Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 162, 163, 164 ... 510, 511, 512  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 01.06.2021 09:14:54 vasta tsitaadiga

Selline uurimus.
https://plus.empa.ch/images/2020-08-17_Brandversuch-Elektroauto/AGT_2018_006_EMob_RiskMin_Unterird_Infrastr_Schlussbericht_V1.0.pdf
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 01.06.2021 09:27:49 vasta tsitaadiga

Ioniq 5 hinnad: https://auto.geenius.ee/rubriik/elektriautod/hyundai-avaldas-ioniq-5-elektriauto-hinnad-eestis/
_________________
Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2021 15:37:32 vasta tsitaadiga

Siia teemasse võiks ka vesinikautode uudised panna
https://insideevs.com/news/511082/toyota-mirai-record-1000km-hydrogen


Link

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2021 16:44:39 vasta tsitaadiga

Vesinikuteemat eraldi pole?
_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 01.06.2021 18:11:38 vasta tsitaadiga

Maksin ka oma elu esimesed eurod siis siia HV-sse et siin plähmerdada vähe saaks:D. Tegelikult mul olulist inffi vaja saada. Kui plaaniks nüüd mingi vana leaf-i osta töölkäimiseks, max 30km päevas, siis kas võiks eeldada, et akude vananemine enamvähem lineaarne ja ütleme et kui praegult saaks 70km sõita, siis sinna 30 kilomeetri peale sõiduulatus langeks oma pea 10 aastat veel? Või on täheldada olnud, et on nendel vanematel pillidel ka järsku minekut nähakuulda olnud? Kas võiks eeldada, et kere vastu peab siin kliimas ja mida üldse ostmise korral jälgida/vaadata nende masinate puhul? Ja kuidas seda aku tervise testi tehakse, mis mõndadel müüjatel juures on, kusagil esinduses ainult või pääseb ka telefoniäpiga kuidagi ligi ning näitab ära aku jäägi %-des ja need pingeerinevused jms?
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2021 18:17:04 vasta tsitaadiga

arnis, vast kõige adekvaatsem sulle vastama - ta siinse teema postitusi võid ka lugeda.
_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M00t
HV Guru
M00t

liitunud: 05.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2021 18:18:24 vasta tsitaadiga

https://www.facebook.com/Elektritakso/posts/2131089157031571

Just lugesin täna seda Elektritakso juttu, et aku mahutavus jääb 200 000km juures reeglina umbes 80% lähedale. Ja seal postituses olevas auto müügikuulutuses on kirjas, et nende kogemusel on LEAF ka üle 400 000km ilusti kasutatav, hoolduskulud väga väikesed.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 01.06.2021 18:46:14 vasta tsitaadiga

https://www.auto24.ee/used/3527549 siin läbisõit 150k ja akut 70%, vaatasin kindlustust prooviks ja sellel masinal ulmelised tuhanded eurod aastane kindlustusmakse, mis teema sellega olla võib? icon_biggrin.gif, muidu hind suht hea ja need iluvead mind ei kõigutaks väga tööautona. Või siis see näiteks https://www.auto24.ee/used/3411750 . Eeliseks see, et samas linnas ja ei peaks seiklema ja hulluks minema, kui tahaks tartusse saada sellega.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M00t
HV Guru
M00t

liitunud: 05.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2021 18:52:29 vasta tsitaadiga

new1 kirjutas:
https://www.auto24.ee/used/3527549 siin läbisõit 150k ja akut 70%, vaatasin kindlustust prooviks ja sellel masinal ulmelised tuhanded eurod aastane kindlustusmakse, mis teema sellega olla võib? icon_biggrin.gif, muidu hind suht hea ja need iluvead mind ei kõigutaks väga tööautona. Või siis see näiteks https://www.auto24.ee/used/3411750 . Eeliseks see, et samas linnas ja ei peaks seiklema ja hulluks minema, kui tahaks tartusse saada sellega.

Kindlustusmakse suur, kuna ilmselt oli Elmo rendikas. Numbrimärk samast seeriast.
Ja korralik subaariku ajalugu icon_biggrin.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 01.06.2021 19:14:51 vasta tsitaadiga

M00t kirjutas:
new1 kirjutas:
https://www.auto24.ee/used/3527549 siin läbisõit 150k ja akut 70%, vaatasin kindlustust prooviks ja sellel masinal ulmelised tuhanded eurod aastane kindlustusmakse, mis teema sellega olla võib? icon_biggrin.gif, muidu hind suht hea ja need iluvead mind ei kõigutaks väga tööautona. Või siis see näiteks https://www.auto24.ee/used/3411750 . Eeliseks see, et samas linnas ja ei peaks seiklema ja hulluks minema, kui tahaks tartusse saada sellega.

Kindlustusmakse suur, kuna ilmselt oli Elmo rendikas. Numbrimärk samast seeriast.
Ja korralik subaariku ajalugu icon_biggrin.gif
Spoiler Spoiler Spoiler

Nii väiksed kindlustus laksud ju. Selliste asjade pärast küll ostmata ei tasu jätta, kui muidu norm.
Kommentaarid: 126 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 01.06.2021 19:22:46 vasta tsitaadiga

Ilmselt seetõttu ka aku suht küpse(läbisõidu kohta vaadates), et enamuse ajast laadijas 100% peal istunud?
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M00t
HV Guru
M00t

liitunud: 05.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2021 19:40:23 vasta tsitaadiga

Pigem et kogu aeg kiirlaadijates laadinud.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 01.06.2021 20:55:39 vasta tsitaadiga

Roostes eriti neid leafe näinud pole, seega kere vast on enamvähem siingi kliimas?
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2021 21:31:34 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2021 01:40:26 vasta tsitaadiga

Soovitan neid ka:

Link


Link


Link


Mega respekt tüübi ja ettevõtte vastu...

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M00t
HV Guru
M00t

liitunud: 05.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2021 06:56:12 vasta tsitaadiga

new1 kirjutas:
Roostes eriti neid leafe näinud pole, seega kere vast on enamvähem siingi kliimas?

https://www.facebook.com/groups/elektriautodeestis/
Sealt saad rohkem infot, ja targad vastavad su küsimustele ka icon_smile.gif
Pigem on silma jäänud, et arutatakse mingite muude tüüpvigade üle.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 02.06.2021 17:34:13 vasta tsitaadiga

Elektrikatega ilmselt selliste ootamatuste ja roimade otsa vast ei satu nagu fossiilikatega kipub olema, et saab edukalt igast vigu varjata? Aku mahu saab põhimõtteliselt ka sõiduga kohe umbkaudu teada et palju kilomeetreid läbida suudab ja ega muud mootori jama ilmselt ka väga seal olla ei saa. Äkki peaks vanemal masinal proovides lapi täiesti põhja lükkama ja vaatama kuidas siis reageerib? Et kui akul sisetakistus suurenenud, siis viskab kohe läbisõidu suht maha? Või kas saab ka reaalselt aku protsenti/pinget seal leafis kuidagi vaadata? Ideaalne võiks olla sõidu/koormuse ajal näiteks cellide pinged.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 02.06.2021 17:35:14 vasta tsitaadiga

new1 kirjutas:
Elektrikatega ilmselt selliste ootamatuste ja roimade otsa vast ei satu nagu fossiilikatega kipub olema, et saab edukalt igast vigu varjata? Aku mahu saab põhimõtteliselt ka sõiduga kohe umbkaudu teada et palju kilomeetreid läbida suudab ja ega muud mootori jama ilmselt ka väga seal olla ei saa.


Samamoodi elektrikal ju juppe mis laguneb ja elektroonika probleeme. Üks ostis kasutatud tesla, tagasild suht kohe pilbasteks 200tkm peal. Ostes ei tea ju mis olukorras sild on.
Kommentaarid: 126 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2021 19:47:31 vasta tsitaadiga

https://arstechnica.com/science/2021/05/eternally-five-years-away-no-batteries-are-improving-under-your-nose

tsitaat:

The cost of lithium-ion batteries has fallen dramatically—with huge effects on electric vehicles. A recent study noted that “the real price of lithium-ion cells, scaled by their energy capacity, has declined by about 97 percent since their commercial introduction in 1991.” The early lithium-ion cells in the 1990s were around $3,000 per kilowatt-hour. By the early 2000s, that was nearer to $500 per kilowatt-hour.

In terms of electric vehicles, BloombergNEF estimates that the average price of a complete battery pack was about $1,180 per kilowatt-hour in 2010. By 2020, it was down to around $130 per kilowatt-hour. Ultimately, this is what makes it possible to produce a car with 300-mile range that someone not named “Jeff Bezos” can plausibly afford.


Progress.
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 02.06.2021 20:50:39 vasta tsitaadiga

hkurujo88r kirjutas:
new1 kirjutas:
Elektrikatega ilmselt selliste ootamatuste ja roimade otsa vast ei satu nagu fossiilikatega kipub olema, et saab edukalt igast vigu varjata? Aku mahu saab põhimõtteliselt ka sõiduga kohe umbkaudu teada et palju kilomeetreid läbida suudab ja ega muud mootori jama ilmselt ka väga seal olla ei saa.


Samamoodi elektrikal ju juppe mis laguneb ja elektroonika probleeme. Üks ostis kasutatud tesla, tagasild suht kohe pilbasteks 200tkm peal. Ostes ei tea ju mis olukorras sild on.

Üldiselt silla/veermiku seisust saab ise ka kolina jms järgi aimu, suvaline ülevaatuspunkt peaks ka ära tuvastama kohe kui midagi seal ikka paigast ära
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 02.06.2021 21:20:24 vasta tsitaadiga

anubis kirjutas:
https://arstechnica.com/science/2021/05/eternally-five-years-away-no-batteries-are-improving-under-your-nose

tsitaat:

The cost of lithium-ion batteries has fallen dramatically—with huge effects on electric vehicles. A recent study noted that “the real price of lithium-ion cells, scaled by their energy capacity, has declined by about 97 percent since their commercial introduction in 1991.” The early lithium-ion cells in the 1990s were around $3,000 per kilowatt-hour. By the early 2000s, that was nearer to $500 per kilowatt-hour.

In terms of electric vehicles, BloombergNEF estimates that the average price of a complete battery pack was about $1,180 per kilowatt-hour in 2010. By 2020, it was down to around $130 per kilowatt-hour. Ultimately, this is what makes it possible to produce a car with 300-mile range that someone not named “Jeff Bezos” can plausibly afford.


Progress.


Liitiumi taaskasutusest ka midagi kuulda olnud? Kauaks seda jätkub kui ice kõrvale lükatakse?

rmc läbustab endises tempos? Tänu talle viimased 1000 posti lugemata.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 187 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2021 21:43:36 vasta tsitaadiga

Neid startuppe tuleb järjest kes sellega tegelevad.

Eks neil ole veel natuke aega arendada, hetkel võetakse avariilised elektriautod, täpsemalt nende akud, suhteliselt kõik kasutusse ja massiliselt hakkab jäätmeid selle kümnendi teises pooles tekkima.

Pigem selleks ajaks on tegemist mitte jäätmete vaid juba rafineeritud ümbertöötlemist vajava toorainega.
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 02.06.2021 23:02:53 vasta tsitaadiga

Ehk siis emissioonikohustusi kehtestatakse tehnoloogia najal mida pole olemas?
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 187 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.06.2021 01:05:51 vasta tsitaadiga

Kõik maailma edasiviivad otsused on tehtud ootusega/tehnoloogia najal mida pole otsuse tegemise hetkel olemas olnud. On tulnud välja mõelda, et lahendada etteantud probleemi. Kõige elujõulisem/jätkusuutlikum/odavaim jääb peale kui on konkurentsi.

Miks teadustöid tehakse sinumeelest, selleks et olemasolevaid ja juba väljamõeldud asju veidi paremaks teha? Tuli meil ju on ja ratas leiutatud, mida veel vaja..?
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 03.06.2021 01:48:13 vasta tsitaadiga

Üks vanasõna käis eeldamise kohta.

Üks asi on sihte seada, teine on võtta kohustusi mida pole teadaolevalt võimalik täita. 50 aasta pärast on variandid kas kirume lamemaalasi kes kõik liitiumi ära raiskasid või on probleem unustatud ja oli ainuõige valik.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 187 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 162, 163, 164 ... 510, 511, 512  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.