Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 259, 260, 261 ... 331, 332, 333  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
kyrvas
HV vaatleja

liitunud: 25.05.2005




sõnum 06.07.2021 08:12:13 vasta tsitaadiga

kyrvas kirjutas:
Tellisin ära, vaatame kaua pakiautomaati jõudmine aega võtab.


hommikul 7.05 tuli sõnum, et pakk ootab automaadis.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.07.2021 08:37:56 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Ei näe põhjust miks ei peaks sobima.

Pole uusima digiboksiga küll katsetanud, aga esimesed kaks Arrist tahtsid vähemalt Inteno DG301. Vastasel juhul läägisid korralikult. Kogemus olemas.
See info on vist sellest teisest Telia teemast kah läbi käinud.
Kommentaarid: 689 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kyrvas
HV vaatleja

liitunud: 25.05.2005




sõnum 06.07.2021 09:05:44 vasta tsitaadiga

DEEEEEEEM.. vbla mul maal siis sellepärast läägibki, et VIP1003 istub Thomsoni taga icon_cool.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.07.2021 09:15:39 vasta tsitaadiga

kyrvas kirjutas:
DEEEEEEEM.. vbla mul maal siis sellepärast läägibki, et VIP1003 istub Thomsoni taga icon_cool.gif

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 689 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kyrvas
HV vaatleja

liitunud: 25.05.2005




sõnum 12.07.2021 12:47:57 vasta tsitaadiga

VIP5305 töötas Thomsoniga nagu sväitsi kell.
Menüüd panid siukse hooga, et ei jõudnud silmadega järge pidada thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Puhv2
HV kasutaja
Puhv2

liitunud: 27.10.2011




sõnum 12.07.2021 18:11:39 vasta tsitaadiga

Tervitus

Kas keegi on kursis, et kas Diilis on eSim teenus või mitte? Veebileht nagu viitaks, et on olemas (https://www.diil.ee/teenused/esim), kuid ma ei saanud sotti, mistõttu kirjutasin neile kirja. Vastuseks sain telefonikõne, kus öeldi, et vautšer on saadetud iseteenindusse. Kuna sealt midagi siiski ei leidnud, siis helistasin uuesti infotelefonile, et kõrvalise abiga koos üles otsida õige koht, aga järgmine hääl toru teises otsas väitis, et neil sellist teenust üldse polegi ja TwinSim ehk minule sobiv teenus on üldsegi Telia poole peal.

_________________
mõned inimesed on nagu vihmapilved - kui nad ära kaovad, muutub päev kohe päikselisemaks
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
darkside
HV veteran
darkside

liitunud: 20.05.2005




sõnum 12.07.2021 20:15:42 vasta tsitaadiga

Puhv2 kirjutas:
Tervitus

Kas keegi on kursis, et kas Diilis on eSim teenus või mitte? Veebileht nagu viitaks, et on olemas (https://www.diil.ee/teenused/esim), kuid ma ei saanud sotti, mistõttu kirjutasin neile kirja. Vastuseks sain telefonikõne, kus öeldi, et vautšer on saadetud iseteenindusse. Kuna sealt midagi siiski ei leidnud, siis helistasin uuesti infotelefonile, et kõrvalise abiga koos üles otsida õige koht, aga järgmine hääl toru teises otsas väitis, et neil sellist teenust üldse polegi ja TwinSim ehk minule sobiv teenus on üldsegi Telia poole peal.


ja mis sinu vajadus on? Hetkel Diil või Telia?
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Puhv2
HV kasutaja
Puhv2

liitunud: 27.10.2011




sõnum 12.07.2021 20:51:45 vasta tsitaadiga

darkside kirjutas:
Puhv2 kirjutas:
Tervitus

Kas keegi on kursis, et kas Diilis on eSim teenus või mitte? Veebileht nagu viitaks, et on olemas (https://www.diil.ee/teenused/esim), kuid ma ei saanud sotti, mistõttu kirjutasin neile kirja. Vastuseks sain telefonikõne, kus öeldi, et vautšer on saadetud iseteenindusse. Kuna sealt midagi siiski ei leidnud, siis helistasin uuesti infotelefonile, et kõrvalise abiga koos üles otsida õige koht, aga järgmine hääl toru teises otsas väitis, et neil sellist teenust üldse polegi ja TwinSim ehk minule sobiv teenus on üldsegi Telia poole peal.


ja mis sinu vajadus on? Hetkel Diil või Telia?


Hetkel Diil.

_________________
mõned inimesed on nagu vihmapilved - kui nad ära kaovad, muutub päev kohe päikselisemaks
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eddvin
HV kasutaja
eddvin

liitunud: 28.08.2008




sõnum 12.07.2021 21:29:26 vasta tsitaadiga

Puhv2, need on kaks eraldi teenust.
e-Sim on Diilis olemas, kuid TwinSimi pole.
Kommentaarid: 59 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Puhv2
HV kasutaja
Puhv2

liitunud: 27.10.2011




sõnum 12.07.2021 21:46:42 vasta tsitaadiga

eddvin kirjutas:
Puhv2, need on kaks eraldi teenust.
e-Sim on Diilis olemas, kuid TwinSimi pole.


OK, siis ma olen ikka asjadest valesti aru saanud. Pean natuke harima ennast. Tänud selgituse eest!

_________________
mõned inimesed on nagu vihmapilved - kui nad ära kaovad, muutub päev kohe päikselisemaks
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 14.07.2021 12:47:10 vasta tsitaadiga

Telia on ikka "tase" omaette.

Esivanematel kadus nett, hellasin, "uurime". Siis tuli sms ja helistati tagasi et jaa, on probleem, parandame. Lõpuks tuli välja et vahetati jaamas VDSLi seadet vms. Käidi tänav läbi ja kõik said ühenduse tagasi, v.a nende maja. Jaama riistvara ei ole ruuteriga ühilduv vms (üks Telia enda karpidest).
Brigaad kes ühenduse taastamisega jändas üks hetk õhtul helistas et "Kutsuge tehnik, pange mingi aeg - praegu neil palju tööd. Visiiditasu on 15eur". Ju hakkas kiire kojuminekuga (7 õhtul). icon_rolleyes.gif

Kuradi kurat, TEIE nusserdasite oma netiga omal initsiatiivil, nüüd TEIE asi on tulla ja parandada see jama operatiivselt. Mitte lükata probleem kliendi selga ja küsida veel tagatipuks raha endaloodud probleemi lahendamise eest. Sisuliselt väljapressimine. icon_evil.gif

rõõmus sms mis teatas et probleem olevat lahendatud on muidugi kirss tordil. Sest netti ei ole ega tule - kui ei maksa tehnikule ja samal ajal arve muidugi tiksub (kui ei sõida sisuliselt maakonnakeskusse avaldust kirjutama).
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 14.07.2021 14:48:10 vasta tsitaadiga

aht0, Sul on pool infot puudu. Mitu korda Telia viimase poole aasta jooksul vanematele teada andis, et ruuter vajab vahetust, mitu korda tasuta visiiti pakuti. Kas enne hooldustöid ka teavitati?
oletan, et tegemist on vectoring kiire vdsli aktiviseerimisega ja vanematel on Thomson TG789 mis ei toimi selle kiirema võrgu taga.
Helistagu riketesse ja palugu ajutiselt ADSL peale panna, hiljem kui uue ruuteri saab, saab uuesti VDSL peale panna.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 14.07.2021 18:28:26 vasta tsitaadiga

Kas kunagi polnud mitte juttu, et kui too TG789vn on võrgus, siis keerab kõikidel antud jaama klientidel kiirused pekki?
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 14.07.2021 18:32:16 vasta tsitaadiga

Mitte kõigil aga umbes nii jah, kuna see seade vectoringi ei oska.

Tavaliselt on jaama uuendusega 789 omanikele antud mõni kasutatud dg200 või dg301. Kõigepealt saadetakse mitu emaili, siis helistatakse. Osad käivad ise järgi, osadele viib tehnik.

Igaksjuhuks kontaktandmed üle vaadata. Suht tavaline, et inimesed ei loe kirju. Ja siis vibutavad rusikat pärast miks interneti pole ja neile pole keegi midagi öelnud.

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 14.07.2021 18:42:15 vasta tsitaadiga

Võib-olla halbade asjade kokkulangemine, kui smsid ja meilid ei liigu vanematele inimestele siis püütakse ka helistada kuid vahel on neil kontaktiks ka lauatelefon mida kas ei kasutata või ei saada kätte. Mobiilikontakti ei pruugi aga Telial olla kui mõni kõnekaart või teise pakkuja number.

Igal juhul kliendid ootavad jaamade uuendusi ja kiiremat netti, seda tegemata jätta ei saa ja pigem tuleb üksikute kättesaamatute tagajärgedega hiljem tegeleda.
Seda on muidugi läbi aegade nämmutatud, et klient peab oma kontaktid värskena hoidma teenusepakkujate juures.

PS. ei välista, et seal veel mingi muu viga oli või on.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 15.07.2021 12:33:11 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
aht0, Sul on pool infot puudu. Mitu korda Telia viimase poole aasta jooksul vanematele teada andis, et ruuter vajab vahetust, mitu korda tasuta visiiti pakuti. Kas enne hooldustöid ka teavitati?
oletan, et tegemist on vectoring kiire vdsli aktiviseerimisega ja vanematel on Thomson TG789 mis ei toimi selle kiirema võrgu taga.
Helistagu riketesse ja palugu ajutiselt ADSL peale panna, hiljem kui uue ruuteri saab, saab uuesti VDSL peale panna.


Et konkreetse ruuteriga nett üles ei tule, oli tunkedes asjapulkadele endile üllatuseks. Ruuter on jah musta värvi TG789vn. Naabermajas on mingi valge isegi vanem Thomson, seal nett toimib.
"Mitu korda Telia midagi teada andis"? Null korda helistati. Hooldustööd üllatasid poolt tänavat, rahvas vahtis üksteisele lolli näoga otsa "mis juhtus?"
Arved tulevad mailile, kontaktid on värsked, ma ei tea millest jahute.

EDIT:
küsisin emailiparameetrid ja kaevusin postkasti. konkreetsest katkestusest ette ei hoiatatud, viimane millest ette teavitati toimus 07.07 (CM1670453)
06.06 tuligi "reklaamkiri" mis teatas peatsest uue ruuteri vajadusest, mis aga läks läbi filtrite otse spämmboksi (arvetel on saatjaks arved@telia.ee, see tuli info@telia.ee alt, hooldustööde teatised tulevad tugi@telia.ee alt).
Soovitus, saatke teenuse toimimisega seotud kirjad vastava mailiaadressi alt, reklaami vahele sattuvat kraami ei pruugita sihilikult lugedagi..
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 15.07.2021 12:43:19 vasta tsitaadiga

aht0 kirjutas:


Et konkreetse ruuteriga nett üles ei tule, oli tunkedes asjapulkadele endile üllatuseks.


Miks peaksid tunkedes asjapulgad teadma midagi telia kliendiseadmetest? Telial ei ole tunkemehi.


aht0 kirjutas:

Brigaad kes ühenduse taastamisega jändas üks hetk õhtul helistas et "Kutsuge tehnik, pange mingi aeg - praegu neil palju tööd. Visiiditasu on 15eur". Ju hakkas kiire kojuminekuga (7 õhtul). icon_rolleyes.gif


Telial ei ole mingeid brigaade.
Kliendi juures käib telia enda tehnik.

Seega nad ei saagi sulle mitte midagi muud soovitada, kui et kutsu tehnik.



aht0 kirjutas:

Naabermajas on mingi valge isegi vanem Thomson, seal nett toimib.


Jah, sest ta kasutab ADSL paketti, sa saad ka selle mustaga ADSL edasi kasutada.

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€


viimati muutis KillFrenzy 15.07.2021 13:19:36, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 15.07.2021 13:03:53 vasta tsitaadiga

aht0 kirjutas:


EDIT:
küsisin emailiparameetrid ja kaevusin postkasti. konkreetsest katkestusest ette ei hoiatatud, viimane millest ette teavitati toimus 07.07 (CM1670453)
06.06 tuligi "reklaamkiri" mis teatas peatsest uue ruuteri vajadusest, mis aga läks läbi filtrite otse spämmboksi (arvetel on saatjaks arved@telia.ee, see tuli info@telia.ee alt, hooldustööde teatised tulevad tugi@telia.ee alt).
Soovitus, saatke teenuse toimimisega seotud kirjad vastava mailiaadressi alt, reklaami vahele sattuvat kraami ei pruugita sihilikult lugedagi..


Ma telia kliendina pole kursis, et erinevad käsitlused kasutavad erinevat meiliaadressi üldse.
Kuidas sul selline teadmine on kujunenud?
Ma ei ole blokeerinud küll seda "info" meili, küll aga on mul süsteemis linnukesed, mis ei lase telial saata reklaami ja pakkumisi. Olulised teated tulevad siiski kohale.
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.07.2021 13:48:24 vasta tsitaadiga

Kui arved tulevad igakuiselt e-postile, siis tulevad ka teavitused, kui need mingil põhjusel rämpsposti pole läinud ja kuna GMailil on näiteks see kaust vaikimisi peidetud, siis ei pruugigi selle olemasolust teada.
Seega, kontrollige oma andmed iseteenindusest üle.
Kommentaarid: 689 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eyelids
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.10.2005




sõnum 16.07.2021 09:23:47 vasta tsitaadiga

Hüppan ka "Telia on ikka "tase" omaette" rongile.

Vanavanemate kodus kadus neljapäeva hommikul suvalisel hetkel kogu ühendus. Helistasime muidugi kohe Teliasse - tädi kinnitas et jep, meil on ikka täitsa pekkis - kõik on pime ning peavad tehniku välja saatma. Tehnik jõuab... trummipõrin... teisipäeval (5 päeva pärast)! Neil polevat aega.
Kuidas selline "reageerimisaeg" nende jaoks okei on? Kas rikkeid on tõesti nii paljudel klientidel või prioritiseeritakse pigem uusi kliente olemasolevate ees? St neil on kõik tehnikud ühe järjekorra peal? icon_eek.gif

Klassikaline "vaatan asja oma mätta otsast" juhtum kuid ma sõltun nende internetiühendusest, et tööd teha. Ning 5 päeva kliendini jõudmiseks on ikkagi liiga pikk aeg. Huvitav kui kiiresti Elisa oma "üle õhu" lahendusega meiteni jõuaks..?
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 16.07.2021 09:39:53 vasta tsitaadiga

eyelids kirjutas:
Või prioritiseeritakse pigem uusi kliente olemasolevate ees?


Loomulikult, mis sa siis arvasid?

Uutele klientidele tassitakse hõbekandikul kõik ette ja kiirreageerimisrühm lendab kohe appi, vanad olijad lükatakse järjekorra lõppu ja peale kõne lõppu löövad infotöötajad omavahel patsu, et vahi lolli, nii pikalt telia klient olnud.

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
darkside
HV veteran
darkside

liitunud: 20.05.2005




sõnum 16.07.2021 09:58:53 vasta tsitaadiga

eyelids kirjutas:
Hüppan ka "Telia on ikka "tase" omaette" rongile.

Vanavanemate kodus kadus neljapäeva hommikul suvalisel hetkel kogu ühendus. Helistasime muidugi kohe Teliasse - tädi kinnitas et jep, meil on ikka täitsa pekkis - kõik on pime ning peavad tehniku välja saatma. Tehnik jõuab... trummipõrin... teisipäeval (5 päeva pärast)! Neil polevat aega.
Kuidas selline "reageerimisaeg" nende jaoks okei on? Kas rikkeid on tõesti nii paljudel klientidel või prioritiseeritakse pigem uusi kliente olemasolevate ees? St neil on kõik tehnikud ühe järjekorra peal? icon_eek.gif

Klassikaline "vaatan asja oma mätta otsast" juhtum kuid ma sõltun nende internetiühendusest, et tööd teha. Ning 5 päeva kliendini jõudmiseks on ikkagi liiga pikk aeg. Huvitav kui kiiresti Elisa oma "üle õhu" lahendusega meiteni jõuaks..?


Äike icon_rolleyes.gif
Telia vaatest 2 tööpäeva, sest nädalavahetus ei ole tööaeg ja tehnik ka puhkab icon_lol.gif
Piiramatut mobiilset internetti asenduseks ei pakutud või pole mobiiliga klient icon_question.gif
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eyelids
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.10.2005




sõnum 16.07.2021 10:13:59 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:

Loomulikult, mis sa siis arvasid?

Uutele klientidele tassitakse hõbekandikul kõik ette ja kiirreageerimisrühm lendab kohe appi, vanad olijad lükatakse järjekorra lõppu ja peale kõne lõppu löövad infotöötajad omavahel patsu, et vahi lolli, nii pikalt telia klient olnud.


Jep, tuline õigus, nii on icon_sad.gif

darkside kirjutas:


Piiramatut mobiilset internetti asenduseks ei pakutud või pole mobiiliga klient icon_question.gif


Kusjuures mobiiliga klient oleme ka. Mingi 1GB pakett on vanaisal olemas. Lisa nad ise ei pakkunud. Kuid pärast mõtlesin ka sellele - oleks võinud küsida. Saaks vanavanematele ETVgi striimima panna.


viimati muutis eyelids 16.07.2021 10:25:26, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.07.2021 10:16:44 vasta tsitaadiga

Mul tuleb kohe sms kui kodus nett kasvõi 10 min maha lendab, et kasuta mobiilselt nii kuidas süda lustib icon_rolleyes.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.07.2021 10:20:27 vasta tsitaadiga

Äkki oleneb sellest, kas inimesel on eelnevalt mobiilse neti võimekus tuvastatud või mitte?
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 259, 260, 261 ... 331, 332, 333  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.