SirAskAlot, Nvidia FG käitub täpselt samamoodi, seega probleemid on samad. Seetõttu ma kirjutasingi FG mitte FSR 3. Neid on Nvidia lahendusega vähem märgata, kuna reflex tagab madalama viite ja upscalingul on vähem artifakte vs FSR 3. See ei tähenda samas, et neid probleeme ei eksisteeriks.
Lisaks inimesed on erinevad: osa on tundlikud viitele, teised tearimisele, kolmadad artifaktidele jne. Näiteks mina tearimist praktiliselt ei märka isegi kui G-Sync välja lülitada. Samas viidet märkan kohe. Isegi desktopil kui mingil põhjusel värskendussagedus kukub 165Hz pealt 60Hz peale, siis tunnen kohe, et midagi on valesti või kui mingi programm uimab ja hiire liikumine ei ole sujuv.
Sama ka silmanägemisega. On inimesi kes tahavad 24" 4K. Mina pean 27" 1440p isegi osasi veebilehti zoomima, kuna vaikimisi tekst on liiga väike.
Õige.... aga FG tehnoloogia töö ulatus on tavainimese jaoks tunduvalt suurem kui sa väidad . (Selgituseks. Näiteks 40 fps-st suudab FG teha pildi mille lagi ja artefakte suurem osa inimestest ei märka. Sinu väide oli et see piir algab kuskil 60 FPS-i kandis. Iga siinne foorumi kasutaja peaks arusaama kui oluline see vahe on).
Seega kas me peaks ütlema , et midagi ei tööta kui näiteks 5% kasutajatest vigu märkab.
Või me võime ütelda et tehnoloogia tegelikult töötab , sest 95% kasutajatest ei suuda vigu märgata ?
Mida kõrgem base fps seda paremini FG toimib. Siin pole midagi vaielda.
Vael kirjutas:
Tomorrow, tglt on AMD oma teine, draiveritasemel ja ligipääs vajalikule infole puudub, siit ka kõvasti suurem viide. Lisaks gtx kaartide nõrk async comp osa.
Ära nüüd aja segi draiveri tasemel AFMF (AMD Fluid Motion Frames) mis toimib ainult 7000 seerial ja FSR 3. AFMF on kahjuks hetkel piiratud ainult 7000 seeriale ja kiire liikumise korral mängudes lülitub automaatselt välja. Saab peale suruda kõigile mängudele. Samas selle point jääb mulle arusaamatuks, kuna artifaktide vältimiseks lülitub see välja inputi korral mis on olukord kus just oleks suuremast kaadrisagedusest kõige rohkem kasu.
Võrdleks seda RSR - Radeon Super Resolution featuuriga mis on draiveripõhine FSR alternatiiv ja mis pole eriti hea.
FSR 3 nõuab arendajapoolset patchi mängu lisamiseks. Näen, et kommentaarides inimesed on vihased miks ainult Forspoken ja Immortals of Aveum selle said. Kahjuks see pole otseselt AMD teha. Kindlasti kui arendaja soovib, siis nad aitavad selle lisamisel aga AMD ühepoolselt ei saa seda lisada kõige populaarsematesse mängudesse. Täpselt samamoodi nagu FSR 2 ja DLSS versioonid kõik nõuavad arendajapoolset patchi mängule.
SirAskAlot, Nvidia FG käitub täpselt samamoodi, seega probleemid on samad. Seetõttu ma kirjutasingi FG mitte FSR 3. Neid on Nvidia lahendusega vähem märgata, kuna reflex tagab madalama viite ja upscalingul on vähem artifakte vs FSR 3. See ei tähenda samas, et neid probleeme ei eksisteeriks.
Lisaks inimesed on erinevad: osa on tundlikud viitele, teised tearimisele, kolmadad artifaktidele jne. Näiteks mina tearimist praktiliselt ei märka isegi kui G-Sync välja lülitada. Samas viidet märkan kohe. Isegi desktopil kui mingil põhjusel värskendussagedus kukub 165Hz pealt 60Hz peale, siis tunnen kohe, et midagi on valesti või kui mingi programm uimab ja hiire liikumine ei ole sujuv.
Sama ka silmanägemisega. On inimesi kes tahavad 24" 4K. Mina pean 27" 1440p isegi osasi veebilehti zoomima, kuna vaikimisi tekst on liiga väike.
Õige.... aga FG tehnoloogia töö ulatus on tavainimese jaoks tunduvalt suurem kui sa väidad . (Selgituseks. Näiteks 40 fps-st suudab FG teha pildi mille lagi ja artefakte suurem osa inimestest ei märka. Sinu väide oli et see piir algab kuskil 60 FPS-i kandis. Iga siinne foorumi kasutaja peaks arusaama kui oluline see vahe on).
Seega kas me peaks ütlema , et midagi ei tööta kui näiteks 5% kasutajatest vigu märkab.
Või me võime ütelda et tehnoloogia tegelikult töötab , sest 95% kasutajatest ei suuda vigu märgata ?
Mida kõrgem base fps seda paremini FG toimib. Siin pole midagi vaielda.
"Sisukas vastus" ja küsimusest täiesti mööda. Samahästi oleks võinud vastata. Maa keerleb ümber päikese. Siin ei ole midagi vaielda.
HU oma jõudsin ära vaadata. Üsna huvitav oli kuulata kokkuvõte sõnastust. Meenutas miiniväljal kõndimist. Üks vale sõna ja sa lendad õhku.
Enda arvamus.
Poolvalmis toode, töötab ... aga mitte nii nagu peaks ja tundub et alas kus AMD GPU-del kõige vähem abi vaja on. Tavaline raster on AMD-l siiani hea olnud ja kasutajate hulk kelle ideaalset mängukogemust parandada tahetakse on ka suht piiratud. Need kes lootsid RT vallas abi saada ilmselt pettuvad.
AMD-l on õnneks veel veits aega enne kui tulevased UE5-s mängud FPS-i tõsiselt "tankima" hakkavad. Loodame, et neil on tolleks hetkeks midagi paremat kui praegune FSR 3.
Olen kah kõik ülevaated ära vaadanud. Toimib isegi ooodatust paremini. FPS boost on kõrgem kui DLSS FG ja artifakte genereeritud kaadrites on raske tuvastada (v.a kui FSR 2 või AFMF sisse on lülitatud)
Suurimad miinused seisnevad selles, et vajab mingil põhjusel VRR OFF mis ei sobi neile kes on tundlikud tearimise suhtes ja see, et vajab Vsync ON. Linuxi peal on miinuseks ka see, et kasutab mingit fallback lahendust mis ei toimi nii hästi kui Windowsi all aga ma pole Linuxi teste otsinud et näha kui palju see tegelikult mõjutab.
Suurim miinus FSR 3 jaoks on iroonilisel kombel FSR 2 ise ja seda on ka mitmetes ülevaadetes mainitud.
Ehk siis FG komponent töötab üllatavalt hästi. Isegi vanematel RTX seeria kaartidel aga upscaling vajab arendust ja asi on vaja saada VRR'ga toimima nii, et kasutaja ei peab sätteid näppima (Vsync jms) et parim kogemus saada.
AFMF muide lülitati ka RX 6000 seeria jaoks nüüd sisse.
Veidi üllatav oli see, et Anti-Lag+ eriti midagi ei aidanud.
Ma küsin igaks juhuks üle. Kas ma saan õieti aru, et see antilag hakkab arvutis teiste programmide .dll faile muutma ?(eeldan, et mäng kuulub ka mõiste programm alla)
Vist nii, et AL on tööle pandud mängude .dll failide külge pookimisega, mis tähendab, et .dll-id on muudetud ja petmisvastased süsteemid tuvastavad selle. _________________
Jõudluselt enamvähem täpselt 7800XT ja 7900XT vahel. Speccidelt sarnasem viimasele kuna kasutab N31 kivi.
GRE omab 7800XTst aeglasemat RAMi, 576.0 GB/s vs 624.1 GB/s ja teatud olukordades on 7800XT isegi kiirem. IMHO GRE on liiga ära kägistatud RAMi osas, väga palju läheb sinna kaduma.
Ise sain koos transaga Pulse 7800XT Saksast alla 600 kätte, 720€ eest GRE ei tundu eriti hea bang4buck.
https://www.techpowerup.com/315350/amd-instinct-mi300x-could-become-companys-fastest-product-to-rake-usd-1-billion-in-sales It's also worth noting here, that AMD is rumored to be sacrificing its market presence in the enthusiast-class gaming GPU segment with its next-generation, with the goal of maximizing its foundry allocation for HPC accelerators such as the MI300X. HPC accelerators are a significantly higher margin class of products than gaming GPUs such as the Radeon RX 7900 XTX
nVidia on ka sama taktikat kasutanud, kui enne olid krüptokaevurid gameritele nuhtluseks, siis nüüd hakkab ML näpistama.
MSI RX6800XT Gaming X Trio mure, millele ei saanud onu/tädi Google vastet kuid äkki oskate aidata.
Proovisin teha undervolt oc'd kuid kui "Max frequency(MHz)" slideri lõppu lükkan siis ei saa enam voolu vähendada, läheb koheselt 1.150v peale ja vähemaks ei saa sättida (sisend ei reageeri).
Iseenesest on kaart mängudes stabiilne, pole isegi "Power Limit" sätet muutnud aga TimeSpy crashib peale ~30sekundit.
Maxstpau, parim overclock on +15% powerlimit panna ja leida stabiilne undervolt, max mhz pole vaja üldse defaultist kõrgemale tõsta, sest see piisavalt kõrge. Lisaks kõrgeim stabiilne VRAM mhz leida.
Mul endal 6800XT jooksis mälu järgi 1060mV, 2050mhz VRAM(fast timings). Ma ise powerlimit ei tõstnud, sest reference kaardil hotspot läks kõrgeks.
Timespy crashib siis ilmselt pole stabiilne.
Kummalist pole siin midagi. Iga isend on erinev ja kohati võib see erinevus olla päris suur. Alati nii olnud. _________________ Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium) Liitu Binance'ga Liitu Honey'ga
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.