Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 100, 101, 102  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
lancelot
HV vaatleja

liitunud: 13.01.2012




sõnum 13.04.2022 21:49:57 vasta tsitaadiga

Wiltz, täiesti nõus et igat sorti ratastel kulgejad on erineva mõttemaailmaga.
Mina katan päevas kergliiklusteedel ühe tõuksi sõiduga 20km/h tavaliselt 50-60km. Minu jaoks on seda kulgemist vähevõitu. Sooviks enamat.

anduke88, näiteks Ninebot Max G30 puhul võin oma kogemusest tõdeda järgnevat. Originaal firmware'ga on nii et see on kehvasti ja nutuselt konfigureeritav. Minu puhul häiris originaalis see et esiteks ECO oli 15km/h (ei saa muuta!?) ja teiseks aku tarbimine on originaali puhul kuidagi algelisem ja minu meelest kehvem. Võtame kasvõi sellise originaali featuuri et kui oled sõitnud aku kusagil 75% peale siis hakkab töötama kiiruspiirang (kiiruse langus). Mida rohkem aku tühjeneb seda lahjemaks kiiruslikult ja jõult sõit muutub. Paneksin selle leiutise eest hiina inseneridele hindeks 3.

Kolmandate osapoolte firmware'ga ScooterHacking on asjad tunduvalt paremad. Esiteks saan ECO seadistada 20km/h ja määratleda paljusid funktsioone mis mõjutavad tõuksi sõitu positiivses suunas. Näiteks sõidul on aku tarbimine stabiilne ja kohitsemata variandiga (kiirus, jõud). Alati on võimalik läbi äpi soovil taastada originaal firmware. Hetkel on ilmad jahedad ja tõuksi aku tühjeneb kiiremini.

Mina olin ka see pühendunud mees kes siin aastaid tagasi pani käe südamele ja ütles et sõidab tõuksiga elu lõpuni originaal firmware'ga. Tuleb tunnistada et ma võtsin selle käe südamelt ja hakkasin kasutama kolmandate osapoolte firmware't. ECO paindlikus mõjutas minu maailmavaadet.

Muuseas, ennem jääd sa originaal firmware'ga pikal sõidul teele (akut ja jõudlust ei tarbita lõpuni) kui ScooterHacking firmware'ga (akut ja jõudlust tarbitakse lõpuni).
Vahest on see originaal firmware nüüd paremaks tehtud. Pole seda kasutanud, ei tea.

Hetkel ikka mõtisklen kahe tõuksi ostmise vahel. Kas EMOVE Cruiser või Inmotion S1.

Näiteks Inmotion S1'st poole kallima EMOVE Cruiser review'd on nii ja naa. Mind peljutab EMOVE puhul see et tõuks on suur ja kobakas ning kõik need kellad-viled-mutrid-vedrud võivad esimesel 1000km hakata järele andma. Tulemuseks on kõlisev-kolisev-kägisev elektritõuks.

Olen enda jaoks kompaktse Ninebot Max G30 vaikse sõiduga ära harjunud. Taastasin ka originaal firmware sest tõuks on müügis. icon_smile.gif

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2022 00:11:03 vasta tsitaadiga

no mitte miski otseselt ei takista ju sul enam kulgeda aga loodetavasti saad ikka aru, et füüsikaseadused kehtivad ka sulle? teatud massi akudega on võimalik läbida teatud vahemaa teatud kiirusega. kui tahad läbida rohkem, vajad rohkem akut - täpselt nii lihtne see ongi.
iseenesest pole ju mingi teab mis suur probleem kinnitada mingi tõuksi külge kasvõi 20kg jagu akut ja sõita läbi 60/80/100km (oleneb kiirusest, sinu kaalust, kogu ahela efekiitvusest, tuulesuunast jne). aga ükski tootja ilmselt väga sellise kasutusreziimiga ostjate ligi tõmbamisele ei keskendu sest noh... ära võta isiklikult aga enamus inimesi arvatavasti väga ei soovi sõita päevas ~60km tõuksiga ringi icon_biggrin.gif eriti veel järjest (ehk vahepeal laadimata)

kui realistlikumalt rääkida siis soovitaks sulle neid "elektriharley" tüüpi asju, kus saab peal istuda ning all on väheke suuremad/laiemad rattad. st. kui tahad justnimelt mööda kergliiklusteid kulgeda siis selline asi on ilmselt suurim lubatud sõiduk seal. sinna mahub ka päris palju akut paigaldama, tuuletakistus on mõnevõrra väiksem ja vast ei värista nii läbi ka. samuti peaks vastupidavus olema palju parem

"Mida rohkem aku tühjeneb seda lahjemaks kiiruslikult ja jõult sõit muutub" sellise jutu peale tekib paratamatult vajadus küsida, et kas sa põhimõtteliselt ikka saad aru kuidas need elektrisõidukid toimivad, ja eriti et kuidas see akutsükkel seal taustal käib? peaks ju olema üsna loogiline, et aku tühjenedes ning paki pinge kukkudes ongi kiirus lahjem ja jõudu vähem? mida kehvematest elementidest aku, mida kehvem elektroonika...seda kehvem ka see lõpptulemus aga nii või naa sõidad tühja akuga väiksema "oomphiga" kui täis akuga.
ning need praegused nö. jahedad ilmad (reaalselt umbes +5 juba siiski) ei põhjusta kohe kindlasti aku kiiremat tühjenemist. liitiumaku optimaalne töötemperatuur on kuskil 15-35c ja pannes sellisele akupakile püsikoormuse peale (ehk tõuksiga pikalt sõitmine) siis ma olen täiesti kindel, et paki sees tõusebki see temperatuur vähemalt üle 10c üsna kiiresti, pikema vahemaa peale kindlasti rohkemgi.
kui mõni tootja on määranud oma softis ECO reziimi max kiiruseks 15 (või mis iganes muu) siis nähtavasti tuleneb see kiirus akuelemendist võetavast voolust. on see siis a'la 2c, 5c või mis iganes. kui sina keerad nüüd oma "tarkusega" selle ECO reziimi 20 peale ja suurendad aku tühjaks laadimise voolu näiteks 5c asemel 8c juurde siis see lihtsalt ei ole enam ECO reziim kuna 1) läbisõit tuleb väiksem 2) akud kestavad vähem

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2022 00:54:07 vasta tsitaadiga

Elektriharleyd käe otsas 5. korrusele ei tassi igapäevaselt. Tal vist on pigem see teema, et vabal ajal kruisib niisama linna läheduses ringi, võibolla veel mingi hobi lisaks (pildistab, lennutab drooni, püüab kala), sellest see 60+km soov. Võivad olla vahepeatused, aga laadida ei saa.

Kui EMOVE või Inmotion'i hinna juures on kaal ja läbisõit välja toodud ja ülevaadetes ka seda kinnitatakse, siis võiks ju uskuda, et mahuvad füüsikaseaduste sisse. Külm ilm ja suur ülekaal toovad loomulikult autonoomsuse allapoole, aga kui ta sinna 75kg kanti jääb ja suvel soojaga sõidab, pole ju probleemi. Kumba osta? Mõlemad!
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2022 06:22:50 vasta tsitaadiga

ei absoluutselt, seda ei vea ilmselgelt kuskile. lihtsalt point oli selles, et sinna juba annab panna rohkem akut peale ning eks sõita on sellisega ka mugavam.

aga noh, esiteks sellised julged väited tootjate poolt "up to 80 km of autonomy" minu kogemuse põhjal tavaliselt tähendavad vaid seda, et tuttuue tootega, mingites üliideaalsetes tingimustes ja allamäge on võibolla võimalik hea õnne korral sõita ära umbes 75km. reaalses elus tähendab see ilmselt pigem 50km max, ja seda KINDLASTI mitte gaas põhjas vuramise juures, vaid ikka mingisuguses megaeco modes ehk mitte üle 20kmh.
teiseks, ega 24kg asja ei vea ka tegelikult mugavalt väga kuskile. igapäevaselt teisele korrusele käe otsas võid ehk veel vedada...aga igapäevaselt 5ndale üles-alla? no ma ei tea, 12kg'st jalgratast oli juba suht ebamugav tassida 4ndale korrusele käe otsas...ja ma ei teinud seda kunagi igapäevaselt. 24kg on ikka raske pomm! teine asi oleks kui saad kolaka jätta kuhugi downstairs ning võtta näiteks 10kilose aku 5ndale korrusele kaasa, et laadida ning vältida selle pihta panekut

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 14.04.2022 08:41:22 vasta tsitaadiga

Mina ka sõidaks heameelega rohkem kui ~50 km mis mu tõuks minu kaalu ja sõidustiili juures hetkel lubab. Mõtlen päris tõsiselt et kas hankida meistrimeeste poolt tehtud 50% suurem aku, osta päris uus tõuks mis 100 km maha sõidaks, või minna üldse EUC peale üle.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hobihall
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.10.2004




sõnum 14.04.2022 11:43:14 vasta tsitaadiga

Mul selline kiiks, et hoian custom akupakkidest eemale, eriti 21700 elementidest. Vähemalt niikaua kui laadimispunkt jääb eluruumidega sama katuse alla. Ja vahet pole kui kõva spets akupaki kokku on ladunud.

Järjest rohkem tekib linna peale erinevaid tõukse ja üha populaarsemaks muutub kahekesi tõuksi seljas kõõlumine. Aga eile õnnestus näha Ihaste sillalt vähemalt 50ga alla kihutavat power scooterit kus juhi ees seisis vaevu lenksuni ulatuv laps. Juhil endal oli peas moto kiiver, lapsel talvemüts või siis algeline koorikkiiver, sellisel kiirusel ei saanud täpselt aru. Mingi takistuse või äkkpidurduse korral jääks see vaene laps lenksu ja 100 kilose mehemüraka vahele. Ei mõista millega need inimesed mõtlevad. icon_confused.gif Olen ka ise oma lapsega korra kahekesi tõuksil sõitnud kõrvalises kohas kilt sinna ja tagasi, aga kiirus on jäänud alla 20 km/h ja ka siis ei tunne ennast kindlalt
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 15.04.2022 09:57:02 vasta tsitaadiga

hobihall kirjutas:
Mul selline kiiks, et hoian custom akupakkidest eemale, eriti 21700 elementidest. Vähemalt niikaua kui laadimispunkt jääb eluruumidega sama katuse alla. Ja vahet pole kui kõva spets akupaki kokku on ladunud.

Mul sama. Ja Usaldan kõige rohkem enda tehtud pakke. Vähemalt neid valmispakke mida ise olen lähemalt uurinud, enamasti minu standarditele/ohutusele ei kvalifitseeru.
Põhilised vead: pole papist seibe ja seriaalühenduste purkide vahel pole lisaisolatsiooni. Protected elemendid on üldse kõik kahtlased (olematu isolatsioon).
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.04.2022 14:10:44 vasta tsitaadiga

Siis sa ju hoiad hoopis nö. "tehase" pakkidest eemale ja usaldad vaid custom pakke icon_biggrin.gif

Aga mis nende 21700 elementidega on, et neist kohe nii eriti kaugele peab hoidma? Super plahvatusohtlikud? Liitiumakude laadimiseks (toas või mingis siseruumis) oleks ilmselt nagunii mõistlik hankida omale väike "seif" - või siis laadida väga kvaliteetse ja "seifi" laadijaga ja kasutada väga kvaliteetset bms'i

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hobihall
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.10.2004




sõnum 15.04.2022 16:10:26 vasta tsitaadiga

Lihtsalt see loogika, et mida rohkem energiat seda suurem lõke.
Mida aeg edasi seda rohkem läbisõitu üritatakse võimalikult väikse kaaluga väiksesse kesta ära mahutada, mis omakorda tekitab probleeme stabiilsusega.
Viimase aja stiilinäide: https://www.youtube.com/watch?v=8h41p13e4TU
Disclaimer on see, et antud juhul on tegemist tootmiseelse demo mudeliga ja konkreetne aparaat läbis paar nädalat enne tulekahju kerge crashi, mis on ka videos ära näidatud.
Sellegipoolest peaks olema tegemist ühe esimese personaalse elektriliikuriga, millel on iga elemendi kohta eraldi andurid (kaasa arvatud temperatuuri andur) ja ülitark BMS mitmekordse kaitsega. Aga sellest polnud abi.
Viimased andmed viitavad et tootja vahetab tõenäoliselt LG 21700 elemendid Samsungi omade vastu välja, mille tulemusena mahutavus (ja ilmselt ka range) väheneb 20%

Ideaalis oleks tõesti hea laadida seifis. Kui aga tegemist sõidukiga, mille puhul aku eemaldamine igaks laadimiseks pole võimalik, pole midagi teha.
Reaalsus on see, et laetavate akudega aparaate tekib aina juurde ja mida suurem aku, seda suurem risk. Seetõttu olen enda laadimispunkti juurde igaks juhuks muretsenud tuleteki, vahtkustuti ja teavitusega suitsu/temperatuuri detektori
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.04.2022 16:19:45 vasta tsitaadiga

tõsi ta on...sel põhjusel ise plaanin igasuguse "kergema" elektrisõiduki aku alati ja igal juhul teha vajadusel eemaldatavaks. no niimoodi, et seda saaks teha mitte liiga suure vaevaga.
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 15.04.2022 17:51:04 vasta tsitaadiga

Nii saab ainult isetehes. Valmisrattad lähevad aina rohkem nii, et aku mitteemaldatav/vahetatav. Kui ühendad korra lahti või aku läbi, siis kogu süsteem "bricks itself" ja uus ratas.
Ja kui enda ratta lahti häkid, kaevatakse sind kohtusse.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 15.04.2022 18:13:19 vasta tsitaadiga

See oli minuteada ainult Onewheel GT-ga nii ja see firma julges seda teha seepärast, et nende liikur on patenteeritud ja ostjatel pole vastavat alternatiivi. BMSi eemaldamine akust pole niikuinii igapäevane asi.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 15.04.2022 20:11:23 vasta tsitaadiga

See oli lihtsalt 1 avastus. Pakun, et enamus on juba nii. Kindlasti Bosch.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.04.2022 20:12:17 vasta tsitaadiga

oot kes ja mille eest täpsemalt mind kohtusse kaebab kui ma midagi häkin? või õigem oleks vist küsida, et kes ja kuidas sellele jälile saab, et ma üldse midagi häkkinud olen? icon_biggrin.gif ma ei plaani ühtegi oma liikurmasinat kunagi "internetti" ühendama hakata.

eks ma pidasingi silmas muidugi sellist semi-isetehtud varianti, aga no need tehasekäkid ei kannata minu silmis nagunii mitte mingisugust kasutamist ega mitte mingisugust kriitikat. ja mingit liiga "patenteeritud" elektritõuski ka endale nagunii ei ostaks. aga kui ka mõni selline end brickib, eks siis tuleb kontroller ja aku minema visata ning asendada millegi mõistlikuga lihtsalt. mootor ei saa end brickida, hunnik rauda ehk raam samuti mitte

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 16.04.2022 06:55:23 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
et kes ja kuidas sellele jälile saab, et ma üldse midagi häkkinud olen? icon_biggrin.gif

Et kui jälile ei saada, siis võib seadust rikkuda?
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piraat262
HV veteran
piraat262

liitunud: 11.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.04.2022 07:19:46 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Wiltz kirjutas:
et kes ja kuidas sellele jälile saab, et ma üldse midagi häkkinud olen? icon_biggrin.gif

Et kui jälile ei saada, siis võib seadust rikkuda?


USAs kus right to repairi veel pole, võid jah seadust rikkuda. Euroopas kisu endale ostetud toodet lahti nii palju kui tahad.

_________________
Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu!
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.04.2022 15:07:17 vasta tsitaadiga

dvdrw, see oli tõsine küsimus või trollid niisama? ausõna ei saanud praegu aru icon_biggrin.gif

kui ma ostan omale mingi eseme, siis jah, ma võin sellega teha mida iganes ma tahan, ümber ehitada, paremaks ehitada, halvemaks ehitada, osadeks lahti võtta või sisse istuda. kõiksugused "seadused", mis midagi muud ütlevad või kunagi ütlema hakkavad, võivad vastavad imbetsillid omale aga nii suure pauguga sisse istuda, et kurgust pritsib punast välja! ei taha kuulda ka kunagi millestki vastupidisest ega ühtegi argumenti selles osas.
ja ärme hakka rääkima sellest, et intellektuaalne omand ja mida iganes. see kui enda tarbeks midagi muudan eseme juures, mis KUULUB SEADUSLIKULT MULLE, ei riku mitte kuidagi mingit intellektuaali. ma ei räägi siin sellest, et võtan midagi, muudan seda ning siis hakkan oma nime alt nö. maha tehtud tootena hulgi edasi müüma. see on täiesti teine teema ja ei puutu absoluutselt asjasse.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 16.04.2022 15:46:29 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
dvdrw, see oli tõsine küsimus või trollid niisama? ausõna ei saanud praegu aru icon_biggrin.gif
kui ma ostan omale mingi eseme, siis jah, ma võin sellega teha mida iganes ma tahan, ümber ehitada, paremaks ehitada, halvemaks ehitada, osadeks lahti võtta või sisse istuda...

Nope. Näiteks isikliku sõiduautoga ei tohi Eestis nii teha (juppideks müüa vms).
Nende tõukside onewheelide, modimisega on vist tegelikult praegu selline hall ala. Louis üritab ka alles aru saada.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002




sõnum 16.04.2022 16:02:10 vasta tsitaadiga

Milline seadus keelab mul salongist tutikat autot osta, seda arvele võtmata omale garaazi vedada ja siis juppideks kiskuda?
_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.04.2022 16:29:39 vasta tsitaadiga

Nad üritavad rõhuda sellele, et auto või tõuks ise on küll sinu oma, aga tarkvara mis seal on, on tootja oma ja sul on ainult kasutamise õigus.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.04.2022 22:58:32 vasta tsitaadiga

teoorias on see kõik äge ja tore fantaseerida. praktikas, tahaks näha kes ja millal mind tõuksile teistsuguse aku külge aretamise eest kohtusse kaebab icon_biggrin.gif muidugi arvestades millises päev päevalt utoopilisemaks muutuvas maailmas me elame siis ega jah otseselt imestada ei saa kui varsti midagi sellist ka üritama hakatakse. sealt kaebaja jaoks positiivse otsuse saamine on muidugi siiski veel natuke teine teema ning lõppkokkuvõttes - mind konkreetselt ei huvitaks. rikuksin sellist "seadust" suurima heameelega edasi kasvõi oma elu lõpuni või vangi minekuni.

idee poolest vist on alati ka olnud nii, et "omaalgatuslikult" ei tohi näiteks arvuti riistvara kasutada ühelgi teisel moel kui see, mismoodi tootja on ette näinud. ehk siis teisisõnu, protsessoreid, videokaarte jne asju ei tohi overclockida. mingisugusest füüsiliselt modimisest või bioside vahetamistest rääkimata. kas keegi on KUNAGI päriselt läinud ja öelnud kellelegi või küsinud "aga sõber sa ju rikud praegu seadust, kas nii on ikk ilus"? icon_lol.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 16.04.2022 23:10:29 vasta tsitaadiga

Pakun, et varsti peavad ka tõuksid jms olema pidevalt onlineis, muidu on kasutuskõlbmatud.
Droonid vist on juba nii? Ja osad kompaktkaamerad, et muidu tööle ei hakka kui oled omale mingi online konto loonud ja sellega kaamera aktiveerinud.
Isetegijaid on väike murdosa võrreldes kogu klientuurist.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.04.2022 00:39:34 vasta tsitaadiga

samas olen suht kindel, et siis tekivad kohe need tegelased, kes teevad sellised tõuksid väikse teenustasu eest offlineriks icon_biggrin.gif üsna keeruline tegelikult piirata sellist asja, eriti veel nii lihtsa asja puhul nagu tõuks. sisuliselt on selle liikumiseks vaja ikkagi vaid 3 lihtsat asja: mootor, aku ja kontroller. nendest kolmest 2 on nagunii pigem "lollid" tükid. ehk siis aku ja mootor. ning kolmanda saab kasvõi täie tükina vajadusel lihtsalt millegi muuga asendada.

aga nojah, eks omaette teema ole see, et kui palju reaalselt on neid inimesi/kasutajaid, kes üldse on valmis sedasi "seadust rikkuma" või siis lihtsamalt öeldes on valmis mingeid modifikatsioone tegema või kasvõi laskma kellelgi neid teha. selles mõttes võib sul täitsa õigus olla, et üks tavapärane tõuks ilmselt tõesti varsti enam ei liigu kuskile kui ta onlines ei ole.
droonid peavad olema onlines? icon_eek.gif kõik need igasugused lihtsamad/mänguasjad ja üleüldse igasuguse hinnaklassi jupid? ja mis saab siis kui tahan drooni kasutada kuskil, kus pole piisavalt levi? või näiteks kaob levi poole lennu ajal ära...asi kukub alla? icon_lol.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.04.2022 11:47:06 vasta tsitaadiga

Tuleviku politseionu vaatab sind kõnniteel sõitmas läbi mobla liitreaalsuserakenduse ja kui oled seal punane, laseb su poole EMP.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002




sõnum 17.04.2022 12:47:46 vasta tsitaadiga

Saksamaal vist peab tõuksil ka mingi number olema? Selle läbi saaks DIY mehi tänavaliiklusest eemal veidi hoida. Kodus/põllul/metsavahel lase millega tahad...
_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 100, 101, 102  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.