Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
28.04.2020 15:34:31
|
|
|
No see pole mingi kobakas, lepid enne kokku ja võtad nädalaks-kaheks ja viskad pagassi autole
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
28.04.2020 16:51:56
|
|
|
Kui A-kat ja tsikkel (või paar) ka niikuinii olemas, ei paku akutõuks vast enam sellist vasikavaimustust kui neile, kes sellega esimese motoriseeritud kaherattalise kasutuskogemuse saavad. Kui kannatab ja on mõistlik sellega igapäevaselt tööl käia, on teine asi.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
warwas
HV Guru

liitunud: 06.07.2003
|
28.04.2020 17:16:16
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Ma lähen rentimise teed. 9 eurot ööpäev ja paari nädalaga on selle jubina tuhin nagunii üle läinud. Järgmine aasta saab uue mudeli võtta jne |
Rentisin terve eelmise hooaja (või noh sellest ajast, kui teenus lahti tehti, kuni viimaste päevadeni välja). Reeglina hommikuti tööle, vahest ka mingeid teisi otsi. Rahakulu kogu selle aja peale oli vist ~70..80€.
Alguses oli jah saadavusega probleeme aga hooaja lõpuks oli pidevalt piisavalt rattaid saadaval, et kuskil käimata ei jäänud. Nii Citybee kui Bolt lubasid sel aastal veel rohkem rattaid välja tuua (+ 1..2 uut pakkujat). Iseasi, mis nendest plaanidest nüüd koroona valguses saab.
Renditeenuse kõige suurem eelis (ja isikliku ratta puudus) minu jaoks on see, et kui sõit sõidetud, siis pargid ära ja jumal temaga. Muidu oled nagu l*ts lapsega. Tahad õhtul peale tööd poodi minna, siis muudki siiberda sellega riiulite vahel.
Hetkel sõidan ka sõbra käest laenuks võetud masinaga. Kui just mingit väga ägedat pilli müüki ei tule, siis vist jätkan sel suvel samamoodi.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
 |
macc
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.05.2002
|
28.04.2020 17:19:34
|
|
|
rex kirjutas: |
Kui A-kat ja tsikkel (või paar) ka niikuinii olemas, ei paku akutõuks vast enam sellist vasikavaimustust kui neile, kes sellega esimese motoriseeritud kaherattalise kasutuskogemuse saavad. Kui kannatab ja on mõistlik sellega igapäevaselt tööl käia, on teine asi. |
Mul on olnud A masinaid vast mingi 30 tükki, kõikvõimalikud kuubikud, maastikud ja kiirused on läbi käidud. Aga seda, mida pakub elekter on uus maailm. Kui enne oli eesmärk suure lärmi ja kiirusega kuskile jõuda siis nüüd on huvitav seda teha vaikselt ja märkamatult.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
28.04.2020 17:21:56
|
|
|
Ega see ka mõnus pole, kui poest välja tulles on keegi juba su rendikaga tuld tõmmanud ja pead poekottidega uut otsima hakkama või jala koju minema. Kui just poe kõrval ei ela.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
raudpits
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.03.2004
|
28.04.2020 17:41:53
|
|
|
rex kirjutas: |
Ega see ka mõnus pole, kui poest välja tulles on keegi juba su rendikaga tuld tõmmanud ja pead poekottidega uut otsima hakkama või jala koju minema. Kui just poe kõrval ei ela. |
renditõuksi ja poekottidega ?
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
28.04.2020 17:56:40
|
|
|
No üritan siin empaatiavõimet rakendada, jah. Ma ise sõidan autoga.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
netcat
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.01.2010
|
28.04.2020 19:53:40
|
|
|
Poes saab ka seljakotiga käia, FYI. Kui kaalupiirang lubab siis kindlasti oleks lõbusam sõita see kott koju tõuksiga kui jala lohistada
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
IceUul
Sinu Ema

liitunud: 14.11.2001
|
29.04.2020 08:43:59
|
|
|
Jalgratta lukk on muideks täiesti toimiv asi, jätad kuskile poeette ratta parklasse, mis kaamera välja jääb.
|
|
Kommentaarid: 213 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
184 |
|
tagasi üles |
|
 |
onuheino
Aeg Maha 2a
liitunud: 25.04.2020
|
29.04.2020 18:39:20
|
|
|
Vaatasin seda Okidoki pakkumist a'la "Xiaomi M365 Pro" Hiina to Hiina koopiat. No küll panevad reklaami guurud punanahad! Kui vaatad selle elektritõuksi spetsifikatsiooni siis see ju pesuehtne "Xiaomi M365 Mi". Seal pole Pro näitajaid. Vanakuradi vanaema on kausutavam kaunitar kui sealne elektritõuksi reklaam. Nii see "surematu reklaam" netis tekibki.
Arvan minagi, et elektrilised sõiduriistad on 21. sajandi uus tase. Kütusemootoriga põrisevad ja tossavad sõiduriistad eriti pilku ei püüa ega silma särama ei pane. Kuid see arvamus on rohkem minu enda oma. Usun et järgmine põnev tase saab olema juba elektrilised hõljukid. Iseasi kas meie silmad seda sellel sajandil näevad. Mine tea.
Kliimaga meil siin Eestis nats nadi kuid nagu märkate läheb aina paremaks. Talved lühemad ja lumevaesemad. Minule igati sobib.
Samas võiksime šnitti võtta meie skandinaavia naabritest. Nemad sõidavad jalgratastega aasta ringselt. Kindlasti olete teiegi näinud Soomes või Rootsis miinus 20-30 külmakraadiga ringi sõitvaid igas vanuseklassis inimesi. Pakun et miinus 10-20 külmakraadiga peaks Xiaomi M365 Pro täiesti liikumisvõimeline olema. Sellist külmakraadi võib Eestis olla suht harva ja kui on siis mitte üle ühe kuu. Pigem on takistuseks tugev tuul, lumetuisk ja vihm.
_________________ HTOP - interactive processes viewer (Heino Tarbib Osavasti Pirukaid) |
|
tagasi üles |
|
 |
anduke88
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.07.2007
|
29.04.2020 23:28:03
|
|
|
Siin nii paju infot. Mis siis on ok tõuks mida osta?
Saan aru vaid, et põhiline valik on rattad. Kas täiskummiga vankrimoodi sõit (neil ei aita ka "vedrustus") või siis õhkkummiga normaalne sõit.
Ma valiks mugava sõidu. Omal oleks hea sellega tööl käia. Oleneval mis lõigu valid, kas 10-15km ots ehk üle 30km ei tule. Kiirust just taga ei aja.
Kannatavad need pillid ka metsavahetee shortcuti?
Kaal 110 kg. Jaksab mõni ka mind vedada?
Peaks ka olema kokkulapitav, et saaks endaga kaasa võtta või et mahuks autosse ära.
Mul on valikus auto, tsikkel, ühistransport, ratas, hea oleks elektritõuks.
Kas valikusse jääb siis vaid M 365 Pro mudel millest on siin pikalt ja pikalt juttu olnud?
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
raudpits
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.03.2004
|
29.04.2020 23:33:33
|
|
|
Võta rendist 9 euri päev see pro ja proovi ära
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zpider
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2010
|
30.04.2020 00:55:06
|
|
|
anduke88 kirjutas: |
Mul on valikus auto, tsikkel, ühistransport, ratas, hea oleks elektritõuks. |
Eks auto ole ikkagi kõige universaalsem - võibolla tuleb mõnikord midagi vedada või suvel tekib tahtmine ujuma minna või hoopis linnast välja. Samas auto on tunduvalt kallim nii osta kui ka ülal pidada. Eriti vana auto, mis pidevalt laguneb ja vaja igasugu juppe pidevalt vahetada. Lisaks sellel vaja kütust osta ja kindlustada. Vana auto puhul võib mõni remont (näiteke generaatori vahetus või plokikaane remont, pihustid jne) minna maksma vähemalt kahe elektritõuksi maksumuse. Eriti Tallinna autoremontides.
Samas elektritõukerattaga väga vihmase ilma või libedaga, rääkimata lumehangedega, ikka väga ei sõida. Rattaga samuti.
Eks kõik sõltub sissetulekust ja oma elu analüüsist, et kui kannatab, siis ostaksin pigem väikese säästliku auto. Jalgratas on ka muidugi hea variant, aga seda väga vajadusel kaasa autosse ei võta, kui just pole katuseraami.
Olen ka siin kahevahel, et kas osta tööl käimiseks elektritõuks või jalgratas. Aga tahaks samuti, et vajadusel saaks autosse panna. Elektritõuksi paned ükskõik millisesse, ratast ikka väga ei pane.
On muidugi olemas ka kokkupandavad jalgrattad, aga tunduvad kuidagi imelikud - väiksemate ratastega ja enamus plastmassist pedaalidega, üheseinaliste rattavelgedega (paljud maastikurattad on kaheseinalised, seega ka vastupidavamad).
Elades korteris, siis vaja iga kord ratast tepist üles vinnata, ning tuppa tassida, kus see alati ette jääb.
Kuna endal auto on, aga linnas sellega väga ei sõida, siis töölekäimiseks arvan, et ostan selle Pro versiooni ikka millalgi ära.
Enne muidugi oleks väga mõistlik rendist korra võtta ja ära proovida, kas üldse sobib selline sõiduriist.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
beastbeats
HV Guru

liitunud: 26.12.2006
|
30.04.2020 01:47:17
|
|
|
tsitaat: |
On muidugi olemas ka kokkupandavad jalgrattad, aga tunduvad kuidagi imelikud...
|
Tuleb korralik ratas osta (kvaliteet kajastub paraku ka hinnas):
https://www.brompton.com
+ oled “rohelisem” kui auto või “tõuksiga” sõites
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
280 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zpider
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2010
|
30.04.2020 10:56:30
|
|
|
beastbeats kirjutas: |
Tuleb korralik ratas osta (kvaliteet kajastub paraku ka hinnas):
https://www.brompton.com
+ oled “rohelisem” kui auto või “tõuksiga” sõites  |
Igapäeva sõiduvahendiks tasub muidugi kallim ja kvaliteetsem osta... aga ca 1000 euri maksta on natuke liig. Selle raha eest saab juba suurte ratastega tõuksi.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
IceUul
Sinu Ema

liitunud: 14.11.2001
|
30.04.2020 11:01:15
|
|
|
Zpider kirjutas: |
beastbeats kirjutas: |
Tuleb korralik ratas osta (kvaliteet kajastub paraku ka hinnas):
https://www.brompton.com
+ oled “rohelisem” kui auto või “tõuksiga” sõites  |
Igapäeva sõiduvahendiks tasub muidugi kallim ja kvaliteetsem osta... aga ca 1000 euri maksta on natuke liig. Selle raha eest saab juba suurte ratastega tõuksi. |
Arvestades, et nende hinnad hakkavad 3000€+, siis nagu tekib küsimus, et milleks. Sama raha eest saab ikkagi väga uhke elektritõuksi.
|
|
Kommentaarid: 213 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
184 |
|
tagasi üles |
|
 |
beastbeats
HV Guru

liitunud: 26.12.2006
|
30.04.2020 11:20:47
|
|
|
Zpider, saab muidugi, samas kui elektritõuksi "jalajäljele" mõelda...
IceUul, baasmudeli saab ikka ca 3x odavamalt ("kondiaurul" mudel)
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
280 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
30.04.2020 11:34:46
|
|
|
anduke88 kirjutas: |
Kannatavad need pillid ka metsavahetee shortcuti? |
Metsavaheteed on päris erinevat. Iga meetri tagant üle männijuurikate sõita pole vast kõige mugavam, kevadises metsaveoauto rööpas ka mitte.
IceUul kirjutas: |
Arvestades, et nende hinnad hakkavad 3000€+, siis nagu tekib küsimus, et milleks. Sama raha eest saab ikkagi väga uhke elektritõuksi. |
Selle eest saab juba korraliku diiselpassati. Peab ikka peast väga hipster olema, selle asemel mingi kokukas (nii öeldi vanasti Desna-de ja Aist-ide kohta) või tõuks võtta.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
beastbeats
HV Guru

liitunud: 26.12.2006
|
30.04.2020 12:44:09
|
|
|
rex, võrdlus nõukaaegse "kokukaga" on kohatu...
Või võrdled tänapäevaseid autosid ka Ladaga?
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
280 |
|
tagasi üles |
|
 |
rem4605
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.03.2003
|
01.05.2020 09:22:29
|
|
|
anduke88 kirjutas: |
Siin nii paju infot. Mis siis on ok tõuks mida osta?
Saan aru vaid, et põhiline valik on rattad. Kas täiskummiga vankrimoodi sõit (neil ei aita ka "vedrustus") või siis õhkkummiga normaalne sõit.
Ma valiks mugava sõidu. Omal oleks hea sellega tööl käia. Oleneval mis lõigu valid, kas 10-15km ots ehk üle 30km ei tule. Kiirust just taga ei aja.
Kannatavad need pillid ka metsavahetee shortcuti?
Kaal 110 kg. Jaksab mõni ka mind vedada?
Peaks ka olema kokkulapitav, et saaks endaga kaasa võtta või et mahuks autosse ära.
Mul on valikus auto, tsikkel, ühistransport, ratas, hea oleks elektritõuks.
Kas valikusse jääb siis vaid M 365 Pro mudel millest on siin pikalt ja pikalt juttu olnud? |
Tegelikult parim on vast ikka Segway Max G30
_________________
 |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
onuheino
Aeg Maha 2a
liitunud: 25.04.2020
|
01.05.2020 16:26:56
|
|
|
'rem4605', täiesti hea tähelepanek ja elektritõuksi mudeli pakkumine. Minule avastus.
Vaatasin värske pilguga Ninebot MAX G30 (Segway) elektritõuksi spetsifikatsiooni ja võrreldavaid reitinguid. See on hea elektritõuks kuid sellel on ka omad väikesed puudujäägid. Sõitja 100 kg kaalu poolest pole suurt vahet kas sõidad linna oludes Ninebot MAX G30 või Xiaomi M365 Pro elektritõuksiga. Kui sõitja kinganumber on 44-46 siis on mugavam sõita Ninebot MAX G30 tõuksiga sest sellel on suurem seisutugi jalgadele. Kui sõitja sõidab pikema kilometraaži 50-60 km ja seda konarlikumal pinnasel siis on parem Ninebot MAX G30 tõuks sest aku on võimsam ja rattad on suurema läbimõõduga ning vibratsioon on seeläbi väiksem.
Ninebot MAX G30 on saanud reitingutes palju kiita. Kuid kiituste oreoolis nurisetakse kahe asja üle. Nimelt Ninebot MAX G30 on raske 18 kg seevastu Xiaomi M365 Pro kaalub 14 kg. Ninebot MAX G30 maksumus kõigub 650 - 800 €, Xiaomi M365 Pro kusagil 450-550€. Hinnatundlikul kliendil tuleb sellega arvestada.
Kui ma võtan enda kui elektritõuksiga sõitja seisukohast siis sooviksin tõuksiga läbida rohkem kilometraaži (50+ km) kui seda teeb tava sõitja (15-25 km). Sellest seisukohast oleks minu puhul parim valik Ninebot MAX G30. Kui sooviksin sirgelt asfalteeritult teelt pöörata konarlikumale metsateele siis oleks parem valik Ninebot MAX G30. Kuigi ma käesoleval ajal ei tea kas ma sooviksin ja plaaniksin sõita elektritõuksiga konarlikul tolmusel metsateel. Hetkel ei tundu see mulle olema hea ja arukas mõte.
Ninebot MAX G30 max sõidukiirus on kuni 30 km/h seevastu Xiaomi M365 Pro 25 km/h. Ma olen elektritõuksiga linnas sõitnud kiirusega 25 km/h ja ma ei näe sügavat põhjust miks peaksin sõitma 30 km/h. Suurema sõidukiirusega ohuprotsent kasvab ja reageerimisaeg pikeneb. Jupike kiirus lisaks ei pruugi ümbrusele ja sõitja enda tervisele kuigi hästi mõjuda. Kui tuleb sügisel Eestis välja uus elektritõuksi sõidueeskiri siis see lisa 5 km/h võib saada probleemiks. Minu teada planeeritakse selles liikluseeskirjas elektritõuksi max sõidukiiruseks 25 km/h. Elektritõuksiga auto teedel kamikaze'na sõita ei sooviks.
Ninebot MAX G30 vs Xiaomi M365 Pro võrdlus:
https://peakperforms.com/ninebot-max-vs-xiaomi-m365-pro-comparison/
Minu puhul Ninebot MAX G30 ostuhind poleks probleemiks, pigem mõtlen tõuksi 18 kg peale mida peaks tassima liftita korrusmajas. Ei ole küll teab mis nõrk mees kuid sellist raskust mööda treppe tassida pole teab mis mugav tegevus. Usun et nii mõnelegi sõitjale oleks sellise raskuse pikema ajalisem tasimine tervise seisukohast vastunäidustatud. Kes meist sooviks saada songa või tõmmata paigast selja.
Kuid tuleb tunnistada et 'rem4605' ajas mul selle Ninebot MAX G30 elektritõuksiga hamba verele. Vahest tõesti müün oma 2019 3-4 kuud kasutuses olnud Xiaomi M365 Pro maha ja ostan endale Ninebot MAX G30 tõuksi.
_________________ HTOP - interactive processes viewer (Heino Tarbib Osavasti Pirukaid) |
|
tagasi üles |
|
 |
maxfox04
HV veteran
liitunud: 08.02.2010
|
01.05.2020 18:51:41
|
|
|
Huvitav, mis hinnaga see meieni jõuab:
https://www.priceboon.com/product/lenovo-m2-electric-scooter/
Muus osas paistab m365 (mitte pro) laadne, aga aku suurem.
_________________ Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3. |
|
Kommentaarid: 296 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
218 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zpider
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2010
|
01.05.2020 18:52:53
|
|
|
Aga küsiks veel Xiaomi M365 Pro, et kui hull ikka see vibratsioon on, et kas konarlikul asfaltil kannatab pikemalt sõita või peab ikka täiesti sile olema, nagu kõnniteed linnas?
Mõnes kohas majade vahel on tihti pragunev ja krobeline asfalt.
Kas iga kord kokku -lahti tegemine võib mingi hetk põhjustada loginaid? Ise plaaniks korteris hoida kokkupandult ja ka tööle võttes hoida kokkupanduna.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
pwn13
HV veteran

liitunud: 04.10.2011
|
01.05.2020 19:05:51
|
|
|
Zpider kirjutas: |
Aga küsiks veel Xiaomi M365 Pro, et kui hull ikka see vibratsioon on, et kas konarlikul asfaltil kannatab pikemalt sõita või peab ikka täiesti sile olema, nagu kõnniteed linnas?
Mõnes kohas majade vahel on tihti pragunev ja krobeline asfalt.
Kas iga kord kokku -lahti tegemine võib mingi hetk põhjustada loginaid? Ise plaaniks korteris hoida kokkupandult ja ka tööle võttes hoida kokkupanduna. |
Pole küll m365 aga es1 raputab hästi juba konarlikul/vanal asfaldil ja eriti head lõginat saab sillutisel.
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
01.05.2020 20:15:13
|
|
|
Sel juhul tasub kohe paksude rehvide peale üleminekuga arvestada.
Aga nagu eespool öeldud: rendi päevaks ja proovi järgi. Igaühe valulävi on erinev.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
|