Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Braien
HV Guru
liitunud: 02.02.2009
|
06.02.2014 12:23:48
AMD Mantle Üldteema |
|
|
Et erinevates teemades laiali ei oleks.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
|
renekas
HV kasutaja
liitunud: 25.03.2004
|
06.02.2014 12:58:54
|
|
|
Tundub et HD7000 peale igastahes veel optimeeritud ei ole, kohutavad fps dropid bf4-s.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
trip
HV Guru
liitunud: 15.03.2007
|
|
Kommentaarid: 405 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
302 |
|
tagasi üles |
|
|
bitCON
Aeg Maha 2n
liitunud: 12.11.2005
|
06.02.2014 13:21:25
|
|
|
ma saan ainult BSODi selle uue versiooniga
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
1dumbpcuser
HV Guru
liitunud: 05.03.2002
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
fragile
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.10.2006
|
06.02.2014 14:30:50
|
|
|
Soovitan Inteli int. graafika ära keelata. Kas BIOS või siis Task Manager ja disabled.
BF4 jookseb stabiilsemalt ja Star Swarm Stress Test töötab Mantle-ga
_________________ Steam profiil
Children play Call of Duty.. Boys play Battlefield.. Men play ARMA |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
|
äss
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.07.2008
|
06.02.2014 21:43:10
|
|
|
270x-ga BF4-s FPS tõusis umbes 20 kaadri võrra aga dropid on päris masendavad 60-lt 20-le
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
06.02.2014 22:19:48
|
|
|
Star Swarm update hoopis langetas FPS-i:
Mantle Catalyst 14.1 Beta 1.6:
tsitaat: |
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 19238
Average FPS: 53.44
Average Unit Count: 4680
Maximum Unit Count: 5661
Average Batches/MS: 874.46
Maximum Batches/MS: 3050.89
Average Batch Count: 18741
Maximum Batch Count: 160729
=========================================================== |
Mantle Catalyst 14.1 Beta 1.6 - Star Swarm Update 1:
tsitaat: |
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 16027
Average FPS: 44.52
Average Unit Count: 4330
Maximum Unit Count: 5542
Average Batches/MS: 913.79
Maximum Batches/MS: 3401.77
Average Batch Count: 22846
Maximum Batch Count: 92810
=========================================================== |
Ootan väga, et optimeeritaks ka 7000 seeria jaoks. Vastasel korral tuleb vb valida ikka DX kuu lõpus, kui uus Thief välja tuleb.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
S.I.L.L.U
HV veteran
liitunud: 26.06.2003
|
06.02.2014 22:38:43
|
|
|
Enda kogemus BF4 baasil:
SSD, HD7770 GHz Edition, ATI 14.1 beta
Win 7 - FPS tõusus umbes 8-9 ühiku võrra
Win 8.1 - Mantle või DX ei oma erinevusi. FPS on 2-3 ühiku võrra aeglasem, kui Win 7 peal DX peal olles.
|
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
|
Draco
HV veteran
liitunud: 15.09.2005
|
07.02.2014 10:10:27
|
|
|
Kopeerin oma tulemuse ka siia (test tehtud enne Star Swarm update`i)
FX 8350 @ 4.5GHz ja R9 270x:
DirectX - Extreme:
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 10360
Average FPS: 28.77
Average Unit Count: 4106
Maximum Unit Count: 5458
Average Batches/MS: 467.85
Maximum Batches/MS: 1020.41
Average Batch Count: 18340
Maximum Batch Count: 134169
Mantle - Extreme:
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 15125
Average FPS: 42.01
Average Unit Count: 4264
Maximum Unit Count: 5538
Average Batches/MS: 875.84
Maximum Batches/MS: 2164.61
Average Batch Count: 23338
Maximum Batch Count: 121530
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Kremka
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.12.2005
|
07.02.2014 11:29:19
|
|
|
13.12 DX
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 15506
Average FPS: 43.07
Average Unit Count: 4218
Maximum Unit Count: 5480
Average Batches/MS: 536.89
Maximum Batches/MS: 1315.24
Average Batch Count: 13902
Maximum Batch Count: 75896
===========================================================
14.1 DX
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 10947
Average FPS: 30.40
Average Unit Count: 3953
Maximum Unit Count: 5379
Average Batches/MS: 533.36
Maximum Batches/MS: 1304.34
Average Batch Count: 19537
Maximum Batch Count: 99488
===========================================================
14.1 MANTLE
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 22144
Average FPS: 61.51
Average Unit Count: 4566
Maximum Unit Count: 5801
Average Batches/MS: 1063.19
Maximum Batches/MS: 3733.08
Average Batch Count: 20339
Maximum Batch Count: 126707
===========================================================
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Braien
HV Guru
liitunud: 02.02.2009
|
07.02.2014 11:35:57
|
|
|
Lasin ka Star Swarm(kõige uuem update).
FX-6300 stock kelladel ja 7850 2GB
DirectX - Extreme:
tsitaat: |
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 7657
Average FPS: 21.27
Average Unit Count: 3823
Maximum Unit Count: 5387
Average Batches/MS: 353.08
Maximum Batches/MS: 811.94
Average Batch Count: 19082
Maximum Batch Count: 91610 |
Mantle - Extreme:
tsitaat: |
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 13642
Average FPS: 37.89
Average Unit Count: 4102
Maximum Unit Count: 5343
Average Batches/MS: 630.62
Maximum Batches/MS: 6480.73
Average Batch Count: 18556
Maximum Batch Count: 126766 |
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
|
allavett
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.09.2007
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
liiv
Aeg Maha 2n
liitunud: 21.11.2009
|
09.02.2014 21:01:30
|
|
|
Kas keegi on kohanud testi kus näeks Crysis 3 fps Mantlega?
|
|
Kommentaarid: 627 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
6 :: |
517 |
|
tagasi üles |
|
|
bitCON
Aeg Maha 2n
liitunud: 12.11.2005
|
09.02.2014 21:06:27
|
|
|
liiv kirjutas: |
Kas keegi on kohanud testi kus näeks Crysis 3 fps Mantlega? |
mäng/mootor peab seda ikka toetama ka. järgmine crysis tuleb mantle toega alles
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
liiv
Aeg Maha 2n
liitunud: 21.11.2009
|
09.02.2014 22:21:06
|
|
|
Kas kuskil on mingit infot, millised mängud toetavad Mantled? Leitav info näitab põhiliselt BF4
|
|
Kommentaarid: 627 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
6 :: |
517 |
|
tagasi üles |
|
|
Aah
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.09.2007
|
10.02.2014 00:05:20
|
|
|
Kuna asi on hetkel liiga uus siis ma liialt ei erutu. Küll aga potentsiaali on tulevikus kõvasti.
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
10.02.2014 02:56:33
|
|
|
liiv kirjutas: |
Kas kuskil on mingit infot, millised mängud toetavad Mantled? Leitav info näitab põhiliselt BF4 |
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=8031532#8031532
Battlefield 4
Thief
Dragon Age: Inquisition
Mirror's Edge 2
Need For Speed
Star Citizen
Plants vs. Zombies: Garden Warfare
Mass Effect 4
Star Wars
Ja 6 mängu veel mille nimesid pole välja käidud. Hetkel pidi arenduses olema 15 mängu Mantle toega. Suuremad stuudiod, kes asja taga on: DICE, BioWare ja Visceral Games.
Ja see on peamiselt ainult EA, kui publisheri poolelt. Kindlasti neid tuleb veel juurde.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
bitCON
Aeg Maha 2n
liitunud: 12.11.2005
|
10.02.2014 03:43:12
|
|
|
Crytek tulevased mängud
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
10.02.2014 11:18:09
|
|
|
on keegi näinud indepth juttu mantle eelistest dx ees, mis ei keskenduks draw callidele? või eelistest opengl ees?
niikaua kuni kisa on ainult draw callide ümber - oskab keegi seletada, miks praktiliselt sama kiiret lahendust ei saa realiseerida dx/ogl all?
üsna mitmel põhjusel ma arvan, et mantle jääb üsna lühikeseks episoodiks graafikakaartide ajaloos:
- gcn-only, ehk siis vaid 7xxx ja rx-2xx kaardid. huvitav küsimus on, mis arhitektuurilised osad täpselt on vajalikud mantle jaoks - kas järgmistele põlvkondadele on toe jaoks vaja mingeid arhitektuurilisi erisusi? 5xxx/6xxx peal ilmselgelt asi olema ei hakka.
- "open standard" jutt on bs. esiteks on see disainitud gcn tarbeks. teiseks on amd öelnud, et võib-olla kunagi tulevikus (probably maybe) teeme selle avatuks.
- kumbki konsool seda ei toeta. close enough ei ole argument kui api enda suur sales pitch on, et see on close enough dx/ogl.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Draco
HV veteran
liitunud: 15.09.2005
|
10.02.2014 11:53:47
|
|
|
Suur oht on NV kes võib hakata mängutegijaid ära ostma, et need ei kasutakas seda.
Kui konkurent saab järsku kuni 40% perfi juurde siis võib see närvi ajada küll...
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Draco
HV veteran
liitunud: 15.09.2005
|
10.02.2014 12:12:46
|
|
|
Targemad on tuleviku juba ära ennustanud:D Oleks ilmajaamades samasugused
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Jürks
HV vaatleja
liitunud: 12.12.2003
|
10.02.2014 14:07:59
|
|
|
Star Swarm Stress Test
Athlon x4 740 @4,35GHz
GPU: Club3D royalKing 7850 2GB @1150/1445
14.1 DX (Extreme)
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 10366
Average FPS: 28.79
Average Unit Count: 3826
Maximum Unit Count: 5494
Average Batches/MS: 490.48
Maximum Batches/MS: 1011.87
Average Batch Count: 19547
Maximum Batch Count: 166419
===========================================================
14.1 MANTLE (Extreme)
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 14943
Average FPS: 41.51
Average Unit Count: 4119
Maximum Unit Count: 5498
Average Batches/MS: 738.68
Maximum Batches/MS: 6068.38
Average Batch Count: 20969
Maximum Batch Count: 112407
===========================================================
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
10.02.2014 17:34:23
|
|
|
Draco kirjutas: |
Targemad on tuleviku juba ära ennustanud:D Oleks ilmajaamades samasugused |
et siis siin teemas võib ainult kiitmine olla?
carmack, sweeney ja andersson (ehk siis ex-id, epic ja dice) on päris korralik esindus targematest antud alal.
spetsialiseeritud apisid oleme enne näinud. glide mäletad? powervr-il ja nii mõnelgi olid samuti oma api-d.
opengl oma avatuma lähenemisega on samuti just tänu sellele probleeme näinud - eelkõige tootjaspetsiifiliste extensionite osas.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
|