Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
madness
HV veteran
liitunud: 11.10.2004
|
04.08.2015 19:04:57
Dark Souls III |
|
|
Spoiler
tsitaat: |
Now only embers remain…
As fires fade and the world falls into ruin, developer FROMSOFTWARE and director Hidetaka Miyazaki continue their critically-acclaimed and genre-defining series with Dark Souls III.
Developed by FromSoftware and directed by Hidetaka Miyazaki, the game will challenge you to survive a coming apocalypse in a vast twisted world full of fearsome beasts, devious traps and hidden secrets. |
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Prozer
HV kasutaja
liitunud: 09.10.2008
|
05.08.2015 01:09:46
|
|
|
Ossa!!! Nii türastunud, kui esimene osa ka polnud, tekib tahes-tahtmata süljerefleks. Lõpuboss Gwyn_tuhaisand_vms muutke seekord palun natuke kergemaks. Ja PALUN mitte mingeid liiga kergeid Witcher_3-sid!
_________________ Sidevõrkude ja tehnilise infra arendus.
viimati muutis Prozer 05.08.2015 01:14:22, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
05.08.2015 01:13:25
|
|
|
mis seal esimeses osas nii roppu oli siis ?
Esimene Dark Souls oli supper, teine dark souls oli nii ja naa. Sai hiljuti odavalt selle "full" versiooni kah kätte ja proovib, aga esimesega võrrelda eriti ei anna. Tea kus suunas see kolmas siis liigub
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
Prozer
HV kasutaja
liitunud: 09.10.2008
|
05.08.2015 01:18:39
|
|
|
angel kirjutas: |
mis seal esimeses osas nii roppu oli siis ?
Esimene Dark Souls oli super, teine dark souls oli nii ja naa. Sai hiljuti odavalt selle "full" versiooni kah kätte ja proovib, aga esimesega võrrelda eriti ei anna. Tea kus suunas see kolmas siis liigub |
DS1-s sai kahest bossist ainult võrgu kaudu abi. Ornstein and Smougi teate vast kõik, teine oli tuhaisand. No ei hakanud talle hammas peale isegi peale 50ndat proovimist. DS2 ei kommentaari (poole peale tehtud ja uninstall).
_________________ Sidevõrkude ja tehnilise infra arendus. |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
05.08.2015 01:59:14
|
|
|
Eee nii hull see asi kah ei olnud mäletamist mööda. Sai kõigist jagu kui vaja. Natuke parem build ja taktika ja läks päris häste.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
Prozer
HV kasutaja
liitunud: 09.10.2008
|
05.08.2015 02:34:29
|
|
|
Vedas sul siis Proovisin nii hea kui halvaga, kuid ikka pidi "väljastpoolt" abi paluma. Kandsin muideks seda paksu piideri armorit, kes 1-se leveli tornis nuiaga ringi tatsas ja pmõtteliselt ühe löögiga kõiki pooleks raius. Tuhaisandast äärepealt jagu saanud, paraku ei pidanud närvid vastu, tegin lolli vea ja murdosa sekundi jooksul vorbiti peaosalisest hakkliha. Ornsteini sai õnneks DS2-s revanži mõttes tükeldada nii et vähe polnud.
Omaette kogemus oli New Londo surematud kollid. Pole ammu peale Silent Hill 2-te niipalju hirmu tundnud
_________________ Sidevõrkude ja tehnilise infra arendus. |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
olxter
HV kasutaja
liitunud: 21.12.2005
|
05.08.2015 07:53:04
|
|
|
ise üritasin DSis level 1 challenge't teha. jõudisn Demon Firesage bossini, kuni jõud otsa sai ja sinna ta jäigi
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
05.08.2015 08:18:24
|
|
|
Teine osa oli samuti väga vinge, vinguvad lihtsalt need kes tahavad end tähtsaks teha. DS seeria puhul asi mis teeb heaks on see kui saad piisavalt nännist inffi, et suudad erinevate tegelaste, nii NPC'de kui vastaste stoorist ja asukohtade mõttest aru saada. Ringijooksmine ja madistamine muutub peale mõnda korda läbitegemist teisejärguliseks. Ja selles osas pole DS2'le midagi ette heita.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Prozer
HV kasutaja
liitunud: 09.10.2008
|
05.08.2015 12:11:09
|
|
|
Auron kirjutas: |
Teine osa oli samuti väga vinge, vinguvad lihtsalt need kes tahavad end tähtsaks teha. DS seeria puhul asi mis teeb heaks on see kui saad piisavalt nännist inffi, et suudad erinevate tegelaste, nii NPC'de kui vastaste stoorist ja asukohtade mõttest aru saada. Ringijooksmine ja madistamine muutub peale mõnda korda läbitegemist teisejärguliseks. Ja selles osas pole DS2'le midagi ette heita. |
Enda arust pole snoob või guru. DS2 jättis sellise lapiku , verevaese mulje. Nagu kahvatu, amneesiat põdev värisev inimene. Kui DS1 avakuva oli OHHOO, siis DS2 avakuvale järges tõsiselt minu reaktsioon WTF. Nagu Quake2 mootoriga oleks mäng tehtud. Kuskil poole peale jõudsin, siis läks uninstalli. Parem mängin Fallout2-te või Vampire Masquerade'i. DS2 ainuke pluss oli raskusaste. Witcher 3 tundub selle kõrval nagu Angry Birds.
_________________ Sidevõrkude ja tehnilise infra arendus.
viimati muutis Prozer 05.08.2015 12:54:20, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
05.08.2015 12:43:00
|
|
|
Auron kirjutas: |
Teine osa oli samuti väga vinge, vinguvad lihtsalt need kes tahavad end tähtsaks teha. DS seeria puhul asi mis teeb heaks on see kui saad piisavalt nännist inffi, et suudad erinevate tegelaste, nii NPC'de kui vastaste stoorist ja asukohtade mõttest aru saada. Ringijooksmine ja madistamine muutub peale mõnda korda läbitegemist teisejärguliseks. Ja selles osas pole DS2'le midagi ette heita. |
Dark Souls 2 puudus tegelase liikumisel, raske armori kandmisel ja relvadel võrdväärne mass ja tunnetus nagu seda oli Dark Souls 1'el. Kui ei usu proovi järgi. Dark Souls 1'es oli nagu "tunda" ja näha kuidas tegelasel oli raske varustus seljas. Dark Souls 2'es on suht sama tunne ja visuaalne vaatlus kas on kerge armori ja relvastusega või raske.
Mapi ehitus ja maailm oli kõvasti nadim. Dark Souls 1 oli kõvasti rohkem läbimõeldud ja sujuvam ning ei olnud nii ära hakitud seda mapi. Graafika oli kah kohati üldpildis parem
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
05.08.2015 17:19:03
|
|
|
Relvade käsitlus on kõigis soulsi mängudes BS olnud, pea iga relvaga tehakse mingeid meeletuid swinge mida tegelikult seda tüüpi relvade kasutaja kunagi ei teeks. Armori kohapealt võin osaliselt nõustuda, et esimeses osas rohkem kilises kolises lonkas ja mölises kuid kas see teeb kogu ülejäänd mängu nüüd halvaks, et natuke mingi tunnetus on teine? Seda, et seda kaardiasja mainitakse aimasin juba ette - samas peaks üsna loogiline olema, et ei tehta ju esimese mängu koopiat kus lähed maja keldrisse siis seal all on katakomb kust saab mööda treppi lossi torni mille trap doorist kukud tagasi oma maja pööningule. Negatiivsest küljest veel rääkida siis üleüldse on soulsi mängudes see BS, et läbi joosta on mängu lihtsam kui rahulikult läbi mängida.
Samas minujaoks ei ole ei esimene ega teine otseselt parem ega halvem - nagu ütlesin siis stoori on mõlemal hästi välja mõeldud ja ära peidetud.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Prozer
HV kasutaja
liitunud: 09.10.2008
|
05.08.2015 17:45:44
|
|
|
Mäng peab olema nii visuaalselt nauditav, kui ka hea storyga. DS1 story oli OK, pilt MEELETULT hea (ok, hea siis, kui seda PS3 kohta öelda võiks ) Õhkkond, heli, kõik oli super. Iga hetk, stseen ja koht oli nagu kunstiteos. No ok, välja arvatud Blighttowni litsimaja - üleüldse väga vastik koht. Samas oli boss hea ja see lihunik, keda pidevalt maha löödi, oli ka OK. Mängu kesketapil käisingi naisämbliku juures newbiesid aitamas ja soule koinimas
DS2 - keskpärane (kui mitte kole) graafika, igav uinamuina, storit ei viitsinudki jahtima hakata. Juba esimese bossi ajal sai ruttu selgeks, et asi on pekkis. Kuskil poole peal tekkis konkreetne frustratsioon. Ja saigi pleikkari maha müüdud - DS1 on ainuke point, miks osta konsooli.
P.S. Demon Souls oli täitsa OK.
_________________ Sidevõrkude ja tehnilise infra arendus. |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
kriist
HV veteran
liitunud: 07.05.2008
|
05.08.2015 20:34:51
|
|
|
Ekraanilt filmitud gameplay Gamescom´ilt.
Spoiler
Ja IGN´ilt vähe pikem klipp:
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
|
alartt
HV kasutaja
liitunud: 05.01.2006
|
13.03.2016 02:02:21
|
|
|
Paarkaadrit.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Gap
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
18.04.2016 23:14:14
|
|
|
Sattusin sellist videot vaatama et selline mäng on väljas Tundub päris vägev... pole enne kuulnudki selliset seeriast ... on keegi mänginud ja oskab öelda kas on ka väärt mäng... videost tundus küll et puhata ja mängida tegijatele meeldis
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
madness
HV veteran
liitunud: 11.10.2004
|
18.04.2016 23:36:34
|
|
|
Üks parimaid mänguseeriaid mis üldse tehtud.
Vajab osavust ja järjepidavust.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
18.04.2016 23:52:04
|
|
|
kas combat on sama lame konsooli port kui seda oli dark souls 2? esimest ei ole kunagi mänginud and teine oli 10 min ja uninstall, kolmas näeb parem vällja aga kui sama jura karakteri juhtimine on siis p****e
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Mafia
HV veteran
liitunud: 02.11.2005
|
19.04.2016 00:20:29
|
|
|
Kehv port ta nüüd küll pole jah klaveriga seda mängida ei saa. Kui pult on siis on liikumine täitsa OK, natuke vajab harjumist.
_________________ Bawse |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
19.04.2016 09:00:33
|
|
|
Dark Souls 1, kellel konsool Demon Souls ja Dark Souls 3 on väga head mängud. 3 osa on vääriline järg Souls mängudele. Level disain on seni nähtu põhjal supper (nagu seda oli Demon Souls 1'es). Saladused ja käigud on kah tagasi ja VÄGA ruumikad levelid. Levelite ülesehitus tundub loogiline ja loomulik. Enamus ruume on suured ja alad on graafiliselt ilusalt viimistletud. Bossid on seni olnud suht unikaalsed (s.t kõik üritavad sind lömastada aga igaüks teeb seda erinevalt ja pead otsima ta nõrga koha). Väga aktiivne coop käimas ning koos coop'iga tuleb sageli ka üks invasion fantoom kah hulka. Liikumise osas ei oska kommenteerida kuidas klaveri ja hiirega on aga puldiga on asi vanaviisi väga hää (mäletan, et klaveri ja hiirega oli asi kahtlane eelnevatel osadel kuna tegemist on konsooli puldile loodud mänguga, kui ei meeldi siis ei tasunuks rahval kiruda, et asi pc peal puudus). Võitlus on täpne ja korralik, relvadel on hea tunnetus seni olnud. Vastane korraliku obatuse annad siis vastane ka taarub ja saab viga ja nõrgemad vastased lendavad ka tagasi saadud löögist (isegi mõõgaga togates, mitte ainult suurte relvade puhul). Toimib ka pealt rünnakud korralikud nagu varem, ehk siis pähe hüppamine relvaga (2 osas oli asi küsitav). Armor seljas koliseb kah raskelt nagu esimeses osas (vähemalt senised armorid ja nähtud asjad). See annab väga palju juurde mängu tundele. Ei saa panna kilodega rauda selga ja silkad ringi nagu dressipükstega.
Dark Souls 2 on selle kõrval suht käkkerdis. Ühesugused bossid, osadel vastastel lõpmatu stamina, ebaloogilised levelid, poolik ja katkendlik level disain, kummaline story, kohati ebaaus gameplay (asja tegi raskeks kohati vaid see, et visati ootamatult hästi palju vastaseid järjest ette ja mingit üllatusmomenti või lõksu ei olnud).
Ehk siis Dark Souls on tagasi....
PC versiooniga pidavat ainult ridamisi buge olema, loodetavasti fixivad ära, üks päts peaks juba tulekul olema. Juba esimesel päeval lasti minuteada päts ruttu välja seega lootust on, et support olemas.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
viimati muutis angel 19.04.2016 09:09:00, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
beljo91
HV kasutaja
liitunud: 05.08.2012
|
19.04.2016 09:01:28
|
|
|
Combat, liikumine, AI on kõvasti parem võrreldes DS II
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
marcor1
HV veteran
liitunud: 29.09.2003
|
19.04.2016 09:18:47
|
|
|
Kas salvestamine on konsoolikas - checkpointidega?
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Psych0
HV veteran
liitunud: 21.11.2004
|
19.04.2016 09:40:17
|
|
|
Proovisin ise ka paar tundi (esimest korda mängin Dark Soulsi seeriat) ning pean tõdema, et maailm on üks ilusamaid, mida ma siiani näinud olen. Mäng ise on kindlasti oma hinda väärt, mis on minu arust pigem haruldane nähtus tänapäeva mängude juures.
marcor1 kirjutas: |
Kas salvestamine on konsoolikas - checkpointidega? |
Jah.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
19.04.2016 09:45:24
|
|
|
marcor1 kirjutas: |
Kas salvestamine on konsoolikas - checkpointidega? |
Savimine on automaatne ja teisiti sellisel mängul teha ei ole võimalik. Pealegi igasugu teistsuguse save'i süsteemi järele puudub vajadus ja see ei sobiks sinna.
Mäng on kogu aeg online'is. Pausi ei ole olemas. Väga jabur oleks kui sa mingi hetk jääd seisma, vajutad save'i ja siis pärast loadid seda. Et oot, su invasion läks valesti .. ma nüüd loadin oma stuffi tagasi ja jätkan sealt kus tahan ja üritan veel 10x üht asja nii teha nagu soovin.... Ei kõla eriti loogiliselt.
Kes 3 osa proovib esimest korda võtku julgelt 1 osa ette. Samaväärne mäng. 2 osa on vabalt skipitav.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
madness
HV veteran
liitunud: 11.10.2004
|
19.04.2016 09:50:06
|
|
|
angel kirjutas: |
Kes 3 osa proovib esimest korda võtku julgelt 1 osa ette. Samaväärne mäng. 2 osa on vabalt skipitav. |
Esimese osa puhul on aga DSfix mod vaat et kohustuslik. Ja muidugi gamepad.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
dstar
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2004
|
19.04.2016 15:06:37
|
|
|
Esimene Dark Souls on suurepärane näide, milline peaks üks tõeline mäng olema - võimalikult vähe story't ja rohkelt gameplay'd, mis on piisavalt raske ja pakub pinget. Kohati meenutab vanu häid klassikalisi Tomb Raider mänge nagu TR1 and TR2, kus levelite ülesehitus oli nii geniaalselt läbi mõeldud, et peaaaegu iga nurga taga järgnes üks üllatus teisele - avastasmisrõõmu oli tohutult ja igav ei hakanud kunagi. Pealtnäha väga lihtne, aga tegelikult kuradima huvitav ja pingeline ülesehitus, mis läbi tehes jätab kustumatu elamuse. Ise pean DS1 selle kümnendi parimaks mänguks ja kui algsed tehnilised probleemid kõrvale jätta, siis on vabalt tegemist 10/10 meistriteosega.
Dark Souls 2 oli kahjuks täielik nurisünnitus, ei soovita.
DS3 paistab olevat tõeline järg DS1'le - selle maailm näeb ikka uskumatult fantastiline välja... Kohe näha, et Miyazaki on mängujuhina tagasi.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
|