Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 422, 423, 424  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 01.12.2018 17:40:57 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
arnis kirjutas:

Paagiga sõidab 600km, tankimine alates reisi katkestamisest kuni jätkamiseni 6 minutit.
Tilgutad seal tanklas seda kütust või wtf teed? 6 minutit icon_eek.gif Mul ei võta paagi ja viie 20 liitrise kanistri täitmine ka niikaua aega icon_lol.gif


Oleneb tankurist. Mõni on hästi aeglane. 70l paagi täitumist annab ikka oodata.
Kuigi kui hübriidi keskmine kütusekulu on ~5l/100km ja läbib 600km, siis tähendab see 30-liitrist paaki ja selleks üle 2 minuti küll kuluda ei tohiks (koos automaattanklas maksmisega).
Võib-olla ongi arvestatud tankimine + putkas järjekorras seismine + kohv/kabanoss?
Kommentaarid: 867 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 654
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 01.12.2018 18:31:46 vasta tsitaadiga

arnis kirjutas:
sakinaga kirjutas:
Vaatasin, arvutasin, ja ostan hübriidi. Elekter veel kuluefektiivne ei ole :/ . Kui saaks Ioniq eletricu 30k eest kätte, siis oleks see variant.

Palju ja kus sõidad? Ning mis kütuse hinnaks valisid?
Ca 20 000km/a, Ioniq hübriidi keskmine kulu minu sõidu juures ilmselt ca 4-4.5 (enamus maanteed). Proovisin nii 1.4, 1.5 kui 1.6 hinnaga. Elektrika hinnale tuleb ca 1k€ jagu koju laadimisvõimaluse ehitamiseks ka juurde.

Üritasin niipidi ja naapidi arvutada, et paremat tulemust saavutada ja elektrikat endale õigustada, ei vedanud välja icon_sad.gif

5a pärast on elektrika hind ilmselt rohkem kukkunud ka protsentuaalselt, sest areng on üpris kiire. 2013 Leafide hinnad on praegu 12-13k.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.12.2018 18:41:31 vasta tsitaadiga

Kõik räägivad, nagu oleks see varem või nende enda poolt üle elatud protsess olnud icon_lol.gif
Linnaga saab ära rääkida, kuidas selline asi ära lahendada (kui tegemist linnamaaga). KÜ-ga sama teema.
Meil on spetsiaalselt sarnaste probleemide lahendamiseks isegi uus liiklusseadus vastu võetud.
Uues LSis on märk 575e, mis selgitab parkimiskorraldust.
Kui selline märk saab pandud, siis MuPo saab probleemiga tegelema hakata. Paar korda tõesti
juhtub see mis juhtuma pidi, aga see ei hakka olema "püsiv probleem". Ja me siin ei ole mingi
"erilised". Teistes riikides on täpselt samad probleemid. Mõnes juba üle elatud faasis.
Ja korterid kaugel suurlinnadest, praktiliselt alati on igaühel oma koht. Ma elan sellises rajoonis.
Ma ei ole pime. Ma näen, et autod on pargitud TÄPSELT oma kohale. Tallinn ongi murelaps ja Mupsikud
las teevad oma tööd. Nii kui asi käima lükatakse, siis saab kord majja küll.
Nii et palun, mitte VÄITA ASJU, kui need on spekulatsioonid.

Ja aastaid tagasi tegin ma "teemaväliselt" küsitluse, kas kaaskodanikel on oma isiklik parkimiskoht.
Selgus, et paljudel ei ole, aga kui tuleb talv, siis järsku tekib. See, kes koristab oma koha ära, saab
selle koristatud koha endale, või "saab nuga", põhimõtteliselt.

Nii et jah, statistiliselt praktiliselt kõik saavad probleemi lahendatud ilma igasuguse välisabita.

Ja need, kes tõesti kasutavad automaattankurit (kui on üks püstolikoht vaba koheselt), siis tankimisprotsess võtab aega:

Link

Tundub, et meil siin Eestlased täispaagini ei jõua icon_biggrin.gif Või käib tankimise ajal silme ees terve elu läbi, et ei märka, kaua see aega võtab.
Pluss, ma ütlesin "kaua võtab aega alates tanklasse keeramisest kuni sealt välja saamiseks". See võib võtta VEEL 30 sekki või 10 minutit,
oleneb, kas sõidad igapäevaselt tanklast konkreetselt mööda või peab kusagile spetsjomm sõitma.
Ja tanklasse minemise aja ja tulemise aja vahele ei jää ainult maksmine ja tankimine. Püstoli võtmine ja tagastamine, paagi avamine ja sulgemine,
rahakoti leidmine ja kaardi võtmine, kaardi sisestamine, terminali ooteaeg, pini sisestamine, terminali ooteaeg, tankuri valimine, terminali ooteaeg,
kaardi võtmine. Minna autosse või passida õues. Lume raputamine jalgadelt. Pärismaailmas ei ole täispaagi tankimine keskmiselt 3 minutit, punkt.
Elektriautot tangitakse kodus. Iga päev 10-15 sekundit aega kokku. Otseses mõttes. Mõõtnud.
Selle jaoks, et "võita" selles debiilses vaidluses, tuleb tankida kuni 2 korda kuus maksimaalselt 3min45sek, sh kogu tanklasse pöördumise aeg.

salatoimik, saad mult 4 euri kui võtad linti protsessi, kus sa 6 minutiga inimlikus tempos sõidad tanklasse ja
tangid autosse ala 60l ja 100 liitrit 5x20l kankudesse ning sõidad sealt minema.
Peaks hea pakkumine olema, 6 minutiga teenid 4 euri, seega tunnipalgaks 40€ thumbs_up.gif


sakinaga kirjutas:


5a pärast on elektrika hind ilmselt rohkem kukkunud ka protsentuaalselt, sest areng on üpris kiire. 2013 Leafide hinnad on praegu 12-13k.


Kas 5 aasta peale kaotada 33% auto hinnast on palju või? Või ununes, et need autod olid soetatud 18 000€ga ja sealt see hind kukkuma hakkaski?
Sellepärast see hind nii madal ongi. Olenemata sellest, et mõni eksemplar tõesti ei ole toetusega ostetud, on turul autosid, mille hind toetuse tõttu on kunstlikult madalam.

Kas sa mugavustega arvestasid? Hommikune akende kraapimisele kuluv aeg ja vaev?
Ja muidugi arvesta, et hübriididel on talvel küttekulu ikka 6-7 kanti - ilma pistikuta ei saa kuidagi autoga kohe sõitma hakata, eriti kui elektrilist esiklaasisulatust pole.
Ja kas konkurentauto hooldekulud ja lisavarustus on õiges võrdluses. Automaatkast, ÜSNA võimas mootor jne?
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 01.12.2018 19:28:27 vasta tsitaadiga

Autole webasto peal või defa juhe küljes. Mingit kraapimist pole. Uutel autodel akna soojendus nii hea, et vajutad nuppu, suht kiirelt aken puhas.

Lisaks, mupo ei tee sul tallinnas mitte midagi. Ala korter(büroo), viis kohta endale ostnud. Pidevalt tuleb lambi jorr pargib vale koha peale. Töötajal pole parkida kuskile. Suhtumine ka ülbe, savi et ära märgistatud. See tavaline tallinnas.

Samaväärse või parema hübriidi saab palju odavamalt( vähemalt 10-15k€?). Järgi jäänud raha lükka kasvõi kütsi alla. Euro tripile või läti tripile vist ei kannata väikse läbisõiduga elektrikaga ammugi minna?
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.12.2018 20:40:35 vasta tsitaadiga

arnis kirjutas:

salatoimik, saad mult 4 euri kui võtad linti protsessi, kus sa 6 minutiga inimlikus tempos sõidad tanklasse ja
tangid autosse ala 60l ja 100 liitrit 5x20l kankudesse ning sõidad sealt minema.
Peaks hea pakkumine olema, 6 minutiga teenid 4 euri, seega tunnipalgaks 40€ thumbs_up.gif
Davai, eks monteerin gopro otsaette icon_lol.gif ja järgmine kord kui lätti lähen, teen ära. Muidugi enne jäi mainimata, et mul diisel ja rekka diislitankurist (ja see fitib mu auto mulku küll) tuleb ikka jõle hea hooga kütust, aga noh, pakkumine on pakkumine icon_lol.gif

Homme lähen ilmselt niisama tankima. 52l paak ja hetkel mingi 5-6 liitrit peaks paagis olema. Paneb siis stopperi käima, kaua "tavaline" tankimine aega võtab (koos maksmiste ja asjadega).

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 01.12.2018 20:42:54 vasta tsitaadiga

arnis kirjutas:
Markos kirjutas:


Oot, mis valem see on ? See kõik on eeldusel, et elektrikas laeb sul päevade lõikes kohas, kus sa ise n ajast viibid, aga, kui seda kohta ei eksisteeri ? Mina elan kortermajas näiteks ja ka töökohas esialgu laadimisvõimalus puudub. Elektriautot peaksin täna spetsiaalselt laadima viima, lähim punkt on paari km kaugusel.


1) Sul praegu auto on?
2) Kus sa seda pargid?

Kui vastused on
1) jah
2) maja juures leian koha

siis tee järeldused, et teed laadimiskoha maja juurde. See et sa ei viitsi asjaga tegeleda ongi murekohaks.
Kui sa hoolikalt teemat loed, siis saad teada, et meil on siin kortermajas elavaid elektrika kasutajaid, kes laevad seal kus tulekski laadida. Kodus.
Igasugune "peab viima laadima" jutt on viimasel ajal uueks vabanduseks elektrikate vältimiseks.



Demagoogia, ma ei ela kusagil maakohas, kus ruumi küllaga ja selline ettevõtmine ehk teoorias teostatav. Praktika on selline, et elan kohas, kus parkimine on võitlus ja isegi, kui jällegi teoreetiliselt oleks võimalik linnaga kokkuleppele jõuda (ainuke võimalus seda ehitada on linna maale), siis tähendab see projekt kooskõlastusi, projekteermist, väljaehitust jne. Paneme selle kõik kenasti sinna elektriauto kuludele otsa ja suurendame nihutame tasuvuspunkti veelgi kaugemale. Auto peab teenima mind, mitte mina autot ja tänane seis meil elektrikatega paraku selline on.

tsitaat:
Kas 5 aasta peale kaotada 33% auto hinnast on palju või? Või ununes, et need autod olid soetatud 18 000€ga ja sealt see hind kukkuma hakkaski?
Sellepärast see hind nii madal ongi. Olenemata sellest, et mõni eksemplar tõesti ei ole toetusega ostetud, on turul autosid, mille hind toetuse tõttu on kunstlikult madalam.

Kas sa mugavustega arvestasid? Hommikune akende kraapimisele kuluv aeg ja vaev?
Ja muidugi arvesta, et hübriididel on talvel küttekulu ikka 6-7 kanti - ilma pistikuta ei saa kuidagi autoga kohe sõitma hakata, eriti kui elektrilist esiklaasisulatust pole.
Ja kas konkurentauto hooldekulud ja lisavarustus on õiges võrdluses. Automaatkast, ÜSNA võimas mootor jne?


Arvestuslikult kaotab konkreetne 40k hübriid 5 aastaga hinnas ca 14k, tänastel leafidel on see olnud 25k kandis. Jah, ma olen ka varemalt kuulnud seda õigustust, et asi on kredexi toetuses ja seetõttu on hinnalangus justkui kunstlik, aga no saame näha järgmise viie aasta pärast, kas leaf ikka maksab 25k järelturul või mitte, ootan huviga, enne sellesse paati ei astu ja toetudes eelnevale ei ole ka motivatsiooni. Akende kraapimist pole ma harrastanud juba kümmekond aastat, viimased masinad, eriti see hübriid suudab esiklaasi loetletud minutitega puhtaks saada, see pole mitte mingi probleem. Sama on tankimisega, 3 min maks, ma tangin kaardiga ja tankuri juurest lahkuma ei pea. See on nii naeruväärselt väike aeg ja ma ei ole nõus maksma selle kokkuhoiu eest mitte pennigi.

Kokkuvõtvalt ma saan aru, et siin on tegu natuke pimedusse sattunud paadunud fänniga. Et eksitust ei tekiks, ma olen igati elektriautonduse huviline ja hoian arengutel vägagi silma peal. Kui Model 3 oleks lettidele jõudnud aastapäevad varem, sõidaksin täna ilmselt sellega.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2018 00:51:06 vasta tsitaadiga

hkurujo88r kirjutas:
Autole webasto peal või defa juhe küljes. Mingit kraapimist pole. Uutel autodel akna soojendus nii hea, et vajutad nuppu, suht kiirelt aken puhas.

Lisaks, mupo ei tee sul tallinnas mitte midagi. Ala korter(büroo), viis kohta endale ostnud. Pidevalt tuleb lambi jorr pargib vale koha peale. Töötajal pole parkida kuskile. Suhtumine ka ülbe, savi et ära märgistatud. See tavaline tallinnas.

Samaväärse või parema hübriidi saab palju odavamalt( vähemalt 10-15k€?). Järgi jäänud raha lükka kasvõi kütsi alla. Euro tripile või läti tripile vist ei kannata väikse läbisõiduga elektrikaga ammugi minna?


Kes läheb pisikese linnaautoga eurotripile?
Mul on kogemusi, kus moodsad autod mil pole elektrilist klaasisoojendust, ega muud luksuslikku lisasoojendust, ega muud järelpaigaldatud soojendust, ei lähe üldse soojaks kohapeal töristades.

MuPo teeb, kui on vajadus teha. Oli kord intsident ja küsisin mis teema on. "Kui otseselt ei ole kinni parkinud nii, et laadijat kasutada ei saa, siis me ei tule, kui aga ei saa laadida, siis tuleb auto teisaldada, enne seda muidugi helistatakse omanikule". No ma sain kasutada kõrvalasuvat teise laadimisjuhtme parkimiskohta ja seetõttu Porsche jäi teisaldamata. Kui eraisikul on üksainus koht, siis see ei kuulu arutamisele. Tähtis on, et märk on paigaldatud, muidu ei ole seaduslikku alust teisaldamiseks.

Mi Scusi, aga top3 põhjustest, miks meil siin foorumis virisetakse elektriauto mitte ostu aluseks on just juhe. Defa juhe või elektrika juhe, jummala poogen. Kui on Defa, siis saab olla ka elektriauto.
Ma olen juba tuhat korda Soome näidet toonud. Aastakümneid tagasi, oli suurel osal (sh korterelanikud) plokisoojenduse pesa olemas. Me räägime miljonist parkimiskohast. MILJON tr kll icon_biggrin.gif
See on mingi 600x rohkem kui meil elektriautosid Eestis. Mis meid siin Tallinnas nii eriliseks teeb? Laiskus, seda kindlasti.

Markos kirjutas:
Kokkuvõtvalt ma saan aru, et siin on tegu natuke pimedusse sattunud paadunud fänniga.

Kokkuvõtvalt saan mina aru, et tahad olla "asjaga kursis", mitte olles "väga kursis" ja arvama, et need, kes teavad rohkem, teavad liiga palju, seetõttu on nad paadunud fännid ja neile tuleks midagi lampi vastu kirjutada.


salatoimik. Ma ütlesin "inimlikus tempos". Keskmine autojuht ei tangi veoautode tankuriga, see on veoautodele mõeldud, neid on väga vähe. Ja ega see püstol ei sobi moodsatele sõidukitele.
See rekkavolla on juba "reeglite rikkumine". Ja kui ma näen videos, et kiirustad, higimull otsaees (niriseb GoPro'le) või külg ees tanklasse, see on ka disklaff icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2018 09:56:22 vasta tsitaadiga

Ei hakka keegi ühekaupa vanade 5- ja 9-kordsete ette kohtade ja laadimispostide lube ja projekte jagama. Neid tehakse ikka suuremalt ja vähemalt ühe maja parkimiskorraldust tervikuna vaadates. Ma ise elan Mustakal 5/5 ja kuigi maja juures käib õhtul korralik lahing, ei peaks ma siin kohtade korterite peale jagamist optimaalsemaks - 60 kohta siin nagunii pole ega saa ka tekitada ja parem las reguleerub ise, kui et osad kohad seisaks kindlate numbrite all pikalt tühjana, samal ajal teistel pole autot kuskile panna. Külalistega on kindlate parkimiskohtadega kortermajades olukord eriti hull - isegi kui on eraldi külaliste parkla või kohad, on needki enamasti elanike teiste autode poolt hõivatud.

Ei ole siin midagi must-valge, et lased linnal dotatsiooniga ja valimiskampaaniakorras endale 9-kordse ette üksiku elektrika laadimisposti panna - kui veel ei ole, siis kuu aja pärast kolib samasse majja teine elektrika kasutaja ja hakkate ikkagi selle koha pärast võitlema, kui sul kindlat kohta pole. Ja pigem ei saa sul seda igal pool olema. Mingi tavandiõigus, nagu kuskil vana kolhoosikeskuse 18-korterise ees ei koti siin kandis kedagi. Elanikud vahetuvad ja uued saadavad need vanad "kohaomanikud" väga ruttu pikalt. Tegin isegi oma maja ees nii, kui kunagi ~15a tagasi siia kolides üritati mu kolmese bemmi kojamehe vahele sokutada perfokaardikesi skeemiga, kuidas bemm võib kaugel prügikasti juures, mitte trepi kõrval parkida. Ja siis tundus siin autosid poole vähem olevat.

Ühistu koosolekul on paar korda linnalt maa kasutada küsimist ja "parkimine ainult tänava nimi / maja nr elanikele" siltidega ametliku korralduse kehtestamise üle arutletud, aga sinna paika on ta jäänud, kuna ei ole see asi nii lihtne ja odav midagi. Ega ainult plussidega. Ajendiks olnud pigem lähedal oleva haigla töötajate ja külastajate saanidest lahti saamine kui otseselt kindlateks kohtadeks jagamine.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 02.12.2018 11:33:05 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Kokkuvõtvalt saan mina aru, et tahad olla "asjaga kursis", mitte olles "väga kursis" ja arvama, et need, kes teavad rohkem, teavad liiga palju, seetõttu on nad paadunud fännid ja neile tuleks midagi lampi vastu kirjutada.


Omast arust argumenteerin ma piisavalt ja minu argumendid kattuvad suures osas ka rex'i omadega, ehk siis me kirjeldame reaalset olukorda. Eks muidugi alti on kõik kättevõtmise vaev, jõuga läheb karu ka mesipuusse, ega siinkohal me räägime ikkagi tarbeesemest, mille kuluefektiivsus läheb vägagi korda.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 02.12.2018 12:01:05 vasta tsitaadiga

Enne võiks linnasisene ärilogistika ja taksondus elektri peal toimima hakata (vedude puhul nt nv200), sest seal on läbisõidud suuremad kui erakasutuses ning kuluefektiivsus palju olulisem.
Mingil põhjusel üritavad elektriautode tootjad/turustajad hoopis teistele argumentidele toetuda ja rikkamale klientuurile panustada, kes kuluefektiivsusest ei hooli.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 02.12.2018 13:00:38 vasta tsitaadiga

See on täiesti normaalne evolutsioon, rikkad ja entusiastid sillutavad teed ja maksavad uute tehnoloogiate R&D kinni.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2018 15:27:21 vasta tsitaadiga

VAG plaanib 2020 olla €30k elektriautoga turul, masstootmises.
https://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/videos/a32794/vw-affordable-electric-car-2020/

Tesla sai Model3 tootmisnumbrid just värskelt üle 1000 auto päevas. Kõik märgid viitavad sellele, et lubatud $35k Model3 baasmudel on järelikult järgmise aasta Q1 tootmises.
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 02.12.2018 16:25:27 vasta tsitaadiga

anubis kirjutas:
VAG plaanib 2020 olla €30k elektriautoga turul, masstootmises.
https://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/videos/a32794/vw-affordable-electric-car-2020/

Vt kuupäeva. Värskemad, 2 kuud vanad uudised lubavad alates 25k eur.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2018 16:37:31 vasta tsitaadiga

Ja "vanade kalade" poolt on esimene mõistlik jutt alles Porsche oma: https://electrek.co/2018/12/01/tesla-astonishing-porsche/
Muidu on selline "kõrge hobuse turjalt sülitamine", et kohe hakkab paremaid ja odavamaid asju tulema ning tulemust näeme koguaeg icon_razz.gif

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2018 16:37:50 vasta tsitaadiga

Jepjep. Samas ka €25k on alla 30k icon_wink.gif

https://electrek.co/2018/10/26/vw-ceo-electric-vehicle-tesla-half-price-2020/
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2018 18:16:17 vasta tsitaadiga

anubis kirjutas:
Jepjep. Samas ka €25k on alla 30k icon_wink.gif

https://electrek.co/2018/10/26/vw-ceo-electric-vehicle-tesla-half-price-2020/
Miks need veljed nii jubedad peavad olema? Neid ei tahaks isegi varas kui tänavaveerde vedelema jätta
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 02.12.2018 18:22:00 vasta tsitaadiga

Viisakas välimus ju
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2018 19:21:28 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
anubis kirjutas:
Jepjep. Samas ka €25k on alla 30k icon_wink.gif

https://electrek.co/2018/10/26/vw-ceo-electric-vehicle-tesla-half-price-2020/
Miks need veljed nii jubedad peavad olema? Neid ei tahaks isegi varas kui tänavaveerde vedelema jätta

Sest concept car'i veljed ei tohi ühegi teise sarnased välja näha. Tänava äärde nad vedelema ei jää, kuna ilmselt pole neid kunagi reaalselt metalli valatud. Disainer lasi lihtsalt stylusel mööda wacom'i joosta.

Pigem paistab, et elektrikad ei saa kuidagi sellest rudiment-radikavõrest lahti. Ilma selleta tundub sisepõlemismootoriga auto välimusega harjunud silmale nina liiga lage. Reaalselt on elektriauto ninasse iluvõret vaja sama palju kui nutikellale ümmargust ekraani ja osutitega watch face'i.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 02.12.2018 20:05:01 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
See on täiesti normaalne evolutsioon, rikkad ja entusiastid sillutavad teed ja maksavad uute tehnoloogiate R&D kinni.

Jah, ma olen sellega täiesti nõus. See on aga vastuolus Arnise ideega, et elektriautot on enamusel mõistlik pidada just kulutõhususe tõttu.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2018 20:07:37 vasta tsitaadiga

Kui osta jaksad siis pidada on odav.
Lihtne tegelt.
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 02.12.2018 20:11:21 vasta tsitaadiga

No aga kui inimene vähe sõidab. Elektri auto kuu liising + kasko + kindlustus tuleb ju kallim kokku, kui palju odavam hübriid + kasko + kindlustus.

Kes palju sõidab, see vapsee ei viitsi elektriga jebida, vaja sõita, ei saa lae akut.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2018 21:18:33 vasta tsitaadiga

Vähe sõitja jaoks võib ükskõik millise uue auto liisimine + kasko + sundkindlustus kallimaks minna kui need vähesed sõidud takso või rendikaga ära teha.

100km päevas 300päeva aastas (iga päev ehk ei sõida), kokku 30000km sõitmise võib juba palju sõitmise alla lugeda. Enamik eraautoga aastas nii palju ei sõida.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 02.12.2018 22:52:41 vasta tsitaadiga

madoc kirjutas:
Markos kirjutas:
See on täiesti normaalne evolutsioon, rikkad ja entusiastid sillutavad teed ja maksavad uute tehnoloogiate R&D kinni.

Jah, ma olen sellega täiesti nõus. See on aga vastuolus Arnise ideega, et elektriautot on enamusel mõistlik pidada just kulutõhususe tõttu.


See pole jah tõsi, el auto puhul on "kütuseraha" liisingumakse sees lihtsalt ja mitte ainult. Ma peaksin el autoga saavutama tänasest kolm korda suurema läbisõidu, so 45k aastas, et nulli jõuda. Alles siis võime mingil määral hakata rääkima kulutõhususest.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 02.12.2018 22:55:39 vasta tsitaadiga

No takso. Elektritakso on juba ammu ja ju ta ikka tasub ära.
Kommentaarid: 308 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2018 23:48:15 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 422, 423, 424  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.