tänasel dünaamilise taktsageduste ajastul on just power limit oluline. undervolt aitab aga see ei ole voolutarbe vaatepunktist stabiilne ega limiteeritud. 50% on ikkagi 90w ja 90 vs 75 on täispassiivse lahenduse juures päris oluline vahe.
anubis, vaata et sa siis muljeid jagad _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
teoorias on sul õigus. ainukene häda, et vähemalt turingu, pascali ja vega pealt nähtuna sõltub voolutarve palju parasjagu gpu-le rakendatud koormusest. erinevad mängud/rakendused annavad tööd erinevatele üksustele erinevas kombinatsioonis, mis toob lõpptulemusena ikkagi erineva voolutarbe
kindlasti on see võimalik paika tweakida aga power limit on üks oluliselt elegantsem fire-and-forget lahendus selleks otstarbeks. arvestades, et amd kaartide power limiteid annab ülespoole mudida, siis eeldada võib, et annab allapoole ka?
degreali küsimuse koha pealt muidugi, et kas tahad tingimata 75w kätte saada või suudab planeeritud lahendus ka 90w hakkama saada? viimasel puhul ongi lahendus power limit 50% peale ja valmis. undervoltimine ja tweakimine viimase jõudluse väljapigistamiseks neil tingimustel käib muidugi sinna otsa kui tahtmist ja viitsimist on. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
THICC anomaaliast lähtudes pakuks, et täitsa tehtav. XFX jättis vahel ventid ka täiskoormusel seisma, ronis 100C throttles, aga töötas;)
Kaaart ma arvan, et tyleks valida hea VRAM/VRM tempidega, GPU oskab ennast piirata, mälud võivad kärsahaisu levitama hakata...
Aga huvi pärast peaks enda XT ka ära proovima, mul loomulikult 20cm vent peale küljelt puhumas kastis.
Nitro paistab hea jah, Red Devil ka maha ei jää, PowerColor ka ju tglt AMD ametlik esindaja.
Ürita sa neid ainult leida, Pulse otsisin nv, 1tk oli laos, refresh tegin kadus ka see ära;)
EDIT:
Liigutasin slideri 1055Mhz\0.755V peale, võttis Wattman järgi ~80W, min FPS kukkus 10, mis polegi teab mis hull Divisioni 2s. Tarkvaraliselt venti kinni lihtsalt ei saagi keerata?
teoorias on sul õigus. ainukene häda, et vähemalt turingu, pascali ja vega pealt nähtuna sõltub voolutarve palju parasjagu gpu-le rakendatud koormusest. erinevad mängud/rakendused annavad tööd erinevatele üksustele erinevas kombinatsioonis, mis toob lõpptulemusena ikkagi erineva voolutarbe
kindlasti on see võimalik paika tweakida aga power limit on üks oluliselt elegantsem fire-and-forget lahendus selleks otstarbeks. arvestades, et amd kaartide power limiteid annab ülespoole mudida, siis eeldada võib, et annab allapoole ka?
degreali küsimuse koha pealt muidugi, et kas tahad tingimata 75w kätte saada või suudab planeeritud lahendus ka 90w hakkama saada? viimasel puhul ongi lahendus power limit 50% peale ja valmis. undervoltimine ja tweakimine viimase jõudluse väljapigistamiseks neil tingimustel käib muidugi sinna otsa kui tahtmist ja viitsimist on.
Vegadega sai väga hästi allapoole powerlimiiti liigutada. Tahaks loota, et NAVI'ga saab sama teha.
19.9.2 Driveritega, kõik muu @stock, gpuz logist võetud numbrid koos vastavate TS runide tulemustega. Seinast numbreid näitab miskine Elfast ostetud pistikupesas vahejulla.
anubis, mingit sweetspoti oled katsunud ka oma kaardil leida undervoltinguga?
Mul endal tundub hetkel kõige paremini toimima(stabiilselt) 2100mhz@1,096V+20%PL, memory 890mhz. Time Spy graphics score oli 9136... skoor parem kui stock 1,2 voldiga ja samal ajal selgelt jahedam.
Kes AMD hinge-eluga kursis see võiks abi anda miks Fifa 20 mul vägisi surub fps locki peale menüüdes ja vaheklippides? Panen isegi radeon setingutest force OFF vsync ja ikka mingi debiilne 50fps limit peal(varasemad fifad nvidia GPUga pole sellist jama olnud ja 50fps limit üldse ajuvaba, seda ei tohiks saada kuidagi isegi valida 144hz moluga). Kui mängu panen windowed mode siis läheb 50fps limit 72 peale, mis loogilisem ja sellega ka lepiks, aga ei viitsi windowed reziimis küll mängida...
Muidu fifa ka üks nendest mängudest, kus ultra madal GPU clock on, eile veits clocki jälgisin siis tiksub seal 20-900mhz vahemikus, kuna 140 fps limit on rivatuneriga peale pandud siis muidugi ei saa süüdistada ka kaarti kuna ingame koguaeg fps on piirajas... veits naljakas, et üks tutikas AAA mäng nõnda vähe ressurssi nõuab vms. Temperatuurid olid ka vastavad, hot spot oli 2h mängimise peale 50C
EDIT: Tundub, et fifal probleem freesynciga, peale seda ilusti fps cap kadunud kui freesync OFF panin.
Vael, ma ei saa aru, kus sa oled, ent driverite juurde saab endiselt väga lihtsalt... https://www.amd.com ja seal vajutad drivers & support nuppu, ehk jõuad https://www.amd.com/en/support ja sealt valid juba mudeli. _________________
Tol hetkel oli ainult autodetect valikus, proovisin mitut eri viisi veel, nüüd korras jah...
Gamersnexus lammutas ikka korralikult XFX THICC kallal. Evoke lahtivõtmist ei jälginud eriti, aga mu meelest oli isegi Evoke eeskujulikumalt ehitatud. Radikas võib ju paks olla, aga kui pastavõileib on vahele twhtud, siis pole ka imestada, et ventilaatorid peavad tööd tegema, et mingigi tulemus saavutada.
Vael, Navi kivide allocation on vist suurem kui arvatud, sest 5700 saadavust pole need tarneraskused seni mõjutanud veel. Või siis on nõudlus madal ja keegi eriti neid ei osta erinevalt Ryzenist ja EPYC'ust mis lähevad nagu soojad saiad.
Muidugi kui TSMC hakkab nüüd vorpima suuri 500mm² kive 7nm peal, siis see hästi ei mõju teiste toodete saadavusele.
TSMC'l pole tarneraskused vaid nende 7nm node on suurte kivide tootmiseks hetkel unikaalsel positsioonil seega nad saavad vaba jõudlust müüa parimale pakkujale. AMD on omale vajalikus mahus (kuid kas see on turu vaatest piisav maht on küsitav) tootmist väga pikalt ette ostnud.
ot:
AMD on oma eeldatud tootmisvajaduste katteks tootmisvõimsust piisavalt ette ostnud, kuid kuna Intel sellise kõhuka tegi 10nm nodega siis ka oma sügavaimates unistustes ei osanud nad sellist nõudlust (CPU turul) ette näha. Samas madalama otsa kive on koguaeg saada olnud, seega probleem pigem väga kallite isendite (tavakasutuse mõistes) suure turunõudlusega mida keegi ette ei osanud näha.
Võtsin ka ReShade GlobalIlluminationi katsetamise käsile. Saab selle juba viieka eest Mart Mcfly Patreoni kaudu tema Discord channelist(beta channel).
Tööle olen hetke seisuga saanud BFV üksikosas(mp võib anticheat keelata juurdepääsu?)- selgemini eristatav katsealustest, mõni minut vaatasin, aga erinevust märkasin ainult kui sisse-välja mitu korda klõpsisin.
Crysis 3 millegipärast väreleb.
Dead space 2, debug mod ja artifaktide järgi nagu töötaks, üldse erinevust ei märka. Seejuures saab ray counti maxi ajada, 20 oli vist. Ainult FPS kukkus 10x 30neni:p
Tööle ei sanud- Division2, Mirrors Edge Catalyst, NFS2012.
Järgmiseks peaks Witcher 3 ette võtma...
Kuna ReShade mod sai peale pandud, siis Sharpen ja FakeHDR andsid küll kohe endast märku, igas mängus. Kuigi enamus sai Ultra seadetel katsetatud, siis need modid andsid veel märgatava lisaeffekti(va MEC, ei katsetanud).
Igaljuhul viieka eest äge mänguasi küll see GI mod.
Aga kes käed rohkem külge tahab panna, siis POV ray peaks ägedam olema;)
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.