tartusse kluppi minna või no kus need "teised aktion" tegelased liiguvadki - on hiljem midagi ka lastelastele rääkida, relvadest lasta mine lasketiiru jne. sealt sad oma "brawler" või "firearms" real life skilli arendada mis jäävad sinuda päriselt nüüd mingite mängude pärast nutta... et lamp valesti või põsesarnad ei liigu, või quantum drive on liiga sci fi)
|
_________________ Inflation Nation |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
28.09.2023 17:24:58
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
No sama kriitikat võib ju teha enamus raster mängude kohta. Tulla CP2077 PT pealt ja siis kaevelda, et Bethesda mängus ei lange valgus õige nurga alt? No palun.
Mitte, et see mäng mingi graafiline meistriteos oleks aga nagu eelnevalt välja toodud on peamised probleemid siiski mujal.
Pealegi kui on valida graafika või gameplay vahel, siis valin iga kell viimase. Olgu pealegi "võlts" valgustus jms, kui mäng ise on kaasahaarav, siis see ei häiri.
Kui vaadata kõigi aegade parimate mängude edetabelit, siis seal on palju mänge mille graafika on isegi tänapäeva raster tehnikaid arvestades alla igasugust arvestust.
Jah graafiliselt ilusaid mänge on vahva testida või nendega oma arvuti jõudlust testida aga süvenemiseks ja algusest lõpuni läbitegemiseks on need tavaliselt meh. |
Mul on tegelt küsimus. Kas sa panid mängu käima , tegid uue mängu ja vaatasid üle millest ma rääkisin? Või tulistad lihsalt huupi puusalt?
Vabandus , et CP2077 midagi hästi teeb on odav ja ei ole mingi põhjus , et ma ei võiks rääkida teise tootja viletsast toodangust. Mul on kodus laelambi pirn heledam ja sellelt põrandale langev valgus tumedam. Eeldan , et sinul ka. Vaata järele.
Kui raske sinu arvates oleks olnud valgusallikad heledamaks teha ?
Ütlen otse. Nad isegi ei üritanud seda teha.
Ülejäänud jutu kommentaariks. Ma olen märganud jah, et inimestel on ilust ja kvaliteedist erinevad arusaamad. Kui sind minu arvamus huvutab , siis ilust on sul küll väga vilets arvamus. Ja seda , et mõned asjad loomulikud ja tõetruud võiksid välja näha ... selle eest saad sa 0 -i . 100 punkti skaalal.
PS. see, et midagi mu arvuti jõudlust kasutab ei tähenda automaatselt , et selle sisu meh oleks.
|
|
tagasi üles |
|
|
labidas
HV veteran
liitunud: 24.05.2009
|
28.09.2023 20:04:58
|
|
|
SirAskAlot, tegemist on Bethesda mänguga. Kruvi oma ootused nulli. Mängi veidi, pane kõik vead kirja ja tiri NexusModsist kõigele lahendus ja naudi protsessi, kuidas sjtajunni saab läikima lüüa. Pole mõtet närve kulutada ega vägikaigast vedada teisit mõtlevate inimestega
Mina pole Starfieldi veel alustanud ja vbl ei alustagi. Tundub liiga igava ja mitte-kaasahaarava mänguna, mida tuleks tunde moddida, et siis vähemalt graafiliselt ja UI poole pealt oleks ok.
_________________
viimati muutis labidas 28.09.2023 20:10:38, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
28.09.2023 20:06:24
|
|
|
SirAskAlot kirjutas: |
Mul on tegelt küsimus. Kas sa panid mängu käima , tegid uue mängu ja vaatasid üle millest ma rääkisin? Või tulistad lihsalt huupi puusalt? |
Sina oled see kes graafikaga rahul pole. Kui üritad midagi tõestada, siis pane screenshotid Starfieldist ja misiganes mängust kus sinu meelest on see õigesti lahendatud.
SirAskAlot kirjutas: |
Vabandus , et CP2077 midagi hästi teeb on odav ja ei ole mingi põhjus , et ma ei võiks rääkida teise tootja viletsast toodangust |
Starfielfi probleem ei ole graafikas. Tegelikult ma pole kedagi näinud Starfieldi graafikat kritiseerimas.
SirAskAlot kirjutas: |
Mul on kodus laelambi pirn heledam ja sellelt põrandale langev valgus tumedam. Eeldan , et sinul ka. Vaata järele. |
Sa mängid mänge selleks, et reaalset elu simuleerida?
SirAskAlot kirjutas: |
Kui raske sinu arvates oleks olnud valgusallikad heledamaks teha ? |
SirAskAlot kirjutas: |
Ütlen otse. Nad isegi ei üritanud seda teha. |
Selle kriitika võiks kõigi arendajate kohta suunata. Isegi CP2077 ise ei ole puutumata sellistest graafilistest puudujääkidest, kuna praktiliselt kõik RT kasutavad mängud on samuti hübriidid rasterist ja RT'st. Alternatiiv on pool miljardit dollarit mängu panna ja mitukümmend aastat oodata valmimist a'la Star Citizen. Ja ma ei usu, et isegi seal saadaks kõik ideaalseks väljatuleku ajaks.
SirAskAlot kirjutas: |
Ma olen märganud jah, et inimestel on ilust ja kvaliteedist erinevad arusaamad. |
Enamus inimesi pole nõus 1600+ välja käima, et ühes mängus mingeid efekte imetleda.
SirAskAlot kirjutas: |
Kui sind minu arvamus huvutab , siis ilust on sul küll väga vilets arvamus. |
Ma ei öelnud, et Starfielfi graafika oleks ilus.
SirAskAlot kirjutas: |
Ja seda , et mõned asjad loomulikud ja tõetruud võiksid välja näha ... selle eest saad sa 0 -i . 100 punkti skaalal. |
Tegu on mänguga. Niipalju kui sa seda ka ei sooviks ei saa kõik välja näha loomulik ja tõetruu. Siis see poleks enam mäng vaid simulaator.
Kompromissid on vajalikud selleks, et mäng jookseks ka nõrgemal raual ja ei oleks meeletult tüütu a'la see, et pead sööma, sittuma ja magama reaalajas ja kui surma saad, siis alustad algusest.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
labidas
HV veteran
liitunud: 24.05.2009
|
28.09.2023 23:40:28
|
|
|
Tomorrow, https://www.reddit.com/r/Starfield/comments/16l175n/the_lighting_system_in_the_game_is_very/
Lugesin just, et Starfield ei kasuta isegi Screen Space Reflectionit
Kui hetkeks seisma jääda ja valgust, varje, peegeldusi vaadata, siis näeb palju ebaloogilisust. (See link on ainult üks. Ma soprasin veidi pikemalt internetiavarustes.)
tsitaat: |
Tegu on mänguga. Niipalju kui sa seda ka ei sooviks ei saa kõik välja näha loomulik ja tõetruu. Siis see poleks enam mäng vaid simulaator.
Kompromissid on vajalikud selleks, et mäng jookseks ka nõrgemal raual ja ei oleks meeletult tüütu a'la see, et pead sööma, sittuma ja magama reaalajas ja kui surma saad, siis alustad algusest. |
Graafika peab siiski olema loogiline - vastama mängu saetud reeglitele. Starfield ei toimu fantaasiamaailmas ega ole stiliseeritud multikas, vaid siiski reaalsust imiteerida prooviv arvutimäng. Simulaatori puhul pole graafika esmatähtis nagu ka mängude puhul.
Probleemid on Bethesda enda õuel. Nad ei saa oma iidvana mängumootoriga enam tasemel graafikat luua või pole selleks piisavalt osavad. Aimataval kombel on juba kõige lihtsamad ini modid suutnud märgatavalt paremat perfi välja pigistada, ilma et graafika kannataks (vahest muutub paremaks kah). See näitab Bethesda suhtumist ja arusaamist enda tootest.
Mingeid kompromisse pole graafika kategoorias vaja. Selleks on seaded. Miks teised saavad hakkama, aga Bethesda ei saa?
_________________
viimati muutis labidas 29.09.2023 11:24:44, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
29.09.2023 08:36:12
|
|
|
See Razorleaf on küll täielik jama! Ja see riietus mis questiga saab näeb ka lollakas välja. Enne Frontieriga rahulikult vaenlaste laevu hävitanud. Sellel relvad ja kilp nii n6rk, et 10sek ja juba hävinud. Naljakas kuidas igal saidil seda Razorleafi parimaks laevaks nimetatakse. Vb kui k6ik vidinad seal max upgradeda.
Narwal oma baas varustusega pommitab väga häst ja kui veel upgradeda on ehk parim laev.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
29.09.2023 08:49:26
|
|
|
kõik müügis olevad default laevad on keskmisest kehvemad, ise ehitades saab oluliselt paremad komplektid
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 304 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
244 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
29.09.2023 11:22:19
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
SirAskAlot kirjutas: |
Mul on tegelt küsimus. Kas sa panid mängu käima , tegid uue mängu ja vaatasid üle millest ma rääkisin? Või tulistad lihsalt huupi puusalt? |
Sina oled see kes graafikaga rahul pole. Kui üritad midagi tõestada, siis pane screenshotid Starfieldist ja misiganes mängust kus sinu meelest on see õigesti lahendatud.
|
Ma avaldasin arvamust. Mu arvamus ei ole teadustöö,et ma peaksin seda tõestama hakkama. Kui see on oluline , siis võta ise see screenshot ja näita kõigile et ma valetan. Tegu on mängu algus alaga. Igaüks võib ise minna ja vaadata kas ta aju saab aru kui teda petta tahetakse.
Kindlasti ei hakka ma midagi tõestama inimesele, kes üritab mu arvamust ümberlükata ülilapsikute põhjendustega.
Tegu on AAA tootega. Next generation tootega kui Tod-i sõnu uskuda. Neil oleks piisavalt raha olnud et leida inimene kes teeb valgusallika heledama kui valgustatud ala. Vaataks, et iga valgustatud ala oleks seotud valgusallikaga. Et ruumi astudes ei tekiks muljet nagu põrandal olevad ringid valgustaks ruumi. Ma muidugi ei välista, et nad üritasid sellise lahendusega mingit muud jama varjata.
|
|
tagasi üles |
|
|
sukelduja
HV Guru
liitunud: 14.06.2007
|
29.09.2023 12:31:10
|
|
|
SirAskAlot kirjutas: |
Tegu on AAA tootega. Next generation tootega kui Tod-i sõnu uskuda. Neil oleks piisavalt raha olnud et leida inimene kes teeb valgusallika heledama kui valgustatud ala. Vaataks, et iga valgustatud ala oleks seotud valgusallikaga. Et ruumi astudes ei tekiks muljet nagu põrandal olevad ringid valgustaks ruumi. Ma muidugi ei välista, et nad üritasid sellise lahendusega mingit muud jama varjata. |
95% mängijaid ei pane seda üldse tähele. Aga ilmselgel ei osta sa mänge et neid mängida, vaid et saaks millegi kallal vinguda.
Seekord oled oma raha hästi kulutanud. Mission accomplished. Või on sul OCD?
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
rastaman
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.02.2011
|
29.09.2023 13:22:20
|
|
|
demo on ka ju olemas
|
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
29.09.2023 14:38:19
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
SirAskAlot kirjutas: |
Tegu on AAA tootega. Next generation tootega kui Tod-i sõnu uskuda. Neil oleks piisavalt raha olnud et leida inimene kes teeb valgusallika heledama kui valgustatud ala. Vaataks, et iga valgustatud ala oleks seotud valgusallikaga. Et ruumi astudes ei tekiks muljet nagu põrandal olevad ringid valgustaks ruumi. Ma muidugi ei välista, et nad üritasid sellise lahendusega mingit muud jama varjata. |
95% mängijaid ei pane seda üldse tähele. Aga ilmselgel ei osta sa mänge et neid mängida, vaid et saaks millegi kallal vinguda.
Seekord oled oma raha hästi kulutanud. Mission accomplished. Või on sul OCD? |
Võimalik. Kas see õigustab tootja viletsat tööd ja keelab mul viletsast tööst rääkimise ?
Poleks Tomorrow solvununa oma lapsikustega välja tulnud oleks teema lihsalt teadmiseks võetud ja juba ammu unustatud.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
29.09.2023 15:50:38
|
|
|
SirAskAlot, Solvununa? Lapsikustega?
Seda räägib siin inimene kes on teada tuntud roheline ja kes kaebleb, et AMD sponsoreeritud mängus ei lange mingi lambivalgus õieti vms. Huvitav kas sama kriitika oleks ka siis kui oleks tegu Nvidia sponsoreeritud mänguga?
Vaata mõni video kus inimestele tehakse pimetest. Paljud isegi ei suuda eristada rasterit ja RT ja paljud teadlikult eelistavad rasterit. Just sellel põhjusel mis ma varem välja tõin - mäng ei ole reaalne elu ega reaalse elu simulaator. Ja ei peagi olema.
See mis reaalses elus võib olla tavaline ei pruugi toimida mängus. Kogu mängude point on ju teha midagi mida reaalses elus kas teha ei saa või mida kogevad vähesed.
Kas AAA arendajad on laisad? Kindlasti on. Selles pole kahtlust vaadates seda kuidas väljastatakse poolikuid tooteid kus puuduvad elementaarsed sätted. Ma ei räägi isegi upscalingust. Starfieldil puudub gamma ja fov mis on iidamast-aadamast olnud elementaarsed PC sätted.
Paistab, et CP2077 on vähemalt valmis saanud nüüd 2.0 versiooni ja ainsa DLC'ga. Võibolla paari aasta pärast saab sama ka Starfieldi kohta öelda.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
29.09.2023 16:24:56
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
SirAskAlot, Solvununa? Lapsikustega?
Seda räägib siin inimene kes on teada tuntud roheline ja kes kaebleb, et AMD sponsoreeritud mängus ei lange mingi lambivalgus õieti vms. Huvitav kas sama kriitika oleks ka siis kui oleks tegu Nvidia sponsoreeritud mänguga?
Vaata mõni video kus inimestele tehakse pimetest. Paljud isegi ei suuda eristada rasterit ja RT ja paljud teadlikult eelistavad rasterit. Just sellel põhjusel mis ma varem välja tõin - mäng ei ole reaalne elu ega reaalse elu simulaator. Ja ei peagi olema.
See mis reaalses elus võib olla tavaline ei pruugi toimida mängus. Kogu mängude point on ju teha midagi mida reaalses elus kas teha ei saa või mida kogevad vähesed.
Kas AAA arendajad on laisad? Kindlasti on. Selles pole kahtlust vaadates seda kuidas väljastatakse poolikuid tooteid kus puuduvad elementaarsed sätted. Ma ei räägi isegi upscalingust. Starfieldil puudub gamma ja fov mis on iidamast-aadamast olnud elementaarsed PC sätted.
Paistab, et CP2077 on vähemalt valmis saanud nüüd 2.0 versiooni ja ainsa DLC'ga. Võibolla paari aasta pärast saab sama ka Starfieldi kohta öelda. |
Pikk jutt lühidalt.
Teiste sõnadega ma ei tohi siis mingil teemal rääkida kuna ma olen varem avaldanud arvamust teise tootja poolt.
Kõik su eelnevad postitused ja arutlused ei too mitte ühtegi veenvat põhjust , et ma ei tohiks mängutootjat viletsa töö eest kritiseerida.
Kui sa ütled kellegi , et ta peaks oma suu kinni hoidma, sest sulle ta jutt ei meeldi ja su arvamused ei ühti rääkija omadega siis see on probleem. Mul ei ole mingit kavatsust "EKRE mentaliteediga mölakatel"(vabandust , see oli ebaviisakas) lasta omale ütelda mida ma tohin rääkida ja mida ma ei tohi rääkida.
Tomorrow kirjutas: |
SirAskAlot, Sul on mingid luulud. Poliitikast mine räägi vastavas teemas. Minu poolt pole midagi enam lisada. |
good, mõni sõbralik moderaator võiks selle jura ära kustutada. Ma loodan et mu esimene post kriitikaga starfieldi valgustuse kohta oli piisavalt põhjendatud ja selle võiks alles ikka jätta.
viimati muutis SirAskAlot 29.09.2023 16:57:21, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
29.09.2023 16:38:24
|
|
|
SirAskAlot, Sul on mingid luulud. Poliitikast mine räägi vastavas teemas. Minu poolt pole midagi enam lisada.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
labidas
HV veteran
liitunud: 24.05.2009
|
29.09.2023 17:04:25
|
|
|
SirAskAlot, EKRE mentaliteet on pigem just vastupidi - kõike võib rääkida ja igal viisil oma arvamust avaldada. Uusaja psudoliberaalid/kapikommarid on need, kes tahavad sõnavabadust piirata viisakuse ja turvalisuse tagamise õigustusega.
_________________
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
IBOX4REAL
HV kasutaja
liitunud: 20.06.2005
|
29.09.2023 20:41:22
|
|
|
ot: |
labidas kirjutas: |
SirAskAlot, EKRE mentaliteet on pigem just vastupidi - kõike võib rääkida ja igal viisil oma arvamust avaldada. Uusaja psudoliberaalid/kapikommarid on need, kes tahavad sõnavabadust piirata viisakuse ja turvalisuse tagamise õigustusega.
|
Üritaks nagu poliitikavabana hoida teemasid. See pole Delfi kommentaarium.
|
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
29.09.2023 23:06:11
|
|
|
ot: |
Selgituseks. EKRE lastel on ka kombeks üritada juttu, mis neile ei meeldi , igasuguste ebaloogiliste ja lapsikute põhjustega keelata.
Poliitikaga pole siin midagi pistmist. Väljend "EKRE mentaliteediga mölakatel" oli jutumärkide vahel.
Ma suutsin koolis jutumärkide kasutamise selgeks õppida, hoolimata sellest , et mu eestikeel oli õpetaja armust 3-.
Jutumärkidesse pannakse
1) otsekõne: „Ei noh, võta, võta niisama,“ pakub Toots piltidega juturaamatut. „Võta, võta,“ sunnivad teised ka, „teine heast südamest pakub ja sina ei võta.“;
2) tsitaat: Terentiuselt pärineb mõte „Olen inimene ja arvan, et miski inimlik pole mulle võõras“. Küsimusele „Mitu järve on Eestis?“ ei osanud keegi vastata. Kohti jagati põhimõttel „kes ees, see mees“. Teises lauses asendada sõna „kaaskiri“ sõnaga „seletuskiri“;
Märkus. Tsitaate võib esile tuua ka eri kirjaga (hrl kursiivis), jutumärke siis enam ei panda, nt Kohti jagati põhimõttel kes ees, see mees. Teises lauses asendada sõna kaaskiri sõnaga seletuskiri.
3) sõnad, millele antakse tavatu või pilkeline tähendus või mida tajutakse tugeva stiilihälbena: Keegi „hea inimene“ oli veekraani lahti jätnud. Kui meedia vajab „beibepauerit“, saab sõna ilmatüdruk;
4) pealkirjad: romaan „Piiririik“, joonisfilm „Lepatriinude jõulud“, saatesari „Aktuaalne kaamera“, uudis „Kaitseväe üksus osaleb Pärnus päästetöödel“, laul „Kauges külas“, seminar „Kuidas targalt ettevõtet müüa?“, talgupäev „Teeme ära“;
5) taimede sordinimed mitteerialases tarvituses: õun „Valge klaar“, kartul „Jõgeva kollane“.
Nagu öeldud ,teema on lõpetatud ja pole mingit põhjust veel norima tulla kui kaks vaidlejat on asja lõpetatuks lugenud.
|
|
|
tagasi üles |
|
|
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
01.10.2023 14:52:31
|
|
|
95h seljataga ja ega rohkem teha väga pole. Annaks 6/10 .
Arvestades " maailma " suurust siis tundub nagu 50% on tehtud ja 50% ootaks veel lisamist aga eks me teame, et rammusat kraami tulemas ei ole.
Enda eluk:
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
09.10.2023 10:16:01
|
|
|
Õnneks sai seda odavalt proovida.... veenduda ....uninstallida ...võrdlemisi aus toode.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
|
_Knight_
HV vaatleja
liitunud: 19.03.2003
|
11.10.2023 10:33:16
|
|
|
Huumor, ai voice
Todd Howard Unveils The Truth About Starfield In An Honest Conference
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
|