Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 422, 423, 424  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 03.12.2018 01:24:43 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
No takso. Elektritakso on juba ammu ja ju ta ikka tasub ära.

Seal ju teenid klientidelt raha tagasi. Tava inimesele ei tasu ära päris nii. Isegi taksot võttes oli elektritakso tartus nii mõttetult kallis(mu jaoks), et telli ükskõik mis teiselt firmalt, saab sama raha eest või odavamalt sõita ja isegi mugavama autoga. Pigem võtan taxify ja comfort masina.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 03.12.2018 19:50:17 vasta tsitaadiga

anubis, tahtsin ise ka seda videot linkida siia icon_smile.gif Väga hea video minuarust (Engineering Explained on üldse asjalik kanal), küll USA keskne statistika/numbrite poolest aga väga palju väljatoodut juttu peab paika suvalisele elektriauto teema huvilisele thumbs_up.gif
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2018 01:34:51 vasta tsitaadiga

hkurujo88r kirjutas:
No aga kui inimene vähe sõidab.


Kui sõidab vähe, siis milline tainas ostab uue auto?
Täpselt nagu rex ütles, igal juhul on VÄGA KALLIS. Eriti tutikas elektrikas, mis sõidab 200+km.

Ostes ÜKSKÕIK millise auto, näiteks 20 000€ eest...
Kui sellega sõita 5000km aastas, siis maksab kilomeeter ala 50 senti.
Pluss 10 senti kütus.
Sõidad tööle 10km, maksad 6€ selle eest. Tagasi, veel 6€. Halloo.

ostad 7000€ eest endale vana sotstöötajate elektrika ja võid auto isegi prügikasti visata peale viit aastat
saad ikka 2x odavamalt hakkama. Ja mingit kaskot pole vaja, veel suurem see vahe.

tsitaat:
Kes palju sõidab, see vapsee ei viitsi elektriga jebida, vaja sõita, ei saa lae akut.
Tõesti nagu, puu otsast kukkunud või hiljuti alla roninud ütleksid midagi sellist.
Täiesti sisutühi FUD, eesti keelde tõlkides HEK thumbs_down.gif
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2018 01:42:10 vasta tsitaadiga

Mis puu otsast? Palju sõidad siis elektrikas sobib väga hästi... teiseks autoks.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 179 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002



Online

sõnum 04.12.2018 09:26:54 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Sõidad tööle 10km, maksad 6€ selle eest. Tagasi, veel 6€. Halloo.


Takso maksab samapalju.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2018 09:54:24 vasta tsitaadiga

Kui 400km ulatusega elektrikas maksab alla €30k toimub ühiskonnas muutus.

Pakun et:
Kaubanduskeskused panevad (hetkel veel nimeliselt) kütusefirmade rahadega parklad laadijaid täis, keskuses maksad suvalises poes viieka juurde ja saad tunniga aku täis ostlemise kõrvalt. Korra nädalas laadimist katab 90% autoomanike vajadused.
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 04.12.2018 10:13:31 vasta tsitaadiga

arnis kirjutas:
hkurujo88r kirjutas:
No aga kui inimene vähe sõidab.


Kui sõidab vähe, siis milline tainas ostab uue auto?
Täpselt nagu rex ütles, igal juhul on VÄGA KALLIS. Eriti tutikas elektrikas, mis sõidab 200+km.

Ostes ÜKSKÕIK millise auto, näiteks 20 000€ eest...
Kui sellega sõita 5000km aastas, siis maksab kilomeeter ala 50 senti.
Pluss 10 senti kütus.
Sõidad tööle 10km, maksad 6€ selle eest. Tagasi, veel 6€. Halloo.

ostad 7000€ eest endale vana sotstöötajate elektrika ja võid auto isegi prügikasti visata peale viit aastat
saad ikka 2x odavamalt hakkama. Ja mingit kaskot pole vaja, veel suurem see vahe.

tsitaat:
Kes palju sõidab, see vapsee ei viitsi elektriga jebida, vaja sõita, ei saa lae akut.
Tõesti nagu, puu otsast kukkunud või hiljuti alla roninud ütleksid midagi sellist.
Täiesti sisutühi FUD, eesti keelde tõlkides HEK thumbs_down.gif



Ka vähe sõitvad inimesed ostavad uue auto. Neil on vaja muretut sõitu ka vähe sõites. Garantii on. Remondiga ei viitsita jebida.
Kes sõidab selle sots töötaja elektrikaga? Inimestel on vaja mingit mugavust.

Täiesti närvihaige elektri fänn. Pere ainukeseks autoks hetkel raske elektrikat võtta, kui ta nii palju maksab võrreldes tava autoga. Jah hinnad tulevad alla, saab akuga ka 400km sõita, siis okei. Aga siiski ka väiksed on need. Näiteks pereautoks, lapsevanker ja paar kotti mahub pagassi?

Markos ka hästi seletas ära ju, miks ei tasunud elektrika ost.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2018 11:32:57 vasta tsitaadiga

Vaatamata sellele, et ma ülalpool parkimiskohtade osas arnisega erimeelsusele jäin, ei nimetaks ma teda "täiesti närvihaigeks elektri fänniks". Kui ma elaks eramajas, ridakas või kortermajas, mille majaaluse kindla parkimiskoha juurde saab lihtsa vaevaga kaabli ja pesa vedada, kaaluksin isegi pruugitud liifi või ai-mai-või soetamist (Teslasid põlgaks veel liiga kirvesteks ja liisingut väga ei soovi). Enamus aega sõidan linnas. Samas, kuna ma pean autosid millekski enamaks kui tarbeesemeteks, ei ole minu jaoks kuluefektiivsus üldse esmane valikukriteerium. Hetkel sõidan näiteks täiesti ebamõistliku 5-meetrise / 3-liitrise diisel-SUV-iga, mis võtab linnas rahuliku sõiduga 15L/100. Samas võiks ma mugava laadimisvõimaluse olemasolul sama hästi selle juba homme kasvõi kogemuse mõttes näiteks aastaks ajaks sotstöötajakäru vastu vahetada (või sellise kõrvale võtta), ilma et sellel otseselt majanduslikult mõistlikku põhjust olevat näiks. Ma tean hästi, et tulevik on nii või naa akuautode päralt. Mulle meeldisid akuautod juba siis, kui ma tatikana Kodu-Anttila kataloogist Nikko-sid vaatasin, endal ila tilkumas. Ma võin peale ka maksta, kui asi kuidagi mu närvilõpmeid ergutab.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 04.12.2018 11:33:45 vasta tsitaadiga

Nõustun. Laadimisega ongi suured probleemid. Igalepoole ei saa vedada. Näiteks, käin ülikoolis. Parkla suur, hoonest eemal. Pole kuskilt sinna juhet tuua. Ala hommikul sõidan 50km linna, pärast linnas sõite ja 50km tagasi. Laadida ei saa. Korra kuus või tõrts harvem viskab ka päevas 400km või 900km otsasi. Paar korda nädalas 200km otsasi.

Kuidas teistes lähi riikides laadimisega on? Soomes neid tesla laadijaid näinud, aga lätis? Uus elektrikas, ~30k€ 300-400km saab sõita vabalt, väga okei oleks.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2018 14:13:41 vasta tsitaadiga

hkurujo88r kirjutas:
Nõustun. Laadimisega ongi suured probleemid. Igalepoole ei saa vedada. Näiteks, käin ülikoolis. Parkla suur, hoonest eemal. Pole kuskilt sinna juhet tuua. Ala hommikul sõidan 50km linna, pärast linnas sõite ja 50km tagasi. Laadida ei saa. Korra kuus või tõrts harvem viskab ka päevas 400km või 900km otsasi. Paar korda nädalas 200km otsasi.

Kuidas teistes lähi riikides laadimisega on? Soomes neid tesla laadijaid näinud, aga lätis? Uus elektrikas, ~30k€ 300-400km saab sõita vabalt, väga okei oleks.

Tsivilisatsioonis e Skandinaavias on enamus töökohtade, asutuste jne. parklates 230 V kasutamise võimalus. Eesmärk küll auto salongi/sisepõlemismootorit soojendada icon_razz.gif Norras tanklates, hotellide, kaupluste jne. juures kõikvõimalikud laadijad, Tesla jne.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 04.12.2018 14:32:43 vasta tsitaadiga

Teslat ma Eesti kontekstis üldse ei arvestaks, ma ise ei ostaks Teslat juba põhjusel, et Eestis puudub neil esindus ja teenindusvõrk - ei tahaks küll kuskilt lõuna-eestist mõne pisikese garantii või muidu vea pärast või korra aastas hoolduse pärast hakata välisriiki väisama.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 04.12.2018 14:35:21 vasta tsitaadiga

Purjus peaga poodi viina järele! Pole probleemi KITT sõidab! icon_lol.gif
http://forte.delfi.ee/news/auto/politsei-jalitas-isejuhtivat-teslat-mees-roolis-magas?id=84646683

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2018 02:52:18 vasta tsitaadiga

H_K kirjutas:
Teslat ma Eesti kontekstis üldse ei arvestaks, ma ise ei ostaks Teslat juba põhjusel, et Eestis puudub neil esindus ja teenindusvõrk - ei tahaks küll kuskilt lõuna-eestist mõne pisikese garantii või muidu vea pärast või korra aastas hoolduse pärast hakata välisriiki väisama.


Mida sa Teslal iga-aastaselt hooldaks?

Pealegi suht naljakas, et vaja on 400+km'se sõiduulatusega autot, aga TEGELIKULT ei olda nõus Helsingissegi ukselingi rikke parandamiseks sõitma. Irooniline, kas pole icon_lol.gif
Klaasivahetusega tegelevad teised ettevõtted ka. Rehve vahetavad ka teised ettevõtted. Kojamehi võiks ise vahetada.


Laadimisliidesed tekivad väga kiiresti - nagu seened peale vihma. Eeldatavalt kohe kui vajadus tekib, ala 2021-2024 arvutatakse praegu S-kurvi järsuks osaks.
suurele maailmaosale. Norra on muidugi erand. Ukraina ja Albaania jms on erand teises suunas.
Ühele autole maja ette liidese rajamine võib maksta 5000€. Kahele 5400€. Kümnele 8000€, mis teeb 800€ per post. Optimaalne on 2 liidest per üks post.
Õigesti projekteerides paigaldab infra esimese ropsuga ja liidesed soetatakse vajaduspõhiselt. Siis jääb igakordne tuhandete eurone kulutus ära.

Eks ärid hakkavad tõmbama elektrikate kasutajaid, aga kui rahvale jõuab kohale, et elektrifitseerimine on vältimatu niikuinii (küsimus on, kas 2022 või 2028),
siis miks mitte kohe osta see vajalik jubin koju ära. Järjekordne elementaarne seade majapidamises, nagu tolmuimeja, külmkapp või boiler.
Olenemata pistikauto valikust (ilma pistikuta autode müük kukub kolinal alla, nende kasutamine muutub aina kallimaks), on liides tarvilik.
Jääb valida, kas maksta tonne üle, et saada 600+km sõiduulatusega auto ja tankida seda mõnes tasulises kiirlaadijas mõnes kaubanduskeskuses või kinos vms kohas
või maksta märksa vähem auto eest, soetada isiklik laadimisliides ja laadida mugavalt kodus, soetades endale vajadusel parkimiskoha.
Kesk-Euroopas ongi nii, et parkimiskoht võib maksta rohkem kui elupind ise (isiklikult jutustasin saunas suvalise turistiga Madalmaadest, kes oli nördinud elust seal).

Filosoofiliselt ongi olukord selline, et kui elad magalas ja ei oma isiklikku parkimiskohta, siis tegelikult auto ei kuulu elukoha "komplekti",
mis sai soetatud/pärandatud aastaid tagasi. Tulebki mugavuse tarvis "veidi suurem elukoht" soetada, kus elab auto.
Kui KÜ'l on mingigi plats olemas, siis KÜ võib otsustada nii nagu tarvis. Kui mina peaksin asja kuidagi lahendama, siis
a) leiaksin maksimaalse parkimiskohtade arvu KÜ territooriumil
b) jagaksin parkimiskohtade arvu kogu ühistu korterite ruutmeetritega.
c) jaotaksin parkimiskohad korterite vahel ära vastavalt elamispinna ruutudele.
Ehk kui maja ette mahub 50 autot ja ruutmeetreid on ühistus 3000, siis iga korteri ruutmeetrile kuulub 0.0167 parkimiskohta.
Seega 40 ruuduse korteri omanik saab 2/3 parkimiskohta ja 65 ruuduse korteri omanik saab 1,083 parkimiskohta.
Väiksema korteri omanik saab kas müüa oma osa maha või soetada puudujääv 1/3 teistelt korteriomanikelt.
Suurema korteri omanik saab kas kõik maha müüa, jätta ühe koha või kasvõi soetab puudujääva 0,92 parkimiskohta.
d) fikseeriks ühe parkimiskoha (alg)hinna, näiteks 5000€. Seega vanamemm, kel rahaga kitsas, võib oma pisikese korteri juurde kuuluva 2/3 maha müüa 3333€ga.
Ja Teie, foorumlased, saaksite oma puudujääva osa soetada.
e) peale asjade kulgu, üks päev saab kõik selgeks, kes müüb, kes ostab ja kas on ülepakkumisi. Võimalik, et parkimiskohti on väga vähe ja elanikud on rikkad, tahavad
ikkagi maja ette saada, mitte maja küljele linna maale. Hind võib tõusta 10-12 tuhandeni terve koha eest. See-eest on reaalselt muutunud korteri turuhind.
f) edasi sätestaksin plaanis asfalteerimisele ja joonimisele eelnevalt igale kohale tõmmata paarieurone kõri maasse. Kogu selle asfalteerimise, joonimise ja korrastamisega
(võibolla otsustatakse ka tõkkepuu paigaldada) maksavad kinni ainult parkimiskoha omanikud, mitte need korterid, kes kohta ei oma (müüsid oma osa maha).
g) kui see kõik on tehtud, siis on nii elektrikate huvilistel kõik mured lahendatud, kui ka nendel, kes tahavad masuudipresse parkida akna alla, süda rahul.
Ka vanamemmel on kirsturaha tagasi tulnud pangakontole (või kasutab selle ära sujuvalt korteriühistu arvete klaarimisel?)
Loomulikult optimeeriks parkimiskoha asukohad vastavalt trepikoja ukse asukohale. Kui on magusam koht olemas, siis võib see parkimiskoha omanike vahel
enampakkumisele minna. Kes pakub kõige rohkem, saab koha endale, summa jaotatakse ühtlaselt mittehuviliste vahel ära (üks ports per parkimiskoht).

Palun mitte plärada, et KÜd ei teeks sellist asja kunagi. Mu sõbra piiisikene 10-korteriline üsna vaene ja pensionäriderikas KÜ oma pisikese muruplatsikese asfalteeris ära.
Territooriumile mahtus vaevu 5 autot ööseks. Autosid oli mõni rohkem. Nüüd on vist 9. See aasta tehti see. Mida suurem KÜ, seda odavam on asja läbi viia.

Ainult natukene mõttetööd ja on olemas algne lahendus KÜdele, kes tahaksid oma ruudud korrektselt-ausalt ära jaotada.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2018 03:58:11 vasta tsitaadiga

https://insideevs.com/hyundai-kona-electric-range-lowered-wltp/
"When the specifications for the 64-kWh version of the Hyundai Kona Electric first appeared, it was graced with a range of 292 miles under Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure (WLTP). If it seemed a little too good to be true, that’s because it was. The automaker has learned that the external agency responsible for making the calculation slipped up, and Hyundai has now published new, lower figures."
"According to a report in Autocar, the 64-kWh Kona Electric is now rated at 279 miles under the WLTP, while the 39.2-kWh version — which will not be available in the U.S. — has been downgraded from 186 miles to 180 miles. The news comes after learning that its corporate cousin, the Kia Niro EV (e-Niro), suffered the same fate."
"The Kia, built on the same platform, saw its numbers tumble from 301 miles to 282 for the 64-kWh version. The 39.2-kWh variant dips from 193 miles to 179 miles. We have to say it still strikes us as odd that the slightly larger Niro EV returns a higher range figure than the Kona Electric, so it’s possible there will be a future revision." "In the U.S., meanwhile, the EPA has rated the 64-kWh Kona Electric at 258 miles, which we believe is a more realistic figure. For its part, the (64-kWh) Kia Niro EV was given a more believable 239 miles of travel on a charge using the U.S. agency test."

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002



Online

sõnum 05.12.2018 09:33:10 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Filosoofiliselt ongi olukord selline, et kui elad magalas ja ei oma isiklikku parkimiskohta, siis tegelikult auto ei kuulu elukoha "komplekti",
mis sai soetatud/pärandatud aastaid tagasi. Tulebki mugavuse tarvis "veidi suurem elukoht" soetada, kus elab auto.


Jällegi, miks pean mina autot teenima, kui auto võiks teenida mind ? Kui see olukord oleks möödapääsmatu, siis oleks iseasi, aga alternatiivide olemasolul ei vali keegi kõige keerulisemat ja kallimat lahendust.

tsitaat:
Palun mitte plärada, et KÜd ei teeks sellist asja kunagi. Mu sõbra piiisikene 10-korteriline üsna vaene ja pensionäriderikas KÜ oma pisikese muruplatsikese asfalteeris ära.
Territooriumile mahtus vaevu 5 autot ööseks. Autosid oli mõni rohkem. Nüüd on vist 9. See aasta tehti see. Mida suurem KÜ, seda odavam on asja läbi viia.


Jah, juhul, kui maa on ühistu oma ja reeglina sellistes kohtades on nimetatud muutusi juba ka läbi viidud. Paljudel juhtudel aga sellist võimalust ei ole, on linna maa. Mul on see protsess pooleli just, ehk asi on praegust planeeringu faasis, ja sisuliselt tähendab see vaid hetkel juba kasutuseloleva maa parklana legaliseerimist. Kaevetöid seal suure tõenäosusega ei lubata, kuna tegemist prakiliselt haljasalaga.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 05.12.2018 10:31:57 vasta tsitaadiga

Parkimis koha kohta tuttav rääkis, ühel korteri büroo ees oli 7 kohta neil, välja ostetud. Tallinna linn võttis osad kohad ära. Teise ees on 5 kohta, päevasel ajal tibid bemmiga pargivad kuhu tahavad. Ehk oma inimesed peavad mujale sebima.

Päris tüütu ühesõnaga linnas parkimis kohtadega. Kutsud mupo, teevad trahvi?
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2018 11:00:37 vasta tsitaadiga

rmc kirjutas:
https://insideevs.com/hyundai-kona-electric-range-lowered-wltp/
"When the specifications for the 64-kWh version of the Hyundai Kona Electric first appeared, it was graced with a range of 292 miles under Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure (WLTP). If it seemed a little too good to be true, that’s because it was. The automaker has learned that the external agency responsible for making the calculation slipped up, and Hyundai has now published new, lower figures."
"According to a report in Autocar, the 64-kWh Kona Electric is now rated at 279 miles under the WLTP, while the 39.2-kWh version — which will not be available in the U.S. — has been downgraded from 186 miles to 180 miles. The news comes after learning that its corporate cousin, the Kia Niro EV (e-Niro), suffered the same fate."
"The Kia, built on the same platform, saw its numbers tumble from 301 miles to 282 for the 64-kWh version. The 39.2-kWh variant dips from 193 miles to 179 miles. We have to say it still strikes us as odd that the slightly larger Niro EV returns a higher range figure than the Kona Electric, so it’s possible there will be a future revision." "In the U.S., meanwhile, the EPA has rated the 64-kWh Kona Electric at 258 miles, which we believe is a more realistic figure. For its part, the (64-kWh) Kia Niro EV was given a more believable 239 miles of travel on a charge using the U.S. agency test."


279 ja 282 miili on ikka tegelikult igatpidi täiesti piisav juba.
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 05.12.2018 11:15:52 vasta tsitaadiga

arnis kirjutas:
Pealegi suht naljakas, et vaja on 400+km'se sõiduulatusega autot, aga TEGELIKULT ei olda nõus Helsingissegi ukselingi rikke parandamiseks sõitma. Irooniline, kas pole icon_lol.gif

Irooniline on pigem see, et ainult sina hõiskad siin ja oled valmis mingi (garantiilise) jama pärast üle mere sõitma päevaks või mitmeks. Kui on suurem mure, siis peab ju topelt järgi käima. Kas sa oled uue auto ostnud (ehk olnud olukorras, kus ei soovi tegeleda probleemidega, tahad lihtsalt autoga sõita ning siis eeldad vähemalt kiireid garantiitöid)?

arnis kirjutas:
Kui KÜ'l on mingigi plats olemas, siis KÜ võib otsustada nii nagu tarvis. Kui mina peaksin asja kuidagi lahendama, siis

Sina ei ole ainuisikuliselt KÜ. Jällegi tekib küsimus, kas oled hetkel isegi mõne KÜ liige või seotud KÜ otsuste tegemisega?
Nagu öeldi varem, magalates on kohti puudu juba praegu, väga vähesed on nõus raha juurde maksma. Pigem mängitakse igaõhtust parkimislotot ja täidetakse kõik vabad kohad. Magalate parkimiskohad seotakse mingite isikutega ära vaid juhul, kui kuskilt kõrgemalt selline otsus vastu võetakse (et KÜ kohad peavad jagunema isiklikeks ja "külaliste" kohtadeks). Lisaks, tundub, et enamus pargivad linna maal. Vähemalt lähemad 10a peab ikkagi magalapööbel oma elektrilisi masinad ennekõike laadima kiirlaadijates ja kaubanduskeskustes. Probleem laheneb pigem vaid siis, kui inimesed on nõus isiklikest autodest loobuma (mis võtab ka aastakümneid aega).
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2018 12:47:02 vasta tsitaadiga

anubis kirjutas:
279 ja 282 miili on ikka tegelikult igatpidi täiesti piisav juba.

Jah, asi ei ole halb, ent võiks olla parem ja näitab selgelt seda, et Tesla palliparki teised ei trügi. Olenemata lennukatest lubadustest icon_razz.gif. Eks näis.

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 05.12.2018 13:24:46 vasta tsitaadiga

http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/mis-juhtus-tuntud-taksofirma-pani-ootamatult-tallinnas-pillid-kotti?id=84661017
tea kas meie kohalik järelturg ujutatakse nüüd pruugitud elektriautodega üle..
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 05.12.2018 13:49:40 vasta tsitaadiga

H_K kirjutas:
http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/mis-juhtus-tuntud-taksofirma-pani-ootamatult-tallinnas-pillid-kotti?id=84661017
tea kas meie kohalik järelturg ujutatakse nüüd pruugitud elektriautodega üle..

Hakka siis pärast tõestama, et enam taksot ei sõida...
Aga kuidas siis tegelikult on kindlustushindadega? Bensiinitakso vs elektritakso. Või on küsimus rohkem selles, et Leaf on jaapani auto ja neil on bensiini puhul ka kallim kindlustus vs samaväärne sakslane/tšehh.
"Võtsime kõik meie ajaloo kokku ja uurisime täpselt välja, palju väljamaksed ühe auto kohta aastas olid. See oli keskmiselt 602,10 eurot."
Kui kulud on nii väiksed, siis võiks ju selline firma kasko tegemata jätta? Tuleb siis muul viisil finantseerida.

Artikli pildilt võetud nr 243MJR:
Liikluskindlustus 160 eur aastas https://www.iizi.ee/kindlustus/liiklus?reg-nr=243MJR
Tavakasutus kasko 634 eur aastas - iizi.ee
MNT järgi puudub hetkel ülevaatus thumbs_up.gif, lõppes eelmise kuuga. 180k km läbisõidu juures on sarniir läbi olnud. Samas on võimalik, et see auto enam taksot ei sõida viimased 3 kuud, aga Taksoveo sõidukikaart kehtiv.
2018 alguses üritati Soome müüa - https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:v-z8XWHCtPkJ:https://www.nettiauto.com/en/nissan/leaf/9510416+&cd=7&hl=et&ct=clnk&gl=ee
Eestis oleks 9.5k eur kätte saanud https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ujMeDIZ4uUUJ:https://www.okidoki.ee/item/nissan-leaf/7390029/+&cd=9&hl=et&ct=clnk&gl=ee
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degreal
HV veteran

liitunud: 07.01.2002




sõnum 05.12.2018 13:53:50 vasta tsitaadiga

Kas siis taksojuhid panevad nii tihti matsu, et omal kulul parandada on kallim kui kaskot osta? Kui on juba 10 autoga autopark, siis peaks juba kasko plekkimise asemel arvestatav fond remondiks või uue auto ostuks tekkima. Milleks enam kasko?
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2018 13:55:48 vasta tsitaadiga

Kindlustusmaksed nii madalad on, siis võiks oma kindlustusfirma teha. 1000€ kindlustust makstes jääks ~400€ majanduskuludeks ja tuleks välja vast icon_razz.gif
_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 05.12.2018 13:59:59 vasta tsitaadiga

degreal kirjutas:
Kas siis taksojuhid panevad nii tihti matsu, et omal kulul parandada on kallim kui kaskot osta? Kui on juba 10 autoga autopark, siis peaks juba kasko plekkimise asemel arvestatav fond remondiks või uue auto ostuks tekkima. Milleks enam kasko?
Kui autode ost on rahastatud pankade abiga, võivad pangad nõuda aktsepteeritava kindlustusseltsi kaskot, soovitavalt panga enda kindlustusseltsi või koostööpartneri oma. Jutud, et ise remondid ja kogud fondi raha, ei tarvitse pangahärrasid veenda.
Võib olla leiaks kuskilt kurruvurruvuti saarelt samuti mõne soodsama pakkumise kaskole aga kas pank seda aktsepteerib.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 06.12.2018 19:28:12 vasta tsitaadiga

Hakkab looma thumbs_up.gif
https://www.taycanforum.com/threads/our-2020-porsche-taycan-preview-renderings.16/

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 422, 423, 424  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.