Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
31.01.2020 19:07:23
|
|
|
mis mudeli aku meie soojas ilmas siis ei kesta?
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
pwn13
HV veteran
liitunud: 04.10.2011
|
31.01.2020 19:08:38
|
|
|
jägaja kirjutas: |
mis mudeli aku meie soojas ilmas siis ei kesta? |
es2, moditud tarkvaraga. tavaliselt läheb ikka 27 välja, täna nagu väga mitte nii palju, pole ennem nii külmas sõitnud.
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
Cado
HV vaatleja
liitunud: 10.02.2008
|
02.02.2020 23:25:26
|
|
|
pwn13 kirjutas: |
Tegin just ühe kiire tiiru, krdi nägu pidi otsast ära külmuma. Aku kustus ka suht kiirelt. |
Selle vastu on väga mugav sõita kinnise kiivriga
Muidugi peab olema pinlock klaasil ,et uduseks ei lähe
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
medicopter
HV kasutaja
liitunud: 07.12.2004
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
|
pwn13
HV veteran
liitunud: 04.10.2011
|
20.02.2020 17:59:50
|
|
|
see iz meenutab rohkem elektrirollerit või mopeedi
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
Tarts5
HV kasutaja
liitunud: 04.03.2007
|
20.02.2020 18:47:54
|
|
|
Kas keegi M365 (tavalisele) lisa akut on paigaldanud? Mis see kogu üritus maksma võiks minna ja kas akut eestist ka võtta on? Alist vaatasin koos saatmisega ca 100.- aku. Range-i ei olegi juurde vaja, aga just seda et tippkiirus nii ruttu ära vajuks.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Jann1
HV Guru
liitunud: 03.12.2005
|
20.02.2020 20:47:52
|
|
|
Tarts5 kirjutas: |
Kas keegi M365 (tavalisele) lisa akut on paigaldanud? Mis see kogu üritus maksma võiks minna ja kas akut eestist ka võtta on? Alist vaatasin koos saatmisega ca 100.- aku. Range-i ei olegi juurde vaja, aga just seda et tippkiirus nii ruttu ära vajuks. |
Oma ka plaanis, môtlen, kas teen see aasta või ostan siiski Inokimi
|
|
Kommentaarid: 143 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
medicopter
HV kasutaja
liitunud: 07.12.2004
|
21.02.2020 17:35:16
|
|
|
no 25km/h max kiirusel küll ei lähe maanteele lömastusobjektiks, selleks otstarbeks tavaroller millega olen juba 15a sõitnud ja enne seda oli iidne veneaegne minimopp palju aastaid. Ööse võib sõita ka maanteel kui kõik vagane ja õhk puhas.
_________________ Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
|
Andrus8
HV kasutaja
liitunud: 30.03.2004
|
08.03.2020 20:26:15
|
|
|
Kas keegi teab kus Tartus xiaomi rehvivahetuse saab teha? Maha veel sain aga uuesti peale päris keerukas.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
|
raudpits
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.03.2004
|
09.03.2020 00:04:44
|
|
|
Andrus8 kirjutas: |
Kas keegi teab kus Tartus xiaomi rehvivahetuse saab teha? Maha veel sain aga uuesti peale päris keerukas. |
Esimest väänasin kunagi tund aeg peale plastik heeblitega, teine läks juba metallkruvikaga ja võttis ehk 5 minutit. Kuskilt lähimaasest täiskumm rehve pole saada? Hiinaga on nagu on..
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
serka15
HV vaatleja
liitunud: 18.09.2006
|
10.03.2020 23:08:50
|
|
|
Andrus8 kirjutas: |
Kas keegi teab kus Tartus xiaomi rehvivahetuse saab teha? Maha veel sain aga uuesti peale päris keerukas. |
Velje keskel on vagu, sinna tuleb ühelt poolt peale pandud rehv vahele pigistada siis saab teise poole ka "üle ääre". Samamoodi äravõtmisel, et üks pool üle ääre tuleks on vaja teine pool vakku pigistada et kogu rehv tsentrist välja läheks. Tehtav ilma ühegi tööriistata, kuigi kruvikas võib aidata.
edit: video
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Lotharius
rallisibul
liitunud: 06.11.2005
|
11.03.2020 15:27:29
|
|
|
Kui nüüd ES4 ja M365 Pro pmst sama hinnaga saada, siis kumba eelistada?
_________________ Geek it til it MHz |
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
113 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.03.2020 15:30:19
|
|
|
Ma võtaks viimase kuna sellel on päris pidur ka olemas.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Flab
HV Guru
liitunud: 09.10.2005
|
11.03.2020 15:32:11
|
|
|
Janis kirjutas: |
Ma võtaks viimase kuna sellel on päris pidur ka olemas. |
ES4'l on ka jalgpidur olemas - kasutan ja mugav.
|
|
Kommentaarid: 962 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
765 |
|
tagasi üles |
|
|
ArturTT
HV veteran
liitunud: 04.10.2004
|
11.03.2020 21:07:16
|
|
|
Flab kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Ma võtaks viimase kuna sellel on päris pidur ka olemas. |
ES4'l on ka jalgpidur olemas - kasutan ja mugav. |
see jalgpidur on ohtlik teatud olukordades. näiteks vihmaga
|
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
138 |
|
tagasi üles |
|
|
Paugupill
HV vaatleja
liitunud: 26.01.2014
|
10.04.2020 16:42:45
|
|
|
Olen siia teemasse suurema osa juba ärakirjutanud, vahepealseks uuenduseks nii palju, et viimati sõitsin oma tõukerattaga endiselt septembri alguses. Äsja käis tõukeratas nüüd teist tiiru ümber maakera, kuid ma ei tea, kuidas seda olukorda seletada. Järjekordselt tõukeratast sisselülitades karjuvad vaheldumisi error '42' ja '48'. Lisaks sellele on kõik mutrid ja poldid puudu, koduste vahenditega sain ülejäänu peale lenksu kinnitatud. Minu meelest on selline asi kaugel normaalsusest. Enne viimast remonti sai neile akti peale konkreetselt kirjutatud, et kas palun uus toode või raha tagasi. Otsustati siis anda tutikas tõuks, kuid need tehase kaikad ei saa ise ka aru, et probleemi põhjustaja on üldse lisaaku. Järgmise käiguna kavatsen selle prahi siit korterist kokku korjata, nõuda kullerteenust seda ära viima ning olen nõus AINULT raha tagastamisega. Mul ei ole iial elus olnud taolisi probleeme, kuhu ma selle tõukerattaga sattunud olen. Kas oskate nõu anda, kuidas oleks võimalik valuraha nõuda, kui ma olen sisuliselt kohe 8 kuud 10 kuust ilma tõukerattata olnud ning ainukene asi, mida teha osatakse, on lihtsalt mööda maailma prügi ringi vedada.
HEA TÖÖ ARVUTITARK!
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
meie
HV kasutaja
liitunud: 06.06.2004
|
11.04.2020 07:56:17
|
|
|
Paugupill kirjutas: |
Olen siia teemasse suurema osa juba ärakirjutanud, vahepealseks uuenduseks nii palju, et viimati sõitsin oma tõukerattaga endiselt septembri alguses. Äsja käis tõukeratas nüüd teist tiiru ümber maakera, kuid ma ei tea, kuidas seda olukorda seletada. Järjekordselt tõukeratast sisselülitades karjuvad vaheldumisi error '42' ja '48'. Lisaks sellele on kõik mutrid ja poldid puudu, koduste vahenditega sain ülejäänu peale lenksu kinnitatud. Minu meelest on selline asi kaugel normaalsusest. Enne viimast remonti sai neile akti peale konkreetselt kirjutatud, et kas palun uus toode või raha tagasi. Otsustati siis anda tutikas tõuks, kuid need tehase kaikad ei saa ise ka aru, et probleemi põhjustaja on üldse lisaaku. Järgmise käiguna kavatsen selle prahi siit korterist kokku korjata, nõuda kullerteenust seda ära viima ning olen nõus AINULT raha tagastamisega. Mul ei ole iial elus olnud taolisi probleeme, kuhu ma selle tõukerattaga sattunud olen. Kas oskate nõu anda, kuidas oleks võimalik valuraha nõuda, kui ma olen sisuliselt kohe 8 kuud 10 kuust ilma tõukerattata olnud ning ainukene asi, mida teha osatakse, on lihtsalt mööda maailma prügi ringi vedada.
HEA TÖÖ ARVUTITARK! |
Kui ei ole suudetud toodet remontida, siis on õigus raha tagasi nõuda. Pöördu Arvutitarka kui sealt sõrad vastu aetakse, siis Tarbijakaitse.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
|
Zpider
HV vaatleja
liitunud: 17.03.2010
|
25.04.2020 13:34:41
|
|
|
Tere, millise tõukeratta võiks Tallinna teedele osta? Kas Segway ES4 on kõige mõistlikum? Sellel on amordid, samuti ühe laadimisega läbitav vahemaa peaks olema päris hea (45 km).
Üsna sarnaste näitajatega on Xiaomi MI M365 Pro.
Või on midagi mõistlikumat?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
onuheino
Aeg Maha 2a
liitunud: 25.04.2020
|
25.04.2020 19:25:48
|
|
|
Vaatan pikalt toanurgas seisvat elektritõuksi ja ootan et ilmad läheksid veelgi ilusamaks ning soojemaks. Täna otsisin netist oma Xiaomi M365 Pro elektritõuksile lisasid ja sattusin täiesti juhuslikult HinnaVaatlus foorumisse. Tekkis mõte ennast siin registreerida ja jagada oma põgusaid elektritõuksi kogemusi.
Kogu elu olen põhiliselt suveti ringi sõtkunud jalgrattaga. Ühel päeval jõudeajal tekkis mõte, et mida ma seda ratast aina sõtkun. Higista, igal hooajal tagumik valus, pikematel distantsidel jalgades ja põlvedes valu ning üldse on ratas kobakas. On ka teisi viise tegeleda tervisespordiga (kõnni, võimle).
Ostsin 2019 suve hakul oma Xiaomi M365 Pro tõuksi Poolast hinnaga 450€ + 15€ kohale toomisega ukseni. Eelnevalt muidugi müttasin kuu aega netis ringi, lugesin üle maailma reitinguid ja arvustusi. Lõpuks langes valik Xiaomi M365 Pro tõksile. Tuleb tunnistada et minu otsus oli õige ja ma olen siiani selle tõuksiga ülirahul. Selle raha eest parim mida saada võib. Ma lihtsalt ei suuda ära imestada, et hiinlased on tehniliselt nii hea tõuksi loomisega hakkama saanud. Me ju kõik teame et hiinlased on võimelised looma ja tootma odavat pudi-padi-sõnnikut.
2019 suvel 2-3 kuuga sõitsin elektritõuksiga maha 1500 km. Kordagi ei jätnud tõuks mind teel hätta. Põhiliselt liikusin Tallinnas ja selle lähiümbruses (Peetri, Pirita jt.). Palju Euroteel (Nõmme-Õismäe-Kakumäe-Stroomi). Kui sõitu läksin oli alati tõuksi aku laetud 100%. Käisin tõuksiga 8 km kaugusel ka tööl (väga meeldis). Tegin ka elektritõuksile maksimaalse kilometraaži testi.
Ühel ilusal 2019 suvisel päeval sõitsin elektritõuksiga ECO režiimis 15 km/h jutti 49.5 km. Tuleb tunnistada et keha ja jalad olid lõpuks kestvast sõidust kanged. Kuid see oli kõigest lihtsalt test. Tavaline tõuksi sõit on mulle "emotsioonisõit" mitte higine "spordisõit". Mõlgutad sõites oma mõtteid, naudid väljas olemist, linna loodust ja vaatled ringi siblivaid inimesi.
Mõningad elektritõuksi sõidu kogemuslikud tähelepanekud.
1) Kanna sõites alati kiivrit. Pole vahet kas see on jalgratta- või tõukeratta kiiver. Tegemist on elektrilise mootorsõidukiga. Aju on mõtlemise mitte löögi organ!
2) Elektritõuksiga õpib algse sõitimise ära 15-20 min. Kuid see ei tähenda et sa sõita oskad. Minu jaoks oli üllatus et elektritõuksiga sõita ja manööverdada on raskem kui jalgrattaga: tasakaal, kiirendused, pöörded, pidurdused, teede konarused, maha- ja pealetulek. Eriti raske juhus on küllaltki nigel Tallinna tervise teede kvaliteet elektritõuksi jaoks. Tõuksiga on tunda igat väiksemadki konarust. Eriti ettevaatlik tuleb olla juba 3-5 cm teede äärekividega sest on suur kukkumise oht.
3) Elektritõuksil on kolm kiirust: 15 km/h (ECO), 20 km/h (D) ja 25 km/h (S). Soovitan vähemalt esimesel nädalal sõita 15 km/h ehk siis ECO kiirusel. Saab paremini aru ja selgeks elektritõuksi sõidumetoodika. Linna oludes on suht vähe kohti kus saab sõita 20-25 km/h. Linna terviseradadel on palju jalakäijaid, eriti lapsi ja koeri kes on ettearvamatud ning jalgrattureid. Kui sõita vihmasel tuulisel ilmal inimtühjal sirgel tervise teel 25 km/h siis tunned kuidas tõuksi lenks vibreerib ja kohati võib olla libe. Eriti libedad on teedel lebavad puulehed. Samas ECO kiirusega mäkke ei tõuse, hästi tõuseb D ja S kiirustega. Pidurdada saab käsipiduriga või kui sõidukogemused tõusevad siis ka tõuksi gaasi nupuga mängides.
4) Kuna elektritõuksil tuleb pikalt olla püsti ja staatilises liikumatus asendis siis tekivad tülikad faktorid. Esiteks väsib keha, eriti jalad ja teiseks hakkab külm. Külm hakkab isegi suvel kui jalutades tundub olevat mõnusalt soe ilm. Pikema sõidu puhul on hea võtta kaasa seljakotiga mõni soojem riie ja kanda spets kindaid (jõusaali omad jne) sest tõuksi lenksu hoides vibratsioon väsitab ja hõõrub käsi. Mina ise kannan tõuksiga sõites pidevalt sportkindaid.
5) Kui tõuksiga pimeda peale jääda pole muret. Tõuksil taga- ja eestuli mis näitab hea valgustusega teed 20-25 m kaugusele. Vastutulijatele on tõuksi eestuli kaugelt näha.
6) Arvesta sellega et elektritõuksiga sõites sa pole nähtav ei autodele, inimestele, koertele ega ratturitele. Lähedalt kellestki suurel kiirusel mööda sõita pole soovitav. Kui läheb hästi siis piirdub olukord ehmatusega kui kehvasti siis ajad oma elektrilise mootorsõidukiga inimese või looma alla. Mina ise seletan endale "elektritõuksi nähtamatuse fenomeni" sellega, et selline staatiline liikumisvahend on inimühiskonnas niivõrd uudne et inimesed pole sellega veel harjunud ega kohanenud. Selleks harjumiseks kulub oma teatud aeg.
Lõpetuseks mõtlen sellele, et suvi tulekul ja elektritõuksile võiks juurde osta paar vidinat. Ostsin juba uue spetsiaalse sõidukiivri. Veel tuleks netis ringi kolistada ja otsustada kas osta elektritõuksile tagavaate peegel ja iste sadul. Esimene selleks et ei peaks pidevalt kael kõveras sõidul taha vaatama ja teine selleks et saaks vaheldumisi olla nii püsti kui ka istuda. Eks meil kõigil väsivad need jalad varem või hiljem, vähem või rohkem.
Ohutut ja meeldivat elektritõuksiga liiklemist!
_________________ HTOP - interactive processes viewer (Heino Tarbib Osavasti Pirukaid) |
|
tagasi üles |
|
|
delef
HV veteran
liitunud: 12.12.2009
|
26.04.2020 08:13:49
|
|
|
Tubli aga ise ei eelista alla 10rattaid liiga porutab jne.
Endal lahtikaiva tooliga gpad ja ka kuskil 40km yhe soiduga aga suurim plus 10rattad millega saab ka metsas ala lkuusejuurtest ulesoita
|
|
Kommentaarid: 137 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
CryxOC
HV kasutaja
liitunud: 29.05.2007
|
26.04.2020 10:29:37
|
|
|
Olen esimese elektritõuksi otsingul ja palun veidi abi. Loodetavasti on paljudel juba eelnev kogemus olemas, minul on see vähene. Internetist on ülevaateid leida küll, kuid valdavalt sisaldavad need ainult üldiseid parameetreid. Mind huvitab ka vastupidavus. Kas e-tõuks on pigem 2a garantiiaja läbi vedav toode või võib sellega kerge hoolduse korral ka 4a vurada? Minu sõidud tuleksid päevas umbes 10 km ning veaksin tõuksi alati oma linnakorterisse, seega saan selle alati laadima panna ja üüratult pikk kilometraaži võimekus pole ehk peamine argument. Tahaksin pigem muretut sõiduvahendit ja olen pigem rahulikum sõitja. Ei viitsi pidevalt midagi näppida ja timmida, max kiirused jne ei ole tähtsad. Olen leidnud mõned peamised mudelid, mis huvi pakuvad:
Segway Ninebot ES1
HIND: 285€
Xiaomi M365
HIND: 335€
Segway Ninebot ES2
HIND: 350€
Segway
+ vähem väljaulatuvaid osasid
+ ei pea rehvi purunemise pärast muretsema
- jäikade rehvide tõttu ebamugavam sõit
- väidetavalt väiksem võimalus enda kätega midagi remontida kui Xiaomil
- kiiremalt allamäge sõites pidur ei tööta
- elektroonika pidavat sees nõrk olema
- niisama sõites väidetavalt logisevad detailid lahti ja peab pidevalt peale keerama
? ES1 on odavam kui ES2, omab vähem liikuvaid osi. Kas ES1 on kuidagi vähem vastupidav? Hinna poolest tundub mõistlik.
M365
+ Lai valik varuosasid
+ Tagumine ketaspidur ohutuse mõttes
+ Õhkrehviga mugavam sõita
- Õhkrehvi parandus on piin
- Tagaratta kate laguneb ära, pärast seda ei saa tõuksi korralikult kokku klappida
- Tagumine ketaspidur, tross, klotsid kui täiendav kuludetail
? Amazonis ostetum kui ES seeria
Kas olen nende tähelepanekutega täppi pannud? Kui suured mured reaalselt nende tõuksidega on? Kes raatsib oma sõna sekka öelda, palun lisage ka märkus oma kasutusaja kohta ning kui palju km olete läbinud. Eriti huvitab tagasiside, kui olete mõlema brändi tooteid pruukinud.
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
26.04.2020 11:25:17
|
|
|
CryxOC kirjutas: |
- kiiremalt allamäge sõites pidur ei tööta |
See on ju küll äge omadus.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
delef
HV veteran
liitunud: 12.12.2009
|
|
Kommentaarid: 137 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
26.04.2020 12:06:43
|
|
|
CryxOC, kui Seqway'd vaatad, siis ES2 võiks olla miinimumprogramm - tagumine amort teeb sõidu palju pehmemaks.
Kui eelarve kannatab, siis ka lisaaku (e. põhim. ES4) - kandmine läheb hästi natuke ebamugavamaks aga lisanduv sõiduulatus ja kiirus kaaluvad vähemalt minu jaoks selle üle.
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
|