Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mina arvan, et Battlefield V saab olema ... |
Äge! |
|
32% |
[ 45 ] |
Keskmine! |
|
29% |
[ 41 ] |
Nõme! |
|
21% |
[ 30 ] |
Ma ei tea! |
|
17% |
[ 24 ] |
|
hääli kokku : 140 |
|
autor |
|
simo5555
HV kasutaja

liitunud: 30.12.2007
|
20.11.2018 16:08:48
|
|
|
Veokas, millel on flak taha haagitud, on küll väga katki. 10 meetrit saab sõita, siis hakkab auto lambist kukerpalle tegema. Sõita pmst võimatu.
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
20.11.2018 21:02:43
|
|
|
simo5555 kirjutas: |
Veokas, millel on flak taha haagitud, on küll väga katki. 10 meetrit saab sõita, siis hakkab auto lambist kukerpalle tegema. Sõita pmst võimatu. |
mitte ainult kukerpalle, mul lendas taevasse ja sadas alla.. siis muidugi kukerpallitas ka korralik. Müstika.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
21.11.2018 01:48:36
|
|
|
Ertai kirjutas: |
simo5555 kirjutas: |
Veokas, millel on flak taha haagitud, on küll väga katki. 10 meetrit saab sõita, siis hakkab auto lambist kukerpalle tegema. Sõita pmst võimatu. |
mitte ainult kukerpalle, mul lendas taevasse ja sadas alla.. siis muidugi kukerpallitas ka korralik. Müstika. |
Parandagu need pisivead ära ja jätku muud asjad puutumata ja ma oleks üsnagi rahul. Ikka hea tunne oli tank kahe mürsuga maha võtta. Pole vaja poolt meeskonda selleks nagu BF4s
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
aim17
HV kasutaja
liitunud: 09.07.2005
|
21.11.2018 07:52:31
|
|
|
PJT kirjutas: |
Ertai kirjutas: |
simo5555 kirjutas: |
Veokas, millel on flak taha haagitud, on küll väga katki. 10 meetrit saab sõita, siis hakkab auto lambist kukerpalle tegema. Sõita pmst võimatu. |
mitte ainult kukerpalle, mul lendas taevasse ja sadas alla.. siis muidugi kukerpallitas ka korralik. Müstika. |
Parandagu need pisivead ära ja jätku muud asjad puutumata ja ma oleks üsnagi rahul. Ikka hea tunne oli tank kahe mürsuga maha võtta. Pole vaja poolt meeskonda selleks nagu BF4s |
Kuradi, kurat! Mis tankid ja mürsud sul on ette sattunud? Et nii eduliselt läinud. Ise pannud kaks TNT tankile peale ja siis basuukaga järgi lasknud ja ikka jääb väheks talle. Kus juures olen proovinud just perse poolt asju ajada.
_________________ Battlelog: eesti38 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006

|
21.11.2018 08:21:34
|
|
|
Dice kinnitas et panzerfaust liiga tugev ja saab nerfi. Tankid momendil liiga haavatavad ja tihtipeale peavad kaugele eemale jääma et üldse võimalus ellu jääda.
KE7 ilmselt saab ka timmimist.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
21.11.2018 10:49:21
|
|
|
See on veidi absurd, et tank vs tank võib 6 litti võtta aga Panzeriga piisab kahest..
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
niijana
HV kasutaja

liitunud: 20.11.2012
|
21.11.2018 11:56:17
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
Dice kinnitas et panzerfaust liiga tugev ja saab nerfi. Tankid momendil liiga haavatavad ja tihtipeale peavad kaugele eemale jääma et üldse võimalus ellu jääda.
KE7 ilmselt saab ka timmimist. |
Oskad linki anda, Loeks isegi uudist. Ise Ei ole hetkel täheldanud, et tankid oleksid väga nõrgad. Üldiselt käivad nad pidevalt närvidele ja kui teha 2 assaultiga ilusti koostööd siis 3 rpg'ga on mure lahendatud. Minu jaoks ongi just huvitav nagu kass saaki püüda ja üllatada tankisti väikse BOOM'ga. Oi oi, kui mitmeid kordi olen tankidele TEABAGI teinud ja jätkan seda tegevust ka tulevikus
Pole kindel, kuid mulle millegi pärast viimasel ajal tundub, et dünamiidid on ka nerfi saanud. Eile Tiger tanki vastu läks vaja 2 dünamiiti, 2 RPG lasku ja 1 anti tank granaaat. Kas siis tõesti tank on nii nõrk ja assaultina pean kogu oma varustusest loobuma . Ei tundu nagu loogiline või mis?
Pigem käib närvidele mängus järgmised loetletud temad ja tuleks tegeleda või vajaksid mingit leevendust.
1) Kui oma meeskonna liige teeb käe patsutust, siis kunagi ei tea, kus kuradi kohta keha visatakse Ei ole harvad juhtumid, olen auto all kinni, visatud sillalt all või siis hoopis teisel pool seina jne.
2) Snaiperid limiit puudub - või tuleks lisada juurde supression, et kui ikkagist oled tule all, siis loogiline oleks, et sihtimine on raskendatud jne.
3) Assigment valikute avamine külmutab ekraani pildi ja ei jää muud kui vajutada alt+f4
4) Origini ja Squadi süsteem on saast. Kui mängijate nimekirjas on 9 sõpra, siis nõuab see leidlikust kuidas kõik semud ühte serverisse toimetada.
5) custom serverite puudumine.
6) Võiks olla mingigi SPAWN protection -- väga palju on juhtunud, et peale spawnimist saad koheselt surma.
7) Karistus punktid -- Mingi X lahendusega peaks Dice välja tulema, et karistada neid mängijaid , kes ei hooli ja ei taha teha meeskonnatööd. Mõtlen siikohal just neid lolle, kes Concuest game modes jooksevad peata kanana ringi ja ei viitsigi tegelda lipude kaitsmisega või ründamisega. Loe kämparid ja muud support kämparid, kes hoolivad ainult K/D'st .v.a Vihmauss ja Co
8) Lennukite taltsutamine - Kas teile, ei tundu, et hetkel mängus olevad AA'd on liialt kesised lennukite vastu? Pommitajad mulle meeldivad, toovad mõnusa sõja meeleolu mängu, kuid paras tüütus on avastada kohe mängu alguses ennast pommi rahe alt, kui pole veel jõudnud sammugi astuda. Midagi tuleks siin ette võtta ja vähendada Pommitajate selget eelist. Kutsun ülesse tankereid ja RPG mehi, et iga roundi alguses oodake saabuvaid lennukeid ja näete kui kerge on saada esimesi kille Ise olen korduvalt lendureid üllatanud sedasi .
viimati muutis niijana 21.11.2018 14:36:56, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
simo5555
HV kasutaja

liitunud: 30.12.2007
|
21.11.2018 12:42:52
|
|
|
8 punktis ilmselt piisaks kui pommituslennukitelt eemaldada see ring mis näitab kuhu pommid kukuvad. See teeks neid hoobilt ebatäpsemaks. Hetkel pommitavad sentimeetrite täpsusega.
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
 |
niijana
HV kasutaja

liitunud: 20.11.2012
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006

|
21.11.2018 14:01:46
|
|
|
Sealtsamast lugesingi ise ka jah
Liitlaste pommitaja ka kaunis kehvake kui ju-88ga võrrelda.
Ju 88 tore asi jah, raundi alguses kohe tormata vastaste baasi siis tuleb kille nagu vändrast saelaudu.
Selle peale muidugi saadakse vihaseks ja antiairid hakkavad vuhisema.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lovvi
HV veteran

liitunud: 20.01.2009
|
21.11.2018 14:23:28
|
|
|
Üldiselt meeldib lennukitega ringi panna, aga saksa lennukid on minu arust kõvasti üle brittide omast. 109 kahur teeb rohkem valu kui briti vastand.
Anti-air koha pealt nii palju, et kui oma tiimil on ikka hävituslennukid üleval, siis vastaste pommitajad kauaks õhku ei jää, tavaliselt jõuavad ühe pommitamise ära teha.
Samas ise ringi lennata hävitajaga siis anti-air käib ikka kõvasti pinda, eriti kui pidevalt üks tüüp istubki kahuri otsas
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006

|
21.11.2018 15:01:35
|
|
|
BF 109 omab .50 cal kuulipritsi millel on plahvatav moon - laseb lennukeid alla nagu ma ei tea misasi, lisaks tapab ka jalaväe paari lasuga.
Parim antiair siin mängus on fighter plane. Statsionaarse antiairi vastu aitab 1 tonnine pomm.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
niijana
HV kasutaja

liitunud: 20.11.2012
|
21.11.2018 15:23:04
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
BF 109 omab .50 cal kuulipritsi millel on plahvatav moon - laseb lennukeid alla nagu ma ei tea misasi, lisaks tapab ka jalaväe paari lasuga.
Parim antiair siin mängus on fighter plane. Statsionaarse antiairi vastu aitab 1 tonnine pomm. |
. Ei ole midagi. Enda kogemusest võin öelda, et piisab ühest täpsest rpg lasust ja lennuk potsti all .. palju laske AA ja fighter plainel läheb vaja? . BF5 armastavad lennukid teha kõvasti madal lende ja aeglane lennukiirus teeb neist magusa märklaua. Kahjuks palju Assaultid ei kasuta võimalust, ise proovin alati õnne ja kui näen mõnda suitsevat lennukit möödumas siis kostitan tule rahega .. vahest on õnne ja potsatabki alla .
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
21.11.2018 15:59:05
|
|
|
aim17 kirjutas: |
PJT kirjutas: |
Ertai kirjutas: |
simo5555 kirjutas: |
Veokas, millel on flak taha haagitud, on küll väga katki. 10 meetrit saab sõita, siis hakkab auto lambist kukerpalle tegema. Sõita pmst võimatu. |
mitte ainult kukerpalle, mul lendas taevasse ja sadas alla.. siis muidugi kukerpallitas ka korralik. Müstika. |
Parandagu need pisivead ära ja jätku muud asjad puutumata ja ma oleks üsnagi rahul. Ikka hea tunne oli tank kahe mürsuga maha võtta. Pole vaja poolt meeskonda selleks nagu BF4s |
Kuradi, kurat! Mis tankid ja mürsud sul on ette sattunud? Et nii eduliselt läinud. Ise pannud kaks TNT tankile peale ja siis basuukaga järgi lasknud ja ikka jääb väheks talle. Kus juures olen proovinud just <b>piix</b> poolt asju ajada. |
Assault klasssi kasutasin
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
_Knight_
HV vaatleja

liitunud: 19.03.2003
|
22.11.2018 00:56:55
|
|
|
Tänud! võtsin prooviks.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
22.11.2018 01:26:31
|
|
|
_Knight_ kirjutas: |
Tänud! võtsin prooviks. |
Ära unusta subile cancel teha, ma unustasin ja kuigi mängu pole plaanis osta maksin 25€ aastase origin Accessi eest
Kaval turundus nipp see krediitkaardi nõue.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
22.11.2018 10:36:41
|
|
|
Vanarauale pole mõtet seda mängu soetada, mitmikmängus kisub kohati alla 30 fpsi
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lovvi
HV veteran

liitunud: 20.01.2009
|
22.11.2018 11:07:25
|
|
|
Pihv kirjutas: |
_Knight_ kirjutas: |
Tänud! võtsin prooviks. |
Ära unusta subile cancel teha, ma unustasin ja kuigi mängu pole plaanis osta maksin 25€ aastase origin Accessi eest
Kaval turundus nipp see krediitkaardi nõue. |
Krediitkaardi nõue on pea igal sellisel teenusel, mis pakub "tasuta" proovimist ja kõik toimivad sama moodi.
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
Flab
HV Guru
liitunud: 09.10.2005
|
22.11.2018 19:21:08
|
|
|
Krt ei tea, bf1 meeldis kohe alguses, see on kuidagi kahtlane. Mingi ilge suur tühi maa ja siis rooma ja tärista vaikselt...
|
|
Kommentaarid: 984 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
778 |
|
tagasi üles |
|
 |
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
23.11.2018 03:16:56
|
|
|
Ertai kirjutas: |
See on veidi absurd, et tank vs tank võib 6 litti võtta aga Panzeriga piisab kahest.. |
Ei ole. Esimene kasutab soomuse läbistamiseks täiskaliibrilise mürsu penetratsiooni (s.t mürsu jõuga läbi soomuse rammimist), teine plasma kumulatiivjuga.
Panzerfaust 150 võis läbistada kuni 320mm soomust. Isegi Tiger II soomus jäi sellele nii 100mm'ga alla. Külgedelt veel rohkem. See oli WW2 üks raskemini soomustatud tankidest. Ja lendab see jurakas, nagu nimes olev number vihjab, kuni 150 meetrit (eriti linnalahinguks suht perfektne tankitõrjerelv).
Võrdluseks: Ameeriklaste rasketanki M26 Pershing soomus kõige paksemas kohas oli ca 100mm, mujal palju-palju õhem (50-76mm vahel). Punaste IS-4 rasketanki soomus oli 30-250mm. Ülejäänud (keskmiste ja kergetankide) soomuskate oli veel õhem.
Peaks andma vastuse Panzerfausti efektiivsusele. DICE on seda pigem räigelt nerfinud et mitte muuta tankidega mängimist üldse võimatuks.
Kui sakslastel oleks olnud numbriline pariteet, kindel logistiline tagala vajalike ressursside osas ja Hitler lasknud kindralitel sõdida ise vahele sekkumata, oleks nad sõja võitnud. Tehnoloogilise üleoleku tõttu. Liitlased pidid pidevalt tehnoloogiliselt sabas sörkima, radar ja krüptograafia v.a.
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006

|
23.11.2018 09:37:47
|
|
|
Ära unusta et panzerfaustiga tabamisprotsent oli arvestatav kui praktiliser nina alt tanki lasid. Mängus on see aga ultra accurate.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Slinky
HV kasutaja
liitunud: 20.09.2015
|
23.11.2018 13:08:24
|
|
|
Eks jah, kõige levinum oli sõjaajal Panzerfaust 60 mille nimigi ütleb, et efektiivne laskekaugus oli 60m. Ennem seda oli ju mudelid 30, ehk et põhimõtteliselt lasti tankidel laskepesadest mööda/üle sõita ja siis hüpati
välja ning pandi litakas ära. Mingil määral jõudsid rindele ka 100 vesioonid kuid tootmine jäi toppama. Uuendus mudel 150 jõudis võibolla rindele ainult prototüübi vormis ja sõda sai ennem läbi
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
jules
HV veteran

liitunud: 04.10.2004
|
23.11.2018 14:51:58
|
|
|
Muljeid.
Esmalt lennukid. Saksa omad tunduvad paremad, JU-88 on väga hea. Kuid ma ei näe hetkel vajadust kohe kiiresti midagi nerfima hakata. Ei ole isiklikult veel väga pommitajate rahe alla sattunudki. Samuti on väga heaks pommitamiseks veidi skilli vaja. 3D-spottimist pole, nii et täppispommitamiseks pead oskama "kirbusitta" lugeda maa pealt. Ning kui on pädevad figtherid ka õhus, siis pommitaja ei saagi muud teha kui nende eest põigelda.
Pommitajate 1st person sihik on vale/katki hetkel. AA on ka minu meelet tsipa nõrk - nii et õige oleks teisi mängu elemente buffida, mitte pommitajat nerfida. Näiteks AA võimekamaks, raundi alguse lennuki spawn delayga, et ei saaks kohe vastase spawni lennata jne. Aga teades arendajaid, siis kõige suurema kisa peale hakatakse kohe tõmblema ja asju rikkuma...
Tankid, pole veel aru saanud, kas nad on tugevad või nõrgad. Kohati sured kiirelt, siis jälle ei ole mingit probleemi ringi sõita. Mõne tanki juhtimine on siiski eriti kohmakas ning suredki kuna ei saa mingist kivist üle/mööda piisavalt kiirelt. Osade masinate kaasreisijate kahurid ei ole animeeritud, liigud lihtsalt sihikuga.
Häirivad asjad:
- TTD on kiire ning ei ole TTK'ga süngis mu meelest (üldine nurin sellega). Vahest sured täiesti suvalise plõksu peale, ilma et arugi saaks kust see tuli... selle kallal peaksid nad kõige rohkem töötama, kõik muu on juba tühitähi kui see korda tehtaks.
- raundi alguse automaatne spawn (see juba peaks järgmise patchiga kaduma)
- squadi 3rd person vaikimisi spawnscreen võiks olla teisiti lahendatud. Seal ei saa enda varustust valida ega ei näe üldist kaardi seisu. See ei peaks olema vaikimisi esimene spawnscreen peale surma vaid valikuline.
- raundi sees ei saa assignmentide muuta/lisada. Kui mängu sees ei saa, siis vähemalt võiks ju raundide vahel. Hetkel tuleb serverist täiesti välja minna.
- medalid ja muu selline nänn on mu meelest teinud sammu tagasi. Varasemalt on olnud detailsed ja kenad pildid/ikoonid - nüüd on mingid jubedad 3d plönnid.
- CC teenimine on kohati arusaamatu ja võimalusi vähe -> sa ei saa kõike upgrade'ida. Kosmeetiliste vidinate ostmine võiks sellises olukorras sisuliselt olemata olla.
- vahepeal on random bugid, ükspäev ei näinud näiteks kordagi raundi lõpu kokkuvõtteid, ekraan oli must lihtsalt.
- hetkel ühegi relva kohta otseselt ei vingu.
Üldiselt, miks kurat on vaja luua iga kord mingi 10 gamemode'i, kui päeva lõpuks on teada, et eksootilisem kraam jääb mängijateta. Paneks ehk alguses auru vajaliku korralikult tööle saamise peale ja siis hakkaks mingeid jaburusi juurde tekitama. Conquest balanksi, tdm ja dom on sealt edasi lihtsad. Operations korda - see uus 3 päeva süsteem hetkel veel ei toimi mu jaoks. Nüüd on aga mingid frontlines, breakthrough, airbourn jne. Enamus ei saa arugi mida seal teha tuleb, ja siis selle pealt kvaliteeti loota ongi mõttetu. Kindlasti saame varsti ka sellised geniaalsused nagu supplydrop ja warpigeons koos millegi võrratuga, mida me ei oska ettegi kujutada. Dev time waste!
SP oli bugine ja COD mudeli peale ümber tehtud. S.t. et mingi paik ei saanud sul läbi sellega, et sa lasid kõik vastased maha, vaid siis kui sa jõudsin minna kuhugi checkpointini. Tagalast lastes jäädki respawnivaid vastaseid noppima. Idiootne süsteem, mis paneb sind läbi tule lihtsalt edasi jooksma ja kui oled "õigele" kaugusele jõudnud, vastased lihtsalt kaovad nina alt. Reaalselt nägin kuidas terve grupp vaenlasi lihtsalt kadus 2m mu eest.
Ja SP ise. Vot see on nüüd koht kus võiks keyboard-herod vinguda BFV üle, mitte see õnnetu esimene trailer. Siin on tõesti mindud veidi üle võlli oma poliitkorrektsusega. See et sa saad naistegelane olla MPs ja äkki mingi visuaalse muudatuse talle teha on päeva lõpuks ainult vingumine vingumise pärast ja ei mõjuta mängu. Aga siin SPde juures on see juba häiriv. Peab olema lugu naisega, lugu mustaga ja lugu mehega. 1 ja 2 peavad nõretama suurest kangelaslikkusest ja kui raske see kõik oli neile. Suts ka vandenõusid vürtsiks. Kokkuvõtteks olid ka küllaltki üheülbalised ja ei midagi erilist. Näis mis see viimane Saksa oma endast kujutama hakkab, aga kindlasti on ka see "õige" 2018a ajaloo vaatepunktist.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
23.11.2018 17:02:32
|
|
|
Tankid on paaari squadiga tugevad, jätad selle suure pommiga tanki kuhugi tahapoole (panzertiger IV?) ja squad jookseb peale. Vastane saab ainult:a) pf tanki tulla noppima- enda squadi smgdele lihtne töö, b) smgdega vehelda- kerge noppimine tankile. 1 smg ja FO peavad tanki kaitsma. Kuna seda kunagi ei juhtu, st meeskonnatöö on 0, siis pn hala, et ei saa nagu BF1-s kusagilt kaardi teisest otsast 100 killi. Kusjuures BF1 olid kaardid nii tobedad, et isegi kui assaultiga 1 läbi murdsid ja oleks 2 pauguga tankile otsa teinud, siis tuli mingi tobe nähtamatu 9 sekundi piir ette.
Ei näinud jah scoeboard 1 päev, ma kahtlustan, et peale Origin maasolekut vähendati koormust sereritele...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002

|
24.11.2018 17:19:45
|
|
|
Kuida kuradit HDR ära KEELATA BF V-st üldse? täiega ära pestud värvid... ja ei mingit viisi HDR-i ära keelata.. WTF?
Suutsin siiski lõpuks maha võtta kui panin Boarderless Mode peale mispeale HDR kohe ära kadus.
Mõneti nagu oleks reaalsemad värvid aga noomaitea... HDR ei tohiks ju VÄRVE hakata niiviisi puutuma


_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
|