Kui kunagi uued meeskonna oskused mängu tulid olin ma mängust juba vähem huvitatud ja ainult aeg-ajalt tagusin ilma midagi uurimata. Sama suvaliselt tagusin ka meeskonnale oskuseid külge ja nüüd jõulude ajal vähe aktiivsemalt mängides tuli ikka tahtmine need korda teha. Kuidas see aga täpselt välja peaks nägema, ei kujutanud ette ja hakkasin siis vaikselt uurima ühest ja teisest kohast ning panin lõpuks endale spikri kokku. Igasugu parandused ja täpsustused oleks ka väga tere tulnud, sest ehk saab lõpuks minusugustele casual noob'idele vähemalt poolkõva juhise kokku.
Kui kunagi uued meeskonna oskused mängu tulid olin ma mängust juba vähem huvitatud ja ainult aeg-ajalt tagusin ilma midagi uurimata. Sama suvaliselt tagusin ka meeskonnale oskuseid külge ja nüüd jõulude ajal vähe aktiivsemalt mängides tuli ikka tahtmine need korda teha. Kuidas see aga täpselt välja peaks nägema, ei kujutanud ette ja hakkasin siis vaikselt uurima ühest ja teisest kohast ning panin lõpuks endale spikri kokku. Igasugu parandused ja täpsustused oleks ka väga tere tulnud, sest ehk saab lõpuks minusugustele casual noob'idele vähemalt poolkõva juhise kokku.
Ma medikatel võtaks esimeste skillidena camo, mitte repairs. Eriti praeguses metas, kus repair-kit on taaskasutatav. Kui just pole heavy-medikas.
Teine tähelepanek esimese skilli valimise osas oleks see, et tasub vastavalt meeskonnaliikme tüübile seda valida. Mitte lahmida esimeseks kas camo või repairs. Esimese skillina võtan commanderile alati "Situational Awerness''i", kui pole tank'is raadiomeest, kui on raadiomees, siis läheb raadiomehele esismeks skilliks "Situational Awerness". Põhim tahadki esimese skilli osas ikagi enamasti võimalikult hea view range'i saada + camo v.a. heavydel, millega nagunii lähed üsna lähedalt võitlema...Sama kehtib tegeliult ka TD'el, enamasti tahad head camo + view range'i, et ise ka spot'ida vajadusel, kui vaja carryda mänge. Light tankist rääkimata...
Mingi hetk jooksis läbi, et 2019. a jooksul peaksid kõik tankid tasuta "lambi" saama endale. Huvitav, kas komandörid lastakse kõik tasuta ümber treenida siis.
fellanor, see oli ju kõigest üks "mõtetest", keegi pole öelnud, et see 2019.a. kindlasti ka realiseeritakse. Tore muidugi oleks.
"Lamp" ja meeskonna ringitreenimine võiks vaikimisi tier 1-4 tasuta olla, tier 5 ajaks suudad ikka veidi krediiti ja oskusi tekitada et need niigi olemas oleks.
Ma mõnel tankil olen bondse kasutanud "lambi" jaoks.
Samas Jaapani HT liinil sain "lambi" alles vahetult enne Type 4. Väga puudust ka ei tundunud, plekikolina järgi said aru kui sind märgati. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Ma ei tea...siin kurdeti liigse kulutamise üle. Mul 18+ milli seisab ja ma ei oska teist kuhugile niiväga ära kasutada. Tasapisi arendan liine välja ja muud "mustbe" tarvikud ja moon aga kuhu teist ikka niiväga toppida on? Tier X jaoks ei ole ma piisavalt hea mängija, et ainult seda tiiru peksta. Kus teda ikka nii looma moodi siis kulub?
Omaette teema on jah see madness goldspam fest. Kus top torudega top tiirud jooksevad sinu low või paremal juhul bottom tiiru masinast kullarahega üle, jätmata isegi võimalust midagi ära teha. Vot selline asi teeb küll nukraks ja mõtled....milleks kurat see kõik...
Ma saan aru, kui oleks pene probleeme oodata või midagi, aga külvatakse lihtsalt kullaga üle ja kõik. Just in case! Riistapikenduseks ei pea omama Cayenne või X6 persse all, Wn8 ajab ka asja ära... _________________ WOT kasutaja: Abe_Normal
Kui kunagi uued meeskonna oskused mängu tulid olin ma mängust juba vähem huvitatud ja ainult aeg-ajalt tagusin ilma midagi uurimata. Sama suvaliselt tagusin ka meeskonnale oskuseid külge ja nüüd jõulude ajal vähe aktiivsemalt mängides tuli ikka tahtmine need korda teha. Kuidas see aga täpselt välja peaks nägema, ei kujutanud ette ja hakkasin siis vaikselt uurima ühest ja teisest kohast ning panin lõpuks endale spikri kokku. Igasugu parandused ja täpsustused oleks ka väga tere tulnud, sest ehk saab lõpuks minusugustele casual noob'idele vähemalt poolkõva juhise kokku.
Niastankistid ajavad selle natukene uppi. Algajatel eriti. Naisi tasub panna komandörideks, see tähendab, et BiA ja 6. meel tulevad komandörile tasuta. Kui keegi on budget oriented gamer, siis tasub kaaluda BiA treenimist esimesena. Seejärel repair või camo. Hoiab aega ja vaeva kokku resettimisel kaotatud XP tasa tegemisega.
bladerunner, tundub, et pole mõtet AP'd üldse lasta selle masinaga. See lendab vaid 929m/s, eelsihtida sellega midagi vähegi kaugemal kui otse nina ees on suht õudne. Lennukaar on ebanormaalselt kõrge 90mm AP kohta. Samas APCRiga hästi lastes jääb täiesti normaalsesse kasumisse ja see lendab 1250m/s, hea flat trajektoor.
Mängisin esimesed 25 mängu tavamoonaga, siis vaatasin tulemusi, ja imestasin, kuidas ma nii maas saan olla avg dammi mõttes tippudest. Noh ega seal kaua nuputada ei tulnudki, kui full APCRis kasumlikud mängud hakkasid tulema, oli müsteerium lahendatud.
Full APCR kohta sul natuke lahja tulemus, aga noh, 3 marki said peale vähemalt.
Tegemist on ikka parima T8 medikaga, hea mobiilsus ja piisav tulejõud koos unikaalse laadimisega.
r2pp2r, sul on paremad tulemused tõesti. Tundub, et ma mängin seda just lahingu alguses kõvasti agressiivsemalt kui sina (first spottide erinevus 1,48 vs minu 2,22), eks selle eest tuleb lõivu maksta. Rahulikumalt teist liini mängides saaks keskmise dämmi kõrgemaks küll. High Caliber vs Confederate medaleid vaadates tundub ka, et mingi drastiline mängustiilide erinevus, mul esimesi mäejagu rohkem, sul teisi.
Eks võid kogenud Progetto mängijana kommenteerida, mida oleksid teisiti teinud positsioneerimise või taktika koha pealt:
Näha jah, kohe esimesel minutil kaotad elupunkte riskantse liigutusega ja sa oleksid veel 400 kaotanud kui skorpion ei oleks ette yolonud sulle.
Saad ise ka vist aru, et keset mappi seisma jääda peale seda kui oled nähtaval pole ka just tark tegu.
Selles lahingus on päris palju vedamist, kuid kokkuvõttes on tulemus hea.
Näha jah, kohe esimesel minutil kaotad elupunkte riskantse liigutusega ja sa oleksid veel 400 kaotanud kui skorpion ei oleks ette yolonud sulle.
Saad ise ka vist aru, et keset mappi seisma jääda peale seda kui oled nähtaval pole ka just tark tegu.
Selles lahingus on päris palju vedamist, kuid kokkuvõttes on tulemus hea.
noh, olgem ausad, erick küsis sinu arvamust, et saaks oma head mängu kõigile näidata
Päris tore on lugeda, kuidas te siin tõsimeeli arutate weakspottide üle Ma olen teinud Jagdpanzer E100-ga ühes mängus kaks järjestikku(!) rikoshetti Scorpion G vastu. Umbes 300 meetri kauguselt, küljele. Juba esimese lasu järel ei suutnud oma silmi uskuda, aga peale teist rikoshetti sain aru et kaotusest pääsu ei ole
Kui sa külje pealt lased 17 cm kahuriga, 300 mm läbistavuse mürsuga, 16 mm soomusega pabertankile 2 korda järjest rikoshetti, siis see võtabki "weakspottide" olemuse kokku. Ja üldse kogu selle RNG.
FastPotty, kui sa tabad ainult tracke (st nii madalal et keret seal enam taga pole), siis seda näidatakse rikošetina. See ka kõige tõenäolisemalt juhtus, võid muidugi replay anda. Teine koht, millega Skorpion G on võimeline ükskõik mida bouncema, on loomulikult tema jurakas kahur. Torni sihtides on üllatavalt suur tõenäosus hoopis kahurit tabada. _________________ WoT StatsTwitch Stream
Üldiselt klient öelda, et tegemist oli bounce / ricochet näiteks tanki toru pealt, lisaks klient ei ütle kas trackid observisid lasu endasse, sellel ka mingi absurdikas vastus. Eks see tekitab üsnagi segadust mängijale...
Ok. Argumenteeritud, Erick ja Thomak..
Võib isegi nii olla, tundub loogiline. Aga ikkagi jõuame sealt RNG juurde, sest ma ei sihi ju kahurit. Ega ka roomikut. Ma sihin ikka täpselt tanki keskele. Kuna E100 laadib kahurit 22 sekundit, on mul aega teda sihtida. Ja kui see on ca 300 meetri pealt ja ma taban keskkoha asemel toru., kaks korda(!), siis ma jõuan paratamatult RNG-ni ehk selleni, et wot määrab, mis, kuhu ja millal tabama peab. Lihtsalt, olen jah, vist natukene pettunud, et sellise kahuriga, mis on mängus võimsaim, ei saa sa isegi pabersoomusega tanki ära hävitatud. Isegi mitte vigastada. Sellepärast võib ehk tõesti weakspotist rääkida lähikontaktis olles, aga alates sajast+ meetrist kaotab igasugune weakspoti jutt oma mõtte. Kui ma ei suuda 300 meetri pealt tabada suurt seisvat tanki külje pealt, siis kuidas ma suudaks tabada weakspotti, näiteks cupolat??
Aga üldiselt on mäng ikkagi lahe ja mõnus meelelahutus ja klaasikese veini kõrvale omal kohal.
Head uut, õnnelikku aastat teile. Ja Erickule - mul on hea meel, et sa isaks said. See on maailma parim asi, mis elus juhtuda saab.
Eks see RNG on selline nagu ta on, vahepeal silitab möödakarva ja vahepeal vastukarva. Ega meil mängijatena muud pole teha kui proovida tema rolli minimeerida (lastes lähemaid või suuremaid sihtmärke, näiteks), või siis kui mahti on, laadida Skorpioni jaoks HE sisse, siis ei päästa ka see, kui trehvab trackidesse, ikka teeb hea dämmi ära. _________________ WoT StatsTwitch Stream
selle rng on mul nii, et kui kaks esimest lasku lähevad taevasse siis võtan teise mängu stiili ja tean, et millelegi väga pihta ei saa ja proovin lähi võitlust. Järgmine lahin ehk läheb paremini. Artyga on muidugi pees kui rng vaatab ja irvitab su üle siis lase või ise meelega mööda, et äkki siis läheb hoopis pihta. Viimasel ajal on mul kah jaak100ga lasud tihti vastaste tracki läinud ja ei midagi muud. Tunduks nagu see rng käiks mööda tanke, et mis asjaga on täna hästi ja milllega mitte. Vahest mõne tankiga teen kümmekond lahingut, et võit saada ja teistega saab esimese lahinguga. _________________
Ma loodan, et nad oma uuenduste tuhinas väärtpaberite eest saadavat varustust ei muuda.
Rahamasinal vent (+7,5%) ja optika (+12,5%) + camo / +kohvi kaneelisaiakestega
Istun keset välja ja 150m kauguselt kihutavad mehed mööda nii, et teregi ei ütle.
Ei ole mina veel aru saanud mix need põõsad leiutati
Ootan millal boonused otsa saavad ja rahval raha jälle vähem. See kulla hulk, mis hetkel minema
lastakse on ikka hirmus. Ausõna ma hõbetat ei lase.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.