Minule isiklikult meeldib Eternal rohkem kui 2016. Miks?
- Overwhelming combat - tuleb väga teadlikult valida, mida, mis järjekorras ning kuidas neutraliseerida. Kui lähed lihtsalt lihtsalt lahmima, on reset väga kiire tulema.
- "Lasen lihtsalt kõike, mis liigub, vahet pole millega" strateegia ei tööta enam väga hästi. Iga vaenlase jaoks on vajalik valida õige vahend, et efektiivne olla. See weak spot mehaanika mulle väga meeldib, on vaja täpsemini tulistada. Nõuab palju paremat kontrolli oma arsenali üle, mitte et lasen ühe kuulipritsi tühjaks ja siis võtan järgmise. Samuti sunnib jälgima, et kes sul reaalselt vastas on. Minu subjektiivne arvamus 2016 combatist on, et sul on vastas kas "imp, suurem imp, veel suurem imp või megasuur imp". Kõigile sobib sama rohi. Marauder tekitas alguses ikka päris kõvastu peavalu, aga kui taktika selgeks saada, siis oli suhteliselt 123. Ütleks, et deemonitel Eternalis on rohkem iseloomu ning individuaalsust.
- Hüpermobiiline ja kiire combat nõuab taaskord väga head arusaama, kus sa konkreetses arenas asud ning kuidas oleks kõige parem "divide and conquer" lähenemist rakendada. Samuti peab omama väga head kontrolli oma positsioneerimise üle, et õige nurga alt rünnata. 2016 oli minu arvates väga palju rohkem frontaalrünnakule keskendunud, Eternal on nagu pigem hit-run-hit. Rohkem nagu Quake.
- Mootorsae - leegiheitja - g(l)ory kombinatsioon sobib väga hästi selle väga kiire mängudünaamikaga. Kuna burnrate nii moonal kui ka eludel on suhteliselt kõrge, siis ei pea poole kakluse ajal mingeid nurgataguseid puistama, et need paar lasku juurde saada. Seda on tasakaalustatud väga piiratud moonakogusega. Täiesti okei valik minu arvates.
- Slayer gated ja master levelid on täielik nauding. Icon of sin arenad ka. Tuleb mängida täieliku fookusega ning ei saa lihtsalt üle jalutada.
- Mäng on reaalselt raske. Ultra-violence oli kohati ikka katsumus. Nüüd teen teist 100% ringi nightmarega, isegi omades head arusaama mängust ja arenadest on tegemist närvesööva "on the edge" ettevõtmisega.
- Cheats mode on lihtsalt vaheldustpakkuv fun.
- Sellega ei ole ma kuidagi nõus, et mäng lühike oleks. Ultra-violence 100% võttis mul esimese tiiruga 20+ h, et läbi teha. Aga kuna ma ei ole mingi näitaja, siis kui vaadata 2016 100% ultra-nightmare WR omaniku (ByteMe https://www.youtube.com/channel/UCLGd4CPGZPVxaSrcVJFzgyw) mängu, siis 2016 - 2h17m ning Eternal - 4h15m. Kaheldav, et sealt 2h maha lihvida saab.
- Visuaalide osas mulle meeldib see erksus palju rohkem kui 2016 "50 punakas-pruuni varjundit" stiil. Kindlasti ei olnud 2016 leveldesign kuidagi halb või kole, lihtsalt mu isiklik eelistus on pigem Eternal.
- Vaenlaste "koomiksilaadne" välimus läheb ideaalselt kokku ülejäänud eneseirooniga. Seal laeva kontoris oleva Demonolgy Today ajakirja ning raamaturiiuli sisu üle sai omajagu naerdud. Suurel Slayeril on ju jänes Daisy juba varasematest episoodidest. Ma isiklikult oleksin pigem pettunud, kui oleks tehtud "demon killing simulator".
- id Tech7 mootori poolt lisatud võimekus vaenlaste dünaamiline kahjustumist kuvada on megaäge. Näeb väga efektne välja.
- 2016 tekitas tunnelisündroomi palju rohkem kui Eternal. Seal oli kogu gameplay palju kompatsemasse raami surutud, Eternaliga tekkis jällegi tunne, et on ruumi liikuda. Ega mõlemad on tunnelshooterid, aga tunnetus oli viimase puhul nagu vabam.
- Muusika. BFG division ja Rip & Tear on minu raamatus kuldstandard, aga Eternali muusika on samuti väga kõrge produktsioonikvaliteediga.
Aga kindlasti ei ole mäng ideaalne
- Nende vaheklippide osa käib veidi pinda küll, aga kuna maailmad on tegelikult väga suured, ning nende vaheklippide paigutus tundub suhteliselt süstemaatiline, siis on tõenäoline, et nad kasutavad seda aega maailma sisse "streamimimiseks". Teistes kohtades on lahendatud see liftidega nt. Kuna gameplay on superkiire, siis on üleüldine jõudlus väga oluline ning tõenäoliselt välditakse maailma live streamingut võimalikult palju. Seda peab tunnistama, et mäng jookseb ikka ülihästi ning stabiilse FPSiga.
- Mind isiklikult häiris terve mängu jooksul tohutult "floor is lava" abuse. Eriti piinarikas oli see Cultist Base väike arena, kus seinad ning vahelduva eduga põrand olid damage. Samal ajal pressiti sind kokku päris ebameeldiva seltskonnaga. Ultra-violence peal oli see ebameeldiv, nightmare peal ülimalt demoraliseeriv.
- Rune trialitest tunnen puudust, need väga meeldisid 2016s.
- Poweruppe (eriti beserki) oleks võinud ikkagi mängus rohkem kui üks olla.
- Nuppe on tõesti palju, mida tuleb toksida. Liigutasin enda klahvistiku WASD pealt YGHJ peale, et oleks võimalik paremini kõige vajaliku vahel vahetada. Väga tihti ikkagi ei suuda õigeid nuppe üles leida, aga jällegi vähese harjutamise viga. Ei eeldagi, et mängu ideaalselt peaks mängima pärast ühte läbimist.
- Bossid olid veidi random ja kauged. Doom hunder ja Gladiator tekitasid nagu sellise 1:1 tunde, aga olid suhteliset lihtsad ikkagi. Ülejäänud bosside puhul pigem pidid rohkem haldama ülejäänud rämpsu, mis peale loobiti kui bossi ennast. Icon of sin 1. faas oli eriti kohutav selles osas.
- Multiplayerist on ikka klassikaline deathmatch puudu. See oleks täiesti next level selle platforminguga.
Kokkuvõtteks, minu arvates on tegemist palju intelligentsema shooteriga oma keerukuse ning vajaliku skilli tõttu ning leian, et mäng vääris täishinnaga ostmist. Soovitan vaadata ka ByteMe streame, see on täiesti hämmastav, millise efektiivsusega on võimalik seda mängu mängida.
Kas meil Vulkan API teemat polegi?
Igaljuhul DOOM "kõigi" videokaartide testis jäi juba silma, et Doom´s VRAM kasutus rangelt paika pandud, üle ei saa minna(va 1080p 2GB kaartidega).
Ghost Reconi Vulkan vs DX11 analüüsist selgub, et mingil hetkel hakkab VRAM rohkem rolli mängima kui kaardi enda jõudlus ning Vulkaniga FPS kukub kolinal hoopis. Ehk siis Vulkan-is kirjutatud programmid ei oska VRAM ülekasutust hallata, DX11 all teeb seda süsteem.
Worm390, hästi kirjutatud
Ma ise eelistaks pigem liikumiste ja lahmimise poolest mingit Doom16 ja Eternali vahepealset kombinatsiooni. Selles mõttes just, et DOOM Slayer on ju deemonite ja põrgu hirm. Ühte pidi on jah, lihtsalt tuim kõmmutamine jama aga teistpidi on jura see, et mängijat sunnitakse akrobaatikat tegema elus püsimiseks. See hüppa-võimle ja peksa-pinatasid oleks pigem võinud olla mingi lisavõimalus, mitte rangelt soovitatav.
Mis puutub videotesse siis minu meelest sai väga paljusid skippida ja sellele ei järgnenud mingit erilist laadimist. Konsoolidel võib-olla tõesti on see laadimiste varjamiseks. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Tegelikult seda platformi nüüd nii palju ka just polnud, oleks võinud muidugi üldse olemata olla, midagi hardcore shooterile see hüppamine lisaks muidugi ei anna. Loodetavasti tulevad DLC-d seekord singleplayerile. _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
... pigem on suurem hirm, et Doom muutubki tüüpiliseks modernnseks tulistamismänguks, millel pole enam iseloomulikku sisu ja olemust pelgalt Doomi elementide kasutamine ei tee sellest veel Doomi ... _________________
Keep in mind the issues listed below are anecdotal but the ones I've chosen have had numerous people complaining of them. Also be sure to read the thread linked here as it also explains the potential security vulnerabilities of this driver.
Midagi-midagi StarForce'i sarnast on jälle tehtud? _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
mulle on kõik doomid meeldinud peale eternaly, lihtsalt labane super mario with guns, üle kolme leveli ei suutnud ma seda mängida, kohutav disain, üheski doomis pole seda jura olnud
mulle on kõik doomid meeldinud peale eternaly, lihtsalt labane super mario with guns, üle kolme leveli ei suutnud ma seda mängida, kohutav disain, üheski doomis pole seda jura olnud
Kahjuks nõus, super mario odyssey mulle meeldib aga selleks panen SM käima mitte doomi.
mulle on kõik doomid meeldinud peale eternaly, lihtsalt labane super mario with guns, üle kolme leveli ei suutnud ma seda mängida, kohutav disain, üheski doomis pole seda jura olnud
Kahjuks nõus, super mario odyssey mulle meeldib aga selleks panen SM käima mitte doomi.
Mis teema selle Ancient gods lisa paketiga on?
Selle järgi ainult Deluxe versioonile see tuleb?
https://slayersclub.bethesda.net/en/buy-now
Year One Pass: Access to two campaign expansions - The Ancient Gods - Part One and Part Two - for the critically acclaimed DOOM Eternal.
Samas mul on standard versioon, mingit upgrade võimalust ka nagu ei leidnud, ehk siis peaksin lisaks Standardile nüüd ka Deluxe ostma? _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Mis teema selle Ancient gods lisa paketiga on?
Selle järgi ainult Deluxe versioonile see tuleb?
https://slayersclub.bethesda.net/en/buy-now
Year One Pass: Access to two campaign expansions - The Ancient Gods - Part One and Part Two - for the critically acclaimed DOOM Eternal.
Samas mul on standard versioon, mingit upgrade võimalust ka nagu ei leidnud, ehk siis peaksin lisaks Standardile nüüd ka Deluxe ostma?
need on eraldiseisvad mängud, ei vaja basegame et mängida
mulle on kõik doomid meeldinud peale eternaly, lihtsalt labane super mario with guns, üle kolme leveli ei suutnud ma seda mängida, kohutav disain, üheski doomis pole seda jura olnud
Mulle tundub, et see on sedasorti mäng, millele tuleb natuke aega anda ja kannatust varuda. Algus ei tõmba jah korralikult käima. Mul jäi ka pärast 2-3 leveli läbi tegemist asi päris pikaks ajaks ripakile (raskusaste sai ka muidugi liiga kange valitud (ultra-violence). Mõne aja pärast võtsin asja uuesti käsile, langetasin 1 võrra raskusastet ja tegin jutiga läbi. Saadud mänguelamusega olen väga rahul, võib rahulikult öelda, et minu jaoks selle aasta parim FPS. _________________ O: vanemaid soundikaarte ISA siinile
Betrayari juurest sain edasi. Esimene asi, paneb mind ilma extra life kasutamata või elusid maha võtmata(nagu laavasse kukkudes) tagasi Betrayar juurde, tagasi platvormidele hüpates oli 1 platvorm puudu. Aga kuna esimese raksuga sai huupi ringi hüpatud, siis ei saand aru ka kas level disain või bug. Edasi laava laava laava, 2 extra life läind. Checkpoint õnneks parandas vea, 1 "lendav alus" ei tõusnud laavast tagasi välja. Edasi oli suht kerge hüpata.
Järgine round: akordid hakkavad raiuma, adre läheb lakke, kollid lendavad juppideks ja siis spawnib mingi suur koll täpselt teele ette, peksab mind laavasse= kutu. Tavaline round hakkab jälle pihta, 5l korral 6st tuleb surm laava tõttu, sest mingi koll spawnib täpselt nina ette, tagasi pöörates telepordib see raketiheitjasabaga skorpion nina ette ja ainuke tee ongi laavasse.
Seda mängu iseloomustab 2 sõna: Põrgus lõksus.
Krt ma tegin Doom2016 seda taset kus rongiga jaama sisened 10h+ et pistol run Ultra Violence peal läbi saada. 10 tundi ÜHTE TASET. Ja mul ei visanud ka koppa ette, sest ma teadsin, et ei tabanud püstoliga headshotte piisvalt hästi ja "karjatamine" läks käest ära. Siin on lihtsalt mõttetu ringi kargamine, tulistada saab harva ja kui vaja elusid täita, siis pole ühtki madala taseme deemonit võtta või hüppab jälle suur koll keset karja ja 1 hitib glory kill sooritamise hetkel.
Esimese paari tunniga tekkis olukord, kus lihtsalt mõtled, et saaks see jama ükskord läbi, mitte et kas saaks taset tõsta ja pistol run peale minna.
Liikumine on ka selle stiili jaoks liiga kohmakas ja aeglane. Peale Glory Killi tuleb mõnus kiirus, sisse, sellega saab asjad aetud. Platvormist kinni haarates ronib liiga kaua üles, selle ajaba jõuab tavaline koll juba poolsurnuks peksta. Ning 3x järjest sain surma, sest jäi mingi väikse künka taha kinni, ei osanud üle astuda nagu Warzoneski... Ja mingil põhjusel hüpe ka ei aktiveeru.
Jookseb küll hästi, veits moditud Ultra graafika peal ja 100-200FPS vahel. Imelik, et FPS cap seade pole veel silma jäänud. Peaks elementaarne olema.
Glory killid on küll mitmekesised ja ägedad. Samuti see kuidas deemonite mudelid lagunevad tulistamisega, ainult et nautida pole seda eriti aega.
Kuna tegemist on nii kiireloomulisega ringikarglemisega, siis esimest korda on mul raskusi laskemoona jälgimisega. Ja hoiatus tuleb ka alles siis kui ammo juba nullis on. Ning low HP samuti. Jap tänud, kui ma surnud olen, siis on natuke hilja teatada, et kuulid otsas nagu eludki:P
Vael, Jajah oota kuni sa jõuas Khan Makyr boss fightini. Siis alles tunned mis frustratsioon on. Või esimese Marauderini . Mõlema puhul ei kehti eelnevalt mängus kehtestatud loogika ja tuleb kindlal viisil läheneda asjale, et neist jagu saada.
tegi esimese läbi ja nautis väga, võttis kohe eternali jätkuks otsa ja üle tunni ei suutnud. totaalselt metsa läinud tunnetus ning liiga vilkuv ja värviline, absoluutselt ei läinud peale. DOOM2016 hulga parem Eternalist
tegi esimese läbi ja nautis väga, võttis kohe eternali jätkuks otsa ja üle tunni ei suutnud. totaalselt metsa läinud tunnetus ning liiga vilkuv ja värviline, absoluutselt ei läinud peale. DOOM2016 hulga parem Eternalist
Saan aru jah, et Quake fännidele ka midagi, aga mulle ka peale ei lähe.
Saaks aru kui 1 map oleks laava kohal balansseerimine ja siis vahelduseks keerukamad platvormimised laava kohal ilma kollideta. Oleks suht OK. Aga iga võitlus esimese asjana täitsa juhusllikult kolli poolt laavasse pekstud saada ja siis ära põleda. See ei meenuta shooterit, kus ainuke põhjus surma saamiseks peaks olema saada kolli poolt tapetud. Rohkem nagu platvormer, mitte isegi Quake. Pole küll Quake mänginud aga paar taset sai tehtud ja seal ka ei olnud laava kohal karglemist?
Samuti see kleepuva löga sees venimine. Ise ei saa paigast liikuda, et kuulide eest hüpata aga vastaseks pannakse see sama raketikaga sabaks skorpion kes teleporeerub ebainimlikult kiirest kuulide eest ära. VB ainult kontrolleri aim assist suudaks sammu pidada. Täiesti ajuvaba ikka. Aga no mis seal ikka. Rohkem ID software ei usalda, kui Bethesda all on ning hea et soodukaga sai ligi võetud. Samasugune jama nagu 2003a oma oligi. Kaugel ikka algversiionist. Ja kui meenutada, siis püstol oli nii Wolf3d kui Doom algrelv ikkagi, selle ära kaotamine toob juba hinnangu 3 punkti alla 10/10 7/10 peale.
Ainuke Steam Achievment mille üle reaalselt uhkust tunda ja mille poole püüelda, oleks olnud "Only Pistol Run". Aga mida pole seda pole...
See isegi meeldib, et need kõige lollimad ringi kõndivad laibad nüüd ka kallale kipuvad, ´16 versioonis olid nad lihtsalt kahuriliha, nüüd hüppavad isegi kallale. Teleporteeruvad küll rohkem aga noh hea seegi.
Keegi on näinud devvidega intervjuud, et miks nad sellise käkiga välja tulid? Või kuidas Quake kommuun selle mängu vastu võttis?
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.