Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kasutad rattakiivrit? |
Kasutan. |
|
44% |
[ 87 ] |
Plaanin kasutama hakata, kui ... (täpsistan teemas) |
|
8% |
[ 16 ] |
Ei kasuta, sest kiivriga pole enam lahe |
|
21% |
[ 42 ] |
Ei kasuta, sest ... (täpsustan teemas) |
|
25% |
[ 50 ] |
|
hääli kokku : 195 |
|
autor |
sõnum |
|
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
30.08.2019 19:16:12
|
|
|
Kõige odavam on kõige parem, kuna seda ei taha keegi varastada, siin pole seda mainitud, aga olulisem on just ratta läbisõidu vaatamine hoolduste planeerimisel, kui te vaid telefoni kasutate, siis pole ju aimugi palju ratas reaalselt sõitnud on, või on iga rattasõit trenn ja loete oma trennide kilomeetrid kõik kokku, et teada saada palju ratas liikunud on? Samuti pole juhtmel viga midagi kui koguaeg üle kaela ei käi ja juhet nii tugevalt ei kinnita, et järsk lenksupööre juhtme ära lõhub.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
30.08.2019 22:28:54
|
|
|
lightbluefox kirjutas: |
Kõige odavam on kõige parem, kuna seda ei taha keegi varastada, siin pole seda mainitud, aga olulisem on just ratta läbisõidu vaatamine hoolduste planeerimisel, kui te vaid telefoni kasutate, siis pole ju aimugi palju ratas reaalselt sõitnud on, või on iga rattasõit trenn ja loete oma trennide kilomeetrid kõik kokku, et teada saada palju ratas liikunud on? Samuti pole juhtmel viga midagi kui koguaeg üle kaela ei käi ja juhet nii tugevalt ei kinnita, et järsk lenksupööre juhtme ära lõhub. |
juppide klass maksab juba
ehk oled mingi konkreetse klassi voki ostnud, siis teatud tasemest madalamaid juppe ei saa kasutada - kett liiga lai või hammakad liiga laiad või rumm ei sobi vms
teine asi, et kui otsid kindlat ülekannet, siis odavama otsa omad ei paku piisavalt suurt ja kallima otsa omad ehk ei paku piisavalt madalat
ja see risu raam ei ole see kallis asi
kõik muu on
mul oli vaja 52-53 esihammakat shimanole ja siis letikas oli 52le 99€, netist saab kümps soodsamalt
odavama otsa omad sobiksid mõõtudelt, kuid 50 max, ultegra max on 53, 105 oli 50 hammast
tagakassetiga sama dela - soovisin sujuvat üleminekut hammastel, kuid ainult ultegra seeria võimaldas järjestikust miinus üks hammas hammaka kohta, seega pidin 11-25 kasseti ostma, kuid ultegra, kuna madalam ots ei ole sobiv
kui tead, mida soovid, siis võib mingi odava raamiga rometi ka võtta, kuid uhkematel vokkidel on geomeetria ja konstrui kohati parem, kas siis vibratsiooni maandavate lahenduste või siis tõesti porilaudade kinnitused, pakiraamikinnitused
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
01.09.2019 14:12:34
|
|
|
https://eu.wahoofitness.com/devices/bike-computers/gps-elemnt-bolt-reconditioned
... sellega kellelgi kogemust? Tundub selle raha eest, võrreldes konkurentidega, ikka üsna hea kooslus.
Näib, et päris paljud ratturid kasutavad, radari funktsioon on päris huvitav:
Spoiler
... rääkimata muust funktsionaalsusest
Spoiler
... mulle personaalselt meeldib, et kasutajaliidest saab üsna suures ulatuses enda järgi seadistada ja näitab ka kaarti
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
miga
HV Guru
liitunud: 07.09.2003
|
01.09.2019 14:38:05
|
|
|
Scott-i 2020 vokid ka vaikselt müüki jõudnud...kevadel jäi ost lahti, nüüd peab mõtlema, mida kaasa haarata. Esimesed Shimano GRX seeriaga väljas siis
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
03.09.2019 22:02:39
|
|
|
Jalgrattatüüpe on vähe Hübriid on ikka kehv, kui vastu tuult ja vihma järvevanal sõtkuda, drop bari oleks vaja. Cyclocross ja gravel on ikkagi muda sees ukerdamiseks mitte asfaldile, maanteerattaga lõhud kiirelt veljed või rehvid või saad nina moosiseks kui äärekivisid hooga võtma hakkad, samuti metsateed tunduvad kahtlased. MTB ja Fat pole üldse teemas, olen kuulnud mingist adventure road bike kategooriast või touring bike, aga viimane on vist juba rohkem matkaratas Tundub, et kui tahad võimalust kiirelt liikuda, siis sa pakiraami ja porilauavõimalust ei saa, rehvid peened jne
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
03.09.2019 22:06:39
|
|
|
Hübriidil saab ju lenksu ära vahetada ja rehvid ka siledate (aga endiselt laiade) vastu.
_________________ Haruldane Mazda oksjonil: link |
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
CTR
HV vaatleja
liitunud: 02.02.2012
|
03.09.2019 23:05:49
|
|
|
Gravelile saad vabalt 40+ mm rehvid alla panna ja kõik võimalikud tuled-viled-kotid-raamid
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
marqs
HV veteran
liitunud: 06.12.2001
|
04.09.2019 10:37:15
|
|
|
Mingis kindlas tüübis või müügimeeste/turundajate antud siltidest küll väga kinni ei tasu hoida (endurance road/gravel/advntr.road/CX/monster cross/dropbar advntr bike/..). See antud silt võib küll sisust mingit aimu anda, aga piirid on nii hägused, et valiku tegemisel sellest liiga suurt abi ei ole. Käiakse cycloga mnt grupisõitudel ja sõidetakse asfaldil võidu ning tehakse endurance roadiga kuudepikkuseid matku. Ratast ostes ei laulata sa end elu lõpuni ei rehvide ega jooksude ega sadula ega lenksupaela ega muude pisidetaildega.
Kui laia rehvi tahad alla panna? Saledamad raamid välistad.
Universaalkinnitusega porikad ja bikepacking kotid või poldiaugud lapatsite-raamide tarvis? Järgmine välistus.
Kas asend on liiga sportlik või liiga lebo? Tõmbad järgmised valikust maha.
Ja nii jätkata, kuni tahtmist ja võimalusi jagub või kuni nimekiri piisavalt lühike. Ja siis võid vaadata, kas valikusse jäi nüüd igapäevasõitudeks sobilik rahulikum cyclo või hoopis kruusarallidel poodiumikohti noppiv gravel. Või hoopis võistluskonfis cyclo või matkakonfis gravel.
Ja kui kusagilt kompromisse teha taha, siis ongi n+1 (rule #12 - the correct number of bikes to own).
_________________ 0xDEAD
0xBEEF |
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
04.09.2019 11:49:11
|
|
|
Raam ise ju seab ka piiranguid, cyclo on imo sellise raamiga, mida hea mudasest nõlvast üles lipates selga võtta, samuti on gravelil ja tsüklol ka clearance mis soodustab maastikusõitu.
Ehk siis sa võid land cruiserile panna sportrooli ja slikid, aga ferrariks ta ei muutu
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
Petz
HV Guru
liitunud: 05.11.2001
|
04.09.2019 17:01:26
|
|
|
tsitaat: |
Mingis kindlas tüübis või müügimeeste/turundajate antud siltidest küll väga kinni ei tasu hoida (endurance road/gravel/advntr.road/CX/monster cross/dropbar advntr bike/..).
|
Kui nüüd siiski terminoloogias näpuga järge ajada, siis milline nendest aretustest oleks kõige lähedasem klassikalisele MNT rattale? Mul korralik MTB olemas, aga tahaks miskit kiiremat maanteele, et mõned rallid sõita ja linna-maa vahet kiiremini kulgeda. Päris MNT-ga ei taha jällegi end asfaldist sõltuma panna. Peale laiema rehvi võimaluse eelistaks ka ketaspidureid.
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
|
marqs
HV veteran
liitunud: 06.12.2001
|
04.09.2019 17:34:44
|
|
|
lightbluefox, raam seabki teatud piirid, nagu juba öeldud, valid rehvi, mida alla tahad panna ja selle järgi saad liiga kitsa raamiga velod maha kriipsutada. Aga nende liiga kitsaste all võib mis iganes sildi all müüdavaid asju ollla - cx/gravel/avd.road - ja mõne teise tootja samu silte kandvad velod jäävad endselt valikusse.
CX ei tähenda hoobilt mega-laia hargivahet, UCI reeglid lubavad võistelda ainult kuni 33mm rahviga. Kui CX raamil on õlale võtmiseks toptube alune trossidest ja kinnitustest puhas (mis on tänaseks ka pea kõigil teistel raamidel - kaabledus on raami sisse kolinud) , ei muuda väga palju selle sõduomadusi, küll aga võib tõupuhas CX oma asendilt liiga agressiivne olla, et sellel väga üle tunni-paari veeta tahaks. Ja mõni teine CX sildiga asi on jälle raamil kõikvõimalike kinnituse jm mudruga, et sellga ka sopasel aastajal puhtalt ja pakiraamikotiga poodi piima järele saaks. Lihtsalt mine ja proovi, kui poeesine plats väikeseks jäääb, siis citybike rendist saab cx ja mnt ka pikema tuuri tarvis laenutada. Kui veab, saad sealt ka aimu, kuidas sama cx nii kärna kui mnt rehviga liigub. Teine jooksupaar graveli või cx tarvis ei ole miskit väga haruldast.
Ja kui üks velo kõigi oma soovide tarbeks ei sobi, siis jääbki n+1. Käidud tee.
Ise sõidan 29" hardtailiga. Pea eranditult metsas. Ja graveliga. Viimasel vahetab praeguse mõnusa pehme 43mm tubeless kruusarehvi varsti 35m vastu - päevad kisuvad pikema tolmutamise tarvis juba natuke liiga lühikeseks, aeg porilauad uuesti peale kruvida ja end tagasi tööle kupatada, eelistatult puhta säärega. Kui peaksin kindlasti ühe rattaga elama, jääks peale gravel. Ja mõnel muul aastal ja/või muu tootja puhul oleks *täpselt* sama raam, ehk veidi teiste juppidega, võinud kanda graveli asemel cx või adv.road või miskit muud silti.
_________________ 0xDEAD
0xBEEF |
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
mihkel7
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.10.2012
|
04.09.2019 17:46:39
|
|
|
Milline gravel Sul on?
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
04.09.2019 17:57:50
|
|
|
ma lasin oma tsükloga talvotsa, naelkummid all ja poritiivad küljes
suvel läksid 28mm gp5000 alla ning esimese 46T hammaka vahetasin 52T hammaka vastu
sellisena tuulevaikuses saab liikluses 40+ kenasti sõita, kui vaja, saab ka 60+km/h mugavalt sõita
aga krt kõvema klassi jupid on ikka kirved - täna töölt koju tulles hoidis pedaal talla all imelikult - jäin seisma ja käpp krt pooleks, 126€ nagu mutiauku
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
marqs
HV veteran
liitunud: 06.12.2001
|
04.09.2019 18:39:41
|
|
|
Petz kirjutas: |
tsitaat: |
Mingis kindlas tüübis või müügimeeste/turundajate antud siltidest küll väga kinni ei tasu hoida (endurance road/gravel/advntr.road/CX/monster cross/dropbar advntr bike/..).
|
Kui nüüd siiski terminoloogias näpuga järge ajada, siis milline nendest aretustest oleks kõige lähedasem klassikalisele MNT rattale? Mul korralik MTB olemas, aga tahaks miskit kiiremat maanteele, et mõned rallid sõita ja linna-maa vahet kiiremini kulgeda. Päris MNT-ga ei taha jällegi end asfaldist sõltuma panna. Peale laiema rehvi võimaluse eelistaks ka ketaspidureid. |
Ketas on tänaseks tavaline, ka päris mnt rattal. Odavam trossiga, kallim õlil. Variant on paarist rattapoest läbi astuda ja soovi kirjeldada - lihtsalt 28 .. 32mm rehvi tarvis võib sobida ka mõni "päris" mnt rattas. Viimaste aastate popimad märksõnad on gravel ja adventure road , läbi nende leiab vast kõige laiemat valikut. Võistlusratastega võrreldes on neil ka asend pigem püstisem ja mõeldud pikemate otse mugavamaks kestmiseks. Aga no jälle see slitide teema - näiteks poodides pannakse kogu laiema rehviga kraam sageli lihtsalt CX või CX\Gravel alla.
mihkel7 kirjutas: |
Milline gravel Sul on? |
Cube Nuroad , porikate-raamide-rummudünamoga variant, suvekuudeks puhtamaks roogitud.
_________________ 0xDEAD
0xBEEF |
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
04.09.2019 19:11:31
|
|
|
marqs kirjutas: |
Petz kirjutas: |
tsitaat: |
Mingis kindlas tüübis või müügimeeste/turundajate antud siltidest küll väga kinni ei tasu hoida (endurance road/gravel/advntr.road/CX/monster cross/dropbar advntr bike/..).
|
Kui nüüd siiski terminoloogias näpuga järge ajada, siis milline nendest aretustest oleks kõige lähedasem klassikalisele MNT rattale? Mul korralik MTB olemas, aga tahaks miskit kiiremat maanteele, et mõned rallid sõita ja linna-maa vahet kiiremini kulgeda. Päris MNT-ga ei taha jällegi end asfaldist sõltuma panna. Peale laiema rehvi võimaluse eelistaks ka ketaspidureid. |
Ketas on tänaseks tavaline, ka päris mnt rattal. Odavam trossiga, kallim õlil. Variant on paarist rattapoest läbi astuda ja soovi kirjeldada - lihtsalt 28 .. 32mm rehvi tarvis võib sobida ka mõni "päris" mnt rattas. Viimaste aastate popimad märksõnad on gravel ja adventure road , läbi nende leiab vast kõige laiemat valikut. Võistlusratastega võrreldes on neil ka asend pigem püstisem ja mõeldud pikemate otse mugavamaks kestmiseks. Aga no jälle see slitide teema - näiteks poodides pannakse kogu laiema rehviga kraam sageli lihtsalt CX või CX\Gravel alla.
mihkel7 kirjutas: |
Milline gravel Sul on? |
Cube Nuroad , porikate-raamide-rummudünamoga variant, suvekuudeks puhtamaks roogitud. |
mulle just see madal asend meeldib rohkem, endal lasin stemi nii alla kui võimalik, aga ikka võiks madalam olla.
oleks väiksema raami võtnud, siis oleks rohkem võimalusi olnud
ja ma sõidan tänaseks ainult dropbaridel, ülevalt hoides on kuidagi imelik ja hakkab seljale rohkem, all muidugi põrutab käsi jälle, kuid reielihas saab rohkem vatti (tunde järgi vähemalt)
alt hoides on kõht ka probleemiks ja ühtlasi ka motivatsioon kõhust lahtisaamiseks
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
mihkel7
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.10.2012
|
04.09.2019 19:53:05
|
|
|
marqs kirjutas: |
mihkel7 kirjutas: |
Milline gravel Sul on? |
Cube Nuroad , porikate-raamide-rummudünamoga variant, suvekuudeks puhtamaks roogitud. |
Päris hea valik . Kui kitsam rehv alla panna siis on vist maanteel päris mõnus sõita. Milliseid kingi kasutad?
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
04.09.2019 20:02:24
|
|
|
mihkel7, kuna selline vokk on commutemiseks hea, siis tasub eelistada SPD klippe
nonde jalatsitega kannatab normaalselt kaupluses vms kohtades käia
maanteeratta klipid on ainult spordi tegemiseks, nendega käia ei kannata
samas ajutisi täistalla aluseid on mõlemale klipitüübile
endale võtsin casual välimusega giro vr jalatsid ja spd klipid, kuna igapäevaselt kodu-töö-pood-kodu
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
mihkel7
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.10.2012
|
04.09.2019 20:06:30
|
|
|
libe kirjutas: |
mihkel7, kuna selline vokk on commutemiseks hea, siis tasub eelistada SPD klippe
nonde jalatsitega kannatab normaalselt kaupluses vms kohtades käia
maanteeratta klipid on ainult spordi tegemiseks, nendega käia ei kannata
samas ajutisi täistalla aluseid on mõlemale klipitüübile
endale võtsin casual välimusega giro vr jalatsid ja spd klipid, kuna igapäevaselt kodu-töö-pood-kodu |
Tänan info eest
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
marqs
HV veteran
liitunud: 06.12.2001
|
04.09.2019 20:19:17
|
|
|
libe kirjutas: |
mulle just see madal asend meeldib rohkem, endal lasin stemi nii alla kui võimalik, aga ikka võiks madalam olla. |
Just, kes mida eesmärgiks seab. Sportlikuma asendi kuid laiema rehvi tarvis võibki vast CX pundist lihtsamini sobiva velo leida. Ma ise ajasin just pikemat mugavat sõitu taga. Kui kõrvalt MNT tüüpe näen, siis on nende flat/hood kohati minu droppidest madalamal (:
mihkel7 kirjutas: |
Milliseid kingi kasutad? |
SPD maastikuking, suht suvalised tegu ja moeta plasttallaga Northwaved, olid varasemast metsasõidu tarvis olemas. Poes saab käidud ja matkad tehtud, argipäeviti lõuna jm tarvis on tööl teised kaunad. Kui oleks pidnud valima, oleks ka mingi argisema joonega SPD jalatsi otsinud.
_________________ 0xDEAD
0xBEEF |
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
04.09.2019 20:24:20
|
|
|
marqs kirjutas: |
libe kirjutas: |
mulle just see madal asend meeldib rohkem, endal lasin stemi nii alla kui võimalik, aga ikka võiks madalam olla. |
Just, kes mida eesmärgiks seab. Sportlikuma asendi kuid laiema rehvi tarvis võibki vast CX pundist lihtsamini sobiva velo leida. Ma ise ajasin just pikemat mugavat sõitu taga. Kui kõrvalt MNT tüüpe näen, siis on nende flat/hood kohati minu droppidest madalamal (: |
sellel cubel on piltidel küll kõigil stem valepidi
mu vokk talverežiimis ja suve omas (hetkel stem veel madalamale viidud, kuid enne talvekogemust madala stemiga ei julge posti maha lõigata. Idee on veel suurema nurgaga stem panna)
Spoiler
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
04.09.2019 22:40:41
|
|
|
libe, kommuutid siis koguaeg seljakott riietega seljas?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
04.09.2019 22:43:04
|
|
|
lightbluefox kirjutas: |
libe, kommuutid siis koguaeg seljakott riietega seljas? |
põhimõtteliselt jah, mõned korrad ilma kotita ka proovinud, läheb kiiremini küll
kuus keskmiselt tuleb ligi 500km tööle-poodi-kojusõite
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Taavi_R
HV Guru
liitunud: 30.09.2002
|
04.09.2019 22:56:24
|
|
|
libe, ma ei näe helkureid
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
3 :: |
161 |
|
tagasi üles |
|
|
|