Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Samsung Eesti tootefoorum märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 54, 55, 56
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Vondur
Kreisi kasutaja
Vondur

liitunud: 31.01.2006




sõnum 22.08.2023 07:01:44 vasta tsitaadiga

shushlik, sinu raha on samsungil juba käes, kellele sind enam vaja on. Tasuta kaaned said nad kah sinult tagasi... aga jah, ma niisama lõõbin, küll nad saadavad sulle uued kaaned, kui sa aktiivselt neile pinda käid.
_________________
Lugupeetud AHV, enne kui vaidlema hakkad, mõtle hästi järgi, kas see ikka on tark mõte...
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
shushlik
HV vaatleja

liitunud: 26.09.2014




sõnum 14.08.2024 13:59:56 vasta tsitaadiga

Kui ühe e-poega hakkab viltu vedama, siis õigele rajale on raske saada. Eeltellisin mina siis Samsungi e-poest 10. juulil Galaxy Watch Ultra, mille tarnetähtajaks lubati 18. juuli. Juurde sai võetud veel PeakForm kellarihm, et kolmest sobivaim valida.
Paari päeva pärast tellimist tuli kiri "Paraku suurema nõudluse tõttu Teie eeltellimust koos kõikide eelistega on oodata meie lattu alates 22.07.2024, 30-s nädal.".
Päev pärast tähtaeg järgmine kiri "Paraku suurema nõudluse tõttu Teie tellimuses oleva toote ET-SBL70MBEGEU on oodata meie lattu vahemikus 22.07.2024 – 28.07.2024. " Ehk siis puuduva kellarihma pärast hoiti kogu tellimust kinni.
See aga ei jäänud viimaseks, sest 30.07 oli postkastis järgmine kiri "Paraku suurema nõudluse tõttu Teie tellimust on oodata meie lattu vahemikus 12.08.2024 – 17.08.2024. "
5. augustil pakuti puuduva kellarihma eemaldamist tellimusest või asendamist. "Oodatud suurema nõudluse tõttu Teie tellitud toode ET-SBL70MBEGEU on saanud laost otsa. Paraku antud toodet ei ole oodata lähitulevikust meie lattu ning seoses sellega, et tellimus oleks kiiremas korras Teile väljastatud, me soovime pakkuda Teile kahte alternatiivi, millega saate tutvuda allpool:" Helistasin kohe klienditoele ja valisin eemaldamise variandi.
12. augustil helistasin uuesti klienditeenindusse, et mille taga siis mu "kiire" tellimuse täitmine seisab. Klienditeenindaja oskas mulle teemast sama palju rääkida nagu mu kass tr1pperist, ehk siis ei midagi asjalikku - tellimus on töötluses, oodake. Samas vaatasin, et see PeakForm kellarihm oli poes uuesti tellitav. Muideks teiste riikide Samsungi e-poodides antakse sel juhul kliendile kood, millega saab kellarihma soodustingimustel järele tellida.
Eks järgmisel nädal kuuleb, kui palju veel täitmist edasi lükatakse. Juba on olnud kellale ka esimesed sooduspakkumised aga ehk õnnestub see ikka enne uue mudeli ilmumist kätte saada.
Edit: 16.08
Helistasin siis jälle klienditeenindusse ja probleem pidi olema selles, et kaheksa tööpäevaga pole suudetud seda kellarihma arvelt maha võtta!! kopp.gif Vähemalt lubas asjaosalistele märku anda, et nad kiiremini liigutaks ja pakkus 25€ kupongi.
20.08 sai klienditeenindusse kirjutatud ja vastuseks tuli järgmisel päeval veel lubadusi. tundub, et see pani lõpuks asja liikuma ja 22.08 tühistati puuduv toode ning 23.08 pandi lõpuks posti ja järgmisel päeval jõudis kohale.
Seega täideti tellimus kuu ja üks nädal hiljem. Mingist arusaamatust optimistist, et ma ka edaspidi sealt telliks, anti ka 25€ kupong.


viimati muutis shushlik 24.08.2024 21:20:57, muudetud 2 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
naabrikass
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.08.2024 14:01:22 vasta tsitaadiga

Galaxy Watch Ultra hind ilmselt kukub esimese kolme kuuga 30-40%
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TheAnswer
HV kasutaja
TheAnswer

liitunud: 28.05.2006




sõnum 05.11.2024 17:32:00 vasta tsitaadiga

Kas on õnnestunud kellelgi siit Samsungi SSD garantiisse saada, mis on ostetud välismaalt (EL-ist)? Samsungi kohalik tugi raiub, et pean müüjaga (amazon) ühendust võtma ja müüja suunab välismaise samsungi kodukale. Samas peaks ju olema tootjagarantii 5 aastat. Kas tõesti peab seda saatma teise EL-i otsa selleks?
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Samsung Eesti tootefoorum mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 54, 55, 56
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.