Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Butcher
HV kasutaja

liitunud: 23.08.2002
|
12.04.2011 17:11:20
|
|
|
Mängutootja võiks ise siis kulda müüa, kui oma miljonieid taga nutab.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
pkwild618
Lõuapoolik

liitunud: 02.04.2004
|
12.04.2011 18:13:37
|
|
|
Turuhind on alati odavam.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
14 :: |
5 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
reints
HV Guru

liitunud: 02.04.2006
|
12.04.2011 18:52:38
|
|
|
Aga samas saavad ju ikka alla selle müüa
Parem ikka kopikas oma taskus kui loota, et ehk keegi ostab kallimalt
_________________ Töö tegi ahvist inimese
Äkki teeb sinust ka  |
|
Kommentaarid: 221 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
203 |
|
tagasi üles |
|
 |
otipoiss
HV kasutaja

liitunud: 07.05.2007
|
12.04.2011 18:58:29
|
|
|
Mina pistsin 5-6 aastat tagasi RuneScape gp-de müümisega väga arvestatava summa taskusse. Siinkohal mainin ka, et midagi polnud scammitud ega veel vähem botitud. Algul tundus asi normaalne, poisikesed kulutavad oma taskuraha kommi ja limpsi asemel nüüd virtuaalsetele väärtustele. Hiljem hakkas laekuma ülekandeid ema ja isa arvetelt ja kõige naljakamal juhul ema firma arvelt. Tahaks kohe teada kuidas need paar ülekannet hiljem raamatupidamises kajastati
Olgu öeldud ka, et tegevuse tulemusena sai üks minu wine-bugged kasutaja (Attack 27 ja Hitpoints 9) banni
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
13.04.2011 23:34:00
|
|
|
Butcher kirjutas: |
Mängutootja võiks ise siis kulda müüa, kui oma miljonieid taga nutab. |
Ei nuteta taga miljoneid vaid nurisetakse kui peab kulutama ressursse häkitud accountide taastamisele ja tech suppordile. Ise kulla müümine oleks aga paras PR katastroof kui mängu "võidab" inimene kel kõige paksem rahakott.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
MONGO
HV kasutaja

liitunud: 17.03.2008
|
14.04.2011 01:46:57
|
|
|
Ho Ho, pmst müüaksegi ju, Knight Online on või vähemalt oli üks kus ilma plekkimata tippu jõudmine pmst võimatuks tehtud sest real money eest saadavad eelised olid nii võimsad lihtsalt. Kõik teadsid seda ja kel võimalus ostsid raha ning mängisid ja kel polnud need irisesid aga samuti ikka mängisid, ei huvita see mängureid kas asi on aus või mitte, peaasi, et hea. Üldse on mängimine niivõrd ebapraktiline tegevus, et mängurite käitumisest ratsionaalsust oodata on küll liigne optimism Pean hetkel silmas nolaifereid muidugi...
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
14.04.2011 02:56:36
|
|
|
knight online...niii retro teema et ei taha sõnagi võtta
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
SurfData
HV Guru

liitunud: 19.05.2006
|
14.04.2011 10:57:50
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Butcher kirjutas: |
Mängutootja võiks ise siis kulda müüa, kui oma miljonieid taga nutab. |
Ei nuteta taga miljoneid vaid nurisetakse kui peab kulutama ressursse häkitud accountide taastamisele ja tech suppordile. Ise kulla müümine oleks aga paras PR katastroof kui mängu "võidab" inimene kel kõige paksem rahakott. |
99% onlain mängudes on siiski nii, et mida paksem rahakott, seda suuremad eelised ja võimalus tipus olla/võita.
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
14.04.2011 13:57:14
|
|
|
võtke näiteks entropia ja sarnased mängud. nemad müüvad oma klientidele südamerahuga ingame money.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
14.04.2011 15:07:00
|
|
|
Nüüd nimetage mulle mõni populaarne ja edukas mäng milles saab lisaressursiga otseselt mängu "võitmist" oluliselt toetada. Lähim on vast LotRO kuid ka seal on enamus ostetavast kraamist puhtalt kosmeetiline ja mitte kuidagi lahingut mõjutav. Jah, saab ka otse stat booste hankida kuid high-end gearis on see suht pointless kuna nii ehk naa on sul põhi värk puhtalt gearist juba capitud.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
SurfData
HV Guru

liitunud: 19.05.2006
|
14.04.2011 15:39:07
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Nüüd nimetage mulle mõni populaarne ja edukas mäng milles saab lisaressursiga otseselt mängu "võitmist" oluliselt toetada. Lähim on vast LotRO kuid ka seal on enamus ostetavast kraamist puhtalt kosmeetiline ja mitte kuidagi lahingut mõjutav. Jah, saab ka otse stat booste hankida kuid high-end gearis on see suht pointless kuna nii ehk naa on sul põhi värk puhtalt gearist juba capitud. |
igast ogamed jms asjad, kus saad reaalse papi eest osta mängusisest kulda vms (ogames dark matter). Selle eest saad eelised, ogames trader, resude suurem totlikus, ründe/kaitse/kiiruse boonused jne jne. Enamus mängudega nii, ka eestimaistega.
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
14.04.2011 17:26:30
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Nüüd nimetage mulle mõni populaarne ja edukas mäng milles saab lisaressursiga otseselt mängu "võitmist" oluliselt toetada. |
EVE-Online.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
18.04.2011 12:28:58
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Ise kulla müümine oleks aga paras PR katastroof kui mängu "võidab" inimene kel kõige paksem rahakott. |
Noh antud juhul võidab mängu see kes kõigesuurem nolaifer on. Näiteks ise olen juba aastaid loobunud MMO'de pelamisest kuna lihtsalt töö, naise ja lapse, sõprade jne.jne kõrvalt ei leia piisavalt aega, et ka mingeid ägedaid ja olulisi queste teha kus kõigepealt vaja mingi hea group x4 kokku ajada. Selleks pead kuuluma kuhugi gildi, tegema gildis plaane, et a'la seeõhta see ja see kell tead koguneme ja siis laksame miski 6 tundi jutti jne. Ehk ükski võidki mingeid "löö kümme rotti maha" queste tegema jääda.
Küll tekib aga küsimus, et kuidas saab MMO mängudes nö. nagu keegi mängu võita? Sellest, et üksi tatsad ja mingi enda tegelase kohta hea eq on seljas pole ju MMO'des otseselt mingit tolku. Mingit ulmevarustust niikuinii on niivõrd vähe või on no-trade flag'ga, et seda ikka ei saa. Jah PvP mõttes annab muidugi eelist saada aga see on suht väheoluline. Kokkuvõttes nagu mianitud siis paksem rahakott mängib rolli nii või teisiti, kasvõi sellenäol, et minigl nolgil pole vaja tööd teha ja seetõttu saab mitmeid lisatunde mängimiseks päevas.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
18.04.2011 17:07:13
|
|
|
tsitaat: |
Noh antud juhul võidab mängu see kes kõigesuurem nolaifer on |
Wow'is püsisin suht-koht tippklassis "investeerides" oma maini alla max ~15h nädalas. Ülejäänud aeg kulus altidega ringi trollimise peale. Küsimus pole niivõrd kulutatud ajas kui kulutamise efektiivsuses
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
19.04.2011 17:38:34
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
tsitaat: |
Noh antud juhul võidab mängu see kes kõigesuurem nolaifer on |
Wow'is püsisin suht-koht tippklassis "investeerides" oma maini alla max ~15h nädalas. Ülejäänud aeg kulus altidega ringi trollimise peale. Küsimus pole niivõrd kulutatud ajas kui kulutamise efektiivsuses  |
Sina mängisid WoWi, mis oli nerfhaamri juba korralikult pähe saanud. Vanillas oli high-end raidimine full time job või ostsid kulda.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
SurfData
HV Guru

liitunud: 19.05.2006
|
19.04.2011 18:27:20
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
tsitaat: |
Noh antud juhul võidab mängu see kes kõigesuurem nolaifer on |
Wow'is püsisin suht-koht tippklassis "investeerides" oma maini alla max ~15h nädalas. Ülejäänud aeg kulus altidega ringi trollimise peale. Küsimus pole niivõrd kulutatud ajas kui kulutamise efektiivsuses  |
kas Sa mängisid wowi tasuta, või maksid neile kuumaksu, mille eest arendaja sai progejaid palgata ja ei pidanud nii palju rõhuma nänni/tasulise vidina müügile
Üldiselt jah onlain mängu kus ilma rahata on võimalik tippu jõuda ja seal püsida põmst pole. Ma ise omal ajal ajasin miski 10 000 eeq kokku nö hobi korras mängimisega
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
19.04.2011 19:56:26
|
|
|
Scart kirjutas: |
Sina mängisid WoWi, mis oli nerfhaamri juba korralikult pähe saanud. Vanillas oli high-end raidimine full time job või ostsid kulda. |
Sai ka Sunwellis M'uru peaaegu maha võetud enne 3.0'i ning Cata betas kõik bossid peale Al'Akiri ning live's esimesed ~6 bossi maha võetud. WotLKs sai ka hardmodedes suht-koht ilma tehtud, rääkimata normalmodedest. Igal juhul chari perfi hoidmiseks maailma tipptasemel polnud vaja rohkemat kui eelpool mainitud mõned tunnid nädalas.
Vanilla oli puhas grindfest, seda ma vaevalt oleks viitsinud mängida. Selles mõttes olid vähemalt tbc-cata suht normaalsed et raidimiseks ei pidanud rämedalt aega raiskama igasugu mõttetuste peale ning said tegeleda täpselt sellega, mida tahtsid.
SurfData kirjutas: |
kas Sa mängisid wowi tasuta, või maksid neile kuumaksu, mille eest arendaja sai progejaid palgata ja ei pidanud nii palju rõhuma nänni/tasulise vidina müügile |
Maksin harilikku kuumaksu nagu kõik teisedki, lihtsalt kui oleksid veidi süvenenud eelnevasse teksti oleksid näinud et rõhutasin seda, et pole vähimatki vajadust wow'is nolifeda et saaks high-end raidimisega tegelda. Mängu maetav rahahulk kusjuures ei mõjuta praktiliselt üldse lõpptulemust.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
ArQ
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.09.2004
|
19.04.2011 20:33:19
|
|
|
Ma usun, et see on halb kui reaalelus kulutatud aega ja teenitud raha rakendatakse oma virtuaalse mina edendamiseks samal ajal liikudes päriselus üsna vastupidises suunas. Virtuaalsete ressursside müümise koha pealt ei näe ma midagi halba je kellegi jaoks on see kindlasti omaenda nokia. Kala hakkab ikka mädanema peast.
_________________ No worries! |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
19.04.2011 20:41:39
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Igal juhul chari perfi hoidmiseks maailma tipptasemel polnud vaja rohkemat kui eelpool mainitud mõned tunnid nädalas. |
Jutt käis vanillast. Peale seda tulnu on huumor.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
19.04.2011 20:44:23
|
|
|
Olles aus, siis sai ise ka vanasti RS classicus autorunega päris palju pappi kogutud . Päris "Lucrative" oli. Mäng ise ammendas ennast minu jaoks väga kiiresti, nii et asusin võimalusi otstarbekamalt kasutama
Kogus ise kraami, müüs maha.. jäi ainult internetis maha müüa kuld ja tegelased, kui nad juba max peal olid
Suht haige on jah, et nõudlus nii suur on.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
19.04.2011 20:48:42
|
|
|
Scart kirjutas: |
Jutt käis vanillast. Peale seda tulnu on huumor. |
Et siis ilma konstantse grindivajaduseta on mäng easymode? Nii palju kui olen vanade raidijatega rääkinud siis peale tanki oli teiste inimeste elutegevus pehmelt öeldes madala prioriteediga ning ainult paaris hilisemas raidis oli üksikisiku tasemel mingi mõju. Encounterite keerukuse koha pealt on noodsamad "vanakesed" esile tõstnud mõningaid wotlk hardmodesid ning mitmeid cata esimese tieri normal modesid, rääkimata hardmodedest.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
|