Kellegi kahe aasta plaan ei tohiks sisaldada RT-d. Osta kaart RT jaoks on lollus. Eriti arvestades kui kiiresti asjad nüüd liikuma hakkavad kui konsoolid ja mõlemad tootjad (lisaks Intel hiljem) toetavad RT kiirendust rauas. See mis täna on RT perfis tipp on kahe aasta pärast low end.
AI osas on kah palju potentsiaali edasminekuks aga seal saab tagantjärgi tarkvaralise lahendusega perfi või pildikvaliteeti tõsta rauda välja vahetamata. Iseasi kas tootja viitsib nt DLSS 3.0 vms vanematele kaartidele tuua.
AMD-l paistab olevat Zen taoline roadmap RDNA jaoks. Iga aasta uus seeria. Intel juba jäeti selle strateegiaga tolmupilve. Nvidia on kõvem konkurent aga ka nemad peavad hakkama iga aasta uut seeriat tegema. Ei saa enam iga kahe aasta tagant 30% kiiremat kaarti väljastada ja selle eest 1500€ küsida.
Kellegi kahe aasta plaan ei tohiks sisaldada RT-d.
Oh saa kus tuli nüüd keelaja ja käskija välja. Vabandust härra exrahandusminister , mind ei koti üldse mida ma teie arvates tohin ja ei tohi. Minu järgmise 2 aasta plaan sisaldab kindlasti RT-d.
SirAskAlot, mis hübriid cores Turingul olid ja Amperel pole? Pole väga kuulnud sellest.
Niisis, palju ei eksinud, et saab ka DXR peal RT lukku keerata 1 tootja peale. Aga hoopistükkis tegi AMD selle lükke ära. Kõik 3 põhimängu töötavad ka AMD peal RT sees: Metro, Control ja BFV ja veel Watchdogs vist.
Samas ise ootaks E3 tasemel Witcher high res packi, 16GB kaardil oleks mahtu küllalt E3 demo tasemel 8k reso pakid välja lasta;) Miles Morales on selles suhtes hea näide, et riietus ning nahk, kõik tekstuurid on väga peenelt välja toodud.
ot:
Ja kui keegi mind peab silmas selle 1000FPS mehena, siis ma olen arvatavasti rohkem Ray Tracinguga mässanud ja sama paljude mängude peal katsetanud kui siinsed RTX mehed kõik kokku... Ütlesin ka ära, et BFV näeb väga hea RTGI-ga välja, ainult et nVidia valib järjepidevalt väga valesid külgi mida demoda. Global Illumination teeb BFV väga ilusaks ja perf hit on seejuures väike(suhteliselt) ja seda tavalise RX5700XT peal, mis ei peaks nVidia jutu järgi RT-d üldse suutma kuvada. 1440p peal kõik sätted põhjas + RTGI ka veel ning suutis talutaval kaadrisagedusel pelada küll(täpselt ei mäleta enam arvu). Aga kuna SP osa üldse ei huvitandud siis MPosas lükkasin RT loomulikult kõrge FPS jaoks välja.
SirAskAlot, mis hübriid cores Turingul olid ja Amperel pole? Pole väga kuulnud sellest.
Niisis, palju ei eksinud, et saab ka DXR peal RT lukku keerata 1 tootja peale. Aga hoopistükkis tegi AMD selle lükke ära. Kõik 3 põhimängu töötavad ka AMD peal RT sees: Metro, Control ja BFV ja veel Watchdogs vist.
Samas ise ootaks E3 tasemel Witcher high res packi, 16GB kaardil oleks mahtu küllalt E3 demo tasemel 8k reso pakid välja lasta;) Miles Morales on selles suhtes hea näide, et riietus ning nahk, kõik tekstuurid on väga peenelt välja toodud.
ot:
Ja kui keegi mind peab silmas selle 1000FPS mehena, siis ma olen arvatavasti rohkem Ray Tracinguga mässanud ja sama paljude mängude peal katsetanud kui siinsed RTX mehed kõik kokku... Ütlesin ka ära, et BFV näeb väga hea RTGI-ga välja, ainult et nVidia valib järjepidevalt väga valesid külgi mida demoda. Global Illumination teeb BFV väga ilusaks ja perf hit on seejuures väike(suhteliselt) ja seda tavalise RX5700XT peal, mis ei peaks nVidia jutu järgi RT-d üldse suutma kuvada. 1440p peal kõik sätted põhjas + RTGI ka veel ning suutis talutaval kaadrisagedusel pelada küll(täpselt ei mäleta enam arvu). Aga kuna SP osa üldse ei huvitandud siis MPosas lükkasin RT loomulikult kõrge FPS jaoks välja.
ee ütlesin midagi sellist... tõesti ütlesin
Huvitav mida ma suitsetasin, et sellist juttu ajama hakkasin. Tundub tugev kraam olevat. Peaks teinegi kord proovima
Kui veel RT eelistest rääkida siis enda jaoks on kõige olulisem pildi loomulikus. Seda on küllalt nähtud, et ilma RT-ta saab ka väga ilusat pilti teha. Võimalik , et mingis väikeses ruumis , kus on vähe liikuvaid asju ja valgusallikaid ,saab selle ka nii teha nagu see päris elus välja näeks. Suures linnas mis on täis liikuivaid objekte ei oleks see ilma RT-ta kunagi võimalik.
SirAskAlot, kui sa juba jutuks tõid, siis millal sa 10t inimest lombi peegelduses märkasid õues kõndides? Või akna peegelduses?
Mul kulus hea mitu sekundit HObujaama bussipeatuses, selle klaashoone pealt tabada tänavaelu peegeldusi.
1 asi on matemaatiliselt õige kiirte liikumine, siis on pindade õige peegeldus jms koeffitsiendi valimine ning siis veel tuleb mängu inimese taju. Ehk mida silmad näevad, ja mida aju töötleb ja registreerib. 20a on tavagraafikaga seda uuritud ja mänguloojatele õpetatud. Päris hästi on hetkeks pihta saadud, kuidas kuvada MONITORIL pilt nii, et see näeks välja nagu inimene seda tajub. Ja siis tuleb mängu RT, mis küll on füüsiliselt õige, aga mille esitamist arvutimängudes LÄBI monitori ei ole vast nii palju veel harjutatud. Lisaks veel meelega ülepingutamine, et ikka efekte hästi märgata oleks. 1 viimase aja visuaalselt muljetavaldavamiad mänge hetkel, mis näinud olen ORI ja RT ei ole seal tähtis, näeb niigi väga hea välja: https://www.youtube.com/watch?v=sW7gNODEtKk
Ma ei ütlegi, et RT poleks tulevik, ma nägin selle juba 15a tagasi POV RAY-s veits mängides ära. Aga samas sain ma ka juba siis aru, et läheb ikka vääga kaua aega, enne kui reaalajas seda täislahendusena kasutada saab.
Jah efektid on märgatavad ja päris muljetavaldavad. Samas kohati on RT efektid minu jaoks immersionbraking, eriti veel kui muu füüsika (meelega) väljalülitamine sellega kaasneb. Kui granaat visata ja sul isegi joogipudel laual ei kõigu, siis seda märkab hulga rohkem, kui seda, et sellel pudelil mingi putuka RT peegeldus puudu oleks;)
SirAskAlot, kui sa juba jutuks tõid, siis millal sa 10t inimest lombi peegelduses märkasid õues kõndides? Või akna peegelduses?
Mul kulus hea mitu sekundit HObujaama bussipeatuses, selle klaashoone pealt tabada tänavaelu peegeldusi.
1 asi on matemaatiliselt õige kiirte liikumine, siis on pindade õige peegeldus jms koeffitsiendi valimine ning siis veel tuleb mängu inimese taju. Ehk mida silmad näevad, ja mida aju töötleb ja registreerib. 20a on tavagraafikaga seda uuritud ja mänguloojatele õpetatud. Päris hästi on hetkeks pihta saadud, kuidas kuvada MONITORIL pilt nii, et see näeks välja nagu inimene seda tajub. Ja siis tuleb mängu RT, mis küll on füüsiliselt õige, aga mille esitamist arvutimängudes LÄBI monitori ei ole vast nii palju veel harjutatud. Lisaks veel meelega ülepingutamine, et ikka efekte hästi märgata oleks. 1 viimase aja visuaalselt muljetavaldavamiad mänge hetkel, mis näinud olen ORI ja RT ei ole seal tähtis, näeb niigi väga hea välja: https://www.youtube.com/watch?v=sW7gNODEtKk
Ma ei ütlegi, et RT poleks tulevik, ma nägin selle juba 15a tagasi POV RAY-s veits mängides ära. Aga samas sain ma ka juba siis aru, et läheb ikka vääga kaua aega, enne kui reaalajas seda täislahendusena kasutada saab.
Jah efektid on märgatavad ja päris muljetavaldavad. Samas kohati on RT efektid minu jaoks immersionbraking, eriti veel kui muu füüsika (meelega) väljalülitamine sellega kaasneb. Kui granaat visata ja sul isegi joogipudel laual ei kõigu, siis seda märkab hulga rohkem, kui seda, et sellel pudelil mingi putuka RT peegeldus puudu oleks;)
EDIT:täpsustused
Kuna ma viimati lombis 10-e inimese peegeldust nägin? Ausalt ei mäleta millal ma viimati porilombi juurde sattusin mille ümbruses 10 inimest oli.
Tavaliselt ei käi ma tavaelus akendel nii lähedal ka , et seal tekiksid peegelduse jaoks õiged valgus tingimused. Samuti ei fokuseeri oma pilku tavaliselt klaasi pinnale kus need peegeldused oleksid.
Tõenäoliselt, siis pimedamal ajal bussis lapsevankri avas seistes kui ma ei viitsinud peatuses oma pead keerata ja vaatasin akna peegeldusest, ega mõni ema oma lapsevankriga bussipeale ei tule.
Ma võin sulle kinnitada, et peegeldused olid aknal ilusasti olemas. Mitte ei olnud mingi määratlemata mass millest suurt midagi aru ei saa.
Kuna ma vastasin ilusasti su küsimusele , siis äkki vastad minu omale ka.
Millal sa päriselus viimati laualolevat joogipudelit granaadiga viskasid ?
PS.
Mul on toas 2 klaasist kapiust. Peegeldavad , paistavad läbi ja valgus peegeldab klaasitaga olevate asajde peal ka. Üks on neist kohe monitori kõrval. Seega pole üldse raske võrrleda kuidas asjad päriselus välja võiksid näha.
SirAskAlot, granaadiga ei pea viskamagi. Rohkem nagu "lähed kovikruusi haarama ja kruss läheb ümber" olukord. Immersion braking.
Peegeldusi on küll, aga aju neid 3ndaid ja 4ndaid peegeldusi ei registreeri. Vähemalt minul, seega pole nii immersion braking kui füüsika puudumine.
Ja Watchdogs näitel hakatakse füüsikat maha kruttima, sest perfi vaja RT jaoks hoida. Samas kui Watchdogs mängumootori kohta wiki ütleb, et multithread ja physics oriented vms: https://watchdogs.fandom.com/wiki/Disrupt_(engine)
Kui mõni tunneb RT peegeldustest rohkem puudust, kui füüsikast, siis polegi midagi vaielda. Seda ma üritangi rääkida, et peale puhta RT matemaatika tuleb mänguloojatel ka immersion factory ning erinevate inimeste tajudega arvestada.
Ei saagi tegelikult väita, et 1 oleks rohkem tähtis kui teine. Lihtsalt RTX iluminaatidele on raskem selgeks teha, et maailmas eksisteerib ka teisi valikuid kui mul uksetaha tulnud jehoova tunnistajale õnnestus selgeks teha, et mul reaalainete peale kalduvus ja ei lähe see usuvärk eriti peale
See , et kellegi jaoks see erinevus oluline pole on mõistetav.
See , et erinevus on olemas on videost selgelt näha.
See , et ubisoft ei tahtnud/suutnud, ei tähenda , et see võimalik poleks. Meil on olemas vähemalt 1 näide RT mängust millel on väga hea füüsika. Controlis olev füüsika on RT kõrval vähe tähelpanu saanud, aga see tundus tõisiselt hea olevat.
Ma eeldan , et igal mängijal on õigus ise otsustada kas lükata oma FPS 240 peale või mängida 60 FPS-iga parematel graafilistel seadetel. Võimalikult tõetruu pilt on üks element mis aitab vajaliku atmosfääri luua ja mängu sisu mängijale edasi anda. Ja ma eelistan pigem seda kui kõrget FPS-i. Üldjuhul mängin mitte strateegia mänge ainult sisu pärast. Witcheri sugust hea storyga mängu olen ma nõus isegi 30 fps-iga mängima kui see lugu ja maailma paremini edasi annab.
FPS ei ole ka mingi jumal keda ma kummardama peaks. Näiteks Civilisatsiooni tüüpi käigupõhises strateegias on 1080p 240 fps -ist suhteliselt vähe kasu. Pigem juba 4k/60fps , vähemalt mahub ekraanile vajaduse korral rohekm asju.
Lõpetuseks ja iroonilisel kombel võib see isegi kõige olulisem olla.
Kui ma ostan omale 700+ maskva tipp mänguasja , siis ma eeldan , et ma saan tahtmise korral kasutada parimat või peaaegu parima lähedast. Ma ei pea seda parimat alati kasutama , aga mul peab olema võimalus seda kasutada. Kui mind parim ei huvitaks , siis saaks ma vabalt hakkama ilmselt ka poole odavama mänguasjaga.
PS
Palun ärge hakaka rääkima , et tegelikult pole turul midagi . Tegelikkuses on juba aasta lõpus RT mänge rohkem kui korralikult tööl käiv inimene mängida jõuab.
rt ja mängufüüsika on seotud nagu siga ja kägu. räägiks siiski teemas siiski rt-st.
sel tasemel füüsika, et kõik objektid on dünaamilised, on pigem valusam jõudlusele kui rt ongi ja seda just cpu mitte gpu osas.
rääkimata väljatöötamise ja testimise kuludest.
edit: kui nii mõelda, siis palju dünaamilisi objekte tähendab dünaamilist valgustust ja muud pudi-padi, nii et lisaks tekib tõesti ka lisakoormus pildi renderdamisel. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Heheeee .... nagu lapsed kakleksid küpsise pärast ehki kook on kohe-kohe lauale tulemas.
Esimese põlvkonna, ülereklaamitud ent vähetähtsa toote pärast ei ole mõtet niipalju klaviatuuri ikka kulutada.
Oodake parem järgmise põvkonna GPUd ära ja selleks ajaks on ehk ka RT toega mänge piisavalt turul, et asjal üldse mõtet oleks.
Jah see teeb mängud ilusamaks aga reaalselt märagatakse seda ainult siis kui sellele tähelepanu juhtida. Kui paljud FPS mängudes naudivad vaateid? _________________ I was an ateist, until I realized - I am a God
rt ja mängufüüsika on seotud nagu siga ja kägu. räägiks siiski teemas siiski rt-st.
sel tasemel füüsika, et kõik objektid on dünaamilised, on pigem valusam jõudlusele kui rt ongi ja seda just cpu mitte gpu osas.
rääkimata väljatöötamise ja testimise kuludest.
edit: kui nii mõelda, siis palju dünaamilisi objekte tähendab dünaamilist valgustust ja muud pudi-padi, nii et lisaks tekib tõesti ka lisakoormus pildi renderdamisel.
füüsikat gpgpu peal ei tehta? openCL ei tohiks vist proprietrirtertary olla vist.
füüsikat gpgpu peal ei tehta? openCL ei tohiks vist proprietrirtertary olla vist.
enamasti täna ei tundu tehtavat jah. peamiselt selle taga suurenev cpu tuumade arv ja keerulisemate operatsioonide efektiivsem kasutus cpudel. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kas keegi on näinud midagi seletavat selle kohta , et Cyberpunk algul AMD RT-d e toeta. Arvestades et xbox on AMD raud ja töötab ka DX12 peal, siis tekitab see uudis imestust. Muidugi mingid erinevused on aga ma eeldan , et need ei tohiks nii suured olla.
AMD driverid või midagi tõsiesmat? Watch Dogs legioni RT-d ei saadud ka mingite jamate pärast testida.
Tahaks lisada teemakohta üldiselt, et see raytrace on suurepärane lisand mängudele jne elimineerimaks jubedat screen space reflectionit mis osades mängudes on eriti õudne ekraani äärtes. Teiseks on valgustus üliterav ja ei leki läbi seinte, no va kui on baked e staatiline siis ainult ei leki. Jään huviga ootama ja lootma, et krüptokaevurid jätavad natuke võimalusi ka graafikaga tegelevatele inimestele ja saaks soodsamalt osta RX 6800(mitte XT). Praegune RTX 2060 vrm-id pinisevad eriti kui kruttida RTGI sisse. Kas on märk, et kaart varsti õhtale läheb või kestab? eitea aga algul polnud pininat kuulda kui kaart oli uuem.
Aga noh samas kui algul kaevajad kaevavad ja ostavad siis vast tehased ka lõpuks pannakse uugama ja toodavad nii palju, et iga rott saab lõpuks ray-tracing kaardi. _________________ Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks
Tahaks lisada teemakohta üldiselt, et see raytrace on suurepärane lisand mängudele jne elimineerimaks jubedat screen space reflectionit mis osades mängudes on eriti õudne ekraani äärtes. Teiseks on valgustus üliterav ja ei leki läbi seinte, no va kui on baked e staatiline siis ainult ei leki. Jään huviga ootama ja lootma, et krüptokaevurid jätavad natuke võimalusi ka graafikaga tegelevatele inimestele ja saaks soodsamalt osta RX 6800(mitte XT). Praegune RTX 2060 vrm-id pinisevad eriti kui kruttida RTGI sisse. Kas on märk, et kaart varsti õhtale läheb või kestab? eitea aga algul polnud pininat kuulda kui kaart oli uuem.
Aga noh samas kui algul kaevajad kaevavad ja ostavad siis vast tehased ka lõpuks pannakse uugama ja toodavad nii palju, et iga rott saab lõpuks ray-tracing kaardi.
amd seda uugamist korra juba proovis, ei lõpend hästi see äri.
rt ja mängufüüsika on seotud nagu siga ja kägu. räägiks siiski teemas siiski rt-st.
sel tasemel füüsika, et kõik objektid on dünaamilised, on pigem valusam jõudlusele kui rt ongi ja seda just cpu mitte gpu osas.
rääkimata väljatöötamise ja testimise kuludest.
edit: kui nii mõelda, siis palju dünaamilisi objekte tähendab dünaamilist valgustust ja muud pudi-padi, nii et lisaks tekib tõesti ka lisakoormus pildi renderdamisel.
No ma ütleks, et korralik füüsika annab kõvasti rohkem juurde kui raytracing.
Valgust saad sa simuleerida selliselt, et 95% juhtudel sa ei pane midagi tähele, et valesti oleks. Siin hea näide oli öeldud, et kui peaks midagi plahvatama ja mingi objekt selle kõrval ei liigu... no see on kindlasti rohkem mängu mõnu negatiivselt mõjutav efekt, kui et mingi vari või peegeldus pole nii terav kui peaks olema.
Crysis on hea näide.
Kas see mäng oleks nii hea ja huvitav, kui sellel poleks olnud sellist füüsikat nagu tal on ning graafilist ilu? Vaid oleks olnud graafiline ilu ainult sh raytracing, kuid kogu keskkond on staatiline?
Ma olen seda prageust Crysis Remastered versiooni näinud ja no ei tee kuidagi minu jaoks seda mängu paremaks.
Kujutate ette näiteks Battlefield mänge, kus füüsikat poleks ja mingit objekti sisuliselt killustikuks pommitada ei saa? Vaid selle asemel on staatilised majad, puud jne. mis plahvatustele ja kuulidele üldse ei reageeri?
Vaid on hoopis fancy-pancy RT, mida sa ei jõuagi tõenäoliselt vaadata märuli keskel, et ühe põõsa vari on tõetruu või mingi lombi peegelduses on näha täpselt püstolist tulev leeklaine?
Ainukesed mängud mis reaalselt annavad elamusele juurde on ainukesed path traced mängud Quake II ja Minecraft. Ülejäänud on nii gimmick, mida saab teha 95% ulatuses järgi kui arendaja viitsiks vaeva näha. Ei pea olema RT selleks.
Samas kui mõteks on näha vaeva näiteks peegelduses oleva peegelduse peegeldus jne... selliseid asju on jah keeruline ilma RT'ta teha kuid praegusel hetkel täiesti ebavajalik. Kuna ülejäänud maailm ei ole real life tekstuuridega ja inimesed ei näe reaalsed välja. Siis miks teha reaalne peegeldu ja reaalne vari, mis paistab sellest maailamast kohe silma kui "fake" olgugi, et on justkui õige raytracing.
Olen ka varem öelnud, et ennem võiks keskkond olla lifelike tekstuuridega ja füüsikaga, kui sinna hakata mingeid peegeldusi ja varje toppima.
Väga hea näide on praeguseks vana põlvkonna Unreal 4 engine demo. PS! Kui vähegi võimalik pange 4K resole video YT's, vahe on juba seal, kuigi YT sööb seda detailsust ka siis korralikult ära.
kõik on õige aga see on nagu aed ja aiaauk. füüsikaga tegelevad teised inimesed, sellel on hoopis teistsugused jõudlusprobleemid ja -piirangud jne.
räägiks siin teemas ontopic? _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
kõik on õige aga see on nagu aed ja aiaauk. füüsikaga tegelevad teised inimesed, sellel on hoopis teistsugused jõudlusprobleemid ja -piirangud jne.
räägiks siin teemas ontopic?
Tahad öelda, et meil pole praegu turul piisavalt võimsaid CPU'sid ja GPU'sid mis vajadusel suudaks seda pakkuda?
Kui juba Crysis suutis seda pakkuda, ning seda ajastul kus Core2Duo ruulis siis praegustele riistvaradele on see nohu.
Aga see oli ontopic ju. Kui siin öeldi, et Raytracing on see mis loob "õige immersion elamuse" siis mina ja tõenäoliselt nii mõnigi teine oponeerib sellele ja ütleb, et Raytracing praegusel kujul võtab rohkem kui pakub. Ning lifelike tekstuurid ja füüsika on see mis on raytracingust samm üleval pool immersioni tabelis.
rt ja mängufüüsika on seotud nagu siga ja kägu. räägiks siiski teemas siiski rt-st.
sel tasemel füüsika, et kõik objektid on dünaamilised, on pigem valusam jõudlusele kui rt ongi ja seda just cpu mitte gpu osas.
rääkimata väljatöötamise ja testimise kuludest.
edit: kui nii mõelda, siis palju dünaamilisi objekte tähendab dünaamilist valgustust ja muud pudi-padi, nii et lisaks tekib tõesti ka lisakoormus pildi renderdamisel.
No ma ütleks, et korralik füüsika annab kõvasti rohkem juurde kui raytracing.
Valgust saad sa simuleerida selliselt, et 95% juhtudel sa ei pane midagi tähele, et valesti oleks. Siin hea näide oli öeldud, et kui peaks midagi plahvatama ja mingi objekt selle kõrval ei liigu... no see on kindlasti rohkem mängu mõnu negatiivselt mõjutav efekt, kui et mingi vari või peegeldus pole nii terav kui peaks olema.
Crysis on hea näide.
Kas see mäng oleks nii hea ja huvitav, kui sellel poleks olnud sellist füüsikat nagu tal on ning graafilist ilu? Vaid oleks olnud graafiline ilu ainult sh raytracing, kuid kogu keskkond on staatiline?
Ma olen seda prageust Crysis Remastered versiooni näinud ja no ei tee kuidagi minu jaoks seda mängu paremaks.
Kujutate ette näiteks Battlefield mänge, kus füüsikat poleks ja mingit objekti sisuliselt killustikuks pommitada ei saa? Vaid selle asemel on staatilised majad, puud jne. mis plahvatustele ja kuulidele üldse ei reageeri?
Vaid on hoopis fancy-pancy RT, mida sa ei jõuagi tõenäoliselt vaadata märuli keskel, et ühe põõsa vari on tõetruu või mingi lombi peegelduses on näha täpselt püstolist tulev leeklaine?
Ainukesed mängud mis reaalselt annavad elamusele juurde on ainukesed path traced mängud Quake II ja Minecraft. Ülejäänud on nii gimmick, mida saab teha 95% ulatuses järgi kui arendaja viitsiks vaeva näha. Ei pea olema RT selleks.
Ja mina kujutan ette Control-i millel on tip top füüsika ja tip top RT ja mis jookseb ilmselt talutavalt ka odavama otsa 3060ti-l.
Teha järgi controli-s nähtud büroo klaasseinu ?
Või siis mitme muutuva valgusallikada hämarama ruumi varje , mis on suurem kui kanakuut ja kuhu on mööbel ka sisse pandud ?
No ikka ei tee.
rt ja mängufüüsika on seotud nagu siga ja kägu. räägiks siiski teemas siiski rt-st.
sel tasemel füüsika, et kõik objektid on dünaamilised, on pigem valusam jõudlusele kui rt ongi ja seda just cpu mitte gpu osas.
rääkimata väljatöötamise ja testimise kuludest.
edit: kui nii mõelda, siis palju dünaamilisi objekte tähendab dünaamilist valgustust ja muud pudi-padi, nii et lisaks tekib tõesti ka lisakoormus pildi renderdamisel.
No ma ütleks, et korralik füüsika annab kõvasti rohkem juurde kui raytracing.
Valgust saad sa simuleerida selliselt, et 95% juhtudel sa ei pane midagi tähele, et valesti oleks. Siin hea näide oli öeldud, et kui peaks midagi plahvatama ja mingi objekt selle kõrval ei liigu... no see on kindlasti rohkem mängu mõnu negatiivselt mõjutav efekt, kui et mingi vari või peegeldus pole nii terav kui peaks olema.
Crysis on hea näide.
Kas see mäng oleks nii hea ja huvitav, kui sellel poleks olnud sellist füüsikat nagu tal on ning graafilist ilu? Vaid oleks olnud graafiline ilu ainult sh raytracing, kuid kogu keskkond on staatiline?
Ma olen seda prageust Crysis Remastered versiooni näinud ja no ei tee kuidagi minu jaoks seda mängu paremaks.
Kujutate ette näiteks Battlefield mänge, kus füüsikat poleks ja mingit objekti sisuliselt killustikuks pommitada ei saa? Vaid selle asemel on staatilised majad, puud jne. mis plahvatustele ja kuulidele üldse ei reageeri?
Vaid on hoopis fancy-pancy RT, mida sa ei jõuagi tõenäoliselt vaadata märuli keskel, et ühe põõsa vari on tõetruu või mingi lombi peegelduses on näha täpselt püstolist tulev leeklaine?
Ainukesed mängud mis reaalselt annavad elamusele juurde on ainukesed path traced mängud Quake II ja Minecraft. Ülejäänud on nii gimmick, mida saab teha 95% ulatuses järgi kui arendaja viitsiks vaeva näha. Ei pea olema RT selleks.
Ja mina kujutan ette Control-i millel on tip top füüsika ja tip top RT ja mis jookseb ilmselt talutavalt ka odavama otsa 3060ti-l.
Teha järgi controli-s nähtud büroo klaasseinu ?
Või siis mitme muutuva valgusallikada hämarama ruumi varje , mis on suurem kui kanakuut ja kuhu on mööbel ka sisse pandud ?
No ikka ei tee.
Kas sa seda lingitud videot vaatasid üldse?
Kui sa nüüd ütled, et see on pole elutruum ja Control endiselt on "The best Shit!", siis no tule taevas appi, vaja minna kiiremas korras nägemist kontrollima.
Mingid klaaspinnad ei tee mängu elutruumaks kui ülejäänud tekstuurid ei ole ilusad või reaalsed. Ning need tegelased keda ekraanil näed on "game like" tekstuuride ja värvidega.
ue4 demo juures jäi just lighting võrdlemisi kahvatuna silma. tegemist on quixeli demoga ja sellena töötab suurepäraselt.
sinu eelnevalt postitatu juures - ue4 demos on füüsikat minimaalselt ja see on ikka päris kehv. samuti puudub pea täielikult animatsioon.
veel - iirc on demo pärit eelmisest kevadest, see tähendab turingu quadrot, 6000 või asjaolusid arvestades pigem 8000. 60fps@1080p.
tasub vahet teha assetite kvaliteedil ja muudel faktoritel. selles rääkides, kas sa leiad, millise mahuga on ue4 ja ue5 demod, eriti kui nad sisaldavad täiskvaliteediga asseteid. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Isegi cutscenes näeb peategelane sama kehv välja kui mingi 10.a. taguses mängus.
Ning seal videos kohad kus tegelane jookseb ringi ja hüppab. Nagu puunukk. Vot selline asi juba lõhub mängumõnu. Ma ei jõua seda pilti nautima hakatagi kui mingid PALJU OLULISEMAD asjad lõhuvad mänguelamust.
londiste kirjutas:
ue4 demo juures jäi just lighting võrdlemisi kahvatuna silma. tegemist on quixeli demoga ja sellena töötab suurepäraselt.
sinu eelnevalt postitatu juures - ue4 demos on füüsikat minimaalselt ja see on ikka päris kehv. samuti puudub pea täielikult animatsioon.
veel - iirc on demo pärit eelmisest kevadest, see tähendab turingu quadrot, 6000 või asjaolusid arvestades pigem 8000. 60fps@1080p.
tasub vahet teha assetite kvaliteedil ja muudel faktoritel. selles rääkides, kas sa leiad, millise mahuga on ue4 ja ue5 demod, eriti kui nad sisaldavad täiskvaliteediga asseteid.
Videos ütles ka, et kasutab GTX1080Ti'd. Seega praeguseks 5700XT klassi graafika kaart. Ei ole mingig ümber kallis spets cuda coredega profikaart.
Kas sa vaatasid ka videot algusest lõpuni või lihtsalt lambist ütlesid, et füüsika kehv? Sulle meeldib mingeid väiteid tuua kuid samas videosi ei vaata- poleks esimene kord...
See mis seal videos näidati oli väga korralik juba ning seda reaalajas mainstream arvuti peal.
Tänapäeval mingid mängude suurused on juba 250GB, seega selle taha ei tohiks jääda. Ning ei pea kasutama mingit 16K texturepakki. Oleks siis juba mingi 6K vms, mis natuke parem kui 4K.
Videos ütles ka, et kasutab GTX1080Ti'd. Seega praeguseks 5700XT klassi graafika kaart. Ei ole mingig ümber kallis spets cuda coredega profikaart.
Kas sa vaatasid ka videot algusest lõpuni või lihtsalt lambist ütlesid, et füüsika kehv? Sulle meeldib mingeid väiteid tuua kuid samas videosi ei vaata- poleks esimene kord...
See mis seal videos näidati oli väga korralik juba ning seda reaalajas mainstream arvuti peal.
Tänapäeval mingid mängude suurused on juba 250GB, seega selle taha ei tohiks jääda. Ning ei pea kasutama mingit 16K texturepakki. Oleks siis juba mingi 6K vms, mis natuke parem kui 4K.
ei vaadanud praegu lõpuni. seda videot on enne nähtud ja lahatud.
kaarti mäletasin tõesti valesti. jookseb tõesti 1080ti peal. ka 1080ti-l on cude cored, nii et ma ei tea mida sa sellega silmas pidasid.
see füüsika on seal standardne ue, ei ole parem ega halvem kui suvaline mäng. ongi ju täiesti mainsteam?
kaardi kiirus ei oma selle demo juures olulist tähtsust. kindlasti on see viimasele piirile optimeeritud aga midagi keerulist renderdamise mõttes seal pole.
kui tollal loetu õigesti meeles, siis kasutatakse nende väliste stseenide juures ühte valgust, ainult skylight.
see on assetite demo. osalt muidugi ka seonduv workflow, kuidas need õigesse suurusse muditakse, lod-d paika aetakse jne jne. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.