Huvitav, palju RX7600 tootmine maksab või kui suure klotsi AMD ja kolmandad tootjad iga kaardi müügist saavad siukse hinnaga?
326€ on MSRP x 1,2(VAT) + 24€ otsa ehk odavamalt vist ei saakski.
Gigabyte 400€ hind on ikka väga optimistlik siukse kaardi eest. 6700XT läheb sama hinnaga Parem oleks üldse mitte toota mingeid high-end mudeleid nii leigest kaardist.
SirAskAlot, aga mina võrdlesin 7600 vs 4060TI HINDA. Väide, et 7600 on halvema hinnaga ei pea ju paika arvestades, et tegemist on 3060Ti perfi kaardiga 2,5 aastat hiljem. AMD poolt pakutav on vähemalt paranenud selle 2 aastaga. _________________
viimati muutis labidas 26.05.2023 13:19:40, muudetud 1 kord
Huvitav, palju RX7600 tootmine maksab või kui suure klotsi AMD ja kolmandad tootjad iga kaardi müügist saavad siukse hinnaga?
326€ on MSRP x 1,2(VAT) + 24€ otsa ehk odavamalt vist ei saakski.
Gigabyte 400€ hind on ikka väga optimistlik siukse kaardi eest. 6700XT läheb sama hinnaga Parem oleks üldse mitte toota mingeid high-end mudeleid nii leigest kaardist.
Ära muretse, kasum on ikka vahel. Saab odavamalt, hind on veidi langenud eilsega võrreldes, 320.- juures hetkel (samas poes).
https://www.techpowerup.com/310420/radeon-rx-7800-xt-based-on-new-asic-with-navi-31-gcd-on-navi-32-package
Chiplet based RX 7800XT ?
The resulting RX 7800 XT could have an ASIC with a lower manufacturing cost than that of a theoretical Navi 31 with two disabled MCDs (>60 mm² of wasted 6 nm dies), and even if it ends up performing within 10% of the RX 7900 XT (and matching the GeForce RTX 4070 Ti in the process), it would do so with better pricing headroom.
ma ei saa uudisväärtusest või pointist aru. sama gcd, vähem mcd-sid, enam-vähem numbrite osas match rtx4080-ga. kas see ei olnudki chiplet loo kogu point?
ainukene aga on vast see, et me siiani ei tea, mis plaan amd-l on midrangega. kas chiplet või monoliitne ja kuskohast neil see midrange algama hakkab. selles osas sai kõlakate tasemel siis vist selgeks, et mitte 7800xt-ga
matching 4070ti on selles võtmes mitte just ideaalne plaan. ad104 peaks olema väiksem kui gcd. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
AFAIK originaaalis pidi N32 GCD (Graphics Complex Die) olema oluliselt väiksem, praegu tuleb välja et 7800XT/7900 hakkab kasutama N31 GCD'd nelja MCD'ga.
Vana hea teema. DLSS3 toimib ainult viiamse seeria kaartidel ja nende osakaal kogu videokaartide turust on ikkagi väga madal. Teiseks ei ole open source ja selle lisamine on igal juhul eraldi kulu ja aeg mängu tootjale. Nvidia on oma RT reklaami praktiseerinud alates 20 seeria kaartidest ja senini teeb seda jõuliselt. Ehk siis kokkuvõttes võidab see tehnoloogia, kellel on parem kandepind ja omab suuremat tuge ning on lihtsam ja vb ka odavam implementeerida. WCCFTech võiks küsida, et mis juhtus Gsync kinnise tehnoloogiaga....
Kui minul oleks valida, kumba tehnoloogiat eelistada, siis igal juhul open source, kui see on enam-vähem normaalne asi. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Vana hea teema. DLSS3 toimib ainult viiamse seeria kaartidel ja nende osakaal kogu videokaartide turust on ikkagi väga madal. Teiseks ei ole open source ja selle lisamine on igal juhul eraldi kulu ja aeg mängu tootjale. Nvidia on oma RT reklaami praktiseerinud alates 20 seeria kaartidest ja senini teeb seda jõuliselt. Ehk siis kokkuvõttes võidab see tehnoloogia, kellel on parem kandepind ja omab suuremat tuge ning on lihtsam ja vb ka odavam implementeerida. WCCFTech võiks küsida, et mis juhtus Gsync kinnise tehnoloogiaga....
Kui minul oleks valida, kumba tehnoloogiat eelistada, siis igal juhul open source, kui see on enam-vähem normaalne asi.
Unreal Engine mängudele on DLSS lisamine ainult plugini lisamise vaev. Umbes 40% PC mänguritest saab DLSS2 kasutada, mis on resodel 1440p ja alla ikkagi oluliselt parem kui FSR2.
Zonerman, jutled valikust aga artikkel räägibki sellest et AMD ei luba sul kui devil validagi kui AMD sponsitud mäng, selgesõnaliselt ju artiklis näha et AMD nihverdas ka vastamisest kõrvale erinevalt nvidiast kes ütles otsesõnu et neil kama kaks kui FSR tugi ka juurde lisatakse DLSS kõrvale.
Kui ollakse nõus "eraldi kulu ja aega" kandma DLSS toe jaoks aga seda lihtsalt ei lubata on ka koomiline.
heretic666, Kui sa vähegi teemasse süveneksid, siis saaksid aru, et mingeid tõendeid sellest ei ole, et AMD kuidagi keelaks DLSS lisamist.
Aga kuna inimesed ei viitsi ise uurida ega pealkirjast kaugemale mõelda, siis postitan siia sama mille ma postitasin VS teemas:
Ja enamust 17-st ei ole suured AAA mängud.
Lisaks veel 4 neist toetavad XeSS.
Pluss kõik 17 ei ole AMD sponsored.
Kokkuvõte on see, et on võetud mõned üksikud AAA näited ja selle põhjal tekitatud vandenõuteooria, et AMD kuidagi takistab DLSS lisamist.
Ehk siis selle aasta mängudest vähem kui 32% (17/53) ei toeta DLSS ja see on AMD süü
Isegi Wccftech artiklis on välja toodud ainult 5 selle aasta mängu mis on AMD sponsored ja kaks neist on väljalaskekuupäeval ehk launchil kohe olnud DLSS toega.
Kus see suur vandenõu siin on ma ei saa aru?
Seega kolm AMD sponsored 2023 mängu pole veel DLSS saanud (väljalasked Märts-Aprill) ja see on tõestus AMD vandenõust?
heretic666 Tomorrow jõudis ette. Aga kui sa tahad kangesti seda edasi uskuda, siis keegi keelata ei saa. See on siiani minu hinnangul suur BS eriti võttes arvesse kui suur osa nvidia kaarte on siiani turust hõivatud. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
heretic666, Kui sa vähegi teemasse süveneksid, siis saaksid aru, et mingeid tõendeid sellest ei ole, et AMD kuidagi keelaks DLSS lisamist.
Aga kuna inimesed ei viitsi ise uurida ega pealkirjast kaugemale mõelda, siis postitan siia sama mille ma postitasin VS teemas:
Ja enamust 17-st ei ole suured AAA mängud.
Lisaks veel 4 neist toetavad XeSS.
Pluss kõik 17 ei ole AMD sponsored.
Kokkuvõte on see, et on võetud mõned üksikud AAA näited ja selle põhjal tekitatud vandenõuteooria, et AMD kuidagi takistab DLSS lisamist.
Ehk siis selle aasta mängudest vähem kui 32% (17/53) ei toeta DLSS ja see on AMD süü
Isegi Wccftech artiklis on välja toodud ainult 5 selle aasta mängu mis on AMD sponsored ja kaks neist on väljalaskekuupäeval ehk launchil kohe olnud DLSS toega.
Kus see suur vandenõu siin on ma ei saa aru?
Seega kolm AMD sponsored 2023 mängu pole veel DLSS saanud (väljalasked Märts-Aprill) ja see on tõestus AMD vandenõust?
Loodan, et sellega on kõik öeldud.
Üks huvitav tendents küll on, AMD sponsored mängud mis mõlemat toetavad on enamasti Sony mängud. Forspoken sinna vahele võib vabalt olla lüke stiilis "lubame ühele mängule mõlemad lisada, siis ei saa keegi öelda et AMD ei luba mõlemat lisada".
Tegemist on open world strateegia mänguga, kus on mitu kihti.
Suur strateegia kaart+ igat taktikalist võitlust laeb eraldi kaarti sisse.
Vb tõesti garbage collection on puudulik. Aga nagu maitud siis peale tundide pikkust madistamist ühed kaardid jooksevad 10fps, teised 100Fps peal.
(Samuti on Nvidia HW, ja RT effwktid ka ülepaisutatud, slaiderid koeffitsendi muutmiseks sisse toodi, siis olid kõik GPUd järsku mängitavad. Vabandusi saab alati tuua, küll on mootor vigane ja arendajad lollid jne. Aga millegipärast probleem säilib isegi peale suuri pätse nagu 4060Ti16GB kaardi ülevaade näites)
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.