EI friendly fire võetakse ära saad lasta aga kas bouncib või no penetration:D sitaks fun need vennad ikka ei taju üldse biiti...
tegin endale siis emil 2 lahti ja lastakse otse tornist läbi... tava moonaga veel... vaatan mina mis pidi ma tahan tanks.gg-st siis nagu effective armor 350... aga ei nemad lasevad läbi palju väiksema penega...
Pärast 9 a. wot'i öeldakse videos, et: "...friendly fire doesn't make sense anymore..."
Nagu mis hetkest see oli mõttekas siis ja miks huvitav...
mõttekas oli see siis, kui iga suvaline jorss ei saanud tier 8,5 tanki osta ning mängijatelt pisutki intelligentsi eeldada võis. Varsti hakkavad tankid ise mööda rada sõidma ning torni keerama ja mängija ülesandeks on vaid hiireklahvi klõbistada. Natuke veel, ning piisab juba üksnes sisselogimisest... _________________ WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted
Serverid vigased? EI saa naisega masinaid remontida. Annab viga serveris ja vsjo. _________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi ja privas 3D Touch V3.2 15€ + varu nõelad 1€ tk
Nüüd ok _________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi ja privas 3D Touch V3.2 15€ + varu nõelad 1€ tk
See pole MMi süü. Praegu lihtsalt on väga halb aeg mängida tanki. Paremad mängijad kõik klannisõdades, mitte mingit teamplayd pole randomis. Lisaks suvehooaeg, igasugu saast tõuseb pinnale. Mingid tomatid lalisevad ringi ja istuvad IS-4dega mängu lõpuni kusagil Rhmi selja taga põõsas. Tihtilugu jäetakse terve flank tühjaks. Mõni EBR tuleb siis 10st vennast kellel on lasud 5 laseb ja neist ka ainult üks on võimeline pihta saama.
Mul on juuni jooksev WR 10% madalam kui mai oma.
WR'i võib siin välja jätta. See ei mängi üldse rolli 3-15 jne skooriga lahingutes kas ühele või teisele poolele. WOT'i on tabanud turbolahingud kas ühele või teisele poolele a'la 3-15; 15-2 juba ammusest saati. Kui turbolahingute loogika on üsna lihtne (selles on ainult WG süüdi - power creep).
Power creep on ka üks nendest elementidest mis võimaldab lahingutel lihtsamine lõppeda ebavõrdsete skooridega, kui kuskilt kärisema hakkab, kas enda või vastase teamist, siis pääseb zerg swarm paisu tagant välja ja lihtsalt sõidab kõigest ja kõigist üle.
Kui kunagi nägi kahte E100 mis omavahel duellides 2 minutit bounce'i lasid mürske, ning pärast seda ikka vähemalt pooltel eludel olid, siis nüüd laadivad 46% wr'iga mängijad kulla siis ja lasevad kenasti läbi. Lihtsalt wot'i on krediidist üle ujutatud. See sisi järgmine faktor, mängu sisene valuuta on devalveeruud nagu Vene rubla. Samas hinnad on samaks jääud See on ka ainult WG süü.
Mida teha, et asjad muutuks?
1) Kulla nerf - seda peab kuidagi balanseerima, 30% vähem dämmi oleks üsna hea lahendus, samas asi pole nii lihtne. See oleks otsene buff kõikidele tugeva armoga tankidele. Kuidas neid balanseerida, see on see mida WG proovib teha sandbox'is
2) Tankide dünaamikat peaks nerfima laiaulatusliklt kõigil tankidel. Alates WOT'i eksisteerimise alates on tanke laias laastus ühte või testpidi buffitud. Ja siis uuesti buffitud, kui tank pole enam piisavalt hea mängu metas. Selline asi saab lõppeda ainult sellega mis praegu toimub. Samas, seda ka nüüd raske teha, kas inimesed tahavad mängida 20-30% uimasemate tankidega kui varem olidi hajutud, tõenäoliselt mitte, väga raske otsus jällegi mida wg peaks tegema...
3) Lisaks tuleks paremini wot'i majandus kontrolli alla saada, krediit peaks olema ikka väärtuslikum ja selle grind raskem, see ikkagi peaks olema üsna lihtsasti tehtav...
4) Lisaks ühe asja veel juurde - 90 sec colldowniga consumables. Kui nüüd mõelda, aegadesse tagasi, kus sul oli üks repair kit, mida said kasutada üks kord mängu jooksul. Pärast seda mängisid edasi katkise mootori või repairkit'iga. Kui paljud tankid üldse sõidukõlbuikud olid mängu lõpus. See aeglustas mängu ikka väga palju...
1. Kõige parem kuldmoona nerf oleks tõsta selle hind Randomis, Frontlines, jne nt x3 või x4. Kui ikkagi peale ühte lahingut full goldis tuleb arve -300 000 kuni -500 000 creda, siis see võiks lühikese ajaga selle kullaspämmi ära kaotada. Samas kui väga vaja 1-2 lasku teha kullaga, on võimalik. Samas CWs ja teistes tiimiformaatides jätta samaks, muidu hakkab sealset metat liiga palju mõjutama. Paremuselt järgmine valik oleks piirata, palju kuldmoona mingi tank üldse kanda saab. Negatiivne on see, et seal on suured võimalused powercreepiks jälle. Tuleb uus soviet super medium, saab nt 5 kuldmürsu asemel max 7.
2. Dünaamika nerf, selles osas olen pigem kahtlev. Fakt on et halva dünaamikaga tanke on väga ebameeldiv mängida. Võibolla saaks balansseerida ülikiirete tankide dünaamikat kui tekitada "engine cooldown" periood, nt kui sellega liigud siis täiskiirust jagub ainult 30-40 sekundiks, peale seda see langeb mingi -25%, nt 70km/h pealt 52km/h peale. Tahad jälle täiskiirust, jahuta paigal seistes (või veekogus ) mootorit mingi 10-20s.
3. Creda grind on üks kõige ebameeldivamaid faktoreid uutele mängijatele, kellel pole prem kontot ega rahatanke veel, ja eks seepärast WG ka on teinud selle lihtsamaks. Probleem võibolla on siin selles, et nad tegid selle lihtsamaks kõigile, kuigi vaja on seda peamiselt enne kui 10K lahingut täis saab. Võibolla saab teatud missioone jne limiteerida vastavalt konto vanusele või lahingute hulgale.
4. Cooldowniga med ja repair kitid on minu arust mängu nauditavaust oluliselt parandanud. Kunagi oli ikka väga hull see elu. Näiteks prem repair kiti ja väikese repair kiti erinevus oli mitu korda suurem. Inimesed mängisid rohkete katkiste moodulite ja surnud meeskonnaliikmetega, et hoida suurt repair kiti mängu lõppfaasiks, jne. Siis pidev nuputamine mängu lõpus, et kuidas katkise tankiga carryda ära või siis vastupidi, et mis moodulid vastasel katki võivad olla, mida saaks ära kasutada enda huvides. Paljud mängud olid paberil justkui viigilised lõpus, aga praktikas oli mõni elus tankidest ikkagi liikuv surnuaed ja mingit efekti ei suutnud omada enam lahingu käigule. No raske on mõelda välja midagi frustreerivamat, kui saada double ammo rack crit kohe mängu alguses nt. Siis polnud enam mingit lootust normaalset mängu saada. _________________ WoT StatsTwitch Stream
Tekkis niisama huvi... et ei tea miks on World of Tanks HinnaVaatluse aktiivsuse põhjal kõige populaarseim online mäng eestlaste seas?
Lääne maailma mastaabis on WoT suht olematu populaarsusega. Veedan hommikust õhtuni aega erinevate arvutimängudega seotud veebilehtedel ja sotsiaalmeedias, kuid WoT'i poleks nagu olemaski. Isegi WoT reddit on häbiväärselt pisike online mängu kohta. Aga HinnaVaatluses on pea 300 lehte pidevat juttu täis. Rohkem kui ühegi teise mängu kohta HinnaVaatluse ajaloos. Seega, mis värk on? Kas on tegu sama asjaga nagu kunagi oli Orkut? Enamus maailmast ei teadnud sellest midagi, ega kottinud absoluutselt, aga millegi pärast Brasiilias ja Eestis oli metsiku populaarsusega?
Aga mis põhjusel on see nii populaarne? Mis meeletu huvi on Eestlastel tankide vastu? Enamik pole elus ühtegi näinudki kuna meie sõjavägi ju tankideta. Või sellepärast ongi huvi? Peab arvutimängus kogema?
Niisama võtab muigele iga kord kui siit foorumist läbi astun. Viimase aja kõige populaarsemate mängude kohta ei leia sageli teematki, kuid 10a vana online mäng millest enamik ei tea midagi - selle kohta on meeletu teema.
Kuskohas see meeletu huvi sul on? Kui erinevate postitajate arvu lugeda siis vaevalt toolilt maha kukud... WoT mängijabaasis on eestlastel ikka imepisike osa. _________________ WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted
Ega nüüd meeletult populaarne pole, aga samas on tegu ju üpris lihtsa ning mingil määral tasuta mänguga. Seega miks ei peaks meeldima? Lisaks meeldib ilmselt vanematele inimestele kes keeli ei oska kuid tahaksid ka midagi ajaviiteks toksida, see, et mäng on saadaval ka eesti keeles.
Ameerikamaal ei olegi tankimängud eriti populaarsed, WoT ning ka WT mängijabaas usas on pigem väiksepoolne, eriti arvestades riigi suurust. Armored Warfarest mäletan ka, et foorumis kurdeti muudkui NA serveri tühjuse üle. Sealkandis on populaarsed pigem vist sellised no-brain battle royaled.
Euroopas on asi parem ja mängijaid hulgi, kusjuures väga suure osa moodustavad slaavi maad millegipärast. Ka Venemaal on tankimängud väga populaarsed. Tegelikult ongi huvitav mõelda, et miks just slaavlastele sellised mängud peale lähevad? Ma ei arva, et peamine põhjus oleks mängu "tasuta" kontseptsioon (kuna enamus on sinna sisse ikka mitme tavalise mängu jagu raha sisse tagunud). Võibolla aitab jällegi kaasa, et mäng on nende emakeeltes saadaval? Ma ei tea kuidas näiteks Poolas inglise keele oskusega on noorte seas, kuid ega enamik neist lahingutes inglise keeles väga ei räägi Pigem oleme ise peamised poolakeelsed käsklused ära õppinud
tegelt pole ju ka midagi normaalset mängida peale tanki. Mingi aeg proovisin seda rainbow six asja aga seal uustulnukaid ei sallita, lasti sind kohe alguses omade poolt maha ja said aint sõimata, et miks mängima hakkasid. Ja no mingeid black ops või titanfall või fortnite jookse hüppa ja kõmmuta jurasid ei suuda isegi vaadata. Nüüd see uus apex asi oli ka ikka jube jube hirmus vaadata, kes peaks midagi sellist viitsima mängida. Lihtsuses ja kerguses on jõud. _________________
Tunnen ennast veits vastutavana siin, selle postitusega koos on mu postcount siin teemas 2777.
WoT muide on väga populaarne mäng ülemaailmselt, aga kuna demograafiliselt on keskmine WoT mängija pigem vana kui noor, siis ta näiteks ei vaata seda striimidest ja ammugi ei kasuta Redditit või isegi Facebooki. Ilmselt ei tule ta selle pealegi, et kusagil on terved foorumid ja teemad sellele mängule põhendatud. Plõgistab vaikselt omaette või paari sõbraga kord kaks nädalas õllepudeli taga.
EU serveris keset suurt suve ikkagi ligi 674 000 mängijat leiab aega kord nädalas WoT käima lüüa (link). Tõsi, trendijooned aastast 2015 näitavad langustrendi. WoT kaotab mängijaid peamiselt kahe faktori tõttu - vanad kas surevad ära või ei saa vanusega kaasnevate probleemide tõttu enam mängida, või siis sellised 25-35a tüübid kellel tekib perekond, uued kohustused era ja tööelus, mis segavad mängimist _________________ WoT StatsTwitch Stream
miks mitte? mis sulle meeldib oma tiimikaaslasi maha lasta või?
Nüüd saab suvaliselt lasta, kui omad ja vastased kaugel koos on, võtab ühe elemendi keerukust mängust ära. Või kui keegi ootamatult ette sõidab, siis hitpointid jäävad alles, mis on täielik BS ju.
miks mitte? mis sulle meeldib oma tiimikaaslasi maha lasta või?
Nüüd saab suvaliselt lasta, kui omad ja vastased kaugel koos on, võtab ühe elemendi keerukust mängust ära. Või kui keegi ootamatult ette sõidab, siis hitpointid jäävad alles, mis on täielik BS ju.
Tea kas arty puhul hakkab see samamoodi kehtima? Seal võiks siiski see säilida.
FF maha võetakse, siis läheb mäng maha
Kui piisavalt palju jalgadega hääletatakse, siis toovad tagasi. _________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi ja privas 3D Touch V3.2 15€ + varu nõelad 1€ tk
minu arust hea kui maha võetakse. Vahest proovid üle oma vastast lasta ja rng otsustab, et lask läheb sihiku ringi serva pidi ja põrutadki omasele selga. Viimases email clani videos hea näide sellest. Vaata 3 min juurest
Link
. _________________
Aga siis ära sihi nii, et sihiku serv on oma mehe peal. Lõpuks ongi mängust alles mingi easy-mode jamps.
Samas pole eriti meeldiv kui lahingu alguses saad mõne oma mehe käest mürsu tagumikku või tiimis mõni suisa enda omade poolt maha lastakse kuna keegi kedagi müksas. Seda on ikka juhtunud, kus mõni tiimikaaslane pole rahul positsiooniga ja annab sellest lasuga märku. Need olukorrad ajavad küll vihale.
Aga siis ära sihi nii, et sihiku serv on oma mehe peal. Lõpuks ongi mängust alles mingi easy-mode jamps.
seda videot vaatasid siis polegi väga vahet igakord kus sihik on. Oleks videos selle kohapeal oma olnud oleks ka ju team dmg olnud. Nad teevadki seda kuna see rng keerab sulle muidu liiga palju. _________________
Ise ma seekord ei osalendud, kuid tundub, et tanki saamise punktide piir oli päris kõrge - 20889.
Kui igapäevaselt ei suudeta/taheta koos ühes klannis mängida, siis hea meel näha, et parimad mängijad suutsid siiski ühineda ühte klanni kokku vähemalt eventi ajaks.
Pigem oleks nad võinud sarnase funktsionaalsuse nagu "Safe Shot" mod pakub juurutada - kogemata pihta lasta ei saa aga vajadusel siiski võimalik.
Mina kasutan seda ennekõike kaaslastele teada andmiseks et tuleks end liigutada või et ma olen valmis tema tagant laskma. Kiirem kui hakata chatti midagi kirjutama. Toimib päris kenasti. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.