Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 103, 104, 105
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
tiit26
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.04.2003




sõnum 07.10.2019 09:38 vasta tsitaadiga

Võibolla akude ehitajatel vaja, siis oleks pakkuda 18650 samsung, lg, sanyo, panasonic ja hiina elemente.
Pärit uutest sülearvuti akudest, enamasti kiibi veaga.
Hetkel neid kuskil 600tk, kui veel lammutada viitsin, siis tuleb ehk 1000 täis.
Kellel huvi, siis ps.

_________________
www.akud24.ee/ Kvaliteetsed sülearvuti akud Samsung elementidega ja sülearvuti laadijad
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nunnu
Kreisi kasutaja
nunnu

liitunud: 25.11.2001




sõnum 08.10.2019 10:11 vasta tsitaadiga

kolinkoff kirjutas:
Ma olen eelnevalt maanteeametisse saatnud mitmeid arupärimisi, vastuseta on need jäänud...

Parimat,
Kolinkoff


Minule alguses vastati, et arvele ei saa võtta kuna tüübikinnitust pole. Uue päringu peale sain sellise vastuse nagu all pool kirjas.
Nüüd kui loen Sulle saabunud vastust siis arvan, et minu EXO raamile ehitatud ratast poleks nad ikkagi arvele võtnud kuna sarnaneb teiste EXO-dega. Juba esimeses päringus sai teada antud, et tegemist on EXO elektrimopeediga mida polnud kunagi Eestis arvele võetud. MNT hinnangul sai neid arvele võtta kuni 2012 ja peale seda tuleb sõita edasi "arvele võtmata rattaga". Mina nägin ainukese lahendusega piirata võimsust 1 kw-ni ja kiiruse 25 km/h.

MNT:
"Kõnealuseid mopeede on võimalik registreerida kui läbida tüübikinnitus üksikkorras. Lisan üksikkinnituse protseduuri lühikirjelduse:
Üksiksõiduki tüübikinnituseks peab esitama Maanteeametile järgmised dokumendid:
1.Üksiksõiduki kinnituse avaldus (blanketid on Maanteeameti liiklusregistri büroodes olemas, kuid sobib ka vabas vormis);
2.Sõiduki omandamist tõendav dokument;
3.Sõiduki registreerimiseelne tehnonõuetele vastavuse kontrollakt ja üksiksõiduki kinnituse kontrollakt (selleks peab sõiduki Maanteeameti liiklusregistri büroole ette näitama).
4.Üksiksõiduki kinnituse (205€) riigilõivu maksmist kinnitav maksekorraldus;
5.Sõiduki pidurite, müra ja heitmete piirväärtuste täitmist tõendav dokument

Pidurite, müra ja heitmete piirväärtuste täitmist tõendav dokument peab olema direktiivi, E-reegli või muu normdokumendi kohane sertifikaat, katsekoja katseprotokoll, kinnitus või valmistaja tunnistus. Konkreetsel juhul - tegemist elektrisõidukiga - siis nimetatud dokumenis pole vaja müra ja heitmeid, on vajalik ainult pidurite toimimise kohta.
Eelmises vastuses ei pakkunud registreerimise võimalust välja puhtalt praktilistel kaalutlustel: üksikkinnituse maksumus ühe ühiku kohta on suur: riigilõiv 205 eurot+ tasu 5. punktis nimetatud dokumendi eest (praeguse praktika järgi vähemalt 500 eurot). Sisuliselt läheks üksikkinnitus kallimaks kui mopeedi hind."

_________________
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV vaatleja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 08.10.2019 14:57 vasta tsitaadiga

Kunagi oli siin juttu cellide jootmisest... Mõtlesin siis, et miks mitte ja leidsin video:


Link



Punktkeevitust ei viitsiks ehitada, sest kiiruses erilist vahet ei tule ja joodetud ühendusi kasutatakse ka kosmoses, sest on kõike vibratsioonikindlam ja juhtivuselt parim...
Akud külmkappi ja jootekolb sooja? Või ei ole see risk seda väärt?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV veteran
Margus

liitunud: 12.12.2001




sõnum 10.10.2019 12:23 vasta tsitaadiga

Nikkli tükkide jootmine on üsna raske pead tina jootma cellile nikkli tegema mingi ainega kokku ja siis jälle kuumutama uuesti tina peale see on paras jebla ei ole nii lihtne kui spotweldida. Kui lihtsama aku weldimine ja töö võtab aega paar tundi ebike 6p läheb sinna nelja tunni juurde siis kolviga jändamine on ajakulukas. Lihtsamad akud olen weldinud sümboolse hinnaga ja kui bms ka panna siis veits rohkem. Tihti tullakse kahe akuga siis need olen 30eest weldinud. Kui rohkem teed siis juba hakkab kiiremini tulema asjad valmis. Teinekord mõnel lausa erikujudega akud spets korpustega.

Kui vana celli spotweldida siis peab vanalt eemaldama eelmised jäljendid kõvera pinnaga on paras jebimine ja kuskilt jääb ehku peale. Neid vaja vahest ka haamriga ehmatada kui liiga punnis, et liiga maha ei sae.
Ettevalmistus võtab kah omajagu aega ennem kui üldse weldima hakata juba nende insulaatorite kleepimine, liimimine kui korpust pole see kõik võtab aega.

Minule on akusid toodud küll kus alustatud kolviga ja lühisesse aetud pärast jäägid puhastatud midagi vahetatud keegi ei viitsi jännata kui weldimine nii odav on. Mõni külastab juba kolmandat korda kes kellelegi teisele teeb midagi.

_________________
Programmeerin SPI BIOS kiipe SPI 25, SOP8, SOIC8 *.rom *.bin *.cap . Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 103, 104, 105
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.