kui suitsumasinat pole, siis võta tagumine exhaust ära ja hoia seal vetsupaberi ruutu ees. kui hoiab vastu korpust, siis vaakum ja kui lükkab eemale siis pos. rõhk _________________
Puht huvist küsiks, tempid iseenesest on vist okeid aga tundub, et võib olla potentsiaali paremaks. Sest kui ma Auto overclocki peale panen siis on temp kohe 80
"Auto overclock" tähendabki, et ta keerab volti niikaua juurde, kuni temp on safe. Ehk et pea iga lahendusega tuleks sama temp, lihtsalt kõrgem perf. Erinevaid lahendusi testides peab TDP ja load sama olema.
ECMadis, võta tagumine vent ära. See jääb üsna kindlalt Noctua omadele "jalgu".
Auron, võrdne õhuvool ei hoia tolmuvaba. Teoorias tõmbab läbi aga tegelikult ladestub komponentidele seda ikka. Kergelt positiivse survega kast hoiab tolmu ise eemal. _________________ Üks Hiid jõuab rohkem küsida kui sada ahvi vastata.
www.FunBox.ee - lahedad ja lõbusad kingitused ja muidu vidinad.
www.top24.ee - kõik vajalik ja praktiline sinu koju.
Auron, võrdne õhuvool ei hoia tolmuvaba. Teoorias tõmbab läbi aga tegelikult ladestub komponentidele seda ikka. Kergelt positiivse survega kast hoiab tolmu ise eemal.
Päris tolmuvaba ei hoia kasti niikuinii miski kui just Silverstoni'i HEPA filtritega kasti ei kasuta. Hästi peenikese tolmu kiht tekib kasti ajajooksul nii või teisiti ja paar korda aastas vajab ikka puhastamist - eriti kui kasutusel mingisugune AIO või custom vesi kus radikad mis tihedad ja kuhu kergesti ladestub.
mul 5 sisse ja 2 välja. pool aastat masin käinud ja ainult õrn kirme on ventikatel. korpusel toonitud klaas ees, läbi selle ei saa midagi aru. kaks kuud tagasi võtsin alt filtri ka eest, sest ventikate kummipukside tõttu see sinna enam ei mahtunud _________________
Äkki oskab keegi aidata - mure selliste ventikatega: https://arvutitark.ee/est/tootekataloog/0/Thermaltake-Riing-12-LED-RGB-120x120x25mm-502690
Nimelt pandud kastile lisaks kaks Thermaltake Riing 12 rgb ventikat, ühendatud korrektselt läbi kaasa tuleva kontrolleri emaplaadi 4 pin pesasse. Sättisin BIOS-es ventika graafiku paika, jälgisin veel, et min. duty cycle oleks tagatud. Salvestasin ja kõik toimib, jälgib graafikut ja asi timm. Peale sleep mode või arvuti sisse/välja lülitades, läheb aga ventikas mingisse default seadesse, väga madalatele pööretele ning etteseatud kurvi ei jälgi. Ainus viis vent uuesti õigesti toimima saada on minna BIOS-i ja valida uuesti PWM mode (seade ei ole muutunud, lihtsalt vaja uuesti valida), mille peale hüppab vent kohe uuesti ellu ja jätkab kurvi jälgimist, kuni järgmise välja lülituseni.
Proovisin ka mõnda teist PWM ventikat samas pesas, kõik toimib nagu peab. Proovisin ka teist kontrollerit ja ühte venti eraldi, aga sama jama.
Panin hiljuti väga miniatuurse kasti kokku ryzen 5600x ning 1660ti baasil. Korpusel on korralik community ning igasuguseid thermal teste on juutuubis kuhjaga saada:
Mul on temperatuuridega suuremad probleemid, kus turbo frequency ajal temperatuurid sinna 90 kanti ronivad. Kui kaas maas on ning väikese undervoltimise ära tegin, siis idle-s on 65 ning koormuse all 80 ringi. Jahutus sama, mis videotes olevates testides, l9a noctualt. Chipid on testis samaväärsed, ehk tdp 65W ning sealt üles. Kas tõesti võib olla, et termopastaga sai liialdatud ning soojusülekanne sellepärast pole nii hea? Sai kasutatud Artic MX-4, sest vedelmetallidega ei ole isu sellises pidevalt transporditavas kastis riskida.
Või on kellelgi veel ideid, miks minu temperatuurid võrreldes teiste samaväärsete komplektidega nii palju kõrgemad on?
Endal lenovo cube 710 kastis i7 9700k low profile jahuti mingi 18eurine?? Saan õhtul järgi vaadata täpse mudeli...kuid tolle orig ventika asendasin be quiet 120mm ventikaga ja mängudes tempid 60-65c juures... Pigem kahtlustaks kas kastis kehv õhuvool(ringleb soe õhk) või pastat liiga palju?.
Tänud. Lähitulevikus proovin esmalt pastat vahetada ning m.2 ketta emaplaadi alla slotti panna, siis jääb CPU kõrvalt üks küttekeha vähemaks ehk. Noctua on suuruselt ja kõrguselt nagu rusikas silmaaugus, praegu ei kiirusta seda välja vahetama, arvestades review-sid, on lootust et viga siiski mingi kasinas pasteerimisoskuses. Mini buildide suurim tüütus on see, et pasta vahetus on ka omamoodi ettevõtmine, mis nõuab kogu krempli suuremat lammutust
lemperino, pastaga liialdades ja noh ikka tõsiselt liialdades annab halvimal juhul ehk miski 5C'ga olla kehvem aga üüratud vahed tulevad ikka millestki muust - kas andur näitab valesti, plate annab üüratult volti või on jahuti kuidagi halvasti peal vms.
Ei suuda tegelikult ka otsustada, kas timmida seda kolakat või minna stock jahuti teed tagasi _________________ M: uueväärne kontoritool Spinelly
M: Projektor // 500GB 2,5" HDD
Krüptodesse: Coinbase (LHV instakanne) & Binance. Hoius: Blockfi
On sul kindlasti 4-pin GPU otsik? 2 vendiga jahutid kipuvad pigem 5-pin olema. Ise võtsin mingi aeg tagasi selle ligi, toimib täitsa edukalt, tuli äkki 2 nädalat kokku? Võib-olla isegi kiiremini. Kui sul vente veel ei ole siis ma võtaks kindlasti Arctic P12 PWM PST, saad omavahel ära ühendada ja vajadusel ka korpusevendid sinna külge lükata, parim bang-for-buck ka veel. Kui on mingid vendid olemas, siis suva splitter külge ja piisab. Või see näiteks.
Mul vendid on, ent tahan välja vahetada (high-speed on liiga lärmakas) ja mul 100% vaja slim vente, sest tavapaksusega vendid ei mahu ära selle jahutuse külge :]
Kaldun P12 Slim poole: https://www.arctic.de/en/P12-Slim-PWM-PST/ACFAN00187A
Mõtlen, et tegelt peaks vist saama nii: panen need omavahel kokku (neil by-default see võimalus olemas) ja siis ühe külge 4-pin->4-pin mini adapteri ja selle GPU külge... peaks vist norm olema.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.