Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
30.03.2020 19:22:46
|
|
|
Sai kah läbi. Läks umbes nädal nagu ka Doom 2016. Üldiselt meeldis kuigi Khan Makyr boss fight oli absurdne . Ma raiskasin alguses kogu ammo ära ja siis olin plindris omadega. Seda põhjusel, et ei teadnud, et rocket launcher, shotgun ja precision bolt oleks pidanud kasutama shieldi mahavõtmiseks. Arenal spawnis ainult üks clip assault rifle ammot ja kaks clippi shotgun ammot. Niikaua pidin õhus pendeldama, sest pool arenat oli kaetud mingi jamaga mis elusid ära võttis. Kõige absurdsem oli see, et Makyr droonide peal ei saanud chainsaw kasutada ja sellega ammot juurde hankida. Lõpuks siis mitukümmend minutit jamades ja ammo spawne oodates sain bossi maha aga see oli vaieldamatult kõige tüütum fight üldse.
Näiteks viimase taseme Icon of Sin mõlemad boss fightid olid päris head, sest ammot oli nagu muda ja ainult point and shoot.
Paar asja peab veel minema tagasi ja Nekrovalist kokku korjama aga üldiselt on läbi. Master leveleid ja Battlemode ei viitsi proovima hakata.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
30.03.2020 19:53:15
|
|
|
droonide headshot annab lademes ammot.
seda öeldi popupiga ju?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
30.03.2020 20:50:53
|
|
|
londiste, Jep aga kui ammo on kõigil relvadel nullis, siis pole eriti midagi millega neid headshotte teha
Point on selles, et loogika mis toimib ülejäänud mängus (chainsaw=ammo) siin ei toimi.
Ja kui veel viriseda, siis Marauder Iga kord kui see välja ilmus oli tegemist jõleda tüütusega mis rikkus mängu flow. Seda on ka ülevaadetes mainitud. Sama teema mis selle headshoti teemaga. Teisi deemoneid saab kiillkida ükskõik millise relvaga aga Marauderi vastu peab kasutama Shotgun võui Ballista.
Lisan veel, et Ice Bomb on kuidagi kummaline lisa. Kõik muud asjad on ju explosion või flame põhised. Lisaks on Ice Bomb cooldown palju pikem isegi kui täielikult upgraded vs frag grenade mida saab 2 tk tulistada palju lühema aja jooksul.
Kokkuvõttes oli mäng kõige parem siis, kui on suur arena, palju ammot ja ei mingit marauderit.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
30.03.2020 21:32:52
|
|
|
Tomorrow, no see on juba sinu viga kui sa ammo managementi niimoodi ignoreerid. sa ju ei läinud sinna fighti ilma ammota sisse. maykr droned olid terve selle missioni peamine/lihtsaim ammo source.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
30.03.2020 21:36:38
|
|
|
londiste, No ma ütlesin jah, et ma mängisin ennast nurka kohe alguses ja siis pidin grindima.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
30.03.2020 21:37:46
|
|
|
mida sa seal mitukümmend minutit ootasid ja tegid? assault rifle ammo spawn = headshotid ja ammosadu
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
30.03.2020 21:47:15
|
|
|
londiste, No ma tegin küll samas levelis enne headshotte droonidele jah aga ma ei jälginud eriti mis sealt droppis selle käigus. Seega mida ma tegin mitukümmend minutit oli see, et üritasin lihtsalt elusid hoida, ootasin kui mul kogunes piisavalt ammot, et Khani shield maha võtta ja siis repeat kuni tal ekstra elud vms otsa said. Pmst oleks see sama kui teha see boss fight läbi nii, et alustad 0 ammoga ja ignoreerid kõiki peale bossi.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
31.03.2020 08:41:02
|
|
|
Täitsa nõus Tomorrow'ga - see khan maykr'i madin oli kõige tüütum + üldse siuke süsteem mulle mängudes ei meeldi kus bossul on miski prsetäis lifebare ja madin venib 100 aastat selle asemel, et omada seda ühte aga vajada rohkem skilli. Headshotte võib neile kloonidele teha pmst mistahes asjaga mis otseselt ei plahvata. BFG'ga täpselt lasta tõmbab shieldi tal laksust nulli.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
31.03.2020 13:54:06
|
|
|
... pole veel läbinud, kuid esmapilgul tunudub, et meelelahutust on küll ja peale. Muus osas olen üldise kriitikaga sama meelt, liiga palju hüplemist ja ronimist, mis jätab kohati juba veidralt aeroobikasimulaatori mulje. Samuti relvadega seotud mehhaanika on ehk natuke liiga piirav st. see, et relvad on erinevad ja mõjuvad erinevalt on väga hea, aga liialt on tunda mängu poolt peale surutavat eeldust, et mida, kus ja kuidas kasutama peaks, muidu kahaneb mängu nauditavus oluliselt. Samuti võiks kuidagi kaasaegsemalt ja teemakohasemalt olla lahendatud kõik see, kuidas laskemoon ja muu mudru välja paistab, see mõjub endiselt kuidagi kohatult. Maailm näeb muidu täitsa tore välja, aga kaldub ülesehituselt liialt palju rõhuma mängulisusele, kui sellele, et see mingitki loogikat omaks. Kokkuvõttes tasub mängimist, kuid samas ei teki väga uue mängu mängimise tunnet, pigem nagu eelmise mängu pikendus, kellele eelmisest väheks jäi, ilmselt meeldib ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
01.04.2020 14:56:07
|
|
|
Olen ka paar päeva seda mänginud ja peaks ütlema, et tõepoolest - see mäng on mingi mõtle-hüppa-karga platvormikas, kus vahepeal kollidele erinevaid piinamismeetodeid tuleb rakendada, et moona, elusid jms saada. Lisaks häirivad väga need vastased, keda eraldi metoodikaga töötlema peab.
Doom 2016 oli ikka oluliselt efektsem - konkreetne "Rip and tear," Eternal on lihtne jump and dash.
Kiitus seeeest kogu selle maailma tausta ja muu kuvandi avamise eest
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
ricom2ger
HV veteran
liitunud: 15.04.2009
|
02.04.2020 22:45:42
|
|
|
Sa story tehtud läbi. AMD 3500U peal Vahest ikka oli nuputamist vaja
_________________ Kamehameha in your face! |
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
109 |
|
tagasi üles |
|
|
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
03.04.2020 01:52:42
|
|
|
sai ka natuke näpitud, minu raali peal jooksis nagu siid alla 150 fps eriti ei läinud, aga kombat tundus kuidagi ülikiire võibolla liiga intence minu jaoks, eks proovib veel natuke
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Evil
Hull
liitunud: 23.12.2004
|
03.04.2020 14:10:49
|
|
|
Combat on tunduvalt kiirem kui 2016 doom-is. Eriti käib närvidele kui Arch-Vile kuskil neid juurde sigitab. Siis on vastased kiiremad ja agressiivsemad kui muidu. Kui selle kolli maha saab, siis saab hingata veidi.
Aga üldiselt jookseb mäng ikka väga hästi. Miskipärast pelan seda rohkem oma R9 390X masinaga 1440p peal ja jookseb täitsa ilusti.
|
|
Kommentaarid: 231 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
193 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
03.04.2020 16:01:22
|
|
|
arch vile tuleb lasta vastaste spawnimise ajal, see cancelib spawni.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
03.04.2020 20:50:01
|
|
|
Mina võtsin Archvile selle lasermõõgaga maha lihtsalt. 1-2 hitti ja siis sai keskenduda teistele. Muidugi esimestel kordadel kui tema peale satud, siis seda mõõka veel pole ja peab lihtsalt tulistama midagi.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
labidas
HV veteran
liitunud: 24.05.2009
|
09.04.2020 22:03:05
|
|
|
tunnike toksinud... Doom 2016 on parem, nii välimuselt, feelingult kui isegi gameplay poolest. (vbl pean 2016 uuesti peale laskma, äkki eksin)
_________________
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
mingivend
HV kasutaja
liitunud: 07.07.2007
|
09.04.2020 23:08:00
|
|
|
Ma mõlemat järjest 1-2 tundi proovinud ja tunduvad suht sarnased ja ei kutsu eriti uuesti mängima. Uuemal tuleb kohe esile see pealesunnitud glory kill oma korduvate animatsioonidega.
Pigem Brutal Doom, kui sellist lahmimist vaja. Kurb.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
wirx
HV Guru
liitunud: 03.08.2002
|
09.04.2020 23:11:28
|
|
|
Eternal läheb mõne tunni möödudes paremaks, kusagil settingutest saab maha keerata ka neoonvärvilised kuulid, energia jms. Täitsa nauditavad on erinevad võitlused, kus kollidest kubiseb ja peab väga kiire olema hiire ja klaviatuuriga, muidu on sekundiga ots peal.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
10.04.2020 01:55:46
|
|
|
labidas kirjutas: |
tunnike toksinud... Doom 2016 on parem, nii välimuselt, feelingult kui isegi gameplay poolest. (vbl pean 2016 uuesti peale laskma, äkki eksin) |
täiesti nõus sinuga, mapid on üli lineaarsed, + jube platforming mida nad on sisse toonud, tiirlvad lõksud kust pead läbi hüppama õigel ajal ja muu säärana jura, imo rikkusid doomi ära
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
10.04.2020 10:40:59
|
|
|
2016 oli ka väga lineaarne minu meelest.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
bugbrake
HV kasutaja
liitunud: 10.12.2006
|
10.04.2020 11:16:48
|
|
|
softis kirjutas: |
2016 oli ka väga lineaarne minu meelest. |
Aga see ju ongi Doom.
Jätkuvalt olen arvamusel, et minu arust on liiga palju seda storyt sisse toodud (koos muu mudruga, mis on veelgi kirjumaks aetud - relvad, skillid jne.) ja see platfomimine häirib kõige enam. Kõik ülejäänud on väga hea.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
labidas
HV veteran
liitunud: 24.05.2009
|
10.04.2020 11:32:25
|
|
|
mind häirivad üleliigseld cutsceneid kõige rohkem: saan upgradei, siis peab üliaeglaselt mingit animatsiooni mängima; tühjendan ruumi vaenlastest, siis peab aeglaselt näitama, et mingi uks avanes; saan uue relva/eseme, siis peab jälle aeglaselt mingit paska mulle näitama - see kõik on üleliigne ja võtab mängust välja.
Story ja presentatsiooni poolest häirib, et ma tegelikult ei tea muffigi, mis toimus kahe mängu vahel. Miks mul mingi kosmosejaam on. Mapid on seni igavad olnud. Doom 2016 jäi ikka vahest suu ammuli, kui lahedad ja ilusad mapid loodud. Mäng oli arcade, aga samas mõnusa realistliku maiguga. Pani kogu mappi uurima, kõik tundus usutav. Siin ma tahan lihtsalt mapist läbi saada ja kõik. Et jah... vbl liiga suur keskendumine arcade stiilile. Igast lambid kuldsed postid seina küljes ja muu taoline mudru võtab jälle mängust välja. Kohe näha, et nad ainut ühel põhjusel seal - doomguy akrobaatika jaoks. Platvormimist on vähe olnud, aga mul on tunne, et see hakkab ka kiirelt pinda käima, sest juba alguses need tulekahurid ajasid närvi - nagu miks? milleks need on seal? mis põhjusel? mis kuradi ajugeenius selle välja mõtles? ja miks need kollidele ei mõju? ajuvaba pask.
Aga elame, näeme. Esimene upgrade võtsin kohe kiiremad glory killid.
Vähemalt pole mäng lihtne. ULTRA VIOLENCE on täitsa hea väljakutse.
_________________
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
10.04.2020 15:00:25
|
|
|
Kuigi ma mängin väga palju doom PB3 + slaughter mäppe. See uus doom mulle ei meeldinud üldse. Iga võitlus tundus nagu mind oleks ahvipuuri visatud ja nad kõik loobivad mind oma junnidega igalt poolt. Ja ma nagu küülik jooksen ja hüppan, et mitte pihta saada. Ei meeldinud see mängu alguses ja mängu jooksul ei harjunud ka ära, et hakkaks nagu meeldima. Pidevalt käis pinda, et animatsioonid nii imelikud, kus vaenlased loobivad läbi selja ja väga kiiresti. Võimatu ette aimata kust mida lendab. Võitlus mängib nagu see vastik Suckiro. Mis eeldab prolevel mängurite sõrme kiirust. Mõned vaenlased vajavad kiired relva vahetus kombod, et jagu saada. Vääna sõrmi üle klaveri, et vähe pole.
Relvad on liiga aeglased ja nõrgad. BFGd ma kasutasin harva, sest see tapab aint nõrku vaenlasi ja neid on moona ja elude jaoks vaja. Elud/rüü kadusid üldse liiga kiiresti. Nii et parim viis oli kõike põleva kettiga rünnata ja kaheraudsega näkku. Suuremaid hunnikud rakettidega ja kilpe siis plasma relvadega. Mootorsaega moona taastamine on jabur ja ei sobi doomi. Relvade helid kõlavad nagu peerud. See ajuinva kes need helid tegi peaks korra PB3 relvade helisid kuulama. Nagu WTF?
Leveldisain on kordades halvem kui eelmisel doomil. Mitte aint selle ronimise ja hüppamise pärast, mida lõpulevelites jaburalt palju. Vaid ka üldine välimus, levelitel on jabur. Hävinud linnad kus pilvelõhkujad kuristike ostas seisavad jne. Vikingi levelid nende monumentide ja gooti arhitektuuriga olid jürad ja ei sobinud doomi maailma. Doom2016 marsi levelid olid vähemalt huvitav vaadata.
Bossud tundusid alguses okd aga lõpuks topiti ka nendesse liiga palju sitta sisse, eriti kaks viimast olid tootaalne ajukepp. Seda jama ma ei taha kunagi uuesti teha.
Stoori kohta vaid nii palju, et see olevus kelle idee oli seda mängu panna tuleb maha lasta!
Muusika oli hea aga tundus kohatu, kui terve aeg tunned end nagu jänes, kes huntide eest jookseb.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
labidas
HV veteran
liitunud: 24.05.2009
|
12.04.2020 00:54:04
|
|
|
tegin mängumaratoni ja läbi ta sai. Õnneks seda platvormimist polnudki nii palju või siis ei häirinud piisavalt. Aga mõttetu osa mängust on ta ikkagi.
Ei viitsi pikalt kirjutada. Mis hää: gameplay, muusika, graafika, gore, gore, kas ma mainisin juba, gore. Mis halb või lahja: platvormimine, BOSS fight, story, lühike campaign, õhustik/feeling (2016 tundus rohkem realistlikum / Eternal veidi lapsikum?), mapid olid ka igavad.
2016>Eternal, aga OK kõmmutamine ajaviiteks on ikkagi.
_________________
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
|