praegune kellaaeg 03.06.2024 16:35:13
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
DODONPACHI
HV veteran
liitunud: 12.10.2005
|
21.02.2007 18:13:37
[MUU] Üldine müüginumbrite teema |
|
|
Siia teemasse üritan ma ikka ja jälle positatada müüginumbreid, mis on kas välja tulnud või siit-sealt lekkinud. Peamisteks allikateks on:
NPD Fungroup Ameerika numbrite jaoks ning
Media Create ja Famitsu Jaapani numbrite kohta.
Euroopa numbrid ei liigu eriti avalikult, aga UK müügitabeleid saab nt ChartTrack'ist.
Ma võin siia mingi põhjalikuma kirjelduse ka lisada (kui täpsed need numbrid on, shipped vs. sold, etc.), kui kedagi huvitama peaks... seniks aga on with the show.
***
NPD, Jaanuar 2007
Kinnitatud:
1. Wii: 436 000
2. Xbox 360: 294 000
3. PS3: 244 000
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601204&sid=aeP6KYaQ4o_k&refer=technology
Kinnitamata (aga üsna kindel):
Wii 435,503
PlayStation 2 299,352
Xbox 360 293,774
PlayStation 3 243,554
Nintendo DS 238,869
PlayStation Portable 210,719
Game Boy Advance 179,482
GameCube 33,806
Xbox 833
Xbox 360 LTD: 4,828,307
Wii LTD: 1,515,813
PS3 LTD: 930,810
SW Top 10:
360 LOST PLANET: EXTREME CONDITION ~300K
PS2 GUITAR HERO 2 W/GUITAR
360 GEARS OF WAR
WII WARIOWARE: SMOOTH MOVES
WII LEGEND OF ZELDA: TWILIGHT PRINCESS
PS2 MADDEN NFL 07
GCN LEGEND OF ZELDA: TWILIGHT PRINCESS
PS3 RESISTANCE: FALL OF MAN
360 TOM CLANCY'S RAINBOW SIX: VEGAS
NDS NEW SUPER MARIO BROS
(kõik järgnevad mängud müüsid alla 100k)
_________________ It is easier to imagine the end of the world than the end of capitalism. -- nüüd saadaval ka eesti keeles
viimati muutis DODONPACHI 14.12.2007 11:27:36, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
Jalutaja
HV kasutaja
liitunud: 10.11.2002
|
21.02.2007 20:42:27
|
|
|
Nintendo on vist kümnesse tabanud. Terve usa on täis wiid otsivaid inimesi ja ikkagi on see esimene nextgen masin mis usas ps2'le ära tegi (võin muidugi ka eksida).
Kuna eriti s**t tuju, siis ütleks teatud brändi austajatele, et mis sai sellest mitmeaastasest jutust, et ühe teatud konsooli turule tulek tapab xbox 1.5 müügi.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
mirka55
HV kasutaja
liitunud: 01.02.2007
|
21.02.2007 20:53:05
|
|
|
Xbox-i osteti ainult 833 korda. Ps2 on palju parem ja populaarsem ning mängu valik on palju mitmekesisem.Wii müüdi sellepärast niipalju sest see on odav ning next gen.ise ostaks ks seda kuid ma eelistan xbox360.Nende hinnavahe pole väga suur aga xbox360-l on minu arust paremad mängud.
|
|
tagasi üles |
|
|
iDemon
HV Guru
liitunud: 03.11.2006
|
22.02.2007 00:43:47
|
|
|
PS3 LTD: 930,810
See on küll vale, PS3 pidavat juba 1.6 miljonit üksust olema müünud.
|
|
Kommentaarid: 122 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
|
DODONPACHI
HV veteran
liitunud: 12.10.2005
|
22.02.2007 08:37:17
|
|
|
iDemon kirjutas: |
PS3 LTD: 930,810
See on küll vale, PS3 pidavat juba 1.6 miljonit üksust olema müünud. |
Loe esimest postitust uuesti.
NPD, Jaanuar 2007 (jätkub)
Top software by platform:
Xbox 360:
1. Lost Planet: Extreme Condition - Capcom
2. Gears Of War - Microsoft
3. Rainbow Six: Vegas - Ubisoft
PlayStation 3:
1. Resistance: Fall Of Man - Sony
2. Madden NFL 07 - Electronic Arts
3. Fight Night Round 3 - Electronic Arts
Wii:
1. Warioware: Smooth Moves - Nintendo
2. Zelda: Twilight Princess - Nintendo
3. Rayman Raving Rabbids - Ubisoft
PlayStation 2:
1. Guitar Hero 2 w/guitar - Activision
2. Madden NFL 2007 - Electronic Arts
3. WWE Smackdown Vs. RAW 2007 - THQ
Gamecube:
1. Zelda: Twilight Princess - Nintendo
2. Naruto: Clash Of Ninja 2 - D3Publisher of America
3. Lego Star Wars II - Lucasarts
Handhelds:
1. New Super Mario Bros. - Nintendo (DS)
2. Mario Kart DS - Nintendo (DS)
3. Nintendogs: Dalmatian & Friends - Nintendo (DS)
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=15294
1 360 LOST PLANET: EXTREME CONDIT 329,341
2 PS2 GUITAR HERO 2 W/GUITAR 224,024
3 360 GEARS OF WAR 212,209
4 WII WARIOWARE: SMOOTH MOVES 201,249
5 WII LEGEND OF ZELDA: TWILIGHT P 188,858
6 PS2 MADDEN NFL 07 155,940
7 GCN LEGEND OF ZELDA: TWILIGHT P 143,572
8 PS3 RESISTANCE: FALL OF MAN 143,502
9 360 TOM CLANCY'S RAINBOW SIX: V 135,099
10 NDS NEW SUPER MARIO BROS 125,184
11 NDS BRAIN AGE: TRAIN YOUR BRAIN 95,143
12 360 CALL OF DUTY 3 83,894
13 WII RAYMAN RAVING RABBIDS 81,094
14 360 LOST PLANET: EXTREME CONDIT 79,332 (Collectors Edition, juhul kui keegi aru ei saa)
15 PS3 MADDEN NFL 07 75,244
WII WARIOWARE: SMOOTH MOVES 201,249
WII LEGEND OF ZELDA: TWILIGHT PRINCESS 188,858
WII RAYMAN RAVING RABBIDS 81,094
WII MADDEN NFL 07 56,045
WII RED STEEL 40,684
WII CALL OF DUTY 3 38,547
WII SUPER MONKEY BALL: BANANA BLITZ 34,967
WII EXCITE TRUCK 33,481
WII TRAUMA CENTER: SECOND OPINION 27,555
WII ELEBITS 26,063
WII MARVEL: ULTIMATE ALLIANCE 25,566
WII NEED FOR SPEED: CARBON 24,085
WII DRAGON BALL Z: BUDOKAI TENKAICHI 2 20,262
WII RAPALA TROPHIES: PRO TOURNAMENT FISHING 20,031
WII RAMPAGE: TOTAL DESTRUCTION 16,373
WII SUPER SWING GOLF 15,846
WII TONY HAWK'S DOWNHILL JAM 15,608
WII METAL SLUG ANTHOLOGY 15,135
WII MONSTER 4X4: WORLD CIRCUIT 14,474
WII GT PRO SERIES 13,560
WII ICE AGE 2: MELTDOWN 11,454
WII TOM CLANCY'S SPLINNTER CELL: DOUBLE AGEN 9,084
WII CARS 8,642
WII FAR CRY: VENGEANCE 8,107
WII SPONGEBOB SQUAREPANTS: CREATURE FROM THE 6,808
WII HAPPY FEET 6,324
WII AVATAR: THE LAST AIRBENDER 6,263
WII WORLD SERIES OF POKER: TOURNAMENT OF CHA 4,887
WII OPEN SEASON 3,674
WII DISNEY'S CHICKEN LITTLE: ACE IN ACTION 3,204
WII BARNYARD 3,110
WII THE GRIM ADVENTURES OF BILLY & MANDY 3,035
WII ANT BULLY 1,284
PS3 RESISTANCE: FALL OF MAN 143,502
PS3 MADDEN NFL 07 75,244
PS3 FIGHT NIGHT ROUND 3 52,882
PS3 CALL OF DUTY 3 50,681
PS3 NEED FOR SPEED: CARBON 45,664
PS3 MARVEL: ULTIMATE ALLIANCE 34,008
PS3 TIGER WOODS PGA TOUR 07 31,821
PS3 NBA 2K7 29,814
PS3 NBA 07 29,159
PS3 BLAZING ANGELS: SQUADRONS OF WWII 28,296
PS3 TONY HAWK'S PROJECT 8 24,521
PS3 RIDGE RACER 7 22,619
PS3 PS3 FULL AUTO 2: BATTLELINES 21,175
PS3 SONIC THE HEDGEHOG 20,921
PS3 UNTOLD LEGENDS: DARK KINGDOM 16,726
PS3 GENJI 2: DAYS OF THE BLADE 15,929
PS3 NHL 2K7 13,213
PS3 MOBILE SUITE GUNDAM: CROSSFIRE 6,672
PS3 software LTD: 1,936,846
Wii software LTD: 3,971,854
360 LOST PLANET: EXTREME CONDIT 329,341
360 GEARS OF WAR 212,209
360 TOM CLANCY'S RAINBOW SIX: V 135,099
360 CALL OF DUTY 3 83,894
360 LOST PLANET: EXTREME CONDIT 79,332
360 MADDEN NFL 07 68,771
360 NBA 2K7 52,898
360 FIGHT NIGHT ROUND 3 49,610
360 NEED FOR SPEED: CARBON 44,755
360 NCAA MARCH MADNESS 07 43,029
360 TIGER WOODS PGA TOUR 07 39,724
360 TONY HAWK'S PROJECT 8 38,869
360 ELDER SCROLLS IV: OBLIVION 37,555
360 VIVA PINATA 35,054
360 WWE SMACKDOWN VS. RAW 2007 34,320
360 BATTLESTATIONS: MIDWAY 33,365
360 F.E.A.R. 32,615
360 SAINTS ROW 32,495
360 TOM CLANCY'S GHOST RECON: A 31,393
360 MARVEL: ULTIMATE ALLIANCE 30,812
360 NBA LIVE 07 30,290
NDS NEW SUPER MARIO BROS 125,184
NDS BRAIN AGE: TRAIN YOUR BRAIN 95,143
NDS NINTENDOGS: DALMATIAN & FRI 72,549
NDS YOSHI'S ISLAND 2 71,807
NDS MARIO KART 69,233
NDS POKEMON MYSTERY DUNGEON: BL 68,702
NDS HANNAH MONTANA 68,059
NDS NINTENDOGS: DACHSHUND & FRI 65,135
NDS THE SIMS 2: PETS 62,535
NDS NINTENDOGS: LABRADOR & FRIE 56,662
NDS ANIMAL CROSSING: WILD WORLD 53,953
NDS BIG BRAIN ACADEMY 52,377
NDS MARIO VS DONKEY KONG 2: MAR 47,973
NDS POKEMON RANGER 46,898
NDS MARIO HOOPS 3 ON 3 45,034
NDS NINTENDOGS: CHIHUAHUA & FRI 43,358
NDS SUPER MARIO 64 DS 40,686
NDS COOKING MAMA 40,367
NDS PAWS & CLAWS PET VET 39,147
NDS YU-GI-OH! GX SPIRIT CALLER 36,405
_________________ It is easier to imagine the end of the world than the end of capitalism. -- nüüd saadaval ka eesti keeles |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
virx
HV Guru
liitunud: 23.11.2002
|
|
Kommentaarid: 355 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
301 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
01.03.2007 22:24:41
|
|
|
Kuhu tal ikka minna on, alates teise kahe konsooli tulekuga on ta ainult allapoole järjest vajunud
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
virx
HV Guru
liitunud: 23.11.2002
|
01.03.2007 23:03:49
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Kuhu tal ikka minna on, alates teise kahe konsooli tulekuga on ta ainult allapoole järjest vajunud |
Mis on ka loogiline, kuna ta tuli teistes niipalju varem välja ja kõik huvilised on pillid juba ostnud.Tema edu ei saagi enam sama suur olla kui oli 2005a. lõpus
|
|
Kommentaarid: 355 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
301 |
|
tagasi üles |
|
|
DODONPACHI
HV veteran
liitunud: 12.10.2005
|
02.03.2007 12:33:59
|
|
|
Selle saidi numbrid ei ole eriti tõsiseltvõetavad, st. nad on hea orientiir aga mitte rohkem.
Admini sõnad:
tsitaat: |
Again if you dont like the numbers then please... Feel free to open your own site.. analyse a ton of data and come up with your own numbers. We are happy with ours. If they are a little off right now.. dont worry they will be fixed.. truthfully tho.. it doesnt matter a lick right now. |
_________________ It is easier to imagine the end of the world than the end of capitalism. -- nüüd saadaval ka eesti keeles |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
ikruusa
HV kasutaja
liitunud: 01.03.2003
|
09.03.2007 15:22:55
|
|
|
Kõigi nende müüginumbrite kohta võiks öelda, et peaasi, et need suured oleks. Kui kõik konsoolitootjad on plussis, siis on loota järgmist generatsiooni ka Muidugi on ka mängutootjatel siis motiiv mänge teha, kui konsoole ostetakse.
Ütleme, et tähtsad on sellised asjad nagu konsooli hind, CPU ressurss, mängude tootmise hind (keerukus + kui palju tõenäoliselt müüakse) ning mängimise lõbu, siis
* xbox360 : $400; CPU on hea, progemine normaalne + turg suur, HD reso ja suur valik mänge
* PS 3: $700; CPU on erakordne, progemine tavapärasest keerukam + turg kujuneb, kõige võimekam konsool tõenäoliselt
* Wii : $380; CPU on rahuldav, progemine lihtne + turg olemas ja kasvab mühinal, eriline juhtpult
Minu isiklik spekulatsioon kuuldu/nähtu põhjal - nii õige või vale, kui parasjagu tundub.
Kui keegi lapiks kokku sellise konsooli, mis on $299, PS 3 võimsusega, evib ka Wii sarnast juhtimisvõimalust, saab tasuta WiFi abil netis käia ja näitab HD pilti - vat see oleks next-gen konsool. Minuarvates need praegused üllitised on kuidagi igaüks parasjagu poolik. PS3 ehk on kõige võimekam, aga kuniks ta hind langeb on pool särast juba kadunud. Mõni ehk on juba ka uue konsooli selleks ajaks teinud.
Müüginumbrite moraal on see, et kõigi praeguste nn. next-gen konsoolide uute omaduste ja võimaluste jaoks on turg olemas. PS3 püsib kindlasti kaua, Wii kui "lõbus konsool" võiks 10. milj. täis saada küll (nt. keskmiselt 200k konsooli kuus järgmise 2.a. jooksul), xbox360 on selline keskmine ja kindel valik veel tükk aega.
Enam vist ei olegi küsimus, et kes on kaotaja. Igaühe edu on/saab olema märkimisväärne ning annab tüki vastusest "milline on järgmine konsool?". Seda tahaks küll näha - kas keegi hakkab praeguse toote külge uusi asju riputama või tehakse uus konsool.
Nii tootjad kui tarbijad käituvad ikka üle mõistuse imelikult - eriti kui Sony äri vaadata. Mis ühte või teist poolt täpselt motiveerib - ei saagi nagu aru. Ilmselt on tegu siiski mingi lihtsa asjaga, nt. et naabril on ja mina tahan ka või on asi lihtsalt rahas. See, kas mingi uus asi on samal firmal väljas või saaks mõne teise firma uuema toote, kui raha juurde panna - et noh variante ju on, aga see nagu ei koti kedagi. Minnakse poodi ja ostetakse paugust PS2 Mis on igatahes hea investeering oma meele lahutamiseks. Misasja, juba PS1 pani mind ca. 10.a. tagasi töölt koju jooksma ja paneks siiani
Aga praegu pole muud kui - müü, konsool. müü!
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
EvilKatarn
diivanilill
liitunud: 25.01.2005
|
09.03.2007 15:28:26
|
|
|
ikruusa, Wii tootmiseks läheb siiski $198 kuna nad müüvad igat konsooli kasumiga
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
DODONPACHI
HV veteran
liitunud: 12.10.2005
|
09.03.2007 16:32:02
|
|
|
ikruusa, Competition breeds innovation. Kui kõik konsoolid on erinevad, siis peavad mängude loojad just nii palju rohkem pingutama, et sellele platvormile eksklusiivsed mängud seda eksklusiivsust õigustavad ning masina ihaldusväärseks muudavad. Tarbijad võidavad paremate mängude arvelt. Lihtne. Universaalkonsool, kus kõik head asjad koos oleksid, töötaks selle vastu.
Ning Wii peaks 10 miljoni müümisega tõenäoliselt juba selle aasta sügiseks toime tulema, eeldades muidugi et Nintendo piisavalt palju aparaate toota suudab.
_________________ It is easier to imagine the end of the world than the end of capitalism. -- nüüd saadaval ka eesti keeles |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
ikruusa
HV kasutaja
liitunud: 01.03.2003
|
09.03.2007 17:27:18
|
|
|
DODONPACHI kirjutas: |
ikruusa, Competition breeds innovation. Kui kõik konsoolid on erinevad, siis peavad mängude loojad just nii palju rohkem pingutama, et sellele platvormile eksklusiivsed mängud seda eksklusiivsust õigustavad ning masina ihaldusväärseks muudavad. |
Tahe pakkuda midagi uut viib igatahes edasi. Aga mingi ühine suund firmadel ikkagi tekib. Ma mõtlen nt. nii:
* konsool aastal 1985: gamepad/joystick on juhtmega konsooli taga, CPU kerib mängu, telekas näitab PAL resoga pilti
* konsool aastal 2010: ilma juhtmeta juhtpuldid/osutusseadmed, füüsikamootor käib eraldi CPU tuuma peal, HD reso
Lihtsalt pole mõtet pakkuda nõutavat funktsionaalsust väga teistsuguse lahendusena või jätta see üldse pakkumata. Kui leitakse, et füüsikamootor on mängudes tähtsal kohal ning seda annab efektiivselt teise CPU/tuuma peal jooksutada, siis nii teevad lõpuks kõik. Kui leitakse, et juhtmeta osutusseadis meeldib enamusele, siis pakuvad seda ka lõpuks kõik tootjad. Teevad teise kujuga, poogivad midagi veel külge, võtavad midagi vähemaks, võib-ollla ei paku just baaskomplektis, aga ära nad selle teevad kui turg on kord näidanud, et seda tahetakse.
DODONPACHI kirjutas: |
Ning Wii peaks 10 miljoni müümisega tõenäoliselt juba selle aasta sügiseks toime tulema, eeldades muidugi et Nintendo piisavalt palju aparaate toota suudab. |
Pole hästi võrreldav, aga kui palju müüdi nt. GameCube ja esialgset xbox'i? PS2-te on küll üle 50 milj. müüdud ja selle käes on/kätte jääb vist ka selle aastakümne rekord.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
EvilKatarn
diivanilill
liitunud: 25.01.2005
|
09.03.2007 17:37:28
|
|
|
ikruusa, kas mitte PS2htesi ei müüdud üle 100miljoni?
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
09.03.2007 17:39:55
|
|
|
Kui wikipediat uskuda siis PS2't müüdi 115M, XB'd 24M ja GC'd 21.5M
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
ikruusa
HV kasutaja
liitunud: 01.03.2003
|
09.03.2007 17:49:32
|
|
|
oi krt
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
DODONPACHI
HV veteran
liitunud: 12.10.2005
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
ikruusa
HV kasutaja
liitunud: 01.03.2003
|
11.03.2007 18:16:13
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Kui wikipediat uskuda siis PS2't müüdi 115M, XB'd 24M ja GC'd 21.5M |
See ei jäta nagu rahule...
Krt, XB, mis alustas tühjalt kohalt - müüs rohkem kui vanade peerude GC! Sihtgrupp on muidugi teine, aga tähelepanuväärne juhtum.
Nagu ma tgdaily.com IDC ennustusest aru sain, siis peaks mittemängurite huvi Nintendot nüüd kõvasti edasi aitama. Irw... perearst hakkab vanuritele Wii'd reuma vastu soovitama või? Minu arvatud 10 milj. Wii'd põhines mälestusel, et va tühjast tõusnu Xbox tegi ka ikka mõned millid müüki Aga kui xbox on ca. 2002-2006 müünud 24M, siis ma usun, et praegused konsoolid peaks kõik selle numbri vähemalt topelt ületama.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
pronto
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.03.2006
|
13.03.2007 13:49:48
|
|
|
ikruusa kirjutas: |
Ho Ho kirjutas: |
Kui wikipediat uskuda siis PS2't müüdi 115M, XB'd 24M ja GC'd 21.5M |
See ei jäta nagu rahule...
Krt, XB, mis alustas tühjalt kohalt - müüs rohkem kui vanade peerude GC! Sihtgrupp on muidugi teine, aga tähelepanuväärne juhtum.
Nagu ma tgdaily.com IDC ennustusest aru sain, siis peaks mittemängurite huvi Nintendot nüüd kõvasti edasi aitama. Irw... perearst hakkab vanuritele Wii'd reuma vastu soovitama või? Minu arvatud 10 milj. Wii'd põhines mälestusel, et va tühjast tõusnu Xbox tegi ka ikka mõned millid müüki Aga kui xbox on ca. 2002-2006 müünud 24M, siis ma usun, et praegused konsoolid peaks kõik selle numbri vähemalt topelt ületama. |
Tead, XBox lõi Microsoftile kõvasti kahjumit (minu meelest nad alles hiljuti hakkasid tänu mängude müügiga tõsisemast august välja tulema). GameCube nagu praegult Wii-gi tõi Nintendole aga kohe kasumit. Kusjuures GC oli ikka suhteliselt mõttetu lüli Wii ja N64 vahel, mistõttu ma isegi olen selle edust üllatunud.
_________________ Magento arendused |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
DODONPACHI
HV veteran
liitunud: 12.10.2005
|
16.03.2007 12:58:00
|
|
|
yo,
NPD, Veebruar 2007
Nintendo DS 485,149
Wii 335,324
PlayStation 2 295,102
Xbox 360 228,225
PlayStation Portable 175,651
Game Boy Advance 135,887
PlayStation 3 127,321
GameCube 23,844
Xbox 480
***
360 CRACKDOWN 427K
WII PLAY W/ REMOTE 371K
NDS DIDDY KONG RACING 262K
WII LEGEND OF ZELDA: TWILIGHT PRINCESS 130K
PS2 GUITAR HERO 2 W/GUITAR 130K
360 GEARS OF WAR 119K
360 MAJOR LEAGUE BASEBALL 2K7 113K
360 LOST PLANET: EXTREME CONDITION 111K
WII WARIOWARE: SMOOTH MOVES 109K
360 NBA STREET HOMECOURT 102k
Top Selling Games By Platform For February 2007 (By Retail Sales $)
360 Title Publisher
1 CRACKDOWN Microsoft
2 GEARS OF WAR Microsoft
3 MAJOR LEAGUE BASEBALL 2K7 Take 2 Interactive
Wii Title Publisher
1 PLAY W/ REMOTE Nintendo
2 LEGEND OF ZELDA: TWILIGHT PRINCENintendo
3 WARIOWARE: SMOOTH MOVES Nintendo
PS2 Title Publisher
1 GUITAR HERO 2 W/GUITAR Activision
2 MLB '07: THE SHOW Sony
3 WWE SMACKDOWN VS. RAW 2007 THQ
Handhelds Title Publisher
NDS DIDDY KONG RACING Nintendo
NDS NEW SUPER MARIO BROS Nintendo
NDS MARIO KART Nintendo
PS3 Title Publisher
1 RESISTANCE: FALL OF MAN Sony
2 VIRTUA FIGHTER 5 Sega
3 MAJOR LEAGUE BASEBALL 2K7 Take 2 Interactive
GC Title Publisher
1 LEGEND OF ZELDA: TWILIGHT PRINCENintendo
2 NARUTO: CLASH OF NINJA 2 D3Publisher of America
3 SUPER SMASH BRO MELEE Nintendo
Xbox Title Publisher
1 HALO 2 Microsoft
2 MADDEN NFL 07 Electronic Arts
3 MORTAL KOMBAT: ARMAGEDDON Midway
Video Games Software sales (up 28%)
2006: $ 345M
2007: $ 441M
Tie ratios:
PS3: 3,4
Wii: 3,6
source: NPD/NeoGAF, bunkum, Wedbush-Morgan
_________________ It is easier to imagine the end of the world than the end of capitalism. -- nüüd saadaval ka eesti keeles |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
Jalutaja
HV kasutaja
liitunud: 10.11.2002
|
17.03.2007 10:48:47
|
|
|
Kui liita veebruari ps3 ja x360 müüginumbrid (konsooli) jaapanis ja usas, siis selliselgi juhul oleks x360 müüginumbrid suuremad.
Edit. Lisaksin X360 tie ratio, 5.3
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
vabarna
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.01.2004
|
19.03.2007 13:29:59
|
|
|
pronto kirjutas: |
Kusjuures GC oli ikka suhteliselt mõttetu lüli Wii ja N64 vahel, mistõttu ma isegi olen selle edust üllatunud. |
Hmm. Kus ta siis nüüd nii mõttetu oli, oluline edasiminek N64-ga võrreldes siiski ja suure N-i viimane lootus Sonyt nö tolle enese relvaga (tehnoloogiline võidurebimine) lüüa. Kokkuvõttes muidugi ebaõnnestumine, aga tekitas siiski GBA kõrval korralikku käivet, võites väärtuslikku aega uuenduste väljatöötamiseks DSi ja Wii näol. Rääkimata siis minu isiklikust erapoolikusest - ilmus sellele ju kas eksklusiivselt või vähemalt debüüdina päris mitu eelmise põlvkonna kohustuslikku mängu, mida mul on õnn kodus nautida.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
|
ikruusa
HV kasutaja
liitunud: 01.03.2003
|
20.03.2007 00:20:16
|
|
|
DODONPACHI kirjutas: |
Video Games Software sales (up 28%)
2006: $ 345M
2007: $ 441M
|
ohoh, turuosade jaotamine on vaevalt tuure võtmas, kui kogu softiäri on juba 28% paisunud
Mhhh... tuleb hakata maailmaparimat füüsikamootorit kirjutama Kole küsimus on ainult, et mille jaoks seda optimeerida.... Kas võtta aluseks SMP (xb360) mudel, cell mudel (CPU + abiprosed, igaühel lokaalne väike RAM, vahemälu neil puudub) või uurida hoopis, mille peale Nvidia oma 8800 seeriaga mõtleb? Kellel see idee nagu kõige parem on? Millisel lahendusel on eeldus saada de facto standardiks?
Minu arvates on jura see, et hulk tööd ja häid ideid võib pikemas perspektiivis minna kaotsi, kui igaüks oma suunas kihutab. Nintendo käiab Virtual Console peal oma igihaljaid mänge ja tõenäoliselt polnud seda raske teha. Aga kui mängu mootor on ikka väga koledasti Celli jaoks ära optimeeritud ja Cell juhtub maamuna pealt kaduma, siis on taolist mängu hulka keerulisem või majanduslikult lausa võimatu nt. SMP platvormil käima ajada.
Ma ei usu, et nö. multicore standard jääb tulemata. Vähemalt de facto valik peab tekkima - nagu OpenGL/DirectX. Kui tahetakse kiiremini ja suuremaid müüginumbreid, küll siis ka leitakse moodus töö vähendamiseks ning selleks on ilmselgelt standardiseeritus.
Siit tekivad sellised mõtted pähe, et tegelikult on kõige õigema investeeringu teinud se va xb360 tootjafirma. Seda toetab ka see (oli vist) id Software mehe jutt, et see konsool pakub lihtsalt tarbitavat võimsust. Paljud mängutootjad teevad mänge ju mitmele platvormile. Ilmselgelt on mängutegijale kõige valutum, kui PC/konsoolide platvormid järgiks mingit sarnast tehnilist lahendust. Kui "suurte" CPU-de tegijad järgivad praegu ja lähitulevikus multicore-SMP/igal CPUl oma vahemälu/SIMD/üldine RAM mudelit, siis on üsna riskantne teha konsoolist mingi muusugune käkk. Võib teha küll jõudluselt parema, aga krt selle jaoks on siis ka kulukam softi teha. Ja lõppeks sobivad implementeeritud ideed ainult ühele asjale maailmas. Ma mõtlen siin seda, et nt. kui tehakse PS2 jaoks mingi mäng, siis seda on kindlasti lihtsam PC jaoks ümber kohandada, kui seda oleks PS3 mäng.
Sestab mina olen konservatiivse CPU poliitika poolt Ehk siis hetkel ma pean normaalseks sellist olukorda, kus konsoolitegijad järgivad laias laastus PC arhitektuurilisi arenguid, aga pakuvad erilist mängukogemust Jälle ma vabandasin välja, miks mina kõige nõrgema jõudlusega konsooli ostsin 8) Kusjuures - ei tea ju täpselt, et milliseid muudatusi Nintendo IBMilt tellis, kui ta oma uue konsooli jaoks CPU-d joonistas. Arvestades seda, et Pentium 3 oli tegelikult parem asi kui P4 ning Pentium M on arendatud P3 ning Core 2 Duo on Pentium M-i arendus, siis kui tegemist on ikkagi arendatud (mitte päris esimese) PowerPC G3-e - mis oli P3-ga ühel pulgal - veelgi edasiarendatud versiooniga, siis on Nintendo konsooli sees täiesti võimekas asi.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
DODONPACHI
HV veteran
liitunud: 12.10.2005
|
20.03.2007 17:11:16
|
|
|
ikruusa kirjutas: |
ohoh, turuosade jaotamine on vaevalt tuure võtmas, kui kogu softiäri on juba 28% paisunud :roll: |
2006 aasta oli üleminekuperioodi algus, kus reeglina ei müüda kuigi palju mänge (Xbox 360 väljas, PS2 jms. tasapisi hingusele minemas).
ikruusa kirjutas: |
multicore ja multiplatvorm |
Kahjuks ma ei ole kuigivõrd hästi kursis kaasaegsete mängude ehituse erinevate osade maksumusest, aga nii nagu mina olen aru saanud, on kõige odavam tootmismudel praegu umbes selline:
- ostetakse sisse mõni engine (UE 3.0) või tehakse oma, millega on võimalik lihtsalt lahendusi ühelt platvormilt teisele üle viia
- luuakse korduvkasutusse minevad visuaalresursid (Tom Clancy mänguda pruunikas-hall muda ja Mariod :) ja heliresursid
- hakatakse nende baasil mänge looma
Seal on loomulikult igasugu mikroprotsesse ka vahel, aga konsoolidel peaks see suurtootjate puhul enam-vähem selline olema. Rohkem on selline loomisviis levinud küll läänes, Jaapanis millegipärast harrastatakse tihtipeale rohkem tööd teha kui vaja.
_________________ It is easier to imagine the end of the world than the end of capitalism. -- nüüd saadaval ka eesti keeles |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
ikruusa
HV kasutaja
liitunud: 01.03.2003
|
27.03.2007 01:48:38
|
|
|
DODONPACHI kirjutas: |
ikruusa kirjutas: |
ohoh, turuosade jaotamine on vaevalt tuure võtmas, kui kogu softiäri on juba 28% paisunud |
2006 aasta oli üleminekuperioodi algus, kus reeglina ei müüda kuigi palju mänge (Xbox 360 väljas, PS2 jms. tasapisi hingusele minemas).
ikruusa kirjutas: |
multicore ja multiplatvorm |
Kahjuks ma ei ole kuigivõrd hästi kursis kaasaegsete mängude ehituse erinevate osade maksumusest, aga ... |
Mina ka mingi mängutootja ple, aga programmeerija küll. Mistahes äriettevõtte ainus mõte on omanikele kasumit toota ning ka meie softiosakonnas on esimene küsimus, et kas tegevus on ikka otseselt või kaudselt kasumlik.
Kui xbox360-le on mäng olemas ning seda plaanitakase ka PS3 jaoks, siis omanike ilmselge tahe on seda võimalikult kasumlikult teostada. Mida suurem on müügipotentsiaal, seda rohkem võib muidugi investeerida. Ma võin ju uskuda või mitte uskuda, aga kui PS3 müüginumbrid on hetkel nagu nad on, siis kas mina teeks loosungi "investeerime kohe PS3 mängude arendusse ilge hunniku pappi, teeme kiirelt maailma kõige ilusama mängu, sest PS3 on ikka kõva pill ja see müüb"? Ei teeks.
Ma ei suutnud praegu linki leida, aga hiljuti oli artikkel, kuidas suudeti ühe ülesande lahendamisel saavutada Cellil 22x kiiruse kasv. Võrdlus oli tehtud PC-ga, aga ma ei mäleta, mis prosega. Kokkuvõte oli säärane: kulus kaua aega, optimeeritud kood oli "inetu" ning halvasti loetav.
Asi, mis toob pappi sisse, võib ka kõige inetum olla. Raha ei haise. Aga kui selle inetu koodi loomine on kulukas ning mingi teine veski teise mätta otsas toodab pappi palju paremini (suurem turuosa), siis mis kirevase päralt peaks ma praegu sinna veskisse investeerima, millel on silt PS3? Kui mul on ilge tahtmine seal PS3 pundis kuidagi esindatud olla, siis ma võtan mistahes mängu ja pordin selle käpelt PS3 peale ilma erilisi trikke tegemata. Käib kindlasti väga hästi. Aga see on port, mille kohta ei saa öelda "Cell optimized software", sest vastasel juhul sa pead neid erilisi ja kulukaid progemise trikke siiski tegema.
Jällegi on XB360 siin eelisseisus kui kõige "vanem". PS3 ja Wii suhtes võib praegu igal sammul kahtlustada, et mingi mäng on tegelikult selline varajane ja kiire port Mul üks siuke Wii mäng on, mille graafika nagu imeb koledasti, aga puldiga juhtimine on jällegi tore :/
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|