Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
kiip
HV kasutaja
liitunud: 14.02.2014
|
30.09.2015 10:13:17
Tesla esitles oma esimest linnamaasturit Model X |
|
|
Elektriautode tootja Tesla Motors tegevjuht Elon Musk astus täna suure publiku ees lavale ning esitles firma esimest linnamaasturit Model X. Auto esitlemist alustas Musk turvalisusest. Tegevjuhi sõnul on Model X esimene linnamaastur, mis on USA riikliku maanteeliikluse turvalisuse ametilt (NHTSA) turvalisuse osas saanud igas kategoorias viiest tärnist viis.
Loe edasi Kiibist
_________________ Varsti on meil kõigil kiip sees |
|
tagasi üles |
|
|
Osiris
HV Guru
liitunud: 12.08.2002
|
30.09.2015 11:00:20
|
|
|
Ülestõstetavad uksed on päris head aga kuidas madalates kohtades neid kasutatakse? Parkimismajad, näiteks laevadel kui satud spets autotekile mis on ka madal jne..... Et siis tagumised tulevad välja esiuste kaudu?
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
Slazenger
HV veteran
liitunud: 10.01.2006
|
30.09.2015 11:20:49
|
|
|
PCman, kasutavad "parkimisandureid", mis on ukse sisse paigutatud, alumiiniumi taga. Kui on liiga madal lagi, siis avab ainult max körguseni, mis parajasti vöimalik. Ta ei ole nii körge, et parkimismajas uksed ei avaneks.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
Celion
HV kasutaja
liitunud: 31.10.2002
|
30.09.2015 11:21:16
|
|
|
Sahinad veebis väidavad, et avatud ustega peaks auto kõrgus olema 215 cm, mis on keskmise Eesti mehe peast ainult 40 cm kõrgemal. Mul puuduvad autotekkidega kogemused, aga neis parkimismajades, kuhu ma sattunud olen, ei teki hirmu pead ära lüüa. Tesla väidab ka, et uksed on varustatud anduritega, mis ei lase neil end vastu lage ära lüüa.
_________________ Ostan Roger Zelazny "Amberi kroonikad" (soovitatavalt eesti keeles). |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
WäntWõll
make.believe
liitunud: 18.01.2005
|
30.09.2015 11:25:58
|
|
|
Keerad auto üle katuse ja kere "deformeerub " natukese, siis tagumised põlevad sisse, kuna uksi ei saa avada ?
Muidi tore masin aga eelenv küsimus on mul alati nende tiibadega autode puhul peas jäänud helisema.
|
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
|
TxT
HV vaatleja
liitunud: 24.08.2005
|
30.09.2015 11:35:29
|
|
|
http://www.wired.com/2015/09/tesla-model-x-suv-reveal-specs-price/
The big drawback of doors that open like wings—the Mercedes-Benz AMG SLS has them, as did the DeLorean—is they require a lot of room to open, so you’re always worried about hitting something. Tesla got around this by double-hinging the doors, and fitting each with an ultrasonic sensor and putting a third on the roof. They scan the area around the vehicle to determine how much space there is, then adjust the “span” and open accordingly.
It sounds complicated as hell, and it is, but it works beautifully. Tesla engineers say the doors can open with as little as 12 inches on each side of the vehicle—then proved it by having us park between two cars. The mirrors on the X were mere inches from those of the car on either side, yet the doors opened flawlessly. Capacitive sensors in the edges of each door sense obstacles within 2 to 4 inches, so you don’t have to worry about a descending door whacking your head or crushing your fingers.
|
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
30.09.2015 11:38:54
|
|
|
WäntWõll kirjutas: |
Keerad auto üle katuse ja kere "deformeerub " natukese, siis tagumised põlevad sisse, kuna uksi ei saa avada ?
Muidi tore masin aga eelenv küsimus on mul alati nende tiibadega autode puhul peas jäänud helisema. |
Väike haamrike akna kõrvale sildiga: "In case of emergency break wind(ow)"
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
30.09.2015 11:42:10
|
|
|
Tesla pressiinfo Facebookis:
tsitaat: |
Täna hommikul siis andis Tesla esimesed Model X klientidele kätte ning tutvustas konkreetsemalt ka autot ennast. Tegemist on maailma turvaliseima autoga mis on kõigis kategooriates pea poole väiksema vigastuse tõenäosusega kui järgmine parim SUV ning enamuses parem ka teistest autodest jäädes osades kategooriates alla vaid ühele autole, Model S-le smile emoticon
Auto uuendusi on palju mis on kindlasti huvitavad:
* aktiivsed meditsiinilise sertifikatsiooniga õhufiltrid mis eemaldavad viiruseid ja baktereid salongiõhust (mitmekihiline ja sadu kordi paremad kui konkurendid). On ka eraldi biorelva reziim kus auto töötab maksimum võimsusel ning testides on võimatu tuvastada ühtegi viirust või bakterit sisenemas salongi
* esiklaas mis ulatub kaugele üles välja andes meeletult avara vaatevälja
* kiirendus kuni 3.2s ludicrous mode versioonil ning läbisõit ca 400km.
* Autol on ka aktiivne turvasüsteem automaatse pidurduse ja ka külgkokkupõrke vältimisega mis on aktiivsed 24x7 ning standardvarustus.
* Esiuks mis tuvastab su lähenemise ning ise avaneb ning sulgub sinu järel (nagu nähtamatu sohver).
* Falcon Wing uksed muidugi grin emoticon Eriti muljetavaldav on nende avanemine ülikitsates tingimustes
* Kolmanda rea ligipääs kus teise rea istmed eest ära liiguvad
* Teise rea istmete all on ruumi ning sinna saab panna näiteks seljakoti või muud taolist
* Meeletu mahtuvus ning veokonks mis kannatab vedada täis autole lisaks 2.2t järelhaagist ning lisaks on lisana suuskade ja rataste vedamise võimekus.
Soovitan soojalt intro videot vaadata: http://www.teslamotors.com/modelx |
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
30.09.2015 11:46:26
|
|
|
Dogbert kirjutas: |
WäntWõll kirjutas: |
Keerad auto üle katuse ja kere "deformeerub " natukese, siis tagumised põlevad sisse, kuna uksi ei saa avada ?
Muidi tore masin aga eelenv küsimus on mul alati nende tiibadega autode puhul peas jäänud helisema. |
Väike haamrike akna kõrvale sildiga: "In case of emergency break wind(ow)" |
SLS-il on uste avamiseks hingede juures väikesed pürotehnilised laengud
Spoiler
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
WäntWõll
make.believe
liitunud: 18.01.2005
|
30.09.2015 12:18:58
|
|
|
Küsimus on aga kas ka Teslal?
|
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
|
BigBabba
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2003
|
30.09.2015 12:26:39
|
|
|
WäntWõll kirjutas: |
Küsimus on aga kas ka Teslal? |
Auto, mis igasugustes turvatestidest on üle 2x turvalisem kui lähim konkurent... Oleks imeik, kui nii elementaarse asja peale ei oleks mõeldud.
|
|
tagasi üles |
|
|
WäntWõll
make.believe
liitunud: 18.01.2005
|
30.09.2015 12:32:28
|
|
|
Me teame küll, mis asi on "eeldamine" ja mida see tähendab
|
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
|
Kruvi
HV kasutaja
liitunud: 12.09.2003
|
30.09.2015 12:50:24
|
|
|
Uuest Tesla masinast tehakse pressiteade ning suurim küsimus ning hirm on üle katuse keerata ja sisse põleda
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
WäntWõll
make.believe
liitunud: 18.01.2005
|
30.09.2015 12:56:48
|
|
|
Kruvi kirjutas: |
Uuest Tesla masinast tehakse pressiteade ning suurim küsimus ning hirm on üle katuse keerata ja sisse põleda |
eip, üks ja oluline küsimus kõigest mis sellest 10 tärni turvalisusest niisama jahuda.
|
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
30.09.2015 13:13:49
|
|
|
Milline üks elektrimaastur välja nägema peaks?
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
30.09.2015 13:16:32
|
|
|
Salongifilter on vinge
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
30.09.2015 13:23:27
|
|
|
LKits kirjutas: |
Nagu bensiini-/diiselmootoriga maastur. |
Jah, elektrikal on ju ka suurt ja kõrget kapotti vaja (et sinna alla veel paar istet mahutada?)
Salongifilter on jah igasugu apokalüpsikuteks valmis.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
akk
HV kasutaja
liitunud: 10.07.2006
|
30.09.2015 13:38:10
|
|
|
Mulle jääb vägisi tunne, et tagauksed täidavad pelgalt efekti rolli. Mis kasu on kitsas parkimiskohas üles avanevatest ustest, kui juhiuksed avanevad tavapäraselt. Kui teha edevad uksed, siis võiks juba kogu masin sama loogikaga olla. Hetkel näeb kõik välja nagu "eksperiment" ja juht peab topeltparameetreid jälgima masinat käsitledes. Salong näeb ka kahjuks endiselt välja nagu oleks keegi iPad'i armatuurile kruvinud - disain puudub
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
30.09.2015 13:52:08
|
|
|
akk kirjutas: |
Mulle jääb vägisi tunne, et tagauksed täidavad pelgalt efekti rolli. Mis kasu on kitsas parkimiskohas üles avanevatest ustest, kui juhiuksed avanevad tavapäraselt. Kui teha edevad uksed, siis võiks juba kogu masin sama loogikaga olla. Hetkel näeb kõik välja nagu "eksperiment" ja juht peab topeltparameetreid jälgima masinat käsitledes. Salong näeb ka kahjuks endiselt välja nagu oleks keegi iPad'i armatuurile kruvinud - disain puudub |
Vaata videot, seal pargiti kaks autot kõrvale. Tagaistmel on reeglina lapsed, keda on vaja panna turvatooli vms. Ise libistad ennast kitsast pilust välja, aga proovi sa last seal veidiavatud uksest kätte saada.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
30.09.2015 13:53:27
|
|
|
akk, nagu ma ühes teises teemas nimetasin, on ka minu meelest tegemist järjekordse deloreaniga, mis vaid üritab samal ajal ka pereauto olla.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
30.09.2015 13:55:42
|
|
|
akk kirjutas: |
Mulle jääb vägisi tunne, et tagauksed täidavad pelgalt efekti rolli. Mis kasu on kitsas parkimiskohas üles avanevatest ustest, kui juhiuksed avanevad tavapäraselt. Kui teha edevad uksed, siis võiks juba kogu masin sama loogikaga olla. Hetkel näeb kõik välja nagu "eksperiment" ja juht peab topeltparameetreid jälgima masinat käsitledes. Salong näeb ka kahjuks endiselt välja nagu oleks keegi iPad'i armatuurile kruvinud - disain puudub |
Las olla siis eksperiment, kui inimesed ostavad, siis läks eksperiment korda, kui mitte, siis mis ikka. Mõlemal juhul on tulemas järgmine eksperiment järgmiseks.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
WäntWõll
make.believe
liitunud: 18.01.2005
|
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
|
akk
HV kasutaja
liitunud: 10.07.2006
|
30.09.2015 14:48:44
|
|
|
somnambuul kirjutas: |
akk kirjutas: |
Mulle jääb vägisi tunne, et tagauksed täidavad pelgalt efekti rolli. Mis kasu on kitsas parkimiskohas üles avanevatest ustest, kui juhiuksed avanevad tavapäraselt. Kui teha edevad uksed, siis võiks juba kogu masin sama loogikaga olla. Hetkel näeb kõik välja nagu "eksperiment" ja juht peab topeltparameetreid jälgima masinat käsitledes. Salong näeb ka kahjuks endiselt välja nagu oleks keegi iPad'i armatuurile kruvinud - disain puudub |
Vaata videot, seal pargiti kaks autot kõrvale. Tagaistmel on reeglina lapsed, keda on vaja panna turvatooli vms. Ise libistad ennast kitsast pilust välja, aga proovi sa last seal veidiavatud uksest kätte saada. |
No, aga kes keelab ka esiuksed tiivulisteks teha? Hetkel on minu jaoks arusaamatu, miks kõik "luugid" autol erineva loogikaga peavad avanema. Kui ma ilge papi eest tiivulise masina ostaks, ei tahaks küll kuskil kaubanduskeskuse parklas ise ukse vahelt välja pressida.
Tesla võib muidugi disainiilgusi endale lubada - nišitoode. Superelektriautode ostjatele peab lihtsalt meeldima, valikut ju pole.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
|