Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 124, 125, 126  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
tiit26
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.04.2003




sõnum 07.10.2019 09:38 vasta tsitaadiga

Võibolla akude ehitajatel vaja, siis oleks pakkuda 18650 samsung, lg, sanyo, panasonic ja hiina elemente.
Pärit uutest sülearvuti akudest, enamasti kiibi veaga.
Hetkel neid kuskil 600tk, kui veel lammutada viitsin, siis tuleb ehk 1000 täis.
Kellel huvi, siis ps.

_________________
www.akud24.ee/ Sülearvuti akud korralike elementidega ja sülearvuti laadijad. Palju originaal akusid ja laadijaid kohe laos.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nunnu
Kreisi kasutaja
nunnu

liitunud: 25.11.2001




sõnum 08.10.2019 10:11 vasta tsitaadiga

kolinkoff kirjutas:
Ma olen eelnevalt maanteeametisse saatnud mitmeid arupärimisi, vastuseta on need jäänud...

Parimat,
Kolinkoff


Minule alguses vastati, et arvele ei saa võtta kuna tüübikinnitust pole. Uue päringu peale sain sellise vastuse nagu all pool kirjas.
Nüüd kui loen Sulle saabunud vastust siis arvan, et minu EXO raamile ehitatud ratast poleks nad ikkagi arvele võtnud kuna sarnaneb teiste EXO-dega. Juba esimeses päringus sai teada antud, et tegemist on EXO elektrimopeediga mida polnud kunagi Eestis arvele võetud. MNT hinnangul sai neid arvele võtta kuni 2012 ja peale seda tuleb sõita edasi "arvele võtmata rattaga". Mina nägin ainukese lahendusega piirata võimsust 1 kw-ni ja kiiruse 25 km/h.

MNT:
"Kõnealuseid mopeede on võimalik registreerida kui läbida tüübikinnitus üksikkorras. Lisan üksikkinnituse protseduuri lühikirjelduse:
Üksiksõiduki tüübikinnituseks peab esitama Maanteeametile järgmised dokumendid:
1.Üksiksõiduki kinnituse avaldus (blanketid on Maanteeameti liiklusregistri büroodes olemas, kuid sobib ka vabas vormis);
2.Sõiduki omandamist tõendav dokument;
3.Sõiduki registreerimiseelne tehnonõuetele vastavuse kontrollakt ja üksiksõiduki kinnituse kontrollakt (selleks peab sõiduki Maanteeameti liiklusregistri büroole ette näitama).
4.Üksiksõiduki kinnituse (205€) riigilõivu maksmist kinnitav maksekorraldus;
5.Sõiduki pidurite, müra ja heitmete piirväärtuste täitmist tõendav dokument

Pidurite, müra ja heitmete piirväärtuste täitmist tõendav dokument peab olema direktiivi, E-reegli või muu normdokumendi kohane sertifikaat, katsekoja katseprotokoll, kinnitus või valmistaja tunnistus. Konkreetsel juhul - tegemist elektrisõidukiga - siis nimetatud dokumenis pole vaja müra ja heitmeid, on vajalik ainult pidurite toimimise kohta.
Eelmises vastuses ei pakkunud registreerimise võimalust välja puhtalt praktilistel kaalutlustel: üksikkinnituse maksumus ühe ühiku kohta on suur: riigilõiv 205 eurot+ tasu 5. punktis nimetatud dokumendi eest (praeguse praktika järgi vähemalt 500 eurot). Sisuliselt läheks üksikkinnitus kallimaks kui mopeedi hind."

_________________
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV vaatleja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 08.10.2019 14:57 vasta tsitaadiga

Kunagi oli siin juttu cellide jootmisest... Mõtlesin siis, et miks mitte ja leidsin video:


Link



Punktkeevitust ei viitsiks ehitada, sest kiiruses erilist vahet ei tule ja joodetud ühendusi kasutatakse ka kosmoses, sest on kõike vibratsioonikindlam ja juhtivuselt parim...
Akud külmkappi ja jootekolb sooja? Või ei ole see risk seda väärt?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV veteran
Margus

liitunud: 12.12.2001




sõnum 10.10.2019 12:23 vasta tsitaadiga

Nikkli tükkide jootmine on üsna raske pead tina jootma cellile nikkli tegema mingi ainega kokku ja siis jälle kuumutama uuesti tina peale see on paras jebla ei ole nii lihtne kui spotweldida. Kui lihtsama aku weldimine ja töö võtab aega paar tundi ebike 6p läheb sinna nelja tunni juurde siis kolviga jändamine on ajakulukas. Lihtsamad akud olen weldinud sümboolse hinnaga ja kui bms ka panna siis veits rohkem. Tihti tullakse kahe akuga siis need olen 30eest weldinud. Kui rohkem teed siis juba hakkab kiiremini tulema asjad valmis. Teinekord mõnel lausa erikujudega akud spets korpustega.

Kui vana celli spotweldida siis peab vanalt eemaldama eelmised jäljendid kõvera pinnaga on paras jebimine ja kuskilt jääb ehku peale. Neid vaja vahest ka haamriga ehmatada kui liiga punnis, et liiga maha ei sae.
Ettevalmistus võtab kah omajagu aega ennem kui üldse weldima hakata juba nende insulaatorite kleepimine, liimimine kui korpust pole see kõik võtab aega.

Minule on akusid toodud küll kus alustatud kolviga ja lühisesse aetud pärast jäägid puhastatud midagi vahetatud keegi ei viitsi jännata kui weldimine nii odav on. Mõni külastab juba kolmandat korda kes kellelegi teisele teeb midagi.

_________________
Programmeerin SPI BIOS kiipe SPI 25, SOP8, SOIC8 *.rom *.bin *.cap . Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 20.10.2019 20:01 vasta tsitaadiga

nunnu kirjutas:

Minule alguses vastati, et arvele ei saa võtta kuna tüübikinnitust pole. Uue päringu peale sain sellise vastuse nagu all pool kirjas.
Nüüd kui loen Sulle saabunud vastust siis arvan, et minu EXO raamile ehitatud ratast poleks nad ikkagi arvele võtnud kuna sarnaneb teiste EXO-dega. Juba esimeses päringus sai teada antud, et tegemist on EXO elektrimopeediga mida polnud kunagi Eestis arvele võetud. MNT hinnangul sai neid arvele võtta kuni 2012 ja peale seda tuleb sõita edasi "arvele võtmata rattaga". Mina nägin ainukese lahendusega piirata võimsust 1 kw-ni ja kiiruse 25 km/h.

MNT:
"Kõnealuseid mopeede on võimalik registreerida kui läbida tüübikinnitus üksikkorras. Lisan üksikkinnituse protseduuri lühikirjelduse:
Üksiksõiduki tüübikinnituseks peab esitama Maanteeametile järgmised dokumendid:
1.Üksiksõiduki kinnituse avaldus (blanketid on Maanteeameti liiklusregistri büroodes olemas, kuid sobib ka vabas vormis);
2.Sõiduki omandamist tõendav dokument;

3.Sõiduki registreerimiseelne tehnonõuetele vastavuse kontrollakt ja üksiksõiduki kinnituse kontrollakt (selleks peab sõiduki Maanteeameti liiklusregistri büroole ette näitama).
4.Üksiksõiduki kinnituse (205€) riigilõivu maksmist kinnitav maksekorraldus;
5.Sõiduki pidurite, müra ja heitmete piirväärtuste täitmist tõendav dokument

Pidurite, müra ja heitmete piirväärtuste täitmist tõendav dokument peab olema direktiivi, E-reegli või muu normdokumendi kohane sertifikaat, katsekoja katseprotokoll, kinnitus või valmistaja tunnistus. Konkreetsel juhul - tegemist elektrisõidukiga - siis nimetatud dokumenis pole vaja müra ja heitmeid, on vajalik ainult pidurite toimimise kohta.
Eelmises vastuses ei pakkunud registreerimise võimalust välja puhtalt praktilistel kaalutlustel: üksikkinnituse maksumus ühe ühiku kohta on suur: riigilõiv 205 eurot+ tasu 5. punktis nimetatud dokumendi eest (praeguse praktika järgi vähemalt 500 eurot). Sisuliselt läheks üksikkinnitus kallimaks kui mopeedi hind."


Sain ka vastuse MNT ametist, kuna mulle ei selgitatud eelnevalt, mis nad varuosade all nad silmas pidasid:

Varuosana peetakse silmas kõiki osasid, mida on võimalik osta ja mida ei ole sõiduki omanik ise valmistanud. See millisele margile või mudelile osa on valmistatud ei ole antud juhul oluline. Teie olete sõiduki komplekteerinud ja seda ei saa lugeda omavalmistatuks.

Olete kasutanud seeriaviisiliselt toodetud ja valmistaja poolt markeeritud raami. Sellise raamiga sõidukit on võimalik registreerida ainult valmistaja poolt taotletud tüübikinnituse olemasolu korral.

Sest UK nt. oli võimalik isevalmistatud/komplekteeritud Enduro raami peale tehtud mootorattana arvele võtta, meil isegi mopeedina ei lubata.

Seega kui ma lasen keevitada unikaalse raami + kõik muud jupid peavad ka mul ise tehtud olema nagu kontroller, kummid pean ise tegema, et mitte varuosadena ei käsitleta?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.10.2019 20:43 vasta tsitaadiga

võtad relaka, lased raami pealt kõik märgised nahhui ja värvid üle. kogu moos. midagi neil rohkem öelda ei ole (selle asja osas)

aga üldiselt, miks oma närve vabatahtlikult kulutada sellise idioodikarja otsas nagu seda on eesti ark? icon_eek.gif või mis see nii tungiv põhjus on, et mingi jalgratas tingimata arvele tuleb võtta? täiesti savi ju...

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 23.10.2019 01:30 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
võtad relaka, lased raami pealt kõik märgised nahhui ja värvid üle. kogu moos. midagi neil rohkem öelda ei ole (selle asja osas)

aga üldiselt, miks oma närve vabatahtlikult kulutada sellise idioodikarja otsas nagu seda on eesti ark? icon_eek.gif või mis see nii tungiv põhjus on, et mingi jalgratas tingimata arvele tuleb võtta? täiesti savi ju...


Tahtsin selle ära teha, südamerahus vahest kiiremaid chill sõite teha. Kunagi ei tea mis tujuga politsei vaatevälja võib sattuda. Ja mu ratas näeb rohkem mootoratta/mopeed sarnane välja ka kui lihsalt regulaarne jalgratas.
Esimene kord ARKIs käiies jäi mulje, et tulede lisamine/vahetamine + pidurite kontroll ning tehniline ülevaatus aitab, ei selgitatud pikemalt asjast, kuna see oli neilegi uus. Oleks aega/närve kokku hoidnud ja edasi mitte läinud sellega.

Mul oli selline probleem paar päeva tagasi, et rattaga chillides maakohas nägin üle põllu umbes km kaugusel ühes väikses alevis politseid sõitmas, võtsin 35 pealt 25peale igaksjuhuks. Mõne aja pärast olid nad samal teel kus minagi. Ja mis ta tegi, ta lihsalt sõitis mul vaikselt järgi juba pikemat aega, vaatasin peeglist ja mõtlesin, noh paneb vilkurid tööle. Õnneks sõitis ikkagi lõpuks mööda. (vb mõõtsid mu kiirust, kas rattal on vajalikud helkurid jne olemas, kes teab, või mis imelik istumise asend see on icon_biggrin.gif ?)
Kuna ma pidevalt ekperimenteerin erinevate lahendustega, tol hetkel ma katsetasin mugavamat istumis asendit kus mul jalad ei olnud pedaali peal ning sadul eemaldatud ning asendatud tool versiooniga. Praktiliselt nagu istuks tooli peal.
Ilmselt see oli neil vist pinnuks silmas või mis icon_smile.gif?

Sportlikust huvist lihsalt tahaks teada, et kui keegi ostab nt. otse lugupidavast firmast elektriratta, olgu see siis Greyp, stealth electric, või vector jne ja minna sellega arki, võetakse üldse arvele? Või hakatakse mingi muu bullshitiga jamama.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dohc-48v12
HV veteran
dohc-48v12

liitunud: 28.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2019 02:09 vasta tsitaadiga

kolinkoff,
Ehk rollerite müüa peaks teadma kuidas need kiirusepiirajate asi on sest minumeelest on kõik rollerid ja mopeedid ALA 49,9cc ja alla võimelised kiiremini sõitna kui lubatud 45kh/h

_________________
Ime tala, Nagu ime kepike. icon_smile.gif
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2019 06:45 vasta tsitaadiga

Noh, politsei võib ju seal tsirkust teha...selle jaoks hoiadki alati need vändad siis alles. Püüdku nad tõestada, et ma ei suuda näiteks 60ga sõita jalgrattaga puha omal jõul...läheb keeruliseks.

Senikaua kuni ark inimeste asutuseks ei muutu ja oma suhtumist ei muuda, ei näe mingit mõtet ka mingeid asju legaliseerida proovida. Praeguse seisuga on nad 110% inimeste coinimise asutus, mitte juhuslikult vaid planeeritult ja tahtlikult.

Mis jalgratta välimust puudutab siis minu (või sinu) jalgratas võib näha välja kasvõi krdi elevandi sarnane...kui seal on rattad all ja vänt küljes ja ma tahan seda nimetada seda jalgrattaks siis nii ka on

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV veteran
Margus

liitunud: 12.12.2001




sõnum 23.10.2019 08:54 vasta tsitaadiga

Minu taga politsei jõlkunud 7 korda aasta jooksul ei nemad suvatse kontrollida kui kiirused suured pole. 1 asi panna rattale peegel waze kontrolliks vältida kohti. Paljud ratturid kasutavad waze kui midagi on võtavad kiiruse maha. Peegel aitab vältida kui keegi tuleb tagant isegi kui kiirus 30 ei suvatse nad aega raisata sinuga kui ei vingerda ja lolluseid ei tee. Kui kiirus läheb kiiremaks kui sport rattal ilmselt siis on põhjust neil tümitada. Terved maanteed rattureid täis sport ratastega. Nee kes sõiduteel vuravad nende sport ratastega ega nemad kergliiklus teel ei lase ikka sõidutee servas.

Peegel imo on rattal vajalik asi eiti kui suur masin hakkab tagant tulema saad valmistuda seee on juhuks kui masinad tulevat mõlemalt poolt ja saad lihtsalt serva ära tõmmata kitsamal teel.

_________________
Programmeerin SPI BIOS kiipe SPI 25, SOP8, SOIC8 *.rom *.bin *.cap . Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2019 17:14 vasta tsitaadiga

mis 30...ma olen tavalise väntrattaga tallinna linnas sõitnud vähemalt 55kmh ikka väga mitmel juhul (sadu kordi kindlasti), võimalik et mingil hetkel ka rohkem. nõmme mäest alla kindlasti ka üle 60. ise tean kui kiiresti liikuda tahan oma jalgrattaga, mida sel mendil seal kobiseda on? icon_biggrin.gif
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dohc-48v12
HV veteran
dohc-48v12

liitunud: 28.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.10.2019 00:38 vasta tsitaadiga

On kunagi ka mingis politsi saates 30 alas sõitev tervisesportlane maha võetud 35km/h icon_biggrin.gif
_________________
Ime tala, Nagu ime kepike. icon_smile.gif
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.10.2019 02:42 vasta tsitaadiga

noh eks lolli mängida võib alati. politsei võib ju proovida elektriratturit maha võtta, ma ei usu, et sellest head nahka saab icon_lol.gif aga no kes kardab suuri trahve eks siis võib ju 30 alades igaks juhuks mitte üle 30 sõita yawn.gif

teisalt eks muidugi riik tahab oma trahvirahasid kuskilt saada ja ikka maksimaalselt. kui on piisavalt palju elektrisõidukeid ja piisavalt nendega sõitjaid siis on TÄIESTI KINDEL, et hakatakse välja mõtlema ka uusi ja ägedaid seadusi ja trahve nende rikkumise eest

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV veteran
Margus

liitunud: 12.12.2001




sõnum 24.10.2019 10:41 vasta tsitaadiga

Hetkel on ikkagi neid elektri rattaga sõitjaid vähe. Ma olen tallinnas paar korda käinud imo ikkagi kas tõükekad ja ei rattaid. Iseg tava rattaga sõitjaid üksikud. Linnas sõites kulutad pidureid ikka palju, Probleem linnas ei pääse igalpoolt kuhu vaja kui otse tahad siis pead sõiduteed kasutama. Peterburi maanteed mööda kui tulla peab nehatust alats kuni nissanini vingerpussi tegema peaaegu mittekuskil pole normaalset kohta rattaga liikumiseks ja üksikust ristis ülesaada on ooper et keegi üle ei sõida.

Nissani juurest edasi liikuda kesk-linna pole enam probleem. Jõelähtme kergliiklus tee lõppeb üle pirita jõe edasi vaadake kuidas ise saate. Olen proovinud ka lagedi kaudu sealt kaudu ka natuke parem üks kilomeeter tuleb liikuda mõõda teeserva kuniks kergliiklus tee hakkab ja saab lennujaama äärest rahulikult liikuda. Ilmselt vananarva mnt on kõige rahulikum kesklinna saamiseks teine on lagedi kaudu oleneb kuhu vaja. Kui ikkagi olla linnas imo ikka kiiresti saab igalepoole.

Olen arvutanud kas rattaga või bussiga teeb ajaliselt sama. Bussiga on imo igavam. Autoga imo on paras kulukas. Kuid linnas saad rattaga liikuda siva igalepoole. Kevadest alates istub ratta spidomeetril 800+ KM on mehi kes lasevad rattaga 2000 kuus.

Eks paljudele käib üle jõu elektri ratta soetamine ratas ise ehk polegi probleem kuid karraliku aku soetamine ja selle hoidmine on omaette ooper. Kui arvutused kokku panna, ega ise kokkupanna ratta polegi nii odav. Paljudele käib isegi aku üle jõu vaadatakse alist vuffel sõdetakse natuke ja projekt jääbki vedelema aku pärast. Üks juhus oli minul kus kingiti terve ali vufflel aku makses üle 500euro käve ka otsa pool aastat oli vanust sellel. See vuffel oli jama ja ta tahtis sellest vabaneda ja kinkis minule tegelikult viga oli lihtne 1s oli puudu ja bms jama kuna inimene ikkagi kinkis selle minule ja ei hakanud uut bmsi ja s juurde lisama. Ma olen selle aku lammutanud uuesti kuumakanevad pele lasknud ja ilmselt proovin teha väikese aku omale kuna elemente kuskil 150tk siis 2tk olid tõesti halvemad kui ülejaanud kõik. Keevituse jälgede eemaldamine ka paras ettevõtmine veel. Imselt paras sellega külavahel keerutada. Pikka otsa küll ei julgeks.

_________________
Programmeerin SPI BIOS kiipe SPI 25, SOP8, SOIC8 *.rom *.bin *.cap . Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV vaatleja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 24.10.2019 11:05 vasta tsitaadiga

Päris huvitav pakkumine: https://www.okidoki.ee/item/full-suspension-e-mtb-48v-made-in-germany/9066140/
Kirjutasin aga ei vastatud... Ilmselt vangi pandud icon_rolleyes.gif

Ise sõidan 3-15km tavalise rattaga päevas. Talvel ka.
Kompuutrit pole seega aastast läbisõitu ei tea. Bussist igaljuhul 2x kiirem tööle sõites. Buss teeb suure ringi ka.. ja igav on ns istuda.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV veteran
Margus

liitunud: 12.12.2001




sõnum 24.10.2019 14:31 vasta tsitaadiga

Tonn 800 imo kirves muigele kisub küll. See aku tundub ainult lühema maa jaoks vaevalt 80km venitad. Ma oma 18Ah akuga käin linnas ära ja jõuan koju on peaegu poole peal aku kui selline poole peal kustub kiiremini talvel külmaga võib veelgi rutem nõrgemaks muutuda. Miinus kraadidega võib Li-ion akut maha laadida küll kuid külma akut ei tohi laadida vähemalt paar tundi peaks toas soenema kui laadimise taha panna talvel. Talvel kui sõita aku toodab ise piisavalt sooja sõiduga pole probleem kui vedelema kauaks külma jätad siis võib hapuks minna.
_________________
Programmeerin SPI BIOS kiipe SPI 25, SOP8, SOIC8 *.rom *.bin *.cap . Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV vaatleja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 24.10.2019 15:32 vasta tsitaadiga

Just see et full air suspension ja kõik nö raami sisse ehitatud. Ise küll ei viitsiks ehitada. Raam koos mootori ja akuga üksi maksab juba see 1800€ Muidugi tegu on mingi Aliexpressi asjaga, seega üüratu toll veel otsa. Ehk on veel kuskil aga ei viitsi hullu vaeva selle otsimisega näha.
Ehk on mõni parem idee... DH raam ja hark oleks muidugi palju parem, siis saaks natuke hullu offroadi ka panna mitte niisama tiksuda.
Aku maht eriti ei morjenda. Pikim sõit oleks 50km päevas ja tavalise rattaga võtab see 2h. Aga lihtsalt ei viitsi vändata vahest icon_biggrin.gif

Sommid müüvad 2k eest sama asja ehk siis ikkagi kirves. Tahaks lihtsalt sellist head raami kuhu bafang mootor ja suur aku mahutada

Kui see mootor keskjooksu alla jääb, siis üsna suur võimalus, et ma kuskil metsas selle ka puruks sõidan.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV veteran
Margus

liitunud: 12.12.2001




sõnum 24.10.2019 16:14 vasta tsitaadiga

bafangi mootor on igati korralik asi.
_________________
Programmeerin SPI BIOS kiipe SPI 25, SOP8, SOIC8 *.rom *.bin *.cap . Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.10.2019 18:14 vasta tsitaadiga

natuke ebareaalselt head komponendid on küll rattal. samas, eks ta kuskil hiinas kokku visatakse ja reaalne juppide hind on ikkagi heal juhul pool sellest, mida küsitakse.

teisalt jah, range osas on küll valetatud nii, et pole mitte mingit häbiraasugi. 12ah 48v akuga sa ei sõida elu sees isegi mitte 180km lähistele, ilmselt ei sõidaks mitte mingi valemiga ka seda 90km ära, isegi kui ise juurde väntad ja üsna väikse kiirusega sõidad.
xt kompod ja full suspe on muidugi tore, aga ma ei usu, et see suspe mingi eriti kvaliteetne toodang on. ja aku ei ole kuskile raami sisse ehitatud, raam käib lihtsalt poltidega aku küljes

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV vaatleja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 25.10.2019 08:42 vasta tsitaadiga

Tal mootor ainult 250W, Ideaalis peaks see siis tähendama umbes 2 tunnist sõitu täis võimsusel. Mingi maratoni väntaja otsa panna siis võibolla kannataks selle 190km ära.
Kui 95km/h vändata...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV veteran
Margus

liitunud: 12.12.2001




sõnum 25.10.2019 09:20 vasta tsitaadiga

Ma oma 18Ah akuga saan kuskil 6+ tundi 250w mootoriga see on ka juhul kui akut ikka päris tühjaks imeda. EI mina usu et 12Ah rohkem kui 4 tundi saab.
Peab arvestama 7.5 Ah saan mina kesklinna ja uuesti linna piirile see on tõesti ainult umbes 30km Peab arvestama 12ah jääb sinna 60km kanti või nõks vahem. Kui on ali vuffel ka peal siis vaevalt sellega kaugele saab.

_________________
Programmeerin SPI BIOS kiipe SPI 25, SOP8, SOIC8 *.rom *.bin *.cap . Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.10.2019 13:52 vasta tsitaadiga

see mootor seal ei ole 250w. 250w on tal kõigi eelduste kohaselt mingisugune nominaalvõimsus. tippvõimsus on kindlasti suurem. kuigi tõsi jah, et arvatavasti mootori jõul ühtlase sõidu puhul kiirus on kuidagi nii piiratud, et üle 250w äkki ei kasuta. sellegipoolest, ainult moto pealt 180km isegi mitte kõige ägedamates unenägudes.
loomulikult kui pool või rohkem inimene ise väntab juurde siis võib teoorias rääkida igasugustest ulmenumbritest, aga no see ei ole ju kuskilt otsast enam battery range vaid lihtsalt mingi suvaline tähtsusetu number. ma võin ka 1ah patarei taskusse panna ja sõita 200km maha 5% mootori toetusega, kõik peaga mõtlejad saavad aru, et see on täiesti tähtsusetu näitaja

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 25.10.2019 14:23 vasta tsitaadiga

Puhtalt mootori pealt argipäevadel keskmiselt tööle ja tagasi 45km (tuul ühes suunas tagant ja tagasi vastu nt.), ainutl käsikaasiga, läheb mul 14-15A voolu, 48V patarei. Mul on 35A Panasonicu pakk. Keskmine kiirus kujuneb 25-26km/h, mõned lõigud kus võimadab sõidan max kiirusega 37+km/h.
85%ni laadides olen saanud keskmiselt 70km 30+km/h keskmine kiirus. Ükskord õnnestus mul tagantuulega ka saada seal 90km keskmine kiirus oli 34 km/h.
Aasta tagasi kui ilm oli fantastiline, täiesti tuule vaikne, laadisin 100%, tegin sellise testi, kus ma ei puutunud kordagi käsikaasi, vaid ainult väntasin, tase 1 ehk siis seal 120-150W aitas, sain 280KM ja mul jäi 5A veel sisse, kui panin teise pakki peale ja kokku siis 320km tuli ära 14 tunniga ühepäevaga. Niikaua üleval oldud, et viimase lõpus võitlesin unega, vägisi kiskus auto tee poole icon_smile.gif.
Magnetiga mootor ei ole mõeldud ilma vooluta sõitmiseks, oled nagu betooni sisse valatud, vähemalt need 1000W ja ülese.
Keegi oskab õelda kas need hammasratasega keskjooksu mootorid võib ilma vooluta üldse sõita, või jällegi jube vastupanu?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV veteran
Margus

liitunud: 12.12.2001




sõnum 25.10.2019 14:32 vasta tsitaadiga

Niipalju kui mina reverse engineerigut teinud nende akudega siis olnud kõigis nendes hiina immitaatorid väga üksikud olnud tuntud tootjate omadega kuid need on ikkagi üksikud. Tallinna tõuksides kah tundmatud immid sees.
_________________
Programmeerin SPI BIOS kiipe SPI 25, SOP8, SOIC8 *.rom *.bin *.cap . Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.10.2019 14:33 vasta tsitaadiga

mis need hiina immid on?
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 124, 125, 126  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.