Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
piraat262
HV veteran
liitunud: 11.01.2006
|
22.03.2022 12:47:46
|
|
|
Mis telefonihoidjaid lenksul pruugite? Võiks midagi koha pealt ostetavatest külge kruvida g30'le.
_________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu! |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
mega
HV Guru
liitunud: 12.02.2004
|
22.03.2022 20:48:19
|
|
|
piraat262 kirjutas: |
Mis telefonihoidjaid lenksul pruugite? Võiks midagi koha pealt ostetavatest külge kruvida g30'le. |
Kui kasutad natukenegi tänapäevast telefoni ja kaamerast ei hooli siis anna minna . Kaamera võib väga lihtsalt seal lenksu küljes vigastatud saada. Lihtsalt sõbralik soovitus.
_________________ - censored - |
|
Kommentaarid: 268 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
235 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
23.03.2022 00:37:17
|
|
|
Nii paraku on. Isegi amortidega tsikli lenksule ei soovitata väga oma kallist tipptelefoni sättida. Tõuks raputab tunduvalt teravamalt ja OIS võib viga saada.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
23.03.2022 01:18:18
|
|
|
piraat262 kirjutas: |
Mis telefonihoidjaid lenksul pruugite? Võiks midagi koha pealt ostetavatest külge kruvida g30'le. |
Mul on mingi plastmassist tükk, mis hoiab hästi, aga ilma telefonita pläriseb sõidu ajal. Kummiga on võib-olla parem.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Zpider
HV vaatleja
liitunud: 17.03.2010
|
24.03.2022 13:59:29
|
|
|
SSD kirjutas: |
Kui ma ta ostsin, siis ta oli parim küsitud raha eest (ma sain 600-ga). Aga nüüd pole uurinud. Kindlasti on vahepeal uusi mudeleid turule tulnud. |
Kust selle 600-ga saaks? Või kust oleks mõistlik osta?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
24.03.2022 14:12:44
|
|
|
Tellisin alist ja Poola laost toodi .
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
Zpider
HV vaatleja
liitunud: 17.03.2010
|
28.03.2022 09:42:25
|
|
|
Kas keegi oskab midagi rääkida tõukerattast Joyor X1 või peaks igal juhul Max G30 võtma?
Ise küsin - ise vastan:
Siin lehel https://andr83.io/2255/ on keegi kodanik suutunud Joyor X1 pooleks sõita (vt allpool pilt).
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
m365
HV vaatleja
liitunud: 15.07.2021
|
28.03.2022 22:08:52
|
|
|
Zpider kirjutas: |
Kas keegi oskab midagi rääkida tõukerattast Joyor X1 või peaks igal juhul Max G30 võtma?
|
Sellel vedela raamiga tõuksil on lisaks tükk maad väiksem aku kui G30-l.
|
|
tagasi üles |
|
|
lancelot
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2012
|
03.04.2022 23:09:33
|
|
|
Suvi ja puhkus on tulemas.
Sooviksin soojade ilmade tulekul elektritõuksiga pikemalt ringi sõita Tallinna ümbruses ja kaugemalgi.
Mul on hetkel elektritõuks Ninebot Max G30P mille läbisõit ühe akulaadimisega on 60km (ECO režiimis 15km/h-20km/h). Seda kilometraaži on minu jaoks nutuselt vähevõitu. Eelmisel ilusal suvel jäin mitmel korral elektritõuksiga hulkudes Tallinna lähiümbruses jalameheks sest kulgesin liiga kaugele, lastes märkamatult akunäidu nulli.
Tekkinud on mõtteliselt kaks varianti.
1. Upgrade'da Ninebot Max G30P originaalaku uuema võimsama 48V aku peale mis maksaks kusagil 400€. Upgrade võimaldaks ühe akulaadimisega läbi sõita ECO reziimis kusagil 80-100km. Upgrade laseksin teha kusagil Tallinna elektritõuksi hooldusfirmas. Samas ma ei tea kas elektritõuksi uus aku muudaks midagi akulaadimisel (kas saab laadida otse 220V), lenksul paikneval akunäidikul (akunäidiku õigsus?) ja nutitelefoni äpis mis mõõdab läbisõitu. Aku hinnale lisandub muidugi ka hooldustehniku töötasu.
või
2. Müüksin ära oma olemasoleva aasta vanuse Ninebot Max G30P. Paneksin raha juurde ja ostaksin täiesti uue elektritõuksi hinnaklassiga kuni 1400€.
Uuel elektritõuksil peaksid olema nii ütelda järgnevad riistvaralised näitajad: kaal kuni 25kg (vaja tassida korrusmajas), mootori võimsus alla 1000W (EV kergliikurite liiklusseadus), maksimaalne kiirus 25-30km/h (EV kergliikurite liiklusseadus - 25km/h), ühe akulaadimisega kilometraaž min. 80km ja et oleks vajadusel võimalik lisada istumiseks sadul.
Kas keegi oskaks soovitada ülalmainitud punkt 2. vastavat elektritõuksi?
Vaatasin näiteks elektritõuksi LAOTIE L6 Pro mis tundub kuidagi jõuliselt kandiline olema ja küljeski on igasugused plekist vidinad mis suure tõenäosusega hakkavad kilomeetrite lisandudes aina rohkem kriiksuma, kolksuma ja piiksuma. Esmapilgul on jäänud selline mulje.
_________________ ☯ |
|
tagasi üles |
|
|
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
04.04.2022 16:47:37
|
|
|
Selliste tõukside osas haigutab kahjuks turul täielik must auk. Ainuke ligilähedaselt taoline tõuks mida tean on Emove Cruiser, mida müüakse vist vaid USAs, mis on kvaliteedilt üpris hiinakas ning mille pakkuja selle veekindluse ja muude omaduste kohta täiega luiskab, ent mis siiski oma 80-90 kilti päriselt maha sõidab. Ühte sellist nägin kliendi poolt hooldusesse tooduna Tõuksimaailmas...
Kuid kaaluvad säärased akud juba iseenesest 15+ kilo, nii et 25 kg alla jääda ilmselt ei õnnestu. Tasub meeles pidada et uuel liiklusseadusel on olemas üleminekuparagrahv, mille järgi vanemad Dualtroni mudelid, Gpad F3-ed, Inokim OXO jne ikkagi liikluskõlblikud kergliikurid on, kui nende kiirus 25 kph peale on piiratud.
viimati muutis sigakoer 04.04.2022 16:57:24, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
04.04.2022 17:03:01
|
|
|
Need on omamoodi head küll, aga tõuksi point on rohkem see et saad minna igale poole kuhu jalakäijagi ning päeva lõpuks võid ta tuppa ka tassida.
Püstijala seismine inimese naturaalsete amortide peal väsitab vähem kui keskmine rattasadul IMO.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
04.04.2022 17:13:16
|
|
|
Monoratas ei ole variant? Ise pole proovinud, aga kuulnud, et kes kord proovinud, see sülitab tõuksi peale. Paar päeva tagasi jäi just kuskil poe kõrval silma, kuidas tuli mängleva kergusega üles kaldteest, kus keskmine tõuks suitsu välja laseks.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
05.04.2022 00:45:38
|
|
|
Mul nii monoratas kui elektritõuks kasutuses lisaks jalgratastele. Eespool viidatud Laotie L6 Pro eelkäija ilma Pro-ta variant läheb kolmandale aastale vastu. Pm selle pärast võtsingi, et tundus selline vaese mehe Emove Cruiser Väga palju kasutust ei saa, kuna sõidan ainult ilusa ilmaga. Aga 1000 km on vast täis. Hiinaka kohta on üllatavalt vastupidav, kriuksumist minimaalselt, kord aastas vaja õlitada. Kõige rohkem seadistamist vajas lenks, kuna see lahti käiv. Transportimise suhtes hea, aga kippus lahti logisema. Tegin mingi juutuubi õpetuse järgi plastik seibid vahele, enam lahti ei kisu ja nüüd aasta jagu koos püsinud. Aeglasel kiirusel kiirendades on kuulda mootori häält, suuremal kiirusel ei kuule midagi. Kolm kiirust, täis akuga 25, 35 ja 45 km/h. Ise sõidan teisega ja pole üle 60 km korraga viitsinud sõita. Aeglasemalt liikudes jõuaks ilmselt veel kaugemale. Külma ilmaga kestab aku oluliselt vähem. L6 on 23kg raske ja tassin seda kolmandale korrusele laadima. Saab hakkama, aga raskemat ei viitsiks vinnata. Vaatan et Pro variandil teine mootor ja lisavidinaid juures, see annab paar kilo kindlasti juurde, mõnedel andmetel isegi 29 kg netokaal.
16kg monoratast on näiteks oluliselt mugavam üles tassida, nagu väike kohver Võtab autos vähe ruumi ja hea reisile kaasa võtta. Eelmisel suvel kärutasin monorattal Saksas Hitleri kotkapesani mäest üles ja pärast alla. Kes käinud, see teab kui järsk see on. Monorattaga liikumine on rohkem fun kui tõuksiga ja maastikul läbivus on oluliselt parem. Aga linnas liikumisel eelistan tõuksi, annab parema kontrolli keerulisemates liiklusoludes. Üksrattaga sõitma õppimine võtab omajagu aega, ei ole nagu tõuksiga et hüppad peale ja liiklusse.
Mingit akut ma küll vahetama ei hakkaks. Inmotion L9/S1 puhul osad väidavad et täis kiirusel ehk kuni 30 km/h liikudes võiks 50 km ära sõita, aeglasemalt siis rohkem aga 80 km vaevalt
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
lancelot
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2012
|
07.04.2022 23:35:15
|
|
|
Tänud vastajatele.
Kolasin pikalt nädal netis ja leidsin mõned huvitavamad elektritõuksi variandid.
Kui vaadata elektritõukse mis kaaluksid alla 25kg ja läbiksid maksimaalselt pika vahemaa üle 60km siis leiaks kokkuvõtlikult mõned isendid.
EMOVE Cruiser 1399€ - 23kg, 99km, 1000w, 45km/h, kandevõime 158kg, veekindlus IPX6
LAOTIE L6 Pro 875€ - 23kg, 100km , 2x500w, 50km/h, kandevõime 150kg, veekindlus IPX4
Inmotion S1 (L9) 999€ - 23kg, 94km, 1000w, 30km/h, kandevõime 138kg, veekindlus IP55
Vsett 8+ 1457€ - 23kg, 90km, 600w, 45km/h, kandevõime 119kg, veekindlust pole
EMOVE RoadRunner 1499€ - 24kg, 80km, 850w, 56km/h, kandevõime 148kg, veekindlust pole
GOTRAX GMAX Ultra 899€ - 16kg, 72km, 350w, 32km/h, kandevõime 99kg, veekindlus IP54
Inokim Quick 4 Super 1499€ - 21kg, 70km, 600w, 40km/h, kandevõime 99kg, veekindlust pole
Reitingu järgi peaks parim nendest olema EMOVE Cruiser. Kahjuks osta saab sellist elektritõuksi kas GB või USA maalt. Lisandub juurde paarsada € tollimaksu.
Selle tõuksiga pidavat olema selline õnnistav lugu, et pidevalt tuleb hoolsalt kinni keerata tõuksi kruvikesi mida on kõikjal hulgi. Kruvikesed kipuvad tõuksi küljest ubinatena lahti pudenema ja kaduma. Valved kruvikeerajaga kindlustatud.
Inmotion S1 pidi olema sama jama mis vanema versiooni L9. Nimelt mäkke tõusul kipub mootor üle kuumenema ja elektritõuks seiskub lampi 5-10 minutiks. Vägagi kummaline featuur mida teistel tõuksidel pole. Suurima tõenäosusega jääks selline tõuks TTÜ poolt Nõmme mäkke vurades mootori ülekuumenedes seisma. Seejärel tipa-tapa variant! Ninebot Max G30P ületab sellised mäed tõrgeteta ja märkamatult.
Teiste elektritõukside hingeelu kohta pole suurt uurinud.
Minu valik langeb ikkagi EMOVE Cruiser kasuks. Nüüd tuleks mul hakata otsima kliendi näol oma aasta vanusele Ninebot Max G30P uut omanikku.
_________________ ☯
viimati muutis lancelot 09.04.2022 16:42:48, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
08.04.2022 01:05:51
|
|
|
Keermeliim aitab lahti pudenevate kruvikeste vastu. Tehases ei panda üldse?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
08.04.2022 15:20:10
|
|
|
lancelot, vihjeks et Voromotors (kes Emove Cruiserit müüb) lihtsalt valetab selle tõuksi veekindluse kohta. Selle tegelik veekindlus on IP54 kanti, alla keskmise. Oma 90-100 kilti võib see see-eest tõesti maha sõita oma 1560 Wh akuga, teised selles listis on kolmandiku või poole väiksemate akudega.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
08.04.2022 16:54:53
|
|
|
sigakoer kirjutas: |
lancelot, vihjeks et Voromotors (kes Emove Cruiserit müüb) lihtsalt valetab selle tõuksi veekindluse kohta. Selle tegelik veekindlus on IP54 kanti, alla keskmise. Oma 90-100 kilti võib see see-eest tõesti maha sõita oma 1560 Wh akuga, teised selles listis on kolmandiku või poole väiksemate akudega. |
Veekindluse reiting on ilmselgelt laest võetud, aga Cruiserit on aja jooksul pidevalt täiendatud ja 2021 versioon peaks väidetavalt olema parem kui varasemad kuigi reitingu andsid kehvema.
https://escooternerds.com/emove-cruiser-review/
Kaalusin ka ise omal ajal Cruiseri ostmist, aga see lisamaksu teema ei tundunud ahvatlev. Lisaks et garantiiga peaks vajadusel kaugelt jamama. 600€ hiinakast pole kahju ja sellele tegin ise veekindluse paranduse mis garantii niiehknaa katkestas.
Muidu kohapeal saab sellist pilli näha, mis pmst 1st Gen Cruiser veidi väiksema akuga: https://voltride.com/et/elektriline-toukeratas-speedway-4/
Lammutajate videodest on jäänud mulje, et Inokimid peaksid üldiselt hea veekindlusega olema, seepärast ka hind vastav
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
lancelot
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2012
|
09.04.2022 16:52:59
|
|
|
Tänud kaasa mõtlemast.
Üldpildis on ikkagi küllaltki raske leida endale valikuliselt elektritõuksi mis kaaluks kuni 25kg ja sõidaks kergliiklusteedel jutti maha rohkem kui 80km.
Uut kondijõul jalgratast ma ei sooviks endale soetada. Sõita kaherattalisega vändates pikki vahemaid pole teab mis emotsionaalne elamus. Vähemalt minu jaoks mitte.
EMOVE Cruiser on selline pilku püüdev alternatiiv sest huvitun pikast vahemaast mitte aga kiirusest. Kuid sellise disainiga elektritõuksidel on kahjuks veel üks kerge puudujääk. Nimelt pidavat sellistel tõuksidel fänsilt kokkupandavad lenksud hakkama mingil aja hetkel loksuma ehk lenksule tekib sisse lõtk. Ei ole mitte hea tulemus ja omadus turvaliseks sõiduks. Mis puutub Eestimaa suvistesse vihmasadudesse siis usun et enamus elektritõukse peab sajule vastu. Xiaomi ja Ninebot on pidanud.
Huvitav kas siinsetest tõuksijatest on kellelgi kogemusi Inmotion S1(L9)?
Kas tõesti see tõuks läbi oma kahe põlvkonna pole tehniliselt sugugi paremaks muutunud.
Või on keegi oma Nienbot Max G30 tõuksil edukalt ära vahetanud 36V (60km) aku 48V (100km) vastu?
Mis on peale seda saanud pardakompuutri mõõdikutest (õige näit akul ja km/h) ja 220V otse laadimisest (polevat enam võimalik). Ei pidanud peale seda töötama ka tõuksi originaal äpp vaid töötab ainult kolmandate osapoolte kräkk äpp (saab äpi sätetes valida 48v).
hobihall, ma täiesti ostaks selle Speedway 4 elektritõuksi kui selle aku 1x läbisõit ei oleks 60km näol nii ahtake. Kuid mudelit ennast võiks uurida küll kui see oleks Voltride firmas kohapeal olemas.
Pigem on Maarjamaa sõitjad EMOVE Cruiser ja Inmotion S1(L9) kogemusega kui upgradenud oma Ninebot Max G30. Viimane on selline suurem mehisem ettevõtmine.
_________________ ☯ |
|
tagasi üles |
|
|
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
09.04.2022 17:50:47
|
|
|
Emove Cruiseril on jah seda tüüpi lenks et jäiga lenksuga asendamiseks tuleb olemasolev maha saagida. Laotie L6-l on kruvidega lahti käiv stem nagu MTB ratastel ja vajadusel saab lenksu lihtsalt jäiga vastu vahetada.
Ma tegin selle õpetuse järgi tühjast shampooni pudelist seibid vahele: https://www.youtube.com/watch?v=ObhS1fe2e_U
ja nüüd on aasta jagu loksuvaba ja saab vajadusel ka lenksu kokku lappida
Voltride läbisõidu prognoosid on suhteliselt reaalsed ja mõnel juhul pigem tagasihoidlikud. Läbisõitu kärbivad lisaks muudele teguritele külm ja kiirus
Laotie L6-l on 1123Wh aku ja sõidab sooja ilmaga 60 kilti vabalt. Speedway 4-l on 1352Wh ja pakun et rahuliku sõiduga võiks 80 kilti ikka vastu pidada. Emove Cruiser võiks siis 1560Wh akuga 100 kilti välja vedada.
Võrdluseks G30-l on vaid 551Wh aku
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
09.04.2022 22:50:43
|
|
|
lancelot kirjutas: |
Või on keegi oma Nienbot Max G30 tõuksil edukalt ära vahetanud 36V (60km) aku 48V (100km) vastu?
Mis on peale seda saanud pardakompuutri mõõdikutest (õige näit akul ja km/h) ja 220V otse laadimisest (polevat enam võimalik). Ei pidanud peale seda töötama ka tõuksi originaal äpp vaid töötab ainult kolmandate osapoolte kräkk äpp (saab äpi sätetes valida 48v). |
Kui sul kiirust (ehk võimsust, mis on pinge korda voolutugevus) otseselt juurde pole vaja, võiks akupakk ju loogiliselt võttes olla sama pingega, aga mahukam ehk mitte rohkem jadamisi vaid rööbiti ja/või suurema mahuga (eespool kirjutati akupaki koostamisest 21700 elementidest - kas mahub G30 akukasti?) elemente. Nii võiks laadimiskontroller ja muud pardainstrumendid ka samaks jääda.
Kust see 48V üldse tuleb? 36V on jadamisi 10x 3,6V nimipingega elementi, mis laetuna on tegelikult 10x 4,2V ehk kokku 42V.
48V puhul on elemendi pingeks loetud 4V ja 12 tk jadamisi? Analoogselt uuema aja trelliakudele kirjutatud 20V ja 40V-ga, kuigi elementide nimipinge on ikka seesama 3,6V.
Nii oleks hetkel kohane võrdlusse kirjutada numbrid 40V ja 48V.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
10.04.2022 01:11:04
|
|
|
48V on 13S, 52V on 14S samadest 3.6V nimipingega elementidest.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
m365
HV vaatleja
liitunud: 15.07.2021
|
10.04.2022 17:05:44
|
|
|
lancelot kirjutas: |
Üldpildis on ikkagi küllaltki raske leida endale valikuliselt elektritõuksi mis kaaluks kuni 25kg ja sõidaks kergliiklusteedel jutti maha rohkem kui 80km. |
Läbisõitu tuleks mainida koos (keskmise) kiirusega, muidu võib öelda et stock ninebot max sõidab ka pea 80km ühe laadimisega. Tuuletakistus suureneb ruutvõrdeliselt.
lancelot kirjutas: |
Või on keegi oma Ninebot Max G30 tõuksil edukalt ära vahetanud 36V (60km) aku 48V (100km) vastu? |
Pinge ei ole läbisõiduga kuidagi seotud, peaks vaatama mahutavust (Wh).
Ninebot max-i mahub ilma põhja madalaks laskmata 2x suurema mahutavusega aku (18650 cellidest). Kontroller toimib edukalt 12S akuga, aga BMS tuleb uus panna ja laadijad ka modida. Originaal 10S konfi saab ka kasutada, siis on ainult aku vahetamise vaev, kõik muu jääb samaks.
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
11.04.2022 18:25:28
|
|
|
iseenesest huvitav väide, et kaherattalise kondikaga pikalt vändada ei ole emotsionaalne kogemus...aga tõuksiga 80km jutti hambaid väristada on? nojah, kellele ema, kellele poeg
siin foorumis neid aku ehitajaid ju jätkub. võtad ükskõik millise suvalise tõuksi, lased ehitada omale vajaliku mahvusega akupaki kvaliteetsetest elementidest ja muudkui sõidad. ning nagu m365 ütles siis läbisõit ei ole mingi fix väärtus. 20kmh sõidad läbi vähemalt 2x pikema vahemaa kui 40kmh. kui rääkida, et kiirus pole oluline siis ma eeldan, et soovitaksegi sõita umbes nii 20'ga...mis tähendab, et ka mitte väga suure mahtuvusega akud vast suudavad juba läbida suuri vahemaid. 80km on muidugi suhteliselt ulmeline umber, mida loota sellisest ~20kg tõuksist. ja ega ei kujutaks endale ka hästi ette 4h järjest sellise aparaadi peal passimist, et see 80km läbida
mis neid logisevaid lenkse puudutab siis need asjad saab jäigaks muuta. huvi korral võib mulle kirjtada. miudugi sel juhul nad enam ka kokkupandavad ei ole!
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
anduke88
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2007
|
13.04.2022 11:18:02
|
|
|
Xiaomi Pro 2
Sai ka hooaeg avatud.
Kas selle omanikud siin sõidavad originaal softiga või muditud variandiga? No näites scootechacikng.org
Kui muditud, mis asja peale olete keeranud seal seadeid? Ala leida üles mõistlik kiirus-kiirendus-aku vastupidavus.
Proosivin seal mingeid standard seadeid seekord (ma ei mäleta, mis soft sai tehtud eelmine suve lõpp, mis masina lõpuks garantiisse viis),
kuid jalakäija režiimis on masin ikka aeglane, D peal venitas 25 km/h välja, S peal tuli ka 25 km/h, kuid mingi hetk viskas 28 peale ja paar koda tõmbas 36 kellale. Mudimisega ainus hea - saab maha võtta selle, et pead esialgse lükke tegema, kuid see jakakäija reziimis mul küll ei tööta.
Põhiasi on kiirusepiirang maha saada, ning mingi reziimiga võiks tulla ka normaalne võimsus, et näiteks mäest vms üles saada. Nõmme mäkke lõpus mingi 5 km/h üles veeredes on nutune. Muidugi jah, see tõuks peab 100t kilo vedama.
Ainus asi mis silma jäi - aku sai kuidagi väga kiirelt tühjaks. 95% pealt langes 35% peale ja ainult 6 km sõitu. Midagi on seadetes nihu vist. Sellel hooajal originaal softi ei ole proovinud.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
|