Ma saan aru, et Bethesda on selles suhtes väga hea, et mod support võimalus on alati tugev. Sellest eest väga tugev props.
Aga lihtsalt naljakas, et juba esimesel nädalal nii palju mode tehtud ja mõningaid ka reaalselt pigem vaja, et aastaid arenduses olnud AAA+ mängu nautida saaks
Kuskil ülevaate videos jäi silma üks kommentaar. "If you played Bethesda games before, you will play this one too" vms. Ainult, et kas seda tuleb võtta lohutaval või hirmutaval viisil _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
läheb mul ilmselt nagu FO4jaga läks, mitu läbimängu ilma modideta ja erinevate modidega, ühel korral vast jõuab lõpuni ka - muudel kordadel jäävad sidequestid, baasiehitamised jms ette _________________ !!
viimati muutis renx09 05.09.2023 17:35:28, muudetud 1 kord
Ja kui palju aktiivselt seda kasutab? Kahtlen, et kõik 150k unikaalset allalaadijat seda ka kasutavad ja pidevalt mängu mängivad.
Irooniline on ka see, et DLSS 3 mod oli autori poolt pandud Patreoni paywalli taha ja tagatipuks veel DRM kah peale aga nagu arvata võis see crackiti. Ehk siis mod crack
Ju siis modderitel hakkab kah koppa ette viskama, et peavad tasuta Bethesda tegematajätmisi parandama.
Samas DRM ma ei toeta.
Ühtlasi keegi tõi hea näite millega asendada laeva sisenemise ja sealt väljumise loading screen: teha kiire airlock animatsioon. See oleks ka loogiline, et mängija ei roni planeelt korjatud patsillidega kohe laeva vaid käib läbi airlocki/decontaminationi. Esimeses Mass Effectis oli kah selline animatsioon iga kord kui laeva sisenesid või sealt väljusid. Boonuseks veel info, et XO Pressly has the deck
EDIT: Ahjaa. Eksisteerib ka mod selle inetu rohelise filtri eemaldamiseks mis muudab värvid elutruumaks/kirkamaks. See pole mingi Matrix, et peab olema roheline filter peal. Oli UE3 aegadel nn "kusefilter" kõigil mängudel kus kõik pidi olema pruun/kollane miskipärast.
mis pole ka ime, et dlsss mod peale läheb.
esiteks, perf ei ole kiita. igasugu lisa on alati teretulnud
teiseks, kui nüüd võtta eraldiseisvate kaartide "units sold", siis viimastel aastatel on NV teinud AMD-le ära mitmekordselt (2022 ca 4.5x, 2021 3,7x, 2020 3,3x) ja praegu on ca iga 4-s eraldiseisev GPU 5-st nvidia kiibiga, siis pole ka ime, et otsitakse kehvemale FSR-ile asendust. See on ikka otseselt löök Bethesda poole, et sponsori lutti kahmas ja DLSS ei integreerinud. Arvestades, et see tehti modina enamvähem päevaga ära, siis ei saa öelda ka, et ei jõudnud arendada. Oli ikkagi poliitiline otsus kõrgemalt.
Ahjaa. Eksisteerib ka mod selle inetu rohelise filtri eemaldamiseks mis muudab värvid elutruumaks/kirkamaks. See pole mingi Matrix, et peab olema roheline filter peal. Oli UE3 aegadel nn "kusefilter" kõigil mängudel kus kõik pidi olema pruun/kollane miskipärast.
Need filtrid on tõesti jubedad. Ise kasutan ka seda "Neutral LUTs - No Color Filters" modi, hoopis teine asi.
Mängus on üldse suht palju sellist kraami, mida ise avastada, nagu see, et mingeid teatud uksi saad cutteriga läbi lõigata.
Laeva cargot saab nii menüüst kui laeva sees olevalt ekraanilt valida.
Laeva juhtides saab otse scanneriga warpida ja maanduda planeetidele.
Alguses pikka aega pole igast väikestele nuppudele tähelepanu pööranud, kohe kiiresti missioon ja planeete kerima. Tegelikult on seal missioonide all kõik nuppudega tehtav, et ei peagi neid menüüsid, planeete ja galaktikaid edasi-tagasi kerima.
Planeetidel ringi liikumiseks pole vaja laevale tagasi minna. M tähest planeet ette ja hopsti teise kohta.
Kuidas raadiotesse, muusikasse, makkidesse jne suhtute? Hetkel sellist asja mängus ei ole.
Kas võiks kuskilt sisse pritsida mingit sagedust kerge muusika või raadiosaadete näol.
Mu meelest midagi võiks nagu olla küll. Vahel oleks hea kosmose laevas tegutsedes miski mängima panna. _________________ Disain
Üldine mulje on jah, et mäng on talutav ja korra story läbi teha siis võib positiivse tulemuse anda. Aga nagu siin on juba eespool lahatud probleeme, puudusi ja vigu on palju, kui sa hakkad detailselt uurima ja ei keskendu stoorile enam või oled läbi teinud juba.
Relvad on tihti suht sarnased lihtsalt välimus on teine ja kuulid mida nad kasutavad. See on eriti haige, et sa pead iga pagana kord oma relvad üles otsima inventoryst ja siis vaatama, millist tüüpi kuule nad kasutavad, et õigeid ostad. Õnneks ammo ei kasuta raskuse kalkulatsiooni ja seda saab kaasas kanda nagu soovid. Ma sain näiteks snaiper püssi suht alguses juba mingi lvl 10 peal aga kuule ei leidnud kuskilt poest ega loodist. Siis ühes kohas sain poet 60 kuuli ja muidugi kõmmutasin missioonis ära kaugelt lastes. Peale seda jälle pikalt ei leia ammot sellele kuskilt. Siit moraal, mõtle hoolega mille peale ja kuhu sa relva ammot kulutad. Mul on üks püstol, mille sain hiljuti ja physical damage oli midagi üle 100. Sellega oneshottisid humanoide aga kuule jälle raske leida sellele. Liiga fun oli, et mitte kasutada _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kummalised prioriteedil Bethesdal. Suudetakse teha kosmos kus sa võid lennata 7+ tundi reaalselt oma liikuval orbiidil tiirlevale planeedile ilma loading screenita. Asi mida 99,99% inimesi kunagi ei näe ega katsetama ei hakka.
Samas ei suudeta ilma loading screenita panna peategelast laevast väljuma või sinna sisenema. Asi mida 99,99% inimesi mängus kogeb.
Kummalised prioriteedil Bethesdal. Suudetakse teha kosmos kus sa võid lennata 7+ tundi reaalselt oma liikuval orbiidil tiirlevale planeedile ilma loading screenita. Asi mida 99,99% inimesi kunagi ei näe ega katsetama ei hakka.
Samas ei suudeta ilma loading screenita panna peategelast laevast väljuma või sinna sisenema. Asi mida 99,99% inimesi mängus kogeb.
prioriteedid oli ilmselt jah paigast ära ja siis üks tiim, kes kosmoselennuga tegeles tegi oma ära või ületas end ja teine tiim siis absoluutse miinimumi
Üks mega idiootne asi mille avastasin alles nüüd kui mäng läbi on
Kui oled kuskil kaugel tähesüsteemide lõpus ja pead teiselepoole ekraani rändama ja vajab 10x loading screeni kuna su hyperdrive vms ei vea välja rohkem kui üks tähesüsteem..
Võta vali New Atlantise LODGE ja sinna TP-b koheselt, vahet pole, et kütust pole skipid 10x flashbang loading screeni.
BTW, Tõsiselt arvan, et kus nad KÕIGE ENAM pange panid on loading screenid.. kes kurat tahab loading screeniga minna maa pealt kuu peale ja siis teise tähesüsteemi.. mitte mingit ruumitaju pole.
Oleks nad öelnud STOP, me peame tegema KOMPAKTSE galaktika aga sisurohke, st saab oma ostetud või ehitatud custom laevadega lennata manuaalselt planeetide vahet nagu nomansskys oleks see mäng kordades parem olnud.
Loading screenidega on nagu mingi odav Bethesda fännide Skyrim mod. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Üks mega idiootne asi mille avastasin alles nüüd kui mäng läbi on
Kui oled kuskil kaugel tähesüsteemide lõpus ja pead teiselepoole ekraani rändama ja vajab 10x loading screeni kuna su hyperdrive vms ei vea välja rohkem kui üks tähesüsteem..
Võta vali New Atlantise LODGE ja sinna TP-b koheselt, vahet pole, et kütust pole skipid 10x flashbang loading screeni.
BTW, Tõsiselt arvan, et kus nad KÕIGE ENAM pange panid on loading screenid.. kes kurat tahab loading screeniga minna maa pealt kuu peale ja siis teise tähesüsteemi.. mitte mingit ruumitaju pole.
Oleks nad öelnud STOP, me peame tegema KOMPAKTSE galaktika aga sisurohke, st saab oma ostetud või ehitatud custom laevadega lennata manuaalselt planeetide vahet nagu nomansskys oleks see mäng kordades parem olnud.
Loading screenidega on nagu mingi odav Bethesda fännide Skyrim mod.
Nõus. Kompaktne galaktika koos käsitsi tehtud huvitavate planeetide ja kohtadega. Lisapakkidega oleks saanud neid juurde tekitada vajadusel.
Kas arenduse käigus ei tulnud tõesti välja, et vähe mõttetu nagu see 1000 planeeti.
Mängu stiil ja esteetika täiega meeldivad, sellega on nagu korras.
Hetkel nad tulid välja täiesti uue IPga aga midagi uut ei ole. Todd on oma ala professionaal aga tundub, et ta on Bethesda stagnatsiooni viinud.
Kas tõesti samad trikid korduvad ka Elder Scrolls 6s ja Fallout 5s
Väike sidenote. Kas teile ei tundu, et neid vaenlasi on koguaeg igal pool liiga palju. Igas krdi mahajäetud tehases või uurimiskeskuses on neid alati ropult lihtsalt. _________________ Disain
viimati muutis Submob 06.09.2023 17:17:44, muudetud 1 kord
Submob, Todd on jah, elukutseline, mitte pühapäevaarendaja.
Loomulikult kordub sama trall ka F5 ja Scrolls6'ga, sest Iga Bethesda mäng on ju pmst... Oblivion.
Skeem töötab. Pappi voorib sisse. _________________
TES VI väidetavalt umbes 2030 aasta toode siis mis tundub realistlik kui nad alles nüüd alustavad arendust.
Esimene Bethesda mäng mida mängisin oli TES IV:Oblivion. See meeldis. TES V:Skyrim on küll tehniliselt küljest parem aga main quest ja side questid meeldisid vähem kui eelkäija omad.
Fallout mänge pole mänginud, kuna post-apokalüptiline teema mulle ei istu. Sama ka ajalooline mõõkadega vehkimine. Fantasy mõõkadega vehkimine on rohkem meeltmööda. Üldiselt on enda eelistus alati Sci-Fi>Action>Fantasy>jms
TES VI väidetavalt umbes 2030 aasta toode siis mis tundub realistlik kui nad alles nüüd alustavad arendust.
Esimene Bethesda mäng mida mängisin oli TES IV:Oblivion. See meeldis. TES V:Skyrim on küll tehniliselt küljest parem aga main quest ja side questid meeldisid vähem kui eelkäija omad.
Fallout mänge pole mänginud, kuna post-apokalüptiline teema mulle ei istu. Sama ka ajalooline mõõkadega vehkimine. Fantasy mõõkadega vehkimine on rohkem meeltmööda. Üldiselt on enda eelistus alati Sci-Fi>Action>Fantasy>jms
Esimene Bethesda mäng mida mängisin oli TES IV:Oblivion. See jättis nii visuaalselt kui sisuliselt külmaks.
TES V:Skyrim oli juba pildilt ilus ja maailm oli suur ning mängitav - meeldis. Aga jällegi sisu oli suht random fetch.
FO3 oli täiesti mängitamatu just sisu pärast, mis ei saanud "päris" FO olemusele üldse pihta - loobusin kiirelt.
Ehk Bethesdat vaevab tüüpiline tänase meelelahutusmaailma probleem - tootmine ja turundus on tasemel aga ei leia "sisu ja hinge".
Mõtlesin, et olen nostalgiliseks jäänud aga õnneks FO:NV ja DOS2 tõestasid, et suudetakse ka "täna" vanakooli jaoks rahuldavaid (suurepäraseid) mänge teha.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Lõpus enne kui Unity assemblid annab Hunter või Emissary (ma ei tea mis siis on kui ei vali ühte neist sõbraks) sulle VIIMASE ARTIFACTI.
Nii.. KES KURAT BETHESDAS MÕTLES, ET "Jouuu, kuule anname raha ka!".. mängu KÕIGE LÕPUS.. palju raha?? 500 krediiti. VIISSADA KREDIITI. poguu
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Sai ka korraks proovitud.
Mis ma oskan ütelda . Kui seda Unreal5-t poleks tulnud ... Peale remnant 2-e mängimist näeb see esimene kaevanduse ala rõve välja.
Järgmiseks "andis onu Elon mulle kosmoselaeva võtmed ja lubas mul Marsile lennata". Kõlab usutavalt. Muidugi mitte.
ground combat tundus ok olevat.
Space combat pigem meh. Kohe kindalsti ei suuda mäng tekitada muljet, et sa võitled kosmoses.
10 minutitga muidugi mingit pädevat arusaamist mängust ei teki. Teiseltpoolt kui oled oma elujooksul sadu mänge mänginud , siis võib 10 minutiga võib juba üsna kindel olla mis asjaga tegu on.
Oleks tegu indy tegijaga ja B kategooria mänguga oleks mu arvamus mängust hea. Kuna tegu tuntud tegijaga kes tegi oma aevates AAA mängu, siis on tegu üsna tugeva lati alt läbijooksmisega.
Mängitav. Sobib suurepäraselt ilma hallolluseta keskmisele ameeriklasele kelle pole õrna aimugi milline kaasaegne arvutigraafika välja näeb. Eriti neile kes tahavad mängida nude modiga ja panna kõike mis liigub. Vahet pole kas tegu on amõõbi või kosmoselehmaga.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.