Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
e2janz
HV kasutaja
liitunud: 31.12.2003
|
12.05.2021 11:11:49
|
|
|
Tere!
Vajan tublide HinnaVaatluse inimeste abi ja see tundus kõige lähem teema, kustkohast küsida.
Lasin elektrimopeedi akul täiesti tühjaks minna ja nüüd ei võta enam voolu sisse.
Kas keegi oskab aidata või suunata kellegi juurde, kes suudaks seda akut veel elustada? Selliselt, et maha ka ei põletaks kõike.
Või ei ole enam üldse lootust?
Testrit endal ei ole.
Battery
60 Volt, Lithium Ion, 30 Ah
Charger
Input Voltage - 90V-240VAC
Input current - 60V/4A
Igasugune info (v.a. "ise olid loll") on teretulnud!
Asun Tartu kandis aga saan liikuda ka kaugemale.
Võib vabalt suunata ka kuhugile teise teemasse.
Aidake! Aitäh!
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
12.05.2021 15:08:49
|
|
|
Ilmselt mingi grupp nullis (loodetavasti), sel juhul ei taha laadija laadida, ega ka anna voolu välja. Võib vabalt ka terve aku hukas olla kui talv läbi külmas hoitud.
Praegu kehv aeg selliseid asju ehitada/parandada
|
|
tagasi üles |
|
|
e2janz
HV kasutaja
liitunud: 31.12.2003
|
12.05.2021 15:11:40
|
|
|
Mihkus kirjutas: |
Ilmselt mingi grupp nullis (loodetavasti), sel juhul ei taha laadija laadida, ega ka anna voolu välja. Võib vabalt ka terve aku hukas olla kui talv läbi külmas hoitud.
Praegu kehv aeg selliseid asju ehitada/parandada |
olnud soojas toas aga ~4 kuud laadimata
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
12.05.2021 15:26:21
|
|
|
Kui ikka päris nulli, mitte liitium aku "nulli" Siis on aku kindlalt laip. Vahest võib olla nii, et BMS kaitse rakendub 3.0V peal aga seistes kukub alla selle piisavalt palju, et BMS arvab, et aku on peetis kuigi pinge võib olla 2.90V ja laadima ei hakkagi. Siis tuleb BMS vahelt ära jätta ja madala vooluga üles turgutada. Muidugi enne seda tuleks kõik grupid ära mõõta. Kui on ikka alla 2.7V siis on asi nutune.
Nii tühjaks laadimist liitum aku ei kannata. Olen akutellidel seda palju kohanud, eriti hitachi ja dewalti riistadel millel akul endal BMS-i ei olegi vaid on see trelli sees.
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
12.05.2021 15:28:39
|
|
|
Ühed MJ1 elemendid olid mul 0V. ~80% mahutavusest alles.
|
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
12.05.2021 16:50:53
|
|
|
Aku lahti võtta ja elemendid üle mõõta. Teha sund laadimine ilma bmsita. Olen sedasi mõned 0V elemendid ellu äratanud. Aga kindlasti mingit pikka eluiga ei tasu unustada.
|
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
12.05.2021 17:10:14
|
|
|
Akut tulebki hoida külmas, säilib paremini - täpselt nagu lihagi Hoia saunas seda 70C juures ja siis vaatame paari kuu pärast.
OK,
Kui on soov, et aku üle vaatan siis tuleb see Tallinnasse vedada. Eeldusel, et see mingi liimitud kast pole, mida ilma lõhkumata lahti ei saa.
https://www.elektriliikur.com/kontakt
Mihkus kirjutas: |
Ilmselt mingi grupp nullis (loodetavasti), sel juhul ei taha laadija laadida, ega ka anna voolu välja. Võib vabalt ka terve aku hukas olla kui talv läbi külmas hoitud.
Praegu kehv aeg selliseid asju ehitada/parandada |
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
12.05.2021 22:36:40
|
|
|
e2janz, kui asjaga kiire pole, siis võin Tartus üle mõõta, elemendid balanssi viia jms. Tooksid ainult aku + laadija või kogu masina? Tahaks lihtsalt ühe elektrimopeediga sõitu proovida
On elemendid üldse lihtsasti ligipääsetavad?
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
13.05.2021 07:45:06
|
|
|
Kui liimitud on siis on mõistlik juba kas vana ülesse voltida kui volt ühtlaseks jääb kui mitte siis juba uus aku teha. Mingi smart bms istutada kui mahub. Tal võis ka bms lühisesse minna mis tõmbas aku nulli. Kui bms saba annab võib seda teha.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
13.05.2021 21:45:44
|
|
|
Spoiler
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
14.05.2021 13:19:26
|
|
|
No neid keskjookse ma olen kümmneid ümber ehitanud aga bafangil on seal üks tirr millele on mul võti olemas aga käib nii raskelt, et ei liigu kummalegi poole. Ei taha puruks ka keerata.
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
14.05.2021 16:35:46
|
|
|
Mihkus kirjutas: |
No neid keskjookse ma olen kümmneid ümber ehitanud aga bafangil on seal üks tirr millele on mul võti olemas aga käib nii raskelt, et ei liigu kummalegi poole. Ei taha puruks ka keerata. |
Sa mõtled see hammastega mutter mis hoiab pedaale ja laagerid koos. Kui pedaali kätte saad siis on too hammastega asi võid proovida tava rattal keerata mis pidi lahti tuleb. Ma ise kruvisin mitu korda neid kui sensorit vahetasin minuarust oli vaja tagumise rattapoole keerata kuid meeles pole. Need jäävad kõvasti kinni kuna ALU + soolvesi keerabki selle nii kanni ,et enam lahti ei saa. Teatud sulamid mädanevad ruttu kinni. Kui raud hakkab roostetama ja 1 asi on alu ümber siis selle kättesaamine on 2 varianti kas puruks või tuleb lahti. Need alust asjad on piiks kuubis. Kui uue ratta ostad siis soovitan kohe ära möksitada ,et hiljem ülla poleks.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Xaltotun
HV vaatleja
liitunud: 10.07.2004
|
14.05.2021 17:02:12
|
|
|
Huvitav, mul on bafang 750ne BBS02B ja tuleb lahti suht lihtsalt. Aga kui sisu enamvähem sama, siis läheb sulle 2 laagrit, üks suurem teine väiksem. Mõlemad tavalised kinnised laagrid poest saadavad.
_________________ You no longer bear the burden of prophecy.
You have achieved your destiny.
You are free... |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
17.05.2021 08:24:12
|
|
|
Tollel oli jah vasakukäe keere, Keegi oli vist murtrikerajaga kinni paugutanud, 200nm lpõristas tükk aega. Nagu eestile kohane, siis see talvine pask mida igale poole lastakse oli laagri nii ära närinud, et polnud tast suurt mdiagi enam alles. Korpusest välja hakkasin pressima, siis tuli sisemine rõngas plõksti välja.
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
17.05.2021 08:45:53
|
|
|
Too talvine piix meil jama jah. Ise ka hakkan juba talveks ettevalmistuma uued piduri klotsid värvi parandused vaja teha kuskile määret vahele. Kui määre vahelt kaob talvel siis on kulumine siva tulema. Too kraam talvel sööb paljast rauda siva. Too keskjooks on rohkem igasuguse jama käes soolalumi imeb vastu igalepoole siis tuleb sula sulab ära küljest. Porilauad talvel ainult sahisevad mant küljes kinni pidevalt.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
K3ndu
HV Guru
liitunud: 25.10.2009
|
17.05.2021 11:49:26
|
|
|
Olen märganud Bolti ja Wolti sõitjatel paljudel mingi plekijupp ette aretatud, et soolalöga Bafangile peale ei lendaks
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
17.05.2021 14:05:48
|
|
|
Tegelikult on ta soolalöga kindel. Dokumentatsioonis on nii kirjas. Aga eestis pole see ainult sool... Muidugi jah ega see laagri enda kummitihend on igavesti jama. Sain siit samast linnast omale laagri asemele, võtsin varuks ka. Vaatab kaua kestab. Andry MT siin viljandis üks hea pood, pole olnud ühtegi laagrit mida neil kohapeal olemas pole olnud.
Kole oli see, et olin suutnud mootori mähised pruuniks lasta, enne olid palju heledam toon... Ehk siis ikkagi 40A / 1500W on liig. Eriti soojade ilmadega.
Muus osas asi ilus kuigi ikka väga räigelt hulludes tingimustes laba antud. 3 ketti lõpuni läbi järatud, kassett ja 3 komplekti väikseid hammakaid 9 ja 10 käik kuluvad kõige rohkem Suht ega polegi vaja rohkem käike kui 3 või 4. Igat käiku lõksutada läbi on täiesti mõttetu
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
17.05.2021 15:36:39
|
|
|
Võta järgminekord 350w rummukas ei pea niipalju ampreid sisse pumpama. Enamasit on need kah 15 amprised nagu 250w. Amperid ei tasu üle lasta. See ongi mis põletab. Kuigi rummukas tahab pädevamat akut.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
17.05.2021 15:48:53
|
|
|
Ega keskmootorile ei pea ka niipalju sisse suruma. Keegi seda teeb, siis on järelikult ise tahtnud. Ma sõidan oma bafangiga siiani 12A piiranguga ja pole mingit probleemi. See suvi vast tõstan seda limiiti natuke, aga vaevalt see väga midagi juurde annab.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
17.05.2021 16:51:57
|
|
|
Ma sõidan teine aasta juba enda bafangiga 25kmh on 250w ja kui tahan lasen 34-35 takka tuulega 38 Kuigi selline kiirus ei ole enam 250w vaid 600-1000w tegin siin palvate ilmadega tiiru 30km koju jõudes oli kehatemperatuurist natuke soojem oli tunda ,et on soojem. Kui isegi lihtsalt mootor osta 350w siis spec on 43v ja lubab kiiruse kuni 38kmh Siis vahet pole kui täis kiirusel sõidad või redutad oma 25ga amprid on need mida ei tasu palju sisse lasta 16.8A on täielik lagi vahemalt see mis minul on. Kuigi kontra ajab iga kell 15A sisse. Need bafangi mootorid on kah erinevad 8fun on hiina jaoks ja bafang on rohkem euroopas. Hiinast väljas on bafang ja hiinas endas 8fun erinevus on kuju ja pistik mis mootorist välja tuleb see juhtme pikendus on teine. EU versioonil on hall sensor juhtmed eraldi. Kuid värvid peaks samad olema.
Kui tulevikus 250w üle viskab võtan 350nese 48v versioonil saaks tublisti kiirust juurde küid jään 36v peale akud ei muutu liiga kobakaks kui just ai taha mingit 300km akut. Minumeelest too on liiast kuna 5 aasta sündroom. 2 vaiksemat akut on parem. Samas ma ise ei taha maantee servas matkamist teha kah kui oleks tee servas kergliiklus teed siis jah võtaks ette suuremad maad. Ilmselt soome tasemeni kulub 50 aastat kus maanteede ääres on ka kergliiklus teed. Ilmselt seda mina ei näe.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
18.05.2021 16:29:27
|
|
|
Otseveo rummumootor tundub jah kõige parem ja vastupidavam lahendus olevat. Samas ega need reduktoriga rummukad ka kehvad pole, kaalu poolest on nad kergemad. Aga kust saada 36V otseveomootorit mis sööks ära 40A ilma erilist soojust eraldamata?
Tahaks ikka hea hooga lasta, 25km/h käib linnas küll aga sirgel teelõigul on igav nii aeglaselt tiksuda
Ostan vist 48V mootori ja mähin ise ümber. Saksa ebays need odavalt saada.
https://www.ebay.de/itm/284293385901?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055359.m1431.l2649
|
|
tagasi üles |
|
|
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
21.05.2021 01:29:38
|
|
|
Võtsin kõik näha olevad pistikud lahti-kokku. Lisaks aku küljest 4 ööpäeva. Ei midagi.
Kui "walk mode" hooba vajutada, siis õhus olev tagaratas ainult tõmbleb korraks.
Ilmselt läheb poodi remonti.
Mihkus kirjutas: |
Pigem mootorisse mineva kaabli pistiku peale panustaks, see saab pidevalt kuuma, seal sees on ka halli andurite ühendus |
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
25.05.2021 10:01:24
|
|
|
Eile oli mingi sale anti odavalt.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
|