Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
12.06.2020 00:00:34
|
|
|
Miks sa seda voolikut ei kasuta mis näiteks xiaomiga kaasas oli? Või siis polegi teistel seda kaasas pumpamiseks?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
12.06.2020 00:14:19
|
|
|
Lõpuks jõuate ikka sujuvalt istmega elektriminimopini... Aastaid tagasi liikus ju tegelikult meil kuulutuslehtedes sabal oleva bensumootoriga "tõukse" ka, aga enamik paistis ikkagi mopeed-rollerit eelistavat. "Tõuksi" ainuke pluss on kompaktsus-kantavus.
Spoiler
Rääkides akutõuksi 10" rehvidest tuleks alati juurde mainida, et see on rehvi välisläbimõõt. 10" rehvimõõt on levinud ka mopeed-rolleritel (12" vist küll rohkem), kuid sel juhul on tegu velje läbimõõdu ehk rehvi sisemõõduga. 110/70-R10 rehvi välisläbimõõt oleks näiteks 16". Nagu džiibiratas sigulli oma kõrval.
Circli vee- ja õhuputka ukse peal oli minu mälu järgi lausa jalgratta jaoks kasutamise keelumärk, nii et ka tõuksistid ei ole paraku sihtgrupp.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
12.06.2020 06:56:10
|
|
|
Selle esiratta sõidate kohe küljest lol mis seal spoileris.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
erkin
HV kasutaja
liitunud: 13.03.2003
|
14.06.2020 21:40:24
|
|
|
Mis firmad siin meil neid segway ninebote garantiikorras remondivad?
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
sama123
HV veteran
liitunud: 20.03.2009
|
15.06.2020 01:24:12
|
|
|
Kas ilma "äpita" tõukse ka tehakse? akutrell ju töötab! Ja millistel on eestis osi + remont kättesaadavaim? Tegelikult vaatan sellist mis on kõige lihtsama ehitusega, täisrehvidega ja min.500W mootoriga. Kas on n.n. vahtkumm rehvidega millel õhu asemel pehme täidis? Sest siis poleks amorte vaja. Ratta suurused 8" ; 10" ; 13" neist viimane nagu oleks sobiv kui tahad natuke halvemal pinnasel sõita.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
15.06.2020 16:01:40
|
|
|
1. augustist on oodata MKMi poolt tehtud regulatsiooni jõustumist.
kõik kergliikurid, mis turul olema hakkavad, elektritõuksid või elektrirattad või midaiganes, on piiratud 25 km/h-ga.
Ehk siis osta ei saa mitte midagi mis sõidab üle 25 km/h.
Ma mõistan, et Tallinna kõnniteedel on 25 km/h täielik lagi, aga MKM ei mõista elu paksust jalakäijaliiklusest eemal.
Demonstreerisin kilomeetritepikkuseid kergliiklusteid kuhu tõuks ideaalselt sobib, aga hetkel keegi mõtlema ei hakanud.
Kel on mahti, kirjutage oma arvamus MKMile sel teemal. Vaja oleks rohkem häält, võibolla ei reageeri kuna "üks tüüp kusagil podiseb, ah las podiseb".
Kes on Ninebot ES4-gagi sõitnud 30-ga mõistab, et läbida kilomeetripikkuseid jalgratta/kergliiklusteid on lust ja ohutu kiirusel ÜLE 25 km/h.
Nagu tõsiselt, ES4 läheb turult minema, põhimõtteliselt kõik hea kraam läheb ära, jäävad mingi lahjad pannid mil pole ei amorte ega pidureid
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
15.06.2020 16:06:54
|
|
|
Kuidas seda piirangut kehtestama hakatakse, tahaks näha.
Saan aru, et renditõukeratastele on võimalik seda kehtestada.
Aga era masinatele, keegi hakkab kiirust mõõtma, piirama müüki?
|
|
Kommentaarid: 211 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
15.06.2020 16:08:19
|
|
|
25kmh on isegi liiga palju enamus lammaste jaoks. 20 võiks olla max
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
15.06.2020 16:24:12
|
|
|
Seda 25km/h annab ju targvaraliselt piirata - ostja saab omal vastutusel seda hiljem muuta.
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
15.06.2020 16:40:51
|
|
|
Piirangu täitmine on keeruline jah.
Tootja võib piisavalt suure turu jaoks tarkvaraliselt piirata küll kui vaja. Nagu Saksamaa turu jaoks müüakse max 20km/h tõukse. Rootsis ja Norras sama kiirus kehtimas. Aga kohalikul edasimüüjal on ilmselt lihtsam kiirema toote müügist loobuda kui ei lubata enam müüa, vaevalt et nad ise hakkavad tarkvara modima. Prantslastelt saab võtta, seal samuti 25km/h piirang
Õnneks mujalt tellides pole kellegi asi, vähemalt EU siseselt ei ole tolliga tegemist
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
15.06.2020 16:53:24
|
|
|
Natuke jabur, meil on kergliiklusteid kilomeetrite kaupa ka asulate vahel nagu näiteks Raplast Kehtnasse, inimesi seal praktiliselt ei liigu aga kui kellegist mööduda, tuleb niikuinii 5Km/h peale võtta, sõltumata maksimaalsest lubatust.
Või tahetakse väita, et 20Km/h inimeste vahel vurada on OK ? Mida see 20 siis reaalselt piirab?
Sama nagu vanasti rolleritega, ei tohi üle 45 sõita ja siis piiraja peale, mille kasutaja loomulikult maha võtta saab ja loodab, et vahele ei jää.. kuigi tee võib olla ohutu ka kiiremaks liiklemiseks. Saan aru, et seal tekib juhilubadega ja -lubadeta liiklejate olukord aga hea võimalus lihtsalt riigikassat täita.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
15.06.2020 17:22:27
|
|
|
Kle see su riigikassa täitmise jutt pädeb samapalju kui see, et Telia teenib megalt pappi digibokside ja ruuterite müügiga.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 162 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
15.06.2020 18:23:26
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
Kle see su riigikassa täitmise jutt pädeb samapalju kui see, et Telia teenib megalt pappi digibokside ja ruuterite müügiga. |
Hmm, pädevus on alla arvestust, üks asi on trahvime kodanikke kui reaalset ohtu pole, teine on ostan teenust/kaupa ja maksan kokkulepitud hinna.
Eriliselt mage on lasnamäelt mustamäele või sealt nõmmele sõites kusagil tõukerattaga trahvi saada sest seadus ütleb, kuni 20km/h.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
kermu
HV kasutaja
liitunud: 30.12.2004
|
15.06.2020 19:02:36
|
|
|
Kuidas mõjub ülekaal elektri tõuksidele ? Näiteks 100kg piiranguga tõukerattale 130kg peale panna. Kas üldse veab kohalt minema ? Ilmselt kuluvad ka osad tunduvalt kiiremini ära. Ninebot ES2 näiteks.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
|
lancelot
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2012
|
15.06.2020 23:06:00
|
|
|
'Janis' tänan sind et värskendasid minu mälu. Tõesti see pumba lohvik koos ventiili keermega on mul täiesti olemas. Anti kaasa nii Xiaomi kui ka Ninebot elektritõuksiga. Võtan lohviku edaspidi sõitudeks kaasa ja panen seljakotti. Nutikus annab mul aeg ajalt soovida.
Avastasin ükspäev puht juhuslikult lampi Tallinna ümbruses uued kergliiklusteed elektritõuksile: Õismäe > BMW Tallinn > Tiskre stream > Tabasalu > Rannamõisa kirik > Mummi trahter > Muraste mõis jne. Nii palju kui tõuksi aku edasi-tagasi kannatab sõita. Väga hea pikalt ja kestvalt meditatsioonis kulgeda. Harku poolelt pole kahjuks võimalik sõita sest seal tuleb teatud pikkadel lõikudel riskida eluga ja sõita sõiduteel. Need hulljulged jalgratturi ajad on ammu möödas ja selliseid sõite ma enam elus ei tee. Muidu oleks igati vägev kui tõuksiga saaks Harku kokku sõita kasvõi Kloogarannaga.
Nüüd on muidugi probleem selles et Ninebot Max G30 kannab ECO reziimis 15 km/h max välja ainult 65 km (pikk aeglane sõit!). Samas saaks seal paljudes vaiksetes teelõikudes sõita 20-30 km/h. Järgmisel korral tuleks pisut rohkem arvutada, koostada strateegiline sõiduplaan et jõuaks tõuksiga tagasi koju. Või siis tulevikus ostan kerge elektritõuksi mis suudaks jutti 100 km läbida.
'erkin' Tallinnas on minu teada elektritõukside remont ja vististi ka garantii https://rcplanet.ee/elektritranspordi-remont/ ja https://rcplanet.ee/elektritranspordi-remont/ Oleneb sellestki millised on sinu lootused ja ootused. Eks neid kohti ole veelgi.
'sama123' kui sa mõtled ilma pardakompuutrita siis pead otsima Inokim (Inokim Mini 2) ja GPad (GPad Svan) kanti. Akunäitu pead ikka vaatama muidu kaugele ei jõua. Suuri minimalistlike elektritõukse suht raske leida.
'kermu' kui elektritõuksil on spetsifikatsioonis max kaal 100 kg ja sõitja on pisut 110-120 kg kanti siis tõuks veab ära selle laadungi. ECO režiimis vast tõuks eriti ei liigu ega sõida kuid D (20-25 km/h) ja S (30 km/h) režiimil lippab küll. Kilometraaži jääb ka sõidul mingi 10 km vähemaks. Lõpuks võib ju osta tõuksi mis kannab passi järgi ära 120+ kg. Õhkrehvid peaksid suure kaalu puhul olema tõuksil max. täituvusega.
Eesti kiiruspiirangu disko ja tango kergliiklusteede ümber käib sellepärast et riigiliselt ei suudeta tekitada eraldi võrgustikku kergliikuritele. Kulukas riigile. Sõiduteedel lebav 30-50 cm laiune sõiduriba pole lahendus. Riigil pole hetkel prioriteeti ja motivatsiooni seda teostada nii nagu seda on läbimõeldult tehtud Skandinaavias ja mujal maailmas. Tekitatud on odavam kuid see eest ohtlikum variant. Kompotitatakse kergliikuritega kokku jooksjad, emad, isad, lapsed, lapsevankrid, vanaemad, vanaisad ja kepsutavad koerad. Tulemuseks ongi kõikjal kergliikurite kaootilised kiirused 5-25 km/h.
Ma ise arvan et kui ostetud elektritõuksil on S sõidurežiim 30 km/h siis +5 km/h eest keegi pead maha ei võta, trahvima ei hakka ja silma siniseks ei löö.
Näiteks Ninebot Max G30 maksimaalne sõidukiirus on 30 km/h. Olen sellise kiirusega sõitnud testiks suht harva. See on kiirus millega kilometraažilt kaugele ei jõua.
_________________ ☯ |
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
16.06.2020 00:04:47
|
|
|
erkin kirjutas: |
Mis firmad siin meil neid segway ninebote garantiikorras remondivad? |
Meil siin kohapeal minule teadaolevalt garantiiremonti ei tehta.
Kevadel sai see kadalipp korra läbi käidud - oli mingi guugel translate'ist läbi lastud suht shady vorm, kus regasid oma probleemi ära ja siis tuli kuller, kes viis ratta Leetu või Poolasse. Seal toimetati vist veits üle nädala (kontrolleril küpses see mingi kaitseahel läbi) ja siis lõpuks tõi kuller jälle tagasi.
Kui nüüd vaid tuleks see firma nimi meelde..
Sa sselle kohaga ei ole rääkinud, kus kohast ratta ostsid? Garantii orgunnimine on ju nende mure.
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
Archi1e
HV vaatleja
liitunud: 06.03.2018
|
16.06.2020 09:42:14
|
|
|
Eeldan, et see "shady" hooldus on see, eks: https://helpgroup.eu/?
Tegemist peaks olema Segway volitatud hoolduspartneriga, kes siis saadab kulleri järgi ja viib seadme Poola/Leetu.
Mis puudutab aga neid kiirusepiiranguid, siis suuremad tootjad nagu Segway ja Xiaomi juba piiravad regiooniti ja peatselt lisatakse sinna sisse ka Eesti. Piirama hakatakse kahel erineval viisil:
- Kui tõuks ühendada olemasoleva rakendusega, siis automaatselt saab ta teada kus ta asub ja vastavalt kohalikult seadusandlusele piirab oma tippkiirust.
- Tooteid hakatakse segmenteerima regiooniti, ehk siis juba eos Eestisse läbi ametlike kanalite jõudnud tõuksid on eelpiiratud kiirusele 25km/h.
warwas kirjutas: |
erkin kirjutas: |
Mis firmad siin meil neid segway ninebote garantiikorras remondivad? |
Meil siin kohapeal minule teadaolevalt garantiiremonti ei tehta.
Kevadel sai see kadalipp korra läbi käidud - oli mingi guugel translate'ist läbi lastud suht shady vorm, kus regasid oma probleemi ära ja siis tuli kuller, kes viis ratta Leetu või Poolasse. Seal toimetati vist veits üle nädala (kontrolleril küpses see mingi kaitseahel läbi) ja siis lõpuks tõi kuller jälle tagasi.
Kui nüüd vaid tuleks see firma nimi meelde..
Sa sselle kohaga ei ole rääkinud, kus kohast ratta ostsid? Garantii orgunnimine on ju nende mure. |
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
erik911
HV kasutaja
liitunud: 08.10.2003
|
16.06.2020 13:45:47
|
|
|
Väike jutt veel siis Gpad Joyride kohta. Oleme nüüd elukaaslasega teinud 3 pikemat otsa. Kui ennem aku täiesti täis laadida, siis liigutab mind (~100kg) täitsa ergsalt edasi. Piiraja maas, kolmas käik ja siledal pinnal lippab ~40km/h lähedale. Kõnniteel on täiesti piisav teise käiguga sõita, inimeste vahel isegi esimesega. Sain ka tagumist sisekummi vahetada. Ventiili lähedal oli silmaga nähtav pisike auk. Täielik porno on see, et puudub võimalus mootoril juhet ära võtta, ilma et mootorit lahti ei kisuks. Võiks olla juhtme keskel mingi pistik vms. et saaks ratta kätte ja oleks inimlik toimetada. Võtsin kaane maha, lootuses seal mingit pistikut näha, avanes aga täielik ussipesa. Kontroller ja juhtmed on lihtsalt sisse surutud. Piduritross on niivõrd lühike, et jookseb eest paremalt taha vasakule risti üle aku ning kaas surub ta lihtsalt raami vastu lapikuks. Ilmnes see siis, kui hakkasin kaant tagasi panema ning imelikult palju jõudu ja surumist tahtis, et kenasti paika läheks. Tegin rauasaega väikese süvise, kust saab piduritrossi kenasti läbi juhtida ja olukord on tunduvalt parem. Uuel siserehvil on ventiil risti väljapoole, mitte veljega paralleelselt ning hakkas porilaua kinnituse vastu käima, mudisin seda ka väheke.
Kokkuvõtteks - täis akuga oleme reisinud kõigil kordadel üle 30km. Mina tunnen jõud mõningast kadumist ja akut näitab alles 1 pulk, kui lasta niisama veereda, siis viskab 2 pulga peale. Elukaaslasel on siiamaani sõitude lõpus näidanud poolt akut alles ja lippab kenasti edasi. Ehk siis lubatav läbisõit on täitsa reaalne. Ostuga võiks kaasas olla pumbalohv, vastsel juhul ei ole võimalik tagumist rehvi pumbata. Kui kellelgi on soovi, siis võin enda Joyride maha müüa. Olin alguses skeptiline, kas sellisel riistapuul on mõtet. Samas on need mõned sõidud näidanud, et linnas on täitsa mõttekas seda omada, samas oleks nõus nüüd natuke rohkem välja käima ja võtma korraliku vedrustuse ja võimsama mootoriga.
|
|
Kommentaarid: 96 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
revlis01
HV vaatleja
liitunud: 19.06.2014
|
16.06.2020 14:19:15
|
|
|
Garantiikorras remondib ainult firma, kust ostsid. Keegi teine niisama sul seda korda ei tee.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Archi1e
HV vaatleja
liitunud: 06.03.2018
|
16.06.2020 14:38:43
|
|
|
Kahjuks on siin tegemist väärarusaamaga mõnes mõttes.
Kliendil ei ole kohustus pöörduda ilmtingimata edasimüüja poole, vaid võib pöörduda ka otsese hoolduskeskuse juurde. Sama on ka Xiaomi ja Segway puhul, mis moodustab Eesti turust valdava enamuse.
Ei ole suur saladus, et kõik need tõuksid tulevad edasimüüjatele läbi teiste edasimüüjate. Vastavalt neil on juba lepingud sõlmitud erinevate hoolduskeskustega, kuhu edastatakse kas siis S/N või IMEI nimekirjad, et saaks hiljem valideerida, milline hoolduskeskus tuge pakub.
tl;dr
Võib alati pöörduda ka otse hoolduskeskuse poole.
revlis01 kirjutas: |
Garantiikorras remondib ainult firma, kust ostsid. Keegi teine niisama sul seda korda ei tee. |
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
16.06.2020 15:05:36
|
|
|
Alguses ei tundnud ära, aga "Näidake oma sõnades ebaõnnestumist" tõi kõik jälle meelde
See sama koht, jah.
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
16.06.2020 15:16:37
|
|
|
Pretensiooniesitamise õigus vs garantii
Kui eraisik ostab juriidiliselt isikult siis tekib tal seaduse alusel 2a pretensiooniesitamise õigus müüja vastu.
Hoolduskeskus on selles vaates 3. osapool, kellel seaduse järgi mingit vastutust ei ole ostja ees. Müüja saadab hea meelega kliendi otse hoolduskeskusse ja jätab mugavalt ennast vahelt ära, kuigi just müüja seaduslik kohus on ostja probleemile lahendus leida, mitte ei pea ostja mööda hoolduskeskusi jooksma.
Garantii on midagi mida müüja või tootja võib ostjale pakkuda täiendava boonusena, kuid see ei tohi piirata ostja õiguseid (a la väita, et garantii on 1a ja peale 1a möödumist üritada klienti pikalt saata kui klient probleemiga pöördub - ei ole seaduslik).
Garantii tingimusi seadused ei sätesta, selle toimimise ja reeglid määrab müüja/tootja.
Ehk siis ostja peab teadlik olema, mille alusel ta oma probleemile hakkab lahendust otsima:
- Pretensiooniesitamise õiguse alusel vastutab müüja seaduse alusel ning Tarbijakaitse saab aidata (esimesed 6 kuud eeldatakse, et avaldunud puudus oli juba ostes olemas ning müüja peab selle lahendama või tõestama, et klient tegi midagi valesti, viimased 1,5a peab klient tõestama, et ta pole kaamel).
- Garantii alusel pöördudes ollakse rohkem müüja/tootja suva meelevallas ning Tarbijakaitse ei puutu seda.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Slinky
HV kasutaja
liitunud: 20.09.2015
|
16.06.2020 15:33:53
|
|
|
Draqula kirjutas: |
Pretensiooniesitamise õigus vs garantii
Kui eraisik ostab juriidiliselt isikult siis tekib tal seaduse alusel 2a pretensiooniesitamise õigus müüja vastu.
Hoolduskeskus on selles vaates 3. osapool, kellel seaduse järgi mingit vastutust ei ole ostja ees. Müüja saadab hea meelega kliendi otse hoolduskeskusse ja jätab mugavalt ennast vahelt ära, kuigi just müüja seaduslik kohus on ostja probleemile lahendus leida, mitte ei pea ostja mööda hoolduskeskusi jooksma.
Garantii on midagi mida müüja või tootja võib ostjale pakkuda täiendava boonusena, kuid see ei tohi piirata ostja õiguseid (a la väita, et garantii on 1a ja peale 1a möödumist üritada klienti pikalt saata kui klient probleemiga pöördub - ei ole seaduslik).
Garantii tingimusi seadused ei sätesta, selle toimimise ja reeglid määrab müüja/tootja.
Ehk siis ostja peab teadlik olema, mille alusel ta oma probleemile hakkab lahendust otsima:
- Pretensiooniesitamise õiguse alusel vastutab müüja seaduse alusel ning Tarbijakaitse saab aidata (esimesed 6 kuud eeldatakse, et avaldunud puudus oli juba ostes olemas ning müüja peab selle lahendama või tõestama, et klient tegi midagi valesti, viimased 1,5a peab klient tõestama, et ta pole kaamel).
- Garantii alusel pöördudes ollakse rohkem müüja/tootja suva meelevallas ning Tarbijakaitse ei puutu seda. |
Sellega on nii, et tihti on kliendil ajaline võit ise hooldusesse pöördumisel ning saab kohapealt ka kiirema vastuse või nõu mida oma esemega teha. On kordi ka ette tulnud, et seadmega probleeme pole vaid klient lihtsalt ei oska seda kasutada või on midagi ise ära susserdanud. Kui on alles 2a pretensioonide esitamse õigus siis polegi otsest vahet kas klient pöördub ise vastava remondiettevõtte poole või viib poodi tagasi ja pood saadab selle sinna samasse ettevõttesse. Seda muidugi eeldusel, et vastavad hoolduskeskused asuvad Eestis, mitte kuskil Poolas, Saksamaal või kus iganes
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
krist2an
HV veteran
liitunud: 24.08.2008
|
17.06.2020 12:48:21
|
|
|
Olen nüüd paar nädalat M365 Pro'd kasutanud ja selle ajaga ~200 km maha sõitnud. Seni väga rahul ning õige otsus eelistada seda tavalisele variandile.
Uuematel kergliiklusteedel võiks tõesti ka kiiremini kui 25 km/h lasta, kuid kahjuks enamik Tallinna teedest on nii kehvas seisus, et üle 10-15 km/h raputab hambad suust välja. Eriti puudutab see kesklinna, kus ma tavaliselt liiklen.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
17.06.2020 14:16:34
|
|
|
Kesklinn jaa ega rattagagi midagi etem pole. Kiirenda pidurda rahvas jookseb siia sinna. Kuigi kesklinnast välja on palju hullem lugu. Pirita jõest hakkab kergliiklus tee. Siis nissani juurest kuni pirita jõeni saamine on klass omaette. Punasel tänaval liikumine polegi nii halb kuid on kohti kust läbida kiiresti on pea võimatu. Ja väga palju tupikuid. Lasnamäe kanalisse pole üldse mõtet ronida kui ellu tahad jääda.
Kui nissani juurest vaja pirita jõeni saada siis vahepeal peab kasutama iru elektri sooja trassi. Läbi lasna kindlalt ei pääse otse pirita jõeni raiskad rohkem aega. Petra maanteääres on ka päris tegimist seal laiust on kuid ikkagi ohtlik.
Lagedi vaheline kergliikus tee kah ainult jupp 1.5km tuleb läbida tee ääres suured autod vuravad nonstop. Kuid endale meeldib linna tulla punase tänava kaudu. Kodunt pirita jõeni on kergliikus tee. Suvel sõita külade vahel on lahe pigi teel ragiseb, linnud laulavad vaikus ja rahu linnad on üks virvarr ei mingit vaikust.
Kui rohkem elektrikatega liiklejaid tekib siis ilmselt panustatakse ka teedele ja radadele. Väga palju on puudulike kohti rattarajad linnas on toredad kuid on kohti mis pole lihtsalt läbitavad ilma, et kola laiali ei laguneks ka 6kmh juures.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
|