No ma olen pool elu mänignud 2d võitlusmänge klaviatuuriga ning tänini ütleks,et MK, GG, MvC on klaviatuuri peal waaay parem. Näppude asendi tõttu on kombosid lihtsam ja füüsiliselt kergem teha.
Tekken pole nii hea, sest seal on vaja suuna nuppe libistada ning seda adekvaatselt emuleerida on üsna ebamugav vs pult.
Sõidumängudes on nii ja naa, jäigema kontrolliga - nt NFS - on klaviatuuriga imo lihtsam sõita. Simudes - nt RBR - on klaveriga jälle raskem.
Fifas pole proovinud peale 96-te , aga kujutan ette, et vähemalt manual aiminguga väga hästi ei saa, sest see on puldi peal juba üsna täppisteadus , nooltega peaks päris halb olema unless nad on assistid teinud selliselt, et ta automaatselt valib värava stsooni, siis vb lihtsam isegi; aga liikumine on endiselt kohmakam. Platvormikad imo mõlemal head, mulle vist meeldib nt Mariot klaveriga rohkem, kuidagi lihtsam/täpsem on minu jaoks, aga puldiga on ka väga ok. Double dragonis erilist vahet ei ole, see on üsna kohmakas mõlemaga.
...sellised on minu kogemused... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Vahelduseks tuleks tagasi vanade klassikute juurde
Spoiler
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Vahelduseks tuleks tagasi vanade klassikute juurde
Ilmselt parim põhjendus RDR 2-e PC versiooni ootamiseks on konsoolimeeste hala selle üle, kui idiootselt raske on härra Morgani juthtimine ning tulevahetused koosnevad autoaimi peal liugu laskmisest, sest kangidega pole võimalik crosshairi normaalselt liigutada.
Scart, võta juhtmevaba hiir ja juhtmevaba klaver, tulemus on sama uimane kui selles videos.
Oleneb täiesti juhtmevabast hiirest ja klaviatuurist. On nii häid kui halbu eksemplare.
Suurem osa juhtmevabasid on mängimiseks halvad. Tavainimene ei osta endale mitmesaja euri eest hiirt ja klaverit, mängurid aga eelistavad enamuses juhtmetega elukaid, nii et "rahva käes" on ilma läägita wireless hiiri ja klavereid vähe, suuremal osal on laual kontori wireless kombod.
Ma küsiks kohe selle peale, et kas siis kaabliga puldiga on tulemus parem? _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Early Access, kliir - klaviatuur+hiir. teretulemast aastasse 2010.
Aituma, lugesin teemat ja kahtlesin kas on samast asjast jutt v mitte.
Isiklik input on see, et pult on käepärane minu jaoks siiski platformikatel, ehkki Crysis 2 ja 3 olid PS3 peal. Sai tehtud küll.
Praegu on PC taga xbox1 pult mis jooksutab Crash Bandicooti PC peal (mõelge kuidas see lause oleks kõlanud 10 aastat tagasi ).
Puldil on oma koht, kui casualilt chillida, siis on pult, intensiivsem ja täpsem mängimine klaviatuuri ja hiirega (keel/näpud ei paindunud kolesõnaks kuidagi kokku). HOMM3 puldiga oleks veidi keeruline, Starcraft ka. Shootereid niiväga ei mängigi. Aa hack and slash on puldiga lahe! God of War nt.
Kokkuvõtvalt on minu input vist segadusttekitav, arvan et väga casual mängijana pole mul religioonilaadset veendumust tekkinud ühele ega teisele poole, mängin sellega millega tahan _________________ aeglaselt gurustuv tammjuuser
Ma küsiks kohe selle peale, et kas siis kaabliga puldiga on tulemus parem?
Mingit vahet pole, pult on juba mängimiseks loodud ja lääg traadiga või ilma on maksimaalselt väike. Kontorikombod aga pole mõeldud mängimiseks, seega läägivad päris tugevalt. Scarti poolt esitatud probleemid on mängudes endis, vaevalt et Red dead redemptioni tegelane PC versioonis ennast kiiremini liigutama hakkab, sest liikumise mehaanika on juba paika pandud ja esimesest nupuvajutusest esimese sammuni on viivitus third person mängudes alati olemas olnud, sest nii ei teki "multifilmiefekti" kus tüüp stardib nullist sajani ühe millisekundi jooksul. Inimene, hobune või auto ju ei stardi paigalt täiskiirusel... CS moodi hüperkiirusega paigaltvõtmine ja ülikiire sihtimine ei ole tegelikult üldse loomulik, päriselus ei jookse ja ei vehi keegi relvadega nii kiiresti. FPS mängudes see ei torka silma, aga kui sa näed third person mängudes tegelast kes esimese nupuvajutusega täiskiirusel tormama hakkab, siis tunned kohe, et asi on täiesti ebaloomulik.
Ma küsiks kohe selle peale, et kas siis kaabliga puldiga on tulemus parem?
Mingit vahet pole, pult on juba mängimiseks loodud ja lääg traadiga või ilma on maksimaalselt väike. Kontorikombod aga pole mõeldud mängimiseks, seega läägivad päris tugevalt. Scarti poolt esitatud probleemid on mängudes endis, vaevalt et Red dead redemptioni tegelane PC versioonis ennast kiiremini liigutama hakkab, sest liikumise mehaanika on juba paika pandud ja esimesest nupuvajutusest esimese sammuni on viivitus third person mängudes alati olemas olnud, sest nii ei teki "multifilmiefekti" kus tüüp stardib nullist sajani ühe millisekundi jooksul. Inimene, hobune või auto ju ei stardi paigalt täiskiirusel... CS moodi hüperkiirusega paigaltvõtmine ja ülikiire sihtimine ei ole tegelikult üldse loomulik, päriselus ei jookse ja ei vehi keegi relvadega nii kiiresti. FPS mängudes see ei torka silma, aga kui sa näed third person mängudes tegelast kes esimese nupuvajutusega täiskiirusel tormama hakkab, siis tunned kohe, et asi on täiesti ebaloomulik.
Sa ei saanud videost väga aru. Seal taheti näidata, et alates sellest ajast, kui mees kangi liigutas, kulus 16 kaadrit, et karakter liigutama hakkaks, ehk kui video oli filmitud 30 kaadrit sekundis, siis kulus mängul rohkem kui 500ms (0.5 sekundit). See ei ole kuidagi seotud karakteri kiirendamisega.
tsitaat:
Scarti poolt esitatud probleemid on mängudes endis, vaevalt et Red dead redemptioni tegelane PC versioonis ennast kiiremini liigutama hakkab
Panin käima GTA 5 PC versiooni ning filmisin telefoniga klaviatuuri ja mängupilti samal ajal, samade kalkulatsioonide tulemusena hakkas karakter liikuma 100msga.
tsitaat:
FPS mängudes see ei torka silma, aga kui sa näed third person mängudes tegelast kes esimese nupuvajutusega täiskiirusel tormama hakkab, siis tunned kohe, et asi on täiesti ebaloomulik.
Kujuta ette fps mängu, kus sa liigutad sihikut, kuid see hakkab alles pool sekundit hiljem liikuma. Või siis päriselus, googelda inimese reaktsiooniaega, see ei ole mingil juhul pool sekundit, et saaks sellel realismiga paraleele tuua.
Noh üks asi on reaktsiooni aeg ja teine asi on see mida me näeme üldse.
30-60-120 fps on kõik tuntavate vahedega. Ma pole kiiremat näinud ei tea, vb 144 on ka tuntav vs 120...
Kui on tuntav vahe on ka reaktsiooni vahe kohe automaatselt.
Pisike vb aga olemas.
Eraldi teema on see, et kui responsive siis sinu tegelane sinna otsa on, aga selge on see, et mida tundlikum on kontrollmehhanism ja mida "kiiremini sa näed" seda rohkem tajud sa tegelase reaktsiooni kiiruse vahet vs sinu enda reaktsiooni aeg. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Kujuta ette fps mängu, kus sa liigutad sihikut, kuid see hakkab alles pool sekundit hiljem liikuma. Või siis päriselus, googelda inimese reaktsiooniaega, see ei ole mingil juhul pool sekundit, et saaks sellel realismiga paraleele tuua.
Sa ei ole vist reaalses elus kunagi relva kasutanud ja sellega ringi jooksnud? Usu mind, jooksmisest sihtimiseni ja sihtimisest päästikule vajutamiseni kulub inimesel päris palju sekundeid, mitte nagu "kaunterstraigis" kus kõvemad hiiresõdalased teevad ühe randmeliigutusega kaks laipa... Inimese reaktsiooniaja googeldamine ei anna reaalset pilti!
tsitaat:
Panin käima GTA 5 PC versiooni ning filmisin telefoniga klaviatuuri ja mängupilti samal ajal, samade kalkulatsioonide tulemusena hakkas karakter liikuma 100msga.
GTA 5, filmisid telefoniga? Kalkulatsioonid? No comments...
Kujuta ette fps mängu, kus sa liigutad sihikut, kuid see hakkab alles pool sekundit hiljem liikuma. Või siis päriselus, googelda inimese reaktsiooniaega, see ei ole mingil juhul pool sekundit, et saaks sellel realismiga paraleele tuua.
Sa ei ole vist reaalses elus kunagi relva kasutanud ja sellega ringi jooksnud? Usu mind, jooksmisest sihtimiseni ja sihtimisest päästikule vajutamiseni kulub inimesel päris palju sekundeid, mitte nagu "kaunterstraigis" kus kõvemad hiiresõdalased teevad ühe randmeliigutusega kaks laipa... Inimese reaktsiooniaja googeldamine ei anna reaalset pilti!
Võibolla tuleb see uudisena aga lõviosa mängude eesmärk on olla meelelahutus, mitte reaalsuse simulatsioon koos kõigi sinna juurde kuuluvate piirangutega.
Vondur kirjutas:
tsitaat:
Panin käima GTA 5 PC versiooni ning filmisin telefoniga klaviatuuri ja mängupilti samal ajal, samade kalkulatsioonide tulemusena hakkas karakter liikuma 100msga.
GTA 5, filmisid telefoniga? Kalkulatsioonid? No comments...
Kui eesmärk on videole saada korraga nii nupuvajutus kui ekraanil nupuvajutuse tulemusena toimuv siis milliseid lahedusi sa välja pakuksid? _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
See filmimise värk on päris tavaline jah. Ofc see eeldab seda , et sul on mingi 240 fps kaamera telefonil ning siis pärast saad frame by frame vaadata, palju aega läheb...
Meetodi üle seega ma ei viriseks va juhul, kui kaameral on nt 30 fps... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Kui kaameral on 30fps ning reaktsiooniaeg on juba seal mingi 5-10 kaadrit siis kiirema FPSiga filmimine seda olukorda paremaks ei tee. _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Tundub, et konsoolide vaikne üleminek custom riistvaralt PC riistvarale on kaasa toonud konsoolide omamoodi demokratiseerumise - nüüd võib igaüks oma konsooli üles panna, kogu soft, out-of-the-box lahendused jne on vabalt kättesaadavad. Konsool peaks välja tulema 3a jooksul (2022) ja lubatakse kõige võimsamat konsooli "evvvvaaaar" (toimetaja rõhk), mis suudab pilti vedada näitudel 4K@60 fps.
Tahaks öelda, et tere tulemast 2019 aasta PC tasemele. Ja et ega päris nii ikka pole, et võtad mingi Alienware läpaka kere, teed disaini veel ulmelisemaks, lükkad läpakaspeccidega raua sisse, eemaldad kulude säästmiseks ekraani, ja kohe ongi õnn õue peal.
Tundub, et konsoolide vaikne üleminek custom riistvaralt PC riistvarale on kaasa toonud konsoolide omamoodi demokratiseerumise - nüüd võib igaüks oma konsooli üles panna, kogu soft, out-of-the-box lahendused jne on vabalt kättesaadavad. Konsool peaks välja tulema 3a jooksul (2022) ja lubatakse kõige võimsamat konsooli "evvvvaaaar" (toimetaja rõhk), mis suudab pilti vedada näitudel 4K@60 fps.
Tahaks öelda, et tere tulemast 2019 aasta PC tasemele. Ja et ega päris nii ikka pole, et võtad mingi Alienware läpaka kere, teed disaini veel ulmelisemaks, lükkad läpakaspeccidega raua sisse, eemaldad kulude säästmiseks ekraani, ja kohe ongi õnn õue peal.
Kunagi sai kickstarteris backitud, mõni aeg tagasi jõudis kohale puldi-hiire hübriid. Paraku pole veel jõudnud eriti süveneda joystick funktsionaalsusesse
https://www.lexip-gaming.com/en/products/Pu94 _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kunagi sai kickstarteris backitud, mõni aeg tagasi jõudis kohale puldi-hiire hübriid. Paraku pole veel jõudnud eriti süveneda joystick funktsionaalsusesse
https://www.lexip-gaming.com/en/products/Pu94
kas see joystick seal segama ei jää, kui näiteks mängu just parajasti ei mängi sellist mängu, kes seda hädasti vaja oleks? on reaalselt tarvis ka nii palju nuppe ja kange ja värke hiire külge? ja siis see tilt funktsioon veel. tundub suht gimmicky olema.
CPU: AMD's custom Zen 2 CPU with 8C/16T (should be on 7nm)
GPU: Custom Navi GPU (12 TFLOPs of performance, also should be 7nm)
Memory: 16GB GDDR6 (surprising, but will be probably shared with GPU)
Storage: 1TB NVMe SSD @ 1GB/s+ bandwidth
API: DirectX Raytracing + MS AI (DXR being used will be HUGE, enables ray tracing)
Next Xbox Streaming (codename: Lockhart) - $249:
CPU: AMD's custom Zen 2 CPU with 8C/16T (should be on 7nm)
GPU: Custom Navi GPU (4 TFLOPs of performance, 1/3 the Xbox X)
Memory: 12GB GDDR6 (2/3 of the Xbox X)
Storage: 1TB NVMe SSD @ 1GB/s+ bandwidth
API: DirectX Raytracing + MS AI
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.