Maksin ka oma elu esimesed eurod siis siia HV-sse et siin plähmerdada vähe saaks:D. Tegelikult mul olulist inffi vaja saada. Kui plaaniks nüüd mingi vana leaf-i osta töölkäimiseks, max 30km päevas, siis kas võiks eeldada, et akude vananemine enamvähem lineaarne ja ütleme et kui praegult saaks 70km sõita, siis sinna 30 kilomeetri peale sõiduulatus langeks oma pea 10 aastat veel? Või on täheldada olnud, et on nendel vanematel pillidel ka järsku minekut nähakuulda olnud? Kas võiks eeldada, et kere vastu peab siin kliimas ja mida üldse ostmise korral jälgida/vaadata nende masinate puhul? Ja kuidas seda aku tervise testi tehakse, mis mõndadel müüjatel juures on, kusagil esinduses ainult või pääseb ka telefoniäpiga kuidagi ligi ning näitab ära aku jäägi %-des ja need pingeerinevused jms?
Just lugesin täna seda Elektritakso juttu, et aku mahutavus jääb 200 000km juures reeglina umbes 80% lähedale. Ja seal postituses olevas auto müügikuulutuses on kirjas, et nende kogemusel on LEAF ka üle 400 000km ilusti kasutatav, hoolduskulud väga väikesed.
https://www.auto24.ee/used/3527549 siin läbisõit 150k ja akut 70%, vaatasin kindlustust prooviks ja sellel masinal ulmelised tuhanded eurod aastane kindlustusmakse, mis teema sellega olla võib? , muidu hind suht hea ja need iluvead mind ei kõigutaks väga tööautona. Või siis see näiteks https://www.auto24.ee/used/3411750 . Eeliseks see, et samas linnas ja ei peaks seiklema ja hulluks minema, kui tahaks tartusse saada sellega.
https://www.auto24.ee/used/3527549 siin läbisõit 150k ja akut 70%, vaatasin kindlustust prooviks ja sellel masinal ulmelised tuhanded eurod aastane kindlustusmakse, mis teema sellega olla võib? , muidu hind suht hea ja need iluvead mind ei kõigutaks väga tööautona. Või siis see näiteks https://www.auto24.ee/used/3411750 . Eeliseks see, et samas linnas ja ei peaks seiklema ja hulluks minema, kui tahaks tartusse saada sellega.
Kindlustusmakse suur, kuna ilmselt oli Elmo rendikas. Numbrimärk samast seeriast.
Ja korralik subaariku ajalugu
https://www.auto24.ee/used/3527549 siin läbisõit 150k ja akut 70%, vaatasin kindlustust prooviks ja sellel masinal ulmelised tuhanded eurod aastane kindlustusmakse, mis teema sellega olla võib? , muidu hind suht hea ja need iluvead mind ei kõigutaks väga tööautona. Või siis see näiteks https://www.auto24.ee/used/3411750 . Eeliseks see, et samas linnas ja ei peaks seiklema ja hulluks minema, kui tahaks tartusse saada sellega.
Kindlustusmakse suur, kuna ilmselt oli Elmo rendikas. Numbrimärk samast seeriast.
Ja korralik subaariku ajalugu
Spoiler
Nii väiksed kindlustus laksud ju. Selliste asjade pärast küll ostmata ei tasu jätta, kui muidu norm.
Elektrikatega ilmselt selliste ootamatuste ja roimade otsa vast ei satu nagu fossiilikatega kipub olema, et saab edukalt igast vigu varjata? Aku mahu saab põhimõtteliselt ka sõiduga kohe umbkaudu teada et palju kilomeetreid läbida suudab ja ega muud mootori jama ilmselt ka väga seal olla ei saa. Äkki peaks vanemal masinal proovides lapi täiesti põhja lükkama ja vaatama kuidas siis reageerib? Et kui akul sisetakistus suurenenud, siis viskab kohe läbisõidu suht maha? Või kas saab ka reaalselt aku protsenti/pinget seal leafis kuidagi vaadata? Ideaalne võiks olla sõidu/koormuse ajal näiteks cellide pinged.
Elektrikatega ilmselt selliste ootamatuste ja roimade otsa vast ei satu nagu fossiilikatega kipub olema, et saab edukalt igast vigu varjata? Aku mahu saab põhimõtteliselt ka sõiduga kohe umbkaudu teada et palju kilomeetreid läbida suudab ja ega muud mootori jama ilmselt ka väga seal olla ei saa.
Samamoodi elektrikal ju juppe mis laguneb ja elektroonika probleeme. Üks ostis kasutatud tesla, tagasild suht kohe pilbasteks 200tkm peal. Ostes ei tea ju mis olukorras sild on.
The cost of lithium-ion batteries has fallen dramatically—with huge effects on electric vehicles. A recent study noted that “the real price of lithium-ion cells, scaled by their energy capacity, has declined by about 97 percent since their commercial introduction in 1991.” The early lithium-ion cells in the 1990s were around $3,000 per kilowatt-hour. By the early 2000s, that was nearer to $500 per kilowatt-hour.
In terms of electric vehicles, BloombergNEF estimates that the average price of a complete battery pack was about $1,180 per kilowatt-hour in 2010. By 2020, it was down to around $130 per kilowatt-hour. Ultimately, this is what makes it possible to produce a car with 300-mile range that someone not named “Jeff Bezos” can plausibly afford.
Elektrikatega ilmselt selliste ootamatuste ja roimade otsa vast ei satu nagu fossiilikatega kipub olema, et saab edukalt igast vigu varjata? Aku mahu saab põhimõtteliselt ka sõiduga kohe umbkaudu teada et palju kilomeetreid läbida suudab ja ega muud mootori jama ilmselt ka väga seal olla ei saa.
Samamoodi elektrikal ju juppe mis laguneb ja elektroonika probleeme. Üks ostis kasutatud tesla, tagasild suht kohe pilbasteks 200tkm peal. Ostes ei tea ju mis olukorras sild on.
Üldiselt silla/veermiku seisust saab ise ka kolina jms järgi aimu, suvaline ülevaatuspunkt peaks ka ära tuvastama kohe kui midagi seal ikka paigast ära
The cost of lithium-ion batteries has fallen dramatically—with huge effects on electric vehicles. A recent study noted that “the real price of lithium-ion cells, scaled by their energy capacity, has declined by about 97 percent since their commercial introduction in 1991.” The early lithium-ion cells in the 1990s were around $3,000 per kilowatt-hour. By the early 2000s, that was nearer to $500 per kilowatt-hour.
In terms of electric vehicles, BloombergNEF estimates that the average price of a complete battery pack was about $1,180 per kilowatt-hour in 2010. By 2020, it was down to around $130 per kilowatt-hour. Ultimately, this is what makes it possible to produce a car with 300-mile range that someone not named “Jeff Bezos” can plausibly afford.
Progress.
Liitiumi taaskasutusest ka midagi kuulda olnud? Kauaks seda jätkub kui ice kõrvale lükatakse?
rmc läbustab endises tempos? Tänu talle viimased 1000 posti lugemata. _________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Neid startuppe tuleb järjest kes sellega tegelevad.
Eks neil ole veel natuke aega arendada, hetkel võetakse avariilised elektriautod, täpsemalt nende akud, suhteliselt kõik kasutusse ja massiliselt hakkab jäätmeid selle kümnendi teises pooles tekkima.
Pigem selleks ajaks on tegemist mitte jäätmete vaid juba rafineeritud ümbertöötlemist vajava toorainega.
Kõik maailma edasiviivad otsused on tehtud ootusega/tehnoloogia najal mida pole otsuse tegemise hetkel olemas olnud. On tulnud välja mõelda, et lahendada etteantud probleemi. Kõige elujõulisem/jätkusuutlikum/odavaim jääb peale kui on konkurentsi.
Miks teadustöid tehakse sinumeelest, selleks et olemasolevaid ja juba väljamõeldud asju veidi paremaks teha? Tuli meil ju on ja ratas leiutatud, mida veel vaja..?
Üks asi on sihte seada, teine on võtta kohustusi mida pole teadaolevalt võimalik täita. 50 aasta pärast on variandid kas kirume lamemaalasi kes kõik liitiumi ära raiskasid või on probleem unustatud ja oli ainuõige valik. _________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.