Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Jann1
HV Guru
liitunud: 03.12.2005
|
06.08.2019 09:12:10
|
|
|
Olen enda omaga sõitnud kahe inimesega, teinud igasugu lollusi, hüppan üle kõikide äärekivide jne ja LS on üle 500km. Mitte midagi pole olnud. Ainult, et laps sikutas piduritrossi nii kõvasti ja viltu, et see jäi kinni ja tuli uus panna. Muud midagi... Ei saa kindlasti midagi öelda, et kehvalt vastu peab vms. Töökaaslasel LS on üle 1500km ja läks ainult see ees olev kinnitus katki mis mis on seal kokkuvoltimise kohal.
|
|
Kommentaarid: 143 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
xheix1712
HV Guru
liitunud: 24.06.2006
|
06.08.2019 11:03:58
|
|
|
Ise olen nüüd mõnda aega m365 kasutanud maal, pool liivateed ja teine pool uhiuus kergliiklustee - minule üllatuseks saab kenasti hakkama ka tavapärasel liivateel
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
174 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
|
Kommentaarid: 354 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
295 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
07.08.2019 14:08:11
|
|
|
tsitaat: |
Tavaliste poerataste keskmine eluiga (renditeenuses, toimetaja märkus) on 28 päeva, meie oleme ehitanud tanki, mis kestab ja kestab,” ütles Saar.
|
eem, ma ei usu seda 28p
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
07.08.2019 14:53:32
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
tsitaat: |
Tavaliste poerataste keskmine eluiga (renditeenuses, toimetaja märkus) on 28 päeva, meie oleme ehitanud tanki, mis kestab ja kestab,” ütles Saar.
|
eem, ma ei usu seda 28p |
Miks mitte?
Mingi Ameerika firma lõpetas ju peale paari kuud rentimise Pariisis, kuna rattaid lõhuti ja varastati nii palju, et nad ei näinud selles (tuleviku)potentsiaali...
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
07.08.2019 15:14:07
|
|
|
see ei ole ju loomulik eluiga
28 pöevaga ei kannataks neid ju rentida, ei saa kulusidki tasa.....
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 646 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
503 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
07.08.2019 15:17:25
|
|
|
Hiid kirjutas: |
see ei ole ju loomulik eluiga
28 pöevaga ei kannataks neid ju rentida, ei saa kulusidki tasa..... |
Miks mitte?
Kui arvestada, et ratas teenib päevas keskmiselt 15EUR siis 28 päevaga teeb see 420EUR, mis tõenäoliselt ületab teenusepakkuja jaoks 1 ratta soetushinna (GPS moodul jälgimise jaoks lisaks, ma usun, et see on ka max paarkümmend eurot hulgi ostes).
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
07.08.2019 17:57:51
|
|
|
Draqula, need mustad karbid ei ole GPS moodulid vaid connectivity moodulid. Korruta oma antud hind x5.
Kasumlikkusest üks hea quote:
tsitaat: |
Profitability
The standard revenue model for kick scooter sharing services is a flat fee of $1 to start a trip, plus a nominal per minute rate. According to data from trips made in Louisville, Kentucky, the average lifespan of a scooter is 28 days, with an average of 3.49 rides made per scooter per day. Deducting operating costs, a scooter would generate only $65-$75 in revenue in its lifetime, which results in a net loss since the average cost of a scooter is around $360-$500.
|
Allikas - https://medium.com/@INVERSmobility/kick-scooter-sharing-is-the-gateway-to-shared-mobility-f4c0a39c29a5
NB! see kehtib siis nende algsete Ninebot ES4-de ja M365-de kohta mis kuidagiviisi ei sobi tegelikult sõidujagamiseks.
Praegu on välja tulnud esimesed spets elektritõuksid mis on mõeldud sõidujagamiseks - need peaks tooma alles kasumlikkuse.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
08.08.2019 09:39:04
|
|
|
gemini kirjutas: |
Draqula, need mustad karbid ei ole GPS moodulid vaid connectivity moodulid. Korruta oma antud hind x5.
Kasumlikkusest üks hea quote:
tsitaat: |
Profitability
The standard revenue model for kick scooter sharing services is a flat fee of $1 to start a trip, plus a nominal per minute rate. According to data from trips made in Louisville, Kentucky, the average lifespan of a scooter is 28 days, with an average of 3.49 rides made per scooter per day. Deducting operating costs, a scooter would generate only $65-$75 in revenue in its lifetime, which results in a net loss since the average cost of a scooter is around $360-$500.
|
Allikas - https://medium.com/@INVERSmobility/kick-scooter-sharing-is-the-gateway-to-shared-mobility-f4c0a39c29a5
NB! see kehtib siis nende algsete Ninebot ES4-de ja M365-de kohta mis kuidagiviisi ei sobi tegelikult sõidujagamiseks.
Praegu on välja tulnud esimesed spets elektritõuksid mis on mõeldud sõidujagamiseks - need peaks tooma alles kasumlikkuse. |
Konkreetsed viited on alati abiks, tänud selle eest.
Kuid kas tõsiselt see gps + 4G modem ehk connectivity moodul, mis asukohta ja aku laetust edastab, maksab hulgi ostes 100EUR tükk?
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
sergi
HV kasutaja
liitunud: 26.03.2004
|
09.08.2019 14:04:53
Segway Ninebot ES45 |
|
|
Huvitav, kui mul kaasas seljakotitäis laetud akusid, kas ma saan ratta välise lisaaku vahetamisega edasi sõita?
link
Hüppa äsja meile müügile jõudnud Segway Ninebot ES45 peale, sest see kuulub elektritõukerataste tippklassi. Sellel on eemaldatav väline lisaaku (kaks 374 Wh liitium-ioon akut), mis annab sõiduulatuseks muljetavaldavad 45km.
|
|
Kommentaarid: 64 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
pwn13
HV veteran
liitunud: 04.10.2011
|
09.08.2019 15:12:24
|
|
|
mõtlesin et mingi uus mudel väljas, aga ei ole ikka.
ES45
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
09.08.2019 17:02:55
|
|
|
tsitaat: |
Huvitav, kui mul kaasas seljakotitäis laetud akusid, kas ma saan ratta välise lisaaku vahetamisega edasi sõita?
|
mis mõte sel muidu oleks?
Kui teisiti ei saa, siis tuleb sisemisele akule teha OFF
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 646 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
503 |
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
09.08.2019 17:09:01
Re: Segway Ninebot ES45 |
|
|
sergi kirjutas: |
Huvitav, kui mul kaasas seljakotitäis laetud akusid, kas ma saan ratta välise lisaaku vahetamisega edasi sõita? |
Põhimõtteliselt peaks saama nii jah. Ta vist tühjendab mõlemat akut paralleelselt.
Kuidas aga ratas suhtub sellesse, kui sisemine on tühi ja välimine täis, ei teagi..
Omanikud oskavad vast paremini kommenteerida aga minu meelest polnud see väline aku päris nii lihtsasti "hot swap'itav".
See oli vist mingite kruvide ja klambritega seal suht kapitaalselt kinni.
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
pwn13
HV veteran
liitunud: 04.10.2011
|
09.08.2019 18:16:50
|
|
|
poltidega kinni
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
13.08.2019 13:34:12
|
|
|
Hommikul jäi tööle minnes silma üks Bolti ratas, millel "soolikad" puha väljas.
Arvestades seda, et sinna armastatakse aegajalt neid parkida, siis mingi auto vist tagurdas sellest lihtsalt üle.
Selle kontroller oli juba palju huvitavam uurida, kui mesilaste halli epo sisse valatud variant
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
13.08.2019 14:29:36
|
|
|
warwas kirjutas: |
Hommikul jäi tööle minnes silma üks Bolti ratas, millel "soolikad" puha väljas.
Arvestades seda, et sinna armastatakse aegajalt neid parkida, siis mingi auto vist tagurdas sellest lihtsalt üle.
|
Ma arvan, et see pole esimene, mis on ära lõhutud.
Ma olen mitu korda näinud, kui nooremad inimesed neid eriti hea peremehelikult ei kohtle.
Eriti paneb just imestama see, et miks on vaja üks jalg hoida tagumise pori laua peal? Pole siis ime, et vajatakse
porilaua tugevdusi.
|
|
Kommentaarid: 211 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
13.08.2019 14:40:49
|
|
|
Äkki mõnel harjumusest? Mäletan, et kunagi iidsetel aegadel, kui sellised tavalised tõuksid tulid, siis tagumisele porilauale vajutamisel sai pidurdada.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
13.08.2019 14:41:38
|
|
|
IceUul kirjutas: |
Eriti paneb just imestama see, et miks on vaja üks jalg hoida tagumise pori laua peal? Pole siis ime, et vajatakse
porilaua tugevdusi. |
Sest neil ongi tagumine pidur jalgpidur.
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
13.08.2019 16:27:01
|
|
|
Janis kirjutas: |
IceUul kirjutas: |
Eriti paneb just imestama see, et miks on vaja üks jalg hoida tagumise pori laua peal? Pole siis ime, et vajatakse
porilaua tugevdusi. |
Sest neil ongi tagumine pidur jalgpidur. |
Neil? Sa mõtled ilmselt Segway-d, millel pidur esimeses rattas.
Xiaomil on taga ketaspidur ja ei näe nagu mingit põhjust, miks sinna peaks jalgupidi ka veel otsa hüppama.
|
|
Kommentaarid: 211 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
13.08.2019 16:32:18
|
|
|
IceUul, aga Bolt ja Citybee kasutavadki ju Segway Ninebot'e. Neil pidurdab esimene ratas elektriga ja tagumine sopaka peale surumisega.
Ennast ajavad kurjaks pigem need mitmekesi sõitjad. Kõik on oma kehakaalust jube heal arvamusel ja eeldavad, et nad on kergemad kui 50 kilo.
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
16.08.2019 12:54:00
|
|
|
Kellelgi GPad Joyride nimelise riistapuuga on kogemusi?
https://gpad.ee/gpad-joyride-fix-black
Mõne teise müüja lehel kirjas et limiteeritud 25kmh, saab seda ka ilma mingi keberniidi/garantii kaotuseta eemaldada?
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
16.08.2019 17:36:35
|
|
|
kui kiirelt sooviksid selle nikatsiga lennata siis?
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 646 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
503 |
|
tagasi üles |
|
|
indumen
HV veteran
liitunud: 31.03.2004
|
19.08.2019 11:30:27
E-Scooter elektritõuksi vaja |
|
|
Elukorralduse muudatuste ja uue töökohaga jnejne on tekkinud mõte/vajadus sellise liikuri pihta.
Situatsioon siis hetkel selline et vaja hommikuti rongile kõmpida umbes kilomeeter ja baltijaamast omakorda natuke alla kilomeetri kontorisse jõudmiseks. kuna uneminutid on rangelt arvel siis abivahend elektri jõul liikumisega oleks täitsa mõeldav
Laias laastus vett ei joo ja jala ei käi ellusuhtumine
Sellega seonduvalt on tekkinud mõned küsimuse ja ehk on teiste kogemusest miskit õppida ennem kui rahakotti kuskile lehvitama minna.
Ise näen et mingit suurt elukat nagu poleks vaja, samas tallinna tänavad on piisavalt konarlikud et pisikese rattaga suht ohtlik sõita.
Suurusest tulenevalt siiski võiks rongi ära mahtuda ilma et kellelegi väga ette jääks.
Kas eelistada kohalikult turult ostmist või on siiski targem netiavarustest veidi pikemat tarnet oodata.
Nagu ikka odavalt head asja ilmselt ei saa ja praktiline mõtlemine natuke kardab seda remondi ja varuosade saadavust ja üldse vastupidavust nendel suvalistel hiinakatel mis amazonis/ebays kilohinnaga müüakse
Igatahes kõik head mõtted ja miks mitte ka pakkumised on oodatud
Hinnaklass on nendel liikuritel mõnest sajast mitme tuhande euroni, veits liiga kirju valik
_________________ ükskord me võidame niikuinii |
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
|
macc
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.05.2002
|
20.08.2019 08:54:22
|
|
|
Kus praegu kõige soodsam Xiaomi M365 saadaval on? Siin 359 : link
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
22.08.2019 17:46:49
|
|
|
Condamed kirjutas: |
Kellelgi GPad Joyride nimelise riistapuuga on kogemusi?
https://gpad.ee/gpad-joyride-fix-black
Mõne teise müüja lehel kirjas et limiteeritud 25kmh, saab seda ka ilma mingi keberniidi/garantii kaotuseta eemaldada? |
Sain paar päeva tagasi asja kätte.
Mineku ja kiirusega väga rahul, mul tee tööle kuskil 7-8km ja 70% kergliiklustee, väike ajavõit ikka kui 35kmh vs 25 sõita
Akut pole veel jõudnud täiel mahul testida aga kui pulkasid ekraanil uskuda siis tundub et lubatud 40km võib isegi kätte saada.
Aga tundsin kohe peale astudes et amort kohe üldse ei liigu, mõtlesin et ehk tal rohkem jõudu vaja liikumiseks kui ma koha peal seistes suruda jõuan ja sõites annab tunda, aga sõites ka täiesti jäik.
Täna piilusin selle amorti kaitsva kummijulla alla ja polegi vedru
Uurin homme maaletoojalt, kas lihtsalt mingi error tootmises või mis teema sellega on..
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
|