Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
kyrvas
HV vaatleja
liitunud: 25.05.2005
|
06.07.2021 08:12:13
|
|
|
kyrvas kirjutas: |
Tellisin ära, vaatame kaua pakiautomaati jõudmine aega võtab. |
hommikul 7.05 tuli sõnum, et pakk ootab automaadis.
|
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
06.07.2021 08:37:56
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Ei näe põhjust miks ei peaks sobima. |
Pole uusima digiboksiga küll katsetanud, aga esimesed kaks Arrist tahtsid vähemalt Inteno DG301. Vastasel juhul läägisid korralikult. Kogemus olemas.
See info on vist sellest teisest Telia teemast kah läbi käinud.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
kyrvas
HV vaatleja
liitunud: 25.05.2005
|
06.07.2021 09:05:44
|
|
|
DEEEEEEEM.. vbla mul maal siis sellepärast läägibki, et VIP1003 istub Thomsoni taga
|
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
06.07.2021 09:15:39
|
|
|
kyrvas kirjutas: |
DEEEEEEEM.. vbla mul maal siis sellepärast läägibki, et VIP1003 istub Thomsoni taga |
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
kyrvas
HV vaatleja
liitunud: 25.05.2005
|
12.07.2021 12:47:57
|
|
|
VIP5305 töötas Thomsoniga nagu sväitsi kell.
Menüüd panid siukse hooga, et ei jõudnud silmadega järge pidada
|
|
tagasi üles |
|
|
Puhv2
HV kasutaja
liitunud: 27.10.2011
|
12.07.2021 18:11:39
|
|
|
Tervitus
Kas keegi on kursis, et kas Diilis on eSim teenus või mitte? Veebileht nagu viitaks, et on olemas (https://www.diil.ee/teenused/esim), kuid ma ei saanud sotti, mistõttu kirjutasin neile kirja. Vastuseks sain telefonikõne, kus öeldi, et vautšer on saadetud iseteenindusse. Kuna sealt midagi siiski ei leidnud, siis helistasin uuesti infotelefonile, et kõrvalise abiga koos üles otsida õige koht, aga järgmine hääl toru teises otsas väitis, et neil sellist teenust üldse polegi ja TwinSim ehk minule sobiv teenus on üldsegi Telia poole peal.
_________________ mõned inimesed on nagu vihmapilved - kui nad ära kaovad, muutub päev kohe päikselisemaks |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
darkside
HV veteran
liitunud: 20.05.2005
|
12.07.2021 20:15:42
|
|
|
Puhv2 kirjutas: |
Tervitus
Kas keegi on kursis, et kas Diilis on eSim teenus või mitte? Veebileht nagu viitaks, et on olemas (https://www.diil.ee/teenused/esim), kuid ma ei saanud sotti, mistõttu kirjutasin neile kirja. Vastuseks sain telefonikõne, kus öeldi, et vautšer on saadetud iseteenindusse. Kuna sealt midagi siiski ei leidnud, siis helistasin uuesti infotelefonile, et kõrvalise abiga koos üles otsida õige koht, aga järgmine hääl toru teises otsas väitis, et neil sellist teenust üldse polegi ja TwinSim ehk minule sobiv teenus on üldsegi Telia poole peal. |
ja mis sinu vajadus on? Hetkel Diil või Telia?
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
Puhv2
HV kasutaja
liitunud: 27.10.2011
|
12.07.2021 20:51:45
|
|
|
darkside kirjutas: |
Puhv2 kirjutas: |
Tervitus
Kas keegi on kursis, et kas Diilis on eSim teenus või mitte? Veebileht nagu viitaks, et on olemas (https://www.diil.ee/teenused/esim), kuid ma ei saanud sotti, mistõttu kirjutasin neile kirja. Vastuseks sain telefonikõne, kus öeldi, et vautšer on saadetud iseteenindusse. Kuna sealt midagi siiski ei leidnud, siis helistasin uuesti infotelefonile, et kõrvalise abiga koos üles otsida õige koht, aga järgmine hääl toru teises otsas väitis, et neil sellist teenust üldse polegi ja TwinSim ehk minule sobiv teenus on üldsegi Telia poole peal. |
ja mis sinu vajadus on? Hetkel Diil või Telia? |
Hetkel Diil.
_________________ mõned inimesed on nagu vihmapilved - kui nad ära kaovad, muutub päev kohe päikselisemaks |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
eddvin
HV kasutaja
liitunud: 28.08.2008
|
12.07.2021 21:29:26
|
|
|
Puhv2, need on kaks eraldi teenust.
e-Sim on Diilis olemas, kuid TwinSimi pole.
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
Puhv2
HV kasutaja
liitunud: 27.10.2011
|
12.07.2021 21:46:42
|
|
|
eddvin kirjutas: |
Puhv2, need on kaks eraldi teenust.
e-Sim on Diilis olemas, kuid TwinSimi pole. |
OK, siis ma olen ikka asjadest valesti aru saanud. Pean natuke harima ennast. Tänud selgituse eest!
_________________ mõned inimesed on nagu vihmapilved - kui nad ära kaovad, muutub päev kohe päikselisemaks |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
14.07.2021 12:47:10
|
|
|
Telia on ikka "tase" omaette.
Esivanematel kadus nett, hellasin, "uurime". Siis tuli sms ja helistati tagasi et jaa, on probleem, parandame. Lõpuks tuli välja et vahetati jaamas VDSLi seadet vms. Käidi tänav läbi ja kõik said ühenduse tagasi, v.a nende maja. Jaama riistvara ei ole ruuteriga ühilduv vms (üks Telia enda karpidest).
Brigaad kes ühenduse taastamisega jändas üks hetk õhtul helistas et "Kutsuge tehnik, pange mingi aeg - praegu neil palju tööd. Visiiditasu on 15eur". Ju hakkas kiire kojuminekuga (7 õhtul).
Kuradi kurat, TEIE nusserdasite oma netiga omal initsiatiivil, nüüd TEIE asi on tulla ja parandada see jama operatiivselt. Mitte lükata probleem kliendi selga ja küsida veel tagatipuks raha endaloodud probleemi lahendamise eest. Sisuliselt väljapressimine.
rõõmus sms mis teatas et probleem olevat lahendatud on muidugi kirss tordil. Sest netti ei ole ega tule - kui ei maksa tehnikule ja samal ajal arve muidugi tiksub (kui ei sõida sisuliselt maakonnakeskusse avaldust kirjutama).
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
14.07.2021 14:48:10
|
|
|
aht0, Sul on pool infot puudu. Mitu korda Telia viimase poole aasta jooksul vanematele teada andis, et ruuter vajab vahetust, mitu korda tasuta visiiti pakuti. Kas enne hooldustöid ka teavitati?
oletan, et tegemist on vectoring kiire vdsli aktiviseerimisega ja vanematel on Thomson TG789 mis ei toimi selle kiirema võrgu taga.
Helistagu riketesse ja palugu ajutiselt ADSL peale panna, hiljem kui uue ruuteri saab, saab uuesti VDSL peale panna.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
14.07.2021 18:28:26
|
|
|
Kas kunagi polnud mitte juttu, et kui too TG789vn on võrgus, siis keerab kõikidel antud jaama klientidel kiirused pekki?
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
14.07.2021 18:32:16
|
|
|
Mitte kõigil aga umbes nii jah, kuna see seade vectoringi ei oska.
Tavaliselt on jaama uuendusega 789 omanikele antud mõni kasutatud dg200 või dg301. Kõigepealt saadetakse mitu emaili, siis helistatakse. Osad käivad ise järgi, osadele viib tehnik.
Igaksjuhuks kontaktandmed üle vaadata. Suht tavaline, et inimesed ei loe kirju. Ja siis vibutavad rusikat pärast miks interneti pole ja neile pole keegi midagi öelnud.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
14.07.2021 18:42:15
|
|
|
Võib-olla halbade asjade kokkulangemine, kui smsid ja meilid ei liigu vanematele inimestele siis püütakse ka helistada kuid vahel on neil kontaktiks ka lauatelefon mida kas ei kasutata või ei saada kätte. Mobiilikontakti ei pruugi aga Telial olla kui mõni kõnekaart või teise pakkuja number.
Igal juhul kliendid ootavad jaamade uuendusi ja kiiremat netti, seda tegemata jätta ei saa ja pigem tuleb üksikute kättesaamatute tagajärgedega hiljem tegeleda.
Seda on muidugi läbi aegade nämmutatud, et klient peab oma kontaktid värskena hoidma teenusepakkujate juures.
PS. ei välista, et seal veel mingi muu viga oli või on.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
15.07.2021 12:33:11
|
|
|
indrpo kirjutas: |
aht0, Sul on pool infot puudu. Mitu korda Telia viimase poole aasta jooksul vanematele teada andis, et ruuter vajab vahetust, mitu korda tasuta visiiti pakuti. Kas enne hooldustöid ka teavitati?
oletan, et tegemist on vectoring kiire vdsli aktiviseerimisega ja vanematel on Thomson TG789 mis ei toimi selle kiirema võrgu taga.
Helistagu riketesse ja palugu ajutiselt ADSL peale panna, hiljem kui uue ruuteri saab, saab uuesti VDSL peale panna. |
Et konkreetse ruuteriga nett üles ei tule, oli tunkedes asjapulkadele endile üllatuseks. Ruuter on jah musta värvi TG789vn. Naabermajas on mingi valge isegi vanem Thomson, seal nett toimib.
"Mitu korda Telia midagi teada andis"? Null korda helistati. Hooldustööd üllatasid poolt tänavat, rahvas vahtis üksteisele lolli näoga otsa "mis juhtus?"
Arved tulevad mailile, kontaktid on värsked, ma ei tea millest jahute.
EDIT:
küsisin emailiparameetrid ja kaevusin postkasti. konkreetsest katkestusest ette ei hoiatatud, viimane millest ette teavitati toimus 07.07 (CM1670453)
06.06 tuligi "reklaamkiri" mis teatas peatsest uue ruuteri vajadusest, mis aga läks läbi filtrite otse spämmboksi (arvetel on saatjaks arved@telia.ee, see tuli info@telia.ee alt, hooldustööde teatised tulevad tugi@telia.ee alt).
Soovitus, saatke teenuse toimimisega seotud kirjad vastava mailiaadressi alt, reklaami vahele sattuvat kraami ei pruugita sihilikult lugedagi..
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
15.07.2021 12:43:19
|
|
|
aht0 kirjutas: |
Et konkreetse ruuteriga nett üles ei tule, oli tunkedes asjapulkadele endile üllatuseks. |
Miks peaksid tunkedes asjapulgad teadma midagi telia kliendiseadmetest? Telial ei ole tunkemehi.
aht0 kirjutas: |
Brigaad kes ühenduse taastamisega jändas üks hetk õhtul helistas et "Kutsuge tehnik, pange mingi aeg - praegu neil palju tööd. Visiiditasu on 15eur". Ju hakkas kiire kojuminekuga (7 õhtul).
|
Telial ei ole mingeid brigaade.
Kliendi juures käib telia enda tehnik.
Seega nad ei saagi sulle mitte midagi muud soovitada, kui et kutsu tehnik.
aht0 kirjutas: |
Naabermajas on mingi valge isegi vanem Thomson, seal nett toimib. |
Jah, sest ta kasutab ADSL paketti, sa saad ka selle mustaga ADSL edasi kasutada.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
viimati muutis KillFrenzy 15.07.2021 13:19:36, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
15.07.2021 13:03:53
|
|
|
aht0 kirjutas: |
EDIT:
küsisin emailiparameetrid ja kaevusin postkasti. konkreetsest katkestusest ette ei hoiatatud, viimane millest ette teavitati toimus 07.07 (CM1670453)
06.06 tuligi "reklaamkiri" mis teatas peatsest uue ruuteri vajadusest, mis aga läks läbi filtrite otse spämmboksi (arvetel on saatjaks arved@telia.ee, see tuli info@telia.ee alt, hooldustööde teatised tulevad tugi@telia.ee alt).
Soovitus, saatke teenuse toimimisega seotud kirjad vastava mailiaadressi alt, reklaami vahele sattuvat kraami ei pruugita sihilikult lugedagi.. |
Ma telia kliendina pole kursis, et erinevad käsitlused kasutavad erinevat meiliaadressi üldse.
Kuidas sul selline teadmine on kujunenud?
Ma ei ole blokeerinud küll seda "info" meili, küll aga on mul süsteemis linnukesed, mis ei lase telial saata reklaami ja pakkumisi. Olulised teated tulevad siiski kohale.
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
15.07.2021 13:48:24
|
|
|
Kui arved tulevad igakuiselt e-postile, siis tulevad ka teavitused, kui need mingil põhjusel rämpsposti pole läinud ja kuna GMailil on näiteks see kaust vaikimisi peidetud, siis ei pruugigi selle olemasolust teada.
Seega, kontrollige oma andmed iseteenindusest üle.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
eyelids
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2005
|
16.07.2021 09:23:47
|
|
|
Hüppan ka "Telia on ikka "tase" omaette" rongile.
Vanavanemate kodus kadus neljapäeva hommikul suvalisel hetkel kogu ühendus. Helistasime muidugi kohe Teliasse - tädi kinnitas et jep, meil on ikka täitsa pekkis - kõik on pime ning peavad tehniku välja saatma. Tehnik jõuab... trummipõrin... teisipäeval (5 päeva pärast)! Neil polevat aega.
Kuidas selline "reageerimisaeg" nende jaoks okei on? Kas rikkeid on tõesti nii paljudel klientidel või prioritiseeritakse pigem uusi kliente olemasolevate ees? St neil on kõik tehnikud ühe järjekorra peal?
Klassikaline "vaatan asja oma mätta otsast" juhtum kuid ma sõltun nende internetiühendusest, et tööd teha. Ning 5 päeva kliendini jõudmiseks on ikkagi liiga pikk aeg. Huvitav kui kiiresti Elisa oma "üle õhu" lahendusega meiteni jõuaks..?
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
16.07.2021 09:39:53
|
|
|
eyelids kirjutas: |
Või prioritiseeritakse pigem uusi kliente olemasolevate ees? |
Loomulikult, mis sa siis arvasid?
Uutele klientidele tassitakse hõbekandikul kõik ette ja kiirreageerimisrühm lendab kohe appi, vanad olijad lükatakse järjekorra lõppu ja peale kõne lõppu löövad infotöötajad omavahel patsu, et vahi lolli, nii pikalt telia klient olnud.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
darkside
HV veteran
liitunud: 20.05.2005
|
16.07.2021 09:58:53
|
|
|
eyelids kirjutas: |
Hüppan ka "Telia on ikka "tase" omaette" rongile.
Vanavanemate kodus kadus neljapäeva hommikul suvalisel hetkel kogu ühendus. Helistasime muidugi kohe Teliasse - tädi kinnitas et jep, meil on ikka täitsa pekkis - kõik on pime ning peavad tehniku välja saatma. Tehnik jõuab... trummipõrin... teisipäeval (5 päeva pärast)! Neil polevat aega.
Kuidas selline "reageerimisaeg" nende jaoks okei on? Kas rikkeid on tõesti nii paljudel klientidel või prioritiseeritakse pigem uusi kliente olemasolevate ees? St neil on kõik tehnikud ühe järjekorra peal?
Klassikaline "vaatan asja oma mätta otsast" juhtum kuid ma sõltun nende internetiühendusest, et tööd teha. Ning 5 päeva kliendini jõudmiseks on ikkagi liiga pikk aeg. Huvitav kui kiiresti Elisa oma "üle õhu" lahendusega meiteni jõuaks..? |
Äike
Telia vaatest 2 tööpäeva, sest nädalavahetus ei ole tööaeg ja tehnik ka puhkab
Piiramatut mobiilset internetti asenduseks ei pakutud või pole mobiiliga klient
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
eyelids
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2005
|
16.07.2021 10:13:59
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Loomulikult, mis sa siis arvasid?
Uutele klientidele tassitakse hõbekandikul kõik ette ja kiirreageerimisrühm lendab kohe appi, vanad olijad lükatakse järjekorra lõppu ja peale kõne lõppu löövad infotöötajad omavahel patsu, et vahi lolli, nii pikalt telia klient olnud. |
Jep, tuline õigus, nii on
darkside kirjutas: |
Piiramatut mobiilset internetti asenduseks ei pakutud või pole mobiiliga klient |
Kusjuures mobiiliga klient oleme ka. Mingi 1GB pakett on vanaisal olemas. Lisa nad ise ei pakkunud. Kuid pärast mõtlesin ka sellele - oleks võinud küsida. Saaks vanavanematele ETVgi striimima panna.
viimati muutis eyelids 16.07.2021 10:25:26, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
16.07.2021 10:16:44
|
|
|
Mul tuleb kohe sms kui kodus nett kasvõi 10 min maha lendab, et kasuta mobiilselt nii kuidas süda lustib
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
16.07.2021 10:20:27
|
|
|
Äkki oleneb sellest, kas inimesel on eelnevalt mobiilse neti võimekus tuvastatud või mitte?
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
|