Ilmselgelt ei ole ühelgi elektrikal armatuuris rubilnikut, mis suudaks kasutusel olevaid ampreid turvaliselt lahutada. Kill-switch peaks ka ikkagi kontaktorit juhtima ja olemegi juba jälle vastamisi elektroonikaga, mis võib tõrkuda.
Leafil on tagaistmete vahel põrandal luugi all aku peakaitse mille väljatõmbamisel masinalt vool kaob. Siiski turvapoltide taga kinni ja sõidu ajal ei soovitaks lahti ühendada aga vastava eeltöö tegemise järgselt sõidu ajal ligipääsetav ja lahutatav.
Ei ole tegelikult paha mõte, kui koos turvapatjade avanemisega üks püropadrun eraldaks samaaegselt füüsiliselt akupaki sõiduki vooluvõrgust. Kahandaks oluliselt süttimise ohtu, teeks päästjate töö kergemaks jne. _________________ ---
Kui ma väga ei eksi siis üldjuhul need "auto ise kiirendas" juhtumid on taandunud sellele, et paanikas juht vajutas piduri asemel gaasi. Mõnikord on ka salongis vedelevad asjad piduri blokeerinud või siis vabalt ringiliikuvad lemmikloomad.
Või äkki juht enamasti manuaaliga ringi sõitnud ja mingit ulmelist moodi arvas, et gaasipedaal on pidur ja niiöelda pidur on sidur ja siis tallus mõlemad põhja, kuigi elektrimasin ei tohiks vist siis sõitma hakata, samad kurat teab. Videos ka justkui näha, et kui kohapealt minema hakkab paarutama siis samal ajal justkui pidurituled süttivad , ent masin siiski kiirendab.
Videos ka justkui näha, et kui kohapealt minema hakkab paarutama siis samal ajal justkui pidurituled süttivad , ent masin siiski kiirendab.
Saan aru, et sa ei ole vaevunud eelpool viidatud ühtegi linki sisuliselt uurima?
Hea küll, teeme sinu eest siis töö ära: Need tulede vilkumised olid tingitud sellest, et juht üritas auto käigukasti P asendisse panna, mis teoorias oleks pidurid aktiveerinud ja mootori lahti ühendanud jne. Probleemiks see, et sõidu ajal P aktiveerumiseks peab seda pikalt (mitu sekundit vist) peal hoidma kuid juht klõpsutas seda korduvalt hetkeks. Nendel hetkedel ka pidurituled vilkusid.
Kui see tüüp just spetsiifiliselt kedagi kindlat ei tahtnud ära tappa ja pärast püüda asi Tesla kaela ajada, siis mingi süsteemi rike pidi seal olema puht sellepärast, et ei ole usutav, et 5+ sekundit või kaua iganes ta kiirendas, ei suutnud ta aru saada, et vajutab vale pedaali, ei tekkinud tal hetke kasvõi silmadega üle kontrollida mida ta vajutab, kui ta tundis, et auto ainult kiirendab tugevama vajutamise peale.
Nii paljud pahatahtlikud või emotsionaalse viha küüsis olevad kipuvad tõlgendama, jah. Aga pikemas perspektiivis tuleb ikka välja, et viga oli "tihendis". _________________
See rallis seal ikka tükk aega. Selle aja peale oleks mõistlik olnud mõlemad pedaalid rahule jätta ja lasta hool vaibuda (ok, elektrikas mootoriga eriti ei pidurda, kui regenni ei tee, kuid siiski). Kui pahatahtlik autopiloot ei mölla.
See rallis seal ikka tükk aega. Selle aja peale oleks mõistlik olnud mõlemad pedaalid rahule jätta ja lasta hool vaibuda (ok, elektrikas mootoriga eriti ei pidurda, kui regenni ei tee, kuid siiski). Kui pahatahtlik autopiloot ei mölla.
Kui aku just päris täis ei ole, siis Teslade puhul lööb kohe regen max peale kui jala gaasilt võtad. See ikka pidurdab päris kiirelt sõidukit. Miite nii kiirelt kui pidur ilmselgelt aga siiski. (Seda on siin juba viidatud, miks autopiloot antud olukorraga absoluutselt seotud ei saa olla)
Ulme kiirused... nagu ka kõik teised numbrid sellel masinal.
Tekib küsimus, et kuhu nende hüperautodega edasi on mõtet areneda? Praktilised limiidid on ammu ületatud. Selles mõttes on Gordon Murray T.50 huvitavam projekt - V12, manual kast, uutmoodi aero, keskel istumine ja alla 1000 kg.
Vabalt võikski püüelda massiga alla tulla. Täna on kõik autod (nagu ka inimesed) ainult paisunud. Kaalulangetamise mängu saaks igavesti mängida.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.