Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
onuheino
Aeg Maha 2a
liitunud: 25.04.2020
|
01.05.2020 22:37:28
|
|
|
Kui netist infokillukesi kokku korjata siis Lenovo M2 Electric Scooter on midagi Xiaomi M365 Mi ja Xiaomi M365 Pro vahepealset ehk siis pole ei üks ega teine. Hetkel ametlikku ja korralikku Lenovo M2 Electric Scooter spetsifikatsiooni raske leida. Maksab Hiinas mingi 250-300€ (rikkale valgele mehele EU's soolavad ehk 400-500€), max kilometraaž 30 km (väidetakse et ka 40 km), max kiirus 25 km/h, kaalub kas 12 või 15 kg (viimane number usutavam). Hetkel turustatakse ja kasutatkse põhiliselt Hiinas kuid plaanitakse lähiajal paisata tõukside müük Indiasse. Kaugel maal Indias ei pidavat rahvas ega joogid eriti teadma mis loom on elektritõuks. Arvestades India rahvaarvu on seal tõuksimüük strateegiliselt kasumlik otsus ja tehing. Muidugi peab tõuksi omanikul olema ligipääs elektrile sest üleskeeratavaid elektritõukse pole veel loodud.
Mina isiklikult ei ostaks Lenovo M2 Electric Scooter'it. Andke mulle andeks kuid minule tundub et selle raha eest ma ei saaks seda mida loodaksin. Lenovo M2 Electric Scooter käib kokku väga kummaliselt. Pigem peaks tõuks rippuma konksuga seinal kui lebama põrandal.
'Zpider', eks selle elektritõuksi vibratsiooni ja põrutamisega on nii ja naa. Alati pole nii hea nagu Joosep Tootsi magus Lati Pats. Xiaomi M365 Pro rehvid on õhkkummidega, seega minimaliseerib põrutamist nii palju kui võimalik. Kehval teel sõit pole nauding ei kehale ega vaimule. Kuid sõiduvilumuse kasvades õpid paremini tasakaalustama keha ja vajalikes kohtades õigel ajal nõtkutama põlvi. Olen sõitnud Tallinnas nii Eurotee terviserajal kui Mustamäel, Õismäel, Kakumäel, Stroomis, Lasnamäel, Pirital jne. Eriliselt põrutada pole saanud. Munakivide ja männi juurikate vahele sõitma minna pole soovitav. Ohtlik on sõita ka keel hammaste vahel ja suits suus. Olen märganud et viimaste aegade jalgratturite trend terviseradadel on sõtkuda pedaale käed lahti nutitelefonis ja tubkas suus. Tõuksiga sõites seda teha pole võimalik. Näiteks ühe käega tõuksiga sõita ja telefonile vastata on vägagi raske tegevus sest lenks hakkab käes vibreerima. Parem on seda mitte teha!
Xiaomi M365 Pro lenksu kokku- ja lahti panemise amortisatsiooni mure on asjatu. Ennem sõidad tuhandeid kilomeetreid maha ja kui lõpuks kunagi tekib mingi 0.1+ mm loksu siis ostad Aliexpress'ist 1€ eest spets kummitihendi Xaiomi'le ja sõidad edasi järgmised tuhanded kilomeetrid. Hiina elektritõuksi insenerid on selle mure juba meie eest ära lahendanud.
_________________ HTOP - interactive processes viewer (Heino Tarbib Osavasti Pirukaid) |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
02.05.2020 10:53:13
|
|
|
Endal olemas nii elektritõuks kui ka üksratas ja võib sisuturunduse jutuga nõustuda. Kui üksratta taltsutamine selgeks saab, on sellega sõit oluliselt lõbusam ja praktilisem. Saab vabalt sõita ka offroadi, juurikad ja mäed pole probleemiks.
Suvel tulemas esimesed amortidega mudelid, aga hind on sama mis supertõuksidel
https://www.myinmotion.com/products/inmotion-v11-electric-unicycle
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zpider
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2010
|
02.05.2020 18:36:01
|
|
|
rem4605 kirjutas: |
Tegelikult parim on vast ikka Segway Max G30  |
rem4605, Kas oskad öelda, kuidas Max G30-ne tubeless rehvid vastu peavad? Pidavat olema iseparanevad, et sees olev lima täidab mikroaugud. Kui omad seda, siis mitu korda olen kummi katki sõitnud?
Tekkis ka täita huvi selle Max G30-ne vastu. Äkki on pikas perspektiivis kasulikum. Arvustuste järgi pidavat olema vastupidavamalt ehitatud kui M365 Pro.
Eeelkõige meeldib, et on suuremad rattad. Aga kas kaalub üles maksta 445 euri asemel maksta 709 euri...
Segway võiks nagu kvaliteetsem firma olla kui Xiaomi.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tarts5
HV kasutaja
liitunud: 04.03.2007
|
03.05.2020 13:10:51
|
|
|
Zpider, viimase kvaliteedi kommentaari peale ütlen, et nii Xiaomi kui Segway tõukse toodab Ninebot (+ Ninebot omab ka Segway-d).
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
rem4605
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.03.2003
|
03.05.2020 13:50:13
|
|
|
Zpider, Seni pole veel rehv katki läinud, ptuiptuiptui. Aga ega ta mul veel nõnna uus ka. Serial nr tuleb usa varindi vastu vahetada Xiaomiflasheriga, ja läheb 30kmh välja, euroopa 25kmh asemel, plus lisasin custom firmware-i et jõudu suurendada, seda muidugi aku arvelt.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zpider
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2010
|
03.05.2020 18:45:30
|
|
|
Aga küsiks veel flashimise kohta, et kas mõlema puhul saab hakkama blutooth ühendusega või peab erikaabli soetama? Nett muidugi õpetusi täis..
Ja veel, kas poolikut akut võib ka laadima panna või peab ootama mil peaaegu tühi? Kas pooleldi täis aku laadimine kuidagi kahjustab seda?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
03.05.2020 19:01:45
|
|
|
Sellest liitiumaku laadimisest on vast juba küll ja küll jahutud. Ei ole mäluefekti, nii et lae rahus suvalisel hetkel. Kui tahad hauda kaasa võtta, hoia vahemikus 20-80%.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
onuheino
Aeg Maha 2a
liitunud: 25.04.2020
|
03.05.2020 20:32:06
|
|
|
Kalkuleerisin Ninebot MAX G30 kõik poolt ja vastu argumendid, vaatasin veelkord üle neti arvustused ja alternatiivid ning seejärel tegin strateegiliselt kiire otsuse. Müüsin ära oma Xiaomi M365 Pro ja ostsin Poolast uue Ninebot Max G30 (tõuks 655€ ja kohale toomine koju 9€). Elektritõuksi juures on kõige suurem murelaps selle tõuksi kaal 18kg. Mul tuleb nüüd seda tõuksi korrusmajas tassima hakata. Kuidas ühes targas raamatus oligi: "Igaüks meist peab oma koormat ise kandma...". Kuid eks vaatab põnevusega mis edasi saama hakkab.
Uus amortidega InMotion V11 Electric Unicycle ehk elektriline üksratas võib küll saada populaarseks kuid arvatavasti mitte nii kui seda on ikkagi elektritõuksid. See üksratas maksab mingi 1800€ ja kaalub oma 27kg. Pealegi on sellise seadeldisega sõidu õppimise aeg keskmiselt 1 nädal. Unustada ei tasuks sedagi et üksrattaga sõitmine on tunduvalt ohtlikum. Suur on võimalus üksrattaga lapiti kukkuda näo või kuklaga vastu maad. Kahtlane ja kallis riistapuu see üksratas.
Ninebot Max G30 õhkkummidega rehvid on tõesti täidetud mingi želeega et kaitsta kumme mikropragude ja mikroaukude eest. Kui aga leiad tõuksiga sõites rajalt pudelikillud või naela siis pole vahet kas sõidad Xiaomi või Ninebot tõuksiga.
Mina isiklikult ei fläsiks elektritõuksi firmware't. Milleks tõsta elektritõuksi standard max. kiirust 25 km/h kiirusele 30-35 km/h.
Ma ise mõtlen, et mis sügisel Eestis nendest häkitud firmware'ga elektritõuksidest saama hakkab kui liikluseeskirjade sätetes hakkab elektritõukside max kiiruseks olema 25 km/h.
_________________ HTOP - interactive processes viewer (Heino Tarbib Osavasti Pirukaid) |
|
tagasi üles |
|
 |
Zpider
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2010
|
03.05.2020 21:04:56
|
|
|
Täna oli korraks kesklinna asja ja nägin ühte MAX G30 munakivi teel sõitmas. Tunneb ära laia aluse ja kollaste triipude järgi kerel. Aga isegi seal kannatas sõita...
Aga akude laadimse kohta - ühesõnaga päris 0%-ni ei tasu igapäevaselt tühjaks sõita. Aga midagi märgatavat paari korraga ka ei juhtu. Tänud.
Kui kaua siis Poolast tõuksi toomine aega võttis?
Garantiisse saatmine võib tüütuks osutuda.
Oled proovisõitu juba teinud?
On midagi mis kohe esmapilgul silma jäi, mis erineb M365-st?
MAX G30-nel on vist kiirendus veidi aeglasem aga see muidugi on tühiasi. Poes käimiseks ainult tülikam, kuna veidi raskem. Samas tööl käimiseks hea. Ise vist ei riskiks ka rattalukuga poe uksetaha jätta. Mõni poisiklutt läheb näppima ja lõhub niisama ära.
Vaatasin ka ise neid unicycle üksrattaid. Läbitavus on neil parem ja mootor võimsam, et kannatab päris järsust nõlvast üles sõita. Samuti saab kasvõi murul sõita või metsateel. Aga palju ohtlikum on küll ja maksab ka ikka kõvasti rohkem kui korralikku tahta.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
03.05.2020 21:26:12
|
|
|
Milleks mitte flashida kui saab võimsust juurde? Samamoodi lased ju autot chippida jne. Rumal kui ei kasuta täit potentsiaali
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
03.05.2020 22:16:16
|
|
|
Krt ma ei saa ka aru, müüsin oma ES2+lisaaku hea hinnaga maha, ostsin pmst sama ES4 paki.
Esimene pani 32km/h teine napilt 30km/h
Krt ostan aku ja rattad ja mootori ja mingi ajur piirab kiirust.
Ma saan aru, et ilma turvavarustuseta võib see kurvalt lõppeda aga äpis võiks see lisakontroll olla, kindad käes, kiiver peas ja kuni rolleri 45 võiks kätte saada.
ps, ma räägin hajaasustuse maanteest või kõnniteest, mitte tlnast.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
04.05.2020 06:00:48
|
|
|
Ma räägin kasvõi telliskivi toidutänavast
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
04.05.2020 10:05:46
|
|
|
onuheino kirjutas: |
Uus amortidega InMotion V11 Electric Unicycle ehk elektriline üksratas võib küll saada populaarseks kuid arvatavasti mitte nii kui seda on ikkagi elektritõuksid. See üksratas maksab mingi 1800€ ja kaalub oma 27kg. Pealegi on sellise seadeldisega sõidu õppimise aeg keskmiselt 1 nädal. Unustada ei tasuks sedagi et üksrattaga sõitmine on tunduvalt ohtlikum. Suur on võimalus üksrattaga lapiti kukkuda näo või kuklaga vastu maad. Kahtlane ja kallis riistapuu see üksratas. |
No hetkel sa paneks justkui tavalise M360 kõrvale amortidega Inokimi. Pane parem selline, saab võrdväärsem võrdlus (mul pole voltride'iga seost, hetkel lihtsalt sealt listist mugav võtta). Nõus, et sõtma hakkamine pole ilmselgelt sama lihtne ja sõitmine vajab ikkagi üle keskmise füüsilist vormi. Eriti vanema inimese puhul.
onuheino kirjutas: |
Mina isiklikult ei fläsiks elektritõuksi firmware't. Milleks tõsta elektritõuksi standard max. kiirust 25 km/h kiirusele 30-35 km/h.
Ma ise mõtlen, et mis sügisel Eestis nendest häkitud firmware'ga elektritõuksidest saama hakkab kui liikluseeskirjade sätetes hakkab elektritõukside max kiiruseks olema 25 km/h.  |
Seda, kas sa flashid või ei, saame ilmselt teada alles mõne aja pärast. Hetkel võibolla tundub see teema sulle lihtsalt võõras ja kardad midagi pekki keerata või garantiid kaotada. Kuni "tõuksidele" mingit registrit pole, ei satu sa sellega kiiruse tõttu ilmselgelt liiklusjärelvalve huviorbiiti muul moel kui täiega radarisse küttes. Enamikul on spidokalt kiirus näha ja ei pea ju max kiirusega sõitma. Aga mina ei jätaks ka täisvõimsust näpu alla valmisolekusse võtmata. Tühjal Järvevana äärsel kergliiklusteel kasutamiseks näiteks (kuigi seal on tõenäoliselt ka kõige suurem võimalus radarisse lennata).
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
anduke88
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.07.2007
|
04.05.2020 10:38:58
|
|
|
raudpits kirjutas: |
Võta rendist 9 euri päev see pro ja proovi ära |
Eks peaks vist tõesti.
Zpider kirjutas: |
[
Eks auto ole ikkagi kõige universaalsem - võibolla tuleb mõnikord midagi vedada või suvel tekib tahtmine ujuma minna või hoopis linnast välja. Samas auto on tunduvalt kallim nii osta kui ka ülal pidada. Eriti vana auto, mis pidevalt laguneb ja vaja igasugu juppe pidevalt vahetada. Lisaks sellel vaja kütust osta ja kindlustada. Vana auto puhul võib mõni remont (näiteke generaatori vahetus või plokikaane remont, pihustid jne) minna maksma vähemalt kahe elektritõuksi maksumuse. Eriti Tallinna autoremontides.
. |
Mul vana 20+ aastat räim ei taha mingit remonti. Ja kui tahab, siis jupid on võileiva hinnaga. 2019 sai tehtud (mõni asi sai lastud töökojas teha) terve veermik uus koos töörahaga 350 euri. Oma peaaegu uuest autost ma ei hakka rääkimata, üks õhkamort maksab 1200+ euri, peegliKLAAS on soodukaga 700 euri (ainult A osa saadaval) jne. Ulme. Seega vana on sigaodav. Uus on ikka päris kallis. Preemium autol preemium hinnad ka Seega kui ei jaksa üleval pidada, siis ei ole mõtet osta. Ma ei kurda. Hetkel veel garantii + kasko abiks.
Seega jah, ükskõik mis tõuks, on suhteliselt odav. Jah, eks neil, kellel autot juba olemas ei ole, on kindlasti valiku koht. Kas tõuks või hoopis mõni kallim parsa.
[quote="beastbeats"]
tsitaat: |
Tuleb korralik ratas osta (kvaliteet kajastub paraku ka hinnas):
|
Oi ei aitäh Nii udupeent asja ei ole vaja.
---
Ok, tänud vastajatele ja uute mudelite soovitajatele. Uurin asja veidi. Eks peab mingi hetk rendist võtma ja oma trassi proovima läbi sõita.
Metsateel kände vist ei ole. Kui siis mõni üksik. Tüüpiline Nõmme-Sütiste metsade-parkide vaheline tee. Ehk iga kord ei ole vaja sõita mööda asfalti vaid et saab ka shortcuti teha.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002

|
04.05.2020 10:54:12
|
|
|
45km/h sõiduks juba pigem elektriroller kindlam poleks?
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tarts5
HV kasutaja
liitunud: 04.03.2007
|
04.05.2020 11:34:32
|
|
|
onuheino, just nagu rex ka kirjutas, võta rendist omale tõuks ja mine tee järvevanal paar korda edasi tagasi 24km/h (25 piiratud = vist enamasti 24km/h tegelik). Kui pole sõitnud siis esimene kord on tore selle kiirusega kruisida, aga justnimelt sõida seda teed paar korda ja ma usun, et saad ise ka aru, et võimalusel sõidaks veidikenegi kiiremini.
Olen seal näinud sõitmas ka neid ca 2000 EURiseid Inokimi tõukse mis vist lendavad ca 45km/h? See juba tundub liig mis liig, inimeste ja ratturite vahel sellise kiirusega... Sellist kiirust vast märkab silmaga ka juba liiklusjärelvalve. See ca 30-31 km/h max mis sa saad kui flashid M365/PRO/ES4/G30 tõuksi, ei ole nüüd mis teab märgatav erinevus.
Enamus tõuksidel on mitu kiiruse reziimi. Seda kiiremat 30km/h kasutadki selliste Järvevana taoliste teede puhul.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
04.05.2020 11:40:00
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
45km/h sõiduks juba pigem elektriroller kindlam poleks? |
Kõige suurem miinus vast, et sitt trepist viiendale vedada igapäevaselt. Kesklinna büroo liftis vast vaadataks ka viltu. Kui oma büroo on, siis seal ehk mitte.
Ahjaa, rollu peab registris ja kindlustatud olema. Päris tatikad ilma loata sõita ka ei tohi.
Tarts5 kirjutas: |
onuheino, just nagu rex ka kirjutas, võta rendist omale tõuks ja mine tee järvevanal paar korda edasi tagasi |
Tal vist on sõidukogemus iseenesest juba olemas, kirjutas ju, et müüs juba esimese maha ja tellis teise.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zpider
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2010
|
04.05.2020 12:07:31
|
|
|
Kas Mustamäe kandis ka mõni rolleri rent on?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
rem4605
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.03.2003
|
04.05.2020 12:09:59
|
|
|
Zpider kirjutas: |
Aga küsiks veel flashimise kohta, et kas mõlema puhul saab hakkama blutooth ühendusega või peab erikaabli soetama? Nett muidugi õpetusi täis..
Ja veel, kas poolikut akut võib ka laadima panna või peab ootama mil peaaegu tühi? Kas pooleldi täis aku laadimine kuidagi kahjustab seda? |
Flashimist saab väga edukalt Xiaoflasher äppi ja ja android telefoniga teha. Flashimine ei anna muud kui võimsuse lisamist. Seda muidugi aku arvelt. Kui oled deafult kiirendusega rahul, siis polegi mõtet flashida. Mul kaalu veidi üle 100kg, ja mõni järsem mägi võttis tõuksi kiiruse 15kmh peale. Sp lisasin võimsust juurde.
Kiiruse lisamiseks deafult 25kmh saamiseks peab Euroopa regiooni ainult muutma USA regioonile, ja seda samust saab teha samuti selle äpiga "XiaoFlasher".
https://max.scooterhacking.org/#
Edit: Ja akut päris 0%ni ei soovitata lasta. Ja noh, päris palju peab vurama, et see 0%ni enivei lasta Tegin eile 10km otsa, ja akut kulus 30%. Ja selle tõuksiga on samamoodi nagu telefonidega, iga õhtu v peale igat sõitu paned juhtme taha.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
04.05.2020 12:26:43
|
|
|
Kontroller ei lase tal nagunii "päris" nulli minna, seega suva. Nagu iga tänapäevase liitiumaku puhul, seega on see üks suur häma ja enda petmine, et "hoian 20-80% vahel" akut
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.05.2020 12:26:49
|
|
|
Suva muidugi. Mitu korda täitsa kuivale lasknud, pole midagi juhtunud.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tarts5
HV kasutaja
liitunud: 04.03.2007
|
04.05.2020 12:52:47
|
|
|
Aga küsiks korra sekka, et kas keegi M365-le lisa akut pole paigaldanud?
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
04.05.2020 13:07:34
|
|
|
Kus tal lisa käib? Juhtposti külge? Orig on teatavasti talla all.
Mis elemendid nende akudes tüüpiliselt on? 18650 ilmselgelt, aga mis mahu ja max vooluga? Võttes analoogsena kõrvale 18V trelli, siis odav stardipakett on tihti 1,5 või 2 Ah, kuigi parimad 18650 elemendid on hetkel 3,6 - 3,7 Ah kandis (ei hakka vast tobedas tuhandete milliamprite keeles rääkima). 4 Ah aku sisse viskab akutööriista tootja näiteks 10 2 Ah-st 18650 elementi - kahes grupis 5 jadamisi ja need omakorda paralleelselt. Lisaks mahukusele kahekordistub nii ka max vool, nii et saab suuremat võimsust arendada. Seepärast on ka lisaakuga tõuks tavaliselt algsest natuke nobedam.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.05.2020 13:10:33
|
|
|
Ma millalgi mõtlesin lisada. Leidsin hiinast mingi kõvema korpusega koti, mis ideaalselt stabiilselt seal lühikese viltuse toru küljes istub. Pistikud jms sai ka ära tellitud aga siis jäi asi seisma. Mingi Y kaabel tuleb talle sinna tekitada ja siis peaks saama kenasti ära ühendada.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
|