Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Battlefield V märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 78, 79, 80  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Mina arvan, et Battlefield V saab olema ...
Äge!
32%
 32%  [ 45 ]
Keskmine!
29%
 29%  [ 41 ]
Nõme!
21%
 21%  [ 30 ]
Ma ei tea!
17%
 17%  [ 24 ]
hääli kokku : 140

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
simo5555
HV kasutaja
simo5555

liitunud: 30.12.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.11.2018 16:08:48 vasta tsitaadiga

Veokas, millel on flak taha haagitud, on küll väga katki. 10 meetrit saab sõita, siis hakkab auto lambist kukerpalle tegema. Sõita pmst võimatu.
Kommentaarid: 57 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 20.11.2018 21:02:43 vasta tsitaadiga

simo5555 kirjutas:
Veokas, millel on flak taha haagitud, on küll väga katki. 10 meetrit saab sõita, siis hakkab auto lambist kukerpalle tegema. Sõita pmst võimatu.


mitte ainult kukerpalle, mul lendas taevasse ja sadas alla.. siis muidugi kukerpallitas ka korralik. Müstika.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 21.11.2018 01:48:36 vasta tsitaadiga

Ertai kirjutas:
simo5555 kirjutas:
Veokas, millel on flak taha haagitud, on küll väga katki. 10 meetrit saab sõita, siis hakkab auto lambist kukerpalle tegema. Sõita pmst võimatu.


mitte ainult kukerpalle, mul lendas taevasse ja sadas alla.. siis muidugi kukerpallitas ka korralik. Müstika.


Parandagu need pisivead ära ja jätku muud asjad puutumata ja ma oleks üsnagi rahul. Ikka hea tunne oli tank kahe mürsuga maha võtta. Pole vaja poolt meeskonda selleks nagu BF4s

_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aim17
HV kasutaja

liitunud: 09.07.2005




sõnum 21.11.2018 07:52:31 vasta tsitaadiga

PJT kirjutas:
Ertai kirjutas:
simo5555 kirjutas:
Veokas, millel on flak taha haagitud, on küll väga katki. 10 meetrit saab sõita, siis hakkab auto lambist kukerpalle tegema. Sõita pmst võimatu.


mitte ainult kukerpalle, mul lendas taevasse ja sadas alla.. siis muidugi kukerpallitas ka korralik. Müstika.


Parandagu need pisivead ära ja jätku muud asjad puutumata ja ma oleks üsnagi rahul. Ikka hea tunne oli tank kahe mürsuga maha võtta. Pole vaja poolt meeskonda selleks nagu BF4s




Kuradi, kurat! Mis tankid ja mürsud sul on ette sattunud? Et nii eduliselt läinud. Ise pannud kaks TNT tankile peale ja siis basuukaga järgi lasknud ja ikka jääb väheks talle. Kus juures olen proovinud just perse poolt asju ajada.

_________________
Battlelog: eesti38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2018 08:21:34 vasta tsitaadiga

Dice kinnitas et panzerfaust liiga tugev ja saab nerfi. Tankid momendil liiga haavatavad ja tihtipeale peavad kaugele eemale jääma et üldse võimalus ellu jääda.

KE7 ilmselt saab ka timmimist.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 21.11.2018 10:49:21 vasta tsitaadiga

See on veidi absurd, et tank vs tank võib 6 litti võtta aga Panzeriga piisab kahest..
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
niijana
HV kasutaja
niijana

liitunud: 20.11.2012




sõnum 21.11.2018 11:56:17 vasta tsitaadiga

heretic666 kirjutas:
Dice kinnitas et panzerfaust liiga tugev ja saab nerfi. Tankid momendil liiga haavatavad ja tihtipeale peavad kaugele eemale jääma et üldse võimalus ellu jääda.

KE7 ilmselt saab ka timmimist.


Oskad linki anda, Loeks isegi uudist. Ise Ei ole hetkel täheldanud, et tankid oleksid väga nõrgad. Üldiselt käivad nad pidevalt närvidele ja kui teha 2 assaultiga ilusti koostööd siis 3 rpg'ga on mure lahendatud. Minu jaoks ongi just huvitav nagu kass saaki püüda ja üllatada tankisti väikse BOOM'ga. Oi oi, kui mitmeid kordi olen tankidele TEABAGI teinud ja jätkan seda tegevust ka tulevikus icon_razz.gif
Pole kindel, kuid mulle millegi pärast viimasel ajal tundub, et dünamiidid on ka nerfi saanud. Eile Tiger tanki vastu läks vaja 2 dünamiiti, 2 RPG lasku ja 1 anti tank granaaat. Kas siis tõesti tank on nii nõrk ja assaultina pean kogu oma varustusest loobuma icon_razz.gif. Ei tundu nagu loogiline või mis?

Pigem käib närvidele mängus järgmised loetletud temad ja tuleks tegeleda või vajaksid mingit leevendust.

1) Kui oma meeskonna liige teeb käe patsutust, siis kunagi ei tea, kus kuradi kohta keha visatakse icon_eek.gif Ei ole harvad juhtumid, olen auto all kinni, visatud sillalt all või siis hoopis teisel pool seina jne.
2) Snaiperid limiit puudub - või tuleks lisada juurde supression, et kui ikkagist oled tule all, siis loogiline oleks, et sihtimine on raskendatud jne.
3) Assigment valikute avamine külmutab ekraani pildi ja ei jää muud kui vajutada alt+f4
4) Origini ja Squadi süsteem on saast. Kui mängijate nimekirjas on 9 sõpra, siis nõuab see leidlikust kuidas kõik semud ühte serverisse toimetada.
5) custom serverite puudumine.
6) Võiks olla mingigi SPAWN protection -- väga palju on juhtunud, et peale spawnimist saad koheselt surma.
7) Karistus punktid -- Mingi X lahendusega peaks Dice välja tulema, et karistada neid mängijaid , kes ei hooli ja ei taha teha meeskonnatööd. Mõtlen siikohal just neid lolle, kes Concuest game modes jooksevad peata kanana ringi ja ei viitsigi tegelda lipude kaitsmisega või ründamisega. Loe kämparid ja muud support kämparid, kes hoolivad ainult K/D'st .v.a Vihmauss ja Co icon_razz.gif
8) Lennukite taltsutamine - Kas teile, ei tundu, et hetkel mängus olevad AA'd on liialt kesised lennukite vastu? Pommitajad mulle meeldivad, toovad mõnusa sõja meeleolu mängu, kuid paras tüütus on avastada kohe mängu alguses ennast pommi rahe alt, kui pole veel jõudnud sammugi astuda. Midagi tuleks siin ette võtta ja vähendada Pommitajate selget eelist. Kutsun ülesse tankereid ja RPG mehi, et iga roundi alguses oodake saabuvaid lennukeid ja näete kui kerge on saada esimesi kille icon_razz.gif Ise olen korduvalt lendureid üllatanud sedasi icon_razz.gif.


viimati muutis niijana 21.11.2018 14:36:56, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
simo5555
HV kasutaja
simo5555

liitunud: 30.12.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2018 12:42:52 vasta tsitaadiga

8 punktis ilmselt piisaks kui pommituslennukitelt eemaldada see ring mis näitab kuhu pommid kukuvad. See teeks neid hoobilt ebatäpsemaks. Hetkel pommitavad sentimeetrite täpsusega.
Kommentaarid: 57 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
niijana
HV kasutaja
niijana

liitunud: 20.11.2012




sõnum 21.11.2018 13:07:28 vasta tsitaadiga

niijana kirjutas:
heretic666 kirjutas:
Dice kinnitas et panzerfaust liiga tugev ja saab nerfi. Tankid momendil liiga haavatavad ja tihtipeale peavad kaugele eemale jääma et üldse võimalus ellu jääda.

KE7 ilmselt saab ka timmimist.


Oskad linki anda, Loeks isegi uudist. .
Vastus olemas : https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/9ytrnp/confirmation_from_the_man_tiggr_himself/
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2018 14:01:46 vasta tsitaadiga

Sealtsamast lugesingi ise ka jah

Liitlaste pommitaja ka kaunis kehvake kui ju-88ga võrrelda.

Ju 88 tore asi jah, raundi alguses kohe tormata vastaste baasi siis tuleb kille nagu vändrast saelaudu.
Selle peale muidugi saadakse vihaseks ja antiairid hakkavad vuhisema.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lovvi
HV veteran
Lovvi

liitunud: 20.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2018 14:23:28 vasta tsitaadiga

Üldiselt meeldib lennukitega ringi panna, aga saksa lennukid on minu arust kõvasti üle brittide omast. 109 kahur teeb rohkem valu kui briti vastand.
Anti-air koha pealt nii palju, et kui oma tiimil on ikka hävituslennukid üleval, siis vastaste pommitajad kauaks õhku ei jää, tavaliselt jõuavad ühe pommitamise ära teha.
Samas ise ringi lennata hävitajaga siis anti-air käib ikka kõvasti pinda, eriti kui pidevalt üks tüüp istubki kahuri otsas icon_smile.gif
Kommentaarid: 59 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2018 15:01:35 vasta tsitaadiga

BF 109 omab .50 cal kuulipritsi millel on plahvatav moon - laseb lennukeid alla nagu ma ei tea misasi, lisaks tapab ka jalaväe paari lasuga.

Parim antiair siin mängus on fighter plane. Statsionaarse antiairi vastu aitab 1 tonnine pomm.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
niijana
HV kasutaja
niijana

liitunud: 20.11.2012




sõnum 21.11.2018 15:23:04 vasta tsitaadiga

heretic666 kirjutas:
BF 109 omab .50 cal kuulipritsi millel on plahvatav moon - laseb lennukeid alla nagu ma ei tea misasi, lisaks tapab ka jalaväe paari lasuga.

Parim antiair siin mängus on fighter plane. Statsionaarse antiairi vastu aitab 1 tonnine pomm.
. Ei ole midagi. Enda kogemusest võin öelda, et piisab ühest täpsest rpg lasust ja lennuk potsti all .. palju laske AA ja fighter plainel läheb vaja? icon_razz.gif. beer_yum.gif BF5 armastavad lennukid teha kõvasti madal lende ja aeglane lennukiirus teeb neist magusa märklaua. Kahjuks palju Assaultid ei kasuta võimalust, ise proovin alati õnne icon_smile.gif ja kui näen mõnda suitsevat lennukit möödumas siis kostitan tule rahega .. vahest on õnne ja potsatabki alla icon_razz.gif.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 21.11.2018 15:59:05 vasta tsitaadiga

aim17 kirjutas:
PJT kirjutas:
Ertai kirjutas:
simo5555 kirjutas:
Veokas, millel on flak taha haagitud, on küll väga katki. 10 meetrit saab sõita, siis hakkab auto lambist kukerpalle tegema. Sõita pmst võimatu.


mitte ainult kukerpalle, mul lendas taevasse ja sadas alla.. siis muidugi kukerpallitas ka korralik. Müstika.


Parandagu need pisivead ära ja jätku muud asjad puutumata ja ma oleks üsnagi rahul. Ikka hea tunne oli tank kahe mürsuga maha võtta. Pole vaja poolt meeskonda selleks nagu BF4s




Kuradi, kurat! Mis tankid ja mürsud sul on ette sattunud? Et nii eduliselt läinud. Ise pannud kaks TNT tankile peale ja siis basuukaga järgi lasknud ja ikka jääb väheks talle. Kus juures olen proovinud just <b>piix</b> poolt asju ajada.


Assault klasssi kasutasin

_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
_Knight_
HV vaatleja
_Knight_

liitunud: 19.03.2003




sõnum 22.11.2018 00:56:55 vasta tsitaadiga

chatro kirjutas:

http://www.origin.com/store/origin-access/refer-a-friend/redeem/M0cvL0ZsTT0jTSMxMDAwMDAwMDMxNzkw

Tänud! võtsin prooviks.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 22.11.2018 01:26:31 vasta tsitaadiga

_Knight_ kirjutas:
chatro kirjutas:

http://www.origin.com/store/origin-access/refer-a-friend/redeem/M0cvL0ZsTT0jTSMxMDAwMDAwMDMxNzkw

Tänud! võtsin prooviks.


Ära unusta subile cancel teha, ma unustasin ja kuigi mängu pole plaanis osta maksin 25€ aastase origin Accessi eest icon_smile.gif
Kaval turundus nipp see krediitkaardi nõue.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 22.11.2018 10:36:41 vasta tsitaadiga

Vanarauale pole mõtet seda mängu soetada, mitmikmängus kisub kohati alla 30 fpsi
_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lovvi
HV veteran
Lovvi

liitunud: 20.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2018 11:07:25 vasta tsitaadiga

Pihv kirjutas:
_Knight_ kirjutas:
chatro kirjutas:

http://www.origin.com/store/origin-access/refer-a-friend/redeem/M0cvL0ZsTT0jTSMxMDAwMDAwMDMxNzkw

Tänud! võtsin prooviks.


Ära unusta subile cancel teha, ma unustasin ja kuigi mängu pole plaanis osta maksin 25€ aastase origin Accessi eest icon_smile.gif
Kaval turundus nipp see krediitkaardi nõue.

Krediitkaardi nõue on pea igal sellisel teenusel, mis pakub "tasuta" proovimist ja kõik toimivad sama moodi.
Kommentaarid: 59 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Flab
HV Guru

liitunud: 09.10.2005




sõnum 22.11.2018 19:21:08 vasta tsitaadiga

Krt ei tea, bf1 meeldis kohe alguses, see on kuidagi kahtlane. Mingi ilge suur tühi maa ja siis rooma ja tärista vaikselt...
Kommentaarid: 984 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 778
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 23.11.2018 03:16:56 vasta tsitaadiga

Ertai kirjutas:
See on veidi absurd, et tank vs tank võib 6 litti võtta aga Panzeriga piisab kahest..


Ei ole. Esimene kasutab soomuse läbistamiseks täiskaliibrilise mürsu penetratsiooni (s.t mürsu jõuga läbi soomuse rammimist), teine plasma kumulatiivjuga.

Panzerfaust 150 võis läbistada kuni 320mm soomust. Isegi Tiger II soomus jäi sellele nii 100mm'ga alla. Külgedelt veel rohkem. See oli WW2 üks raskemini soomustatud tankidest. Ja lendab see jurakas, nagu nimes olev number vihjab, kuni 150 meetrit (eriti linnalahinguks suht perfektne tankitõrjerelv).

Võrdluseks: Ameeriklaste rasketanki M26 Pershing soomus kõige paksemas kohas oli ca 100mm, mujal palju-palju õhem (50-76mm vahel). Punaste IS-4 rasketanki soomus oli 30-250mm. Ülejäänud (keskmiste ja kergetankide) soomuskate oli veel õhem.

Peaks andma vastuse Panzerfausti efektiivsusele. DICE on seda pigem räigelt nerfinud et mitte muuta tankidega mängimist üldse võimatuks.

Kui sakslastel oleks olnud numbriline pariteet, kindel logistiline tagala vajalike ressursside osas ja Hitler lasknud kindralitel sõdida ise vahele sekkumata, oleks nad sõja võitnud. Tehnoloogilise üleoleku tõttu. Liitlased pidid pidevalt tehnoloogiliselt sabas sörkima, radar ja krüptograafia v.a.
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.11.2018 09:37:47 vasta tsitaadiga

Ära unusta et panzerfaustiga tabamisprotsent oli arvestatav kui praktiliser nina alt tanki lasid. Mängus on see aga ultra accurate.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Slinky
HV kasutaja

liitunud: 20.09.2015



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.11.2018 13:08:24 vasta tsitaadiga

Eks jah, kõige levinum oli sõjaajal Panzerfaust 60 mille nimigi ütleb, et efektiivne laskekaugus oli 60m. Ennem seda oli ju mudelid 30, ehk et põhimõtteliselt lasti tankidel laskepesadest mööda/üle sõita ja siis hüpati
välja ning pandi litakas ära. Mingil määral jõudsid rindele ka 100 vesioonid kuid tootmine jäi toppama. Uuendus mudel 150 jõudis võibolla rindele ainult prototüübi vormis ja sõda sai ennem läbi
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jules
HV veteran
jules

liitunud: 04.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.11.2018 14:51:58 vasta tsitaadiga

Muljeid.

Esmalt lennukid. Saksa omad tunduvad paremad, JU-88 on väga hea. Kuid ma ei näe hetkel vajadust kohe kiiresti midagi nerfima hakata. Ei ole isiklikult veel väga pommitajate rahe alla sattunudki. Samuti on väga heaks pommitamiseks veidi skilli vaja. 3D-spottimist pole, nii et täppispommitamiseks pead oskama "kirbusitta" lugeda maa pealt. Ning kui on pädevad figtherid ka õhus, siis pommitaja ei saagi muud teha kui nende eest põigelda.
Pommitajate 1st person sihik on vale/katki hetkel. AA on ka minu meelet tsipa nõrk - nii et õige oleks teisi mängu elemente buffida, mitte pommitajat nerfida. Näiteks AA võimekamaks, raundi alguse lennuki spawn delayga, et ei saaks kohe vastase spawni lennata jne. Aga teades arendajaid, siis kõige suurema kisa peale hakatakse kohe tõmblema ja asju rikkuma...

Tankid, pole veel aru saanud, kas nad on tugevad või nõrgad. Kohati sured kiirelt, siis jälle ei ole mingit probleemi ringi sõita. Mõne tanki juhtimine on siiski eriti kohmakas ning suredki kuna ei saa mingist kivist üle/mööda piisavalt kiirelt. Osade masinate kaasreisijate kahurid ei ole animeeritud, liigud lihtsalt sihikuga.

Häirivad asjad:
- TTD on kiire ning ei ole TTK'ga süngis mu meelest (üldine nurin sellega). Vahest sured täiesti suvalise plõksu peale, ilma et arugi saaks kust see tuli... selle kallal peaksid nad kõige rohkem töötama, kõik muu on juba tühitähi kui see korda tehtaks.
- raundi alguse automaatne spawn (see juba peaks järgmise patchiga kaduma)
- squadi 3rd person vaikimisi spawnscreen võiks olla teisiti lahendatud. Seal ei saa enda varustust valida ega ei näe üldist kaardi seisu. See ei peaks olema vaikimisi esimene spawnscreen peale surma vaid valikuline.
- raundi sees ei saa assignmentide muuta/lisada. Kui mängu sees ei saa, siis vähemalt võiks ju raundide vahel. Hetkel tuleb serverist täiesti välja minna.
- medalid ja muu selline nänn on mu meelest teinud sammu tagasi. Varasemalt on olnud detailsed ja kenad pildid/ikoonid - nüüd on mingid jubedad 3d plönnid.
- CC teenimine on kohati arusaamatu ja võimalusi vähe -> sa ei saa kõike upgrade'ida. Kosmeetiliste vidinate ostmine võiks sellises olukorras sisuliselt olemata olla.
- vahepeal on random bugid, ükspäev ei näinud näiteks kordagi raundi lõpu kokkuvõtteid, ekraan oli must lihtsalt.
- hetkel ühegi relva kohta otseselt ei vingu.

Üldiselt, miks kurat on vaja luua iga kord mingi 10 gamemode'i, kui päeva lõpuks on teada, et eksootilisem kraam jääb mängijateta. Paneks ehk alguses auru vajaliku korralikult tööle saamise peale ja siis hakkaks mingeid jaburusi juurde tekitama. Conquest balanksi, tdm ja dom on sealt edasi lihtsad. Operations korda - see uus 3 päeva süsteem hetkel veel ei toimi mu jaoks. Nüüd on aga mingid frontlines, breakthrough, airbourn jne. Enamus ei saa arugi mida seal teha tuleb, ja siis selle pealt kvaliteeti loota ongi mõttetu. Kindlasti saame varsti ka sellised geniaalsused nagu supplydrop ja warpigeons koos millegi võrratuga, mida me ei oska ettegi kujutada. Dev time waste!

SP oli bugine ja COD mudeli peale ümber tehtud. S.t. et mingi paik ei saanud sul läbi sellega, et sa lasid kõik vastased maha, vaid siis kui sa jõudsin minna kuhugi checkpointini. Tagalast lastes jäädki respawnivaid vastaseid noppima. Idiootne süsteem, mis paneb sind läbi tule lihtsalt edasi jooksma ja kui oled "õigele" kaugusele jõudnud, vastased lihtsalt kaovad nina alt. Reaalselt nägin kuidas terve grupp vaenlasi lihtsalt kadus 2m mu eest.

Ja SP ise. Vot see on nüüd koht kus võiks keyboard-herod vinguda BFV üle, mitte see õnnetu esimene trailer. Siin on tõesti mindud veidi üle võlli oma poliitkorrektsusega. See et sa saad naistegelane olla MPs ja äkki mingi visuaalse muudatuse talle teha on päeva lõpuks ainult vingumine vingumise pärast ja ei mõjuta mängu. Aga siin SPde juures on see juba häiriv. Peab olema lugu naisega, lugu mustaga ja lugu mehega. 1 ja 2 peavad nõretama suurest kangelaslikkusest ja kui raske see kõik oli neile. Suts ka vandenõusid vürtsiks. Kokkuvõtteks olid ka küllaltki üheülbalised ja ei midagi erilist. Näis mis see viimane Saksa oma endast kujutama hakkab, aga kindlasti on ka see "õige" 2018a ajaloo vaatepunktist.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 23.11.2018 17:02:32 vasta tsitaadiga

Tankid on paaari squadiga tugevad, jätad selle suure pommiga tanki kuhugi tahapoole (panzertiger IV?) ja squad jookseb peale. Vastane saab ainult:a) pf tanki tulla noppima- enda squadi smgdele lihtne töö, b) smgdega vehelda- kerge noppimine tankile. 1 smg ja FO peavad tanki kaitsma. Kuna seda kunagi ei juhtu, st meeskonnatöö on 0, siis pn hala, et ei saa nagu BF1-s kusagilt kaardi teisest otsast 100 killi. Kusjuures BF1 olid kaardid nii tobedad, et isegi kui assaultiga 1 läbi murdsid ja oleks 2 pauguga tankile otsa teinud, siis tuli mingi tobe nähtamatu 9 sekundi piir ette.

Ei näinud jah scoeboard 1 päev, ma kahtlustan, et peale Origin maasolekut vähendati koormust sereritele...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 24.11.2018 17:19:45 vasta tsitaadiga

Kuida kuradit HDR ära KEELATA BF V-st üldse? icon_eek.gif täiega ära pestud värvid... ja ei mingit viisi HDR-i ära keelata.. WTF?
Suutsin siiski lõpuks maha võtta kui panin Boarderless Mode peale mispeale HDR kohe ära kadus.
Mõneti nagu oleks reaalsemad värvid aga noomaitea... HDR ei tohiks ju VÄRVE hakata niiviisi puutuma icon_eek.gif


_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Battlefield V mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 78, 79, 80  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.