praegune kellaaeg 17.06.2024 16:25:13
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
03.12.2018 01:24:43
|
|
|
SSD kirjutas: |
No takso. Elektritakso on juba ammu ja ju ta ikka tasub ära. |
Seal ju teenid klientidelt raha tagasi. Tava inimesele ei tasu ära päris nii. Isegi taksot võttes oli elektritakso tartus nii mõttetult kallis(mu jaoks), et telli ükskõik mis teiselt firmalt, saab sama raha eest või odavamalt sõita ja isegi mugavama autoga. Pigem võtan taxify ja comfort masina.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
03.12.2018 19:50:17
|
|
|
anubis, tahtsin ise ka seda videot linkida siia Väga hea video minuarust (Engineering Explained on üldse asjalik kanal), küll USA keskne statistika/numbrite poolest aga väga palju väljatoodut juttu peab paika suvalisele elektriauto teema huvilisele
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
04.12.2018 01:34:51
|
|
|
hkurujo88r kirjutas: |
No aga kui inimene vähe sõidab. |
Kui sõidab vähe, siis milline tainas ostab uue auto?
Täpselt nagu rex ütles, igal juhul on VÄGA KALLIS. Eriti tutikas elektrikas, mis sõidab 200+km.
Ostes ÜKSKÕIK millise auto, näiteks 20 000€ eest...
Kui sellega sõita 5000km aastas, siis maksab kilomeeter ala 50 senti.
Pluss 10 senti kütus.
Sõidad tööle 10km, maksad 6€ selle eest. Tagasi, veel 6€. Halloo.
ostad 7000€ eest endale vana sotstöötajate elektrika ja võid auto isegi prügikasti visata peale viit aastat
saad ikka 2x odavamalt hakkama. Ja mingit kaskot pole vaja, veel suurem see vahe.
tsitaat: |
Kes palju sõidab, see vapsee ei viitsi elektriga jebida, vaja sõita, ei saa lae akut.
|
Tõesti nagu, puu otsast kukkunud või hiljuti alla roninud ütleksid midagi sellist.
Täiesti sisutühi FUD, eesti keelde tõlkides HEK
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
04.12.2018 01:42:10
|
|
|
Mis puu otsast? Palju sõidad siis elektrikas sobib väga hästi... teiseks autoks.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
04.12.2018 09:26:54
|
|
|
tsitaat: |
Sõidad tööle 10km, maksad 6€ selle eest. Tagasi, veel 6€. Halloo. |
Takso maksab samapalju.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
04.12.2018 09:54:24
|
|
|
Kui 400km ulatusega elektrikas maksab alla €30k toimub ühiskonnas muutus.
Pakun et:
Kaubanduskeskused panevad (hetkel veel nimeliselt) kütusefirmade rahadega parklad laadijaid täis, keskuses maksad suvalises poes viieka juurde ja saad tunniga aku täis ostlemise kõrvalt. Korra nädalas laadimist katab 90% autoomanike vajadused.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
04.12.2018 10:13:31
|
|
|
arnis kirjutas: |
hkurujo88r kirjutas: |
No aga kui inimene vähe sõidab. |
Kui sõidab vähe, siis milline tainas ostab uue auto?
Täpselt nagu rex ütles, igal juhul on VÄGA KALLIS. Eriti tutikas elektrikas, mis sõidab 200+km.
Ostes ÜKSKÕIK millise auto, näiteks 20 000€ eest...
Kui sellega sõita 5000km aastas, siis maksab kilomeeter ala 50 senti.
Pluss 10 senti kütus.
Sõidad tööle 10km, maksad 6€ selle eest. Tagasi, veel 6€. Halloo.
ostad 7000€ eest endale vana sotstöötajate elektrika ja võid auto isegi prügikasti visata peale viit aastat
saad ikka 2x odavamalt hakkama. Ja mingit kaskot pole vaja, veel suurem see vahe.
tsitaat: |
Kes palju sõidab, see vapsee ei viitsi elektriga jebida, vaja sõita, ei saa lae akut.
|
Tõesti nagu, puu otsast kukkunud või hiljuti alla roninud ütleksid midagi sellist.
Täiesti sisutühi FUD, eesti keelde tõlkides HEK |
Ka vähe sõitvad inimesed ostavad uue auto. Neil on vaja muretut sõitu ka vähe sõites. Garantii on. Remondiga ei viitsita jebida.
Kes sõidab selle sots töötaja elektrikaga? Inimestel on vaja mingit mugavust.
Täiesti närvihaige elektri fänn. Pere ainukeseks autoks hetkel raske elektrikat võtta, kui ta nii palju maksab võrreldes tava autoga. Jah hinnad tulevad alla, saab akuga ka 400km sõita, siis okei. Aga siiski ka väiksed on need. Näiteks pereautoks, lapsevanker ja paar kotti mahub pagassi?
Markos ka hästi seletas ära ju, miks ei tasunud elektrika ost.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
04.12.2018 11:32:57
|
|
|
Vaatamata sellele, et ma ülalpool parkimiskohtade osas arnisega erimeelsusele jäin, ei nimetaks ma teda "täiesti närvihaigeks elektri fänniks". Kui ma elaks eramajas, ridakas või kortermajas, mille majaaluse kindla parkimiskoha juurde saab lihtsa vaevaga kaabli ja pesa vedada, kaaluksin isegi pruugitud liifi või ai-mai-või soetamist (Teslasid põlgaks veel liiga kirvesteks ja liisingut väga ei soovi). Enamus aega sõidan linnas. Samas, kuna ma pean autosid millekski enamaks kui tarbeesemeteks, ei ole minu jaoks kuluefektiivsus üldse esmane valikukriteerium. Hetkel sõidan näiteks täiesti ebamõistliku 5-meetrise / 3-liitrise diisel-SUV-iga, mis võtab linnas rahuliku sõiduga 15L/100. Samas võiks ma mugava laadimisvõimaluse olemasolul sama hästi selle juba homme kasvõi kogemuse mõttes näiteks aastaks ajaks sotstöötajakäru vastu vahetada (või sellise kõrvale võtta), ilma et sellel otseselt majanduslikult mõistlikku põhjust olevat näiks. Ma tean hästi, et tulevik on nii või naa akuautode päralt. Mulle meeldisid akuautod juba siis, kui ma tatikana Kodu-Anttila kataloogist Nikko-sid vaatasin, endal ila tilkumas. Ma võin peale ka maksta, kui asi kuidagi mu närvilõpmeid ergutab.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
04.12.2018 11:33:45
|
|
|
Nõustun. Laadimisega ongi suured probleemid. Igalepoole ei saa vedada. Näiteks, käin ülikoolis. Parkla suur, hoonest eemal. Pole kuskilt sinna juhet tuua. Ala hommikul sõidan 50km linna, pärast linnas sõite ja 50km tagasi. Laadida ei saa. Korra kuus või tõrts harvem viskab ka päevas 400km või 900km otsasi. Paar korda nädalas 200km otsasi.
Kuidas teistes lähi riikides laadimisega on? Soomes neid tesla laadijaid näinud, aga lätis? Uus elektrikas, ~30k€ 300-400km saab sõita vabalt, väga okei oleks.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
04.12.2018 14:13:41
|
|
|
hkurujo88r kirjutas: |
Nõustun. Laadimisega ongi suured probleemid. Igalepoole ei saa vedada. Näiteks, käin ülikoolis. Parkla suur, hoonest eemal. Pole kuskilt sinna juhet tuua. Ala hommikul sõidan 50km linna, pärast linnas sõite ja 50km tagasi. Laadida ei saa. Korra kuus või tõrts harvem viskab ka päevas 400km või 900km otsasi. Paar korda nädalas 200km otsasi.
Kuidas teistes lähi riikides laadimisega on? Soomes neid tesla laadijaid näinud, aga lätis? Uus elektrikas, ~30k€ 300-400km saab sõita vabalt, väga okei oleks. |
Tsivilisatsioonis e Skandinaavias on enamus töökohtade, asutuste jne. parklates 230 V kasutamise võimalus. Eesmärk küll auto salongi/sisepõlemismootorit soojendada Norras tanklates, hotellide, kaupluste jne. juures kõikvõimalikud laadijad, Tesla jne.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
04.12.2018 14:32:43
|
|
|
Teslat ma Eesti kontekstis üldse ei arvestaks, ma ise ei ostaks Teslat juba põhjusel, et Eestis puudub neil esindus ja teenindusvõrk - ei tahaks küll kuskilt lõuna-eestist mõne pisikese garantii või muidu vea pärast või korra aastas hoolduse pärast hakata välisriiki väisama.
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
05.12.2018 02:52:18
|
|
|
H_K kirjutas: |
Teslat ma Eesti kontekstis üldse ei arvestaks, ma ise ei ostaks Teslat juba põhjusel, et Eestis puudub neil esindus ja teenindusvõrk - ei tahaks küll kuskilt lõuna-eestist mõne pisikese garantii või muidu vea pärast või korra aastas hoolduse pärast hakata välisriiki väisama. |
Mida sa Teslal iga-aastaselt hooldaks?
Pealegi suht naljakas, et vaja on 400+km'se sõiduulatusega autot, aga TEGELIKULT ei olda nõus Helsingissegi ukselingi rikke parandamiseks sõitma. Irooniline, kas pole
Klaasivahetusega tegelevad teised ettevõtted ka. Rehve vahetavad ka teised ettevõtted. Kojamehi võiks ise vahetada.
Laadimisliidesed tekivad väga kiiresti - nagu seened peale vihma. Eeldatavalt kohe kui vajadus tekib, ala 2021-2024 arvutatakse praegu S-kurvi järsuks osaks.
suurele maailmaosale. Norra on muidugi erand. Ukraina ja Albaania jms on erand teises suunas.
Ühele autole maja ette liidese rajamine võib maksta 5000€. Kahele 5400€. Kümnele 8000€, mis teeb 800€ per post. Optimaalne on 2 liidest per üks post.
Õigesti projekteerides paigaldab infra esimese ropsuga ja liidesed soetatakse vajaduspõhiselt. Siis jääb igakordne tuhandete eurone kulutus ära.
Eks ärid hakkavad tõmbama elektrikate kasutajaid, aga kui rahvale jõuab kohale, et elektrifitseerimine on vältimatu niikuinii (küsimus on, kas 2022 või 2028),
siis miks mitte kohe osta see vajalik jubin koju ära. Järjekordne elementaarne seade majapidamises, nagu tolmuimeja, külmkapp või boiler.
Olenemata pistikauto valikust (ilma pistikuta autode müük kukub kolinal alla, nende kasutamine muutub aina kallimaks), on liides tarvilik.
Jääb valida, kas maksta tonne üle, et saada 600+km sõiduulatusega auto ja tankida seda mõnes tasulises kiirlaadijas mõnes kaubanduskeskuses või kinos vms kohas
või maksta märksa vähem auto eest, soetada isiklik laadimisliides ja laadida mugavalt kodus, soetades endale vajadusel parkimiskoha.
Kesk-Euroopas ongi nii, et parkimiskoht võib maksta rohkem kui elupind ise (isiklikult jutustasin saunas suvalise turistiga Madalmaadest, kes oli nördinud elust seal).
Filosoofiliselt ongi olukord selline, et kui elad magalas ja ei oma isiklikku parkimiskohta, siis tegelikult auto ei kuulu elukoha "komplekti",
mis sai soetatud/pärandatud aastaid tagasi. Tulebki mugavuse tarvis "veidi suurem elukoht" soetada, kus elab auto.
Kui KÜ'l on mingigi plats olemas, siis KÜ võib otsustada nii nagu tarvis. Kui mina peaksin asja kuidagi lahendama, siis
a) leiaksin maksimaalse parkimiskohtade arvu KÜ territooriumil
b) jagaksin parkimiskohtade arvu kogu ühistu korterite ruutmeetritega.
c) jaotaksin parkimiskohad korterite vahel ära vastavalt elamispinna ruutudele.
Ehk kui maja ette mahub 50 autot ja ruutmeetreid on ühistus 3000, siis iga korteri ruutmeetrile kuulub 0.0167 parkimiskohta.
Seega 40 ruuduse korteri omanik saab 2/3 parkimiskohta ja 65 ruuduse korteri omanik saab 1,083 parkimiskohta.
Väiksema korteri omanik saab kas müüa oma osa maha või soetada puudujääv 1/3 teistelt korteriomanikelt.
Suurema korteri omanik saab kas kõik maha müüa, jätta ühe koha või kasvõi soetab puudujääva 0,92 parkimiskohta.
d) fikseeriks ühe parkimiskoha (alg)hinna, näiteks 5000€. Seega vanamemm, kel rahaga kitsas, võib oma pisikese korteri juurde kuuluva 2/3 maha müüa 3333€ga.
Ja Teie, foorumlased, saaksite oma puudujääva osa soetada.
e) peale asjade kulgu, üks päev saab kõik selgeks, kes müüb, kes ostab ja kas on ülepakkumisi. Võimalik, et parkimiskohti on väga vähe ja elanikud on rikkad, tahavad
ikkagi maja ette saada, mitte maja küljele linna maale. Hind võib tõusta 10-12 tuhandeni terve koha eest. See-eest on reaalselt muutunud korteri turuhind.
f) edasi sätestaksin plaanis asfalteerimisele ja joonimisele eelnevalt igale kohale tõmmata paarieurone kõri maasse. Kogu selle asfalteerimise, joonimise ja korrastamisega
(võibolla otsustatakse ka tõkkepuu paigaldada) maksavad kinni ainult parkimiskoha omanikud, mitte need korterid, kes kohta ei oma (müüsid oma osa maha).
g) kui see kõik on tehtud, siis on nii elektrikate huvilistel kõik mured lahendatud, kui ka nendel, kes tahavad masuudipresse parkida akna alla, süda rahul.
Ka vanamemmel on kirsturaha tagasi tulnud pangakontole (või kasutab selle ära sujuvalt korteriühistu arvete klaarimisel?)
Loomulikult optimeeriks parkimiskoha asukohad vastavalt trepikoja ukse asukohale. Kui on magusam koht olemas, siis võib see parkimiskoha omanike vahel
enampakkumisele minna. Kes pakub kõige rohkem, saab koha endale, summa jaotatakse ühtlaselt mittehuviliste vahel ära (üks ports per parkimiskoht).
Palun mitte plärada, et KÜd ei teeks sellist asja kunagi. Mu sõbra piiisikene 10-korteriline üsna vaene ja pensionäriderikas KÜ oma pisikese muruplatsikese asfalteeris ära.
Territooriumile mahtus vaevu 5 autot ööseks. Autosid oli mõni rohkem. Nüüd on vist 9. See aasta tehti see. Mida suurem KÜ, seda odavam on asja läbi viia.
Ainult natukene mõttetööd ja on olemas algne lahendus KÜdele, kes tahaksid oma ruudud korrektselt-ausalt ära jaotada.
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
05.12.2018 03:58:11
|
|
|
https://insideevs.com/hyundai-kona-electric-range-lowered-wltp/
"When the specifications for the 64-kWh version of the Hyundai Kona Electric first appeared, it was graced with a range of 292 miles under Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure (WLTP). If it seemed a little too good to be true, that’s because it was. The automaker has learned that the external agency responsible for making the calculation slipped up, and Hyundai has now published new, lower figures."
"According to a report in Autocar, the 64-kWh Kona Electric is now rated at 279 miles under the WLTP, while the 39.2-kWh version — which will not be available in the U.S. — has been downgraded from 186 miles to 180 miles. The news comes after learning that its corporate cousin, the Kia Niro EV (e-Niro), suffered the same fate."
"The Kia, built on the same platform, saw its numbers tumble from 301 miles to 282 for the 64-kWh version. The 39.2-kWh variant dips from 193 miles to 179 miles. We have to say it still strikes us as odd that the slightly larger Niro EV returns a higher range figure than the Kona Electric, so it’s possible there will be a future revision." "In the U.S., meanwhile, the EPA has rated the 64-kWh Kona Electric at 258 miles, which we believe is a more realistic figure. For its part, the (64-kWh) Kia Niro EV was given a more believable 239 miles of travel on a charge using the U.S. agency test."
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
05.12.2018 09:33:10
|
|
|
tsitaat: |
Filosoofiliselt ongi olukord selline, et kui elad magalas ja ei oma isiklikku parkimiskohta, siis tegelikult auto ei kuulu elukoha "komplekti",
mis sai soetatud/pärandatud aastaid tagasi. Tulebki mugavuse tarvis "veidi suurem elukoht" soetada, kus elab auto. |
Jällegi, miks pean mina autot teenima, kui auto võiks teenida mind ? Kui see olukord oleks möödapääsmatu, siis oleks iseasi, aga alternatiivide olemasolul ei vali keegi kõige keerulisemat ja kallimat lahendust.
tsitaat: |
Palun mitte plärada, et KÜd ei teeks sellist asja kunagi. Mu sõbra piiisikene 10-korteriline üsna vaene ja pensionäriderikas KÜ oma pisikese muruplatsikese asfalteeris ära.
Territooriumile mahtus vaevu 5 autot ööseks. Autosid oli mõni rohkem. Nüüd on vist 9. See aasta tehti see. Mida suurem KÜ, seda odavam on asja läbi viia. |
Jah, juhul, kui maa on ühistu oma ja reeglina sellistes kohtades on nimetatud muutusi juba ka läbi viidud. Paljudel juhtudel aga sellist võimalust ei ole, on linna maa. Mul on see protsess pooleli just, ehk asi on praegust planeeringu faasis, ja sisuliselt tähendab see vaid hetkel juba kasutuseloleva maa parklana legaliseerimist. Kaevetöid seal suure tõenäosusega ei lubata, kuna tegemist prakiliselt haljasalaga.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
05.12.2018 10:31:57
|
|
|
Parkimis koha kohta tuttav rääkis, ühel korteri büroo ees oli 7 kohta neil, välja ostetud. Tallinna linn võttis osad kohad ära. Teise ees on 5 kohta, päevasel ajal tibid bemmiga pargivad kuhu tahavad. Ehk oma inimesed peavad mujale sebima.
Päris tüütu ühesõnaga linnas parkimis kohtadega. Kutsud mupo, teevad trahvi?
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
05.12.2018 11:00:37
|
|
|
rmc kirjutas: |
https://insideevs.com/hyundai-kona-electric-range-lowered-wltp/
"When the specifications for the 64-kWh version of the Hyundai Kona Electric first appeared, it was graced with a range of 292 miles under Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure (WLTP). If it seemed a little too good to be true, that’s because it was. The automaker has learned that the external agency responsible for making the calculation slipped up, and Hyundai has now published new, lower figures."
"According to a report in Autocar, the 64-kWh Kona Electric is now rated at 279 miles under the WLTP, while the 39.2-kWh version — which will not be available in the U.S. — has been downgraded from 186 miles to 180 miles. The news comes after learning that its corporate cousin, the Kia Niro EV (e-Niro), suffered the same fate."
"The Kia, built on the same platform, saw its numbers tumble from 301 miles to 282 for the 64-kWh version. The 39.2-kWh variant dips from 193 miles to 179 miles. We have to say it still strikes us as odd that the slightly larger Niro EV returns a higher range figure than the Kona Electric, so it’s possible there will be a future revision." "In the U.S., meanwhile, the EPA has rated the 64-kWh Kona Electric at 258 miles, which we believe is a more realistic figure. For its part, the (64-kWh) Kia Niro EV was given a more believable 239 miles of travel on a charge using the U.S. agency test." |
279 ja 282 miili on ikka tegelikult igatpidi täiesti piisav juba.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
madoc
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2003
|
05.12.2018 11:15:52
|
|
|
arnis kirjutas: |
Pealegi suht naljakas, et vaja on 400+km'se sõiduulatusega autot, aga TEGELIKULT ei olda nõus Helsingissegi ukselingi rikke parandamiseks sõitma. Irooniline, kas pole |
Irooniline on pigem see, et ainult sina hõiskad siin ja oled valmis mingi (garantiilise) jama pärast üle mere sõitma päevaks või mitmeks. Kui on suurem mure, siis peab ju topelt järgi käima. Kas sa oled uue auto ostnud (ehk olnud olukorras, kus ei soovi tegeleda probleemidega, tahad lihtsalt autoga sõita ning siis eeldad vähemalt kiireid garantiitöid)?
arnis kirjutas: |
Kui KÜ'l on mingigi plats olemas, siis KÜ võib otsustada nii nagu tarvis. Kui mina peaksin asja kuidagi lahendama, siis
|
Sina ei ole ainuisikuliselt KÜ. Jällegi tekib küsimus, kas oled hetkel isegi mõne KÜ liige või seotud KÜ otsuste tegemisega?
Nagu öeldi varem, magalates on kohti puudu juba praegu, väga vähesed on nõus raha juurde maksma. Pigem mängitakse igaõhtust parkimislotot ja täidetakse kõik vabad kohad. Magalate parkimiskohad seotakse mingite isikutega ära vaid juhul, kui kuskilt kõrgemalt selline otsus vastu võetakse (et KÜ kohad peavad jagunema isiklikeks ja "külaliste" kohtadeks). Lisaks, tundub, et enamus pargivad linna maal. Vähemalt lähemad 10a peab ikkagi magalapööbel oma elektrilisi masinad ennekõike laadima kiirlaadijates ja kaubanduskeskustes. Probleem laheneb pigem vaid siis, kui inimesed on nõus isiklikest autodest loobuma (mis võtab ka aastakümneid aega).
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
05.12.2018 12:47:02
|
|
|
anubis kirjutas: |
279 ja 282 miili on ikka tegelikult igatpidi täiesti piisav juba. |
Jah, asi ei ole halb, ent võiks olla parem ja näitab selgelt seda, et Tesla palliparki teised ei trügi. Olenemata lennukatest lubadustest . Eks näis.
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
madoc
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2003
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
05.12.2018 13:53:50
|
|
|
Kas siis taksojuhid panevad nii tihti matsu, et omal kulul parandada on kallim kui kaskot osta? Kui on juba 10 autoga autopark, siis peaks juba kasko plekkimise asemel arvestatav fond remondiks või uue auto ostuks tekkima. Milleks enam kasko?
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
05.12.2018 13:55:48
|
|
|
Kindlustusmaksed nii madalad on, siis võiks oma kindlustusfirma teha. 1000€ kindlustust makstes jääks ~400€ majanduskuludeks ja tuleks välja vast
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
05.12.2018 13:59:59
|
|
|
degreal kirjutas: |
Kas siis taksojuhid panevad nii tihti matsu, et omal kulul parandada on kallim kui kaskot osta? Kui on juba 10 autoga autopark, siis peaks juba kasko plekkimise asemel arvestatav fond remondiks või uue auto ostuks tekkima. Milleks enam kasko? |
Kui autode ost on rahastatud pankade abiga, võivad pangad nõuda aktsepteeritava kindlustusseltsi kaskot, soovitavalt panga enda kindlustusseltsi või koostööpartneri oma. Jutud, et ise remondid ja kogud fondi raha, ei tarvitse pangahärrasid veenda.
Võib olla leiaks kuskilt kurruvurruvuti saarelt samuti mõne soodsama pakkumise kaskole aga kas pank seda aktsepteerib.
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|