Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Tarkvara ja arvutimängud »  Kulla farmimine mängudes on võtmas meeletuid mõõtmeid. Kuid kas on see ainult halb? märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Butcher
HV kasutaja
Butcher

liitunud: 23.08.2002




sõnum 12.04.2011 17:11:20 vasta tsitaadiga

Mängutootja võiks ise siis kulda müüa, kui oma miljonieid taga nutab.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pkwild618
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 02.04.2004




sõnum 12.04.2011 18:13:37 vasta tsitaadiga

Turuhind on alati odavam.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 14 :: 5 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
reints
HV Guru
reints

liitunud: 02.04.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.04.2011 18:52:38 vasta tsitaadiga

Aga samas saavad ju ikka alla selle müüa icon_rolleyes.gif
Parem ikka kopikas oma taskus kui loota, et ehk keegi ostab kallimalt icon_rolleyes.gif

_________________
Töö tegi ahvist inimese icon_smile.gif
Äkki teeb sinust ka icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 221 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 203
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
otipoiss
HV kasutaja
otipoiss

liitunud: 07.05.2007




sõnum 12.04.2011 18:58:29 vasta tsitaadiga

Mina pistsin 5-6 aastat tagasi RuneScape gp-de müümisega väga arvestatava summa taskusse. Siinkohal mainin ka, et midagi polnud scammitud ega veel vähem botitud. Algul tundus asi normaalne, poisikesed kulutavad oma taskuraha kommi ja limpsi asemel nüüd virtuaalsetele väärtustele. Hiljem hakkas laekuma ülekandeid ema ja isa arvetelt ja kõige naljakamal juhul ema firma arvelt. Tahaks kohe teada kuidas need paar ülekannet hiljem raamatupidamises kajastati icon_biggrin.gif

Olgu öeldud ka, et tegevuse tulemusena sai üks minu wine-bugged kasutaja (Attack 27 ja Hitpoints 9) banni icon_sad.gif
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 13.04.2011 23:34:00 vasta tsitaadiga

Butcher kirjutas:
Mängutootja võiks ise siis kulda müüa, kui oma miljonieid taga nutab.
Ei nuteta taga miljoneid vaid nurisetakse kui peab kulutama ressursse häkitud accountide taastamisele ja tech suppordile. Ise kulla müümine oleks aga paras PR katastroof kui mängu "võidab" inimene kel kõige paksem rahakott.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MONGO
HV kasutaja
MONGO

liitunud: 17.03.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2011 01:46:57 vasta tsitaadiga

Ho Ho, pmst müüaksegi ju, Knight Online on või vähemalt oli üks kus ilma plekkimata tippu jõudmine pmst võimatuks tehtud sest real money eest saadavad eelised olid nii võimsad lihtsalt. Kõik teadsid seda ja kel võimalus ostsid raha ning mängisid ja kel polnud need irisesid aga samuti ikka mängisid, ei huvita see mängureid kas asi on aus või mitte, peaasi, et hea. Üldse on mängimine niivõrd ebapraktiline tegevus, et mängurite käitumisest ratsionaalsust oodata on küll liigne optimism icon_razz.gif Pean hetkel silmas nolaifereid muidugi... icon_smile.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 14.04.2011 02:56:36 vasta tsitaadiga

knight online...niii retro teema et ei taha sõnagi võtta icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 14.04.2011 10:57:50 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Butcher kirjutas:
Mängutootja võiks ise siis kulda müüa, kui oma miljonieid taga nutab.
Ei nuteta taga miljoneid vaid nurisetakse kui peab kulutama ressursse häkitud accountide taastamisele ja tech suppordile. Ise kulla müümine oleks aga paras PR katastroof kui mängu "võidab" inimene kel kõige paksem rahakott.


99% onlain mängudes on siiski nii, et mida paksem rahakott, seda suuremad eelised ja võimalus tipus olla/võita.
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 14.04.2011 13:57:14 vasta tsitaadiga

võtke näiteks entropia ja sarnased mängud. nemad müüvad oma klientidele südamerahuga ingame money.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 14.04.2011 15:07:00 vasta tsitaadiga

Nüüd nimetage mulle mõni populaarne ja edukas mäng milles saab lisaressursiga otseselt mängu "võitmist" oluliselt toetada. Lähim on vast LotRO kuid ka seal on enamus ostetavast kraamist puhtalt kosmeetiline ja mitte kuidagi lahingut mõjutav. Jah, saab ka otse stat booste hankida kuid high-end gearis on see suht pointless kuna nii ehk naa on sul põhi värk puhtalt gearist juba capitud.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 14.04.2011 15:39:07 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Nüüd nimetage mulle mõni populaarne ja edukas mäng milles saab lisaressursiga otseselt mängu "võitmist" oluliselt toetada. Lähim on vast LotRO kuid ka seal on enamus ostetavast kraamist puhtalt kosmeetiline ja mitte kuidagi lahingut mõjutav. Jah, saab ka otse stat booste hankida kuid high-end gearis on see suht pointless kuna nii ehk naa on sul põhi värk puhtalt gearist juba capitud.


igast ogamed jms asjad, kus saad reaalse papi eest osta mängusisest kulda vms (ogames dark matter). Selle eest saad eelised, ogames trader, resude suurem totlikus, ründe/kaitse/kiiruse boonused jne jne. Enamus mängudega nii, ka eestimaistega.
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 14.04.2011 17:26:30 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Nüüd nimetage mulle mõni populaarne ja edukas mäng milles saab lisaressursiga otseselt mängu "võitmist" oluliselt toetada.


EVE-Online.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.04.2011 12:28:58 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Ise kulla müümine oleks aga paras PR katastroof kui mängu "võidab" inimene kel kõige paksem rahakott.
Noh antud juhul võidab mängu see kes kõigesuurem nolaifer on. Näiteks ise olen juba aastaid loobunud MMO'de pelamisest kuna lihtsalt töö, naise ja lapse, sõprade jne.jne kõrvalt ei leia piisavalt aega, et ka mingeid ägedaid ja olulisi queste teha kus kõigepealt vaja mingi hea group x4 kokku ajada. Selleks pead kuuluma kuhugi gildi, tegema gildis plaane, et a'la seeõhta see ja see kell tead koguneme ja siis laksame miski 6 tundi jutti jne. Ehk ükski võidki mingeid "löö kümme rotti maha" queste tegema jääda.
Küll tekib aga küsimus, et kuidas saab MMO mängudes nö. nagu keegi mängu võita? Sellest, et üksi tatsad ja mingi enda tegelase kohta hea eq on seljas pole ju MMO'des otseselt mingit tolku. Mingit ulmevarustust niikuinii on niivõrd vähe või on no-trade flag'ga, et seda ikka ei saa. Jah PvP mõttes annab muidugi eelist saada aga see on suht väheoluline. Kokkuvõttes nagu mianitud siis paksem rahakott mängib rolli nii või teisiti, kasvõi sellenäol, et minigl nolgil pole vaja tööd teha ja seetõttu saab mitmeid lisatunde mängimiseks päevas.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 18.04.2011 17:07:13 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Noh antud juhul võidab mängu see kes kõigesuurem nolaifer on
Wow'is püsisin suht-koht tippklassis "investeerides" oma maini alla max ~15h nädalas. Ülejäänud aeg kulus altidega ringi trollimise peale. Küsimus pole niivõrd kulutatud ajas kui kulutamise efektiivsuses icon_smile.gif
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 19.04.2011 17:38:34 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
tsitaat:
Noh antud juhul võidab mängu see kes kõigesuurem nolaifer on
Wow'is püsisin suht-koht tippklassis "investeerides" oma maini alla max ~15h nädalas. Ülejäänud aeg kulus altidega ringi trollimise peale. Küsimus pole niivõrd kulutatud ajas kui kulutamise efektiivsuses icon_smile.gif


Sina mängisid WoWi, mis oli nerfhaamri juba korralikult pähe saanud. Vanillas oli high-end raidimine full time job või ostsid kulda.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 19.04.2011 18:27:20 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
tsitaat:
Noh antud juhul võidab mängu see kes kõigesuurem nolaifer on
Wow'is püsisin suht-koht tippklassis "investeerides" oma maini alla max ~15h nädalas. Ülejäänud aeg kulus altidega ringi trollimise peale. Küsimus pole niivõrd kulutatud ajas kui kulutamise efektiivsuses icon_smile.gif


kas Sa mängisid wowi tasuta, või maksid neile kuumaksu, mille eest arendaja sai progejaid palgata ja ei pidanud nii palju rõhuma nänni/tasulise vidina müügile icon_wink.gif

Üldiselt jah onlain mängu kus ilma rahata on võimalik tippu jõuda ja seal püsida põmst pole. Ma ise omal ajal ajasin miski 10 000 eeq kokku nö hobi korras mängimisega icon_razz1.gif
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 19.04.2011 19:56:26 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Sina mängisid WoWi, mis oli nerfhaamri juba korralikult pähe saanud. Vanillas oli high-end raidimine full time job või ostsid kulda.
Sai ka Sunwellis M'uru peaaegu maha võetud enne 3.0'i ning Cata betas kõik bossid peale Al'Akiri ning live's esimesed ~6 bossi maha võetud. WotLKs sai ka hardmodedes suht-koht ilma tehtud, rääkimata normalmodedest. Igal juhul chari perfi hoidmiseks maailma tipptasemel polnud vaja rohkemat kui eelpool mainitud mõned tunnid nädalas.

Vanilla oli puhas grindfest, seda ma vaevalt oleks viitsinud mängida. Selles mõttes olid vähemalt tbc-cata suht normaalsed et raidimiseks ei pidanud rämedalt aega raiskama igasugu mõttetuste peale ning said tegeleda täpselt sellega, mida tahtsid.
SurfData kirjutas:
kas Sa mängisid wowi tasuta, või maksid neile kuumaksu, mille eest arendaja sai progejaid palgata ja ei pidanud nii palju rõhuma nänni/tasulise vidina müügile
Maksin harilikku kuumaksu nagu kõik teisedki, lihtsalt kui oleksid veidi süvenenud eelnevasse teksti oleksid näinud et rõhutasin seda, et pole vähimatki vajadust wow'is nolifeda et saaks high-end raidimisega tegelda. Mängu maetav rahahulk kusjuures ei mõjuta praktiliselt üldse lõpptulemust.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ArQ
Kreisi kasutaja
ArQ

liitunud: 30.09.2004




sõnum 19.04.2011 20:33:19 vasta tsitaadiga

Ma usun, et see on halb kui reaalelus kulutatud aega ja teenitud raha rakendatakse oma virtuaalse mina edendamiseks samal ajal liikudes päriselus üsna vastupidises suunas. Virtuaalsete ressursside müümise koha pealt ei näe ma midagi halba je kellegi jaoks on see kindlasti omaenda nokia. Kala hakkab ikka mädanema peast.
_________________
No worries!
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 19.04.2011 20:41:39 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Igal juhul chari perfi hoidmiseks maailma tipptasemel polnud vaja rohkemat kui eelpool mainitud mõned tunnid nädalas.


Jutt käis vanillast. Peale seda tulnu on huumor.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Velociraptor
HV veteran
Velociraptor

liitunud: 27.03.2004




sõnum 19.04.2011 20:44:23 vasta tsitaadiga

Olles aus, siis sai ise ka vanasti RS classicus autorunega päris palju pappi kogutud icon_rolleyes.gif. Päris "Lucrative" oli. Mäng ise ammendas ennast minu jaoks väga kiiresti, nii et asusin võimalusi otstarbekamalt kasutama icon_rolleyes.gif
Kogus ise kraami, müüs maha.. jäi ainult internetis maha müüa kuld ja tegelased, kui nad juba max peal olid icon_rolleyes.gif
Suht haige on jah, et nõudlus nii suur on. icon_exclaim.gif
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 19.04.2011 20:48:42 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Jutt käis vanillast. Peale seda tulnu on huumor.
Et siis ilma konstantse grindivajaduseta on mäng easymode? Nii palju kui olen vanade raidijatega rääkinud siis peale tanki oli teiste inimeste elutegevus pehmelt öeldes madala prioriteediga ning ainult paaris hilisemas raidis oli üksikisiku tasemel mingi mõju. Encounterite keerukuse koha pealt on noodsamad "vanakesed" esile tõstnud mõningaid wotlk hardmodesid ning mitmeid cata esimese tieri normal modesid, rääkimata hardmodedest.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Tarkvara ja arvutimängud »  Kulla farmimine mängudes on võtmas meeletuid mõõtmeid. Kuid kas on see ainult halb? mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.