Ma polegi veel omal ära blokkinud, aga mul oleks Pariis ja Great Wall. Pariisist ja Enskist saan aru, aga miks teile Erlenberg ja Airfield ei meeldi? Seal peaks olema küll eri klassi masinatel palju võimalusi.
fellanor, suutsid välja pakkuda ainsa variandi, mis kuidagimoodigi mõistetav oleks Muud põhjust ei oska ise ka välja mõelda. Aga WG nüüd sisuliselt näeb nagu peopesa pealt, millised kaardid mängijatele ei meeldi. Eks nad siis hakkavad ka vastavaid parandusi tegema. _________________ WoT StatsTwitch Stream
WoT kommuunis keegi tegi küsitlust kasutajate seas, et mis kaardi(d) keegi ära on bänninud. Osa võttis 376 kasutajat. Siin on tulemused (valdavalt EU kasutajad):
Võitis Airfield (78 häält), teiseks tuli Pariis (74 häält) ning kolmandaks jäi Minsk (63 häält).
NA serveri kasutajate seas olid tulemused pisut teised. 260 kasutaja seas võitis Paris (98 häält), teine ENSK (69 häält) ning kolmas Empires Border (45 häält). Seal sai Airfield ainult 8 häält.
Tundub, et ülekaaluka võidu vihatuima kaardi tiitlile võtab Pariis (nagu oligi arvata). Endal on see koos Empires Borderiga samuti bännitud. _________________ Haters call me bitch, call me faggot, call me whitey. But I am something that you'll never be. - MM
Minski ja Airfieldi ma just ei fänna, aga minu arust pole nad nii halvad. Empires Border oli ka vahepeal mõttes, aga kuna kolmandat pesa bännimiseks pole, siis tuleb seal ikka vahel mürada. Suht tobe koridoridega map on.
Ja see uus Erlenberg....vana oli ikka palju parem. Kui siin vahepeal neid vanu mappe lasti tähtpäevade puhul mängida, siis oli ikka hea küll!
Ensk on vist olnud aegade algusest mängus olnud? Vähemalt mäletan seda ajast, kui ise woti mängima hakkasin 2012 jaanuaris _________________ WOT kasutaja: Abe_Normal
See oli üsna huvitav test, peamiselt kahel põhjusel - vähemalt tier 9 medikate puhul Russian biasit pole laskude täpsuse osas.
Mõni asi jäi ka silma, võibolla saab pigem süüdistada vähest laskude arvu tanki kohta (50 liiga vähe veenva statistika jaoks), aga T-54 oma 0,31 acc-iga oli möödetud tankide seas täpsuselt 3s, aga reaalses elus alles 11s? Erakordselt vilets tulemus või siis ebaõnn RNGga? Raske öelda, vajaks lisatestimist.
Muidu mis puudutab Dezi metodoloogiat, siis see oli veidi eksitav, sest ta luges täpseks ainult lasud, mis puudutasid sihiku keskel olevat aimpointi. Eks ta point oli ka see, et kuna weakspotid üha väiksemad, siis täpsus ei tule järele sellisele mängudisainile. Tegelikkuses on asi mängumehhaaniliselt pigem selline:
Rohelisse alasse ehk südamikku peaks minema 68% laskudest, kollasesse 27% ja punasesse 5%. Seda siis 100m kauguselt, muide. _________________ WoT StatsTwitch Stream
võib küll olla nii jah, 200m pealt siis pole ime, et see % muutub kehvemaks. Eks see rng ole jah nagu ta on. Võibolla kui nüüd uuesti teha siis mõni tank läheks paremaks ja teine kehvemaks aga samas seletab nii mõnelegi miks vahest lihtsalt ei saa pihta. Vaatanud siin viimasel ajal daki videosi ja kui tal läheb miski kolm lasku mööda siis kutt juba üsna hämmingus vahest läheb ikka pärais närvi kui lihtsalt ei lähe pihta võis siis ei lähe läbi. Nagu see lepardi pene mausi uper plateilt. _________________
See pole MMi süü. Praegu lihtsalt on väga halb aeg mängida tanki. Paremad mängijad kõik klannisõdades, mitte mingit teamplayd pole randomis. Lisaks suvehooaeg, igasugu saast tõuseb pinnale. Mingid tomatid lalisevad ringi ja istuvad IS-4dega mängu lõpuni kusagil Rhmi selja taga põõsas. Tihtilugu jäetakse terve flank tühjaks. Mõni EBR tuleb siis 10st vennast kellel on lasud 5 laseb ja neist ka ainult üks on võimeline pihta saama.
Mul on juuni jooksev WR 10% madalam kui mai oma. _________________ WoT StatsTwitch Stream
See pole MMi süü. Praegu lihtsalt on väga halb aeg mängida tanki. Paremad mängijad kõik klannisõdades, mitte mingit teamplayd pole randomis. Lisaks suvehooaeg, igasugu saast tõuseb pinnale. Mingid tomatid lalisevad ringi ja istuvad IS-4dega mängu lõpuni kusagil Rhmi selja taga põõsas. Tihtilugu jäetakse terve flank tühjaks. Mõni EBR tuleb siis 10st vennast kellel on lasud 5 laseb ja neist ka ainult üks on võimeline pihta saama.
Mul on juuni jooksev WR 10% madalam kui mai oma.
WR'i võib siin välja jätta. See ei mängi üldse rolli 3-15 jne skooriga lahingutes kas ühele või teisele poolele. WOT'i on tabanud turbolahingud kas ühele või teisele poolele a'la 3-15; 15-2 juba ammusest saati. Kui turbolahingute loogika on üsna lihtne (selles on ainult WG süüdi - power creep).
Power creep on ka üks nendest elementidest mis võimaldab lahingutel lihtsamine lõppeda ebavõrdsete skooridega, kui kuskilt kärisema hakkab, kas enda või vastase teamist, siis pääseb zerg swarm paisu tagant välja ja lihtsalt sõidab kõigest ja kõigist üle.
Kui kunagi nägi kahte E100 mis omavahel duellides 2 minutit bounce'i lasid mürske, ning pärast seda ikka vähemalt pooltel eludel olid, siis nüüd laadivad 46% wr'iga mängijad kulla siis ja lasevad kenasti läbi. Lihtsalt wot'i on krediidist üle ujutatud. See sisi järgmine faktor, mängu sisene valuuta on devalveeruud nagu Vene rubla. Samas hinnad on samaks jääud See on ka ainult WG süü.
Mida teha, et asjad muutuks?
1) Kulla nerf - seda peab kuidagi balanseerima, 30% vähem dämmi oleks üsna hea lahendus, samas asi pole nii lihtne. See oleks otsene buff kõikidele tugeva armoga tankidele. Kuidas neid balanseerida, see on see mida WG proovib teha sandbox'is
2) Tankide dünaamikat peaks nerfima laiaulatusliklt kõigil tankidel. Alates WOT'i eksisteerimise alates on tanke laias laastus ühte või testpidi buffitud. Ja siis uuesti buffitud, kui tank pole enam piisavalt hea mängu metas. Selline asi saab lõppeda ainult sellega mis praegu toimub. Samas, seda ka nüüd raske teha, kas inimesed tahavad mängida 20-30% uimasemate tankidega kui varem olidi hajutud, tõenäoliselt mitte, väga raske otsus jällegi mida wg peaks tegema...
3) Lisaks tuleks paremini wot'i majandus kontrolli alla saada, krediit peaks olema ikka väärtuslikum ja selle grind raskem, see ikkagi peaks olema üsna lihtsasti tehtav...
4) Lisaks ühe asja veel juurde - 90 sec colldowniga consumables. Kui nüüd mõelda, aegadesse tagasi, kus sul oli üks repair kit, mida said kasutada üks kord mängu jooksul. Pärast seda mängisid edasi katkise mootori või repairkit'iga. Kui paljud tankid üldse sõidukõlbuikud olid mängu lõpus. See aeglustas mängu ikka väga palju...
Krediiti tuleb hetkel tõesti aknast ja uksest. Seega poleks hetkel probleemi ainult kulda lasta. Parema läbistavusega mürskude väiksem damage oleks igati tervitatav. See tasakaalustaks natuke praegust olukorda.
Samas see 90 sek cooldown on IMHO meeldiv asi. See oli ikka päris häiriv varasemalt kui kohe lahingu alguses sai mõni kriitiline moodul või meeskond väga viga ja siis oli küsimus, et kas üldse mõtet edasi mängida või parem järgmises lahingus edasi toimetada.
Krediiti tuleb hetkel tõesti aknast ja uksest. Seega poleks hetkel probleemi ainult kulda lasta. Parema läbistavusega mürskude väiksem damage oleks igati tervitatav. See tasakaalustaks natuke praegust olukorda.
Samas see 90 sek cooldown on IMHO meeldiv asi. See oli ikka päris häiriv varasemalt kui kohe lahingu alguses sai mõni kriitiline moodul või meeskond väga viga ja siis oli küsimus, et kas üldse mõtet edasi mängida või parem järgmises lahingus edasi toimetada.
Jap, just sellised asjad panid mängijaid mõtlema ja riske kaaluma. Mitte lihtsalt yoloma. Imo see üsna suur põhjus miks mängitakse nii agressiivselt.
Isenesest mul pole endal praeguse meta vastu midagi, saabki mäng kiirelt läbi. Pole mingeid pikki igavaid snipimisi ja ootamist. Kuigi pean ütlema, et eile oli ikka päris huvitavid ja pikki mänge ka, kus oli vaja carryda ja kestsid praktiliselt 15 minutit. Need mängud jäid meelde küll rohkem ja pakkusid rohkem emotsioone
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.