Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 310, 311, 312 ... 516, 517, 518  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2022 22:11:38 vasta tsitaadiga

Ilmselgelt ei ole ühelgi elektrikal armatuuris rubilnikut, mis suudaks kasutusel olevaid ampreid turvaliselt lahutada. Kill-switch peaks ka ikkagi kontaktorit juhtima ja olemegi juba jälle vastamisi elektroonikaga, mis võib tõrkuda.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 14.11.2022 22:16:14 vasta tsitaadiga

Leafil on tagaistmete vahel põrandal luugi all aku peakaitse mille väljatõmbamisel masinalt vool kaob. Siiski turvapoltide taga kinni ja sõidu ajal ei soovitaks lahti ühendada aga vastava eeltöö tegemise järgselt sõidu ajal ligipääsetav ja lahutatav.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 15.11.2022 08:56:42 vasta tsitaadiga

Tuleb püropadrun paukuma panna
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 15.11.2022 10:22:32 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Tuleb püropadrun paukuma panna

thumbs_up.gif
otse läbi akupaki
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Prillpapa
HV kasutaja

liitunud: 04.06.2022




sõnum 15.11.2022 10:44:48 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Tuleb püropadrun paukuma panna
Ei ole tegelikult paha mõte, kui koos turvapatjade avanemisega üks püropadrun eraldaks samaaegselt füüsiliselt akupaki sõiduki vooluvõrgust. Kahandaks oluliselt süttimise ohtu, teeks päästjate töö kergemaks jne.
_________________
---
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 15.11.2022 10:47:01 vasta tsitaadiga

Normaalsetel autodel ammu nii
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ufo56
HV Guru
ufo56

liitunud: 18.11.2004




sõnum 15.11.2022 11:20:03 vasta tsitaadiga

Ka Teslal on pürotehniline H V kaitse. Kui keegi vaevuks vaid ülal antud twitteri linki lugema

https://twitter.com/wk057/status/1591893568247201792


Spoiler Spoiler Spoiler



https://www.ebay.com/itm/164042634550

_________________
 Lae pildid -> pilt.io
Kommentaarid: 78 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2022 11:23:47 vasta tsitaadiga

Kui ma väga ei eksi siis üldjuhul need "auto ise kiirendas" juhtumid on taandunud sellele, et paanikas juht vajutas piduri asemel gaasi. Mõnikord on ka salongis vedelevad asjad piduri blokeerinud või siis vabalt ringiliikuvad lemmikloomad.
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 15.11.2022 11:24:40 vasta tsitaadiga

Kuna tegu teslaga, siis viga ikka pigem autos
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 15.11.2022 11:50:15 vasta tsitaadiga

Sama toyotaga.
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
CnZ
HV veteran

liitunud: 05.11.2003




sõnum 15.11.2022 12:13:52 vasta tsitaadiga

Lisaks sellele üleval pool kirjutatud tehnilisele tööfunktsioonile ütles Tesla ise, et logi näitas et juht ei vajutanud piduripedaali.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 15.11.2022 12:15:16 vasta tsitaadiga

Äkki piduripedaaliandur katki?
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2022 12:22:12 vasta tsitaadiga

Või siis juht tallas hoopis gaasipedaali.
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 15.11.2022 12:22:46 vasta tsitaadiga

Kas teslal need pedaalid siis nii kõrvuti, et ei saa vahet teha?
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007



Online

sõnum 15.11.2022 13:22:47 vasta tsitaadiga

Või äkki juht enamasti manuaaliga ringi sõitnud ja mingit ulmelist moodi arvas, et gaasipedaal on pidur ja niiöelda pidur on sidur ja siis tallus mõlemad põhja, kuigi elektrimasin ei tohiks vist siis sõitma hakata, samad kurat teab. Videos ka justkui näha, et kui kohapealt minema hakkab paarutama siis samal ajal justkui pidurituled süttivad , ent masin siiski kiirendab.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2022 13:27:04 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Kas teslal need pedaalid siis nii kõrvuti, et ei saa vahet teha?


https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:3409:ed-1:v1:en

Seal ei ole mingit isetegevust lubatud kui autot kasutajatele müüa tahad.

Ainus vahe elektriauto ja tavalise mootoriga masina vahel on see, et elektrimootoriga masinad kiirendavad ja pidurdavad oluliselt teist moodi.
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 15.11.2022 13:27:52 vasta tsitaadiga

Polte pole ka lubatud tehasest lahti jätta ning kere mõrasid ei tohi ka värviga katta, teslal suva.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2022 13:42:30 vasta tsitaadiga

Selliseid asju juhtub ka Toyotal.

Masstoodang.

https://www.repairerdrivennews.com/2022/06/28/toyota-subaru-bevs-recalled-over-wheel-hub-bolts-loosening-coming-off/
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 15.11.2022 13:57:06 vasta tsitaadiga

new1 kirjutas:
Videos ka justkui näha, et kui kohapealt minema hakkab paarutama siis samal ajal justkui pidurituled süttivad , ent masin siiski kiirendab.

Saan aru, et sa ei ole vaevunud eelpool viidatud ühtegi linki sisuliselt uurima?
Hea küll, teeme sinu eest siis töö ära: Need tulede vilkumised olid tingitud sellest, et juht üritas auto käigukasti P asendisse panna, mis teoorias oleks pidurid aktiveerinud ja mootori lahti ühendanud jne. Probleemiks see, et sõidu ajal P aktiveerumiseks peab seda pikalt (mitu sekundit vist) peal hoidma kuid juht klõpsutas seda korduvalt hetkeks. Nendel hetkedel ka pidurituled vilkusid.


Kui see tüüp just spetsiifiliselt kedagi kindlat ei tahtnud ära tappa ja pärast püüda asi Tesla kaela ajada, siis mingi süsteemi rike pidi seal olema puht sellepärast, et ei ole usutav, et 5+ sekundit või kaua iganes ta kiirendas, ei suutnud ta aru saada, et vajutab vale pedaali, ei tekkinud tal hetke kasvõi silmadega üle kontrollida mida ta vajutab, kui ta tundis, et auto ainult kiirendab tugevama vajutamise peale.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2022 14:47:07 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Kuna tegu teslaga, siis viga ikka pigem autos


Nii paljud pahatahtlikud või emotsionaalse viha küüsis olevad kipuvad tõlgendama, jah. Aga pikemas perspektiivis tuleb ikka välja, et viga oli "tihendis".

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2022 19:08:57 vasta tsitaadiga

See rallis seal ikka tükk aega. Selle aja peale oleks mõistlik olnud mõlemad pedaalid rahule jätta ja lasta hool vaibuda (ok, elektrikas mootoriga eriti ei pidurda, kui regenni ei tee, kuid siiski). Kui pahatahtlik autopiloot ei mölla.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 15.11.2022 19:22:52 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
See rallis seal ikka tükk aega. Selle aja peale oleks mõistlik olnud mõlemad pedaalid rahule jätta ja lasta hool vaibuda (ok, elektrikas mootoriga eriti ei pidurda, kui regenni ei tee, kuid siiski). Kui pahatahtlik autopiloot ei mölla.

Kui aku just päris täis ei ole, siis Teslade puhul lööb kohe regen max peale kui jala gaasilt võtad. See ikka pidurdab päris kiirelt sõidukit. Miite nii kiirelt kui pidur ilmselgelt aga siiski. (Seda on siin juba viidatud, miks autopiloot antud olukorraga absoluutselt seotud ei saa olla)
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.11.2022 00:56:59 vasta tsitaadiga


Link


Link
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 16.11.2022 14:05:42 vasta tsitaadiga

Ulme kiirused... nagu ka kõik teised numbrid sellel masinal.
Tekib küsimus, et kuhu nende hüperautodega edasi on mõtet areneda? Praktilised limiidid on ammu ületatud. Selles mõttes on Gordon Murray T.50 huvitavam projekt - V12, manual kast, uutmoodi aero, keskel istumine ja alla 1000 kg.

Vabalt võikski püüelda massiga alla tulla. Täna on kõik autod (nagu ka inimesed) ainult paisunud. Kaalulangetamise mängu saaks igavesti mängida.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.11.2022 16:54:30 vasta tsitaadiga

Massiga ei saa väga alla tulla - kõikidel tulevad kiirelt vastu kohustuslikud turvanõuded ja -varustus ja elektrikal ka akude mass.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 310, 311, 312 ... 516, 517, 518  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.