Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
17.12.2006 23:10:33
Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 |
|
|
paistab et siis minu ühele lemmikule on tulemas järg. Loodame et PC versioonis on 3rd person view ka valitav!
http://ubi.com/US/Games/Info.aspx?pId=5145
http://www.gamespot.com/pc/action/graw2/index.html?q=graw
tsitaat: |
New Features
Groundbreaking Visual Experience:
The original Ghost Recon Advanced Warfighter set the visual standard for next-gen consoles; Ghost Recon Advanced Warfighter 2 will take that achievement to a whole new level. The war zone comes to life as you navigate through trash-strewn streets and pick off enemies from behind bomb-scarred structures. The cutting-edge physics and particle systems will show you some of the most intense and realistic explosions, smoke, and environment destruction ever seen in a video game. Dynamic lighting and shadows will morph as real-time day/night cycles and a constantly changing weather system require you to adjust to the changing conditions on the fly.
All-New Battlegrounds:
For the first time ever, the Ghosts will defend U.S. soil from a cross-border attack, taking the fight to all-new locations. The Ghosts will battle enemies in mountain terrains, barren deserts, and even on their home turf in El Paso, Texas. Each environment presents its own benefits and challenges and will call for fresh tactical approaches.
Vastly Improved AI:
AI is more challenging than ever. Watch your back as rebels send their own team members to flank your position or gain vantage points by utilizing vertical gameplay to pick you off from the rooftops above. But dont worry your teams got your back. Improved squad-mate AI will now feed you more of the information you need with descriptive commands like enemy spotted behind red truck ahead.
Improved Cross-Com:
The revolutionary Cross-Com feature has been upgraded for Ghost Recon Advanced Warfighter 2. The new Cross-Com 2.0 will give the player more information than ever before. Not only will you be able to see what your friendly forces see in the top left display, but the click of a button will expand that to full-screen view for a clearer and more precise picture. This will give you a more comprehensive view of the entire battlefield. The new Full Command View will allow unprecedented precision in developing and issuing tactical plans on the battlefield.
Expanded Support:
Command lethal air strikes with jet fighters.
Gain mobile cover for otherwise impassable situations and replenish armaments on the battlefield using an unmanned artillery MULE.
Immediately heal the entire team, including the squad leader Scott Mitchell, with an all-new medic class of soldier. |
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
18.12.2006 00:59:32
|
|
|
Ma miskipärast arvan, et ka see mäng nõuab miinimumis SM3.0 kaarti ja mingit uut ja veel vingemat Ageia PhysX kaarti:-?
Aga et, jah, Cross-Comi sai esimeses osas juba ju üle ekraani laiendada? Loodan parimat igal juhul, sest esimene osa küll meeldis.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
18.12.2006 10:13:37
|
|
|
softis kirjutas: |
Ma miskipärast arvan, et ka see mäng nõuab miinimumis SM3.0 kaarti ja mingit uut ja veel vingemat Ageia PhysX kaarti:-?
|
SM3 kaardid on nagu teretulemast aastasse 2004?
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
18.12.2006 11:51:39
|
|
|
Scart kirjutas: |
SM3 kaardid on nagu teretulemast aastasse 2004? |
Ei, mitte seda. Lihtsalt, järjekordselt jäetakse paljud fännid mängulõbust ilma. Kui tahad pikemalt, siis loe Double Agenti teemat, sealt arutleti selle üle
Ja praegu ma niikuinii ei hakka endale uut ostma, kui järgmisel aastal juba uued kaardid on.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
18.12.2006 14:31:49
|
|
|
SM3 kaardid ju üldiselt suht odavad... minu kaart on kah ju 2000 eeku juba kuigi PCI-e jaoks saab arvatavasti palju odavamalt
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
Illu
HV vaatleja

liitunud: 07.10.2004
|
07.06.2007 14:40:17
|
|
|
http://ghostrecon.uk.ubi.com/newspost.php?news_id=5657
Great news for all GRAW2 PC fans! The highly anticipated demo is confirmed for : June 7th at 5PM
The demo contains 1 map (Calavera), 2 modes (Recon vs Assault & Team Deathmatch)
Täna siis PC demo
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
07.06.2007 15:12:51
|
|
|
tsitaat: |
Ei, mitte seda. Lihtsalt, järjekordselt jäetakse paljud fännid mängulõbust ilma. Kui tahad pikemalt, siis loe Double Agenti teemat, sealt arutleti selle üle icon_confused.gif
Ja praegu ma niikuinii ei hakka endale uut ostma, kui järgmisel aastal juba uued kaardid on. |
ot: |
Aeg oleks juba edas liikuda .. kaua seda SM2.0 ikka enam pushitakse. Varsti on DX10 ja SM4.0 uksetaga ning siis hakkab sama kamm jälle pihta. |
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mario153
HV veteran

liitunud: 16.08.2004
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
G80
HV Guru

liitunud: 27.03.2006
|
09.06.2007 19:19:48
|
|
|
Mina demo tööle ei saa.
_________________ Ära siia kliki |
|
Kommentaarid: 256 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
210 |
|
tagasi üles |
|
 |
Syncmahv
HV Guru

liitunud: 01.01.2006
|
08.07.2007 12:59:48
|
|
|
Mulle full meeldib, polegi ammu sellist taktika mängu mänginud, päris huvitav ja graafika kah hea. Kahju et efektid PhysX'i taga kinni on, tahaks jubedalt neid juurde panna
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
08.07.2007 19:02:07
|
|
|
syncmahv kirjutas: |
Mulle full meeldib, polegi ammu sellist taktika mängu mänginud, päris huvitav ja graafika kah hea. Kahju et efektid PhysX'i taga kinni on, tahaks jubedalt neid juurde panna  |
jube kõva mäng on minumeelest Tõmbasin just selle Singleplayer demo ka ära ja proovisin ära,täitsa lahe pela on tõesti ja jookseb minu juustu all medium settingutega ja reso 1680x1050 üllatavalt hästi et ei jõnksuta ega midagi 8)
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
omgwtf
HV Guru

liitunud: 23.10.2006
|
08.07.2007 20:19:06
|
|
|
hmm mulle tundub et selles SP demos on ka fyysikat vähem kui oli oli esimeses osas Ehk täisversioonis rohkem juba
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
11.07.2007 00:44:41
|
|
|
Ausalt.. ma olen vist ainukene. aga.. Mulle meeldis esimene osa ikka PALJU rohkem.. (siiamaani meeldib)
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
omgwtf
HV Guru

liitunud: 23.10.2006
|
11.07.2007 06:19:26
|
|
|
Sakurai kirjutas: |
Ausalt.. ma olen vist ainukene. aga.. Mulle meeldis esimene osa ikka PALJU rohkem.. (siiamaani meeldib) |
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
15.07.2007 19:42:29
|
|
|
jääb mulje, et kusagil esimese osa arendamise lõpufaasis leidis Ubisoft, et raha on otsas ning laseme mängu välja hoopis kahes osas. ning, et raha veel kokku hoida - korraldame teise arenduse mingite alltöövõtjate abil, sest teine osa on esimest valgusaastate kaugusel, vales suunas. graafika näeb lihtsalt õudne välja - sinu mehed on 10000x halvema tekstuuritöö ja olekuga kui esimeses osas, alguses arvasin et kaasa on pandud mingid papist poisid decoydeks. mis teema on ubisoftil bloomiga? tammi leveli lõpuosas oli tõsine vajadus päikeseprillid ette panna, sest ilmselt ma olen maamees ja ei tea, et 50 aastat vana betoon peegeldab 90% sellele langevast päikesevalgusest. sinu meeste AI? kuni viimase kahe missioonini normaalne aga nende võimetus viimasel kahel missioonil on lausa hämmastav. nad ei oska end ümber keerata ehkki ise karjuvad, et "contact!" ja nad notitakse kõik maha. ilmselt on idee oma kaaslaste surma järel ikka laskjate suunas seljaga seista kusagil USA armee specops manuaalis sees.
ja mida kuradit on nad mootoriga teinud? viimane missioon on normali peal suhtkoht võimatu, sest draw distance on nii väikene, et mind lasevad maha 50cal mehed nii kaugelt, et ma lihtsalt ei näe neid mängus sees hence ma ei saa neid maha lasta ja tekib küsimus, et milleks üldse sniper relvad?
missioonid ise on suuremalt jaolt ei midagi erilist, üks tõeline pärl oli siiski kah sees - öine villa infiltratsioon. nii mõnusat levelit pole kaua shuuterites olnuid. võrreldes esimese osaga on tegu väääääääga suure tagasiminekuga, nii kvaliteeti kui taseme pikkuste ja suuruste poolest.
ja bugid, oh issand neid bugisid. üks naljakamaid on see, kui jooksed kopteri peale tule all olles - kopteris saavad mõlemad laskurid ja piloodid surma aga sina lendad ülevate võitjamuusikute saatel minema. rohkem kui ühe korra oli cutscene, kus lendasin tsoonist minema, ainsad elusolijad kopteris minu tiimikaaslased ja mina.
lõpphinnang? hävitav, esimese osa suurepärasest atmosfäärist pole midagi alles jäänud. meenutab väga Vegast oma mängustiili ja idiootse bloomi osas, millest on küll tõsiselt kahju.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Syncmahv
HV Guru

liitunud: 01.01.2006
|
16.07.2007 00:04:04
|
|
|
Sooviks teada mis pidev jama mul selle GRAW2'ga on... Mingil savil hetkel võtab mäng kätte ja pakib pillid kokku. Koguaeg sellist tüüpi errorid:
Crash in application version: 30292.2658
Unhandled exception - access violation
C STACK:
??? (???) : ???
Renderer: threaded
Physics : threaded |
Crash in application version: 30292.2658
Unhandled exception - access violation
C STACK:
graw2 (???) : ???
SCRIPT STACK:
data\lib\managers\actormanager.dsf(0)
data\lib\setups\setup.dsf(0)
data\level\level.dsf(0)
Renderer: threaded
Physics : threaded
|
Kõike proovitud, reinstalle, uusim patch peale lastud, uusimad directX'd/driverid... isegi format korra tehtud...
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
16.07.2007 00:09:50
|
|
|
see mäng on by default katki. mul näiteks vistal ei tööta üldse, kui ma ei pane compability modeks mitte XP, vaid Win2k.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
16.07.2007 00:10:30
|
|
|
Scart kirjutas: |
see mäng on by default katki. mul näiteks vistal ei tööta üldse, kui ma ei pane compability modeks mitte XP, vaid Win2k. |
hmm.. Mul vistal töötab küll kuigi framerate on alla igasugust arvestust minuarust.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
19.07.2007 01:04:06
|
|
|
Scart kirjutas: |
jääb mulje, et kusagil esimese osa arendamise lõpufaasis leidis Ubisoft, et raha on otsas ning laseme mängu välja hoopis kahes osas. ning, et raha veel kokku hoida - korraldame teise arenduse mingite alltöövõtjate abil, sest teine osa on esimest valgusaastate kaugusel, vales suunas. graafika näeb lihtsalt õudne välja - sinu mehed on 10000x halvema tekstuuritöö ja olekuga kui esimeses osas, alguses arvasin et kaasa on pandud mingid papist poisid decoydeks. mis teema on ubisoftil bloomiga? tammi leveli lõpuosas oli tõsine vajadus päikeseprillid ette panna, sest ilmselt ma olen maamees ja ei tea, et 50 aastat vana betoon peegeldab 90% sellele langevast päikesevalgusest. sinu meeste AI? kuni viimase kahe missioonini normaalne aga nende võimetus viimasel kahel missioonil on lausa hämmastav. nad ei oska end ümber keerata ehkki ise karjuvad, et "contact!" ja nad notitakse kõik maha. ilmselt on idee oma kaaslaste surma järel ikka laskjate suunas seljaga seista kusagil USA armee specops manuaalis sees.
ja mida kuradit on nad mootoriga teinud? viimane missioon on normali peal suhtkoht võimatu, sest draw distance on nii väikene, et mind lasevad maha 50cal mehed nii kaugelt, et ma lihtsalt ei näe neid mängus sees hence ma ei saa neid maha lasta ja tekib küsimus, et milleks üldse sniper relvad?
missioonid ise on suuremalt jaolt ei midagi erilist, üks tõeline pärl oli siiski kah sees - öine villa infiltratsioon. nii mõnusat levelit pole kaua shuuterites olnuid. võrreldes esimese osaga on tegu väääääääga suure tagasiminekuga, nii kvaliteeti kui taseme pikkuste ja suuruste poolest.
ja bugid, oh issand neid bugisid. üks naljakamaid on see, kui jooksed kopteri peale tule all olles - kopteris saavad mõlemad laskurid ja piloodid surma aga sina lendad ülevate võitjamuusikute saatel minema. rohkem kui ühe korra oli cutscene, kus lendasin tsoonist minema, ainsad elusolijad kopteris minu tiimikaaslased ja mina.
lõpphinnang? hävitav, esimese osa suurepärasest atmosfäärist pole midagi alles jäänud. meenutab väga Vegast oma mängustiili ja idiootse bloomi osas, millest on küll tõsiselt kahju. |
irww ma olen sinuga täitsa nõus kuigi ma selle mängu esimest osa pole kahjuks või õnneks mänginud, aga mäng on minumeelest üpris raske :S Mängin praegu seda mängu raskustasemega mingi normal ja ma olen praegu ühte kohta, mingi ma ei tea 150 korda teinud ja lihtsalt ei saa läbi :S olen seal mingi snaiperite tule all ja pean jõudma kuhugi trainyardi... aga ma ei tea võimatu on neist mööda pääseda vennad lasevad ma ei tea kui kaugelt mind ja jumala täpsed vennad ka veel kusjuures koguaeg saan pihta :S ma ei tea võib olla see peabki nii olema ja on loogiline ja ma ei tea eludega on ka koonerdatud :S iga loadimis punktist hakkab nii et sul on elu nii palju kui sul eelmisest loadimis punktist järele jäi :S no kammoon võiks siis olla kas või selline asi et saad ise seivida aga sellised asjad on ka viimase ajala uuemates mängudes välja jäetud millegi pärast ... imelik miks see nii on ? kunagi oli küll võtame näiteks vanad medal of honor allied assault ja esimesed call of duty mängud et said ise seivid ku tahtsid aga noh võib olla ei saa neid näiteks tuua,need teisest zanrist ka natuke et FPS vms ja igasugust imeiku anomaaliat esineb ka seal mängus väga palju tõesti .. et se kes seal üleval aknas käsutab ütleb et mulle antakse mingit abi ag mitte mingisugust abi ei tule...
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
marco80
HV kasutaja
liitunud: 09.10.2003
|
19.07.2007 18:57:28
|
|
|
Save-ida saab küll Vajutad mängimise aeg "K" tähte ja olemas "L" on quickload
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
19.07.2007 19:07:06
|
|
|
marco80 kirjutas: |
Save-ida saab küll Vajutad mängimise aeg "K" tähte ja olemas "L" on quickload  |
Igal hetkel seda siiski teha ei saa
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
19.07.2007 20:21:41
|
|
|
Kuidas ei saa ? ma sain küll koguaeg kui proovisin
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
19.07.2007 20:30:50
|
|
|
Ei saa, ei saa. Raudselt ei saa.
Sillapeal esimese piiripunkti juures ei saanud peale seda kui kaitsta tuli seda. Alles Mehhiko omast mingi 50m eemal sain uuesti seivida.
Mingi kala on nendega.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
19.07.2007 20:36:38
|
|
|
Kuidas ma siis sain sillapeal?
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
19.07.2007 22:07:40
|
|
|
Sakurai kirjutas: |
Kuidas ma siis sain sillapeal? |
No ma sain ka
Aga mitte igal hetkel ja kohas.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
|