Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  DOOM Eternal märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 30.03.2020 18:03 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
Ma ei saa Hardware Unboxed vs Kitguru 5700xt tulemustele pihta, 1 asetab 2060Superiga ühele pulgale, teine 2070S ettepoole?!
Vael, ultra vs ultra nightmare?
edit: aa, techspot lasi uuemate nvidia draiveritega
edit2: aga neil üleüldse ei lähe tulemused kuidagi kokku. väga erinev test, ma pakun

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 229 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 204
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.03.2020 19:22 vasta tsitaadiga

Sai kah läbi. Läks umbes nädal nagu ka Doom 2016. Üldiselt meeldis kuigi Khan Makyr boss fight oli absurdne icon_rolleyes.gif . Ma raiskasin alguses kogu ammo ära ja siis olin plindris omadega. Seda põhjusel, et ei teadnud, et rocket launcher, shotgun ja precision bolt oleks pidanud kasutama shieldi mahavõtmiseks. Arenal spawnis ainult üks clip assault rifle ammot ja kaks clippi shotgun ammot. Niikaua pidin õhus pendeldama, sest pool arenat oli kaetud mingi jamaga mis elusid ära võttis. Kõige absurdsem oli see, et Makyr droonide peal ei saanud chainsaw kasutada ja sellega ammot juurde hankida. Lõpuks siis mitukümmend minutit jamades ja ammo spawne oodates sain bossi maha aga see oli vaieldamatult kõige tüütum fight üldse.

Näiteks viimase taseme Icon of Sin mõlemad boss fightid olid päris head, sest ammot oli nagu muda ja ainult point and shoot.
Paar asja peab veel minema tagasi ja Nekrovalist kokku korjama aga üldiselt on läbi. Master leveleid ja Battlemode ei viitsi proovima hakata.
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 30.03.2020 19:53 vasta tsitaadiga

droonide headshot annab lademes ammot.
seda öeldi popupiga ju?

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 229 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 204
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.03.2020 20:50 vasta tsitaadiga

londiste, Jep aga kui ammo on kõigil relvadel nullis, siis pole eriti midagi millega neid headshotte teha icon_smile.gif
Point on selles, et loogika mis toimib ülejäänud mängus (chainsaw=ammo) siin ei toimi.

Ja kui veel viriseda, siis Marauder thumbs_down.gif Iga kord kui see välja ilmus oli tegemist jõleda tüütusega mis rikkus mängu flow. Seda on ka ülevaadetes mainitud. Sama teema mis selle headshoti teemaga. Teisi deemoneid saab kiillkida ükskõik millise relvaga aga Marauderi vastu peab kasutama Shotgun võui Ballista.
Lisan veel, et Ice Bomb on kuidagi kummaline lisa. Kõik muud asjad on ju explosion või flame põhised. Lisaks on Ice Bomb cooldown palju pikem isegi kui täielikult upgraded vs frag grenade mida saab 2 tk tulistada palju lühema aja jooksul.

Kokkuvõttes oli mäng kõige parem siis, kui on suur arena, palju ammot ja ei mingit marauderit.
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 30.03.2020 21:32 vasta tsitaadiga

Tomorrow, no see on juba sinu viga kui sa ammo managementi niimoodi ignoreerid. sa ju ei läinud sinna fighti ilma ammota sisse. maykr droned olid terve selle missioni peamine/lihtsaim ammo source.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 229 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 204
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.03.2020 21:36 vasta tsitaadiga

londiste, No ma ütlesin jah, et ma mängisin ennast nurka kohe alguses ja siis pidin grindima.
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 30.03.2020 21:37 vasta tsitaadiga

mida sa seal mitukümmend minutit ootasid ja tegid? assault rifle ammo spawn = headshotid ja ammosadu icon_biggrin.gif
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 229 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 204
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.03.2020 21:47 vasta tsitaadiga

londiste, No ma tegin küll samas levelis enne headshotte droonidele jah aga ma ei jälginud eriti mis sealt droppis selle käigus. Seega mida ma tegin mitukümmend minutit oli see, et üritasin lihtsalt elusid hoida, ootasin kui mul kogunes piisavalt ammot, et Khani shield maha võtta ja siis repeat kuni tal ekstra elud vms otsa said. Pmst oleks see sama kui teha see boss fight läbi nii, et alustad 0 ammoga ja ignoreerid kõiki peale bossi.
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003




sõnum 31.03.2020 08:41 vasta tsitaadiga

Täitsa nõus Tomorrow'ga - see khan maykr'i madin oli kõige tüütum + üldse siuke süsteem mulle mängudes ei meeldi kus bossul on miski prsetäis lifebare ja madin venib 100 aastat selle asemel, et omada seda ühte aga vajada rohkem skilli. Headshotte võib neile kloonidele teha pmst mistahes asjaga mis otseselt ei plahvata. BFG'ga täpselt lasta tõmbab shieldi tal laksust nulli.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 31.03.2020 13:54 vasta tsitaadiga

... pole veel läbinud, kuid esmapilgul tunudub, et meelelahutust on küll ja peale. Muus osas olen üldise kriitikaga sama meelt, liiga palju hüplemist ja ronimist, mis jätab kohati juba veidralt aeroobikasimulaatori mulje. Samuti relvadega seotud mehhaanika on ehk natuke liiga piirav st. see, et relvad on erinevad ja mõjuvad erinevalt on väga hea, aga liialt on tunda mängu poolt peale surutavat eeldust, et mida, kus ja kuidas kasutama peaks, muidu kahaneb mängu nauditavus oluliselt. Samuti võiks kuidagi kaasaegsemalt ja teemakohasemalt olla lahendatud kõik see, kuidas laskemoon ja muu mudru välja paistab, see mõjub endiselt kuidagi kohatult. Maailm näeb muidu täitsa tore välja, aga kaldub ülesehituselt liialt palju rõhuma mängulisusele, kui sellele, et see mingitki loogikat omaks. Kokkuvõttes tasub mängimist, kuid samas ei teki väga uue mängu mängimise tunnet, pigem nagu eelmise mängu pikendus, kellele eelmisest väheks jäi, ilmselt meeldib ...
_________________
Kommentaarid: 191 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 159
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  DOOM Eternal mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.